چرا سئو و طراحی سایت باید همزمان انجام شوند؟

رتبه بندی کاربر: 5 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE

الآن دیگه برای همه معلوم شده که سئو فقط چند تا ترفند ساده نیست. گوگل همچنان سایت ها رو ارزیابی می کنه، اونهم در یک سطح عمقی تر. بنابراین اگه میخواهید سئوی موفقی داشته باشید، باید سایتتون یه طراحی و توسعه باکیفیتی داشته باشه. تو این مقاله براتون دلیلشو توضیح میدیم تا بدونید چرا میگیم باید سئو و طراحی سایت همزمان با هم انجام بگیرن.

 

  • سئو و طراحی سایت باید همدیگه رو تکمیل کنند

بهترین حالت وقتیه که سئو و طراحی سایت همدیگه رو تکمیل کنند، نه اینکه ضد هم عمل کنند. مثلا وقتی شما دارید یه سایت جدید طراحی می کنید (یا طراحی یه سایت قدیمی رو بازسازی می کنید)، اگه در طول پروسه از یه سئوکار باتجربه هم کمک بگیرید به شدت به نفعتونه. اینطوری سایتتون با در نظر گفتن طراحی زیبایی شناسی، کارایی و عوامل مؤثر در رتبه بندی گوگل ساخته میشه.

  • جزئیات کوچیک سئو، میتونن بعدا مشکلات بزرگی درست کنند

خیلی وقتا ممکنه سایتی از نظر ظاهری خوب به نظر بیاد اما از نظر سئو مشکلاتی داشته باشه، سئوکارهای حرفه ای به عناصر ساد ای مثل نقشه سایت و ساختمان URL از یه زاویه دیگه ای نگاه می کنن و به جزئیاتی که به سئو مربوط هستند توجه میکنند، مثلا در مورد انکورتکست ها، آیا لینکها باید یه پنجره جدیدی باز کنند یا باید یه سری کدهای دیگه هم بهش اضافه کنند؟ یکی دیگه از کارهاشون اینه که اطمینان حاصل کنند که سایتتون URL شبکه های اجتماعی مناسبی داشته باشه، یه وقتی جمله ای بدون ذکر منبع از منابع دیگه نوشته نشده باشه و کدها به درستی در نقشه قرار گرفته باشند. اگه این کارهای جزئی رو بذارید برای بعد از تکمیل طراحی سایت، کار سخت میشه و خیلی بیشتر زمان میبره (و در بعضی موارد حتی منجر به URLهای شکسته و دردسرهای فراوون میشه). بنابراین بهترین کار اینه که این جزئیات رو در طور پروسه توسعه سایت سازماندهی کنید.

  • وقتی دو شرکت مجزا روی سایت کار می کنند، ممکنه برای شرکت سئوکار محدودیت ایجاد بشه

یکی از مشکلات کار با شرکت هایی که فقط سئو انجام میدن اینه که شرکت سئوکار و شرکت توسعه سایت با هم ارتباط ندارن یا ارتباطشون کمه. گاهی اوقات تا یه سری تغییرات تو طراحی سایت انجام نشه، نمیتونیم کارهای مربوط به سئو رو شروع کنیم. اغلب اوقات هم اینجور کارها تو صحبت های بین شرکت سئوکار و طراح سایت فراموش میشن. حالا اگه دو تا شرکت با هم مستقیما صحبت نکنند و مشتری رابط بینشون باشه که دیگه اوضاع بدتر هم میشه. به علاوه امکانش هست که شرکت سئوکار محدود به سایت شده باشه. مثلا اگه مشاور سئوی سایتتون به آپلود عکسها، نصب افزونه یا افزودن  کدهای مورد نیاز دسترسی نداشته باشه، نمیتونه به طور کامل سایت و محتواتونو بهینه کنه و درنتیجه همه کسایی که دارن روی سایتتون کار می کنن ناامید میشن.

  • میشه دو تا شرکت سئوکار و طراحی سایت باهم زیر یک سقف باشن؟

مزایای اینکه دو شرکت سئوکار و طراحی سایت زیر یک سقف باشن برای همه روشنه، اما ما باید مواظب چند تا نکته باشیم. متاسفانه تعداد شرکتهای سئوکاری که خدمات طراحی سایت هم انجام میدن کم نیست. مشکل اینجاست که خیلی از این شرکتها کارشون ارائه خدمات سئوست و برای طراحی سایت از قالب های ساده سایت استفاده میکنند، یا برعکس کارشون طراحی سایته و خدمات سئو رو نیمه کاره و ناتمام تحویل مشتری میدن. میتونید از شرکت این سوالها رو بپرسید تا مطمئن بشید تو هر دو مورد حرفه ای عمل می کنند:
1- شما از قالب های آماده استفاده می کنید یا من میتونم یه طراحی سفارشی داشته باشم؟
2- تو شرکت خودتون اعضایی دارید که به طور حرفه ای کدنویسی رو انجام بدن؟
3- شما یا کارمندانتون تأییدیه ادوردز دارید؟
4- شما یا کارمندانتون تأییدیه آنالتیکز دارید؟
برای جمع بندی، بدونید که سئو و طراحی سایت با هم ارتباط دارند – سایت شما بدون پشتیبانی یه گروه توسعه سایت حرفه ای هیچ وقت نمیتونه به خوبی بهینه بشه. اگه میخواهید بیشتر راجع به خدمات سئو و طراحی سفارشی سایتها اطلاعات کسب کنید با دارکوب تماس بگیرید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز