بهترین سیستم مدیریت محتوا از نظر سئو

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=5047

3.7/5 - (8 امتیاز)

امروزه هر کسی حضور آنلاین دارد و صاحبین کسب و کار های مختلف برای اینکه بتوانند در حرفه ی خود موفق باشند، بایستی وبلاگ و یا وب سایتی جذاب و در دسترس داشته باشند. این حضور موفق با انتخاب یک پلتفرم مناسب تأمین می شود. یک سیستم مدیریت محتوای مناسب برای سئو می تواند در بودن در صفحه ی اول و یا آخر نتایج جستجو نقش مهمی بازی کند.

61% از بازاریابان می گویند بهبود سئو و افزایش حضور ارگانیک آنها، مهمترین اولویت بازاریابی آنها می باشد.

با انتخاب یک سیستم مدیریت محتوای مناسب می توانید پایه های تلاشتان برای سئو را بسازید.

چند روش عمده برای بهینه سازی سایت وجود دارد.

سئو فنی که اشاره به عناصری مانند ساختار ساخت، زمان بارگذاری صفحه و نقشه ی سایت و … اشاره دارد.

سئوی در صفحه که به بهینه سازی عناصری مانند کلمات کلیدی، توضیحات متا، پیوند ها و تصاویر اشاره دارد.

سئوی خارج صفحه که به تعداد بک لینک های با کیفیت اشاره دارد.

اما در نهایت برای اینکه بتوانید تلاش های سئوی وب سایت خود را به حداکثر بهره وری برسانید، بایستی یک پلتفرم مناسب که قابلیت داخلی برای بهینه سازی سئوی فنی را دارد، انتخاب کنید.

برای اینکه بتوانید یک پلتفرم مناسب انتخاب کنید، یک سری ویژگی ها را باید در نظر بگیرید. مثلاً اینکه عناصر صفحه قابل سفارشی سازی باشند. پلتفرمی که انتخاب می کنید بایستی ابزار های وبلاگ نویسی را داشته باشد. مضامین ریسپانسیو، منو های پیمایش، نقشه ی سایت، ابزار های تجزیه و تحلیل و … مواردی هستند که باید در پلتفرم انتخابی شما وجود داشته باشند.

بررسی برخی از عناصر سیستم های مدیریت محتوا برای بهینه سازی بهتر

عناصر صفحه ی قابل سفارشی سازی

یک سیستم مدیریت محتوای خوب باید به شما امکان اضافه کردن عناوین، توضیحات متا و یا عناوین alt برای پست ها و تصاویر را بدهد.

همه ی اینها برای سئوی داخل صفحه ی شما مهم هستند. با درج کلمات کلیدی در عناوین به کاربران این امکان داده می شود تا بفهمند وب سایت شما درباره ی چیست. همه ی اینها به نوبه ی خود باعث می شوند تا رتبه بندی وب سایت شما بهبود یابد.

برای عناوین بایستی بتوانید حداقل 60 کلمه و برای توضیحات متا 160 کلمه استفاده کنید. CMS ها این مقدار ها را خودشان حساب و تنظیم می کنند. بنابراین شما مجبور به محاسبه ی آنها نیستید.

پیوند های داخلی

پیوند های داخلی یکی دیگر از عناصر سئوی داخل صفحه می باشند. پیوند های داخلی از دو نظر بسیار مفید هستند. یکی اینکه به موتور های جستجو کمک می کند تا قادر باشند موضوع محتوای شما را بفهمند. این امر برای رتبه بندی محتوای شما برای یک کلمه ی کلیدی خاص بسیار مهم است. دوم اینکه پیوند های داخلی به سایر صفحات و پست ها می تواند باعث بهبود ارائه ی تجربه ی کاربری بهتر و ماندگاری بیشتر کاربر در صفحه ی شما شود.

منو های پیمایش

منو های پیمایش نیز از عناصر مهم سایت هستند.  اگر منو های پیمایش در یک وب سایت به خوبی سازماندهی شده باشند، موتور های جستجو به راحتی می توانند به صفحات مختلف بخزند. همچنین کاربران به راحتی می توانند به جستجو در سایت بپردازند.

قالب های ریسپانسیو

طی چند سال اخیر، استفاده از گوشی های همراه توسط کاربران برای مرور وب سایت ها رشد چشمگیری داشته است. طبق گزارشات، در سال 2019، 60% از بازدید های ارگانیک موتور های جستجو مربوط به کاربران تلفن های همراه بود. به خاطر همین بزرگی گزارش های جستجو، گوگل صفحاتی که ریسپانسیو هستند را ابتدا نمایش می دهد.

اگر می خواهید که وب سایت شما نیز این مقدار بازدید را داشته باشد، بایستی از قالب های ریسپانسیو در صفحات خود استفاده کنید. با انتخاب یک CMS مناسب که حاوی قالب ها و مضامین بهینه شده برای موبایل می باشد، خیلی آسان می توانید این کار را انجام دهید. اطمینان حاصل کنید که تمام پست ها و صفحات شما برای موبایل بهینه می باشند.

نقشه ی سایت XML

نقشه های سایت به موتور های جستجو کمک می کنند تا بتوانند براحتی محتوای وب سایت شما را بیابند و به آنها بخزند و آنها را فهرست بندی کنند.

می توانید نقشه ی سایت را به صورت دستی و با کمی کدنویسی انجام دهد. اما یک سیستم مدیریت محتوای خوب یکی را برای شما درست می کند. با استفاده از افزونه ی نقشه ی سایت می توانید خودتان این کار را نیز انجام دهید.

شرکت معتبر دارکوب با انتخاب بهترین سیستم های مدیریت محتوا، ارائه دهنده ی بهترین خدمات سئو و طراحی سایت می باشد.

بهترین سیستم مدیریت محتوا از سئو

بهترین سیستم مدیریت محتوا از نظر سئو

بهترین پلتفرم مدیریت محتوا برای سئو

یک پلتفرم ایده آل برای سئو می تواند نیاز ها و اهداف شما را برای سئو تأمین کند. اگرچه پلتفرم های زیادی وجود دارد اما یکی از بهترین پلتفرم های مناسب سئو وردپرس می باشد.

وردپرس

با استفاده از وردپرس شما می توانید وب سایتی سئو دوستانه طراحی کنید. وردپرس به شما امکان اضافه کردن عناوین، متون alt، توضیحات متا و … را می دهد.

وردپرس قالب های ریسپانسیو دارد که اگر به دنبال ارائه ی تجربه کاربری بهتر و جذب کاربران هستید، می توانید از آنها استفاده کنید. همچنین با ابزار های مناسب و رایگان موجود در پلتفرم وردپرس می توانید وب سایت خود را برای انواع دستگاه ها ظاهر سازی و زیبا سازی کنید.

انعطاف وردپرس زیاد است. شما با استفاده از وردپرس می توانید یک وبلاگ پیچیده به وب سایت خود اضافه کنید و یا لینک های ثابت در وب سایت خود را به دلخواه تنظیم کنید. منوهای پیمایش ایجاد کنید و آنها را مدیریت کنید و یا از برچسب ها برای سازماندهی محتوای خود در داشبورد وردپرس استفاده کنید.

با بارگیری افزونه های مناسب می توانید برای سایت خود نقشه ی XML ایجاد کنید و همچنین به بررسی تجزیه و تحلیل وب سایت خود بپردازید و سرعت آن را بهبود ببخشید.

به طور مثال با بارگیری ابزار YOAST می توانید سئوی وب سایت خود را ارتقاء دهید. این ابزار نیز مانند بسیاری از ابزار های دیگر وردپرس رایگان می باشد.

Magento

استفاده از پلتفرم magento برای راه اندازی فروشگاه ها و وب سایت های تجارت الکترونیک یک گزینه و پلتفرم عالی می باشد.

Magento از برخی جهات شبیه وردپرس است. برخی از ویژگی های استاندارد سئو در پلتفرم magento به طور پیش فرض وجود دارد. اما برخی دیگر را باید بارگذاری کنید.

به عنوان مثال با استفاده از این پلتفرم می توانید یک قالب ریسپانسیو انتخاب کنید و یا به تمام صفحات خود توضیحات متا و یا به تصاویر متن alt اضافه کنید. می توانید به وب سایت خود نقشه اضافه کنید و یا محتوای تکراری را حذف کنید.

نتیجه

با انتخاب یک CMS مناسب از نظر سئو می توانید هم به موتور های جستجو و هم به کاربران برای یافتن هر چه بهتر وب سایت خود، کمک کنید. سرمایه گذاری در پلتفرمی که با استراتژی های سئو همگام باشد می تواند به جذب ترافیک ارگانیک کمک کند و قابلیت مشاهده در SERP را افزایش دهد.

با مشاوره با شرکت دارکوب می توانید بهترین راهنمایی ها را برای یک انتخاب مناسب دریافت کنید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز