انتخاب عنوان صفحه به صورت سئو

رتبه بندی کاربر: 3 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

چند نکته برای ساخت بهترین عنوان ها برای سئو صفحه

گرفتن بهترین نتیجه از استراتژی بازاریابی سئو برون صفحه ، با درک هدف اساسی سئو - برای انتقال اطلاعات در مورد محصول یا خدمات شما به موتورهای جستجو که وب سایت شما را به عنوان یک منبع توصیه می کند.

موتورهای جستجو به دنبال چندین مواردی هستند از جمله:

  • محتوای مناسب
  • عملکرد سایت و عملکرد مناسب
  • مجوز یا علامت سایت که نشان دهنده این است که سایت معتبر می باشد
  • تجربه ی کاربر

تمام این عوامل بر تاثیر گذاری استراتژی سئو تاثیر می گذارد، اما یکی از مهم ترین عناصر سئو برون صفحه ای، استفاده از عناوین صفحات برای تقویت محتوای کلی صفحه است. از این نکات برای افزایش کارآیی استراتژی خود و افزایش ترافیک وب سایت خود استفاده کنید!

درک عملکرد

هنگامی که شما عنوان یک صفحه را تعیین می کنید و جستجو آغاز می شود، موتورهای جستجو از طریق تعدادی از عوامل برای تعیین اینکه آیا صفحه وب شما برای یک جستجوی خاص مطابقت دارد، شروع به جستجو می کنند.  اگر این مطابقت تایید شود، عنوان شما به عنوان تگ عنوان در صفحات نتایج موتور جستجو (SERPs) ظاهر می شود. به همین دلیل ضروری است که عناوین برای محتوای آن صفحه واضح ، مختصر و ویژه باشند.

به دقت انتخاب کنید

عناوین صفحه شما برای انجام وظایف مهم کار سختی را انجام می دهند، مانند کمک به موتورهای جستجو برای تعیین آنچه که در مورد صفحه شما مهم است و بازدید کنندگان را به صفحه شما هدایت می کنند. از آنجا که فراوانی رقابت وجود دارد، هر عنوان صفحه باید منحصر به فرد باشد و از این نکات SEO Essentials پیروی کنید:

  • بیش از 70 کاراکتر در هر عنوان، با در نظر گرفتن نشانه گذاری و فاصله ها نباشد. این محدودیتی است که گوگل در نتایج جستجو نمایش می دهد.
  • شرکت یا نام تجاری را نادیده نگیرید. آن رادر صفحه اصلی، درباره ما و / یا صفحات تماس با ما بگذارید.
  • به جای استفاده از خط تیره "-" از ویرگول "،" استفاده کنید. و یا هر نوع دیگر از جدا کننده کلیدی .
  • عناوین صفحه نیازی به خواندن یک جمله ندارند. شما می توانید اتصالات مانند "و"، "اگر" یا "اما" را حذف کنید. آنها ارزش ندارند.

کلمات کلیدی خود را بشناسید و از آنها استفاده کنید

هنگامی که کلمات کلیدی عنوان جستجو می شود، عنوان شما به احتمال زیاد برای صفحات نتایج انتخاب خواهد شد. موتورهای جستجو عنوان های خود را در نتایج صفحه جستجو برجسته می کنند اگر آنها  با کلمات کلیدی که  کاربران آنها را جستجو می کنند مطابقت داشته باشند.

کلمات کلیدی اغلب کلماتی هستند که  درجستارهای جستجو استفاده می شوند. برای قرار دادن اطلاعات مشابهی که شما آن را به اشتراک می گذارید. بهترین شیوه برای ساخت عنوان شامل دو لایه پیکربندی کلمه کلیدی است.

اول کلمه کلیدی، دوم کلمه بعدی و در نهایت، نام تجاری اگر قابل اجرا باشد (صفحه اصلی استثناءاست که ممکن است نام تجاری اول را داشته باشد، و به دنبال آن کلمات کلیدی باشد).

استفاده از کلمات کلیدی در عناوین سئو برون صفحه ، دو هدف را به انجام خواهد رساند:

  • هنگامی که کلمات کلیدی عنوان شده جستجو می شود، عنوان شما به احتمال زیاد برای نتایج صفحات انتخاب خواهد شد.
  • موتور های جستجو کلمات کلیدی عنوان را در نتایج جستجو صفحه برجسته خواهند کرد اگر آنها با کلماتی که کاربران جستجو می کنند مطابقت داشته باشد.

سئو محلی را مد نظر قرار دهید

بر طبق آمار گوگل 20  درصد از جستجوهای اینترنتی به یک مکان جغرافیایی خاص اختصاص دارد. این در سئو بیرون صفحه به چه معنا می باشد؟  با استفاده از نام شهر، احتمال سرچ محلی در یک منطقه جغرافیای خاص را بالا می برد.

با درک اصول، با دقت و با استفاده از کلمات کلیدی مناسب به روش صحیح، صفحات خود را به صفحات بزرگ در وب تبدیل کنید و به یاد داشته باشید که در زمان مناسب به بازار جستجو محلی دسترسی پیدا کنید.

نحوه نوشتن عناوین صفحات سایت برای گوگل و سایر موتورهای جستجو در سال 97

رتبه بندی گوگل در سال 97 خیلی بیشتر از صرفا بهینه سازی یک عنصر از یک صفحه است. با این حال ، برچسب عنوان صفحه، هنوز، مسلما مهمترین  عنصر سئو برون صفحه است که در صفحه وب قرار دارد.

عناوین صفحه مهمترین سیگنال رتبه بندی

تمام اسناد HTML و XHTML، که شامل تمام فریم ها می شود. عنصر عنوان در قسمت سر است که در یک عبارت ساده هدف اسناد را تعریف می شود. این به کاربران کمک می کند تا بدون نیاز به جستجوی اطلاعات در صفحه اصلی، به سرعت در سایت جستجو کنند. توجه داشته باشید که عنصر عنوان (اجباری) که فقط در یک سند ظاهر می شود، متفاوت از ویژگی عنوان است، که ممکن است به تقریبا هر عنصر HTML و XHTML اعمال شود.

تگ سئو صفحات بهترین روش در سال 97

برچسب <title> به هر دو کاربران و موتورهای جستجو عنوان خاص یک صفحه را می گوید. برچسب <title> باید درون عنصر <head> سند HTML قرار گیرد. شما باید یک عنوان منحصر به فرد برای هر صفحه در سایت خود ایجاد کنید.

چهار قانون ساده برای ایجاد برچسب عنوان

  1. برچسب عنوان خود را با یک کلمه کلیدی یا کلمات کلیدی که دقیقا محتوا را در صفحه خلاصه می کند، ببندید. در تگ عنوان بالا دو کلمه کلیدی مرتبط وجود دارد - "بازاریابی عملکرد محتوا" و "سئو". نمی دانید که چه کلمات کلیدی را انتخاب کنید؟  برای پیدا کردن ده ها، صدها یا حتی هزاران کلیدواژه مربوط به موضوع خود از BrightEdge Data Cube استفاده کنید. حجم جستجو برای هر کلمه کلیدی را مشاهده خواهید کرد و به سرعت متوجه خواهید شد که چقدر رقابت در اطراف وجود دارد. سعی نکنید کلمات کلیدی را در تگ عنوان خود وارد کنید. در عوض یک تگ ایجاد کنید که برای بیننده آسان باشد.
  2. برچسب عنوان را در 55 حرف یا کمتر نگهدارید. برای نمایش برچسب عنوان خود، مقدار محدودی فضای خالی در صفحه نتایج موتور جستجو وجود دارد. ممکن است شما در عنوان خود یک حرف را بیشتر داشته باشید و یک حرف را خیلی کم استفاده کنید در این صورت شما از فضای خالی خود به خوبی استفاده نکرده اید . اگر بتوانید تعداد کاراکتر خود را در حد 55 حرف نگاه دارید خوب است ولی اگر باز هم کمتر باشد مثلا حدود 33 یا کمتر بهتر می باشد.
  3. از برچسب عنوان به عنوان یک سر فصل تبلیغاتی فکر کنید. به یاد داشته باشید تگ عنوان را نه فقط برای موتور جستجو، بلکه برای بیننده انسان نیز می نویسید.   امروزه ، "حمل و نقل رایگان" پایان دادن به توصیف متا در سایت های تجارت الکترونیک است. با نگاهی به ماژول توصیه ها در پلت فرم BrightEdge برای دیدن آنچه که ده نفر از شما برترین صفحه را برای تگ عنوان و توضیحات متا انجام می دهند. شاید شما می توانید یک ایده خوب و یا حتی بهتر از آن ها از آن بگیرید. به یاد داشته باشید - کلیک یک واکنش فوری است؛  شما می خواهید به مردم دلیل خوبی برای کلیک کردن بدهید تا مطالب شما را بررسی کنند.
  4. هر برچسب عنوان را منحصر به فرد کنید. اغلب وب سایت ها یک برچسب مشابه را برای بیشتر صفحات html خود نمایش می دهند.  بریج اج توضیه می کند موتورهای جستجو این خطای سرور را رسیدگی کنند زیرا تگ های عنوان تکراری موتورهای جستجو را به درستی نمایه سازی می کند و به طور مرتب فهرست جستجوی شما را هنگام جستجو راه اندازی می کند. بهترین مثال برای ایراد این موضوع این است که زمانی  که تگ های تکراری عنوان وجود داشته باشد موتور های جستجو ممکن است آن را با url  عنوان های مشابه اشتباه بگیرند و ترافیک ارجاعی به وب سایت شما را به آن سایت هدایت کنند. شما باید بتوانید ترافیک مستقیم بر روی یک موضوع در بر روی یک url  را بر روی سرور کنترل کنید. امروز برچسب های تکراری عنوان اغلب بر روی سایت های کوچک دیده می شود، شاید این موضوع به این دلیل می باشد که طراحان و ناشران آنها مبتدی هستند و هنوز نمی دانند که چطور بر روی سئو کار کنند . ولی این اشتباه ممکن است حتی بر روی سایت های بزرگ هم اتفاق بیفتد.

پنج گام سریع برای موفقیت تگ های عنوان

  1. قبل از ارسال هر گونه محتوای واقعی برای صفحه، برچسب عنوان و شرح متا را بنویسید. بهتر است که از همان کلمه کلیدی اصلی در هر دو استفاده کنید. باز هم، تگ عنوان به عنوان متوقف کننده و توضیحات متا به عنوان یک تیزر می باشد که باعث می شود خواننده بر روی محتوای شما کلیک کند و آن را بخواند.
  2. تولید محتوا برای سایتتان که به خوبی نوشته شده باشد کیفیت بالا داشته باشد و متفاوت از آنچه دیگران نوشته اند باشد . باید برای به دست آوردن رتبه بالا در گوگل تلاش کنید محتوای منحصر به فرد خلق کنید و مهم تر از همه کلیک بر روی سایت شما بالا برود.
  3. بعد از اینکه تولید محتوا به پایان رسید تگ های عنوان خود و توضیحات متا را دوباره بازبینی کنید. تا اطمینان حاصل شود که بین این دو و محتوای صفحه شما مطابقت دارد. به یاد داشته باشید، اگر برچسب تگ و توضیحات متا به طور دقیق محتوای صفحه را توصیف نکنید، شانس رتبه بندی شما بسیار کم است. اگر یافته شما با محتوای پایانی مطابقت نداشته باشد، هر دو برچسب را دوباره بنویسید.
  4. پس از انتشار صفحه، SERP را بررسی کنید تا مطمئن شوید فهرست سازمانی شما به درستی نمایش داده شده است. به طور شگفت آور، بسیاری از ناشران این مرحله را فراموش می کنند.  اگر فهرست سازمانی شما آنطور که میخواهید نمایش داده نمی شود، بلافاصله برچسب ها را تغییر دهید.  و هر هفته گزارشی از خلاصه توصیه نامه ها برای هر چیزی که از دست رفته است، را بررسی کنید!
  5. پس از گذشت چند هفته، ترافیک صفحه خود را با گزارش صفحه BrightEdge بررسی کنید و از طریق نرخ جستجو در کنسول Google Search کلیک کنید.  اگر شما از نتیجه آن راضی نیستید، برچسب عنوان و توضیحات متا را تنظیم کنید. فقط چند دقیقه وقت شما را برای تحقیق، نوشتن و انتشار می گیرد.  به قسمت توصیه شده در پلت فرم BrightEdge بروید و در صورت نیاز به ایده های بیشتر،ببینید که رقبای شما چه کار انجام داده اند.

ما اغلب فراموش میکنیم که ما باید به طور مداوم تگ ها و محتویات خود را بهینه سازی کنیم. بنیان گذار گوگل آنالیت، می گوید چیز بزرگ در مورد وب این است که به شما اجازه می دهد سریع و با هزینه کم رد شود.  چند دقیقه بیشتر دیگر برای بهینه سازی تگ های خود وقت بگذارید تا مطمئن شوید با بیشترین بازده احتمالی برگشت پول در کمترین مدت بهترین محتوا را تولید کرده اید.

چگونه یک برچسب عنوان برای سئو خود تولید کنیم که گوگل آن را دوست دارد.

اگر شما صاحب یک کسب و کار هستید و یا یک وبلاگ و یا وب سایت  دارید این موضوع بسیار مهم است که رتبه بندی خود را در نتایج آنلاین ارتقا دهید. این به این معنی است که بسیاری از افراد که در اینترنت هستند  به صفحات شما وارد می شوند. و این باعث ارتقا وب سایت شما و افزایش رتبه وب سایت شما می شود.

درست مثل یک کوکتل بزرگ، یک SEO قوی ترکیبی از بسیاری از عناصرتشکیل دهنده است.  در اینجا، ما قصد داریم به یکی از آنها تمرکز کنیم که این یکی از مهمترین موارد مطابق با دستورالعمل گوگل است: برچسب عنوان SEO.  شما ممکن است در این مورد با بسیاری از نام های مستعار روبرو شده باشید:  مانند عنوان جستجوگرها، عنوان متا، عنوان صفحه یا بیشترین موضوع استفاده شده - برچسب عنوان. به عبارت ساده، هر کدام از این عنوان ها ممکن است به هر یک از صفحات شما داده شود. به همان صورت که، عنوان یک کتاب یا فیلم بیشترین توجه را به خود جلب می کند، برچسب عنوان شما اولین چیزی است که کاربران در صفحه نتایج مشاهده می کنند و بیشترین توجه را به خود جلب میکند.  علاوه بر این، موتورهای جستجو مانند Google و Bing اولین چیزی که در سایت شما می بینند عنوان سایت شما می باشد. اما فقط در تهیه عنوان تگ آن کافی نیست شما باید مطمئن شوید که عنوان شما واضح، توصیفی و چشم نواز می باشد.

نگران نباشید، ما به شما دقیقا چگونگی انجام آن را نشان خواهیم داد. بنابراین،  که چرا و چگونه یک برچسب عنوان بسازید که برای وب سایت شما مفید باشد.

برچسب عنوان چیست؟

تگ عنوان به لحاظ فنی یک تکه از کد HTML است که برای توضیح موتورهای جستجو به عنوان «نام» صفحه شما استفاده می شود. از آنجا که این اولین چیزی است که آنها می بینند، برچسب عنوان یک سیگنال بسیار قوی برای ربات های جستجو است تا بدانند که صفحه چیست.  برچسب عنوان بخشی از فراداده ، همراه با توضیحات متا از صفحه می باشد. هر دوی این عناصر برای بازدیدکنندگان وب سایت شما زمانی که وارد سایت شما می شوند نامرئی می باشد.  با این وجود، آنها در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) نشان داده می شوند: خط آبی، متا عنوان یا عنوان است، و کوتاه بودن متن سیاه متن توصیف است.

نکته مهم: برچسب عنوان شما نباید با برچسب H1 صفحه شما اشتباه شود.  برچسب های عنوان (از H1 به H6) "شرایط SEO" برای عنوان ها و سرفصل هایی است که شما در کپی خود قرار داده، و به همین ترتیب برای بازدید کنندگان وب سایت شما قابل مشاهده است. به عنوان مثال، از H1 به عنوان ، عنوان مقاله ، یک پست وبلاگ یا عنوان اصلی در یک صفحه (مثلا "خوش آمدید در وب سایت من!"، "محصولات ما" یا "با من تماس بگیرید") استفاده کنید.  بر خلاف برچسب های عنوان، برچسب های سرفصل اهمیت زیادی برای SEO شما ندارد.

چرا برچسب های عنوان مهم هستند؟

سه دلیل اصلی وجود دارد که برچسب عنوان شما مهم هستند:  

سیگنال رتبه بندی

که بیش از 200 سیگنال شناخته شده وجود دارد که الگوریتم های گوگل را برای رتبه بندی وب سایت ها در نتایج جستجو تشکیل می دهند.  سئو برون صفحه شما به معنای همه چیز است که می توانید در ساختار صفحات خود آنها را به رتبه بالاتر برسانید.  و ما به شما یک راز دیگر را می گوییم : برچسب عنوان صفحه  شما برای بهینه سازی صفحه شما بسیار مهم می باشند.

نتایج موتور جستجو

همانطور که ذکر شد، عنوان شما در نتایج موتور جستجو ظاهر می شود.  این آشکارترین و مهم ترین موضوع در یک نتیجه جستجو است و نقش مهمی در این دارد که آیا کسی بر روی یک نتیجه کلیک خواهد کرد یا خیر. هدف شما این است که کلیک های بیشتری را برای بالا بردن ترافیک وب سایت خود داشته باشید. بنابراین، یک دلیل فوق العاده مهم برای بهینه سازی برچسب عنوان شما.

رسانه های اجتماعی و مرورگرهای وب

به غیر از نشان دادن در نتایج جستجو، دو مکان اضافی وجود دارد که برچسب عنوان شما دیده می شود. یکی از آنها زمانی است که لینک شما در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است. و دیگر با کشیدن روی زبانه مرورگر خود است.  مطمئنا، می خواهید مطمئن شوید که  کسب و کار شما در یک برگه مرورگر کاربر و همچنین در شبکه های اجتماعی خوب می باشد.

چگونه یک برچسب عنوان خوب بنویسیم؟

به قسمت مهم موضوع رسیدیم :  چگونه بتوانیم افراد را در وب سایت خود جذب کنیم و در نتایج موتور جستجو بالا برویم؟  در اینجا چند نکته برای اطمینان از اینکه شما در حال نوشتن بهترین برچسب عنوان SEO  هستید گفته شده است:

تحقیق خود را انجام دهید

برای نوشتن بهترین برچسب عنوان، شما باید بهترین کلمات را پیدا کنید.  در زبان ویژه سئو، ما اینها را کلمات کلیدی را می نامیم. این عبارت های دو تا پنج کلمه ای است که فرد در یک جعبه جستجو تایپ می کند تا به دنبال شما یا کسب و کاری مانند شما باشد. یک راه عالی برای پیدا کردن کلمات کلیدی این است که درست مانند مشتری خود فکر کنید. و خود را در جایگاه مشتری بگذارید.

ابتدا کلید واژه قرار دهید

هنگامی که کلمات کلیدی  را دارید، باید به دقت آنها را به صورت طبیعی قرار دهید.   درست مانند انسان ها این کار را انجام دهید ربات ها آن را از چپ به راست می خوانند.  بنابراین، قرار دادن کلمات کلیدی در ابتدای تگ عنوان ، موتورهای جستجو را قادر می سازد که سریعتر از آن کلمات را جستجو کنند.  و آنها محتوای صفحه خود را بهتر درک می کنند. این به این معنی است که شانس صفحه شما برای نشان دادن کلمات کلیدی شما بالاتر می رود.

بهترین فرمت را اعمال کنید

موارد اصلی که در برچسب صفحات سایت شما شامل می شود عبارتند از:  نام تجاری یا نام سایت شما، یک کلمه کلیدی و اگر در یک منطقه خاص کار کنید، بهتر است که مکان دقیق را اضافه کنید.  این فرایند برای مقالات وبلاگ متفاوت است، جایی که شما به طور مطلوب می توانید یک کلمه کلیدی و یک عنوان جذاب و فریبنده برای کاربران اضافه کنید. برای یک صفحه پست غیر وبلاگ، اضافه کردن خطوط عمودی برای ایجاد عنوان خود را در نظر بگیرد.: کلید واژه یا نام صفحه | محل (اختیاری) | نام کسب و کار

برای انسان بنویسید

بله، ما فقط به شما گفتیم که کلمات کلیدی خود را در عنوان خود طوری قرار دهید تا موتورهای جستجو آن را بتوانند پیدا کنند. اما مهمترین مخاطبان شما- بازدید کنندگان شما هستند که آن را فراموش نکنید.  اگر کلمات کلیدی اضافی دارید که می خواهید استفاده کنید، توضیحات متا بهترین مکان برای اضافه کردن آنها است.

طول عنوان خود را بررسی کنید

گوگل به شما مقدار محدودی فضا برای نشان دادن عنوان به شما اختصاص می دهد.  در حالی که محدودیت عنوان در سایت  70 کاراکتر است، توصیه می کنیم که متا عنوان خود را بین 55 تا 60 کاراکتر، از جمله فاصله ها حفظ کنید.  یکی از راه های کاهش طول عنوان شما این است که تمام کلمات متوقف شده مانند "،" به "،" در "و غیره حذف شود. به یاد داشته باشید که هر کاراکتر شمارش می شود.

عناوین منحصر به فرد بنویسید

اگر شما فرصت چک کردن این اشتباهات را دارید پس به خوبی می دانید که محتوای تکراری اشتباه بزرگی در سئو می باشد.  اگر همه تگ های عنوان شما یکسان باشند، ربات های موتور جستجو ممکن است اشتباه کنند و نمی دانند چگونه صفحات خود را رتبه بندی کنند.  به همین دلیل است که شما باید عنوان منحصر به فرد برای صفحات خود بنویسید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز