طراحی سایت در کیش

نوشته شده توسط محمد بالوی پور

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=754

4.5/5 - (22 امتیاز)

شعبه کیش دارکوب افتتاح شد.

آدرس: استان هرمزگان، کیش، میر مهنا، خیابان موج، مجتمع مهستان، بلوک 3، واحد 9

تلفن: 07644430731


طراحی سایت دارکوب شعبه کیش

جزیره زیبای کیش، از مجموعه جزایر جنوب کشور ایران واقع در خلیج فارس است. جزیره کیش با جذب سالانه دو میلیون گردشگر، جزوء مناطق توریستی ایران به حساب می آید. همچنین با توجه به تجاری بودن این منطقه؛ کسب و کار و به خصوص کسب و کار آنلاین در این منطقه گسترش پیدا کرده است. بنابراین بسیاری از بازرگانان و تجار در جزیره کیش، تمایل به گسترش کسب و کار خود به صورت آنلاین دارند.

شرکت طراحی سایت دارکوب با شناخت کامل بر جزیره کیش و موقعیت های شغلی و اقتصادی و جغرافیایی این منطقه و با توجه به فرهنگ و آداب و رسوم در جزیره کیش، ارائه دهنده کلیه خدمات طراحی و بهینه سازی سایت با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت می باشد.

دارکوب برای طراحی سایت در جزیره کیش؛ تحقیقات زیادی را در تمام زمینه ها انجام داده است تا بتواند بهترین بازدهی و نتیجه را به مشتریان خود ارائه دهد. از  آنجا که کیش یک جزیره توریستی است، گردشگران و توریست ها از سراسر جهان به این شهر مسافرت می کنند، بنابراین سایت شما باید به گونه ای باشد که برای هیچ قومیتی حساسیتی ایجاد نکند و برای تمام افراد جذاب باشد همچنین پیشنهاد می شود که سایت های چند زبانه طراحی کنید.

تیم طراحی دارکوب برای اینکه سایت جذاب در جزیره کیش داشته باشید، از طراحی و گرافیک های بین المللی استفاده می کند تا به شما کمک کند بتوانید مخاطبان مورد نظر را جذب کنید.

همانطور که می دانید ، امروزه دیگر زمان تبلیغات سنتی و مجله ای سر آمده است و با توجه به گسترش استفاده از بازاریابی آنلاین ، استفاده از ابزارهای آنلاین برای جذب مخاطبین بسیار پراهمیت شده است و با توجه به تجاری بودن منطقه کیش ، بازاریابی آنلاین در این منطقه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به عنوان مثال ممکن است شما یک مرکز اقامتی کوچک داشته باشید و یا یک مغازه کوچک ولی به دلیل اینکه در گوگل صفحه اول هستید مخاطبین شما را انتخاب کنند.

طراحی سایت دارکوب آماده ارائه خدمات به کلیه شرکت ها و هتل ها، و کلیه مشاغل در جزیره کیش است. دارکوب، متشکل از افراد متخصص و با آشنایی کامل به بازار در کیش، کلیه خدمات مربوط به امور طراحی و بازاریابی اینترنتی در کیش را انجام می دهد.

چرا طراحی سایت و بازاریابی اینترنتی در جزیره کیش اهمیت دارد؟

امروزه با توجه به افزایش استفاده کاربران از کامپیوتر، موبایل، تبلت و وسایل الکترونیکی، یکی از مراجع مهم برای هر شخصی به منظور جستجو استفاده از اینترنت است. به همین دلیل دنیای مجازی یکی از ارکان اصلی بازاریابی در هر شرکتی است.

متخصصان دارکوب با به کارگیری ابزارهای مناسب میزان جستجو برخی از کلمات کلیدی را در موتورهای جستجو را بررسی می کنند. با توجه به جستجو هایی که در مورد کلمات مرتبط به جزیره کیش انجام گرفته است، اهمیت وجود بازار مناسب در زمینه بازاریابی آنلاین را نشان می دهد.

اگر تصمیم دارید تجارت خود را به سرعت گسترش دهید و خود را جهانی کنید از همین امروز به فکر بازاریابی اینترنتی کسب و کار خود باشید. برخی از خدماتی که شرکت طراحی سایت دارکوب در زمینه طراحی و توسعه وب سایت در جزیره کیش ارائه می دهد، عبارتند از:

  • برنامه نویسی تحت وب
  • طراحی سایت
  • بازاریابی اینترنتی
  • سئو و بهینه سازی سایت
  • پشتیبانی سایت
  • طراحی مجدد سایت های قدیمی

برنامه نویسی تحت وب

اگر قصد ورود اطلاعات در محیط امن را دارید، بهتر است که یک پرتال به خود اختصاص دهید. برنامه نویسی تحت وب کار شما را بسیار راحت می کند. گروه تجاری دارکوب شما را در این زمینه یاری می کند.

سئو و بهینه سازی

زمانی که شما وب سایتی طراحی می کنید به منظور بهتر دیده شدن در نتایج موتورهای جستجو باید سایت خود را بهینه سازی کنید. به یاد داشته باشید برای بهینه سازی سایت ، همیشه با یک متخصص حرفه ای همکاری کنید تا بتواند مطابق آخرین استانداردهای گوگل سایت شما را بهینه سازی کند. از آنجا که گوگل دائما در حال به روز رسانی الگوریتم های موتورهای جستجو است، جهت سئو و بهینه سازی سایت باید از آخرین قوانین و مقررات گوگل پیروی کنید همچنین باید مطابق  آخرین استانداردهای گوگل این کار را انجام دهید، در غیر این صورت دچار افت رتبه خواهید شد. که به مراتب زیان های بیشتری برایتان خواهد داشت. همیشه این موضوع را در نظر داشته باشید که بهترین نوع بازاریابی اینترنتی ، بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو گوگل است. دارکوب به  صورت تخصصی و حرفه ای مطابق با آخرین استانداردهای موتورهای جستجو می تواند در کمترین زمان و کمترین قیمت، سایت شما را به مکان مناسب در گوگل برساند.

طراحی  مجدد سایت های قدیمی

اگر سایتی در گذشته طراحی کرده اید که اکنون نیاز به تغییرات دارد و یا بر اثر گذشت زمان دیگر به شکل قبل قابل استفاده نیست؛ دارکوب می تواند در کمترین زمان، سایت شما را مجددا به همان صورت که می خواهید باز طراحی کند.

پشتیبانی وب سایت

پشتیبانی از وب سایت به منظور جلوگیری از نفوذ هکر ها برای امنیت داده و اطلاعات ، امری ضروری است. گروه تخصصی دارکوب پشتیبانی سایت را به صورت حرفه ای انجام می دهد.

بازاریابی اینترنتی

برای بازاریابی اینترنتی، روش های گوناگونی وجود دارد که همانطور که در بالا گفتیم یکی از مهمترین آنها سئو و بهینه سازی سایت است. البته برای بازاریابی اینترنتی روش ها و تکنیک های فراوانی وجود دارد . طراحی سایت دارکوب ، متخصص در زمینه بازاریابی اینترنتی،  می تواند سایت شما را به بهترین شکل به مخاطبانتان در سراسر دنیا معرفی کند.

مزایای طر احی سایت در کیش

همانطور که اشاره کردیم ، با توجه به موقعیت های تجاری و بازرگانی که در کیش وجود دارد، با  وجود داشتن یک وب سایت حرفه ای می توانید کسب و کار خود را رشد دهید.

از مزایای طراحی سایت در جزیره کیش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • معرفی کسب و کارتان بدون در نظر گرفتن محدودیت های جغرافیایی، یعنی شما به راحتی می توانید مشتریان بسیاری از سراسر جهان داشته باشید.
  • عدم محدودیت مکان و زمانی. به عنوان مثال اگر شما کسب وکار فیزیکی داشته باشید، محدود به زمان های خاصی برای فعالیت هستید. اما داشتن یک وب سایت مناسب می توانید 24 ساعت شبانه روز و تمام ایام هفته خدمات و محصولات خود را به مشتریانتان ارائه دهید.
  • دسترسی آسان مخاطبتان به شما. مسلما با داشتن وب سایت نسبت به فروش فیزیکی مشتریان و کاربران خیلی راحت تر شما را پیدا می کنند.
  • بالا بودن فروش نسبت به فروش فیزیکی. مسلما فروش در بازاریابی اینترنتی بالاتر از فروش فیزیکی است.
  • و بسیاری از موارد دیگر که برتری بازاریابی اینترنتی را نسبت به فیزیکی نشان می دهد.

سئو و بهینه سازی سایت دقیقا چیست؟

سئو سایت به معنای ایجاد تغییراتی بر روی ساختار وب سایت برای افزایش رتبه سایت در گوگل است. بسیاری از کاربران و مشتریان در طول روز برای خرید های خود به اولین جایی که مراجعه می کنند ، گوگل است. فرض کنید که کسب و کار شما در زمینه “گردشگری” و یا “تورهای تفریحی” کار می کند. یک کاربر برای پیدا کردن تور مناسب برای رفتن به جزیره کیش، کلمات کلیدی مرتبط به گردشگری در جزیره کیش و یا تورهای مسافرتی در کیش  را جستجو می کند. اگر شما بتوانید وب سایت خود را با کلمات کلیدی مرتبط با این موضوع ها بهینه سازی کنید، مسلما اول از همه به سراغ شما خواهند آمد. هر چقدر درموتورهای جستجو در رتبه بالاتری باشید، شانس دیده شدن بالا می رود و این مسلما به معنای فروش و سودآوری بیشتر است.

چگونه دارکوب به افزایش رتبه بندی سایتتان کمک می کند؟

ما با استفاده از ابزارهای مناسب برای این کار، می توانیم کلیدواژه های پرکاربرد در کسب و کارتان که بیشتر مورد جستجو توسط کاربران در اینترنت قرار می گیرد را پیدا کنیم و بر روی آن کلمات کارکنیم تا در گوگل به صفحه نخست برسید.

برخی از اشتباهات رایج در سئو و بهینه سازی سایت

برخی از اشتباهات رایج که در صورت عدم تسلط کافی در سئو سایت ممکن است رخ دهد ، وجود دارد. در هنگام بهینه سازی باید بسیار دقت داشته باشید که اشتباهی نکنید که منجر به افت رتبه وب سایت شما شود. بنابراین باید به کلیه مباحث سئو و بهینه سازی سایت تسلط کافی داشته باشید. در زیر برخی از اشتباهاتی که ممکن است در هنگام بهینه سازی رخ  دهد به اختصار گفته شده است:

  • مدت زمان انجام پروژه: یکی از مهمترین موضوعات در مورد سئو وبهینه سازی سایت زمان انجام آن است. همیشه به خاطر داشته باشید که بهینه سازی سایت زمان بر است و در مدت زمان کوتاه نمی توان آن را انجام داد. بنابراین در انجام سئو سایت خود هیچ عجله ای نداشته باشید و به هیچ عنوان از روش های غیر استاندارد که در زمان های غیرمعقول سئو را انجام می دهند استفاده نکنید، زیرا این کار بدتر به سئو سایت ضربه وارد می کند و منجر به افت رتبه سایت خواهد شد. برای اینکه سئو سایت را به صورت استاندارد انجام دهید ، حتما با متخصصان در این زمینه مشورت کنید.
  • انتخاب شرکت: زمانی  که می خواهید برای سئو سایتتان شرکتی را انتخاب کنید، ابتدا رزومه شرکت، سابقه کار آن شرکت و نمونه کارهای آن را بررسی کنید. مسلما هر چقدریک شرکت دارای روزمه بهتر سابقه بالاتر و نمونه کارهای بیشتر باشد، در زمینه سئو موفق تر خواهد بود.

شرکت طراحی سایت دارکوب، با بیش از 17 سال سابقه و رزومه قوی و طراحی و بهینه سازی بیش از 3000 سایت، طراحی و سئو و بهینه سازی سایت در جزیره کیش را به صورت حرفه ای و تخصصی انجام می دهد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز