آموزش تولید محتوا با هوش مصنوعی

نوشته شده توسط سما کتیبه

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=20482

قالب وب سایت وردپرس
5/5 - (2 امتیاز)

تولید محتوا موضوع مهمی است که دارندگان وب سایت های مختلف به خوبی این را می دانند، چرا که تولید محتوای هدفمند نقطه عطفی میان کسب و کار شما و مخاطبین وب سایت شما می شود که می تواند آنها را به مشتریان و طرفداران همیشگی شما تبدیل کند، از زمانی که هر کسب و کاری فعالیت خود را در وب سایت  شروع می کند اولین و مهم ترین دغدغه آن تولید محتواست.

هوش مصنوعی در زمینه های مختلف کمک های بسیاری به کسب و کارها کرده است، تولید محتوا با هوش مصنوعی یکی از مهم ترین کمک های این فناوری جدید به صاحبان وب سایت و کارشناسان سئو بوده است، پیشرفت هوش مصنوعی در چندسال اخیر علاوه بر اینکه در زمینه های مختلف چالش هایی را بوجود آورده است با ابزارهای مختلفی که معرفی کرده است توانسته به بسیاری از دغدغه های مهم پاسخ بدهد.

در این مقاله قصد داریم شما را با آموزش تولید محتوا با هوش مصنوعی، ابزارهای آن و تولید محتوا در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام آشنا کنیم، پس اگر به دنبال یادگیری تولید محتوا با هوش مصنوعی هستید تا انتهای این مقاله همراه شرکت دارکوب باشید.

تولید محتوا با هوش مصنوعی چگونه کار می کند؟

در ابتدا کار یک توضیح کلی بدهم تا بدانید اساس کار تولید محتوا با هوش مصنوعی چگونه است؟ واقعیت این است که هوش مصنوعی هیچ محتوایی را به خودی خود بوجود نمی آورد و در واقع به اعلان و آموزش نیاز دارد که این امر به کمک عنصر انسانی قابل انجام است. شما برای تولید محتوا با هوش مصنوعی باید اطلاعات لازمی که در تولید محتوای خود لازم دارید را در اختیارش بگذارید در واقع باید به آموزش تولید محتوا در رابطه با موضوع درخواستی خود بپردازید و سپس با توجه به داده هایی که شما در اختیار هوش مصنوعی قرار داده اید شروع به تولید محتوا می کند.

تولید محتوا هوش مصنوعی فقط محدود به تولید محتوا متنی نمی باشد و شما می توانید با ابزارهایی که در ادامه مقاله به شما معرفی خواهیم کرد شروع به تولید محتوا ویدیویی، تصویری و متنی کنید. اما این نکته را پیش از هرچیز لازم است بدانید که تولید محتوا با هوش مصنوعی بی عیب و نقش نمی باشد و اگر انتظار دارید که یک محتوای کامل و یونیک در اختیارتان بگذارد اینطور نیست.

در واقع تولید محتوا با هوش مصنوعی ابزاری است که به تولید کنندگان محتوا کمک می کند تا بتوانند محتوای کامل تر و بهتری را در اختیار مخاطبین قرار دهند و این ابزار به هیچ عنوان جایگزین عنصر انسانی و صد البته ذوق و هنر نویسندگی آن نمی شود.

مزایای تولید محتوا با هوش مصنوعی

ابزارهای هوش مصنوعی که قصد داریم در ادامه برای شما معرفی کنیم و آموزش استفاده از هریک را در اختیارتان قرار دهیم، یک روش جدید و پیشرفته است که نمونه تولید محتوا با هوش مصنوعی است و  در جنبه های مختلف تولید محتوا از انتخاب کلمات کلیدی تا نوشتن محتوا به شما کمک می کند. اما همانطور که در توضیحات بالا گفتیم برای استفاده از هوش مصنوعی شما به عنصر انسانی نیاز دارید اما کمک گرفتن از هوش مصنوعی در این مورد می تواند تا حد زیادی به شما کمک کند و استفاده از آن مزایایی دارد که شامل موارد زیر می شود.

1. تضمین کیفیت

تولید محتوا با هوش مصنوعی قابلیت های جذاب و زیبایی دارد که به شما می تواند این تضمین را بدهد که محتوای تولید شده شما محتوایی با بهترین کیفیت و خروجی خواهد بود بعلاوه تولید محتوا سئو از مواردی است که توسط هوش مصنوعی رعایت می شود، چرا که هوش مصنوعی دقیقا براساس خواسته شما تولید محتوا را انجام می دهد و این همان ضمانتی است که درباره کیفیت آن می دهد.

2. کاهش هزینه

قطعا یکی از مهم ترین فاکتورها برای مدیران وب سایت و صاحبان کسب و کار کاهش هزینه هاست، تولید محتوا با هوش مصنوعی روشی است که شما بااستفاده از ابزارهای رایگان موجود می توانید به تولید محتوا بپردازید، برای این کار نهایتا به یک نیروی انسانی جهت انجام امور با هوش مصنوعی نیاز دارید و این خود باعث کاهش هزینه ها می شود، بعلاوه که در هنگام تولید محتوا با هوش مصنوعی شما به ابزارهای دیگری نیاز پیدا نمی کنید چرا که هوش مصنوعی همه ابزارهای لازم برای این منظور را در اختیارتان قرار خواهد داد.

جدا از اینکه می توانید به وسیله هوش مصنوعی به تولید محتوا بپردازید و تاثیر بساری در کاهش هزینه ها داشته باشید بهتر است بدانید که طراحی سایت با هوش مصنوعی نیز یکی از خدماتی است که این تکنولوژی در اختیار شما قرار داده است تا به وسیله آن در طراحی سایت نیز بتوانید هزینه ها را کاهش دهید.

3. صرفه جویی در زمان

واقعیت این است که برای تولید محتوایی که تنها تکیه بر عنصر انسانی دارد مدت زمان زیادی را لازم است صرف کنید تا بتوانید یک محتوای جذاب و یونیک را در اختیار مخاطبین خود قرار دهید، استفاده از هوش مصنوعی سبب کاهش زمان در تحقیق کلمات کلیدی و ایده گرفتن جهت نوشتن می شود چراکه این ابزار خود توانایی دادن ایده با توجه به وب سایت شما و استخراج کلمات کلیدی را دارد.

آموزش و معرفی ابزارهای هوش مصنوعی با پشتیبانی زبان فارسی

برای استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی و تولید محتوای متنی برای وب سایت های فارسی زبان یکی از مهم ترین نیازهای محتوا نویسان و نویسندگان این است که ابزاری را که استفاده می کند قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی را داشته باشد تا بتوانند در مراحل مختلف از گرفتن ایده تا نوشتن محتوا از این ابزارها استفاده کنند. در ادامه قصد داریم به معرفی چند ابزار تولید محتوا با هوش مصنوعی بپردازیم که دارای قابلیت تولید محتوا با هوش مصنوعی به زبان فارسی  را دارند این ابزارها شامل موارد زیر می شوند.

ChatGPT .1

با قدرت می توان گفت که یکی از ابزارهی معروف تولید محتوا با هوش مصنوعی چت جی پی تی است که هر کسی به دنبال تولید محتوا بوده است قطعا با این ابزار برخورد داشته است، چت جی پی تی یکی از پرکاربرد ترین و معروف ترین ابزارهای هوش مصنوعی است که به جز تولید محتوا در کد نویسی، تحقیق کلمات کلیدی، سناریو نویسی برای ویدئو نیز خدماتی را به علاقه مندان می تواند ارائه دهد. نکته مهم این است که شما هرانچه که از تولید محتوا را انتظار داشته باشید از تولید محتوای متنی تا ویدئویی می توانید از این ابزار انتظار داشته باشید.

نکته مهمی که لازم است بدانید این است که برای استفاده از این ابزار هوش مصنوعی باید دقت لازم را در ورودی هایی که به آن برای تولید محتوا با هوش مصنوعی در اختیار آن قرار می دهید اعمال کنید، چرا که این موضوع تاثیر به سزایی در کیفیت تولید محتوا شما خواهد گذاشت. بطور مثال هنگام درخواست تولید محتوا با هوش مصنوعی جی پی تی اگر تمایل به محتوایی جذاب داشته باشید باید پی شاز آن اطلاعات کامل و جامعی از مخاطبین هدف خود در اختیار این ابزار گذاشته باشید.

می توان گفت اکثر ابزارهای هوش مصنوعی با استفاده از الگوریتم های ماشین لرنینگ فعالیت می کند این الگوریتم به این صورت است که با گذشت زمان و استفاده مداوم از این ابزارها به دید و بینش خوبی نسبت به موضوعی که نیاز دارید میرسند و خروجی های بهتری را می توانند در اختیار شما قرار دهند، شما می توانید با دانلود هوش مصنوعی تولید محتوا این ابزار هر زمان که لازم بود شروع به تولید محتوا کنید.

آموزش استفاده از ChatGPT

برای استفاده از این ابزار و تولید محتوا با هوش مصنوعی با چت جی پی تی لازم است که مراحلی را بگذرانید تا بتوانید از این ابزار جذاب استفاده کنید.

در قدم اول بهتر است که یک فیلتر شکن خوب و پرسرعت را بر روی سیستم خود نصب کنید چرا که متاسفانه این ابزار جزو مواردی است که به علت فیلترینگ نمی توانید بدون استفاده از فیلتر شکن از آن استفاده کنید پس نیاز به تغییر آی پی خود به یک کشور مناسب دارید.

در دومین قدم برای تولید محتوا با هوش مصنوعی لازم است که یک شماره به جز کشور ایران را داشته باشید، برای استفاده از این ابزار احتیاج به یک شماره برای ثبت و ورود به برنامه را دارید، می توانید برای این کار با یک سرچ و جستجو ساده در گوگل به هزاران شماره ای که برای کشورهای دیگر است دسترسی پیدا کنید و با استفاده از آن ها مراحل ورود و ثبت خود را انجام دهید.

سومین قدم این است که پس از تهیه شماره مجازی و یا غیر واقعی خود با استفاده از اطلاعاتی که در وب سایت ها قرار داده اند، به سایت  openai.com مراجعه کنید و با استفاده از شماره مجازی که در اختیار دارید در این وب سایت ثبت نام خود را آغاز و تکمیل کنید.

چهارمین مرحله نیز این است که پس از ثبت نام و تکمیل اطلاعات خود در وب سایت میتوانید با مراجعه به سایت Chat.openai.com فعالیت خود را در این ابزار هوش مصنوعی شروع کنید.

پس از نصب و راه اندازی چت جی پی تی می توانید از یکی از افزونه های تولید محتوا با هوش مصنوعی این ابزار استفاده کنید به نام AIPRM، پس از نصب این افزونه به هوش مصنوعی چت جی پی تی متصل شده و می توانید با استفاده از ورودی های آماده ای که دارد از آن استفاده کنید.

2. Copy AI

دومین ابزار قدرتمند تولید محتوا با هوش مصنوعی که می توان نام برد Copy AI است،که یکی از سایت تولید محتوا با هوش مصنوعی است و نقطه ضعفی که این ابزار تولید محتوا هوش مصنوعی دارد این است که برای تنها تولید محتوا متنی ساخته شده است، بعلاوه اینکه این ابزار در تولید محتوا متنی انگلیسی قوی تر از تولید محتوا متنی فارسی عمل می کند.

یکی از امکانات جذاب این ابزار هوش مصنوعی این است که شما با استفاده از این ابزار می توانید نوع لحن متن نگارشی خود را انتخاب کنید و از آن درخواست لحن طنز یا رسمی را برای محتوای خود داشته باشید.

آموزش استفاده از Copy AI

برای استفاده از این ابزار لازم به گذراندن مراحل سخت و پیچیده ای را ندارید، بلکه به سادگی وارد وب سایت این نرم افزار هوش مصنوعی می شوید و با وارد کردن یک ایمیل معتبر می توانید برای تولید محتوای متنی از آن استفاده کنید.

اما نکته منفی که وجود دارد این است که این سایت تولید محتوا رایگان، فقط به مدت 7 روز به شما خدمات رایگان را ارائه می دهد، پس از آن برای استفاده از این ابزار لازم است که ماهانه مبلغ 49 دلار را پرداخت کنید، اما برای پرداخت نکردن مبلغ ماهیانه هم می توانید با ساخت یک ایمیل جدید و ثبت نام مجدد در این سایت تولید محتوا رایگان به فعالیت خود بدون پرداخت مبلغی ادامه دهید.

3. Shortly AI

یکی دیگر از ابزارهای بسیار قدرتمند هوش مصنوعی که می توان از آن نام برد Shorty AI است، که یک ابزار قدرتمند برای تولید محتوا با هوش مصنوعی به حساب میاید، جالب است بدانید که این ابزار قابلیت فوق العاده ای در داستان سرایی دارد و شما با دادن موضوع مرتبط می توانید متنی را تحویل بگیرید که نقطه شروع و پایان واضح و جذابی را داشته باشد.

آموزش استفاده از Shorty AI

برای استفاده از این ابزار لازم است که ابتدا نام پروژه خود را در این ابزار وارد کرده،پس از آن توضیحات لازم  و مختصری که مربوط به محتوای پروژه درخواستی است را در اختیار آن قرار دهید، پس از گذراندن مراحل فوق حالا تنها کافی است بر روی گزینه بنویس کلیک کرده و منتظر دریافت محتوای جذاب خود باشید.

نکته منفی این ابزار این است که در حال حاضر تنها به چند درخواست اول شما توانایی پاسخ گویی دارد و درواقع جزو سایت تولید محتوا رایگان به حساب میاید اما برای چند نمونه اول و پس از آن لازم است که برای ادامه مسیر هزینه پرداخت نمایید.

4. Rytr

این ابزار یک تولید محتوا با هوش مصنوعی است و بسیار پرکاربرد است، که با یک جستجو ساده در موتورهای جستجو گوگل با عنوان هوش مصنوعی تولید محتوا رایگان به فهرستی میرسید که Rytr قطعا یکی از این ابزار خواهد بود، که چندین منظوره عمل می کند و جدا از اینکه قابلیت تولید محتوای مفید را برای شما دارند توانایی های دیگری مانند: تولید محتوای وبلاگ های وب سایت های مختلف، یک هوش مصنوعی برای تولید محتوا اینستاگرام هم به حساب میاید بعلاوه تولید محتوا برای ایمیل های بازاریابی و تبلیغات آنلاین و پیامکی نیز جزو مواردی است که می توان از این ابزار انتظار داشت.

آموزش استفاده از Rytr

استفاده از این ابزار جزو مواردی است که به دانش خاصی نیاز ندارد و شما بدون گذراندن مراحل سخت و پیچیده به سادگی می توانید از این ابزار استفاده کنید، برای این منظور با در اختیار قرار دادن موضوع و نوع محتوای درخواستی خود به این ابزار هوش مصنوعی می توانید در مدت زمان کمی محتوای درخواستی خود را داشته باشید، این ابزار سایت تولید محتوا رایگان است.

5. Copymatic

این ابزار هوش مصنوعی یکی از بهترین ابزارهای تولید محتوا هوش مصنوعی است که بوسیله آن می توانید محتوای یونیک تولید کنید و دقیقا همان انتظاری که از عنصر انسانی در این زمینه را دارید بوسیله این ابزار تامین می شود، اما لازم است این نکته را بدانید که ذوق و هنر انسانی جزو مواردی است که نمی توانید از هوش مصنوعی توقع داشته باشید.

نکته قابل اهمیت در مورد این ابزار که می توان گفت این است که این ابزار با نرخ کمتر از 2 درصد در نرخ سرقت محتوای ادبی جزو مواردی است که می توان به آن لقب تولید محتوای یونیک را داد.

آموزش استفاده از Copymatic

این ابزار هم مانند دو ابزار دیگر برای راه اندای مسیر سختی را پیش روی شما نگذاشته است و. با وارد شدن در وب سایت و پس از وارد کردن ایمیل خود می توانید از این ابزار استفاده کنید. نکته قابل اهمیت این است که شما می توانید تا 1500 کلمه محتوای متنی را به صورت رایگان ایجاد کنید و این هوش مصنوعی تولید محتوا رایگان را تنها برای 1500 کلمه و درواقع یک مقاله استفاده کنید و پس از آن باید نسخه پولی این ابزار را تهیه کنید که ماهیانه مبلغ 6 دلار را باید بپردازید.

اهمیت سئو با هوش مصنوعی

همانطور که می دانید سئو یک وب سایت از مسائل مهم و غیرقابل چشم پوشی در هر مرحله راه اندازی وب سایت است، در تولید محتوا نیز سئو نیز اهمیت بالایی برخوردار است و سئو با هوش مصنوعی جزو مواردی است که از ابزارهای هوش مصنوعی باید انتظار داشت، درصورتیکه این ابزارها قابلیت سئو محتوا را نداشته باشند چندان ابزارهای کارآمدی به حساب نخواهند آمد.

نکته جالب این است که تولید محتوا با هوش مصنوعی بعنوان یک روش جدید و پیشرفته نه تنها که به شما در تولید محتوای با کیفیت کمک می کند بلکه ارتباط مستقیمی با سئو وب سایت شما نیز دارد، تاثیر چشم گیری در بهبود رتبه وب سایت شما خواهد گذاشت، در ادامه مواردی که توسط هوش مصنوعی در سئو محتوا رعایت می شود را ذکر کرده ایم.

  • محتوای ارزشمند و با کیفیت: یکی از قابلیت های قابل توجه هوش مصنوعی در تولید محتوا این است که محتوای با کیفیت و ارزشمندی را در اختیار کاربران شما قرار می دهند، که این موضوع باعث فزایش ترافیک وب سایت شما و همچنین جذب مخاطبین بیشتر برای وب سایت.
  • کلمات کلیدی مرتبط: یکی دیگر از قابلیت های جالب تولید محتوا با هوش مصنوعی این است که آنها می توانند کلمات دقیقا مرتبط را با محتوای شما بیایند و در متن ازآنها استفاده کنند این امر باعث می شود که صفحه مورد نظر شما توسط موتورهای جستجو گوگل بهتر شناسایی شود و رتبه بهتری را بگیرد.
  • ساختار منسجم: هوش مصنوعی قادر است محتوایی را تولید کند که از ساختار خوبی برخور دار باشد و محتوای تولید شده از ساختار مناسب و منطقی پیروی کند؛ این امر برای الگوریتم های گوگل بسیار با اهمیت است و به محتواهایی با این کیفیت رتبه خوبی را اختصاص می دهند.
  • محتوای متنوع و جذاب: هوش مصنوعی قادر است محتوای جذاب و خوانایی را در اختیار مخاطبین شما قرار دهد، متن هایی که پویایی و جذابیت زیادی را برای کاربران و مخاطبین شما ایجاد کند و باعث کاهش نرخ پرش وب سایت شما بشود.

معرفی سایت های تولید محتوا اینستاگرام با هوش مصنوعی

پس از اینکه شما را با ابزارهای هوش مصنوعی در تولید محتوا آشنا کردیم، نوبت به معرفی کاربردی ترین ابزارهای تولید محتوا برای اینستگرام می رسد، چراکه این تکنولوژی قادر است حتی برای شبکه های اجتماعی نیز محتوا تولید کند، بهترین و پرکاربرد ترین وب سایت ها را برای شما معرفی کرده ایم تا بتوانید از هوش مصنوعی برای تولید محتوا اینستاگرام نیز استفاده کنید.

  • vidyo.ai: از این وب سایت برای تهیه ویدیو و کلیپ های مختلف اینستاگرام می توانید استفاده کنید.
  • Midjourney: با استفاده از این وب سایت می توانید انواع عکس هایی که به آن نیاز دارید را داشته باشید، فقط کافی متن مناسب را در اختیارش قرار دهید و سپس عکس مورد نظر را تحویل بگیرید.
  • synthesia: با استفاده از این ابزار می توانید متن مورئ نظر را در اختیارش قرار دهید و سپس ویدیوی که می خواهید را تحویل بگیرید در واقع این ابزار هوش مصنوعی تولید محتوا ویدیویی است.
  • writesonic: این ابزار یک همکار ایده دهنده به شماست، هر زمان که احساس کردید برای تولید محتوا دیگر مثل گذشته ایده های جذاب و متنوع ندارید می توانید از این هوش مصنوعی استفاده کنید.
  • Myheritage: یکی از جذاب ترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید محتوا اینستاگرام این ابزار است، فقط کافی است که عکس مورد نظر خود را در اختیار آن قرار دهید تا تصویری متحرک را برای انواع صفحات اینستاگرام شما تولید کند، جدا از اینکه این ابزار بسیار پرکاربرد است می توان آن را جزو ابزارهای سرگرم کننده نیز نام برد.

هوش مصنوعی برای تولید چه محتواهایی قابل استفاده است؟

با استفاده از هوش مصنوعی شما می توانید برای بخش های مختلف وب سایت خود به تولید محتوا بپردازید، همانطور که در بخش قبل گفتیم از هوش مصنوعی برای تولید محتوا اینستاگرام نیز می توانید استفاده کنید در ادامه مواردی که می توانید به وسیله آن به تولید محتوا با هوش مصنوعی بپردازید ذکر کرده ایم.

مقالات

با استفاده از تولید محتوا با هوش مصنوعی می توانید مقالات خود را در زمینه های مختلف تولید کنید، این مقالات می توانند اخبار، راهنمایی ها، موارد آموزشی و یا حتی نقد و بررسی خدمات و محصولات متناسب با حوزه کاری شما باشند.

پاسخ به کاربران

بعضی از هوش مصنوعی هایی که برای تولید محتوا ساخته شده اند قابلیت این را دارند که خودشان به صورت خودکار به سوالات کاربران شما پاسخ دهند، این پاسخ ها می تواند شامل اطلاعات در مورد محصول، خدمات و گرفتن موجودی محصولات باشد، در میان ابزارهای تولید محتوا با هوش مصنوعی نام برده در این مقاله چت جی پی تی از این قابلیت برخوردار است.

محتواهای آموزشی

هوش مصنوعی این قابلیت را دارد که محتوایی را تولید کند که به صورت آموزشی متناسب با موضوع محتوای وب سایت شما باشد، این محتواهای آموزشی می تواند شامل تصاویر، ویدیوها و معرفی محصولات باشد.

معایب استفاده از تولید محتوا با هوش مصنوعی

برای اینکه بتوانیم پاسخ درست و درخوری به این سوال بدهیم لازم است تمام جوانب لازم را در تولید محتوا با هوش مصنوعی بسنجیم تا بتوانیم به این نتیجه برسیم که آیا اساسا استفاده از هوش مصنوعی مفید است یا خیر، پس مختصری از معایب استفاده از هوش مصنوعی در تولید محتوا در اختیارتان قرار می دهیم.

نیاز به ویرایش و بررسی

اولین ایرادی که متوجه تولید محتوا با هوش مصنوعی می شود این است که تولید محتوا با این ابزارها نیازمند ویرایش و بررسی مجدد است، به طور کلی تولید محتوا با هوش مصنوعی نیازمند بازبینی توسط عنصر انسانی است، پس از تولید محتوا بوسیله هوش مصنوعی لازم است که محتوا تولید شده را مجدد نگارش کنید چرا که گاهی پیش میاید محتوای تولید شده کاملا به جملات و موضوع مورد نظر بی ربط باشد پس بهتر است آنها را شناسایی کنید.

سرقت ادبی

یکی از مهم ترین ایراد های تولید محتوا با هوش مصنوعی این است که نگرانی سرقت ادبی را در محتوای تولید شده خواهید داشت، چرا که شما نمی دانید منابعی که این ابزار از آنها برای تولید محتوا وب سایت شما استفاده می کنند از چه منابعی پشتیبانی می کنند، گاهی پیش میاید که مطالب چند سایت را که مشاهده می کنید متوجه این موضوع می شوید که شبیه به هم هستند درصورتیکه این وب سایت ها با استفاده از هوش مصنوعی تولید محتوا را انجام داده اند و منجر به تولید محتواهای شبیه به هم شده اند.

سخن آخر

تولید محتوا با هوش مصنوعی ابزاری کمک کننده به تولید کنندگان محتواست تا بوسیله آن بتوانند محتواهای بهتری را برای کسب و کارهای مختلف تولید کنند، همانطور که در این مقاله به آن اشاره شد تولید محتوا با هوش مصنوعی مسعله ای است که نیاز به عنصر انسانی دارد و سپردن تولید محتوا از ابتدا تا انتها به یک هوش مصنوعی کار درستی نیست و لازم است که از ذوق و هنر انسانی در تولید محتواهای خود غافل نشوید.

نکته مهم دیگر که لازم است بدانید این است که برای رسیدن به محتوای خوب و با کیفیت بوسیله هوش مصنوعی لازم است که ورودی  و اطلاعات درستی را در اختیار ابزار مورد نظر قرار دهید تا خروجی با کیفیتی را تحویل بگیرید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز