طراحی سایت کرج

رتبه بندی کاربر: 5 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE

مقدمه

جهت طراحی سایت نیازی نیست فرآیند ساخت وب سایت را به شرکت های محلی واگذار نمایید، بلکه می توانید فرآیند طراحی وب سایت خود را توسط شرکت های طراحی وب در سایر شهرها انجام دهید. شرکت های طراحی سایت کرج معمولا به نسبت شرکت های تهران شرکت های کوچک تری هستند و در صورتی که در کرج ساکن هستید می توانید فرآیند ساخت سایت خود را به شرکت های طراحی سایت در تهران واگذار نمایید. البته ممکن است جهت انجام فرآیند طراحی سایت نیاز به برگذاری جلسه حضوری باشد که ممکن است زمان رفت و آمد شما را به شرکت طراح سایت بیشتر نماید و این مورد ایراد طراحی وب سایت با شرکت های مستقر در تهران می باشد. البته جهت راه اندازی وب سایت و یا انجام عملیات سئو معمولا نیازی به برگذاری جلسه حضوری نیست و موضوعات را می توان از طریق تماس تلفنی و یا اینترنتی پیگیری نمود. دارکوب به عنوان یکی از شرکت های فعال در زمینه طراحی سایت و سئو با 17 سال سابقه و 3500 وب سایت طراحی شده آماده ارائه خدمات به مشتریان ساکن کرج می باشد. البته شرکت های طراحی سایت در کرج نیز به مانند تهران شرکت های خوبی می باشند و با جستجو در گوگل به راحتی می توانید لیست این شرکت ها را بیابید.

طراحی سایت به چه معنا است؟

طراحی وب یک فرآیند توسعه وب برای ایجاد یک وب سایت است ، که بر روی عوامل زیبایی سایت نظیر، طرح بندی، رابط کاربری و سایر تصاویر بصری، تمرکز دارد تا وب سایت را زیبا و جذاب کند.

طراحی وب با استفاده از ابزارها و برنامه های مختلف به منظور دستیابی به ظاهر مورد نظر، مانند دریم ویور، فتوشاپ و بسیاری دیگر استفاده می شوند. برای ایجاد یک طراحی برنده، طراحان باید در مورد مخاطبان خود، هدف وب سایت و ظاهر سایت، فکر کنند.

تعریف فنی طراحی وب

اکثر وب سایت ها با کدنویسی در html ساخته می شوند، برای اینکه یک وب سایت در اکثر مرورگر ها به خوبی نمایش داده شود، باید بتواند که قوانین آن ها را به خوبی پشتیبانی کند. تگ های html  محتوای وب سایت را برای هر صفحه تعیین می کند. سپس css  برای تعریف ظاهر سایت تعریف می شود. نتیجه آن بر اساس ترکیبی از عناصر است.

سابقه کوتاهی از طراحی وب

می خواهیم در اینجا سابقه کوتاهی از طراحی وب را بگوئیم. اینکه چرا طراحان باید کد را یاد بگیرند و توسعه دهندگان ، طراحی را یاد بگیرند. در زیر برخی نکات مشترک در مورد چگونگی طراحی و توسعه وب سایت و خلاصه ای در مورد سابقه وب سایت را خواهیم گفت.

مراحل اولیه وب سایت (1989)

در ابتدای شروع طراحی وب؛ دوران تاریک طراحی وب بود زیرا صفحه نمایش ها به معنای واقعی کلمه سیاه بود و تنها چند پیکسل تک رنگ در آن وجود داشت. طراحی توسط جدول ها و نمادها ساخته می شد.

جداول (1995)

همانطور که می دانیم، تولد مرورگرهایی که تصاویر داشتند، اولین گام در طراحی وب بود. بهترین گزینه برای ساخت اطلاعات استفاده از جداول بود. بنابراین قراردادن جداول تودر تو و به دست آوردن روش های هوشمندانه برای مخلوط کردن سلول ها ، چیزی بود که اولین بار توسط دیوید سیگل ساخته شد.

با این که هدف اصلی ساخت جداول ساختن اعداد بود ولی برای مدت های زیادی از آن برای طراحی سایت استفاده می شد.

جداول برخی از ویژگی های جذاب مانند توانایی برای جا به جایی عناصر به صورت عمودی را به صورت پیکسلی و یا درصدی تعریف می کند.

جاوا اسکریپت به عنوان یکی از منابع بود (1995)

جاوا اسکریپت پاسخی به محدودیت های html بود. به عنوان مثال، زمانی که نیاز به یک پنجره پاپ آپ دارید، می خواهید چیزی را به صورت داینامیک تغییر دهید؛ نیاز به جاوا اسکریپت دارید

با این حال مشکل اصلی جاوا اسکریپت این است که جاوا در بالای لایه بندی وب سایت است. بنابراین باید جداگانه بارگیری شود.

امروزه اگر بتوان همان ویژگی را با استفاده از css  انجام داد، ترجیح می دهیم که از جاوا اسکریپت اجتناب کنیم.

 css

تقریبا هم زمان با فلش، یک روش بهتر برای طراحی ساختار از دیدگاه فنی متولد شد. آن روش css  بود. مفهوم اساسی آن به این معنا است که محتوا را از نمایش جدا کنیم. بنابراین محتوا در html  ساخته می شود و قالب بندی در css  ساخته می شود. نسخه های اولیه css  از انعطاف پذیری بالایی برخوردار نبودند اما بزرگترین مشکل آن سرعت مرورگر ها بود. تا چند سال پیش این مشکل بود . چند سال پیش مرورگر ها با آن سازگار شدند و این مشکل برطرف شد. Css  یک زبان برنامه نویسی نیست، بلکه یک زبان رسمی است.

طراحی وب سایت ریسپانسیو (2010)

شخصی به نام اتان مارکوت، تصمیم گرفت که با استفاده از همان محتوا، اما با پوسته های مختلف، طراحی در دستگاه های مختلف را به چالش بکشد که به آن در اصطلاح طراحی سایت ریسپانسیو می گویند.

معنای ریسپانسیو برای طراح به معنای تمیز کردن طرح بندی های متعدد است در حالی که برای مشتری به معنای این است که بر روی تلفن همراه به خوبی دیده شود و برای یک توسعه دهنده به معنای نحوه عملکرد تصاویر، سرعت دانلود، معنا شناسی، تلفن همراه، دسکتاپ و موارد دیگر است. مزیت اصلی در اینجا، همسان بودن محتوا است، به این معنا که وب سایت همان وب سایت است ولی در همه جا کار می کند.

چند نکته اساسی برای طراحی وب سایت محلی

امروزه، که عصر تکنولوژی است و وجود کسب و کارهای آنلاین از هر زمانی بیشتر شده است، وب سایت کسب و کار محلی آنلاین شما می تواند از هزاران دستگاه مورد جستجو قرار گیرد. در گذشته وب سایت های آنلاین کسب و کار بیشتر بر روی بهینه  سازی موتورهای جستجو متمرکز بودند. اکنون ما در سال 2018 هستیم و خیلی از اقداماتی که در گذشته انجام می دادیم دیگر امروزه منسوخ شده است.

در این مقاله می خواهیم به بررسی اهمیت تمرکز بر UI (رابط کاربری)  و   UX (تجربه کاربری) برای وب سایت های کسب و کارهای محلی بپردازیم.

نکاتی برای طراحی UX  و UI  وب سایت های محلی

رابط کاربری برای وب سایت های کسب و کار ممکن است از نظر طراحی ، ناوبری و ظاهر متفاوت باشد. اما برای بسیاری از ویژگی های مبتنی بر مکان مانند نقشه ها، تماس های  فوری و سیستم های پرداخت باید بهینه سازی شوند.

نقشه ها

جایگزاری نقشه در وب سایت های محلی، بسته به نوع خدماتی که کسب و کارها ارائه می دهند، متفاوت است. یک نقشه بر روی وب سایت شما  بر روی مکان دقیق کسب و کار شما اضافه می شود. برای کاربر راحت تر است که شما را با استفاده از مسیرها که بر روی نقشه می آید پیدا کند.

برخی از بهترین پیشنهادات نقشه عبارتند از:

  • نقشه اپل
  • نقشه گوگل
  • نقشه بینگ

قبل از انتخاب ارائه دهنده نقشه، بررسی کنید که کدام پلتفرم می تواند برای شما بهتر باشد.  نقشه های گوگل معمولا بهترین انتخاب هستند زیرا با اکثر دستگاه ها مطابقت دارد. همچنین ، نقشه های اپل و نقشه های بینگ محدودیت هایی برای استفاده دارند.

اندازه و محل نقشه بر روی صفحه، دو جنبه مهم برای نقشه ها هستند. مطمئن شوید که اندازه نقشه در سطح پیش فرض تنظیم می شود که اطلاعات در آن بدون نیاز به بزرگنمایی یا کوچکنمایی در دسترس هستند. قفل کردن توانایی زوم کردن توصیه نمی شود زیرا ابعاد نقشه به صفحه نمایش بستگی دارد.

چیز دیگری که مهم است انتخاب چشم انداز مناسب است، یعنی چشم انداز به صورت ماهواره ای  یا نقشه ای باشد.

سیستم پرداخت

سیستم های پرداخت قلب یک وب سایت محلی است، زیرا به مشتریان اجازه می دهد تا بتوانند به راحتی خرید کنند. به غیر از اقدامات امنیتی ، چند نکته وجود دارد که می تواند به شما در استفاده از سیستم های پرداخت کمک کند.

سعی کنید فرم های پرداخت خود را با طراحی سایت خود یکی کنید تا با نام تجاری شما ، سازگار باشد. راه حل هایی مانند پی پل، گزینه مناسبی برای سفارشی سازی فرم های پرداخت است.

شدیدا توصیه می شود که برای امنیت وب سایت خود از SSL  استفاده کنید تا مشتریان و کاربران وب سایتتان احساس امنیت کنند.

دکمه تماس فوری

 دکمه تماس های فوری برای وب سایت های محلی، دکمه هایی هستند که در صورت کلیک بر روی آنها می توان تماس سریع را ایجاد کرد. این دکمه ها می توانند تصاویر قابل کلیک و یا متن و یا دکمه های متنی باشند. برای کسب و کارهای محلی ، دکمه های تماس فوری، می توانند یکی از ویژگی های مهم برای افزایش نرخ تبدیل باشد.

نکته مهم برای بهینه سازی تماس های فوری، انتخاب کلمات است. اطمینان حاصل کنید که کلماتی که انتخاب می کنید نه خیلی کوتاه و نه خیلی طولانی باشد. آنها در سطحی باشند که برای بازدیدکنندگان معنا داشته باشند. از کلمات با معنا و مفهوم استفاده کنید. این کار می تواند در جذب مخاطبان بسیار موثر باشد.

شهرستان کرج

کرج مرکز استان البرز است که در شرق این استان قرار دارد. شهرستان کرج جزوء شهرستان های حومه تهران است. کرج در حدود 2 میلیون جمعیت دارد.

می توانید جهت طراحی سایت کرج ، سئو و بهینه سازی در کرج و کلیه خدمات طراحی و ساخت وب سایت در کرج با شرکت دارکوب تماس حاصل فرمائید.

طراحی سایت کرج

به نظر شما یک سایت اینترنتی چیست و چه کاربردهایی دارد؟ در واقع سایت های اینترنتی مجموعه ای از تصاویر، ویدئو، فایل های صوتی و غیره است. طراحی سایت شامل ترکیب تمام این عناصر در کنارهم هستند. وقتی در مورد طراحی سایت برای منطقه جغرافیایی خاصی صحبت می کنیم یعنی باید عناصر مختلف طراحی سایت طوری در کنار یکدیگر باشند که با فرهنگ و آداب و رسوم آن منطقه هم خوانی داشته باشند.

برای موفقیت در طراحی سایت کرج چه کار باید کنیم؟

اگر می خواهید در حوزه طراحی وب سایت موفق باشید باید در این زمینه تجربه بالایی داشته باشید و با زبان های برنامه نویسی آشنایی کامل داشته باشید. هر چقدر سابقه و نمونه های کاری بیشتری در زمینه طراحی وب سایت داشته باشید در این زمینه موفق تر خواهید بود. شرکت دارکوب با 16 سال سابقه در زمینه طراحی سایت آماده پاسخگویی به کلیه سوالات شما در این زمینه است. شما می توانید جهت طراحی وب سایت در کرج با شرکت دارکوب تماس حاصل فرمائید.

مراحل ایجاد وب سایت های موفق

به منظور ترکیب تمام عناصر طراحی با یکدیگر و رسیدن به موفقیت باید شما به یک استراتژیک طراحی وب فکر کنید.

طراحی وب هنر نیست، بلکه شامل مجموعه ای از مهارت های مختلف – از تایپوگرافی تا کپی رایتینگ – است، این عناصر همه با هم ترکیب می شوند تا بتوانند یک رابط کاربری ایجاد کنند که نه تنها ظاهر زیبایی داشته باشند بلکه محتوای آن به آسانی در دسترس باشد.

اما برای ترکیب تمام این عناصر طراحی وب با یکدیگر و دستیابی به نتایج موفقیت آمیز، شما باید یک مسیر روشن و یک جهت داشته باشید که بتواند جنبه های مختلف طراحی خود را به سوی اهداف مشترک هدایت کند.  بنابراین داشتن یک استراتژیک طراحی وب ضروری است.

مراحل پیاده سازی طراحی استراتژیک

در اینجا می خواهیم نگاهی به چگونگی استفاده از شش مرحله استراتژیک برای طراحی وب بیاندازیم:

اهداف خود را تعیین کنید

یکی از اولین اقداماتی که قبل از شروع به یک پروژه طراحی وب لازم است که انجام دهید، این است که اهداف خود و سازمانتان را مشخص کنید. هدف اصلی وب سایت شما چیست؟  آیا می خواهید وب سایت جدید طراحی کنید و یا طراحی مجدد است؟  این سوالات را از کابران، مشتریان و مدیران خود بپرسید. اگر شما و آنها هنوز پاسخ این سوالات را نمی دانید، باید در مورد آنها به بحث و توافق برسید.

به یاد  داشته باشید  که یک وب سایت یک قطعه هنری نیست. در حقیقت یک وب سایت برای عملکرد های خاصی مورد استفاده قرار می گیرد.  ممکن است این عملکرد برای فروش محصولات، ارائه محتوای اطلاعاتی، اطلاع رسانی و یا دسترسی به سرویس باشد. اهداف نیز بسیار مهم هستند. به ویژه اگر شما در حال طراحی مجدد هستید.  از خود بپرسید چرا دوباره می خواهید طراحی کنید : آیا به دنبال افزایش تعداد کاربران یا کاهش نرخ گزاف گویی هستید؟

مخاطبان خود را شناسایی کنید

مخاطبان شما نقش مهمی در چگونگی عملکرد وب سایت شما دارند. بحث های جمعیت شناختی مانند : سن، جنس، حرفه، شغل، شهر ، کشور و غیره می تواند بر روی طراحی سایت شما تاثیر بگذارد. به عنوان مثال، یک وب سایت بازی های کامپیوتری برای مخاطبان جوان مناسب تر است.

مخاطبان شما، فقط بر روی ظاهر سایت تاثیر نخواهند گذاشت، بلکه بر روی جزئیات سایت مانند اندازه قلم نیز تاثیر خواهند گذاشت. بنابراین مخاطبان خود را شناسایی کنید.

تصویر برند خود را تعیین کنید

در مورد رنگ ها فکر کنید. در مورد احساسی که دوست دارید دیگران در مورد شما داشته باشند.  طراحی شما باید با برند شما و شخصیت نام تجاری شما سازگاری داشته باشد. مشتریان شما با توجه به احساسی که از شما و برند شما دارند، محصول و یا خدمات شما را خریداری می کنند. حتی اگر شما محصول و یا خدمات را نخرید، مثلا اگر وبلاگ داشته باشید، وبسایت شما هنوز هم دارای احساس است.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز