نحوه ساخت ایمیل تجاری در هاست + آموزش تصویری

نوشته شده توسط محمد رضا موسوی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=19087

نحوه ساخت ایمیل تجاری در هاست + تصویری
5/5 - (8 امتیاز)

بحث های قابل توجهی در مورد این جمله که ایمیل تاریخ مصرفش گذشته است وجود دارد. اما هنوز بسیاری از شرکت های بزرگ دنیا از ایمیل برای تبادل اطلاعات و خدمات استفاده میکنند. زمانی که بدانید میتوانید برای سایت وردپرسی یا هر مدل سایتی که دارید یک ایمیل تجاری بسازید و این ایمیل را به پنل وردپرس خودتان متصل کنید شاید نظرتان را راجب ایمیل عوض کند.

در حالی که به زندگی روزمره خود ادامه می دهیم، به اندازه کافی به اهمیت ایمیل در بخش شرکتی فکر نمی کنیم. بنابراین بهتر است اهمیت ایجاد پیام های عالی و حرفه ای را درک کنید. آنها قادر به تغییر و بهبود امور در سازمان شما هستند.

ایمیل تجاری چیست؟

ایمیل یک ابزار بازاریابی قوی است. درک اینکه چرا ایمیل برای برند و تجارت شما بسیار مهم است ممکن است بسیار مهم باشد. در اینجا چند دلیل آورده شده است.

ایمیل تجاری راهی سریع و موثر برای تعامل با تعداد زیادی از افراد است. اینها شامل مشتریان، مشتریان آینده، فروشندگان، کارمندان، مشاوران مالی و شرکت های شما در سراسر جهان می شود.هر یک از ما ممکن است با برخی از موانع زبانی، تفاوت منطقه زمانی و مسائل دیگر روبرو شویم. بنابراین تلفن همیشه یک روش عملی برای برقراری ارتباط نیست.ایمیل به شما این امکان را می دهد که با افراد در سراسر جهان به شیوه ای سریع، شایسته و شخصی ارتباط برقرار کنید.
سرمایه‌گذاری از فرصت‌های بازاریابی، بدون هیچ هزینه‌ای برای شرکت و در عین حال ارتباط با مشتریان در روند معمول رویدادها، یک امر ضروری است. بگذارید با هم بفهمیم که چگونه یک ایمیل تجاری ایجاد کنیم و چرا ارزش تلاش شما را دارد.

چرا از یک آدرس ایمیل تجاری استفاده کنید؟

داشتن یک ایمیل شخصی‌سازی شده احترام فوری به کسب‌وکار شما می‌دهد و این تصور را به شما منتقل می‌کند که در بخش خود مورد تایید هستید. مشتریان به احتمال زیاد قبل از پذیرش همکاری با یک شرکت، اعتبار را بررسی می کنند. آنها قبل از اینکه بتوانند آن را به عنوان دستیار خود در تکمیل خدمات یا ارائه محصول بپذیرند، باید ببینند که شرکت معتبر است. اگر می خواهید شرکت خود را در زمینه کاری خود به عنوان شرکتی با صلاحیت و اعتبار بالا معرفی کنید، باید از یک آدرس ایمیل شخصی سازی شده استفاده کنید.

داشتن یک آدرس ایمیل شخصی سازی شده به معنای میزبانی شدن توسط همان شرکت قابل اعتمادی است که نام دامنه شما را مدیریت می کند. آدرس ایمیل شما، مانند سایت شما، از گواهینامه SSL و سایر روش های ایمنی محافظت می کند. هر گونه اطلاعات خصوصی که از طریق ایمیل منتقل می شود، ایمن و محافظت می شود.

یک آدرس ایمیل شخصی سازی شده برای شما، کارمندان و مشتریان شما سریعتر به خاطر سپردن است. بسیاری از افراد برای باز کردن ایمیل از منبع ناشناس مردد هستند. ایمیل‌های ارسال شده از حساب‌های رایگان (مانند Gmail) ممکن است هرزنامه به نظر برسند و در پوشه سطل زباله گم شوند. یک حساب ایمیل شخصی سازی شده نیز برای مدیریت به عنوان مالک شرکت راحت تر است. در عرض چند دقیقه، ممکن است حساب های جدیدی برای کارگران ایجاد کنید. همچنین می‌توانید ایمیل‌های موجود را مدیریت کرده و حساب‌های قدیمی را حذف کنید.

یک آدرس ایمیل شخصی‌شده ممکن است هر چیزی باشد که انتخاب می‌کنید و آن را بسیار انعطاف‌پذیر می‌کند . بر اساس مقیاس و ماهیت کسب و کارتان، ممکن است چندین آدرس ایمیل برای کارگران مختلف نیاز داشته باشید. داشتن حساب های ایمیل متمایز به مدیریت و سازماندهی شرکت شما کمک می کند.

نحوه ایجاد یک آدرس ایمیل تجاری هاست

هاست خریداری شما چه Cpanel و چه Direct Admin و یا هر مدل دیگری قابلیت ساخت ایمیل هاست تجاری را به شما میدهد و شما با دنبال کردن آموزش زیر میتوانید در سی پنل یک ایمیل تجاری برای خود بسازید.(80 درصد در بقیه مدل ها یکسان است.)

اگر برای ساخت ایمیل هاست خود به مشکل برخوردید یا زمان اینکار را ندارید با افتخار شرکت دارکوب برای شما با کمترین قیمت این خدمات را انجام میدهد.

1. ورود به سی پنل

شرکت ارائه دهنده خدمات هاست شما دسترسی این مورد را به شما میدهد و معمولا به صورت زیر میتوانید وارد بخش مدیریت هاست خود شوید.

https://your-domain.com/cpanel

https://your-domain.com:2083

2. ورود به بخش ایمیل هاست

بعد از ورود به بخش مدیریت سی پنل کافیه که در بخش جستجو عبارت Email را سرچ کنید.

سرچ ایمیل در cpanel
با کلیک بر روی اولین گزینه یعنی Email Account میتوانید وارد بخش اصلی ساخت ایمیل هاست شوید.

3. ساخت ایمیل تجاری

در بخش Email Account روی گزینه create کلیک کنید تا وارد بخش تنظیمات ساخت ایمیل تجاری هاست خود شوید.
در تصاویر پایین به طور شفاف نشان داده شده است.


در این مرحله به راحتی عبارتی که میخواهید قبل از آدرس سایت شما قرار بگیرد را وارد کنید.

معمولا بسته به نیاز شرکت عبارتهای زیر در این بخش قرار میگیرد و شما قادرید چندین ایمیل هاست برای خودتان بسازید.

Info – نماد ایمیل عمومی شرکت

Support – نماد ایمیل پشتیبانی شرکت

Technology – نماد ایمیل بخش تکنولوژی شرکت

Accounting –  نماد بخش حسابداری شرکت

با اضافه کردن هر کدام از این موارد و در نظر گرفتن یک ایمیل مطمئن برای ایمیل تجاری خودتان میتوانید روی دکمه Create کلیک کنید ولی توصیه میکنم روی گزینه Edit Setting کلیک کنید تا حجم ایمیل تجاری خودتان را تنظیم کنید. پیشنهاد میکنم روی 100 مگابایت بذارید و هر زمان در حال پر شدن بود ایمیل های قدیمی را بکاپ گرفته و پاک کنید تا فضای زیادی از هاست شمارا اشغال نکند.

برای دریافت اینماد نیاز به ایمیل تجاری هاست خود دارید شاید خواند این مقاله دور از لطف نباشد.دریافت و ثبت نام اینماد به چه صورت است؟

و تمام ! بهتون تبریک میگم ایمیل تجاری شما ساخته شد و به راحتی میتوانید از این ایمیل برای کارهای تجاری و شخصی خودتان استفاده کنید

4. ورود به ایمیل تجاری

بعد از ساخت ایمیل نیازه که به پنل ایمیل ساخته شده وارد شوید و اطلاعات ارسالی را در جایی ذخیره کنید.
برای ورود به هاست ساخته شده مراحل زیر را دنبال کنید.

https://sitedar.com/webmail

https://sitedar.com:2096/

بجای sitedar.com دامین خودتان را وارد کنید تا پنل ورود به ایمیل هاست را ببینید.

 

ورود به بخش ایمیل هاست

بعد از ورود تیک گزینه Open my inbox when I log in بزنید تا هر بار وارد میشوید مستقیم به بخش ایمیل هاست منتقل شوید.

مانند تصویر زیر اطلاعات را در جایی ذخیره کنید تا ایمیل ساخته شده را با پنل وردپرس هماهنگ کنیم.

5. تنظیم ایمیل هاست سایت وردپرسی

تنظیم ایمیل هاست سایت وردپرسی

برای وارد شدن به بخش میدریت سایت وردپرسی خودتان همانند آدرس زیر عمل کنید:

https://your-domain.com/wp-admin

اگر هنوز امنیت سازی سایت خودتان را انجام ندادید واقعا باید نگران باشید!.
به صورت پیشفرض نحوه ورود به پنل مدیریت وردپرس با /wp-admin هست و برای امنیت سازی باید این مورد سریعتر تغییر کند و پسورد مناسبی برای پنل ورود خودتان در نظر بگیرید.

شرکت دارکوب با افتخار خدمات امنیت سازی سایت وردپرسی شمارا انجام میدهد، همین الان با ما تماس بگیرید تا برای امنیت سازی هر چه سریعتر سایت وردپرسی خودتان اقدام کنیم.


بعد از ورود به پنل مدیریت وردپرس به بخش تنظیمات ==> نوشتن بروید، همانند عکس بالا و اطلاعاتی که در مرحله قبل ذخیره کرده بودید را همانند عکس وارد کنید و گزینه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

 

نتیجه گیری و هدیه شرکت دارکوب

شرکت دارکوب با افتخار با تجربه دو دهه کار و هزاران نمونه کار در خدمت شماست تا در هر زمینه ای که نیاز به دریافت خدمات دارید کنار شما هموطنان عزیز باشد، اگر نیاز به کمک و یا راهنمایی داشتید میتوانید با استفاده دکمه های زیر با شرکت طراحی سایت دارکوب ارتباط برقرار کنید.

همین الان در سامانه تیکت شرکت دارکوب سفارش ثبت کنید

مشاوره رایگان (داخلی 1)
شرکت دارکوب به عنوان هدیه ای پلاگین زیباسازی ظاهر ایمیل را رایگان برای شما قرار داده است تا بتوانید با این پلاگین کاربردی ظاهر ایمیل ارسالی و دریافتی خودتان را شکیل کنید.
از لینک زیر میتوانید به صفحه دانلود این پلاگین کاربردی بروید.
افزونه ایجاد تم ساده و زیبا برای ایمیل

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز