شرکت های تبلیغاتی و رونق کسب و کار

رتبه بندی کاربر: 5 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE

کسب و کار کوچک خود را بزرگ کنید

چند راه ساده برای ایجاد رونق کسب و کار کوچک شما

 این روزها بسیاری از کسب و کار های کوچک می خواهند که کار خود را رونق داده و به شرکت های بزرگ تبدیل شوند. اما اگر افزایش فروش نداشته باشند نمی توانند به این هدف خود برسند. اما اگر افزایش فروش نداشته اید شاید شما کاری را درست انجام نداده اید. رشد کسب شما به راحتی و با انجام چند کار ساده امکان پذیر است. و مشتریان شما را افزایش داده و باعث می شود که مشتریان قدیمی شما جذب شوند . برای اینکه کسب و کارتان واقعا رشد کند، باید در آن موفق باشید از بقیه سبقت بگیرید بدون اینکه به منفعت شما آسیب برسد.

در دنیای بازاریابی آنلاین امروز، صاحبان کسب و کار ها به دلیل انتخاب های فراوانی که برای کسب و کار آنلاین پیش رو دارند ممکن است سر درگم شوند و تصمیم شان عوض شود و فکر کنند لزوما برای کسب وکار آنها مفید نمی باشند.

هنگامی که فرآیند ساخت یک وب سایت جدید را آغاز میکنید (و یا نسخه قدیمی خود را به روز می کنید) ، چندین نکات اصلی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید که ساده و در عین حال بسیار مهم هستند. با یادآوری این نکات ساده، اطمینان حاصل شود که وبسایت شما به شما کمک می کند تا به طور موثر با مشتریان فعلی و بالقوه ارتباط برقرار کنید.

1.     تنها یک وب سایت داشته باشید

فکر کنید که وب سایت شما به عنوان  محل دیجیتال کسب و کار شماست. مشتریان باید به راحتی بتوانند وب سایت ها را پیدا کنند و همیشه در آنجا به اطلاعات و خدماتی که ارائه می دهند نیاز داشته باشند. اگر وب سایت های متعدد دارید،

  • مشتریان شما نمی دانند کدام سایت درست است و ممکن است اشتباه گرفته شود
  • شما نمی توانید به طور موثر ترافیک و رشد ترافیک وب سایت خود را اندازه گیری کنید
  • موتورهای جستجو قادر به اعتماد به شما نخواهند بود. اگر یک سایت دارید که اطلاعات دقیق را ارائه می دهد، موتور های جستجو می توانند به اندازه کافی به آن اعتماد کنند که آن را به جستجوگران نشان دهند.

اگر شما از وب سایت خود راضی نیستید و می خواهید یک وب سایت جدید بسازید ، بسیار مهم است که مطمئن شوید سایت قدیمی شما پایین آمده است. مردم را بین چندین وب سایت سر در گم نکنید که متوجه نشوند کدام یک مهم تر یا اصلی می باشد.

2.     صاحب دامنه خود باشید

دامنه، آدرس وبسایت شما در اینترنت و یا آنچه که دیگران آن را در مرورگر خود سرچ می کنند تا به وب سایت شما (به عنوان مثال www.sitedar.com) دسترسی پیدا کنند می باشد. اگر شما صاحب دامنه خود نباشید ، وبسایت شما چیزی شبیه به www.abc.wordpress.com خواهد شد. اجازه دادن به شخص دیگر برای اینکه هم زمان صاحب دامنه شما باشد، میزان کنترل شما را در وب سایت خود،  از جمله اعتبار شما برای بازدیدکنندگانتان و همچنین اعتباری که شما برای موتورهای جستجو ساخته اید کم می کند.

3.     وب سایت خود را برای مشتری خود بسازید

این مهم است که وب سایت شما باعث ارتقاء کسب و کار شما می شود و ارزش آن را توضیح می دهد، اما شیوه ای که در آن انجام می شود بسیار مهم است. شما می خواهید وب سایت خود را به منظور ارتقاء کسب و کار خود به عنوان یک راه حل برای مشتریان ، و انتقال ارزش به آنها به ارمغان آورید.

بله، شخصیت و سلیقه شخصی شما  به وب سایت شما تزریق می شود و می تواند به شخصی سازی و انسجام کسب و کار شما کمک کند، اما این بار شما از این طریق می توانید به مشتریان ایده آل خود برسید.

الویت وب سایت شما در رضایت مشتری،  حفظ و نگهداری آن ، آنها می باشد و می تواند برای شما سود آور باشد.

4.     فکر کنید  وب سایت شما به عنوان یک تجربه می باشد

وب سایت کسب و کار شما فقط یک بروشور نیست که یک چشم اندازی از علاقه مندی های شما باشد. این تجربه ای است که هر بازدیدکننده ای از بازدید از وب سایت شما کسب می کند. این تجربه ای است که بازدیدکنندگان مشاهدات خود و اطلاعاتشان را جمع آوری می کنند که تصمیمات آینده مربوط به کسب و کار شما را بگیرند.

این از اهمیت زیادی برخوردار است تا اطمینان حاصل شود که بازدیدکنندگان وب سایت شما نه تنها اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت می کنند و هم چنین ارزش وب سایت شما را می بینند بلکه همچنین از آن خشنود می شوند برای این موضوع  این نکات را دنبال کنید:

  • اطمینان حاصل کنید که نوار ناوبری شما بصری است و به آنچه که کاربران در سایت شما جستجو می کنند، هدایت می شوند.
  • اجتناب از پخش خودکار موسیقی یا فیلم ها یا پنجره های تمام صفحه که کاربران را مجبور کنند آن را ببینند.
  • صفحات وب سایت خود را به لینک داخلی متصل کنید ، بنابراین آنها به راحتی می توانند در تمام سایت شما حرکت کنند بدون نیاز به استفاده بیش از حد از دکمه برگشت و یا برگشت به سایت اصلی.
  • وب سایت خود را واکنشگرا کنید تا به درستی در هر دستگاه دیده شود.

5.     از محتوای اصلی استفاده کنید

وب سایت کسب و کار شما بخش مهمی از استراتژی بازاریابی محتوای شماست. تمام صفحات وب سایت شما، صفحه محصولات و خدمات شما،  صفحه در مورد ما و یا پست های وبلاگ، محتوای آن هرگز نباید از یک وب سایت دیگر یا کپی از یک کانال اینترنتی دیگر و باید منحصر به فرد باشد .

محتوای با کیفیت بالا برای وب سایت شما ضروری است، ولی نیازی نیست پر دغدغه باشد. نوشتن شما بسیار مهم است این که مخاطبان شما آن را به راحتی درک کنند  و مفید و آموزنده باشد و محتوای آن حاوی مطالب مفید و آموزنده باشد.

6.     دسترسی به سایت شما برای بازدیدکنندگان آسان باشد

با یک وبسایت بصری و آسان برای هدایت، بازدیدکنندگان سایت راحت تر می توانند اطلاعات جمع آوری کنند و آنها راحت تر اعتماد می کنند که این موضوع مهمترین بخش هر کسب و کاری می باشد. همانطور که در بالا ذکر شد، وب سایت شما فقط یک بروشور نیست، بلکه یک کانال است که مشتریان بالقوه می توانند با کسب و کار شما ارتباط برقرار کنند .

یعنی مشتریان به راحتی به هر قسمت از سایت شما که بخواهند دسترسی داشته باشند. برای تماس با شما برای نقل قول، دانلود یک قطعه از محتوا، ثبت نام برای لیست ایمیل خود و یا خرید، به راحتی بتوانند این کار را انجام دهند .این کار رابه این صورت انجام دهید:

  • شامل دکمه های مربوط به تماس در چندین صفحه وب سایت شما
  • ساخت CTA هایی که به راحتی دیده شود(به ویژه، در بالای دسته و در جایی که کاربران آن را انتظار می رود)
  • فرم های خود را کوتاه و راحت برای پر کردن سریع قرار دهید

وب سایت شما محل آنلاین کسب و کار شما است. شما باید حواستان باشد که تنظیمات اشتباه و غلط در صفحه  فیزیکی خود نگذارید ، بنابراین وب سایت شما باید متفاوت باشد.

تبلیغات آنلاین

بلیغات آنلاین، همچنین بازاریابی آنلاین یا تبلیغات اینترنتی  نامیده می شود،  نوعی از بازاریابی و تبلیغات است که از اینترنت برای ارائه پیام های تبلیغاتی به مصرف کنندگان استفاده می کند.

این بازاریابی شامل ایمیل، بازاریابی موتور جستجوگر (SEM)، بازاریابی رسانه های اجتماعی، انواع مختلفی از تبلیغات صفحه نمایش (از جمله تبلیغات بنر اینترنتی) و تبلیغات همراه است. همانند سایر رسانه های تبلیغاتی، تبلیغات آنلاین اغلب شامل ناشر و تبلیغ کننده می باشد که ناشر تبلیغات را به محتوای آنلاین خود متصل می کند و تبلیغ کننده  تبلیغات را در محتوای ناشر نمایش می دهد. سایر شرکت کنندگان بالقوه عبارتند از آژانس های تبلیغاتی که به تولید و جایگزینی کپی تبلیغاتی می پردازند،یک سرور تبلیغاتی است که از لحاظ تکنولوژیکی آگهی ها و آهنگ های تبلیغاتی را ارائه می دهد و وابستگان تبلیغاتی که کار تبلیغاتی مستقل را برای تبلیغ کننده انجام می دهند.

در سال 2016 درآمدهای تبلیغاتی اینترنتی در ایالات متحده حتی بیش از تبلیغات تلویزیونی بوده است. در سال 2017، درآمد اینترنتی تبلیغاتی در ایالات متحده به 83 میلیارد دلار بالغ شد که در مقایسه با درآمد 72 میلیارد دلاری در سال قبل آن 14 درصد افزایش داشت.

بسیاری از شیوه های معمول تبلیغات آنلاین بحث برانگیز و به طور فزاینده ای وابسته به مقررات است. درآمد تبلیغات آنلاین از تمام تبلیغات سنتی بیشتر است به طوری که کسب و کار ها را وادار کرده است تمرکز خود رابر آن معطوف کنند.

تاریخچه

در روزهای اولیه اینترنت، تبلیغات آنلاین بیشتر ممنوع بود. به عنوان مثال، دو تا از شبکه های اینترنتی سابق به نام ARPANET و NSFNet،  "سیاست های استفاده قابل قبول" داشتند که "استفاده از فعالیت های تجاری توسط نهادهای سودآور" را ممنوع کرده بودند. در سال 1991 NSFNet شروع به حذف مجوز استفاده تجاری از اینترنت کرد.

پست الکترونیک

اولین نمونه تبلیغاتی آنلاین به طور گسترده ای از طریق پست الکترونیکی انجام شد. در 3 مه 1978 یک بازاریاب از DEC (شرکت تجهیزات دیجیتال)، گری تورک، به بسیاری از کاربران ساحل غربی آمریکایی ARPANET ایمیل فرستاد و تبلیغات یک مدل جدید از کامپیوتر DEC را منتشر کرد.

اولین پیام اسپم ناشناخته در مقیاس بزرگ در 18 ژانویه 1994 توسط یک مدیر سیستم دانشگاه اندروز فرستاده شد،  با ارسال پیام مذهبی به تمام گروه های خبرگزاری در ژانویه سال 1994، مارک ابارا اولین شرکت بازاریابی ایمیل برای انتخاب لیست ایمیل در دامنه Insideconnect.com را آغاز کرد. او همچنین انجمن بازاریابی مستقیم ایمیل را برای کمک به توقف ایمیل ناخواسته و جلوگیری از هرزنامه آغاز کرد.

تبلیغات ایمیل آگهی کپی شامل یک ایمیل کامل و یا بخشی از یک پیام ایمیل است. بازاریابی ایمیل ممکن است ناخواسته باشد، در این صورت فرستنده ممکن است گارانتی را برای گزینش از ایمیل های آینده ارائه دهد یا ممکن است با رضایت قبلی گیرنده (انتخاب) ارسال شده است.

تبلیغات آنلاین طبقه بندی شده

تبلیغات طبقه بندی شده آنلاین، تبلیغاتی است که به صورت لیست محصولات یا خدمات خاص می باشد. نمونه هایی از جمله شغل های آنلاین، لیست های آنلاین املاک و مستغلات، لیست خودرو، صفحات زرد آنلاین و لیست های مبتنی بر حراج آنلاین است. Craigslist و eBay دو ارائه دهنده برجسته فهرست آنلاین طبقه بندی شده اند.

Adware

Adware نرم افزاری هستند که پس از نصب، تبلیغاتی را بر روی یک کامپیوتر کاربر نشان می دهند. تبلیغات ممکن است در نرم افزار خود ظاهر شود، در صفحات وب بازدید شده توسط کاربر یا در پنجره های بازشو / پاپ زیر ظاهر شود.

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

بازاریابی رسانه های اجتماعی ترفیعات تجاری از طریق وب سایت های رسانه های اجتماعی است. بسیاری از شرکت ها محصولات خود را با ارسال به روز رسانی های مکرر و ارائه پیشنهادات ویژه از طریق پروفایل های رسانه های اجتماعی خود را تبلیغ می کنند.

پلت فرم بازاریابی آنلاین

پلت فرم بازاریابی آنلاین (OMP) یک پلت فرم مبتنی بر وب است که ترکیبی از مزایای یک دایرکتوری تجاری، موتور جستجوی محلی، ابزار بهینه سازی جستجوگرها (SEO)، بسته مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و سیستم مدیریت محتوا (CMS) می باشد. ابای و آمازون به عنوان سیستم عامل بازاریابی آنلاین و تدارکات مدیریت استفاده می شود. در فیس بوک، توییتر، یوتیوب، Pinterest، LinkedIn و دیگر رسانه های اجتماعی، بازاریابی آنلاین خرده فروشی نیز استفاده می شود.

مزایای تبلیغات آنلاین

هزینه

هزینه های پایین ارتباطات الکترونیکی هزینه نمایش تبلیغات آنلاین را در مقایسه با تبلیغات آفلاین کاهش می دهد. تبلیغات آنلاین، و به ویژه رسانه های اجتماعی، یک وسیله کم هزینه برای تبلیغ کنندگان برای تعامل با جوامع بزرگ تاسیس شده است.  در ضمن تبلیغات آنلاین، بازدهی بهتر از سایر رسانه ها را ارائه می دهد.

قابلیت های اندازه گیری

آگهی های آنلاین می توانند داده ها را براساس اثربخشی تبلیغات خود جمع آوری کنند، مانند اندازه مخاطب بالقوه یا پاسخ مخاطب واقعی، چگونه بازدید کننده تبلیغات شما را دیده اند؟ تبلیغات به فروش منجر می شود؟ و یا آگهی لود شده در میان نظر بازدیدکنندگان. و این موارد به تبلیغ کنندگان آنلاین کمک می کند تا کمپین های تبلیغاتی خود را در طول زمان بهبود بخشد.

فرمت های تبلیغات

تبلیغ کنندگان طیف گسترده ای از روش های ارائه پیام های تبلیغاتی خود، از جمله توانایی انتقال تصاویر، ویدئو، صدا و لینک ها را دارند. بر خلاف بسیاری از تبلیغات آفلاین، تبلیغات آنلاین نیز می توانند تعاملی باشند. به عنوان مثال، برخی از تبلیغات به کاربران اجازه سوال و پرسش می دهند و یا  به کاربران اجازه می دهند که تبلیغات را در رسانه های اجتماعی دنبال کنند. آگهی های آنلاین حتی می توانند بازی ها را هم ترکیب کنند.

هدف گذاری

ناشران می توانند تبلیغ کنندگان را برای دستیابی به بخش های قابل تنظیم و محدود بازار برای تبلیغات هدفمند ارائه دهند. تبلیغات آنلاین ممکن است از هدف جغرافیایی برای نمایش تبلیغات مربوط به جغرافیای کاربر استفاده کند. تبلیغ کنندگان همچنین می توانند پیگیری کنند که آیا یک بازدیدکننده قبلا یک آگهی خاص را دیده است تا میزان مواجهه تکراری ناخواسته را کاهش دهد و شکاف های زمان مناسب را بین مواجهه قرار دهد.

سرعت

هنگامی که طراحی تبلیغ کامل شد، تبلیغات آنلاین می تواند بلافاصله مستقر شود. تحویل تبلیغات آنلاین نیازی به پیوستن به برنامه نشر ندارد. علاوه بر این، آگهی های آنلاین می توانند سریعتر از همتایان آنلاین خود تغییر یا جایگزین آگهی شوند.

چه چیز باعث به وجود آمدن یک کسب و کار آنلاین پر درآمد می شود؟

به دلایل بسیاری، کسب و کار شما به وب سایت نیاز دارد. این یک ابزار قدرتمند برای کمک به تولید منحصر به فرد، صرفه جویی در وقت، ترویج کسب و کار شما و گسترش دسترسی شما است. با این حال، اگر بتوانید آن را برای موفقیت بیشتر بهینه کنید، می توانید از مزایای بیشتر یک وب سایت استفاده کنید.  ما در اینجا می خواهیم اینکه چگونه وب سایت شما به یک وب سایت قوی تبدیل شود می گوییم.

چه چیز وب سایت شما را موفق می سازد؟

یک وب سایت خوب برای کسب و کار نه تنها با جذابیت خود بازدیدکنندگان را جذب می کند بلکه شما را به موفقیت اهداف کسب وکار خود نزدیک می کند. بنابراین چه چیز باعث ایجاد یک وب سایت موفق می شود؟ یک وب سایت موفق برای کسب و کار شما یعنی وب سایتی که بازید کنندگان تمایل دارند بیشتر از سایت شما بازدید کنند و بیشتر در آن بمانند و تبدیل به مشتری واقعی شوند. در زیر برخی از اقداماتی که می توانید برای رسیدن به این هدف انجام دهید گفته شده است.

اطلاعیه بازدیدکنندگان

اطلاعات وب سایت کسب و کار خوب را ایجاد می کند. به ویژه ، اطلاعات مرتبط، قابل هضم، و اطلاعات قابل مشاهده باشند. برای استفاده از اطلاعات برای یک وب سایت موفق، می توانید از این دو پیشنهاد را استفاده کنید.

بهینه سازی صفحه اصلی

صفحه اصلی وب سایت شما مانند ویترین فروشگاه شماست. که باید اطلاعاتی را که ممکن است قبل از اینکه فردی حتی وارد آن شود را نیز شامل شود. به همین دلیل، صفحه اصلی شما باید اطلاعاتی را که ممکن است قبل از اینکه یک بازدید کننده حتی وارد آن شود، ارائه دهد. یک وب سایت کسب و کار خوب است که به سوالات زیر در بالای صفحه پاسخ می دهد:

  • این کسب و کار چیست؟
  • چگونه این کسب و کار به من کمک کند؟
  • چرا باید در این وب سایت را داشته باشم؟

لیست اطلاعات تماس

اطلاعات تماس که به راحتی قابل مشاهده و در دسترس باشد باعث ایجاد یک وب سایت کسب و کار خوب می شود. اطمینان حاصل کنید که اطلاعات تماس خود را در صفحه اصلی به طوری که آسانی در دسترس باشد قرار داده اید. برای وب سایت موفق تر، شماره خود را قابل کلیک (برای کاربران تلفن همراه برای ضربه زدن و تماس) بگذارید و آدرس خود را به یک نقشه لینک کنید، به طوری که کاربران حداقل مراحل را برای درگیر شدن با شما داشته باشند.

 

شما همچنین می خواهید یک صفحه "تماس با ما" داشته باشید، که در آن شما می توانید اطلاعات دقیق تر را بدون در نظر گرفتن صفحه اصلی خود ارائه کنید.

بازدید کنندگان خود را بیشتر در وب سایت خود نگه دارید

اطلاع رسانی به بازدیدکنندگان فقط یک بخش از معادله برای یک وب سایت کسب و کار خوب است. شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که بازدیدکنندگان نیز به اندازه کافی برای انجام اقدامات خود در سایت شما قرار می گیرند. اولین گام برای نگه داشتن بازدیدکنندگان در سایت شما این است که آن را تجربه آسان و دلپذیر داشته باشند. اما چگونه؟

ساده سازی ناوبری

ناوبری در وب سایت کسب و کار شما نمایش صفحه های دیگر آن است، مانند "درباره ما"، "خدمات"، "تماس با ما" و "قیمت گذاری". در حالی که ممکن است تعداد زیادی از صفحات اضافی در وب سایت شما وجود داشته باشد، تعداد زبانه ها در ناوبری را حداقل (7 یا کمتر) نگه دارید. اگر مردم با گزینه های بیشماری رو به رو شوند، احتمال دارد که آنها مشوش شوند و به سادگی سایت را ترک کنند.

 در مورد اطلاعات مهم فکر کنید و فقط آنها را  در منوی ناوبری خود قرار دهید .این صفحات همیشه می توانند پیوندهایی به صفحات دیگر داشته باشند.

وب سایت خود را ریسپانسیو کنید

راه دیگری برای ایجاد یک تجربه آسان و دلپذیر برای بازدید کنندگان شما این است که وب سایت شما ریسپانسیو  باشد.  وبسایت ریسپانسیو به طور خودکار صفحه نمایش خود را برای همه دستگاهها، مانند لپ تاپ، قرص، اپل و غیره تنظیم می کند. این باعث می شود که تعامل با سایت شما آسان تر باشد، بدون توجه به کجا و چگونه مردم به آن دسترسی پیدا می کنند .

تبدیل بازدید کنندگان به مشتری

در نهایت، یک وب سایت کسب و کار خوب که بازدید کننده ها را حفظ می کند، و آنها را به مشتری تبدیل می کند کسب و کار شما را افزایش خواهند داد.  وب سایت موفق این است که منجر به  تبدیلات شود - یعنی بازدیدکنندگان را از طریق اقداماتی که می خواهید آنها را با اهداف تجاری و مزایای آن هماهنگ کنید، هدایت می کند. برای ایجاد یک وبسایت کسب و کار خوب که بازدید کننده را تبدیل به مشتری کند، دو پیشنهاد زیر را دنبال کنید.

از فرم ها استفاده کنید

وب سایت کسب و کار شما باید شامل فرمهایی باشد که مردم بتوانند اطلاعات تماس خود را برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کسب و کار شما، از جمله بروشور، ایمیل یا پیگیری تماس ارائه دهند.

راه دیگری برای فرم کردن در وب سایت کسب و کار شما این است که محتوای را در مقابل اطلاعات تماس خود ارائه دهید. یک کتاب رایگان را برای چیزی که مربوط به صنعت شما است بنویسید و افرادی که اطلاعات تماس خود را برای دریافت آن ارسال می کنند.

شامل تماس ها

برای هدایت بازدیدکنندگان سایت خود به عمل که میخواهید آنها را انجام دهند، مطمئن شوید که دکمه تماس برای عمل (یا CTA) وجود دارد. بسیاری از این دکمه ها شما را به اشکال ذکر شده در بالا یا یک صفحه فرود مرتبط با یک فرم هدایت می کنند. یک cta مناسب ، به مردم اطلاع دقیقی می دهد که وقتی روی آن کلیک می کنند اتفاق می افتد. دکمه هایی مانند "دریافت یک بروشور" یا "دانلود کتاب" که وقتی روی آن کلیک می کنند به محتوای مناسب آن دسترسی پیدا می کنند.

یک وب سایت کسب و کار خوب از دکمه های CTA استفاده می کند تا مراحل را برای بازدیدکنندگان وب سایت شما روشن کند. مراحل روشن تر بیشتراحتمال این را دارد که آنها را جذب کند.

این چند پیشنهاد باید بعضی از دستورالعمل ها را در مورد چیزی که وب سایت کسب و کار خوب را ایجاد می کند، ارائه دهد. وب سایت شما با مجهز کردن بازدید کنندگان خود به اطلاعات مهم ،راهنمایی آنها برای عمل ، و راحتی آنها برای دسترسی آنها به موفقیت میرسد. ابتدا اطمینان حاصل کنید که بازدید کنندگان وب سایت شما از بازدید آن منفعت می برند شما مطمئن باشید که در کسب و کار خود موفق خواهید بود.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز