بهترین طراح سایت در ایران

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=6079

5/5 - (3 امتیاز)

وب سایت شما مهمترین جنبه ی حضور آنلاین و ابزار بازاریابی کسب و کار شما می باشد. بنابراین برای اینکه بهترین طراحی سایت را داشته باشید بایستی طراحی وب سایت خود را به بهترین ها بسپارید. انتخاب یک طراح سایت اشتباه می تواند علاوه بر زمان، هزینه ی زیادی از شما بگیرد.

وب سایت عالی، چیزی فراتر از صرفاً گرافیکی زیبا و جذاب می باشد. اگرچه افراد زیادی هستند که طراحی سایت انجام می دهند، اما اگر بهترین وب سایت با بهترین کیفیت را می خواهید را باید طراحی سایت خود را به یک طراح متبحر بسپارید.

وقتی طراحی سایت خوب باشد کاربران راحتتر می توانند به آن دست یابند. بنابراین ترافیک بیشتری جذب می کند و می تواند نرخ تبدیل کسب و کار شما را افزایش دهد.

برای طراحی سایت چند گزینه پیش رو دارید. یا می توانید از یک طراح یا به عبارت دیگر یک فریلنسر تقاضا کنید تا برایتان یک وب سایت طراحی کند. یا می توانید خودتان این کار را انجام دهید. امروزه با وجود سایت ساز ها، طراحی سایت مانند گذشته سخت نیست و هر کسی حتی بدون دانش کدنویسی می تواند سایت طراحی کند. اما بایستی در نظر داشته باشید که طراحی سایت جزئیات زیادی دارد و شاید اگر به اندازه ی کافی مجرب نباشید، نتوانید در نهایت وب سایتی عالی و کاربردی آنچنان که باید، ایجاد کنید. طراحی سایت مستلزم صرف زمان و انرژی زیاد است. اگر به اندازه ی کافی صبور نیستید و یا حوصله ندارید، بهتر است سفارش طراحی سایت خود را به شرکت های معتبر این حوزه بسپارید.

استخدام یک شرکت طراحی سایت معتبر، گزینه ی دیگری است که برای طراحی سایت خود پیش رو دارید.

اگر به دنبال طراحی سایتی حرفه ای و عالی برای تجارت خود باشید، شاید پیدا کردن بهترین طراح سایت که طرح های خوبی ارائه دهد کمی سخت و زمانگیر باشد. شرکت های زیادی هستند که کار طراحی سایت انجام می دهند، اما اینکه کدام یک بهترین است، تصمیم گیری را مشکل می کند.

برای اینکه بتوانید بهترین طراح سایت را پیدا کنید، باید تلاش های زیادی انجام دهید.

بدون شک یک طراح سایت خوب از دیدگاه کاربران طراحی است که بتواند نیاز های آنها را به خوبی درک کند و طرح هایی عالی و منطبق با نظرات آنها ارائه دهد.

یک طراح سایت خوب و حرفه ای باید خلاق باشد و طرح های ابتکاری خود را با فناوری های جدید برای ایجاد بهترین طرح ها ترکیب کند، به مشتریان اهمیت دهد و همیشه در حال یادگیری باشد. پشتیبانی سایت مهم تر از طراحی وب سایت می باشد.

شرکت ها با توجه به اینکه منابع زیادی در اختیار دارند بهتر از افراد هستند.

برای اینکه در انتخاب بهترین طراح سایت در ایران بتوانید بهتر تصمیم گیری کنید در ادامه ی مقاله به بررسی برخی از مهمترین ویژگی های یک شرکت طراح خوب وب می پردازیم.

fبهترین طراح سایت در ایران

بهترین طراح سایت در ایران

ویژگی های بهترین طراح وب سایت در ایران

رزومه ی کاری و مهارت های کارکنان

روزمه ی کاری هر طراحی معرف اعتبار و صلاحیت او می باشد. از طریق بررسی رزومه همچنین می توانید متوجه شوید که طراح مورد نظر چه خدماتی ارائه می دهد. از آنجا که طراح های حرفه ای و معتبر، پروژه های زیادی انجام داده اند و با صنایع مختلف همکاری داشته اند، طیف گسترده ای از خدمات را ارائه می دهند.

می توانید با طراح ها تماس بگیرید و در مورد مهارت های کارکنان آنها و فناوری هایی که برای طراحی استفاده می کنند، سؤال کنید. طراح های معتبر یک تیم حرفه ای طراحی سایت دارند و به طور حرفه ای و با برخورداری از تخصص های مختلف بر روی پروژه ها کار می کنند.

در واقع بهترین طراح سایت، شرکتی است که بهترین کارمند ها را دارد.

زمانبندی پروژه ها

برای خیلی از کاربران اتمام پروژه ی طراحی در یک زمان مشخص بسیار مهم است. مدیران شرکت ها باید به این موضوع اهمیت زیادی بدهند. هر پروژه ای باید در یک زمان مشخص به پایان برسد. بهترین طراح سایت شرکتی است که بر روی پروژه ها مدیریت زمانی داشته باشد.

مشخص کردن فرآیند انجام پروژه

بهترین طراح سایت، فرآیند مشخصی از انجام پروژه ها و تحقق اهداف طراحی دارد و این موضوع را با مشتری در میان می گذارد. بهترین شرکت های طراحی سایت، تجربه ی زیادی دارد و به واسطه ی تجربه ای که دارند می توانند فرآیند مشخصی از مراحل طراحی ارائه دهند.

طراحی سئو را درک می کند

بهترین طراح سایت اهمیت سئو را درک می کند و آن را به خوبی در پروژه ها پیاده سازی می کند.

اگر به دنبال بهترین طراح سایت در ایران هستید، طراحی را انتخاب کنید که به سئو اهمیت ویژه ای بدهد.

انعطاف پذیری

یک طراح سایت خوب به اندازه ی کافی انعطاف پذیر است و در صورت تقاضای ایجاد تغییر طی پروسه ی طراحی از سمت کاربر، تغییرات را بدون نگرانی اعمال می کند.

برگزاری جلسه با مشتری

طراحان حرفه ای وب سایت برای اینکه به نظرات و اهداف مشتری از طراحی سایت پی ببرند با او یک جلسه برگزار می کنند. در واقع اولین مرحله از طراحی سایت برگزاری یک جلسه می باشد. در جلسه ای که برگزار می شود همه ی موارد طراحی سایت بایستی مطرح شود. مثلاً اینکه مشتری چه نوع طرحی را می پسندد. رقبای او چه کسانی هستند و چه ویژگی هایی دارند. مشتریان او چه کسانی هستند و چه ویژگی هایی دارند و …

در این مرحله می توان معماری طراحی و نقشه ی سایت را مشخص کرد. منظور از نقشه ی سایت لیستی از صفحاتی است که کاربر می خواهد در وب سایت خود داشته باشد و همچنین نحوه ی پیمایش سایت.

ارتباط با مشتری

بهترین طراح های سایت در ایران به ارتباط با مشتری اهمیت زیادی می دهند. آنها به طور مرتب با مشتری در ارتباط هستند و وی را از پیشرفت طراحی سایت مطلع می کنند. این ارتباط از هر طریقی مثلاً تماس تلفنی و یا جلسات حضوری و یا از طریق ایمیل می تواند باشد. مهم این است که ارتباطات همیشگی و در فواصل زمانی مرتب تا پایان پروژه ی طراحی ادامه داشته باشد.

بهترین طراح سایت در ایران

بهترین طراح سایت در ایران

چرا برای طراحی سایت به شرکت های طراحی سایت مراجعه کنیم؟

طراحی سایت بخش های مختلفی دارد. به طور مثال گرافیک سایت، کدنویسی، سئو، راه اندازی سایت و ….شرکت های طراحی، منابع مختلفی در اختیار دارند. آنها در زمینه های مختلف تخصص دارند و می توانند فاز های مختلف طراحی را به نحو احسن انجام دهند. با مراجعه به بهترین شرکت طراحی سایت در ایران می توانید طراحی وبی معنادار داشته باشید و بالاترین کیفیت طراحی سایت را دریافت کنید.

شرکت های معتبر طراحی سایت با داشتن کادری حرفه ای، از مشاور گرفته تا سئوکار و طراح و برنامه نویس حرفه ای، بهترین طرح ها را ارائه می دهند.

وب سایت شما هر نوع نیازی که داشته باشد طراحان وب حرفه ای این موضوع را به خوبی تشخیص می دهند و آنها را در کمترین زمان رفع می کنند.

طراحان وب حرفه ای از ترند های روز مطلع هستند و از آخرین استاندارد ها و فناوری ها در بخش های مختلف طراحی استفاده می کنند.

آنها با استفاده از ابزار های تجزیه و تحلیل به خوبی بازار و رقبای شما را تحلیل می کنند و بهترین راه حل ها برای ایجاد تغییرات لازم در وب سایتتان را در اختیار شما قرار می دهند.

به همین دلایل و دلایل بسیار دیگری بهتر است طراحی سایت خود را به شرکت های معتبر طراحی سایت بسپارید. آنها همچنین با در نظر گرفتن بودجه ی مشتری با کیفیت ترین طراحی ها را انجام می دهند.

سپردن طراحی سایت به شرکت های معتبر در واقع یک جور سرمایه گذاری است. اگرچه شما در ابتدا هزینه ای پرداخت می کنید، اما وقتی وب سایت عالی و کاربردی دریافت کنید که در ارائه ی تجربه ی کاربری عالی باشد، جذب خوبی خواهد داشت. بنابراین ترافیک زیادی به سمت وب سایت شما سرازیر خواهد شد. این می تواند یک موقعیت عالی برای فروش و یا ارائه ی خدمات برای شما به وجود آورد. در چنین حالتی می توانید چندین برابر هزینه ای که برای طراحی سایت کرده اید را به دست آورید.

شرکت طراحی سایت دارکوب با بیش از 18 سال سابقه طراحی حرفه ای وب سایت و برخورداری از کادری حرفه ای بهترین و با کیفیت طراحی ها را انجام می دهد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد طراحی و سئو وب سایت خود می توانید از خدمات مشاوره ی رایگان و تخصصی شرکت دارکوب استفاده کنید.

منظور از طراحی عالی وب سایت چیست؟

طرحی عالی محسوب می شود که هم از نظر گرافیکی و ظاهری جذاب و قابل درک باشد و هم از نظر عملکرد خوب باشد.

یک طراحی وب عالی حاوی محتوای ارزشمندی برای کاربر است.

در آن از کلمات کلیدی مناسب به خوبی و به اندازه استفاده شده است.

سرعت بارگذاری خوبی دارد. سرعت بارگذاری وب سایت یکی از فاکتور های مهم سئو و جذب کاربر می باشد. طبق مطالعات اگر سرعت بارگذاری وب سایت ها بیش از 3 ثانیه به طول بیانجامد خیلی زود کاربران خود را از دست می دهد.

پیمایش راحت مورد دیگری است که در طراحی های خوب وب سایت رعایت می شود. مشتریان باید بتوانند اطلاعات مورد نیاز خود را بدون دردسر و براحتی بیابند. همچنین وب سایتی که خوب طراحی شده باشد در دسترس است.

ریسپانسیو بودن از دیگر مواردی است که در صفحات وب کاربردی رعایت می شود. خیلی از کاربران امروزی با استفاده از دستگاه های مختلف مانند گوشی های همراه و یا تبلت ها و در حین سفر خود به یک مقصد دیگر وب سایت ها را مرور می کنند. بنابراین خیلی مهم است که صفحات ریسپانسیو طراحی شوند. ریسپانسیو بودن بدین معناست که طراحی سایت شما بدون از دست دادن خوانایی و بهم خوردگی در هر صفحه نمایشی با هر سایز مانیتوری قابل مشاهده است.

چگونه بهترین طراح سایت را انتخاب کنم؟

برای اینکه بهترین انتخاب را داشته باشید، ابتدا هدفتان از طراحی سایت را مشخص کنید. مثلاً اینکه به دنبال ارائه ی خدمات و اطلاع رسانی به کاربران هستید و یا به دنبال کسب درآمد و فروش هستید. بعد از آن با توجه به نکات گفته شده در مقاله و همچنین بررسی روزمه و پروفایل طراح ها می توانید بهترین شرکت طراحی سایت که بیشترین سازگاری با پروژه ی شما دارد را انتخاب کنید.

همچنین می توانید از بخش مشاوره ی طراح های سایت در ایران استفاده کنید و در مورد جنبه های مختلف طراحی سایت خود صحبت کنید. با آگاهی طراح سایت خود را انتخاب کنید تا بهترین نتایج به دست آورید.

نتیجه

بهترین طراح ها همیشه کاربران را در اولویت قرار می دهند و رضایت مشتری در صدر کار آنها می باشد.

شرکت دارکوب یکی از بهترین طراح های سایت در ایران می باشد. شرکت دارکوب با برخورداری از کادری حرفه ای و با در نظر گرفتن اهداف و بودجه ی مشتری بی نظیرترین طرح ها را ارائه می دهد.

اگر به دنبال طراحی وب سایتی حرفه ای و بهره مندی از بهترین خدمات سئو هستید، می توانید از مشاوره های رایگان و تخصصی شرکت دارکوب استفاده کنید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز