بهترین پلت فرم تجارت الکترونیکی شما کدام است؟

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE
بهترین پلت فرم تجارت الکترونیکی

قبل از اینکه در مورد بهترین پلت فرم ها برای تجارت الکترونیکی صحبت کنیم بهتر است نقش تجارت الکترونیکی و مزایای آن را در دنیای تکنولوژی امروز بررسی کنیم. در این مقاله مفهوم تجارت الکترونیکی را با جزییات کامل ارائه می کنیم.


مفهوم تجارت الکترونیکی
"تجارت الکترونیکی" به پروسه انجام خرید و فروش محصولات و سرویس ها به صورت آنلاین اشاره دارد. در دنیای تکنولوژی امروز استفاده از خرید و فروش آنلاین با هدف توسعه و پیشرفت کمپانی های بزرگ بسیار رایج است. در حقیقت امروزه فروشگاه های اینترنتی بخش عظیمی بازار را در دست خود دارند و روز به روز انجام خریدهای اینترنتی در حال افزایش است.


و اما خرید و  فروش آنلاین چه پیامدهای مثبتی به دنبال دارد:

  • سرعت و سهولت

بواسطه مفهوم تجارت الکترونیکی کاربر قادر به انجام خرید و فروش خود بدون نیاز به حضور در مکانی در زمانی مشخص است.

  • توصیف بهتر محصولات

کاربران قادر هستند براحتی به مشخصات دقیق در مورد محصولات و سرویس های مورد نیاز خود دست پیدا کرده و بدین وسیله بهترین تصمیم گیری را انجام دهند.

  • انعطاف پذیری و کارآمدی

بواسطه انعطاف پذیری که تجارت الکترونیکی به ارمغان می آورد، شما به عنوان صاحب تجارت قادر به شناخت بهتر از مخاظبان خود بوده و به این طریق تجارت کارآمدتری ارائه خواهید کرد.

  • بهبود وضعیت تجارت

برخلاف انجام تجارت و خرید و فروش به صورتی آف لاین شما در فضای آنلاین "تجارت الکترونیکی" فرصت ارائه محصولات و خدمات خود به خیل عظیمی از مخاطبان در سراسر دنیا را دارید.

  • کاهش هزینه ها

مدیریت پروسه هایی مثل انبارداری و لیست موجودی به صورتی آنلاین موجب سهولت این پروسه و بعلاوه کاهش هزینه می شود.
امروزه بسیاری از کمپانی ها درصدد ادغام تجارت آنلاین به حیطه کاری خود برآمدند. در راستای ظهور اینترنت و محبوبیت دیوایس های موبایل این اقدام بسیار رایج و محبوب شده است. در ادامه این مقاله با هدف تصمیم گیری شما در مورد پلت فرم مناسب با تجارت خود در مورد بهترین های پلت فرم تجارت الکترونیکی صحبت خواهیم کرد.


بهترین های پلت فرم برای تجارت الکترونیکی


پلت فرم Shopify
Shopify یکی از پلت فرم های محبوب و قدرتمند است که امکان استفاده رایگان 14 روزه برای شما فراهم می کند. این پلت فرم تنظیمات متنوعی برای مارکتینگ از جمله شبکه های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ را نیز ارائه می کند. نقطه قوت این پلت فرم اعمال آسان آن بدون نیاز به استخدام متخصص برای انجام پیکربندی آن است.

پلت فرم PrestaShop
این پلت فرم متکی به زبان php و تمپلیت هوشمند است. این پلت فرم شامل 310 قابلیت و بالغ بر 2000 عدد ماژول کاربردی است.

پلت فرم WooCommerce
این پلت فرم منحصر به کاربران وردپرسی  است و در یک چشم به هم زدن سایت مبتنی بر وردپرس شما را به بستر تجارت الکترونیکی تبدیل می کند. این پلت فرم به دلیل سهولت کاربرد و قابلیت هایش از محبوبیت بالایی برخوردار است. به راحتی می توانید پکیج WooCommerce را که شامل افزونه های کاربردی است تهیه و استفاده نمایید.

پلت فرم Magento
این پلت فرم در سه نسخه ارائه شده است. یک نسخه به صورت متن باز(open source) و رایگان و دو نسخه دیگر به صورت پولی با امکان تغییر سلیقه ای قابلیت ها است. پلت فرم Magento دارای قدرت و نفوذ بالایی است. از آنجایی که این پلت فرم امکان بروزرسانی آسان ظاهرش را فراهم می کند به صورتی متداول استفاده می شود.

پلت فرم OpenCart
پلت فرم OpenCartمبتنی بر زبان php و کاربردش بسیار رایج است. این پلت فرم بخش اعظمی از محبوبیت خود را مدیون پشتیبانی از ارزهای ملیت های مختلف است. یکی از نقاط قوت آن فراهم کردن ویژگی "بهینه  سازی موتور های جست وجو " است که قدرت و عظمتش در دنیای رقابتی امروز بر کسی پوشیده نیست. برای به کارگیری OpenCart شما نیاز به یک وب هاست پایدار و قوی هستید.

انتخاب با شماست !
در نهایت به واسطه آشنایی با پلت فرم های مختلف بهترینه تجارت خود را انتخاب کرده و مارکتینگ آنلاین خود را هرچه سریعتر گسترش دهید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز