طراحی وب سایت اختصاصی طبق نظر مالک سایت

رتبه بندی کاربر: 2 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

طراحی وب سایت اختصاصی طبق نظر مالک سایت

طراحی سایت اختصاصی چیست؟

طراحی وب سایت اختصاصی  یعنی اینکه پروژه شما کاملا خصوصی و سفارشی طراحی شود. این سفارش می تواند گرافیک کاملا منحصر به فرد و یاعملکرد منحصر به فرد سایت باشد، که در نتیجه بر روی اهداف سایت تمرکز دارد سربارهای اضافی نیز حذف شده تا فقط هدف پروژه پوشش داده شود.

اغلب، طراح وب در شروع طراحی سایت درخواست های شما را می پرسند، اما مشتری نمیتواند آنچه را که میخواهد توضیح دهد. الهام گرفتن نوع طراحی وب سایت  برای شما می تواند دشوار باشد. سبک شخصی شما و آنچه را که دوست دارید با آن چیزی که  به عنوان یک سایت حرفه ای به نظر می رسد ممکن است دو چیز متفاوت باشد.

توانایی گفتگو در مورد آنچه می خواهید ، بهترین شروع است. طراح وبسایت می تواند شما راهنمایی کند و به شما در مورد نحوه انتخاب افراد مختلف در سبک و طراحی کمک کند. یک طراح ممکن است با سوالاتی شروع کند که دوست داستن و عدم دوست داشتن شما را محدود کند. آنها ممکن است تفاوت بین سایت با گزینش  و بدون گزینش  را به شما نشان دهند که بین آن ها یکی را انتخاب کنند. دیدن آن به این طریق به شما کمک خواهد کرد تا تصمیم بگیرید که وب سایت خود را چگونه طراحی کنید. انتخاب بعدی ممکن است این باشد که آیا شما رنگ های روشن را می خواهید یا نه؟ و چه رنگی را برای پس زمینه ترجیح می دهید؟ آیا سایت های با پس زمینه مشکی را برای محتوای متن اصلی دوست دارید؟ آیا طرح بندی افقی یا عمودی را دوست دارید؟ دکمه های کنترل را می توان در بالا یا به طرفین یا هر دو قرار داد. آیا یک لوگوی ساده را ترجیح می دهید یا چیزی با رنگبندی هنری باشد می خواهید؟ آیا یک شعار برای شرکت شما دارید؟  آیا می خواهید تصاویر جدیدی را تولید کنید یا  از تصاویر سهام شرکت استفاده می کنید؟  آیا لگو و آرم خاصی ، گواهی نامه و یا انجمن هایی در صنعت خود دارید که می خواهید به وب سایت خود اضافه کنید؟  با پاسخ دادن به این سوالات ، طراح  وب سایت با توجه به علایق شما وب سایت رویایی برای شما ایجاد خواهد کرد.

مزایای طراحی سایت اختصاصی

مهم‌ترین مزیت طراحی سایت اختصاصی این است که با نیاز های شما سازگاری دارد، یعنی به طور کلی ظاهر و امکانات سایت دقیقا مطابق نظر شما طراحی می شود. بنابراین این طراحی باعث بهبود عملکرد سایت می شود. این وب سایت ها به دلیل منحصر به فرد بودن در زمینه های کسب و کار بسیار موفق هستند زیرا آنها خدماتی را ارائه می دهند که سایر وب سایت ها آن را ارائه نمی دهند. یک وب سایت حرفه ای ومنحصر به فرد تصویر حرفه ای از شما و کسب و کار را نشان می دهد. برای مشاوره جهت طراحی سایت اختصاصی و حرفه ای با طراحی سایت دارکوب تماس حاصل بفرمایید.

10 ایده برتر برای طراحی سایت اختصاصی

آیا درست است که "هنرمندان کوچک کپی می کنند، اما هنرمندان بزرگ سرقت می کنند؟"

استیو جابز به نقل از پیکاسو می گوید، او گفت که از اینکه گفتند اپل ایده های بزرگ را دزدی کرده است شرم آور بود بلکه این شرکت  از طریق طراحی نوآورانه، ایده های بزرگ را به خود اختصاص داده است. بنابراین چگونه می توانید وب سایت خود را طراحی کنید زمانی که ایده آن را شما نمی دهید؟ آیا می توانید ایده دیگران را سرقت کنید؟

از کجا میتونید الهام طراحی سایت را شروع کنید؟ در مورد شما نمی دانم،  ولی من زمانی که یک پروژه وب جدید را شروع می کنم ممکن است در آن گیر کنم و غرق در آن شوم.

 ایده های طراحی وب را از این 10 منبع برتربگیرید:

  1. از مشتریان خود بپرسید (ask your clinet)
  2. تم های وب سایت (website theme)
  3. جوایز  Webby(webby adwars)
  4. جوایز (addwars)
  5. بهترین طرح ها
  6. siteinspire
  7. pinterest
  8. آثار هنری بزرگ(great at work)
  9. پالت رنگ (Color palette)
  10. کار خودتان ( Your own work)

حال هر ایده را با جزئیات بیشتری بررسی می کنیم:

 

از مشتریان خود بپرسید ask your clinets

هنگامی که پروژه را شروع کردید احتمالا از مشتری خود خواسته بودید که چه وبسایتی را دوست دارید و آنها یک لیست عظیم ارسال کرده اند . امیدوارم که این کار را انجام داده باشید ، به هر حال. اگر نه، از همین الان از آنها بپرسید. علاوه بر مطالعه وب سایت هایی که ارائه می دهند، از WPTheme Detector استفاده کنید تا مشتریان ازتم های  مورد علاقه خود در سایت های وردپرس لذت ببرند.

 

هنگامی که موضوع را پیدا می کنید، با کلیک بر روی دکمه "جزئیات بیشتر و اطلاعات" در آشکارساز تم،  شما می توانید تم های اصلی را ببینید. بسته به توسعهدهنده تم،  شما می توانید تعداد زیادی ترکیب صفحه، پالتهای رنگی، پوسته و غیره را ببینید.

حالا وقت آن است که شما به وب سایت خود توجه کنید.

تم های وب سایت (Website themes)

به طور معمول ما لیستی از قالب ها را برای مشتریانمان ارائه می دهیم تا براساس آنها یکی را انتخاب کنند.

نگاه کردن به قالب های وب سایت مانند خرید کردن از یک فروشگاه می باشد، زیرا شما می توانید بسیاری از ایده های طراحی وب فوق العاده را ببینید.

شما می توانید ساعت ها نمایش دمو را برای جمع آوری ایده ها و بحث در مورد نمونه ها صرف کنید و قالب های مختلف را در قسمت  فروشگاه قالب  مشاهده کنید و به فونت ها، رنگ ها، پوسته ها، تصاویر نمونه، ناوبری و غیره نگاه کنید.

 

Webby Awards

آیا می دانید که حتی طراحان ،  جوایز((فرش قرمز)) خود را دارند؟

چیزی که به دنبال آن هستید، درست است؟ اگر دسته های مختلف برای جوایز 2017 Webby را ببینید،  شما نمونه هایی از سایت های زنده برای افراد مشهور، انجمن ها، بهترین صفحه های خانگی، وبلاگ شخصی / وب سایت و تعدادی دیگر را پیدا خواهید کرد. سایت هایی را در صنایع مختلف مشاهده می کنید که دیدگاه های مختلفی را در مورد آن ها داشتید.

جوایز AWWARDS

AWWARD ها یکی دیگر از سایت های جایزه فانتزی هستند که در آن شما می توانید الهام هایی برای ایجاد وب سایت خود پیدا کنید. جستجو می تواند بر اساس طبقه بندی، برچسب، رنگ، کشور و حتی موارد دیگر باشد.

اگر در ایالات متحده زندگی می کنید، ما تمایل به مشاهده طرح ها و یا تم های هنرمندان دیگر در ایالت متحده هستیم و هیچ گاه به منابع کشور های دیگر فکر نمی کنیم. AWARDS شما را از این عادت منصرف می کند و توجه شما را به نگاه کردن به قالب های متنوع وب سایت های دیگر جلب می کند ، که برخی از آنها مطمینا الهام های خوبی برای طراحی وب سایت به شما می دهند.

بهترین طرح ها

بهترین طراحی ها، بیش از 7 میلیون بازدید در هر سال دریافت می کنند. حالا همه این افراد باید درباره طراحی وب سایت های فوق العاده بدانند، به نظر شما اینطور نمی باشد؟ وب سایت هایی که یکپارچه، ظریف و سالم هستند، را بررسی کنید.

 siteinspire

در siteinspire، مراقب باشد در دریایی از وب سایت ها با موضوعات مختلف غرق نشوید. جستجو بر اساس نوع، موضوع یا سبک می تواند باشد. فقط بر روی یکی از این دسته ها در ناوبری کلیک کنید و مجموعه ای از سایت ها را ببینید. آیا شما با یک شرکت طراحی داخلی، یک آژانس بازاریابی یا یک شرکت املاک و مستغلات کار می کنید؟ این سایت شامل نمونه هایی از وب سایت های خاص در صنعت های مختلف است که می تواند الهام های زیادی در مورد طراحی وب را به شما بدهدو در مورد پروژه جدید خود به شما دلگرمی دهد.

 

پینترست pinterest

سایت جذاب و دوست داشتنی پینترست .   ما می توانیم از دست بدهیم، درست است؟

تصورات کلیدی دوست شما در Pinterest است.

جستجو "الهام  هایی برای طراحی وب" یا "ایده های کسب و کار برای طراحی وب سایت" و یا هر ترکیبی از کلمات کلیدی که مربوط به پروژه شما است.

 

پیشنهادات زیر نوار جستجو را توجه کنید.

البته، بر روی پین ها کلیک کنید و پیوندها را که دوست دارید دریافت کنید دنبال کنید.

آثار هنری بزرگ Great artwork

تور مجازی را از طریق موزه لوور، Musee d'Orsay یا MoMA، یا به صورت شخصی از یک موزه محلی بازدید کنید.

MoMA دارای بیش از 74 هزار اثر است که شما می توانید به صورت آنلاین توسط هنرمند، مجموعه و غیره جستجو کنید. اگر گوش دادن به شما الهام بخش است، مجموعه های صوتی را گوش دهید. Musee d'Orsay همچنین یک مجموعه عالی از فیلم ها می باشد.

موزه هنر دنور دارای نمایشگاه های هنری زیبا است که مطمئنا باعث تخیل شما خواهد شد. شما همچنین می توانید آنها را آنلاین مشاهده کنید.

پالت رنگ Color palettes

چگونه شروع به رنگ آمیزی کنیم؟ به عنوان یک طراح، این یکی از هیجان انگیز ترین مراحل است که شما از ابتدا شروع به ایجاد یک نام تجاری برای مشتری جدید طراحی وب سایت خود کنید.

پالت های رنگی را بررسی کنید ، یا نظر خود را در مورد رنگ ها بگویید. شما می توانید با رنگ ها فیلتر کنید و سپس آنها را ذخیره کنید. سپس سایه هر رنگ را تغییر دهید. و در مورد بهترین دوست Pinterest ما را فراموش نکنید،جایی که شما طیفی از پالت های رنگی را پیدا خواهید کرد.

 Your own saved collection of inspiration.

 قبل از اینکه برنامه های آنلاین را پیدا کنم، از Word و ابزار Snipping ویندوز استفاده کردم تا ایده های الهام بخش طراحی وب سایت را حفظ کنم. (همچنین اپل دارای ابزار Snipping است.) با note می توانید Snips ها را ذخیره کنید و آنها را در یک یادداشت قرار دهید و می توانید از ابزارclipping tool برای ذخیره صفحات استفاده کنید.

در اینجا 10 ایده برای طراحی وب سایت اختصاصی را گفتیم اگر ایده دیگری دارید آن را پیشنهاد دهید.

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز