مزایای طراحی سایت برای شرکت های حقوقی

رتبه بندی کاربر: 3 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

هر شرکت حقوقی میخواد مشتری جذب کنه و مشتری هاشو حفظ کنه. برای این هدف سالها استراتژی های مختلفی به کار گرفته شده. تبلیغات بیلبوردی، روزنامه ها، صفحات زرد، انداختن کارت در صندوق پستی و خیلی از کارهای دیگه از جمله این روش های سنتیه. اما این روشها کم کم دیگه دارن منسوخ میشن و اثر خودشونو از دست میدن. مثلا دیگه انتشار سالنامه همون اثری رو که قبلا داشت نداره و نمیشه باهاش مشتری جمع کرد. تبلیغات روزنامه ای هم دیگه قدیمی شده و خیلی کمتر از قبل برای شرکت ها مشتری میگیره. امروزه جامعه ما برای پیدا کردن شرکت های خدمات یا فروش کالا به شدت به اینترنت وابسته است. شما هم برای جذب مشتری باید آنلاین باشید و همینجاست که ساختن سایت برای شرکت های حقوقی اهمیت پیدا می کنه. امروز طراحی و توسعه سایت دارکوب با طراحی سایت حقوقی در خدمت شماست:


مزایای طراحی سایت حقوقی:
اجازه بدید یه نگاهی به مزایای طراحی سایت برای شرکت حقوقی شما بندازیم. برای شروع، داشتن سایت برای یه شرکت حقوقی خیلی مهمه، چون بهش یه چهره حرفه ای میده و میتونه رسمیت و خدمات شما رو به نمایش بذاره و بین رسانه ها توجه مردم رو جلب کنه. باعث میشه اعتبار شرکتتون بالا بره و مردم راحتتر بهش اعتماد کنن. مردم همیشه وقتی خدماتی لازم دارن، تو اینترنت سرچ می کنن که هم راحتتره و هم معمولا شرکتهایی که سایت دارن قانونین. پس اولین اثری که از طریق سایتتون روی کاربر به جا میذارید تو موفقیت آنلاینتون خیلی مهمه. یه سایت خوش ساخت میتونه توجه های زیادی رو جلب کنه و همشونو به مشتری تبدیل کنه. از شرکت های با تجربه (که ترجیحا هم تو طراحی و هم تو بازاریابی مجرب باشن) کمک بگیرید. اگه سایتتون به نظر مبتدی بیاد فقط پول هدر دادنه. حتی بهتره که طراحی یه سایت حقوقی رو شرکتی انجام بده که علاوه بر داشتن تجربه طراحی سایت، تجربه و تخصص طراحی سایت شرکت های حقوقی رو هم داشته باشه.
همونطور که گفتیم، با وجود سایت مشتری ها راحتتر میتونن شرکت حقوقی شما رو پیدا کنن. با این سرعت افزایش کاربرهای اینترنت که دنبال خدمات میگردن، یه شرکت حقوقی اگه خوب سئو و طراحی بشه میتونه حسابی کاربر بگیره. ما کارمون طراحی سایت های با کیفیتیه که برای موتورهای جستجو بهینه شدند و وقتی کسی دنبال شما بگرده بتونه راحت پیداتون کنه، طراحی و سئوی سایتتونو به دارکوب بسپرید، ما کاری می کنیم به سایتتون افتخار کنید.
در ضمن سایت مثل خونه شبکه های اجتماعی شما عمل می کنه. شبکه های اجتماعی شامل سایت هایی میشن مثل فیسبوک، توئیتر، لینکدین، یوتیوب و خیلی های دیگه که اطلاعات رو به اشتراک میذارن و با جامعه آنلاین ارتباط برقرار می کنن. میتونید تو این شبکه ها به سایتتون لینک بدید و وقتی چند تا پروفایل شبکه اجتماعی به سایت شما لینک بدن بازاریابی سایتتون هم انجام شده. اگه سایت نداشته باشید، نمیتونید به همچین چیزی برسید. روش های قدیمی بازاریابی (یا بازاریابی چاپی، مثل تبلیغات چاپی و کارتهایی که پشت در خونه ها میچسبونن و ...) همچین اثری ندارن. یه پست روی توئیتر میتونه به دید 1000 نفر برسه و براتون هیچ خرجی هم نداره، اما هزینه چاپ 1000 کارت تبلیغاتی مبلغ کمی نیست. روش های قدیمی بازاریابی دیگه دارن کم کم منسوخ میشن.
یه مزیت دیگه توسعه سایت برای شرکتهای حقوقی اینه که میتونید از طریق سایت با مشتری هاتون در ارتباط باشید. سایت فضایی برای مشتری ها بوجود میاره که سوالاتشونو درباره خدمات شما بپرسن یا نظر بذارن و سطح رضایتشونو از خدمات شما اعلام کنن. شما هم میتونید سوالاتشونو ببینید و متعاقبا جواب بدید. وقتی همچین ارتباطی بین مشتری و شما برقرار بشه، میتونه باعث جلب اعتماد مشتری ها هم بشه. میتونید از این راه شهرت خوبی برای شرکتتون کسب کنید و به این ترتیب مشتری های بیشتری ترغیب به استفاده از خدمات شما بشن.
سایت ها میتونن طبق نیازهای شما سفارشی بشن. مثلا اگه یه فاجعه ناگواری تو منطقه شما رخ بده، میتونید فورا یه صفحه به سایت اضافه کنید و افرادی رو که از این فاجعه متأثر شدند رو خطاب قرار بدید (احتمالا این افراد نیاز به خدمات شما داشته باشند و بازار شما محسوب میشن). همچین کاری رو نمیشه با یه بیلبورد یا آگهی روزنامه انجام داد. شرکت طراحی سایت دارکوب با طراحی سایت حقوقی، تضمین می کنه که سایتتون با پلتفرمی با کاربری ساده ساخته خواهد شد تا کارمندانتون بتونن سایت رو هماهنگ نیازهای شما تغییر بدند. اگه کسی رو برای انجام این کارها نداشته باشید، شرکت دارکوب میتونه خدماتشو ادامه بده و سایتتونو بروز نگهداره.
تا حالا شده یه تماس از دست رفته باعث باشه یه مشتری از دست بدید و مشتری سراغ یه وکیل دیگه بره؟ وقتی سایت داشته باشید میتونید این موقعیت رو برای مشتری هاتون بوجود بیارید که آنلاین وقت بگیرن. ترجیح میدید منشیتون چطوری از کسایی که آنلاین وقت گرفتند باخبر بشه؟ با سایت احتمال از دست دادن مشتری بخاطر پشت خط موندن و این قبیل مسائل رو کاهش میدید و احتمال جذب مشتری رو به حداکثر میرسونید.
به علاوه، سایت به شما این امکان رو میده که حجم وسیعی از اطلاعات به کاربرهاتون بدید که در مقایسه با روش های سنتی، فضای آگهی های روزنامه ها و ... محدود بودند. اما وقتی یه سایت داشته باشید، میتونید هرچقدر که دوست دارید توش مطلب بذارید. حتی میتونید سوالهایی رو که میخواهید از مشتری هاتون بپرسید تو فرم ها بیارید و تو وقتتون صرفه جویی کنید. میتونید از طریق سایت به مردم بگید چه اطلاعاتی دارید و چه زمانی بعد از مراجعه لازم میشه که این اطلاعات رو در اختیارشون قرار بدید. میتونید تغییرات شرکت حقوقیتونو از طریق سایت به اطلاع مشتری ها برسونید تا اونها هم آپدیت بمونن.
میخوام اینجا تأکید کنم که سایت یه تبلیغ ارزون تر برای خدمات قانونی شما محسوب میشه. برخلاف روش های سنتی مثل آگهی های روزنامه که هزینه بر بودن. دیگه لازم نیست به ازای هر پست روی سایتتون پولی بپردازید. فقط هزینه خدمات هاستینگه و میتونید به همین راحتی از مزایای سایتتون لذت ببرید. شرکت دارکوب میتونه تو کار توسعه و نگهداری سایت کمکتون کنه.
خلاصه
مزایای طراحی یه سایت حقوقی در مقایسه با روش هاس سنتی بازاریابی خیلی زیاده. گرچه معمولا بیلبوردها، گذاشتن تبلیغ زیر در خونه ها و تبلیغات تلویزیونی و رادیویی هم بی اثر نیستن، اما فناوری داره روز به روز سریع تر و سریع تر میشه. تخمین زده شده که بهینه سازی موتورهای جستجو تا سال 1400 بیشتر از 80 میلیارد دلار تولید می کنه و مردم بیشتر و بیشتر برای پیدا کردن خدمات به اینترنت روی میارن.
ساختن یه تصویر حرفه ای از شرکت حقوقی از طریق طراحی سایت چیز تازه ای نیست. شاید 10 سال پیش تازه به حساب میومد. امروز یه ضرورت برای هر شرکت حقوقی به حساب میاد، چه شرکت های جدید چه قدیمی. کلمات "بازاریابی" و "تبلیغات" دارن کم کم با "سئو" هم معنی میشن.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز