طراحی سایت در شیراز

رتبه بندی کاربر: 5 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE

شیراز از شهرهای قدیمی در ایران است. شیراز مرکز استان فارس و جزوء کلان شهر ها است . جمعیت شهر شیراز 2 میلیون نفر است. شیراز سومین شهر بزرگ در ایران است. شهر شیراز در جنوب رشته کوه های البزر واقع شده است. شیراز شهر تاریخی است و دارای بناهای تاریخی است. این شهر از نظر تکنولوژی و طراحی سایت در جایگاه خوبی قرار دارد. به دلیل وجود شرکت های زیاد طراحی سایت که در شهر شیراز است ، طراحی سایت در شیراز حرفه ای می باشد. شرکت طراحی سایت دارکوب با 16 سال سابقه و هزاران نمونه کار، جزوء قدیمی ترین شرکت های طراحی سایت در ایران می باشد. شما می توانید جهت طراحی و توسعه وب سایت خود در شیراز با کارشناسان دارکوب تماس حاصل فرمائید. شرکت طراحی سایت دارکوب با تجربه بالا در زمینه طراحی سایت در شیراز و در باقی شهرستان ها و حتی نمونه کارهای خارج از کشور و سئو و بهینه سازی وب سایت می تواند ، رویای کسب و کار آنلاین شما را تحقق ببخشد. در دنیای امروز ، که تکنولوژی به سرعت در حال پیشرفت است داشتن یک سایت حرفه ای و فروش آنلاین امری ضروری است و کسب و کارهای تجارت الکترونیک و آنلاین حرف را اول را می زند. با مشاهده نمونه کارها و طراحی سایت های شیراز در نمونه های شرکت دارکوب، و همچنین نمونه کارهای سئو و بهینه سازی سایت و قالب های طراحی سایت در شیراز، این اطمینان حاصل می شود تا طراحی وب سایت خود را با خیال آسوده و به راحتی به دست کارشناسان ما بسپارید.

طراحی سایت در شیراز به صورت حرفه ای

داشتن یک وب سایت حرفه ای در شیراز با امنیت بالا و مطابق با استانداردهای روز دنیا از نیازهای اساسی هر کسب و کار و رونق بخشیدن به هر کسب و کاری می باشد. طراحی هر نوع سایتی از جمله طراحی سایت های خبری، شرکتی، پزشکی، آموزشی و غیره از جمله تخصص های شرکت طراحی سایت دارکوب می باشد.

چرا شما به یک وب سایت حرفه ای و عالی نیاز دارید؟

تمام رقبای شما وب سایت دارند: امروزه با پیشرفت تکنولوژی تقریبا تمام کسب و کارها وب سایت دارند و حتی بسیاری از آنها محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین می فروشند. بنابراین برای اینکه از رقبای خود عقب نمانید ، اگر تا به حال به فکر داشتن یک وب سایت عالی برای کسب وکارخود و فروش آنلاین محصولات و خدمات خود نبودید، بیشتر از این فرصت را از دست ندهید و ار همین امروز وب سایت کسب و کار خود را راه اندازی کنید.

وب سایت ها هیچ گاه تعطیل نمی شوند: تمام کسب و کارها در هنگام شب تعطیل می شوند ، ولی اگر شما یک وب سایت زیبا داشته باشید می توانید در 24 ساعت روز فروش آنلاین محصول یا خدمات خود را داشته باشید.

وب سایت ها متعلق به منطقه جغرافیایی خاصی نیستند: در حالی که تمام کسب و کارهای سنتی مکان مشخصی دارند ، وب سایت ها همیشه به صورت جهانی هستند و هیچ گاه متعلق به منطقه جغرافیایی خاصی نیستند.

وب سایت ها باعث فروش بیشتر می شوند: طبق آمار 50 در صد از فروش های روزمره به صورت آنلاین انجام می شود.

داشتن یک وب سایت حرفه ای باعث جلب اعتماد مشتریان می شود: داشتن یک وب سایت حرفه ای و زیبا ، جلوه زیبایی از کسب و کار شما در نظر مردم به وجود خواهد آورد و باعث جلب اعتماد بیشتر خواهد شد. در نتیجه این کار باعث سودآوری بیشتری خواهد شد.

طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت به روند ساخت یک وب سایت گفته می شود که شامل متن ، تصاویر، فیلم ها، عکس ها و فایل های صوتی است. همچنین المان های برنامه نویسی و استفاده از html و css  برای تولید صفحه ای قابل رویت در مرورگر می باشد.

وب سایت چیست؟

یک وب سایت، مجموعه ای از صفحات وب مرتبط با هم هستند، که معمولا با یک نام دامنه مشترک شناسایی می شود و در حداقل یک وب سرور منتشر می شود. برای مثال، برخی از این نمونه وب سایت ها مانند وب سایت گوگل است. امروزه در هر دقیقه حدود 380 وب سایت جدید در سراسر جهان منتشر می شود.

یک وب سایت ممکن است از طریق، یک پروتوکل عمومی اینترنت (IP)   مانند اینترنت با یک شبکه محلی در دسترس باشد.

وب سایت ها می توانند توابع مختلفی را داشته باشند و می توانند در قالب های مختلفی استفاده شوند. یک وب سایت می تواند به صورت یک وب سایت شرکتی، شخصی، دولتی، سازمانی و یا غیره باشد. وب سایت ها به طور خاص به یک موضوع خاص و هدف خاص اختصاص می یابند. از سرگرمی و شبکه های اجتماعی گرفته تا وب سایت های خبری و آموزشی.

صفحات وب با پروتوکل HTTP  ،  به صورت عمومی در اختیار هستند که می توانند ، به صورت اختیاری رمزگذاری و ایمن سازی شوند که به آن HTTPS گفته می شوند.

یک وب سایت مجموعه ای مرتبط از فایل های WWW  است که شامل یک فایل اولیه به نام صفحه اصلی است. از صفحه اصلی می توانید به تمام صفحات دیگر سایت خود دسترسی داشته باشید.

از آنجا که یک سایت به یک مکان جغرافیای اشاره دارد، یک وب سرور را می توان با یک سرور وب اشتباه گرفت. یک سرور یک کامپیوتر است که فایل ها را برای یک یا چند وب سایت دیگر نگه می دارد. یک وب سایت بسیار بزرگ ممکن است بر روی تعدادی از سرورها در مکان های مختلف جغرافیایی پخش شود.

تفاوت بین صفحه وب، وب سرور، وب سایت و موتور جستجو چیست؟

ما در اینجا تمام این اصطلاحات و تکنولوژی ها را به طور دقیق بررسی خواهیم کرد. اما ابتدا توضیحات آن را دقیق خواهیم گفت:

صفحه وب

 یک سند که می تواند در یک مرورگر وب، مانند فایرفاکس، گوگل کروم، اپرا، مایکروسافت، اینترنت اکسپلورر، سافاری، اپل و غیره نمایش داده شود. اینها "صفحات" نامیده می شوند.

وب سایت

مجموعه از صفحات وب که با هم گروه بندی ، می شوند و معمولا به روش های مختلف به هم متصل می شوند. اغلب به "وب سایت ها"  "سایت"  گفته می شود.

موتورهای جستجو

موتورهای جستجو وب سایت هایی هستند که به شما اجازه می دهند که در آن وب سایت های دیگر را جستجوکنید مانند گوگل، یاهو، بینگ.  اگر بخواهیم با یک مثال ساده بگوئیم، مانند یک کتابخانه عمومی است. شما فهرست جستجو را پیدا می کنید و کتاب مورد نظر خود را در آن جستجو می کنید. شماره کتاب را ثبت می کنید. به بخشی که حاوی شماره کتاب است بروید و شماره کتاب را پیدا خواهید کرد.

این کتابخانه مانند یک وب سرور است. کتابخانه بخش های مختلفی دارد که شبیه یک وب سرور است که میزبان، وب سایت های متعدد است. کتابخانه بخش های مختلف دارد که مانند وب سایت ها هستند.  هر بخش مانند یک وب سایت منحصر به فرد است. کتاب ها مانند صفحات وب هستند.  یک وب سایت ممکن است چندین صفحه وب داشته باشد. شاخص جستجو، موتورهای جستجو هستند. هر کتاب دارای مکان منحصر به فرد خود در کتابخانه است مانند صفحات وب که دارای آدرس منحصر به فرد هستند.  این آدرس منحصر به فرد برای بازیابی صفحات وب از وب سرور با تایپ کردن آدرس در نوار منو استفاده می شوند.

تاریخچه طراحی وب سایت

وب سایت ها از 26 سال پیش شروع به فعالیت کردند. اولین وب سایت در تاریخ در سال 1991 شروع به فعالیت کرد. در آن زمان وب سایت ها طراحی خاصی نداشتند و وب سایت های ساده بودند و در آن طراحی خاصی مانند ترکیب تصاویر و عکس ها و فیلم ها و فایل های صوتی و غیره نداشت. رفته  رفته به مرور زمان، و با  معرفی مرورگرهای مختلف و با استفاده از عواملی مانند جاوا اسکریپت و html ، طراحی گرافیکی به وجود آمد.

وب سایت های استاتیک

 یک صفحه وب استاتیک یک صفحه وب ذخیره شده در وب سرور است که به مرورگر مشتری ارسال می شود. صفحات وب استاتیک در درجه اول در زبان نشانه گذاری html  کدگذاری می شوند. کدهای  css  برای کنترل ظاهر آن استفاده می شوند. تصاویر همچنین برای ایجاد فرم دهی به ظاهر آن استفاده می شوند. فایل های صوتی و تصویری و ویدئویی نیز ممکن است به محتوای استاتیک اضافه شوند. این نوع وب سایت اطلاعات را برای عموم مردم نمایش می دهند. همانند انتشار یک بروشور چاپی برای مشتریان،  یک وب سایت استاتیک نیز اطلاعات استاندارد را به طور مدام برای مدت زمان طولانی ارائه می دهد. صاحب وب سایت می تواند به طور دوره ای اطلاعات آن را به روز رسانی کند. این کار یک فرآیند دستی برای ویرایش متن ، عکس و سایر محتویات وب سایت است.  شکل های ساده از وب سایت ها مانند وب سایت های کلاسیک ، بروشور و یا صفحه ای، اغلب وب سایت های استاتیک هستند. زیرا اطلاعات آن برای کاربران از پیش تعریف شده و ثابت است. این اطلاعات ممکن است شامل اطلاعات مربوط به شرکت و محصولات و خدمات آن، از طریق متن ، عکس ، انیمیشن ، صوتی و تصویری و منوهای ناوبری باشد.

وب سایت های استاتیک را می توان با استفاده از چهار دسته از نرم افزار ویرایش کرد:

  • ویریشگر متن مانند دفترچه یادداشت یا text editor ، که در آن محتوا و کد های html  مستقیما دستکاری می شود.
  • ویراستارهای آفلاین WYSIWYG، مانند Microsoft FrontPage و Adobe Dreamweaver که با استفاده از آن می توان سایت های گرافیکی را ویرایش کرد.
  • ویراستارهای آنلاین WYSIWYG ، که رسانه های آنلاین مانند صفحات وب، ویجت ها ، وبلاگ ها و سایر اسناد را ایجاد می کند.
  • ویراستار های مبتنی بر الگو، به کاربران اجازه می دهد که صفحات وب را به یک وب سرور بفرستند و آنها را آپلود کنند.

وب سایت های داینامیک

وب سایت های استاتیک می توانند به طور اتوماتیک ، اطلاعات خود را تغییر دهند و یا سفارشی کنند. صفحات داینامیک با استفاده از کد های html   ایجاد می شوند.  تعداد زیادی از سیستم های نرم افزاری برای تولید سیستم های وب سایت داینامیک و استاتیک وجود دارد. فریم ورک های مختلف وب و سیستم های قالب وب برای زبان های برنامه نویسی عمومی مانند php و پایتون برای ایجاد وب سایت های پیچیده تر در دسترس هستند.

تفاوت طراحی و توسعه وب سایت

عموما طراحان وب برای شکل ظاهری وب سایت از نرم افزارهای گرافیکی استفاده می کنند سپس  آن را با استفاده از زبان های برنامه نویسی، html  و  css  و  جاوا توسعه می دهند.

طراحی سایت معمولا شامل ساخت قالب سایت است در حالیکه توسعه وب سایت شامل عملکرد سایت است. طراحان سایت باید در استفاده از ابزار هایی مانند فتوشاپ مهارت داشته باشند . همچنین باید با زبان های برنامه نویسی مانند html و پیاده سازی آن نیز آشنایی داشته باشند.

توسعه دهندگان وب سایت، عملکرد های برنامه نویسی سایت را انجام می دهند.  توسعه دهندگان سایت را مورد آزمایش و بررسی قرار می دهند تا ببینند که از نظر کاربر چگونه است.

در هر صورت طراحی و توسعه وب سایت مکمل هم هستند و نیاز است برای بهبود عملکرد تا در کنار یکدیگر مورد استفاده قرار گیرند.

طراحی سایت ریسپانسیو در شیراز

طراحی سایت ریسپانسیو چیست؟ ابتدا توضیح مختصری در مورد طراحی سایت ریسپانسیو می گوئیم. طراحی وب سایت ریسپانسیو روشی است که در آن ، طراحی و توسعه طوری است که با سایز های مختلف صفحه نمایش مطابقت داشته باشد.

این کار شامل ترکیبی از گریدها و طرح بندی های انعطاف پذیر و تصاویر و استفاده از کوئری های CSS  است. به عنوان یک کاربر که از لپ تاپ و یا آی پد استفاده می کند، وب سایت باید به صورت خودکار برای رزولوشن و اندازه تصویر متناسب با آن، خود را هماهنگ کند.

برای برخی از دستگاه ها نیز لازم است که تنظیمات به صورت دستی در آن دستگاه انجام شود. به عبارت دیگر، وب سایت ریسپانسیو یعنی آن وب سایت باید به طور اتوماتیک با صفحه نمایش کاربر تناسب پیدا کند. جهت مشاوره برای طراحی سایت ریسپانسیو در شیراز می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز