طراحی وب سایت با امکانات سایت دیوار

رتبه بندی کاربر: 5 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE

سایت تبلیغاتی مانند دیوار با هدف تبلیغات فروشندگان کوچک و متوسط ایجاد شده است. و یک مدل سایت تبلیغاتی ایده آل برای طیف وسیعی از فروشندگان به منظور فروش خدمات و یا محصولات آنها می باشد.

تبدیل فروشندگان دیوار به فروشندگان جذاب و حرفه ای که در آن خریداران یک تجربه غنی از خرید آنلاین را دریافت می کنند و به راحتی می توانند موارد مورد نظر خود را پیدا کنند.

امکانات سایت دیوار:

  • عناصر فروشگاه دیوار مانند هدر، پاورقی، ناوبری
  • مطابقت صفحات نتیجه جستجو
  • طراحی بر اساس مشخصات شما
  • همیشه برای بارگذاری سریع بهینه شده است
  • سایت ریسپانسیو

بهترین ویژگی ها برای راه اندازی پلتفرم سایت تبلیغاتی دسته بندی شده

سایت های تبلیغاتی دسته بندی شده به دلیل استفاده روزافزون مردم از آن آینده ی روشنی دارند زیرا مردم بیشتر و بیشتر برای خرید محصولات و خدمات از آن استفاده می کنند. طی تحقیقات انجام شده مشخص شد که ویژگیهای زیر میتوانند به کارآفرینان کمک کند تا پورتال پیشرفته طبقه بندی تبلیغات را راه اندازی کنند. اما قبل از شروع به ویژگی، ابتدا مدل کسب و کار و نحوه تولید درآمد از سیستم عامل های طبقه بندی شده را درک می کنیم.

مدل تجاری

سیستم عامل های تبلیغات طبقه بندی شده به افرادی کمک می کند تا محصولات و خدمات را برای فروش و خرید لیست کنند. در اینجا برخی از نکات مهم در مدل تجاری کسب و کار طبقه بندی شده گفته شده است عبارتند از:

  • هر کسی می تواند یک محصول یا خدمات را برای فروش لیست کند.
  • ایجاد یک لیست کاملا رایگان است.
  • گزینه های پرداخت برای افزایش فهرست شما
  • خریداران می توانند تصاویر محصول و سایر جزئیات را بدون ثبت نام ببینند.
  • خریدار می تواند به طور مستقیم با فروشنده ارتباط برقرار کند.

چگونه این چنین سیستم عامل هایی کسب درآمد می کنند؟

شایع ترین روش تولید سود، اشتراک عضویت می باشد که به عنوان اشتراک های ماهانه کاربران پرداخت می کنند.  یک وبسایت طبقه بندی شده به وسیله یک مدل کسب و کار ساده برای متصل کردن خریداران و فروشندگان به همدیگر، فرصت بسیار مناسبی برای کسب و کار ها می باشد.  بیایید 3 جریان تولید درآمد را بررسی کنیم.  برای ایجاد سود بیشتر، این گزینه  ها را در لیست تبلیغاتی خود اضافه کنید:

تبلیغات گوگل

این چنین سیستم عامل هایی برای کسب درآمد تبلیغات گوگل را بر روی سایت خود می گذارند. تبلیغات در صفحه اصلی و همچنین صفحات محصول قرار می گیرد. هر محصول جدید به یک صفحه جدید اضافه می شود. این به این معناست که محصولات جدید نیازمند صفحات جدید می باشد گزینه پرداخت تبلیغات طبقه بندی شده

به غیر از تبلیغات گوگل ،  پورتال های طبقه بندی شده تبلیغاتی برخی از گزینه های تبلیغی پرداخت نیز ارائه می دهند. کاربر می تواند خدمات پرداخت در زمان ارسال تبلیغات را انتخاب کند. این خدمات پرداختی اساسا برای افزایش دیده شدن تبلیغات در سایت استفاده می شود. گزینه های مختلفی برای انتخاب وجود دارد، و پرداخت توسط آن وبسایت خاص صورت میگیرد. هر وبسایت تبلیغاتی طبقه بندی شده باید این ویژگی داشته باشد.

برای کسب و کار

به معنای این است که تبلیغ کنندگانی که می خواهند فضای خالی جهت تبلیغات بر روی وب سایت خریداری کنند. در اینجا تبلیغ کنندگان می توانند یک فضایی را انتخاب کنند تا تبلیغات خود را مطابق با بسته های موجود نمایش دهند و بنر را در آنجا آپلود کنند.

شما می توانید این ویژگی را در سایت طبقه بندی شده خود در مرحله بعد متحد کنید. اکنون، بیایید با بزرگترین نامهای صنعت تبلیغات آنلاین آشنا شویم.

رهبران صنعت

سایت های طبقه بندی شده به ندرت جهانی هستند. آنها بیشتر به یک کشور خاص یا منطقه جغرافیایی خاص تعلق دارند.  بیایید به مطالعه ویژگی ها و قابلیت های پورتال طبقه بندی آگهی بپردازیم از صفحه اصلی شروع می کنیم.

ویژگی های اساسی صفحه اصلی

صفحه اصلی باید به زیبایی طراحی شود. اولین بار می تواند شامل یک بنر باشد که  با قابلیت برنامه ریزی شده طراحی شده باشد که پیام مرکزی وب سایت را حمل کند . این دسته ها می توانند شامل موارد زیر باشند:  کسب و کار ، برای فروش ، ویژگی ، شغل ها ، خدمات ، جامعه و حیوانات خانگی .

آخرین محصولات باید در صفحه اصلی همراه با گزینه های فیلتر نمایش داده شود. بیایید از طریق  ویژگی های اساسی  به صفحه اصلی برویم و برخی از بخش ها را به صورت یکجا درک کنیم:

1.      نمایش آخرین آگهی ها در بخش های مختلف

آخرین آگهی ها را می توان در بخش های مختلف با قابلیت تغییر دسته بندی ذکر کرد. این کار به کاربر کمک می کند تا به سرعت آگهی هایی را که تبلیغاتی که مربوط به او هستند را متوجه شود.

2.      تبلیغات حقوقی

راهی برای حق تبلیغ در صفحه اصلی پیدا کنید. این به روند افزایش درآمد کمک خواهد کرد. اضافه کردن تبلیغات در صفحه اصلی باعث افزایش جریان حساب شما خواهد شد.

ایجاد حساب کاربری

لینک ثبت نام / ورود را در بالای صفحه قرار دهید و آن را آماده کنید که با یک پاپ آپ باز شود. این کار باعث می شود که آن لینک کاملا مشخص باشد و تعداد کسانی که ثبت نام می کنند افزایش یابند.  فرآیند ثبت نام را  به صورت واضح با مراحل زیر مشخص کنید:

نام ، آدرس ایمیل ، کلمه عبور ، رمز عبور را تأیید کنید ، شماره تلفن.

ورود

درست مانند ویژگی های ثبت نام، یک پاپ آپ مخصوص ورود که شامل موارد زیر:

آدرس ایمیل  ، کلمه عبور .

همچنین باید یک گزینه برای ورود با حساب های رسانه های اجتماعی نیز وجود داشته باشد. این فرآیند پیوستن به سایت را ساده تر می کند.

امکانات برای فروشندگان

هر کس باید قادر به ایجاد یک حساب کاربری و ارسال یک آگهی به صورت رایگان در وب سایت باشد.  بیایید ببینیم که چه ویژگی هایی می تواند پلت فرم شما را منحصر به فرد کند و آن را به یکی از بهترین و محبوب ترین سایتهای تبلیغاتی منحصر به فرد در جهان تبدیل کند.

1. ارسال آگهی

همانند سایر وب سایت های تبلیغاتی طبقه بندی شده، شما همچنین باید یک فرم برای لیست محصولات خود داشته باشید.

در زیر ویژگی های برجسته این ویژگی گفته شده است:

  • هر آگهی نیاز به یک عنوان دارد
  • تصاویر آپلود شده
  • فیلم های یوتیوب می تواند اضافه شود
  • توضیحات طولانی
  • بخش ویژه قیمت
  • گزینه ای پرداخت می شود تا آگهی را بیابید.
  • اطلاعات تماس (ایمیل و شماره تلفن) با نام مخاطب

فرم "ارسال آگهی" باید به خوبی طراحی شده باشد و به راحتی قابل استفاده باشد.

2. تایید تلفن

تمام آگهی های ارسال شده در وب سایت باید یک تأیید حساب کاربری داشته باشند. این کار را می توان از طریق یک کد که به شماره تلفن همراه فروشنده ارسال می شود انجام داد . این ویژگی به شدت به مبارزه با هرزنامه ها کمک می کند.

3. مدیریت ابزار تبلیغاتی / مشخصات کاربر

هنگامی که فروشنده یک محصول را در وب سایت وارد کرد ، باید یک داشبورد برای مدیریت آگهی های پست هایش داشته باشد. نکات برجسته ویژگی مدیریت آگهی عبارتند از:

  • آگهی ارسال شده می تواند ویرایش، حذف یا تبلیغ شود.
  • فروشندگان می توانند تعداد دفعات مشاهده شده در تبلیغات خود را مشاهده کنند.
  • آمار دقیق از جمله نمایش ها، نمایش لیست، پاسخ های ایمیل و زمان ضربه.

امکانات برای خریداران

بسیار مهم است که تعداد زیادی از بازدیدکنندگان را در وب سایت های تبلیغاتی خود جذب کنید. بیایید ببینیم چه ویژگی هایی  پرتال تبلیغاتی شما را برای خریداران جذاب می کند.

1. ویژگی جستجو

ویژگی جستجو، ستون فقرات هر وب سایت طبقه بندی تبلیغاتی است. بر اساس مطالعاتی که برای ویژگی های جستجو انجام شد به نتایج زیر رسیدند:

  • پیشنهادات فوری
  • پیشنهادات گروهی همراه با پیشنهادات کلیدی.
  • گزینه ای برای جستجوی یک محصول در یک دسته خاص.
  • فیلتر موقعیت به عنوان بخشی از نوار جستجو
  • گزینه های فیلتر برای اصلاح نتایج جستجو.

2 . علاقه مندی ها وجستجوهای ذخیره شده

علاقه مندی ها و جستجوهای ذخیره شده به کاربران کمک می کنند تا تبلیغات مورد نظر خود را بررسی و ذخیره کنند، و جستجوهای خود را از طریق هزاران لیست انجام می دهند. بنابراین، باید ویژگی ذخیره لیست طبقه بندی را به فهرست لیست های دلخواه اضافه کنیم. همه لیست هایی که به عنوان مورد علاقه مشخص شده اند باید در بخش "مورد علاقه ها" قرار بگیرند که می تواند در ناحیه بالای ناوبری اضافه شود. 

3. ادغام نقشه در صفحه تبلیغ

اضافه کردن نقشه به مشتریان اجازه میدهد تا محل فروشنده را دقیق بشناسند. موقعیت باید بر اساس محل دقیق توسط خریدار مشخص شود. این یکی دیگر از ویژگی های بسیار توصیه شده تبلیغات شماست.

4. گزارش یک آگهی تبلیغاتی طبقه بندی شده

وب سایت های تبلیغاتی باید اقدامات سختگیرانه ای را برای مبارزه با هرزنامه انجام دهند. یک فرم "گزارش" ویژه در هر صفحه اضافه کنید که به کاربران اجازه دهد که آگهی های نامناسب یا گمراه کننده را گزارش کنند. برخی از وبسایت ها همچنین تیم های اختصاصی برای پیدا کردن و حذف محتویات هرزنامه از سایت ها دارند. بنابراین، علاوه بر "علامت گذاری به عنوان هرزنامه"، شما همچنین می توانید اقدامات دستی انجام دهید.

بخش راهنما

یک بخش راهنما و بخش پشتیبانی ایجاد کنید. بخش راهنما می تواند شامل تمام پرسش های مهم کاربران باشد که در هنگام استفاده از پلتفرم و یا پست کردن یک آگهی خاص با آن رو به رو می شوند.  اگر شما در حال برنامه ریزی برای شروع یک تبلیغات طبقه بندی شده هستید، باید برای شروع یک بخش پرسش های متداول و همچنین یک تیم پشتیبان برای سایت خود اختصاص دهید تا کاربرانتان افزایش پیدا کند.

وب سایت / وبلاگ

هر سایت باید یک وبلاگ خاص داشته باشد که شرکت بتواند  در آن نکات مهم را برای خریدارن و فروشندگان در مورد محدوده وسیعی از موضوعات به اشتراک بگذارند.  همراه با پست های آموزنده در مورد نحوه ایمن سازی و حداکثر استفاده از این پورتال طبقه بندی شده تبلیغات، از وبلاگ خود برای اشتراک گذاری رویدادهای بزرگ شرکت استفاده کنید.

به طور خلاصه، اطمینان حاصل کنید که اسکریپت کلون تبلیغاتی طبقه بندی شده دارای یک وبلاگ درونی است.

هزینه ساخت وب سایت های تجارت الکترونیک چقدر خواهد شد؟

سایت هایی مانند دیوار و سایر سایت های تجارت الکترونیک که آنها را می شناسید مکان های شیک، کاربر پسند و عالی برای خرید آنلاین هستند  شما فکر می کنید چقدر هزینه برای ساخت یک وب سایت خرید آنلاین مانند اینها هزینه خواهد شد؟ ما آن را در پست زیر بررسی خواهیم کرد.

1.2 میلیارد مشتری مطمئنا همگی در حال جستجو هستند . این میزان مشتریان آنلاین فروشگاه های اینترنتی در سراسر جهان در سال 2017 بوده است. صنعت تجارت الکترونیک به سرعت در حال پیشرفت می باشد طوریکه نمی توان جلوی سرعت آن را گرفت .

وقتی تصمیم به ساخت یک وب سایت تجارت الکترونیک دارید جنبه های فنی زیادی وجود دارد. در حالیکه یک مجتمع کاملا مجازی، در حین ساختن یک سایت تجارت الکترونیک، باید تمام جنبه های فنی را در نظر بگیرد.  تمام این گزینه ها به هزینه ساخت وب سایت تجارت الکترونیک مثل دیوار شیپور و غیره بستگی دارد.

1.     انتخاب پلت فرم

 

تعداد زیادی از سیستم عامل های تجارت الکترونیک موجود در بازار وجود دارد. در حقیقت یک بازار زیادی از پلت فرم های ساخت سایت تجارت الکترونیک وجود دارد که می تواند کاربران را گیج کند.  به طور کلی، پنج سیستم عامل برتر به عنوان پلتفرم های بزرگ تجارت الکترونیک هستند که برای ساخت سایت های تجارت الکترونیک مورد استفاده قرار می گیرند. سعی کنید از پنج سیستم عامل برتر تجارت الکترونیک استفاده کنید.

Magento، Shopify، Bigcartel، BigCommerce، 3Dcart، Volusion، پنج رده برتر سیستم عامل های تجارت الکترونیک هستند. هزینه ساخت یک وب سایت تجارت الکترونیک مانند آمازون، eBay، ETSY و Alibaba( در ایران شیپور و دیوار) بسته به انتخاب این سیستم عامل متفاوت خواهد بود.

2.     طراحی فروشگاه

سهم عظیمی از هزینه توسعه وب سایت تجارت الکترونیک مربوط به ذخیره سازی و سفارشی سازی است. طراحی فروشگاه نقش مهمی در ایجاد ترافیک وب سایت دارد. همچنین صاحبان فروشگاه ها را قادر می سازد که حساب های مالی خود را به جریان بیاندازند حتی بدون  داشتن محصولات متنوع و زیاد و با لیستی از محصولات محدود و حتی بدون داشتن فروشنده و پرداخت حق کمیسیون به فروشنده.

3.     میزبانی وب

اگر VPS ظرفیت 8 گیگابایتی داشته باشید، می توانید یک فروشگاه سریع بدون هیچ تاخیری داشته باشید.  شروع به کار فروشگاه شما بدون هیچ اصطکاک و تاخیری و با سرعت بیشتری نسبت به بقیه خواهد بود. VPS با دسترسی ریشه برای بهینه سازی عملکرد فروشگاه های تجارت الکترونیک بسیار مهم است. با این حال، شما می توانید فروشگاه تجارت الکترونیک خود را در سرور خود میزبانی کنید و یا می توانید  میزبانی مبتنی بر SaaS را انتخاب کنید.  میزبانی ساس معمولا برای بسته هایی که امکاناتی از قبیل هزینه ها را بر اساس محصولات، ترافیک، ذخیره سازی، حساب های کاربری و غیره استفاده می کنند.

بازار تجارت الکترونیک خود را با استفاده از توسعه دهی بازار webnexs گسترش دهید . همین حالا اقدام کنید و یک سایت تجارت الکترونیک بسازید.

پس از تحقیقات بازار،برآوردی براساس موارد زیر انجام شده است:

 تجزیه و تحلیل کسب و کار ، محدوده اسناد ، طراحی ،  توسعه ،  تست نسخه ، آموزش، نصب آن بر روی یک سرور تولید و پشتیبانی اولیه.

برخی از این ویژگی ها:

  • سبد خرید، گزینه جستجو و ورود به مشتری
  • درخواست فراخوان و تاثیر گذار برای اقدام
  • ایجاد لوگوی نام تجاری جذاب
  • ارائه معاملات منظم، پیشنهادات ویژه و کوپن ها
  • اخبار برای محصولات با جزئیات مناسب از آن
  • روش پرداخت امن و مطمئن
  • لینک های رسانه های اجتماعی و پشتیبانی چت

چند  نکته در مورد طراحی سایت تبلیغاتی

هنگامی که مردم محصول و یا خدمات جدیدی را آغاز می کنند شروع به تبلیغات می کنند.  ما در اینجا چند نکته در مورد طراحی سایت تبلیغاتی را گفته ایم. بنابراین اگر میخواهید با برخی از تکنیکهای تبلیغاتی آشنا شوید، یا حتی اگر شما یک آگهی از خودتان ایجاد کنید، می توانید نکات زیر را مطالعه فرمایید.

آن را ساده نگه دارید

هنگامی که خیلی از ما تصوری از تبلیغات می کنیم فکر میکنیم که تبلیغات باید بسیار عجیب و غریب و با تصاویر عجیب باشد . ولی در حقیقیت این چنین نمی باشد شما باید این روش تبلیغات را کنار بگذارید و سعی کنید تبلیغات ساده داشته باشید..

شامل دکمه (CTA  ) باشد

دکمه CTA  در طراحی سایت های ترفیعی به خصوص تبلیغات بسیار استفاده می شود. اگر با آن آشنا نیستید دکمه CTA  یک دکمه داخل سایت است که از کاربران دعوت می کند تا تماس بگیرند . این دکمه چیزی شبیه تماس با ما داخل سایت می باشد که کاربر با کلیک بر روی آن می تواند با شما تماس بگیرد.  برخی دعوت نامه های داهل سایت برای CTA  مانند "خرید در حال حاضر"، "بیا در حالی که سهام گذشته"، و غیره می باشد.

استفاده از استعاره های بصری

یک روش بزرگ در تبلیغات استفاده از استعاره های بصری است.  مانند یک استعاره نوشتاری یک استعاره بصری نیز همان معنی را می دهد و حتی جذاب تر. استعاره های بصری بیشتر توجه بینندگان را جلب می کند. با استفاده از استعاره های بصری می توانید متون زیباتر خلق کنید.

استفاده از نمادهای قابل شناسایی

ما هر روز صدها هزار نماد را از آیکون ها، دکمه ها، نشانه های جاده، حتی ایموجی ها می گیریم، بنابراین نمادها یک روش سریع برای ایجاد معنا هستند (همچنین در بسیاری از زبان ها!).

نتیجه

در حالی که دانستن قوانین طراحی قطعا کمک می کند برای ایجاد یک آگهی بصری خیره کننده و موثر،  ولی به محصول خود نگاه کنید، به نام تجاری خود نگاه کنید، و فکر کنید چه دیدگاه جدیدی می توانید برای این محصول قرار دهید که موثر باشد. چه دستگاههایی میتوانند برای تبلیغ آن استفاده کنند؟ و ببینید چه چیز بهتر است آیا استعاره بصری به خوبی کار می کند یا شاید یک تصویر نمادین یا شاید یک نماد .

هنگامی  که متوجه شدید که  کنید چه روش های فنی می تواند شما را به این عقیده نزدیک کند؟ شروع به طراحی کنید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز