سئو برای شرکت های استارت آپی

رتبه بندی کاربر: 5 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE

ابزارهای سئو برای استارت آپ

سرمایه گذاری بر روی ابزارهای سئو، مرحله اولیه شروع کسب و کار شما برای برجسته شدن در نتایج صفحات گوگل و موتورهای جستجو (Serp ) است. دو دلیل اصلی برای استفاده از ابزارهای سئو وجود دارد:

  • بودجه محدود برای سرمایه گذاری در تبلیغات ppc: اکثر استارت آپ ها با یک سرمایه گذاری کوچک است. بنابراین آنها واقعا نمی توانند هزینه یک سرمایه گذاری گزاف را در تبلیغات بدهند به ویژه اگر آنها در رقابت سنگین با سایر رقبا خود باشند.
  • منابع محدود: اکثر استارت آپ ها ، دارای منابع محدود برای مدیریت سئو هستند.

در این سناریو شما می توانید دو گزینه را انتخاب کنید. سئو خود را به یک آژانس خدمات سایت بدهید و یا ازابزارهای سئو برای کمپین سئو خود استفاده کنید.

در زیر می خواهیم برخی از ابزارهای سئو که واقعا ارزش سرمایه گذاری دارند را توضیح دهیم:

Serpstat

این ابزار در سال 2013 راه اندازی شد و یک ابزار نسبتا جدید در بازار سئو است.  این ابزار به شما اجازه می دهد تا کلمات کلیدی را به صورت ارگانیک رتبه بندی کنید، بازرسی های سئو سایت را انجام دهید، آنالیز های ppc  را انجام دهید، آنالیز های بک لینک ها را انجام دهید و خیلی کارهای بیشتری را انجام دهید.

Ahrefs

 زمانی که بخواهید بک لینک ها را آنالیز کنید ، در بازار ابزارهای بسیار کمی وجود دارد که بتواند با ahref مطابقت کند. این ابزار ، تعداد دقیق بک لینک ها در سایت های رقبای شما را به خوبی نشان می دهد.  ساخت بک لینک  مهمترین چالش در سئواست. اگر برای شروع کمپین سئو خود ، برای ساخت بک لینک ها بسیار مصمم هستید ، ابزار ahref می تواند به شما بسیار کمک کند.

SEMrush

این ابزار یک ابزار سئو و ابزار ppc همه جانبه است که به شما کمک می کند تا تحقیقات کلیدی، تحقیقات رقبا، آنالیز بک لینک ها، آنالیز ppc و خیلی کارهای دیگر را انجام دهید.

با استفاده از این ابزار شما قادر به بازرسی سایت برای حل مشکلات Seo  در وب سایت خود هستید، می توانید رتبه بندی سایت خود را در serp  افزایش دهید، هم چنین می توانید ببینید رقبای شما از چه استراتژی هایی برای سئو سایت شان استفاده می کنند.

Ninja Outreach

یکی از بهترین ابزار ها برای استارت آپ است. توسعه بلاگ ، یکی از بهترین تکنیک هایی است که می توانید از آن استفاده کنید تا بتوانید لینک هایی با کیفیت بالا را برای سایت خود بسازید. ابزارهای فراوانی وجود دارد که می توانید آنها را امتحان کنید، اما هیج یک ویژگی های این ابزار را ندارد. همچنین از این ابزار می توانید در موارد زیر نیز استفاده کنید:

  • ساخت بک اینک
  • ارتقاء محتوا
  • جمع آوری اطلاعات تماس
  • نمایش توئیتر و ایستاگرام
  • یافتن پست های مهمان

اگر شما برای توسعه و سئو سایت خود مصمم هستید، این ابزار می تواند ابزار مفیدی برای شروع باشد.

Moz

یکی دیگر از ابزارها برای استارت آپ ، ابزار moz  است. moz  یکی از محبوب ترین ابزارهای جستجو در بازار است که از سال 2004 شروع به فعالیت کرد. ابزار های رتبه بندی کلمات کلیدی moz  به شما کمک می کند تا کمتر دچار نوسانات در رتبه بندی جستجو شوید.

بازاریابی محتوایی برای مراحل اولیه راه اندازی

ایجاد ، توزیع و اندازه گیری، استراتژی بازاریابی محتوایی

بسیاری از افراد در ابتدای راه اندازی، می خواهند که بازاریابی محتوایی، بخشی از استراتژی  بازاریابی  آنها باشد. محتوای عالی سبب می شود که مشتریان جذب شوند.

بازاریابی محتوایی و ROI به طور مداوم در حال به روز رسانی است و به سرعت در حال تبدیل شدن به یک استراتژی اصلی در دنیا است.  چندین فریم ورک محبوب بازاریابی محتوایی در جهان وجود دارد. آنها به خوبی کار می کنند.

تنظیم سریع وبلاگ

قبل از اجراء آزمون بازاریابی محتوا، مهم است که محلی برای قرار دادن محتوای گفتاری را داشته باشید.  با تنظیم یک وبلاگ در دامنه خود شروع کنید. اگر از یک زیر دامنه استفاده می کنید، می توانید مطالب خود را در حساب  Tumblr به رایگان بگذارید و به راحتی از یکی از تم های خود استفاده کنید.

در حالی که تحقیقات کلیدی عالی است،  اما زمان زیادی صرف انجام آن می شود همچنین عملکرد پست بعد از اینکه بعد آن نوشته شد، به خیلی از عوامل خارج از کنترل ما بستگی دارد.

برنامه ریزی کلیدی

چند ابزار محبوب در هنگام تولید محتوا وجود دارد:

  • google keyword planner
  • محتوا گستر ahref
  • وب گستر moz

ایده این است که محتوا را در اطراف موضوعاتی که در اینترنت محبوب هستند، ایجاد کنیم.

اکنون به خوبی می دانیم که رتبه بندی محتوای عالی به دو عامل بستگی دارد: لینک ها و محتوا. به طور کلی هنگام تست بازاریابی محتوا، به ترافیک ارگانیک تکیه نکنید.

گوگل در شناسایی محتوای با کیفیت ، قدرتمند تر از همیشه شده است، بنابراین جای تعجب ندارد اگر وبلاگ های کوچک محتوای بسیار با کیفیت تر از رقبای بزرگتر خود ارائه دهند.

گام به گام برای سئو استارت آپ و شروع کسب و کار جدید

شما کسب و کار جدیدی را آغاز کرده اید. شما ایده و یا محصول جدیدی برای ارائه دارید، پولی برای سرمایه گذاری و مشتریان مشتاق دارید. امروز زمان آن است که با برنامه ریزی برای موفقیت و کشف زمینه های دیجیتال ، کسب و کار جدید خود را راه اندازی کنید. بنابراین در اینجا یک طرح کلی در مورد چگونگی ساختن یک کسب و کار جدید را خواهیم گفت و این که چگونه سئو را به درستی انجام دهد.

مرحله 1: دانستن مفاهیم و کلمات کلیدی

با تعیین اینکه شما چه رفتارهایی را از مشتریان خود انتظار دارید و چه تصاویر کلی از آنها دارید ، شروع کنید. این از تحقیق کلمات کلیدی مهم تر است.

برای وضوح بیشتر مثالی می زنیم، فرض کنید شما نمایندگی خودرو دارید که اتوموبیل های نو و دست دوم می فروشید.  در اینجا یک تصویر کلی وجود دارد: نگاهی به مفاهیم و رفتارهایی که می خواهید با آن مرتبط شوید ولیستی از کلمات کلیدی استراتژیک را ایجاد کنید. شما از این کلمات کلیدی برای بسیاری از اهداف مختلف بعدی استفاده خواهید کرد.

مرحله 2 : برنامه ریزی محتوا و بازاریابی مطالب

اکنون که شما یک دسته کلی از مفاهیم کلیدی را دارید و لیست کلمات کلیدی استراتژی خود را ساخته اید، شما آماده ساخت محتوا با کیفیت بالا هستید.

مرحله 3: مطمئن شوید سایت شما از لحاظ فنی بی عیب است

 این موضوع برای سئو بسیار مهم است و دارای دو جزء اصلی است:

  • اطمینان حاصل کنید که فهرست حاوی محتوای تکراری و یا محتوایی که قابل مشاهده نیست ، نباشد.
  • اطمینان حاصل کنید که کد های دوستانه برای موتورهای جستجو را ایجاد کرده اید.

سیستم های مدرن مدیریت محتوا در این زمینه خیلی خوب عمل می کنند و اگر شما از وردپرس استفاده می کنید، واقعا خوش شانس هستید زیرا برخی از پلاگین های بسیار پیشرفته برای سئو وجود دارد تا مدیریت بخش های فنی آسان تر از همیشه شود.

اکثر سیستم های مدیریت محتوا، همچنین می توانند نقشه های سایت را ایجاد کنند. مطمئن شوید که آنها را فعال کرده اید، آنها را به گوگل ارسال کنید تا گوگل وب مسترتولز آنها را تائید کند.

یکی از عناصر سئو فنی، ایجاد مجموعه داده ها یا API   باز است. اگر کسب و کار شما، با ایجاد محتوای مناسب، رونق یافته است سعی کنید داده ها و یا API باز برای بازدیدکنندگان خود ایجاد کنید.

مرحله 4: برنامه ریزی مدیریت اجتماعی خود را توسعه دهید

قدرت های اجتماعی، اغلب توسط یک نماینده از گوگل پلاس مشخص می شود. این به این معناست که شما باید تعیین کنید که چه کسی در شرکت شما در گوگل پلاس و یا در سایر رسانه های اجتماعی مانند لینکدین، برای ساخت نام تجاری شما، ایجاد محتوا معتبر و برقراری ارتباط با افراد دیگر معتبر خواهد بود.

چطور می توانیم با سئو استارت آپ سرعت ترافیک وب سایت را بالا ببریم؟

 بهینه سازی موتورهای جستجو برای هر کسب و کاری ، متفاوت و پیچیده است. ولی زمانی که شما یک استارت آپ هستید ، شما با یک چالش واقعی مواجه هستید. در اینجا می خواهیم بگوئیم که چگونه استارت آپ سئو می تواند به نتایج بهتری دست یابد و سپس چگونه استراتژی سئو خود را با استفاده از اتوماسیون فوق العاده کنید.

ابتدا یک مرور کلی از آنچه که می خواهیم بگوئیم، می کنیم:

  • چه چیز سئو های استارت آپ را از سئو عادی متفاوت می کند؟
  • موتورهای جستجو چه می خواهند؟
  • ساخت یک وب سایت برای سئو
  • چه چیز باعث محتوای سئو عالی می شود؟
  • استراتژی سئو استارت آپ

چه چیزی سئو استارت آپ را از سئو عادی متفاوت می کند؟

مطمئنا هیچ چیز. گوگل اهمیت نمی دهد که آیا شما یک استارت آپ و یا یک موسسه مالی و یا یک خرده فروش آنلاین هستید.  همه آن بستگی به این دارد که چه تعداد کاربر به دلیل محتوای عالی وارد وب سایت شما می شوند.  مقررات سئو برای استات آپ دقیقا مشابه همان مقرراتی است که برای بزرگترین برندهای جهان وضع می شود. بنابراین موتورهای جستجو همه را با هم به یک شکل می بینند.

چه چیز استارت آپی ها را از بقیه کسب وکارها متفاوت می کند؟ شما منابع یک کسب و کار بزرگ را ندارید اما هدف شما این است که در اسرع وقت رشد کنید و بتوانید یک کسب و کار بزرگ شوید.

برای بسیاری از استارت آپ ها، این به این معنا است که برای سئو کسب و کار خود سرمایه گذاری کنند. مشکل این است که گوگل در مورد بهینه سازی سئو آنها موافقت نمی کند و خبر خوب این است که هر چه زودتر بتواند آن را به دست بیاورد، سریع تر می تواند یک استراتژی سئو پایدار بسازد.

موتورهای جستجو چه می خواهند؟

همانطور که ذکر شد گوگل اهمیت نمی دهد که کسب و کار شما چیست و یا اهداف بازاریابی شما چیست.  موتورهای جستجو گوگل دستورالعمل های خاص خود را دارند و وقتی به سئو می آیند همه چیز در مورد سپردن جایگاه های بالاتر در موتورهای جستجو است.

قابلیت دسترسی: قبل از اینکه موتورهای جستجو بخواهند صفحات خود را رتبه بندی کنند ، باید بتوانند به آن صفحات دسترسی پیدا کنند.

کیفیت محتوای: این به معنای داشتن محتوای مفید ومنحصر به فرد است. محتوای مفید و منحصر به فرد محتوایی است که بتواند پاسخ تمام سوالات کاربران را به خوبی بدهد و کاربرپسندانه باشد. گوگل برای رتبه موتورهای جستجو این موارد را در نظر می گیرد.

تعهد: محتوای با کیفیت و کاربران پسندانه باعث می شود که کاربران زمان بیشتری در وب سایت شما بمانند و با ارتباط و تعامل برقرار  کنند و این دقیقا همان چیزی است که گوگل از شما می خواهد.

بهینه سازی: شامل تمام الزامات بهینه سازی است که باعث می شود موتورهای جستجو و کاربران آن صفحه را بهتر درک کنند.

اساسا، شما باید در هنگام پوشش دادن موارد ضروری بهینه سازی، مطالب و تجربیات عالی ایجاد کنید. این دقیقا همان چیزی است که موتورهای جستجو و کاربران از شما می خواهند.

موتورهای جستجو چگونه این موارد را اندازه گیری می کنند؟

مشکلی که عباراتی نظیر "محتوای با کیفیت " و یا "UX  عالی" دارد این است که این عبارات مبهم هستند. بنابراین چگونه موتورهای جستجو این عبارات مبهم را اندازه گیری می کنند؟

به گفته مدیر عامل برتر گوگل، سه عامل رتبه بندی در گوگل، محتوا، بک لینک ها و مغز رتبه بندی است.

کلیدواژه ها

یکی از مهمترین تغییرات الگوریتم های گوگل در طی سال ها این است که چگونه از کلمات کلیدی در محتوا استفاده کنیم؟

لینک ها

در حالی که گوگل صدها، عامل رتبه بندی در  الگوریتم های خود دارد، بک لینک ها هنوز یکی از سه عامل اصلی در رتبه بندی هستند. البته مهمتر از تعداد بک لینک ها، کیفیت بک لینک ها بسیار مهم است.

سیگنال های UX

گوگل از ترکیبی از سیگنال های UX  ،  برای بالا بردن تجربه کاربران استفاده می کنند. این سیگنال های UX  شامل زمان بارگزاری، تلفن همراه دوستانه بودن؛ محتوای با کیفیت، ناوبری آسان و رمزگذاری ایمن است.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز