تفاوتهای وبسایت واکنشگرا و برنامه های موبایل

رتبه بندی کاربر: 0 / 5

PLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

شاید شما هم دقت کرده باشید که تعداد دستگاه های تلفن همراه از تعداد آدمای کره زمین بیشتره! تلفن همراه به راحتترین، سریعترین و رایج ترین وسیله وبگردی مردم تبدیل شده. و اینطور که بوش میاد قراره با گذر زمان این مد جدید بیشتر هم بشه.
غول های فناوری هم خودشونو با این واقعیت تطبیق دادند. گوگل کدهاشو طوری تنظیم کرده که روی صفحه نتایج سایتهای سازگار با موبایل جلوتر بیان و ابزارهای زیادی راه انداخته تا مدیران سایتها بتونن نحوه کار سایتشونو روی موبایل های مختلف تجزیه و تحلیل کنند و ایرادها و اشکالات احتمالی رو رفع کنند.


کافیه فقط رشد پارسال بازار موبایل رو ببینید تا باورتون بشه، شواهد هم نشون میدن که این گرایش به این زودیها تغییر نمیکنه.
بر اساس این اطلاعات میتونیم نتیجه بگیریم که اگه سایتتون روی دستگاه های موبایل خوب نمایش داده نشه، قطعا فرصتهای کاری زیادی رو از دست خواهید داد و رشد آنلاینتون تا 60% از حد مورد انتظارتون کمتر خواهد شد.
اما ما نمیخواستیم تو این پست فقط به شما آمار و ارقام ارائه بدیم، هدف ما اینه که تفاوتهای بین یه وبسایت واکنشگرا و یه برنامه موبایل رو مشخص کنیم. پس اگه اجازه بدید شروع کنیم:

طراحی واکنشگرای وب

یه وبسایت واکنشگرا وقتی از گوشی هوشمند یا تبلت دیده میشه عملکرد خوبی از خودش بروز میده. یه سری چیزها رو میتونید خودتون بذارید پنهان بمونن یا با یه ضربه به نمایش در بیارید، اما در کل خیلی به نسخه کامپیوتری نزدیک خواهد بود. داشتن وبسایت واکنشگرا از ضروریاته و گوگل، بینگ و بقیه موتورهای جستجو هم از این کارتون ابراز رضایت خواهند کرد (با دادن رتبه بهتر).
وقتی هم بخواهید با کسی قرارداد طراحی و توسعه وب سایت ببندید، این رو تو قرارداد حتما قید میکنند (تو دارکوب که اینطوریه). هزینه توسعه یه وبسایت واکنشگرا فرق چندانی با نسخه کامپیوتری نداره.

برنامه های آنلاین

از طرف دیگه برنامه های آنلاین رو شرکتهای بزرگتر اجرا میکنند تا برای کاربرهاشون امکان تجربه لحظات بهتری رو فراهم کنند. مثلا سایت دیجیکالا رو در نظر بگیرید، آدم خیلی سریع میتونه حدس بزنه اپلیکیشنش چقدر با سایتی که روی کامپیوتر میبینید یا سایتی که از موبایلتون میبینید فرق میکنه.
برنامه های آنلاین کلا یه موجودات دیگه ای هستند. یا این برنامه ها، مدیران صنایع هم یه راه دیگه علاوه بر راههای قبلی برای نزدیک شدن به بازدیدکننده هاشون در اختیار دارند، یه راه مستقیم تر. علاوه بر یه تجربه متفاوت، اطلاعات و ابزار زیادی هم هستند که فقط به کاربرهای موبایل اختصاص داده شده، مثل GPS، هشدارها، طراحی بهتر، وبگردی راحتتر، خدمات اختصاصی، اطلاعات دقیق و از این قبیل خدمات.
اما برای هر چیزی بهاییست! و برنامه های موبایل قطعا بیشتر از یه وبسایت واکنشگرای معمولی هزینه بر میداره، اما بسته به نوع کسب و کار و بودجه شما میتونه ملاحظاتی هم صورت بگیره. حتما حالا میپرسید، چقدر بیشتر؟ و ما هم مثل بقیه موارد میگیم بستگی داره. بستگی به این داره که چی تو سرتون باشه و کسب و کارتون چه ویژگی هایی داشته باشه. برای اطلاع از قیمت دقیق میتونید تلفنی با ما تماس بگیرید.

آیا من به یک اپلیکیشین نیاز خواهم داشت؟

حالا که درباره تفاوتهای بین طراحی وب واکنشگرا و اپلیکیشن های آنلاین خوندید، احتمالا سوال بعدیتون این خواهد بود. اگه الآن یه وبسایت دارید، میتونید خیلی راحت یه نگاهی به آمارتون بندازید و ببینید چند نفر از بازدیدکننده های سایتتون با استفاده از گوشیهاشون میان. به نرخ خروج این دسته از کاربرها هم یه نگاهی بندازید و با ابزارهای تجزیه و تحلیل یکم رفتار کاربرهاتونو بررسی کنید، ببینید از کجای سایت خارج میشن و چرا.
مطالعه آمار وب سایت بهتون کمک میکنه جواب این سوالتونو بگیرید. از همینجا میتونید اندازه بگیرید و ببینید چقدر دارید ضرر میکنید و برای حل این مشکل ایده بگیرید.
اما اگه وبسایت ندارید...اولین و بزرگترین توصیه ما به شما اینه که یه تماسی با ما بگیرید. ما میتونیم براتون در کوتاهترین زمان ممکن یه وب سایت درست کنیم و مطمئن باشید چیزی تحویل خواهید گرفت که نه تنها از داشتنش حس غرور بهتون دست بده، بلکه براتون خوب کار کنه. میتونید از صفحه اصلی وب سایت به صفحه مشتریان ما سری بزنید و نمونه کارهامونو ببینید.

نتیجه

ما هرگز چیزی به شما نمیفروشیم که لازمش نداشته باشید، ما به صداقتمون افتخار میکنیم و همونطور که مشتریهامون تصدیق میکنند، هدف اصلیمون اینه که به شما ابزاری ارائه بدیم که واقعا بهشون نیاز دارید و امکانات رشد شما رو فراهم کنیم. بخاطر همین هم هست که توصیه میکنیم با ما تماس بگیرید و با یکی از کارمندهامون صحبت کنید، ما میتونیم شما رو بدون هیچ تعهدی از طرف شما، در مسیر اهدافتون پیش ببریم.
طراحی و توسعه وب سایت دارکوب بیش از 14 ساله که تو این کاره و تصمیم هم داره بمونه و تا مدتها به مشتریهاش خدمات رسانی کنه. ما فقط وب سایت نمیسازیم، ما ارتباطات رو درست میکنیم.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز