بهترین آموزشگاه سئو

نوشته شده توسط زهرا نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=2144

5/5 - (2 امتیاز)

سئو و یا بهینه سازی موتورهای جستجو به معنای بهینه سازی سایت برای رسیدن به جایگاه های مناسب و رتبه های بالاتر در موتورهای جستجو است.  مسلما شما می خواهید که سایت شما دارای جایگاه مناسبی در موتورهای جستجو باشد تا زمانی که کاربران در موتورهای جستجو به دنبال مطلبی هستند به راحتی بتوانند سایت شما را مشاهده کنند.

مسلما پیاده سازی صحیح سئو کار ساده ای نیست. این کار مستلزم تجربه و دانش فراوان در این زمینه است که شما بتوانید با توجه به آخرین  الگوریتم های گوگل و مطابق قوانین و مقررات گوگل سایت خود را به نحوی صحیح بهینه سازی کنید بدون اینکه سایتتان دچار کوچکترین افت شود.

اگر در هنگام بهینه سازی سئو سایت خود یکی از قوانین گوگل را زیر پا بگذارید دچار افت رتبه خواهید شد.

برخی شرکت ها برای اینکه در زمان کوتاه تر جایگاه های بالاتر در گوگل برسند ، شروع به استفاده از بک لینک های سیاه و یا روش های غیر قانونی می کنند. در این صورت ممکن است در مدت زمان کوتاه سایت به جایگاه مناسبی در گوگل برسد ولی به محض اینکه گوگل متوجه این موارد شود به سرعت آن سایت را جریمه می کند و سایت پنالتی می شود.

بنابراین همیشه برای سئو سایت خود آن را به متخصصان با تجربه بسپارید و صبور باشید تا در زمان مشخص بتواند به جایگاه مناسب برسد بدون اینکه سایت بعدا دچار افت رتبه  و یا جریمه شود.

شرکت طراحی سایت دارکوب متخصص در زمینه سئو و بهینه سازی و طراحی و خدمات سایت ، متشکل از تیم حرفه ای در زمینه سئو است که می تواند سایت شما را در کمترین زمان و کمترین هزینه به جایگاه دلخواه برساند.

آموزشگاه سئو دارکوب با ارائه جدیدترین و به روزترین روش ها در زمینه سئو و بهینه سازی سایت ، آماده همکاری  در زمینه آموزش سئو است.

چرا سئو اهمیت دارد؟

امروزه با گسترش اینترنت و همگانی شدن اینترنت ، بسیاری از  افراد برای تمامی امور روزمره خودشان از اینترنت استفاده می کنند.

بنابراین با افزایش کاربران اینترنت؛ بازاریابی اینترنتی از اهمیت بالایی برخوردار شده است. یکی از مهمترین شیوه های بازاریابی اینترنتی ، سئو و بهینه سازی سایت است.

چرا گذراندن یک دوره سئو همراه گواهی نامه ضروری است؟

یک دوره سئو ، معمولا کلاس هایی هستند که در آن به شما جنبه های مختلف چگونگی انجام سئو را آموزش می دهند و پس از اتمام آن یک گواهینامه معتبر ارائه می شود. در زمینه آموزش سئو برخی از دوره های مانند دوره های تخصصی سئو Off-Page است.  دوره های تخصصی دیگر سئوی On-Page است که در این دوره ها به شما نحوه ی سئو کردن کلمات کلیدی آموزش داده خواهد شد.

پس از گذراندن دوره های سئو، شما توانایی بهبود رتبه بندی سایت خود در موتورهای جستجوی گوگل و افزایش ترافیک کل وب سایت و بهینه سازی کلمات کلیدی را خواهید داشت و گواهی نامه معتبر در این زمینه به شما اعطا خواهد شد.

چرا باید در آموزش دوره های سئو سرمایه گذاری کنید؟

سئو ، مجموعه ای از تکنیک ها و روش هایی است که به موتورهای جستجو این اطمینان را می دهد که سایت شما دارای اعتبار است و به این صورت در رتبه بندی موتورهای جستجو حق این را دارد که به جایگاه های مناسبت تری صعود کند.

گوگل همیشه دستورالعمل ها و الگوریتم های خود را به روز رسانی می کند . این به این معنا است که کارشناسان سئو همیشه باید علم و دانش خود را به روز نگاه دارند تا با الگوریتم های گوگل سازگار باشد.

اگر می خواهید در زمینه کاری خود از رقبای خود پیشی بگیرید و در رتبه بندی گوگل به جایگاه مناسب دست یابید باید بتوانید همیشه علم سئوی خود را به روز نگاه دارید. از آنجایی که این الگوریتم ها مرتبا در حال به روز رسانی هستند شما باید با گذارند دوره های سئو از آخرین به روزرسانی های گوگل مطلع شوید.

چرا سئو بسیار مهم است؟

زیرا شما می توانید در موتورهای جستجو گوگل دیده شوید که در آمد شما را افزایش می دهد. شما نتیجه ای که از سئو می گیرید نسبت به هزینه ای که برای آن می کنید خیلی بیشتر است. یعنی در واقع با سرمایه گذاری کم می توانید به درآمد بالا برسید.

آیا می خواهید سایتتان در صفحات اول گوگل همیشه بماند؟

زمانی که سایت شما به صفحات اول گوگل رسید با دانش سئو که در کلاس های سئو دارکوب کسب کرده اید می توانید سایت خود را برای همیشه  در صفحه اول گوگل نگاه دارید.

چرا برای هر کسب و کار دیجیتال، سئو ضروری است؟

امروزه با گسترش اینترنت و نفوذ آن در تمامی ابعاد زندگی انسان ها، کسب و کارهای دیجیتال واینترنتی رونق پیدا کرده است. زمانی که شما سایتی را طراحی کردید و تصمیم گرفتید که کسب وکار دیجیتال خود را آغاز کنید ؛ سئو سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. زیرا باعث می شود که شما در موتور های جستجو دیده شوید. بازاریابی اینترنتی بهترین گزینه برای افرادی است که به کسب و کار آنلاین علاقه دارند.

یکی از دلایلی که سئو و بازاریابی دیجیتال اهمیت زیادی دارد؛ انقلاب اینترنتی است. انقلاب اینترنتی نشان می دهد که افراد زیادی وقت خود را با اینترنت صرف می کنند.

آموزشگاه سئو دارکوب، با 17 سال سابقه در زمینه سئو و بازاریابی اینترنتی، متشکل از متخصصین مجرب، به طور کامل تمامی تکنیک های روز دنیا در زمینه سئو و بهینه سازی سایت را آموزش می دهد.

اهداف دوره های آموزش سئو در آموزشگاه سئو دارکوب

هدف اصلی برگزاری دوره های جامع سئو در آموزشگاه سئو دارکوب، پرورش نیروی متخصص و حرفه ای در زمینه سئو و بهینه سازی سایت است. به دلیل گسترش روز افزون اینترنت ، بازار کار مناسبی برای تمام افراد متخصص در این زمینه وجود دارد.

همچنین تمامی افرادی که کسب و کار خود را دارند و تمام مدیران  شرکت ها و مدیران وب سایت ها برای پیشی گرفتن از رقبای خود نیاز به آموختن این دانش دارند. دوره های حرفه ای سئو در آموزشگاه سئو دارکوب، 100% تضمینی بوده و نتیجه آن پرورش نیرو های متخصص در این زمینه است.

دوره های سئو برای چه کسانی مفید است؟

به طور کلی برای تمامی افرادی که قصد دارند فعالیت های آنلاین را برای کسب وکار خود آغاز کنند می توانند مخاطبین این دوره باشند.

  • تمامی صاحبان و مدیران کسب و کارها
  • وبلاگ نویسان
  • مترجمان آزاد که درپروژه های sep کار می کنند.
  • متخصصان حرفه ای در زمینه تبلیغات
  • بازاریابان حرفه ای
  • تبلیغات اینترنتی
  • فارغ التحصیلان در زمینه
  • دانشجویان در این زمینه
  • افراد جویای کار

در دوره های آموزش سئو در آموزشگاه سئو دارکوب چه مباحثی آموزش داده خواهد شد؟

در دوره های آموزش سئو در آموزشگاه سئو دارکوب  تمامی مباحث سئو از مقدماتی  تا پیشرفته آموزش داده خواهد شد.

  • سئو درون صفحه و برون صفحه
  • چگونگی ارتقاء سایت در موتورهای جستجوی گوگل
  • آموزش کامل گوگل آنالیتیک
  • نحوه ساخت بک لینک
  • نحوه خزیدن بر روی وب سایت ها
  • آموزش کامل گوگل کنسول
  • و سایر مباحث ضروری در زمینه سئو و بهینه سازی سایت

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با شرکت دارکوب تماس حاصل فرمائید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز