طراحی سایت بیمه با امکانات بیمیتو

نوشته شده توسط مهندس کلانتری

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=248

4.6/5 - (10 امتیاز)

ما در دارکوب شاهد توسعه وب سایت های موفقی بوده ایم. استارتاپ ها امروز در هر حوزه کسب و کاری ظهور می کنند و به تدریج جایگاه مطلوبی را نزد مردم می یابند. برای همین کارشناسان ما آماده ارائه خدمات و مشاوره استارتاپ در توسعه وب سایت و سئو هستند.

کسب و کاری موفق است به تواند به افراد خدمات با ارزش را با کیفیتی مطلوب ارائه کند. در این صورت است که مورد اقبال عمومی قرار می گیرد. بسیاری از وب سایت های موفق کار خود را با ارائه خدمات رایگان به عموم آغاز کرده اند. این خدمات می تواند یک مقاله ساده آموزشی باشد یا یک لغتنامه. مثلا ایلان ماسک صاحب شرکت های Xspace و تسلا، اولین سرمایه خود را از وب سایت فهرست کدهای پستی به دست آورد. وب سایتی که این خدمت را به طور رایگان در اختیار عموم قرار داده بود. بنابراین این خدمت ساده توانست مخاطبان زیادی را به خود جلب کند و سایت به ارزشی نزدیک 300 هزار دلار دست پیدا کند.

البته همیشه کار استارتاپ تماما به شکل خدمات رایگان نیست یا حداقل ادامه پیدا نمی کند و به زودی زمینه درآمد زایی برای صاحبان آن فراهم خواهد شد. بسیاری از کسب و کار ها خدماتی را در دو قسمت خدمات عمومی رایگان و دوم بصورت خدمات ویژه برای مشتریان ارائه می کنند. این خدمات ویژه می تواند برای صاحب وب سایت بطور مستقیم از سمت کاربر درآمد زا باشد یا مثل بیمیتو (bimito.com) هزینه ایی از کاربر دریافت نکرده و کسب درآمد را تنها از طریق شرکت اصلی خدمات دهنده بیمه به عنوان هزینه بازاریابی دریافت کند. فرمولی که در آن هر سه طرف یعنی کاربر، وب سایت، شرکت ارائه دهنده خدمات از آن سود می برند.

اما وقتی در یک زمینه از بازار رقبای قوی و قدرتمندی وجود دارند چطور؟ در این زمان است که شما باید با خلاقیت بیشتر به دنبال خدماتی باشید که پیش از این کسی به آن ها توجه نکرده، و یا سعی کنید به نوعی خود را وارد زنجیره ارزش کنید تا بتوانید در این بازار به حیات خود ادامه دهید.

 

بیمیتو چیست؟

بیمیتو یک وب سایت به همراه اپلیکیشن موبایل است که به عموم کاربران امکان مقایسه به جهت انتخاب، تصمیم گیری و در صورت تمایل خرید خدمات بیمه ایی را فراهم کرده است. این وب سایت با ارائه اطلاعات انواع بیمه ها از خودرو گرفته تا بیمه مسافران از شرکت های مختلف بیمه ایی خصوصی و دولتی، به کاربران حداکثر گزینه های موجود را در جهت خرید بیمه ارائه می کند. مثلا شما می خواهید بیمه شخص ثالث خودرو خود را تمدید کنید. با مراجعه به این سایت و وارد کردن اطلاعات خودرو می توانید به لیستی از شرکت های بیمه ایی ارائه دهنده این خدمات دست یابید. در این زمان می توانید نسبت به قیمت یا امتیاز شرکت بیمه تصمیم بگیرید که از کدام شرکت خرید خود را انجام دهید. اینکه شما خرید را به صورت آنلاین انجام دهید یا آنکه حضوراً به شرکت بیمه مراجعه کنید انتخاب شماست. و برای دریافت اطلاعات و حتی خرید بیمه از وب سایت، کاربر هیچ هزینه اضافی ایی پرداخت نمی کند و هزینه و سهم بازاریابی وب سایت از طریق شرکت های بیمه ایی پرداخت می شود.

 

امکانات سایت بیمیتو

همانطور که گفتم بیمیتو پلی ارتباطی بین کاربران و شرکت های بیمه است. تقریبا اکثر شرکت ها بیمه ایی با این وب سایت همکاری می کنند. اولین امکان بیمیتو همین لیست شرکت های خدمات دهنده در انواع بیمه است.

در کنار این لیست از شرکت های بیمه ایی قیمت هر یک از این شرکت ها برای خدمات شان مشخص شده است. شاید کاربر بخواهد ارزان ترین بیمه را جستجو کند در این زمان لیست شرکت های بیمه ایی را به ترتیب قیمت بررسی می کند.

اما قیمت تنها فاکتور برای تصمیم گیری نیست. برای همین بیمیتو به کاربران این امکان را می دهد که شرکت بیمه ایی را از جنبه های مختلف ارزیابی کنید. مثلا تعداد شعب، سطح رضایت مندی مشتریان، سطح توانگری شرکت، زمان پاسخگویی و غیره در این وب سایت قابل مقایسه هستند.

امکان سفارش با تنظیمات دلخواه مشتری، با گرد هم آمدن این اطلاعات کاربر می تواند در همان ابتدا شرایط خود را مثلا سقف بودجه را وارد کرده تا بتواند گزینه های ممکن قابل خرید خود را بیابد. تقریبا هر اطلاعاتی را که مشتری برای تصمیم گیری خود نیاز دارد این وب سایت در اختیار وی قرار می دهد. و در پایان در صورت عدم نیاز بیمه به بازدید و جلسات حضوری، مشتری می تواند در کمتر از چند دقیقه اقدام به تمدید یا خرید یک بیمه نامه جدید کند.

اما هیچ وب سایتی کامل نیست. با کمی دقت و تجربه در زمینه طراحی وب سایت شما متوجه خواهید شد که علیرغم کیفیت مطلوب وب سایت؛ هنوز می توان آن را ارتقا داد تا کاربران بتوانند راحت تر و ساده تر اطلاعات را مقایسه و سپس تصمیم گیری نمایند.

 

اپلیکیشن موبایل بیمیتو

شما برای خدمات دهی به کاربران موبایل وب سایت خود چندین راه روبروی خود دارید. طراحی وب سایت مخصوص موبایل، طراحی وب سایت واکنش گرا یا Responsive و دیگری تهیه App برای موبایل. هر یک از این روش ها مزایای خود را دارند. ما پیش از این در سایر مقالات دارکوب به مقایسه این گزینه های پرداخته ایم. تصمیم گیری درباره ساخت App برای وب سایت یا طراحی یک وب سایت سازگار با موبایل به چندین فاکتور بستگی دارد. تقریبا در بیشتر موارد باید حداقل وب سایت شما واکنش گرا باشد که بتواند به کاربران موبایلی نیز خدمات دهی کند. روشی که از سمت گوگل نیز به سایت داران پیشنهاد شده است و تاثیری موثری در سئوی وب سایت دارد.

اگر کسب و کار شما بودجه کافی داشته، اطلاعات مربوط به محل جغرافیایی کاربر (مثلا برای پیشنهاد نزدیک ترین شعبه) برایتان مهم است یا می خواهید از طریق نوتیفیکیشن ها (مثلا برای یادآوری زمان تمدید قرارداد) با آن ها ارتباط برقرار کنید، ضروری است که برای وب سایت کسب و کار خود App تهیه نمایید.

همانطور که احتمالا متوجه شده اید سایت بیمیتو از طراحی ریسپانسیو و App برای خدمات دهی به کاربران خود استفاده کرده است. در حالت بازدید کنندگان وب سایت این حق انتخاب را دارند که در صورت تمایل App را بر روی گوشی موبایل خود نصب کنند و در غیر این صورت هم وب سایت واکنش گرا نیز قادر خواهد بود که خدمات سایت را به آن ها ارائه نماید.

 

طراحی سایت بیمه توسط دارکوب

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب در طی سالیان دراز فعال در زمینه توسعه وب سایت، اپلیکیشن و سئو در توسعه هزاران پروژه و استارتاپ حضور داشته است. بسیاری از مشتریان ما تمایل به ورود به عرصه های جدید کسب و کار در حوزه وب را دارند، صنعت بیمه یکی از این حوزه های قدرتمند و خوش آتیه است. بنابراین ما به پشتوانه تجربه و دانش همکارانمان در دارکوب آماده ارائه خدمات توسعه وب و مشاوره در زمینه وب سایت های بیمه ایی هستیم. شما می توانید برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

نمونه قرار داد طراحی سایت بیمه

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز