همه چیز در مورد گوگل سند باکس

رتبه بندی کاربر: 0 / 5

PLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

همه چیز در مورد گوگل سند باکس 

در مقاله های گذشته صحبت های بسیاری در ارتباط با سئو وب سایت ها کردم . و دریافتیم که سئو به عنای بهینه سازی وب سایت برای رسیدن به صفحات نخست لیست جست و گوگل می باشد . همانطور که میدانیم شرکت گوگل یکی از معتبر ترین شرکت ها در زمینه تکنولوژی می باشد . گوگل این اعتبار را از سخت گیری های خود بدست اورده است یکی از این سخت گیری ها در فضای اینترنت است برای اینکه محبوبیت و اعتبار بیشتری را از سوی کاربران دریافت کند و همچنین تحقق حقوق کاربران خود قوانین پیچیده ای را وضع می کند تا وب سایت ها را با کیفیت هر چه بیشتر به نمایش بگذارد .

گوگل برای وضع قوانین خود و کنترل وب سایت ها الگوریتم هایی را پدید آورده نظیر پاندا و ... البته گوگل هیچ زمانی از قوانینی که وضع می کند به وضوح حرف نمیزند و استراتژی محافظه کارانه ای را در پیش میگیرد . یکی از سوالاتی که در این قوانین برای کاربران پیش آمده است ، در ارتباط با Sand Box گوگل می باشد که بسیاری آن را یک الگوریتم می پندارند و برخی می گویند که گوگل سند باکس وجود ندارد. ما در این مقاله می خواهیم در ارتباط با گوگل سند باکس بحث کنیم .

همه چیز در مورد گوگل سند باکس

 

گوگل سند باکس چیست ؟

زمانی که شما یه وب سایت و دامنه جدید راه اندازی می کنید برای مدتی ، گوگل آنرا در سند باکس خود قرار می دهد تا کیفیت و نوع سایت و... وب سایت شما را مورد ارزیابی قرار دهد . همچنین امکان دارد شما تغییراتی بر سایت خود انجام دهید تا آن را بهینه کنید اما میبینید که نتیجه ای ندارد در اصل ،شما باید مدتی صبور باشید تا گوگل آن تغییرات را در سند باکس خود بررسی نماید سپس آنها را اعمال نماید . گوگل اطلاعات دقیقی از سند باکس خود منتشر نکرده است به همین دلیل برخی وجود آن را باور ندارند . اما بر اساس تجربه های کسب شده گاهی میبینیم وب سایت جدیدی را راه اندازی کرده ایم که برای مدتی در لسیت جست و جو قرار ندارد یا تغییراتی انجام داده ایم که بعد از مدتی اعمال می شود . این ها دلایلی هستند که وجود گوگل سند باکس را تایید می کند . اغلب سایت های تازه تاسیس برای آنکه توسط گوگل ارزیابی شوند مدتی در گوگل سند باکس قرار میگیرند . این بدین معنا نیست که در لیست نتایج جست و جو قرار ندارند ، بلکه در این لیست هستند اما در جایگاه واقعی خود قرار نمی گیرند تا مدتی مورد بررسی و ارزیابی قرار بگیرند . به همین دلایل به مدیران وب سایت های تازه تاسیس توصیه می شود که در ایتدای تاسیس سایت خود مدتی صبور باشند و در صورتی که رتبه های آنها تغییری نکرد فعالیتی در راستای تغییر رتبه انجام ندهند تا وب سایت به جایگاه اصلی خود بازگردد . گوگل سند باکس از سال 2004 پدید آمد تا گوگل بتواند وب سایت های با کیفیت را در اختیاران کاربران خود قرار دهد . اگر شما کلمه Google sand box را اینترنت جست و جو نمایید تصاویری می یابید که مربوط به زمین شن بازی کودکان می باشد . دلیل استفاده گوگل از این تصاویر این است که سایت های نو پا را به کودکان تشبیه نموده است که در محدوده امن زمین شن بازی می کنند این زمین شن همان سند باکس گوگل می باشد که سایت های نو پا در آن رشد می کنند .

همه چیز در مورد گوگل سند باکس

چرا گوگل از سند باکس استفاده می کند ؟

در چند جا گوگل اعلام کرده است که سندباکس یکی از الگوریتم های سئو می باشد تا سئو سایت ها را بررسی نماید . اما سوالی که پیش می آید این است که چرا گوگل از این سیستم استفاده می کند ؟ جواب این سوال واضح است همانطور که در بالا گفتیم گوگل برای اعتبار بیشتر و همچنین حقوق کاربران وب سایت های تازه تاسیس را در جایی مورد بررسی قرار میدهد سپس به آن رتبه می دهد و جایگاه اصلی آن را مشخص می نمایید .با توجه به زیاد شدن سایت های بی کفیت و همچنین اسپم گوگل این کار را انجام می دهد تا وجود این نوع سایت ها را کاهش دهد . پس اگر زمانی این اتفاق برای شما افتاد و علی رغم اینکه تمام قوانین سئو را رعایت کردید اما پیشرفتی در رتبه خود مشاهده نکردید منتظر بمانید تا گوگل آن را بررسی نماید . اگر سایت شما جدید باشد امکان آن است که مدتی در گوگل سندباکس محبوس شود . اما این رویداد در موارد کمی اتفاق می افتد . برای جلوگیری و همچنین خلاص شدن هر چه زودتر از گوگل سند باکس پیشنهاد می کنیم که ادامه مطالب را مشاهده کنید .

از کجا بدانیم سایت ما در گوگل سندباکس قرار دارد ؟

بعد آز آنکه دامنه خود را راه اندازی کردید یا تغییراتی در وب سایت خود اعمال کردید برای آنکه از نتیجه آن با خبر شوید . Site: نام دامنه در موتور جست و جوی گوگل جست و جو نمایید اگر سایت خود را پیدا نکردید بدین معناست که گوگل وب سایت شما را ایندکس نکرده است و کافیست مدتی صبر کنید تا گوگل وب سایت شما را شناسایی کند .(البته برای آنکه گوگل وب سایت شما را زودتر شناسایی کند بهتر است در موتور جست و جوی گوگل وب سایت خود را ثبت کنید .)اگر در نتیجه جست و جو وب سایت خود را یافتید اما رتبه ی آن قابل توجه نبود و می دانید که تمامی قوانین سئو را رعایت کرده اید ، مطمنا وب سایت شما در گوگل سند باکس قرار دارد . در ادامه برای رهایی از گوگل سند باکس راه حل هایی را پیش پای شما قرار می دهیم . مورد دیگری نیز امکان دارد رخ دهید ؛ ممکن است شما سایت خود را راه اندازی کرده اید و از صحت سئوی آن مطمن نیستید اما می بینید که رتبه ی بسیار خوبی دریافت کرده اید . در این مورد نیز باید به شما بگوییم که وب سایت شما در ماه عسل گوگل قرار دارد و منتظر عکس العمل کاربران می باشد در صورتی که مورد پسند کاربران قرار بگیرد به رتبه اصلی خود باز میگردد و امکان دارد رتبه آن بهبود ببخشد اما اگر مورد پسند آنها نباشد رتبه آن افت بسیار زیادی کند .. ماه عسل گوگل و سند باکس گوگل با هم تفاوت دارند ماه عسل گوگل هر زمانی امکان دارد رخ دهد اما سند باکس گوگل فقط مربوط به تغییرات جدید ، راه اندازی تازه سایت می باشد .

چه زمانی سایت از گوگل سند باکس خارج می شود ؟

این سوالی است که بسیاری از کاربران آن را می پرسند . این سوال چند جواب دارد اگر وب سایت شما جز سایت های اسپم باشد باید روی وب سایت خود حسابی باز نکنید زیرا یا از سند باکس خارج نمی شود یا اگر خارج شود رتبه ای نخواهد داشت تا در نتیجه جست و جو ی کاربران ظاهر گردد . سایت های اسپم سایت هایی هستند که توسط سئو سیاه بهینه شده اند و یکی از دلایل سیاه بودن سئو آن ها خرید یکباره تعداد زیادی لینک می باشد . ماندن در گوگل سند باکس زمان زیادی ندارد به شرط آنکه وب سایت مورد نظر بهینه باشد . در این مدت که وب سات در سند باکس است ، از خرید لینک خودداری کنید زیرا این کار سرعت خارج شدن را کند می کند اگر از سئو وب سایت خود مطمن هستید بدانید که به سرعت از سند باکس خارج خواهید شد .

راه های جلوگیری از قرار گرفتن در سند باکس یا بیرون آمدن سریع از آن :

رفتن در سند باکس گوگل در ابتدای راه اندازی سایت ، اتفاقی است که نمی شود از آن جلوگیری کرد اما می توان کارهایی انجام داد تا زودتر از آن خارج شد همچنین می توان از قبل کارهایی انجام داد تا در آن وارد نشوید .در این جا این مسائل را بررسی می نماییم .

1 . اولین راهی که به شما پیشنهاد می کنیم تا در سند باکس قرار نگیرید این است که از دامنه های قبلا ثبت شده استفاده نمایید با این کار گوگل دیگر وب سایت شما را برای بررسی کیفیت در سند باکس قرار نمی دهد .

2 . توجه داشته باشید اگر شما از کلمات کلیدی پر کاربرد استفاده کنید حتما در سند باکس قرار خواهید گرفت برای اجتناب از این کار بهتر است از کلمات کم کاربرد هم معنا استفاده کنید و بعد ها کلمات خود را تغییر دهید . البته این کلمات باید مرتبط با سایتتان باشد .

3 . بک لینک سازی در وب سایت های معتبر و همچنین لینک گرفتن از آنها در صفحات داخلی

4 . انجام تمامی قوانین سئو در زمانی که داخل سند باکس هستید

5 . اشتراک گذاری صفحات وب سایت در شبکه های اجتماعی

6 . به روز رسانی و درج محتوای با کیفیت

به طور کلی اگر قوانین سئو را در سایت خود اعمال نمایید امید است که هر چه زودتر از سند باکس خارج شوید.

میتوان گفت که قرار گرفتن در سند باکس هم به نفع گوگل است و هم به نفع کاربران و هم صاحبان سایت ها ، زیرا با این اقدام گوگل تعداد سایت های بی کیفیت کم شده و مدیران سایت ها می کوشند تا سایت های مناسبی را ارائه کنند .

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز