آیا طراحی سایت درآمد دارد؟

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=5129

4.2/5 - (12 امتیاز)

در جواب این سؤال باید یک “بله” ی بزرگ بگوییم. طراحی وب سایت در سال های اخیر گسترش فراوانی یافته است و خیلی ها را به خود جذب کرده است.

بیشتر از 1.5 بیلیارد وب سایت در بستر اینترنت وجود دارد. جالب است که بدانید این تعداد در حال افزایش نیز می باشد.

افراد و صاحبین کسب و کار های مختلف از طریق وب سایت ها، خواهان دستیابی به کاربران و مشتریان جدید هستند. راه اندازی وب سایت برای خیلی از مشاغل به یک اجبار تبدیل شده است.

اینها همگی یک فرصت خیلی خوب برای طراحان و توسعه دهندگان وب سایت برای کسب درآمد بیشتر ایجاد کرده است.

کار به عنوان یک طراح سایت بسیار ارزشمند است. اما هدف نهایی برای هر فردی از انجام کار، کسب درآمد است. اگر کسی مهارت های طراحی وب را به خوبی یاد بگیرد و تجارب خوبی در این زمینه داشته باشد، سالانه می تواند درآمدی بالغ بر 40000 دلار به دست آورد. اما باید در خاطر داشته باشید در کسب درآمد و کار، علاوه بر مهارت های طراحی وب، مهارت های انجام تجارت و بازاریابی نیز نقش مهمی دارند.

پیدا کردن و حفظ مشتری برای رشد یک کسب و کار باید یک اولویت باشد.

راهکار هایی برای کسب درآمد بیشتر از طریق طراحی سایت

تماس با مشتری های جدید

داشتن مشتری های ثابت برای کسب درآمد یک استراتژی عالی است. اما اگر به دنبال درآمد بیشتر هستید، بایستی راهکار های جدیدی را امتحان کنید. فعالیت در شبکه های اجتماعی و یا گروه های جدید و تماس با افراد جدید می تواند یک راه برای به دست آوردن مشتری های جدید و کسب درآمد بیشتر باشد.

راه اندازی یک وبلاگ

ایجاد ارتباط با افراد جدید بسیار خوب است اما بهتر است، کاری کنید که مشتریان به سراغ شما بیایند. برای این کار می توانید یک وبلاگ راه اندازی کنید و با انتشار مقالات آن را بروز نگه دارید. معمولاً افرادی که به دنبال سؤال و راهنمایی هایی هستند به وبلاگ ها مراجعه  می کنند. بنابراین وبلاگ ها می تواند جایی مناسب برای جذب افراد جدید باشند. وبلاگ یک راه تبلیغاتی آسان و ارزان است.

آیا طراحی سایت درآمد دارد؟

آیا طراحی سایت درآمد دارد؟

راه اندازی یک وب سایت که خدمات گوناگونی را ارائه می دهد

اگر به رفتار خرید مشتریان دقت کرده باشید، اغلب آنها از خرید در مراکز خریدی که محصولات گوناگونی را ارائه می دهد، لذت می برند و خرید در این مراکز را ترجیح می دهند. حتی اگر قیمت ها کمی گرانتر از حد معمول باشد، ولی چون تمام محصولات یکجا ارائه می شود برای خیلی از افراد رضایت بخش است. در بحث طراحی سایت هم همنیطور است. خیلی از مردم دوست دارند تمام مایحتاج خود را از یک وب سایت برآورده کنند و از جستجو از یک وب سایت به وب سایتی دیگر بیزارند. بنابراین شما با راه اندازی یک سایت که علاوه بر ارائه ی خدمات طراحی سایت، خدمات دیگری مثلاً میزبانی وبلاگ نویسی، سئو و … ارائه می دهد، می توانید خیلی از کاربران را به سمت حرفه ی خود متمایل کنید و درآمد بیشتری کسب کنید.

تشکیل یک تیم کاری

خیلی از طراحان در زمینه ی کاری خود حرفه ای و متخصص هستند، اما در زمینه های دیگر ممکن است چندان حرفه ای نباشند. بنابراین تشکیل یک تیم حرفه ای از افراد که هر کدام در یک زمینه ی خاص، متخصص هستند، می تواند به نفع همه باشد. در واقع افراد در یک تیم مکمل یکدیگر هستند.

با تشکیل یک تیم می توانید خدمات بیشتری به کاربران ارائه دهید و با همکاری با افراد دیگر حوزه ی ارتباطی خود با افراد دیگر را گسترش دهید.

طراحی وب شغلی است که در آن طراحان علاوه بر مهارت های طراحی سایت بایستی مهارت های ارتباطی نیز داشته باشند تا بتوانند با افراد جدید ارتباط برقرار کنند و به درآمد بیشتری برسند.

به عنوان یک مبتدی چگونه می توانم از طراحی سایت کسب درآمد کنم؟

به دست آوردن مشتری یکی از سخت ترین مراحل کار طراحی سایت است. این بخش برای افراد مبتدی که تجربه ی کاری خاصی ندارند حتی می تواند سخت تر باشد. برای موفقیت در جذب مشتری بایستی استراتژی های خوبی داشته باشید. مثلاً اینکه یک پروفایل و روزمه ی خوب از خود بسازید.

چگونه یک پروفایل یا روزمه ی خوب بسازم؟

ایجاد یک طراحی وب ساده می تواند معرف شما باشد. وب سایت شما باید حاوی محتوا و مطالبی باشد که 10% آن مربوط به خود شماست و 90% باقی مانده مربوط به کاربران شما. شما در محتوای وب سایت خود باید نشان دهید که چرا مشتریان شما به وب سایت شما مراجعه می کنند و چرا وب سایت شما برای آنها ارزشمند است.

برای اینکه بتوانید در جذب مشتری موفق تر باشید، بایستی بررسی کنید و ببینید که مشتریان شما به دنبال چه مهارت و یا موضوعی هستند و خود را به عنوان شخصی به آنها معرفی کنید که می تواند خواسته هایشان را برآورده کند.

ایجاد یک صفحه ی اصلی خوب

صفحه ی اصلی شما باید مختصر، مفید و قدرتمند باشد. صفحه ی اصلی شما باید ترغیب کننده و انگیزشی باشد. طوریکه یک خواننده را به جستحوی بیشتر در وب سایت شما مایل کند.

برای ایجاد صفحه ی ورود نیاز به دانش کدنویسی ندارید و با ابزار های مناسب می توانید یک صفحه ورود حرفه ای بسازید.

در صفحه ی اول وب سایت خود باید به خوانندگان امکان ورود به وب سایتتان را بدهید تا در صورت لزوم بتوانند نام، آدرس و شماره تماس شما را بیابند.

برای طراحی سایت از ابزار های مناسب استفاده کنید

اگر مبتدی هستید، انتخاب ابزار های مناسب برای طراحی وب بسیار مهم است. یک طراح ابزار های زیادی برای طراحی در اختیار دارد، اما برای یک فرد مبتدی انتخاب یک قالب مناسب و یک وب سایت ساز و میزبانی وب کفایت می کند.

انتخاب قالب های حرفه ای

انتخاب قالب های مناسب برای جذب مشتریان جدید مهم است. تنظیمات قالب های حرفه ای اغلب آسان است و نیاز به کدنویسی ندارد.

خودتان را در میان انبوهی از قالب ها سردرگم نکنید. 5 تا 10 نمونه ی اولیه انتخاب کنید و از میان آنها کار خود را شروع کنید.

افراد مبتدی از آنجا که مهارت های محدودی دارند، بهتر است قالب هایی را انتخاب کنند که استفاده از آنها آسان است.

همچنین مجوز قالب باید به شما امکان استفاده ی نامحدود را بدهد. زیرا اگر برای هر مشتری بخواهید قالب جدیدی تهیه کنید، بخشی از درآمد خود را از دست خواهید داد.

با انتخاب یک وب سایت ساز خوب و یک میزبانی وب می توانید کار طراحی را شروع کنید.

خدمات خود را ارتقاء دهید

برای چند مشتری اول خدمات طراحی وب رایگان ارائه دهید.

از تبلیغات رسانه های اجتماعی برای جذب مشتری های بیشتر استفاده کنید.

به مشتریان اجازه دهید که آنها تعیین کننده ی قیمت باشند.

در کنار خدمات طراحی سایت فروش برخی از سرویس ها را نیز ارائه دهید.

نتیجه

برای کسب درآمد از طراحی سایت لازم نیست حتماً یک طراح حرفه ای باشد. طراحی سایت از ابتدای امر می تواند برای شما درآمد داشته باشد. اما اگر به دنبال درآمد بیشتر هستید باید دائماً مهارت های طراحی خود را تقویت کنید و مهارت های جدید کسب کنید. برای موفقیت بیشتر در کسب درآمد از طریق طراحی سایت، بهتر است علاوه بر مهارت های طراحی، توانایی های دیگر خود مانند توانایی ارتباط گیری و یا بازاریابی را نیز تقویت کنید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز