استخراج ایده های عالی برای مقاله با توجه به سئو

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=8721

5/5 - (1 امتیاز)

امروزه تأکید زیادی بر سئو و تولید محتوای با کیفیت می شود. اما شاید برای بسیاری از کاربران و دارندگان وب سایت ها سؤال شود که چگونه می توانند با توجه به اصول سئو اقدام به استخراج ایده های خوب برای تولید و انتشار مقاله کنند.

بازاریابی محتوا کار چندان آسانی نیست. بازاریابی محتوا برای مشاغل مختلف، متفاوت است. بازاریابی محتوا اگر بر اساس اصول سئو و با توجه به نیاز های کاربران انجام شود می تواند ترافیک خوبی را برای وب سایت ها به دست آورد. تولید و انتشار مقالاتی که در آنها اصول سئو به خوبی رعایت شده و ایده های خوبی را به اشتراک می گذارند، می تواند رتبه ی سایت ها را ارتقاء دهد. تولید محتوای با کیفیت و سئو بیس به قدری مهم است که بسیاری از مدیران و دارندگان وب سایت ها بخشی از برنامه های کاری خود را به این موضوع اختصاص می دهند و برای تولید مقاله نویسنده استخدام می کنند.

اما تولید مقاله به نحوی که برای مخاطبان جذاب و با کیفیت باشد و اصول سئو نیز در آن به خوبی رعایت شده باشد، شاید کمی چالش برانگیز باشد. استخراج ایده برای تولید مقاله و با توجه به اصول سئو برای افراد مجرب که به حرفه ی خود به اندازه ی کافی مسلط هستند، شاید کار چندان سختی نباشد. اما برای افراد مبتدی که به تازگی وارد شغلی شده اند، مطمئناً کاری سخت و زمانبر است. به همین دلیل در این مقاله می خواهیم به بررسی این موضوع و راهنمایی هایی در اینباره برای تولید و استخراج موضوعات مقاله بر اساس اصول سئو بپردازیم.

تولید مقاله

برای اینکه در تولید مقالات با کیفیت موفق باشید، در مرحله ی اول بایستی موضوع وب سایت و مقالات خود را مشخص کنید. سپس بر اساس موضوعات مشخص شده اقدام به جمع آوری اطلاعات با کیفیت و مناسب و مرتبط کنید.

کلمات کلیدی

یکی از نکات سئو و تولید مقالات با کیفیت استفاده از کلمات کلیدی در مقاله می باشد. برای اینکه بتوانید کلمات کلیدی مقاله و وب سایت خود را شناسایی کنید می توانید از ابزار های مختلفی استفاده نمایید. خیلی از این ابزار ها توسط گوگل و به طور رایگان ارائه شده است. استفاده از کلمات کلیدی در مقاله باعث می شود تا مقاله شما برای یک کلمه کلیدی خاص رتبه ی بهتری به دست آورد. استفاده از ابزار های مناسب به شما کمک می کند تا متوجه شوید چه کلماتی حجم جستجوی بیشتری توسط کاربران دارد. شناسایی و استفاده از این کلمات در متن مقاله می تواند ترافیک خوبی را به وب سایت شما هدایت کند.

تولید محتوای سئو بیس

استخراج ایده های عالی برای مقاله با توجه به سئو

انتخاب عنوان برای مقاله

برای مقاله ای که می نویسید بایستی عنوان خوب و جذابی انتخاب کنید. خیلی از نویسندگان تازه کار نقش و اهمیت انتخاب عنوان مقاله را دست کم می گیرند. اما بایستی توجه داشته باشید که عنوان یکی از مهمترین بخش های تولید مقاله است. یک عنوان جذاب می تواند کاربران زیادی را درگیر خود کند. از سوی دیگر یک عنوان خیلی عمومی و تکراری میزان جذب پایینی دارد. در انتخاب عنوان بایستی سعی کنید که از کلمات کلیدی نیز استفاده کنید. استفاده از کلمات کلیدی در عنوان مقاله در ارتقاء رتبه مقاله نقش بسزایی دارد.

چگونه می توانم برای تولید مقاله با توجه به اصول سئو، ایده های عالی استخراج کنم؟

برای استخراج ایده برای تولید مقاله با توجه به اصول سئو راهکار های زیادی وجود دارد. برخی از این راه کار ها عبارتند از:

مقالات رقبای خود را بررسی کنید

پیش از اقدام به استخراج ایده و تولید مقاله، مقالات وب سایت های رقبای خود را بررسی کنید. سعی کنید متوجه نکات مثبت و منفی مقالات رقبای خود شوید. بررسی نقاط قوت و ضعف مقالات رقبا در تولید ایده برای مقاله در وب سایتتان کمک زیادی می کند.

در استخراج ایده برای تولید مقاله نیاز کاربران خود را در نظر بگیرید

مقالات برای کاربران تولید می شود. بنابراین موضوع مقالات بایستی بگونه ای انتخاب شوند که نیاز های کاربران را رفع کنند و پاسخی برای پرسش های آنان باشند. امروزه بسیاری از کاربران برای یافتن پاسخی برای سؤالات خود و یا کسب اطلاعات بیشتر و دقیقتر در هر زمینه ای به اینترنت مراجعه می کنند. در واقع اینترنت به یک منبع بسیار غنی از اطلاعات برای کاربران تبدیل شده است. بنابراین اگر بتوانید موضوعات مناسب و مرتبط به نیاز های کاربران را استخراج کنید و بر اساس آنها محتوا تولید کنید، می توانید بسیاری از کاربران را به وب سایت خود جذب کنید و به مرور زمان به یک منبع معتبر برای کاربران تبدیل شوید.

بررسی چند مقاله برای استخراج ایده برای تولید مقاله

برای استخراج ایده برای تولید مقاله سئو بیس می توانید مقالات مرتبط در زمینه ی کاری خودتان را مطالعه کنید. با مطالعه ی این مقالات ایده های خوبی برای تولید مقاله به دست می آورید. برای استخراج موضوع مقاله سعی کنید از ایده های چند وجهی استفاده کنید. بدین معنا که موضوع مقاله چند موضوع را هدف قرار دهد. چنین مقالاتی جذابیت بیشتری دارد.

تولید مقالات تخصصی

مقاله ای که تولید می کنید بایستی تخصصی باشد. مقالات تخصصی که در آنها اطلاعات با جزئیات بیان شده اند، قدرت جذب بالاتری دارند. انتشار مقالات تخصصی می تواند طراحی وب سایت شما را از رقبا متمایز کند.

استفاده از نمودار ون

نمودار ون مجموعه دایره هایی است که نقاط مشترک و غیر مشترک چند موضوع را نمایش می دهند. به طور مثال شما دو موضوع در ذهن دارید. این دو موضوع در یک یا دو بخش با یکدیگر مشترک هستند. شما می توانید از بخش های مشترک این دو مقاله و یا ارتباط برقرار کردن بین بخش های غیر مرتبط برای تولید ایده ی جدید برای مقاله استفاده نمایید. به طور مثال یک موضوع با عنوان “چگونه می توانم با تولید مقاله بر اساس اصول سئو رتبه ی سایت خود را ارتقاء دهم؟” و یک موضوع دیگر با عنوان “نقش کلمات کلیدی و مقالات سئو بیس در جذب کاربر” دارید. با در نظر گرفتن نقطه ی مشترک این دو موضوع که “مقاله بر اساس اصول سئو” می باشد، می توانید یک موضوع جدید با عنوان “چگونه می توانم با تولید مقالات سئو بیس ترافیک سایت خود را افزایش دهم؟” تولید کنید.

تا می توانید سؤال بپرسید

وقتی یک مقاله و یا کتابی جدید می خوانید سعی کنید در مورد جنبه های مختلف آن مقاله و یا کتاب از خودتان سؤال بپرسید. پرسش در مورد جوانب مختلف یک مقاله باعث می شود تا ایده های جدیدی به ذهنتان خطور کند. می توانید از همین ایده ها برای تولید مقاله استفاده کنید.

درباره ی محصولات و خدماتی که ارائه می دهید مقاله بنویسید

یکی از ایده های بسیار عالی برای تولید مقاله سئو بیس، نوشتن درباره ی خدمات و محصولاتی است که در طراحی سایت خود ارائه می دهید. با تولید مقاله درباره ی فعالیت های کاری خود و یا ویژگی های منحصر به فرد محصولات خود می توانید اطلاعات بسیار خوبی در اختیار کاربران قرار دهید  و اعتماد آنها را به کسب و کار خود جلب نمایید. بعلاوه شما می توانید برند های معروف در حوزه ی کاری خود را بررسی کنید و نقاط ضعف و قوت آنها را در قالب یک مقاله برای کاربران خود بازگو کنید.

درباره ی موضوعات مرتبط به کسب و کار خود بنویسید

یک راهکار دیگر برای استخراج ایده برای تولید مقالات سئو فرندلی، نوشتن درباره ی موضوعات مرتبط به زمینه ی کاری شما می باشد. مثلاً اگر در زمینه ی آشپزی فعالیت می کنید می توانید مقالاتی راجع به لوازم آشپزخانه که در حوزه ی کاری شما مورد استفاده قرار می گیرند، بنویسید.

استخراج موضوع مقاله از مصاحبه های افراد موفق

برای استخراج موضوع مقاله می توانید از ایده های افراد موفق در صنعت خود بهره بگیرید. به مصاحبه های افراد موفق در زمینه ی شغلی خود گوش دهید و از صحبت های آنان برای استخراج موضوع مقاله استفاده کنید.

بررسی بخش پرسش و پاسخ

بررسی بخش پرسش و پاسخ و کامنت ها و نظرات کاربران می تواند ایده های خوبی برای تولید مقاله در اختیار شما قرار دهد. اگر در صفحه ی پرسش و پاسخ طراحی وب سایت شما بسیاری از کاربران از یک موضوع شکایت و یا قدردانی و تشکر داشته اند، می توانید درباره ی آن موضوع خاص مقاله تولید کنید. مثلاً اگر کاربران درباره ی خرابی محصولی شکایت کرده اند با تولید مقاله می توانید علت خرابی را توضیح دهید و یا اگر تشکر و قدردانی داشته اند می توانید علت موفقیت را توضیح دهید.

ترجمه

یکی دیگر از راهکار های بسیار خوب برای استخراج ایده های عالی و ناب برای تولید مقاله سئو بیس، مطالعه و ترجمه مقالات وب سایت های معتبر می باشد. مطالعه مقالات خارجی وب سایت های مرتبط و با کیفیت یک منبع بسیار خوب برای استخراج ایده برای تولید مقاله می باشند.

آموزش درباره ی استراتژی ها و برنامه های پیشرفت کاری

یکی موضوعات خوب تولید مقاله نوشتن درباره ی برنامه ی کاری و استراتژی هایی است که باید در کار خود استفاده کنید. در این مقالات می توانید آموزش دهید که کاربران چگونه می توانند به اهداف کاری سازمان جامه ی عمل بپوشانند.

چگونه می توانم در تولید محتوا و انتشار مقاله موفق تر باشم؟

پیاده سازی اصول سئو در مقالات از اهمیت زیادی برخوردار است. اما علاوه بر تولید مقالات سئو بیس و استفاده از کلمات کلیدی در مقالات، برخی راه کار های دیگری که باعث موفقیت بیشتر مقالات می شود، عبارتند از:

استفاده از فونت مناسب

در انتشار مقالات بهتر است از فونت های مناسب و خوانا استفاده کنید. فونت هایی که خوانایی سختی دارند باعث خستگی زودهنگام کاربران می شود.

استفاده از تصاویر در مقاله

استفاده از تصاویر بر جذابیت مقالات شما می افزاید. بعلاوه با انتخاب یک یا چند تصویر مناسب و مرتبط می توانید کاربران را بیشتر درگیر مقاله ی خود کنید.

متن های طولانی

متن های طولانی معمولاً جذابیت بیشتری نسبت به مقالات کوتاه و مختصر دارند. مقالات بین 2000 تا 3000 کلمه مناسب هستند و قدرت جذب بیشتری دارند.

استفاده از بالت ها

استفاده از بالت ها بر خوانایی مطالب شما می افزاید. از بالت ها به بهترین نحو استفاده نمایید.

استخراج موضوع مقاله سئو فرندلی

استخراج ایده های عالی برای مقاله با توجه به سئو

سئو (بهینه سازی سایت) چیست؟

سئو همان بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو می باشد. سئو زیر مجموعه ی دیجیتال مارکتینگ است و استراتژی های زیادی دارد. برخی از مهمترین اصول سئو عبارتند از: استفاده از کلمات کلیدی در مقالات و صفحات مختلف سایت، ریسپانسیو سازی سایت، بهبود سرعت و عملکرد سایت، فشرده سازی تصاویر و ویدئو ها، استفاده از عنوان مناسب برای تصاویر و ….

چرا سئو مهم است؟

سئو مهم است و دارندگان سایت ها بایستی بر سئو سایت خود سرمایه گذاری کنند. سئو باعث ارائه ی UX بهتر می شود. سئو باعث بهبود عملکرد سایت شما در موتور های جستجو می شود. پیاده سازی اصول سئو باعث می شود تا طراحی سایت شما میان میلیون ها وب سایت دیگر دیده شوند و سایتتان رتبه های بهتری کسب کند. کسب رتبه های بالاتر موتور های جستجو می تواند ترافیک و فرصت های کسب درآمد خوبی برای سایت شما داشته باشد. گوگل به تجربه کاربر اهمیت زیادی می دهد. بهینه سازی سایت باعث بهبود تجربه کاربر می شود. وب سایت هایی که بر روی سئو سایت خود سرمایه گذاری می کنند و در ارائه ی UX بهتر عمل می کنند از دیدگاه گوگل ارزشمندتر هستند.

موتور های جستجو می خواهند که بهترین نتایج را در کمترین زمان به کاربران برگردانند. وب سایت های سئو بیس می توانند این خواسته ی موتور های جستجو را برآورده کنند. به همین دلیل است که موتور های جستجو به وب سایت های بهینه سازی شده اهمیت می دهند. بهینه سازی سایت نیاز به صرف زمان زیادی دارد. سئو در طولانی مدت جواب می دهد و دارندگان وب سایت ها نباید انتظار داشته باشند که با پیاده سازی اصول سئو، نتایج آن را فوراً ببینند.

سئو یک علم بسیار گسترده است. پیاده سازی اصول سئو نیاز به دانش فنی و مهارت دارد. اگر به دنبال بهینه سازی سایت خود برای کاربران و موتور های جستجو هستید، بهترین راه حل استخدام یک شرکت طراحی سایت می باشد. شرکت دارکوب با برخورداری از کادری حرفه ای، ارائه دهنده ی خدمات طراحی سایت و سئو سایت برای انواع مشاغل می باشد.

بازاریابی محتوا چیست؟

بازاریابی محتوا یکی از استراتژی های بازاریابی آنلاین می باشد. منظور از بازاریابی محتوایی، تولید محتوا برای جذب و حفظ مشتریان آنلاین می باشد. بازاریابی محتوا به کسب درآمد بیشتر کمک می کند.

بازاریابی اینترنتی چیست؟

به هر فعالیتی که به صورت آنلاین برای جذب مشتری انجام شود بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ گفته می شود. با گسترش فعالیت های تجاری آنلاین، بازاریابی اینترنتی بیش از هر زمان دیگری مهم شده است. صاحبین مشاغل و دارندگان وب سایت ها اگر می خواهند کسب و کار خود را توسعه دهند، از دیجیتال مارکتینگ نباید غافل شوند. بازاریابی آنلاین یک راه حل بسیار قدرتمند برای تقویت حضور آنلاین می باشد. بازاریابی اینترنتی راهکار های زیادی دارد. برخی از راه کار های بازاریابی اینترنتی (دیجیتال مارکتینگ) عبارتند از: بازاریابی محتوا، ایمیل مارکتینگ، تبلیغات PPC، تولید و انتشار محتوا در شبکه های اجتماعی و ….

نتیجه

برای اینکه بتوانید با توجه به اصول سئو ایده های مناسبی برای تولید مقاله استخراج کنید، راه حل های زیادی وجود دارد. برخی از راهکار های استخراج ایده برای تولید مقاله عبارتند از: مطالعه مقالات و کتاب های مرتبط به صنعت کاری خود، ترجمه مقالات معتبر و با کیفیت و مرتبط، استفاده از نمودار ون، تولید مقاله بر اساس نیاز های کاربران و …. در عنوان مقالاتی که برای وب سایت خود تولید می کنید بهتر است از کلمات کلیدی استفاده کنید. برای شناسایی کلمات کلیدی که حجم جستجوی بالایی دارند می توانید از ابزار های مناسبی که گوگل ارائه داده است، استفاده نمایید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز