طراحی سایت بدون انجام عملیات سئو تنها یک کاتالوگ اینترنتی است

رتبه بندی کاربر: 3 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE
طراحی سایت بدون انجام عملیات سئو تنها یک کاتالوگ اینترنتی است

طراحی سایت بدون انجام عملیات سئو تنها به مانند یک کاتالوگ اینترنتی می ماند که می توانید مشتریان خود را به سایت خود ارجاع دهید تا نمونه کارها و پروفایل شما را بررسی نمایند. در حقیقت هدف از طراحی سایت معمولا بازاریابی از طریق اینترنت می باشد تا بتوانید مشتریان جدیدی جذب نمایید که بازاریابی از طریق سایت با استفاده از عملیات سئو و بهینه سازی وب سایت ممکن است. شما با صرف هزینه سایت خود را طراحی می نمایید ولی تنها پایه های بازاریابی اینترنتی خود را پایه گذاری نموده اید و نخواهید توانست صرفا از طریق طراحی سایت مشتریان جدیدی از طریق اینترنت جذب نمایید. امروزه با توجه به گسترش و افزایش روز افزون استفاده از اینترنت به جهت جستجو و سفارش کالا و خدمات بازاریابی از طریق اینترنت فرصت مناسبی را در اختیار شرکت ها برای جذب مشتریان جدید قرار داده است که برای این منظور اولین گام طراحی سایت می باشد. در صورتی که تمایل داشته باشید از طریق سایت خود مشتریان جدیدی جذب نمایید بهترین روش انجام عملیات سئو و بهینه سازی وب سایت می باشد که منجر به بالا آمدن وب سایت در موتورهای جستجو می گردد. انجام عملیات سئو و بهینه سازی وب سایت باعث می گردد تا اشخاصی که در اینترنت در جستجوی کالا و خدمات قابل ارائه توسط شما هستند بتوانند وب سایت شما را بیابند و در صورتی تمایل بتوانند کالا و خدمات مورد نظر خود را سفارش دهند. سئو و بهینه سازی وب سایت یکی از مقرون به صرفه ترین روش های تبلیغات می باشد که نسبت به سایر روش های تبلیغاتی بسیار ارزان تر، مقرون به صرفه تر و اثر بخش تر می باشد. یک مورد مهم دیگر آنکه هنوز آنچنان که باید بازاریابی اینترنتی و سئو در بین شرکت های ارائه کننده کالا و خدمات رواج پیدا ننموده و همین مورد باعث می گردد شرکت هایی که در زمینه فعال تر هستند راحت تر بتوانند از طریق اینترنت و بازاریابی اینترنتی خود کسب درآمد نمایند.

مزیت های سئو نسبت به سایر روش های تبلیغاتی

سئو و بهینه سازی وب سایت که جزو مدرن ترین روش های بازاریابی و بهترین روش بازاریابی اینترنتی به شما می آید که نتیجه آن نمایش وب سایت صفحه اول گوگل و سایر موتورهای جستجو برای کلمات و عبارات کلیدی مرتبط به زمینه فعالیت شما می باشد مزیت هایی زیر را نسبت به سایر روش های تبلیغاتی دارد:

  • هزینه بسیار کمتر نسبت به سایر روش های تبلیغاتی
  • سئو در حقیقت تبلیغات دائمی می باشد و پس از آنکه سایت در صفحه اول گوگل نمایش داده شد نگهداری وب سایت با هزینه اندک ممکن است
  • سئو شما را در معرض دید مشتریانی که در کل کشور در جستجوی کالا و خدمات شما هستند قرار می دهد که این امر باعث گسترش محدوده فعالیت شما خواهد گردید
  • با توجه به آنکه در صفحه اول گوگل برای کلمات مرتبط به زمینه فعالیت خود خواهید بود این مورد به برند سازی شما کمک شایانی خواهد نمود

در عملیات سئو چه مواردی انجام می گردد

پس از طراحی وب سایت و درج مطالب و تکمیل کلیه بخش های آن می توان عملیات سئو و بهینه سازی وب سایت را آغاز نمود. سئو یکی از روش های بازاریابی اینترنتی می باشد که در این بخش مواردی که حین عملیات سئو و بهینه سازی وب سایت انجام می گردد را به شما معرفی می نماییم.

  • رفع عیوب وب سایت از نظر اصول سئو و بهینه سازی وب سایت مانند بررسی کد نویسی، آدرس دهی صفحات، سرعت وب سایت و سایر اصول سئو در وب سایت
  • بررسی وضعیت وب هاستینگ تا به موتورهای جستجو نظیر گوگل قابل دسترسی باشد و مشکلی از بابت بلاک شدن و محدود نمودن دسترسی ها نداشته باشد
  • بک لینک سازی برای وب سایت که به معنای قرار دادن لینک وب سایت در سایت های دیگر می باشد تا رتبه وب سایت در موتورهای جستجو ارتقاء یابد
  • تبلیغات در سایر سایت های پر بازدید و مرتبط کمک به دیده شدن وب سایت و برند سازی شرکت خواهد نمود. تبلیغات در سایر سایت ها همچنین یکی از استراتژی های بک لینک سازی می باشد که در صورتی که به درستی انجام شود می تواند کمک شایانی به رتبه وب سایت در موتورهای جستجو نمایید و در صورتی که تبلیغات در سایر سایت ها با توجه به اصول سئو و قواعد بهینه سازی انجام نگردد ممکن است وب سایت را دچار ضررهای جبران ناپذیری نماید.
  • تولید محتوا در زمینه فعالیت وب سایت تا وب سایت بتواند مشتریان و کاربران را جذب نموده و در خود نگاه دارد. تولید محتوا کلید طلایی عملیات سئو و بهینه سازی وب سایت می باشد که در صورتی که به درستی انجام گردد می تواند باعث جذب بازدید کنندگان بیشتر و همچنین افزایش رتبه وب سایت گردد.
  • راه اندازی و فعالیت در شبکه های اجتماعی به منظور ارتباط بهتر وب سایت و شرکت با کاربرانی که در شبکه های اجتماعی فعال هستند. فعالیت در شبکه های اجتماعی سیگنال مثبتی را به موتورهای جستجو ارسال می نماید و نتیجه آن افزایش رتبه وب سایت در موتورهای جستجو خواهد بود.

سئو عملیاتی است که نتیجه گیری از آن زمان بر می باشد و نیاز به تلاش و صبر بسیار دارد و پیوسته می بایست موارد اعلام شده بر روی وب سایت انجام گردد.

طراحی سایت، سئو و رونق کسب و کار

در صورتی که طراحی سایت و امور سئو و بهینه سازی وب سایت خود را به درستی انجام دهید می توانید شاهد رونق کسب و کار خود باشید. امروزه اینترنت سهم بزرگی در جذب مخاطبان و مشتریان بیشتر برای شرکت ها دارد و با توجه به افزایش و گسترش روز افرون استفاده از اینترنت برای جستجو و خرید کالا و خدمات فرصت بسیار مناسبی برای شرکت ها وجود دارد تا بتوانند از طریق بازاریابی اینترنتی خود مشتریان جدیدی جذب نمایند و به کسب و کار خود رونق دهید. برای هر گونه مشاوره در زمینه طراحی سایت، سئو و بازاریابی اینترنتی خود با شماره های دارکوب در تماس باشید.

در پایان

برای آنکه از هزینه صرف شده برای طراحی سایت خود بهترین نتیجه را بگیرید می بایست حتما پس از ساخت سایت و راه اندازی آن عملیات سئو، بهینه سازی و بازاریابی اینترنتی خود را آغاز نمایید تا بهترین نتیجه را بگیرید. در حقیقت شما با راه اندازی وب سایت در حقیقت پایه های حضور را اینترنت خود را ایجاد نموده اید و پس از مرحله ساخت مرحله تبلیغات می باشد. دارکوب می تواند عملیات سئو و بهینه سازی وب سایت شما را بر عهده گیرد. برای انجام این کار کافی است کلمات و عبارات کلیدی مورد نظر خود را به دارکوب اعلام نموده تا دارکوب بهترین پیشنهاد را برای گرفتن بهترین نتیجه به شما اعلام نماید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز