آموزش رایگان سئو و بهینه سازی سایت: رتبه اول گوگل

رتبه بندی کاربر: 3 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE
آموزش رایگان سئو و بهینه سازی سایت: رتبه اول گوگل

مقدمه

با سلام، احمد بالوی پور هستم و از سال 1381 تا کنون در زمینه طراحی صفحات وب سایت، سئو SEO و بهینه سازی سایت و ارائه خدمات دامنه، هاستینگ فعالیت دارم و بنده مدیر و موسس دارکوب هستم و برای آشنایی بیشتر با دارکوب می توانید نمونه سایت های طراحی شده این مجموعه را بررسی نمایید. 18 سالگی(سال اول دانشگاه) ازدواج کردم و برای اینکه زندگیمو از صفر بسازم مجبور بودم سخت تلاش کنم و تو این سال ها و تا زمان نوشتن این مقاله کار طراحی، برنامه نویسی و بهینه سازی 2000 وب سایت را انجام داده ام. تخصص اصلی و علاقه ی من در زمینه بازاریابی اینترنتی و سئو می باشد و مقاله زیر حاصل 15 سال تجربه در زمینه وب است که در نهایت قصد داریم این مقالرو تبدیل به یک کتاب رایگان سئو کنم. قبل از اینکه بخوام به ادامه بحث بپردازیم از خوانندگان مقاله درخواست دارم به نکات زیر توجه کنید:

  • این مقاله دائما در حال بروز رسانی است و در صورتی که نکته جدیدی یاد گرفتم که لازم باشه اینجا بیان کنم اعلام می کنم پس پیشنهاد میکنم برای اینکه در جریان آخرین اخبار سئو باشید صفحه ahmad balavipour رو در لینکدین follow کنید
  • همچنین از این پس در اینستاگرام دارکوب می توانید نکات و موارد سئو را پیگیری نمایید. لینک اینستاگرام دارکوب https://instagram.com/darkoobwebdesign می باشد
  • از کپی کردن مقاله در سایت خود بدون ذکر منبع به این مقاله خودداری کنید چون در صورتی که منبع را ذکر نکنید به ضرر سئو سایت شما می باشد و با ذکر منبع وب سایت شما نیز رنک بهتری در موتورهای جستجو خواهد گرفت. گوگل باهوش تر از این حرفا شده
  • از ویرایش و بارگذاری مجدد مقاله خودداری کنید، زیرا این مورد رو هم گوگل تشخیص میده و بهتره در صورتی که این کار رو انجام میدید حتما منبع را ذکر کنید

سئو چیست؟

سئو یا SEO که مخفف عبارت Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو می باشد به عملیات بالا آوردن وب سایت در موتورهای جستجو برای عبارت های کلیدی مربوط به زمینه فعالیت شرکت ها گفته می شود. بودن در صفحه اول موتورهای جستجو که مهمترین آنها گوگل می باشد به شرکت ها و سازمان ها امکان جذب مشتریان بیشتری را از طریق اینترنت می دهد. سئو سایت یعنی وب سایت از نظر موتورهای جستجو رتبه بالایی بگیرد و با توجه به سرچ کاربر در نتایج نمایش داده شود. فاکتورهایی که مورد نظر موتور جستجو می باشد مواردی از جمله سرعت وب سایت، متن های استفاده شده،چیدمان مناسبساختار وب سایت، لینک های ورودی و خروجی و غیره می باشد. این شاخص ها در رتبه بندی موتور جستجو برای یک وب سایت تاثیر گذار است.  

منظور از کسب رتبه برتر در نتایج جستجو یا سرچ با سئو چیست؟

ممکن است در ابتدای کار فکر به دست آوردن رتبه اول در جستجوی گوگل ناممکن باشد، ولی شما با کمی دقت و درایت به این نتیجه دست خواهید یافت. کسب رتبه اول و یا صفحه نخست در موتور جستجو به وسیله سئوی گوگل، زمانی اتفاق خواهد افتاد که شما وب سایت خودتان را به طور دائم، بهینه سازی نمایید. این سئو وب سایت به نحوی می تواند به توسعه و رشد تجارت شما کمک کند و وب ساست شما را در بالاترین و بهترین رده های جستجوی گوگل، نگه دارد. البته که ممکن است این کار برای شما هزینه بالایی به همراه داشته باشد، چون در میان وب سایت های مختلف رقابت زیاد است. و شما می بایست دائما این کار رو پیگیری کنید. نکته قابل توجه این است که انتخاب کلمات کلیدی مناسب به شما در کنار زدن رقبایتان، کمک بسیاری خواهد کرد. که این کار به بازگشت هزینه هایتان کمک می کند.  

اهمیت سئو در گوگل

رقابت بسیار شدیدی بین وب سایت ها، برای بیشتر دیده شدن و در نتیجه صفحه اول و لینک اول موتورهای جستجو وجود دارد که این موضوع یکی از مهم ترین مواردی است اهمیت سئو وبسایت را نشان می دهد.  

امتیازات سئو وبسایت چیست؟

با استفاده از بهینه سازی یا سئو وب سایت می توانید مخاطبان سایتتان را چند برابر کنید و اعتمادشان را جلب نمایید. اینکه با کلمات جستجو شده وب سایت شما در نتایج گوگل نمایش داده شود از هر تبلیغ دیگری موثر تر خواهد بود. حال این افزایش بازدید مخاطبان نتایج مختلفی را با توجه به نوع عملکرد هر وب سایت به همراه خواهد داشت: 

  • بالا رفتن فروش آنلاین برای یک وب سایت فروشگاهی
  • معرفی محصولات و خدمات به مخاطبان بیشتری برای وب سایت های خدماتی
  • بالا رفتن کلیک لینک های یک وب سایت خبری و در نهایت جذب ترافیک بالای وب سایت  

تاثیر سئو وب سایت در افزایش بازدید و فروش

بالا رفتن میزان فروش یک کسب و کار آنلاین در یک وب سایت فروشگاهی یکی از مهمترین اثرات سئو وبسایت می باشد و هدایت ترافیک به وب سایت ها یکی از دلایل این افزایش فروش می باشد. بنابراین اکثر کسانی که وب سایت دارند برای پیشرو بودن در بازار رقابتی و همچنین بهتر شدن جایگاهشان برای سئو وب سایت هزینه می کنند. در نتیجه سئو سایت منجر به بالا رفتن ورودی هر وب سایت می شود که مزیت های دلخواهی را برای آن وب سایت به نسبت نوع فعالیتی که دارد به همراه خواهد داشت.  

انواع سئو

انواع سئو به سه دسته مختلف تقسیم بندی می شوند:
1- سئو کلاه سفید:
به تاکتیک هایی از سئو گفته می شود که مورد تایید موتورهای جستجو می باشد و برای جایگاه سایت در سرپ(صفحه نتایج موتورهای جستجو) مورد استفاده است را سئو کلاه سفید می گویند.
2- سئو کلاه سیاه:
سئو کلاه سیاه به مجموعه ای از تمهیداتی می گویند که خارج از قوانین موتورهای جستجو، برای به دست آوردن رتبه بالا تر است. چون این تکنیک ها بر خلاف قوانین تایید شده می باشد ممکن است منجر به پنالتی وب سایت شود.
3- سئو کلاه خاکستری:
مجموعه ای از تاکتیک های سو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه است که آن را سئو کلاه خاکستری می نامند. سئو کلاه خاکستری ریسک بیشتری نسبت به سئو کلاه سفید دارد، که دلیل آن زیر پا گذاشتن بعضی از قوانین موتورهای جستجو می باشد.

هدف از سئو سایت

شما می توانید اهداف مختلفی از سئو وبسایت داشته باشید. مثلا اولین هدف از سئو در گوگل بالا بردن ترافیک است. با بالا رفتن ترافیک سایت مخاطبان بیشتری جذب می شوند و در ادامه منجر به فروش بیشتر می شود. در عین حال سئو سایت کسب و کار و تجارت شما را ارتقا می دهد. دیگر هدف سئو وب سایت افزایش بالا بردن رتبه در جستجوی گوگل است که همانطور که گفتیم تجارت های اینترنتی را رونق می بخشد. ابتدا باید جایگاه خود را در میان رقبای خود پیدا کنید و در نهایت آن را ثابت نگه دارید. در واقع این تثبیت جایگاه به برند سازی تجارت شما و افزایش میزان شناخت مردم از آن، کمک بسیاری می کند.  در حقیقت رتبه بهتر وب سایت در موتورهای جستجو به رونق کسب و کار اینترنتی شرکت ها می انجامد چیزی که از آن به عنوان بازاریابی اینترنتی و یا دیجیتالی یا می شود. در بخش زیر مواردی که لازم است انجام شود تا سایت در نتیجه های موتورهای جستجو رتبه بهتری (حتی رتبه اول) داشته باشد را بیان می نمایم:

رعایت اصول و قواعد سئو در کد نویسی وب سایت

برای آنکه وب سایت شما در موتورهای جستجو رتبه مناسبی داشته باشد می بایست اصول و قواعد طراحی و سئو را در پیاده سازی آن رعایت شده باشد در زیر چند اصل اولیه مهم را برای شما بیان می نمایم:

  • کد نویسی HTML وب سایت می بایست بر پایه تگ DIV پیاده سازی شده باشد و از تگ TABLE برای صفحه بندی استفاده نگردد. تگ TABLE فقط می بایست برای داده های جدولی مورد استفاده قرار بگیرد.
  • آدرس دهی صفحات می بایست بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو (SEF) باشد. در این نوع آدرس دهی برای هر دسته بندی یک فلدر در نظر گرفته می شود و نام صفحات بر اساس عنوان صفحه در نظر گرفته می شود. به عنوان مثال برای آنکه نام صفحه شبیه به index.php?id=10 داشته باشیم از نام صفحه page-title.html استفاده می نماییم. استفاده از نام صفحه فارسی تاثیر بهتری در ایندکس صفحات وب سایت در موتور جستجو خواهد داشت.
  • کد نویسی وب سایت می بایست استاندارد w3c باشد و پس از اتمام طراح وب سایت حتما وب سایت را می بایست در W3c Validator بررسی نموده و خطاهای سایت را بر طرف نمایید. در صورتی که خطاهای وب سایت رفع گردد این وب سایت پیغام تبریکی را به شما نمایش می دهد. نکته: این وب سایت صفحات وب سایت را به صورت جداگانه اعتبارسنجی می نمایید بنابراین کار تست می بایست بر روی تک تک صفحات وب سایت انجام گردد.
  • در نظر گرفتن عنوان برای صفحات وب سایت و استفاده از تگ های H1,H2,H3 و .. در سایت

در کنار رعایت اصول اولیه و مقدماتی، اصول و موارد پیشرفته تری وجود دارند دارند که رعایت آنها در کد نویسی صفحات باعث بالا رفتن رنک وب سایت در موتورهای جستجو می گردد که در زیر اصول را برای شما بیان می نمایم:

  • ایجاد نسخه موبایلی وب سایت تاثیر بسیار متبتی بر رنک وب سایت در موتورهای جستجو خواهد داشت، زیرا که کاربران بسیاری از موبایل و تبلت برای جستجوی وب استفاده می نمایند و نمایش درست و مناسب سایت در موبایل و تبلت باعث می شود تا کاربر با ابزارهای موبایلی مدت زمان بیشتری در سایت بماند و همین مسئله تاثیر بسیار مثبتی در رنک سایت خواهد داشت
  • استفاده از اسنیپت ها (rich snippets and structured data) باعث بالا رفتن خوانایی سایت در موتورهای جستجو می گردد. در صورتی که از rich snippets و structured data استفاده نموده اید می توانید آن را در Google Structured Data Testing Tool - Google Help بررسی نمایید، فقط کافی است آدرس صفحه مورد نظر خود را در این سایت وارد نموده تا اسنیپت های بکار رفته در این صفحه را به شما نمایش دهد.

انتخاب عنوان مناسب برای صفحه

عنوان صفحه که در بالای مرورگر نمایش داده می شود مهترین آیتمی است که موتورهای جستجو توسط آن متوجه موضوع صفحه می شوند. برای آنکه بهترین عنوان را برای صفحات وب سایت خود برگزینید به نکات زیر توجه نمایید:

  • عنوان صفحه را برای کار وب سایت طراحی کنید و نه برای موتورهای جستجو. عنوان می بایست برای کاربر جذابیت داشته باشد
  • از کلمه کلیدی حتی المکان یک بار در عنوان استفاده گردد کافی است
  • از کلمات کلیدی بیش از حد استفاده ننمایید و سعی نمایید هر صفحه و مقاله شما بر روی یک کلمه کلیدی تمرکز داشته باشد
  • در انتهای عنوان نام برند خود را حتما ذکر نمایید
  • لازم نیست مترادف ها را در عنوان بیاورید، کافی است مترادف های کلمه کلیدی را در بدنه مقاله خود استفاده نمایید
  • مهترین صفحه وب سایت صفحه اصلی سایت می باشد. در انتخاب کلمه کلیدی برای این صفحه بسیار دقت نمایید. کافی است مهترین کلمه کلیدی خود را که سایر کلمات را تحت پوشش قرار می دهد در ابتدا و در انتها نام برند خود را ذکر نمایید

یافتن کلمات کلیدی مرتبط به وب سایت

یکی از مهترین کارهایی که برای کار سئو می بایست انجام داد یافتن کلمات کلیدی مرتبط به وب سایت می باشد که می بایست توسط سئو کار انجام گردد و برای عنوان صفحات وب سایت و همچنین تولید محتوا برای وب سایت به کار برده شود. شما زمینه فعالیت خود را می دانید به عنوان مثال یکی از زمینه های فعالیت دارکوب سئو می باشد. برای آنکه کلمات کلیدی مرتبط به این کلمه را بیابید کافی است این کلمه را در دو نرم افزار گوگل به نام های Google Trends و Google Keyword Planner وارد نمایید تا کلمات کلیدی مرتبط به کلمه کلیدی اصلی شما بتوسط این ابزارها ارائه گردد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله یافتن کلمات کلیدی مرتبط به وب سایت را مطالعه نمایید.

میزان استفاده از کلمات کلیدی در بدنه مقاله

لازم نیست از کلمه و یا کلمات کلیدی خود در صفحه بسیار استفاده نمایید و صفحه خود را پر از کلمه کلیدی نمایید. مقاله می بایست برای کاربر نوشته شود و نه موتورهای جستجو. استفاده یک بار هم برای یک صفحه کافی است و مهم آن است که مقالات و صفحات سایت شما حس خوبی در کاربر ایجاد نمایید. در صورتی که کاربر وارد صفحه ای شود و صفحه پاسخ گویی جستجوی انجام شده کاربر نباشد کاربر در صفحه مورد نظر باقی نخواهد ماند و این به ضرر رنک وب سایت می باشد. بنابراین مهترین مسئله ارائه اطلاعات مفید و مورد نیاز به کاربر می باشد.

بک لینک سازی

ایجاد لینک از سایت های دیگر کاری است که می بایست پیوسته انجام گردد. در حقیقت یک لینک سازی خطر ناکتریک ترین بخش از سئو و بهینه سازی سایت می باشد که می بایست با دقت انجام گردد. می توانید برای ایجاد بک لینک به سایت خود از فروم ها، انجمن ها، وبلاگ ها استفاده نمایید. چند نکته در ایجاد بک لینک به سایت:

  • بر روی کلمه کلیدی خاصی تمرکز ننمایید
  • برای لینک دادن به صفحات وب سایت از کلمات کلیدی مختلف استفاده نمایید
  • از نام برند خود برای لینک دادن به وب سایت استفاده نمایید
  • سعی نمایید بک لینک سازی شما به صورت طبیعی انجام شود و این کار را با ابزارهای بک لینک سازی انجام ندهید
  • بک لینک نخرید و تبادل لینک ننمایید
  • بک لینک از سایت ها و صفحات مرتبط بگیرید

به روز رسانی وب سایت

سعی نمایید حتما سایت خود را در یک سیکل زمانی مشخص به روز رسانی نمایید. به عنوان مثال هفته ای یکبار در سایت مقالت جدید و اخبار مرتبط به زمینه شغلی خود بارگذاری نمایید. کیفیت مقالات و صفحات وب سایت شما بسیار مهم است و تاثیر بسیاری در رنک وب سایت شما در موتورهای جستجو خواهد گذاشت.

میزان و حجم مطالب صفحات وب سایت

هر چه مطالب سایت شما عمیق تر باشد و موضع مورد نظر را بیشتر تحت پوشش دهد تاثیر مثبت تری خواهد داشت. سعی نمایید حداقل 10 سطر متن برای صفحات وب سایت خود داشته باشید و جنبه های مختلف موضوع را به صورت کامل بررسی نمایید. بررسی جنبه های مختلف موضوع باعث شده تا نیاز کاربر تنها با خواندن مقاله شما برطرف شود. هر چه مقالات شما جامع تر و کامل تر باشد تاثیر بیشتری در سئو سایت شما خواهد داشت و بنابراین دارکوب شما را تشویق می نماید سایت خود را تبدیل به مرجع اطلاعاتی زمینه فعالیت خود نمایید.

موضوع مقالات وب سایت

مقالات وب سایت را حتما در زمینه شغلی خود ایجاد نمایید. شما با مشتریان خود در تماس هستید و نیازهای آنان را می شناسید پس برای رفع این نیازها مقالاتی را ایجاد نمایید. ایجاد مقالات مفید برای کاربران به برند شدن شما منجر خواهد شد. زیرا آنان وب سایتی را می یابند که به تمامی نیازهای ایشان در زمینه شغلی شما پاسخ داده شده است.

برند سازی

در صورتی که ادعا می نمایید شرکت معتبری هستید و فعالیت شما از سایر شرکت ها متمایز است می بایست برند خود را داشته باشد. بر روی برند خود تمرکز نمایید زیرا برندینگ چیزی است که موتورهای جستجو هم اکنون ارزش بیشتری برای آن قائل هستند و الگوریتم هایی را برای تشخیص برندهای معتبر ارائه می نمایند.

استفاده از شبکه های اجتماعی

استفاده از شبکه های اجتماعی باعث ارسال سیگنال یی به موتورهای جستجو می گردد که این سیگنال ها تاثیر بسیار مثبتی در رنک وب سایت خواهد داشت. اخیرا اهمیت این سیگنال ها برای موتورهای جستجو بیشتر شده و اهمیت بیشتری برای آن قائل هستند. بنابراین بهترین شبکه های اجتماعی در جهت کسب و کار خود را بیابید و صفحه شرکت و مجموعه خود را در آن راه اندازی نمایید و با آن شروع به فعالیت نمایید. چند نکته در مورد شبکه های اجتماعی:

  • سعی نمایید هر چند روز ارسال جدیدی بر روی صفحه خود داشته باشید
  • مشتریان خود را ترغیب نمایید تا صفحه شبکه اجتماعی شما را لایک نمایند
  • با منابع کاری خود از طریق شبکه اجتماعی متصل شده و از طریق صفحه خود فعالیت نمایید
  • اخبار مهم و مقالات جدید را بر روی شبکه های اجتماعی خود بارگذاری نمایید

افزایش بازدید کنندگان مقالات وب سایت

بخش مقالات وب سایت یکی از مهترین بخش های وب سایت می باشد که اغلب به آن کمتر توجه می گردد. از طریق بخش مقالات وب سایت خود می توانید بازدید کننده بیشتری به دست آورید، برند سازی نمایید، از سایت های دیگر بک لینک بدست آوری و در کل تاثیر بهتر و بیشتری در مشتریان و صنعت خود داشته باشید. برای بالا بردن بازدید کنندگان و خوانندگان سایت خود می توانید روش های زیر را انجام دهید.

  •  در بلاگ ها و فروم های سایت های دیگر به صورت مناسب و مستمر شرکت نمایید. الیته فعالیت شما در سایت های دیگر می بایست کاملا مناسب بوده و فقط استفاده از جملاتی به مانند با تشکر از مقاله شما نباشد
  • با شرکت کنندگان در بخش نظرات و فروم وب سایت خود ارتباط برقرار نمایید تا دوباره وارد وب سایت شما شده و در سایت فعالیت نمایند
  • از یک ساب دامنه برای راه اندازی بخش مقالات خود استفاده ننمایید و آن را در یک فلدر از سایت خود قرار دهید. مثلا کلیه مقالات سایت خود را در فلدر blog و یا articles قرار دهید
  • از تاثیر گذارندگان صنعت خود در نوشتن مقالات خود استفاده نمایید و در صورت لزوم به نوشته ها و صفحات وب سایت آنان لینک نمایید. الیته این کار را می بایست با ظرافت و به درستی انجام دهید
  • به جای تولید مطالب بیشتر مطالب با کیفیت بالاتر ایجاد نمایید. در صورتی که بتوانید مطالب با کیفیت با حجم بیشتری تولید نمایید نتیجه کار شما دو چندان خواهد بود
  • در ایجاد مطالب خود حتما از گرافیک و تصاویر استفاده نمایید و در صورتی که بتوانید تصاویری را خود ایجاد نمایید تاثیر  بیشتری در ذهن خوانندگان شما خواهد داشت
  • بخش ثبت نام ایمیلی را در سایت خود فعال نموده تا بتوانید کاربران را از مقالات جدید خود و همچنین تغییرات مقالات قبلی خود مطلع سازید
  • روش های قرار دادن مقاله در سایر سایت ها را در پایین مقاله خود ذکر نمایید تا کاربران تشویق شوند مقالات سایت شما را در سایت خود قرار داده و به سایت شما لینک دهند
  • سعی نمایید در مقالات خود نظرات سایرین را بررسی نموده و نسبت به تایید و یا رد نظرات دیگران عمل نمایید و این کار را با ذکر دلیل و برهان انجام دهید
  • از شبکه های اجتماعی جهت به اشتراک گذاری مقاله خود استفاده نمایید و این کار را فقط یک بار انجام ندهید. در حفیفت شما می توانید یک مقاله را در طول زمان های مختلف دوباره به اشتراک گذارید

چرخه تولید محتوای جدید در سایت

از هم اکنون برای سایت خود برنامه ریزی نموده و با توجه به امکانات و زمان خود چرخه زمانی مشخصی را برای ارسال مقالات جدید در سایت معین نمایید. به عنوان مثال می توانید هفته ای یک و یا چند مقاله و یا یکی در هر ماه  در سایت خود بارگذاری نمایید. نکته ای که مهم می باشد آن است که شما این زمان بندی را برای همیشه رعایت نمایید به این صورت که در صورتی که شما هر روز یک مقاله جدید در سایت خود بارگذاری می نمایید این کار را برای همیشه ادامه دهید. ادامه این ریتم تاثیر بسیار مثبتی در رنکینگ سایت شما خواهد داشت. البته همیشه کیفیت مقدم بر کمیت  می باشد و در صورتی که نمی توانید ارسال مقاله جدید را در سایت با زمان بندی مشخص و کیفیت قابل قبول را ارائه نمایید سعی نمایید مدت زمان بیشتری را برای ارسال هر مقاله خود در سایت معین نمایید.

تبلیغ در گوگل

تبلیغ در گوگل به نمایش وب سایت در نتایج جستجوی گوگل گفته می شود که با توجه به آنکه این وب سایت پر بازدید ترین وب سایت موجود و همچنین قویترین موتور جستجوی حال حاضر می باشد ترافیک خوبی از تبلیغات در گوگل عاید وب سایت شما خواهید شد. وب سایت شما به دو روش در نتیجه های جستجوی گوگل نمایش داده می شود که در روش اول که Adwords نامیده می شود شما برای نمایش در نتایج جستجوی گوگل هزینه پرداخت می نماید که پرداخت هزینه شما ممکن است با انجام کلیک توسط کاربر و یا نمایش تبلیغ شما باشد. در روش دوم تبلیغ در گوگل وب سایت شما برای کلمات کلیدی مرتبط به زمینه فعالیت شما بهینه سازی می گردد تا سایت شما در صفحه اول گوگل نمایش داده شود که این روش را سئو می نامند. پس در حقیقت دو روش تبلیغ در گوگل خواهیم داشت که روش اول Adwords و روش دوم سئو و بهینه سازی سایت می باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع می توانید مقاله روش های تبلیغ در گوگل را مطالعه نمایید.

استفاده از سایر روش های تبلیغاتی

فراموش ننمایید در صورتی که فقط تمرکز خود را بر روی سئو قرار دهید و از سایر روش های تبلیغاتی برای شرکت و مجموعه خود استفاده ننمایید نتیجه خوبی از سئو وب سایت خود نخواهید گرفت. برای آنکه بهترین نتیجه را از عملیات سئو و بهینه سازی وب سایت خود بگیرید بهتر است روش های تبلیغات دیگر را نیز در حد توان خود انجام دهید. سایر روش های تبلیغاتی برای شرکت شامل موارد زیر هستند.

  • تبلیغات شهری و محیطی نظیر بیلبورد
  • تبلیغات در جراید و روزنامه ها
  • تبلیغ در سایر وب سایت ها
  • انجام تبلیغات کلیکی نظیر Adwords
  • ارسال ایمیل تبلیغاتی
  • ارسال اس ام اس تبلیغاتی
  • تیزر و تبلیغات تلویزیونی

هر چه بتوانید بیشتر سایر روش های تبلیغاتی را انجام دهید به برند سازی شما کمک خواهد نمود و برند سازی شما باعث بالا رفتن رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو خواهد گردید. پی در نتیجه حتما برای سایر روش های تبلیغاتی خود بودجه در نظر بگیرید.

می توانید مقاله روش های تبلیغات برای وب سایت را مطالعه نمایید.


ادامه مقاله: سئو و بهینه سازی وب سایت: رتبه اول گوگل

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز