طراحی سایت آگهی نیازمندی ها

رتبه بندی کاربر: 5 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE

امروزه هرچه بیشتر و بیشتر شرکت های اینترنتی و یا شرکت های خصوصی از تبلیغات اینترنتی استفاده می کنند. اینترنت قول می دهد که چگونه شما از مزایای تبلیغات آنلاین در مقایسه با تبلیغات سنتی بیشتر منفعت ببرید . از بسیاری جهات از مشارکت های بزرگ و کوچک بهره مند شوید. شرکت تبلیغاتی آنلاین دارای امکان فوق العاده ای برای گسترش محصولات خود با سرعت بالا و هزینه های پایین است. یک روش خوب برای کسب درآمد این است که آگهی ها را با لینک های وب سایت یک شرکت قرار دهید. به این ترتیب، هر شرکت به درآمد خوب و مومفقیت می رسد. اگر می خواهید شرکت تبلیغاتی آنلاین خود را شروع کنید، باید یک سری موارد زیر را رعایت کنید.

دستورالعمل ها

برای شروع شرکت تبلیغاتی آنلاین شما نیازی به هزینه های بسیار زیادی نخواهید داشت . همیشه باید ابزار ویژه ای برای کمک به موفقیت در زمینه کسب و کار آنلاین داشته باشید.  یک فهرست آنلاین ایجاد کنید تا کسب و کارتان را مشخص کنید. این فهرست را می توان با یک دفترچه تلفن مقایسه کرد که کاربران می توانند لیست صنایع مختلف را مشاهده کنند و سریعتر کسب و کار مورد نیاز را پیدا کنند. یک وب سایت توجیهی برای فضای تبلیغاتی ایجاد کنید. چنین وب سایت ها به موضوع خاصی مربوط می شوند.

پیشنهاد copywriting که یکی از موارد مکرر هر شرکت تبلیغاتی آنلاین استفاده از آن است،این است که سرویس های خود را امتحان کنید که چگونه تبلیغات آنلاین شرکتی برای داشتن محتوای مناسب برای سایت را انجام می دهد. کپی رایتر ها تبلیغات را در مورد محصول و خدمات شما توضیح می دهند. این عملکرد می تواند برای تبلیغات آنلاین و آفلاین استفاده شوند. این بسیار حیاتی است و بدون آن کسب وکار شما به موفقیت نخواهد رسید.  شما باید قیمت ها را برای تبلیغات تعیین کنید، که بستگی به خدمات مورد نظر شما و مدت زمان آنها است. برای درک بهتر در مورد چگونگی آنها، خدمات سایر بازاریابان را مشاهده کنید.  به این ترتیب شما می توانید شرکت تبلیغاتی آنلاین خود را شروع و بهبود دادن کنید . فقط به دستورالعمل بالا توجه داشته باشید.

چگونه یک وب سایت تبلیغاتی بسازیم؟

ساخت یک وب سایت که به طور خاص بر روی تبلیغات مبتنی است نیازمند برنامه ریزی استراتژیک می باشد. به دقت این سایت ها را ارزیابی کنید تا مشخص شود که چرا و چگونه به نظر می رسند؟ برای جذب تبلیغ کنندگان سایت شما از ترافیک قابل ملاحظه ای برخوردار باشد چرا که تبلیغ کنندگان آمار ترافیک و هزینه رقابتی را بررسی می کنند. ایجاد یک محتوای کیفیت بالا برای وب سایت که بازدید کننده های سازگار را جذب می کند و نیازهای تبلیغ کننده را برآورده می کند کلید کسب درآمد وب سایت های تبلیغاتی است.

محدوده تبلیغاتی سایت را انتخاب کنید. سایت هایی که برای مصرف کنندگان طراحی شده اند، سایت های کسب و کار به مصرف کنندگان هستند. کسانی که کسب و کار را هدف قرار دارند، سایت های کسب و کار به کسب و کار هستند. تمرکز بر روی خدمات دو سایت جداگانه به طوری که محتوا و تبلیغات مناسب مخاطبان خاص است.

یک توزیع بازاریابی برای وب سایت را انتخاب کنید. هنگامی که وب سایت خود را می خواهید برای یک بازار هدف خاص شکل دهید، می توانید اول تبلیغ کنندگان را هدف قرار دهید. به عنوان مثال، یک سایت در مورد راه های ارزان برای تزئین آپارتمان یا خانه می تواند اول تولید کنندگان مبلمان، دکور خانه و فروشگاه های خرده فروشی خانه برای تبلیغات هدف قرار دهد. لیستی از هر نوع شرکت و چشم انداز تبلیغاتی را برای هدف انتخاب کنید.

طراحی وب سایت بر اساس طبقه بندی بازاریابی، تبلیغات و مخاطبان. یک سایت برای مصرف کنندگان باید شامل مطالب و اطلاعات مربوطه باشد که با محصولات تبلیغاتی متصل می شود. یک سایت B2B باید شامل اخبار و به روز رسانی های به موقع برای کمک به متخصصان صنعت در حال حاضر در روند و موضوعات باشد. در نظر داشته باشید که اخبار واقعی ساده را به اشتراک بگذارید. تا مقالات موجود در نشریات تجاری را به اشتراک بگذارید .با استخدام نویسندگان آزاد که متوجه تاکتیک های بهینه سازی موتور جستجو برای ایجاد محتوای غنی از کلمات کلیدی و محتوای مربوط  هستند. شانس خود را در رتبه بندی موتورهای جستجو بالا می برید.

در موتور های جستجو برای سایت های تبلیغات ثبت نام کنید و درآمد آن را با شرکت ها به اشتراک بگذارید. شما می توانید یک حساب کاربری در این شرکت ها ایجاد کنید و کدهای تبلیغاتی خود را مستقیما در وب سایت خود قرار دهید.این ویژگی معمولا آگهی ها را هدف قرار می دهد یا به شما اجازه میدهند تبلیغاتی خاص را انتخاب کنید. آگهی هایی تبلیغاتی  درآمد آن بر اساس کلیک های بازدیدکنندگان است . موتور جستجو یا شرکت تبلیغاتی بخشی از این هزینه ها را با شما به اشتراک می گذارد. آنها معمولا به صورت ماهانه به محض اینکه شما به مقدار حداقل ماهانه برسید هزینه را پرداخت می کنند.

نرخ های تبلیغات وب سایت خود را تنظیم کنید. تعیین اینکه چقدر شما برای فرمت های مختلف تبلیغات آنلاین مانند تبلیغات بنر، تبلیغات محیطی یا فیلم های رسانه ای هزینه می کنید. یک کیت رسانه ای یا نرخ کارت که تبلیغ کنندگان آینده نگر می توانند در یک قالب سند قابل حمل از سایت خود تحت یک تب که فقط مخصوص تبلیغ کنندگان است ، ایجاد کنید. سایت خود راکاوش کنید تا مشخص کنید که چه مقدار ارزش دارد. تا زمانی که سایت شما ترافیک کافی ندارد، باید نرخ پایین ارائه دهید.

سایت را برای ترافیک وب سایت تبلیغ کنید. شما می توانید ، باید برای بالابردن ترافیک سایت خود  ،  باید هزینه پرداخت کنید . همچنین می توانید محتوای ارزشمند ارائه دهید. مقالات جالب ویا تبلیغات سایت خود را را در شبکه های اجتماعی قرار دهید.و یا از بازریابی ایمیل استفاده کنید. البته سایت های ایمیل برای جلوگیری از تلاش های شما به عنوان هرزنامه برچسب گذاری شده است.

چند نکته برای طراحی آگهی های استاتیک

طراحی آگهی کامل استاتیک آسان نیست. ممکن است حتی غیرممکن باشد. بسیاری از شرکت ها می خواهند تا آنجا که  فضا وجود دارد اطلاعات زیادی در آن بگنجانند و این مانع از این می شود که مشتریان اطلاعات را کامل ببیند. و بسیاری از کاربران در هنگام مشاهده آگهی ها، موانعی بر سر راه خود می بینند و آن را ترک می کنند.

مزیت یک آگهی استاتیک این است که به نظر می رسد کمتر مزاحمت از برخی از گزینه های متحرک، صوتی و یا تصویری می بیند. آنها همچنین سبک کلاسیکی در مورد آنها دارند که باعث طراحی سرگرم کننده می شود. در اینجا چند نکته برای ایجاد یک آگهی که مردم به آن نگاه می کنند، گفته شده است.

یک پیام تنها را انتخاب کنید

در حالی که به نظر می رسد آسان است، ولی در حقیقت انجام دادن آن دشوار می باشد. بسیاری از کسب و کارها سعی می کنند که تبلیغات زیاد داشته باشند. استفاده از کلمات بیش از حد ، تصاویر بیش از حد، گنجاندن مطالب بیش از حد  و استفاده از هر چیزی بیش از حد منجر به آگهی بی اثر می شود.

یک چیزی که نیاز به تبلیغ دارد را انتخاب کنید ساختن نام تجاری، فروش یک محصول، نمایش یک رویداد یا برجسته کردن چیزی است که شرکت شما انجام می دهد. یک پیام ساده و واحد ایجاد کنید.

این پیام منحصر به فرد نیز ممکن است شامل برخی موارد از نام تجاری استاندارد شما باشد، که بستگی به فضای خالی تبلیغاتی شما دارد. برای مثال، اگر شرکت شما یک لوگو پیچیده دارد که به راحتی قابل درک نمی  باشد برای تبلیغات آن را اصلاح کنید به طوری که برای عموم قابل درک و تشخیص باشد.

استفاده از فضای سفید

تکنیک های طراحی مشترک می تواند به شما کمک کند آگهی هایی را که عموما مردم بر روی صفحه نمایش می بینند ایجاد کنید. یک وب می تواند بسیار به هم ریخته باشد و یا پر از تبلیغات به هم ریخته باشد . فضای سفید دوست شما است.  استفاده از یک فضای کوچک که شما خریداری می کنید می تواند مزایای بسیاری برای شما داشته باشد. تحقیقات نشان می دهد که توجه کاربران ابتدا به قسمت خالی وب سایت جلب می شود با کم کردن مقدار زیادی از فضای سفید در اطراف پیام و محتوا، شما کاربران را تشویق خواهید کرد که ابتدا اطلاعات خود را بررسی کنید.

تمرین 20 درصد قانون

قانونی که همیشه بسیاری از طراحان تبلیغ را ناامید می کند و تبلیغات فیس بوک همیشه دارای این قانون بوده است: بیشتر از 20% از فضا شامل متن نباشد. این واقعا یک مفهوم و محدودیت عالی برای طراحی می باشد.

وب یک محیط بصری است. تبلیغات ابزار بصری هستند. برای استفاده بهینه از فضای تبلیغاتی خود از تصاویر استفاده کنید.

چند رنگ را در نظر بگیرید

در هنگام طراحی آگهی های استاتیک برای وب، برای انتخاب رنگ ها فکر کنید. فکر نکنید که فقط باید از رنگ های عادی و روزمره خود استفاده کنید. رنگ پس زمینه روشن می تواند یک راه خوب برای جلب توجه کاربران باشد.  یک ترفند دیگر برای جستجو سایت شما این است که از رنگ بندی های مختاف و از یک طرح رنگی استفاده کنید که به شدت با رنگ در سایت متفاوت است.

اگر وب سایت شما رنگ بندی گوناگون دارد رنگ سیاه و سفید بسیار مناسب هستند. برای ایجاد تضاد رنگی در وب سایت خود شما باید به اطلاعات خود راسایت توجه کنید . درست همانطور که به تضاد رنگی در پروژه های بزرگ اهمیت می دهید . برای تضاد رنگی حتی در رابطه با فضای کوچک خود فقط چند صد پیکسل مربع فکر کنید.

کارهای عجیب و غریب انجام دهید

گاهی آگهی های جالب و عجیب غریب تمام قوانین را زیر پا می گذارد. آنها سرگرم کننده و جالب هستند . این موارد عجیب و جالب در ذهن باقی می ماند و مردم بیشتر به سمت آنها کشیده می شوند.  مهم است که توجه داشته باشید که نباید از شخصیت یا پیام نام تجاری خود بیش از حد دور شوید. در هنگام تلاش برای انجام کاری متفاوت، تصویر و اعتبار کلی برند خود را حفظ کنید.

از تایپوگرافی ساده استفاده کنید

تبلیغات وب استاتیک به طور معمول کوچک هستند. از تایپوگرافی ساده برای کمک به خوانایی استفاده کنید.که  نیازمند این است که به راحتی خوانده و دیده شود.

از تکنیک هایی مانند سایه افکنی اجتناب کنید. در بسیاری از آگهی ها، گزینه های مقدم حروف گذاری سیاه و سفید می باشد. نوع مورد انتخاب شما باید مستقم قابل اعتماد و محاوره ای باشد.

به کاربران چیزی هدیه بدهید

اغلب به همان اندازه که یک cta  مهم می باشد یک هدیه برای کاربران نیز از اهمیت بر خوردار است. هر تبلیغات خوب، کاربریک هدیه به کاربر برای بازگشت مجدد او می دهد. یک ایده برای هدیه مانند یک کوپن تخفیف یک تخفیف فوق العاده و یا غیره می تواند باشد.

تصاویر را با دقت انتخاب کنید

تصویر همه چیز است. تصاویری که شما در آگهی انتخاب می کنید می تواند به طور کامل آگهی شما را معتبر کند یا از اعتبار بیاندازد پس در انتخاب آن دقت کنید . به خاطر داشته باشید برای ایجاد تصاویر احتمالا فضای کوچکی دارید. تصاویر باید واضح و منحصر به فرد باشد و به درستی مفهوم را برساند.

انتخاب چهره ها یا تصاویر با کیفیت بالا از محصولات. اجتناب از تصاویری که الگوها یا زمینه های پیچیده ای دارند. این را امتحان کنید: با صدای بلند بگوئید چه تصویری می تواند مفهوم ما را در یک کلمه خلاصه کند. این تصویر شماست به  سادگی، درست است؟

نتیجه

همانطور که بخش های دیگری از طراحی وب سایت به سرعت در حال تغییر هستند، تبلیغات نیز هستند. تمام اصول طراحی مشابهی که برای هر پروژه دیگر استفاده می کنید بخش مهمی از طراحی تبلیغاتی هستند. یکی از موارد کلیدی که با تبلیغات وب سایت استاتیک یاد می شود این است که آنها اغلب کوچک و تقریبا پنهان در دنیای درهم و برهمی هستند. از فضا، رنگ، نوع و پیام استفاده کنید تا بیشتر از قطعه کوچکی از فضای پرداختی خود استفاده کنید.

چند نکته در مورد طراحی سایت نیازمندی و تبلیغات

ما در اینجا چند نمونه از موارد ساخت سایت تبلیغاتی نیازمندی ها را گفته ایم.

بنابراین اگر قصد ساخت سایت تبلیغاتی و نیازمندی ها را دارید خواندن نکات زیر برای شما مفید می باشد:

آن را ساده نگه دارید

هنگامی که ما تبلیغات تصویری را می بینیم که برای معرفی محصولات خود از تصاویر عجیب غریب برای معرفی محصول خود استفاده می کنند شگفت زده می شویم. مطمئنا شاید برای شما خیلی جالب نباشد که همچین محصولی را خریداری کنید یا ترجیح می دهید که یک نمونه ساده از آن را خریداری کنید.

گرفتن یک ایده بسیار ساده و عمومی  به شیوه ای ساده ، نه تنها برای یک آگهی موثرتر می باشد، بلکه باعث می شود که افراد بیشتر جذب شوند. بنابراین، نگه داشتن همه چیز ساده (هر دو از نظر پیام و طراحی) می تواند یک راه مناسب برای رسیدن به تبلیغات بزرگ باشد.

شامل cta ( call to action)

cta برای ترفیع طراحی به ویژه طراحی تبلیغاتی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.  در صورتی که شما آشنا نباشید، یک تماس برای عمل(cta)، یک تکه کپی است که مخاطبان را دعوت به انجام کاری می کند. برخی از cta  ها که ممکن است برای شما آشنا باشد مانند "خرید در حال حاضر"، "بیا در حالی که سهام گذشته"، و غیره می باشد. CTA  ها متفکرانه و هوشمندانه  منحصرا در تبلیغات استفاده می شوند .

استفاده از استعاره های بصری

یک روش بزرگ در بازی تبلیغاتی استعاره های بصری است. همانند یک استعاره نوشته شده، یک استعاره بصری یک مفهوم را با مقایسه آن با یک مفهوم دیگر (اغلب غیر مرتبط) نشان می دهد. برای مثال یک آگهی در مورد بیماری های مواد غذایی شسته نشده هشدار می دهد. با ایجاد یک استعاره بصری، این شرکت قادر خواهد بود یک پیام قوی در مورد در مورد ایمنی مواد غذایی و بخش درمان معده و آنتی باکتریال نشان دهد.

از موثرترین و استاندارد ترین بنرها استفاده کنید

با توجه به Google Adsense، موفق ترین اندازه های بنر استاندارد:

 

728 × 90 پیکسل - قهرمانی

300 × 600 پیکسل - نصف صفحه

300 × 250 پیکسل - مستطیل متوسط

336 × 280 پیکسل - مستطیل بزرگ

تبلیغات بنر خود را به درستی قرار دهید

بنر تبلیغات شما  در بالای صفحه نمایش داده شده و نزدیک به محتوای اصلی یک صفحه است.

حفظ سلسله مراتب

طراحی بنر تبلیغاتی به تراز درست در هر تبلیغات بستگی دارد بنابراین سلسله مراتب خود را بررسی کنید. تبلیغات بنر موثر برای افزایش آگاهی از برند و ترافیک به وب سایت شما طراحی شده است. آنها دارای سه جزء اساسی هستند:

لوگو شرکت شما

لوگوی شرکت شما در واقع معرف شرکت شما می باشد. اطمینان حاصل کنید که آن را غالب بصری است.

گزاره  ارزش

گزاره ارزش در واقع نشان دهنده محصول یا خدمات شما می باشد. توجه خود را با پیشنهادات و قیمت های جذاب جلب می کند.  در مورد پیشنهاد هایی مانند: "کیفیت بالا" یا "50٪ تخفیف" یا "پیشنهاد زمان محدود" فکر کنید. شما باید بیشترین مورد از این موضوعات را در تبلیغات خود داشته باشید و اولینن چیزی است که مشتری می بیند.

CTA

تماس به عمل (یا CTA) متن یا دکمه ای است که کاربران را به کلیک کردن دعوت می کند. عباراتی مانند "بیشتر بدانید" یا "شروع کنید" یا "مشاهده کنید" نمونه های بزرگی از آن هستند. این باید نقطه کانونی روشن آگهی باشد.

آن را ساده نگه دارید

محتوای و تصاویر را ساده نگه دارید. احتمالا تماشاگران یک نگاه سطحی به یک بنر تبلیغاتی در دو ثانیه می کنند.

از دکمه های مناسب استفاده کنید

بسته به نوع بنر، دکمه ها اغلب میزان کلیک (CTR) تبلیغ شما را افزایش می دهند. اگر قصد استفاده از آنها را دارید، آنها را بعد از کپی خود در سمت راست پایین (به طرز ماهرانه) رنگ با متضاد قرار دهید. همیشه آنها را در مجموعه ای از تبلیغات حفظ کنید.

یک فریم به خوبی تعریف شده داشته باشید

توجه مردم به طور طبیعی به یک موضوع در داخل یک قاب جلب می شوند. تبلیغات موثر بنر به طور موثر چهارچوب گرافیکی جعبه را گسترش می دهند. اگر آگهی شما سفید باشد، یک تمرین معمول،  قرار دادن یک حاشیه خاکستری 1 پیکسل در اطراف آگهی است.

متن خود را بلافاصله قابل خواندن کنید

عنوان و بدنه متن خود را با اندازه های مختلف کپی کنید. تمام کپی باید چهار خط یا کمتر باشد.

از فونت  cursive / script استفاده نکنید،  همچنین از وزن فونت بسیار کم،  کپی های زیاد و یا اندازه قلم کوچکتر از 10 pt استفاده نکنید.

از انیمیشن استفاده کنید

تبلیغات بنرهای متحرک معمولا تبلیغات بنرهای استاتیک را انجام می دهند و می توانند در طراحی بنر وب سایت بسیار موثر باشند، اما شما باید اطمینان حاصل کنید که از پیام تبلیغ خود منحرف نشوید. از انیمیشن های ساده استفاده کنید که بیش از 15 ثانیه طول نکشد و اطمینان حاصل کنید که آنها بیش از 3 بار تکرار نشود در نظر بگیرید که آخرین فریم انیمیشن شما یک cta  می باشد.

با نام تجاری خود سازگار باشید

آگهی بنر شما به یک صفحه اصلی که شامل پیشنهاد شما است لینک خواهد شد. اطمینان حاصل کنید که آگهی با نام تجاری و صفحه اصلی شما مطابقت داشته باشد تا مشتریان بالقوه اشتباه نگیرند.

احساس یک کار اورژانسی را به وجود آورد

احساس یک عمل اورژانسی بصری را ب با استفاده از رنگ های متضاد و پررنگ، تبلیغات بنر آگهی بوجود بیاورید.

رنگ های مناسب را انتخاب کنید

هر رنگ دارای یک معنا خواست می دهد و با توجه به این که شما می خواهید چه حسی را در مخاطب خود ایجاد کنید انتخاب رنگ مهم می باشد. رنگ اولین چیزی است که یک کاربر در تبلیغات بنر خود متوجه می شود.

تبلیغات بنر

رنگ ها نیز درونی هستند و در فرهنگ های مختلف دارای معانی  مختلف هستند.  اطمینان حاصل کنید که هنگام انتخاب رنگ، مخاطبان خود را به خوبی می شناسید. در زیر یک لیست از رنگ ها و حس هایی که انتقال می دهند به طور معمول در مخاطبان غربی گفته شده است.

قرمز: عشق، هیجان و خشم . این رنگ قدرتمند برای اکثر مخاطبان جذاب است، اما از دیدگاه مدرن اینطور است اگر شما می خواهید از دیدگاه کلاسیک بالغ و یا جدی بع آن نگاه کنید آن راانتخاب نکنید.

زرد: رنگ آفتاب درخشان و دوست داشتنی. زرد چشم نواز است و انرژی سرشاری می دهد .

سبز: سلامت، طراوت، ثروت، محیط زیست، رشد، پرورش، و آغاز های جدید. همچنین چشم نواز می باشد.

آبی: ایمنی، اعتماد، وضوح، بلوغ، آرامش، عقل، رسم، رفاه، سرما، و مردانگی . بیش از نیمی از تمام آرم ها آبی می باشد.

بنفش:  لوکس ، سلطنتی ، عبرت انگیز، عقل،  خلاقیت. باعث آرامش بر روی ببیندگان می شود.

صورتی:  عشق، معشوق، زنانه، خانواده ، جوانان و نوزادان. صورتی به طور کلی با همه چیز زنانه همراه است، اما محدوده واقعی بر اساس روشنایی و تن دارد.

سیاه: منحصر به فرد ، رمز و راز، مدرنیته، قدرت، اعتبار، لوکس و رسالت. رنگ سنتی است و متن سیاه و سفید در پس زمینه سفید، ترکیب رنگی قابل خواندن است.پ

سفید: خلوص، پاکیزگی، مدرنیته، سادگی، صداقت و بی گناهی. سفید احساسات اقتصادی جوانان را ایجاد می کند.

قهوه ای: طبیعت، چوب، چرم، جدایی، مردانگی، سختی و فروتنی. قهوه ای رنگ های قوی تر را متعادل می کند و برای رنگ های پس زمینه و بافت مناسب است.

خاکستری: بی طرفی و عملی بودن هنگامی که به عنوان پس زمینه استفاده می شود، خاکستری رنگ های دیگر را تشدید می کند.

اندازه فایل های خود را کوچک نگه دارید

به گفته گوگل Adwords، برای اندازه فایل ها هر چه کوچکتر باشد بهتر است حتی کوچکتر از 150 کیلو بایت. آگهی شما نیاز به بارگذاری سریع در یک صفحه دارد قبل از اینکه بیننده از پایین صفحه عبور کند و از آن بگذرد.

از فرمت های فایل صحیح استفاده کنید

فایل های JPG، PNG، GIF یا HTML5 نتایج کار شما خواهند بود. طراح شما معمولا در Adobe  یا فتوشاپ برای ارائه فایلهای JPG، PNG یا GIF، یا در Google Web Designer یا Adobe برای فایلهای HTML5 کار می کند.

شما آماده ساختن آگهی های بهتر هستید!

این ها فقط برخی از دستورالعمل های طراحی تبلیغ بنر هستند، اما برای تبلیغات واقعا عالی و با کارآیی را بهبود می بخشند.  اگر شما یک طراح حرفه ای نیستید (و یا بیش از حد مشغول اجرای یک کسب و کار)، در نظر بگیرید که استفاده از استعدادهایتان برای یک طراحی خلاقانه از همه چیز مهمتر می باشد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز