معرفی وبلاگ ها مفید در مورد سئو و بازاریابی دیجیتالی

رتبه بندی کاربر: 2 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

دنیای بازاریابی دیجیتالی خیلی سریع پیش میره. 9 سال پیش اولین آیفون وارد بازار شد. حالا بیشتر جستجوهای گوگل تو امریکا دارن روی گوشی های هوشمند انجام میشن. برای اینکه بتونید همیشه از اخبار بازاریابی آنلاین با خبر باشید باید همواره تلاش و در حال کسب دانش باشید.


خوشبختانه افرادی هستن که با بازاریابی دیجیتالی نفس میکشن و به طور منظم اطلاعات باارزشی در موردش منتشر می کنن. تو این مقاله یه فهرست از منابع مفید در مورد اخبار بازاریابی دیجیتالی براتون معرفی میکنیم:
وبلاگها:
وبلاگ ماز – ماز تولیدکننده نرم افزارهای تحلیل جستجو و ابزاهای سئوست که یه وبلاگ فعال هم دارن و به طور منظم مقاله و اخبار مفیدی در مورد سئو منتشر می کنن. تو این سایت از موضوعات ساده بازاریابی میتونید پیدا کنید تا پست های فنی جامع و کامل.
وبلاگ وبسمتر گوگل – به همون دلایلی که هممون میدونیم، وبلاگ وبمستر گوگل منبع خوبیه برای اینکه بدونیم تو موتور جستجوی گوگل چه خبره. بعضی وقتا هم در مورد تغییرات الگوریتم ها و تغییراتی که قراره در آینده اتفاق بیفته خبر میدن، هرچند بیشتر پست هاشون برای وبمسترها نوشته شده و تخصصی تره.
سرزمین موتورهای جستجو – یه منبع عالی اطلاعات برای وبمسترها، با محوریت سئو. این سایت بیشتر مثل یه سایت خبری میمونه، برای کسایی که میخوان تو تغییرات سئو بروز بمونن.
Inbound.org – بیشتر مثل یه برد خبریه تا یه وبلاگ. این سایت مقاله ها و پست های بازاریابهای داخلی رو از سراسر جهان جمع می کنه. کیفیت و تعداد محتواش هر روز با روز دیگه متفاوته.
سایت دارکوب – کی از تبلیغ بدش میاد! دارکوب هر روز در مورد سئو و طراحی سایت مقاله منتشر می کنه. برتری این سایت نسبت به سایت های قبلی اینه که به زبون فارسی و مخصوص هموطنان عزیزمون نوشته میشه. میتونید هر روز به سایت ما سر بزنید و از جدید ترین مطالب رو در مورد سئو، طراحی و توسعه سایت مطالعه کنید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز