طراحی سایت در فرانسه

نوشته شده توسط مهندس کلانتری

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=1818

5/5 - (9 امتیاز)

طراحی وب سایت در فرانسه

از آنجایی که ما در دارکوب مشتریانی از کشور های مختلف اروپایی و آمریکایی داریم تصمیم گرفتیم در قالب مقاله ایی به بررسی طراحی وب سایت در فرانسه و معرفی خدمات دارکوب در حوزه طراحی وب سایت و سئو بپردازیم.

 

شرکت های طراحی سایت در فرانسه

در فرانسه مانند سایر کشورها، شرکت های کوچک و بزرگ و فریلنسر ها زیادی در زمینه طراحی سایت و بازاریابی دیجیتال فعالیت می کنند. شرکت های مختلفی مانند Fs-diffusion، Alliancebambou، Webintelligencia، Fidesio، Produweb، Web Gazelle، Fr.Site123 و Radisnoir در کلاس های کاری متفاوتی عمل می کنند تا جایی که یک پروژه مشابه با کیفیت یکسان با چندین برابر قیمت در شرکت های متفاوت ارائه می شود.

این شرکت ها گاه بیش از یک تا چند نفر نیروی انسانی ندارند و حتی کار اصلی برخی از آن ها واسطه گری بین طراحان و شرکت های آسیایی و آفریقایی ارزان قیمت است. یعنی یافتن پروژه در فرانسه و شارژ مشتریان به یورو و سپردن آن ها به شرکت های ارزان تر در کشورهای دیگر است.

تعرفه های طراحی سایت و پشتیبانی فرانسه

همانطور که گفتم تعرفه سایت ها نسبت به هر شرکت در فرانسه بسیار متنوع است. رنج قیمتی آن ها بسیار وسیع و گاه غیر قابل درک است. مثلا پلن های 499  یورو برای وب سایت شرکتی و هزینه پشتیبانی بالا. یا وب سایت های فروشگاهی که هزینه آن حداقل از 2000 یورو آغاز می گردند.

در فرانسه پشتیبانی وب سایت ها نیز هزینه بالایی دارند. گاه دیده می شود که برای یک وب سایت فروشگاهی معادل هزینه توسعه آن در سال هزینه پشتیبانی کسب می گردد!

 

مقایسه تعرفه در فرانسه و ایران

اگر بخواهیم تعرفه طراحی سایت در فرانسه و ایران را با هم مقایسه کنیم در یک نگاه هزینه هایی ایران بشکل واضحی به شدت پایین است. شما می توانید با هزینه ایی حدود 3 میلیون تومان یک وب سایت فروشگاهی پایه با پنل مدیریتی و پشتیبانی یکساله راه اندازی نمایید و وب سایت شرکتی حتی با قیمتی نازل تر از این در ایران پیاده سازی می گردند.

حتی در بدترین حالت، سفارش طراحی سایت به یک شرکت گران قیمت و کم کیفیت در ایران بسیار به صرفه تر از آن است که بخواهید سایتی را با کمک یک شرکت فرانسوی یا یک فریلنسر ناشناس توسعه دهید.

 

وب ساز ها

گزینه ایی جدا از توسعه وب سایت توسط توسعه دهندگان شرکتی و فریلنسر ها،سایت های وب ساز بوده که تعداد آن ها بسیار زیاد است. هزینه این وب سایت ها بسیار پایین تر از نرخ شرکت های توسعه دهنده در فرانسه می باشد. اما کیفیت آن ها هیچگاه نمی تواند با وب سایتی که توسط یک طراحی و توسعه دهنده حرفه ایی ایجاد شده رقابت کند از پایه ابزار و تکنولوژی های توسعه آن ها متفاوت هستند که شاید به چشم کاربر غیر حرفه ایی دیده نشود. اگرچه شما می توانید یک سایت ها را با کمک ابزار وب ساز توسعه دهید اما ضعف های جدی آن ها (در سرعت، تجربه کاربری، بهینه سازی، امنیت، شیوه پشتیبانی، هزینه و غیره) نمی تواند گزینه ایی برای بسیاری از پروژه ها باشد. من این نوع وب ساز ها را برای سایت های شخصی با امکانات حداقلی برای یک دوره کوتاه مناسب می دانم. چون در صورت نیاز به یک سایت جدی برای کسب و کار شما نیاز به امکاناتی دارید که با این نوع وب ساز ها قابل پیاده سازی نبود یا صرفه اقتصادی ندارند.

 

سابقه دارکوب

دارکوب بیش از 16 سال است که در زمینه طراحی سایت و سئو فعالیت دارد. این شرکت دارای رتبه 4 از سازمان انفورماتیک ایران است. ما در این سال ها توانسته ایم بیش از 3500 وب سایت در انواع: شرکتی، فروشگاهی، بازاریابی، خبری، آگهی و غیره طراحی و پشتیبانی نماییم.

دارکوب سال هاست به واسطه اعتبار و کیفیت کارش توانسته مشتریان زیادی را در داخل و خارج ایران جذب نماید. برای همین ما مشتریان زیادی از کشورهای آلمان، استرالیا، انگلیس، فرانسه، ایتالیا، آمریکا و غیره داریم.

خدمات ما به مشتریان داخلی و خارجی هر دو به یک شیوه قابل انجام است. تا جایی که مشتریان داخلی نیز جلسات خود را به صورت مجازی برگذار می کنند و تنها درصد کمی آن هم بخاطر ترجیح شخصی دوست دارند که تمامی مراحل را به صورت حضوری در شرکت ما انجام دهند.

 

خدمات دارکوب

پلن ها

نسبت به این که وب سایت شما از چه نوعی و در چه مقیاسی است پلن های متفاوتی برای توسعه وجود دارد. من به شما پیشنهاد می کنم که از طریق ایمیل، واتس اپ یا اسکایپ با کارشناسان ما تماس گرفته تا بهترین بر آورد را از پروژه شما داشته باشند.

اما به طور کلی شما می توانید یک وب سایت ساده شرکتی با قالب های تولید شده دارکوب یا قالب اختصاصی سفارش دهید، یا یک وب سایت فروشگاهی جامع با کلیه خدمات که از پایه توسط وردپرس یا لاراول نوشته می شوند. کارشناسان ما بهترین گزینه را برای روش توسعه وب سایت، هزینه و زمان آن را به شما ارائه خواهند داد. حتی شما می توانید جلسات مجازی را برای ارزیابی های بیشتر و توجیه این طرح ها با کارشناسان ما برگذار نمایید.

 

پشتیبانی

پشتیبانی بخش جدایی ناپذیر یک وب سایت است. در واقع تا حدی کیفیت توسعه و عملکرد آن به پشتیبانی وابسته است. توجه داشته باشید که اگرچه سیستم های کامپیوتری به ظاهر همیشه خوب کار می کنند اما در اصل اشکالات زیادی در آن ها نهفته است که تنها به مرور زمان کشف و رفع می شوند. هرچه این سیستم ها بزرگتر باشند احتمال به وجود آمدن مشکل نیز بیشتر است.

برای همین شما در زمان انتخاب توسعه دهنده وب سایت باید اطمینان حاصل کنید که وی توانایی پشتیبانی مناسب و دراز مدت را دارد. اگر توسعه دهنده شما یک فریلنسر تنها یا یک شرکت کوچک باشد ممکن است آن ها نتوانند توجه و خدمات را به شما ارائه دهند. دارکوب نیز با بهینه سازی سیستم پشتیبانی (تیکت) توانسته در کمترین زمان به مشتریانش در این حوزه بهترین خدمات را ارائه دهد.

 

سئو

سئو یا بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو یکی از بهترین روش های بازاریابی دیجیتال است. برای همین به شما پیشنهاد می کنم پس از طراحی وب سایت از این روش برای بازاریابی استفاده کنید. سئو به شما کمک می کند در بهترین زمان (در زمان جستجوی کالا یا خدمات) و بهترین مکان (صفحه نتایج جستجوی گوگل) با مشتری بالقوه خود ارتباط بر قرار نمایید.

سئو کمک می کند که وب سایت شما در صفحه نتایج جستجو برای کلمات مربوط به کسب و کارتان به بالاترین رتبه برسد و با اندکی پشتیبانی و نگهداری در این جایگاه باقی مانده و باعث شهرت برند شما شود. مزیت سئو از این بابت است که در مقایسه با روش تبلیغات کلیکی موقتی ارزان تر بوده و با نگهداری مناسب همیشه باقی خواهد ماند.

دارکوب نیز در حوزه سئو بهترین خدمات را با ارزان ترین هزینه ارائه می دهد و همیشه تضمین می کند که از روش های سئوی سفید و استاندارد برای رسیدن به این هدف استفاده نماید. تا هیچ گاه وب سایت درگیر جریمه های گوگل و کاهش رتبه نگردد.

  • طراحی کاملا سفارشی یا از روی نمونه پروژه های موجود
  • طراحی سایت های چند زبانه
  • اتصال وب سایت به درگاه های پرداخت آنلاین بانک های محلی و بین المللی
  • طراحی سایت های فروشگاهی، شرکتی، بازاریابی، آموزشی، خبری و غیره
  • ثبت و مدیریت دامنه ها
  • تهیه و پشتیبانی هاست
  • طراحی واکنش گرا Responsive
  • بهینه سازی وب سایت برای کاربران موبایل
  • بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو (سئو) برای مشتریان هدف در محل های جغرافیایی متفاوت
  • توسعه App و برای دستگاه های iOS و آندورید
  • آموزش کار با وب سایت و پنل مدیریتی آن

 

مزایای طراحی سایت توسط دارکوب

دارکوب سابقه روشنی در حوزه طراحی سایت و سئو در ایران دارد. با نگاهی به لیست پروژه های انجام شده توسط دارکوب خواهید دید که ما انواع پروژه های طراحی را در اندازه های متفاوت اجرا کرده ایم. آنجایی که طراحی سایت حرفه ایی رقباتی بوده و طراحان آزاد زیادی در این حوزه فعالیت دارند، دارکوب سعی کرده است با ارائه بهترین خدمات با پایین ترین هزینه در این رقابت پیروز باشد.

هزینه پایین شاید مشخص ترین ویژگی دارکوب است. بهینه سازی روش های بازاریابی، توسعه پروژه و تیم مجرب دارکوب به ما این اجازه را داده است تا پروژه ها را در کمترین زمان با کمترین هزینه توسعه دهیم. از این رو است که قیمت پروژه های دارکوب حتی در مقایسه با بازار ایران بسیار پایین و مقرون به صرفه است.

دومین مزیت دارکوب کیفیت پروژه های انجام شده آن است. ما همیشه سعی کرده ایم که با نظر و سلیقه مشتری بهترین محصول را ارائه دهیم. برای همین است که بسیاری از وب سایت ها برای حل مشکلات طراحی و بهینه سازی دارکوب را به عنوان جایگزین توسعه دهنده اولیه سایت خود انتخاب می کنند.

سومین و شاید مهم ترین ویژگی دارکوب خدمات پشتیبانی وب سایت است. شما باید شرکتی را برای توسعه وب سایت خود انتخاب کنید که به واسطه توان بقا در بازار بتواند وب سایت شما را در دراز مدت پشتیبانی نماید، که دارکوب تا کنون متعهدانه به این وظیفه پرداخته است. علاوه بر این خدمات پشتیبانی با نازل ترین هزینه و در سریع ترین زمان توسط سیستم تیکت 24 ساعته انجام می پذیرد.

 

نحوه پرداخت در فرانسه

شما می توانید برای پرداخت هزینه توسعه وب سایت یا اپلیکیشن از یکی از روش های زیر اقدام نمایید:

  • از طریق PayPal
  • صرافی ها و بانک های داخلی ایران

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز