تبلیغات در گوگل به چه روش هایی ممکن است؟

نوشته شده توسط مرضیه نوایی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=13081

5/5 - (3 امتیاز)
تبلیغات گوگل

تبلیغات در گوگل به چه روش هایی ممکن است؟

تبلیغات در گوگل برای هر کسب و کار آنلاینی مهم است. تبلیغات در گوگل به دو صورت انجام می شود. کار کردن بر روی سئو سایت و تبلیغات در گوگل ادوردز. سئو و تبلیغات گوگل به بیشتر دیده شدن  طراحی سایت و رشد مشاغل کمک می کند. بهینه سازی سایت باعث جذب ترافیک ارگانیک و رایگان می شود. Google Adwords تبلیغات به ازای کلیک است و مستلزم صرف هزینه می باشد.

تبلیغات در گوگل چیست؟

تبلیغات در گوگل ادوردز برای مشاغل بسیار سودآور است. بر اساس مطالعات، روزانه 3.5 میلیارد جستجو از طریق موتور جستجوی گوگل انجام می شود. صاحبین کسب و کار های آنلاین با تبلیغات در گوگل فرصت بسیار خوبی برای جذب کاربران و کسب درآمد بیشتر دارند. گوگل ادوردز به طراحی سایت شما این شانس را می دهد تا برای کلمات کلیدی که سایتتان بر اساس آنها بهینه سازی شده است بیشتر دیده شود.

تبلیغات در گوگل ادوردز غیر رایگان است. گوگل ادز یک پلتفرم تبلیغاتی است که توسط گوگل ارائه شده است. تبلیغ در گوگل می تواند کاربران زیادی را جذب کند اما باز هم به این معنا نیست که صاحبین کسب و کار های آنلاین با تبلیغ در گوگل می توانند رتبه های بالای SERP را به دست آورند. به دست آوردن رتبه های بالاتر صفحه نتایج جستجو نیاز به پیاده سازی استراتژی های سئو سایت نیز دارد. تبلیغات گوگل کمک می کند تا طراحی وب سایت شما برای کاربران هدف نمایش داده شود. در واقع تبلیغات در گوگل ادوردز استراتژی بازاریابی شما را هدفمند می کند.

تبلیغ در گوگل چگونه است؟

برای تبلیغ در گوگل در وهله اول لازم است که یک دامنه بین المللی داشته باشید. برای استفاده از خدمات تبلیغات گوگل ابتدا کلمات کلیدی که می خواهید طراحی سایت شما بر اساس آنها به کاربران نمایش داده شود را مشخص کنید. باید مشخص کنید که هدف شما از تبلیغات در گوگل چیست؟ با مشخص کردن هدف خود از تبلیغات در گوگل بهتر می توانید برای انتخاب کلمات کلیدی تصمیم گیری کنید. برای مشخص کردن کلمات کلیدی ابزار های مختلفی نیز وجود دارد که می توانید از آنها استفاده نمایید.

ثبت آگهی رایگان در گوگل

در گوگل طراحی وب سایت هایی هستند که خدمات ثبت آگهی رایگان در گوگل ارائه می دهند. برای ثبت آگهی رایگان در گوگل ابتدا باید در این وب سایت ها ثبت نام کنید. با شناسایی این وب سایت ها بدون صرف هزینه می توانید ثبت آگهی کنید. ثبت آگهی رایگان در گوگل برای کسب و کار های نوپا که تازه وارد صنعت تجارت شده اند یک راه حل بسیار خوب برای کاهش هزینه های تبلیغات می باشد. برای ثبت آگهی در گوگل سعی کنید متن های جذاب و با کیفیت بنویسید. آگهی های خود را به طور مرتب بروزرسانی کنید. در عنوان آگهی از کلمات کلیدی استفاده کنید.

ثبت آگهی در گوگل چگونه انجام می شود؟

بعد از مشخص کردن کلمات کلیدی طراحی وب سایت خود بایستی ثبت آگهی در گوگل داشته باشید. یک راه حل برای ثبت آگهی در گوگل استفاده از برنامهم گوگل ادز است. برای ثبت آگهی در گوگل بعد از اینکه وارد پلتفرم گوگل ادوردز شدید یک کمپین تشکیل دهید. کمپین های مختلف شامل کلمات کلیدی متفاوتی هستند.

تنظیم کمپین ها در گوگل ادوردز

بعد از وارد شدن به پلتفرم Google Adwords یک کمپین تشکیل دهید. نوع کمپین خود را از بین کمپین های مختلفی که در گوگل ادز وجود دارد انتخاب کنید. هر کمپین ویژگی های متفاوتی از دیگری دارد. سعی کنید کمپینی را انتخاب کنید که بیشترین همخوانی را با اهداف بازاریابی آنلاین شما دارند.

مکان جغرافیایی و زبان

در مرحله بعد تبلیغات در گوگل ادوردز می توانید مشخص کنید که تبلیغات شما برای کدام ناحیه و کشور و شهر نمایش داده شود. اگر کاربرانی از سراسر دنیا دارید می توانید گزینه ی همه کشور ها را انتخاب کنید. مشخص کردن ناحیه نمایش تبلیغات، برنامه بازاریابی آنلاین شما را بهینه می کند. شما می توانید مشخص کنید که تبلیغات در گوگل ادوردز تنها برای برخی نواحی خاص نمایش داده شود. با مشخص کردن زبان نیز تبلیغات شما برای افرادی که همان زبان را دارند، نمایش داده می شود.

شبکه ها و دستگاه ها

به طور پیش فرض تبلیغات در گوگل ادوردز برای تمام شبکه ها و دستگاه ها نمایش داده می شود. اما شما می توانید مشخص کنید که تبلیغات طراحی وب سایت برای کدام شبکه ها و دستگاه ها نمایش داده شود.

تنظیم بودجه

در این بخش می توانید مشخص کنید که به چه میزان می خواهید برای تبلیغات در گوگل ادوردز هزینه کنید. به طور مثال برای هر کلیک حاضرید چقدر پرداخت کنید.

افزونه ها در گوگل ادوردز

با افزونه ها در گوگل ادوردز می توانید اطلاعات بیشتری در اختیار کاربران قرار دهید. به طور مثال برخی از رایج ترین افزونه ها در گوگل ادز افزونه درج شماره تماس، درج نقد و بررسی کالا و … می باشد.

هزینه تبلیغات در گوگل چقدر می شود؟

هزینه تبلیغات در گوگل بستگی به شما و تصمیم شما برای میزان بودجه لازم برای سرمایه گذاری در بخش تبلیغات آنلاین دارد. شروع هزینه تبلیغات در گوگل معادل 5 دلار آمریکا می باشد. در تعیین نهایی هزینه تبلیغات در گوگل، تعیین کلمات کلیدی، میزان بودجه ای که برای هر کلیک در نظر می گیرید و …. دخیل هستند. برخی کلمات کلیدی بسیار رقابتی تر هستند و نیازمند بودجه بیشتری برای تبلیغات در گوگل هستند. اما به طور تقریبی میزان بودجه لازم برای هر کلیک در تبلیغات کلیکی برابر 2.3 دلار آمریکاست. اما برای لغات فارسی این میزان معمولاً 10 تا 50 سنت است. تبلیغات در گوگل رایگان نیست و نیاز به صرف هزینه دارد. اگرچه تبلیغات در گوگل رایگان نیست اما تبلیغ در گوکل ترافیک و سودآوری زیادی برای مشاغل مختلف به همراه دارد. تبلیغ در گوگل فقط به صورت متنی نیست و به شکل تصویری هم می تواند باشد. تبلیغات نمایشی در گوگل در وب سایت ها و شبکه های اجتماعی مانند یوتوب به کاربران نمایش داده می شود.

سئو و بهینه سازی سایت

یک راه دیگر برای جذب ترافیک و کسب درآمد بیشتر کار کردن بر روی سئو سایت است. ترافیکی که از طریق سئو به دست می آید ارگانیک و رایگان است. بهینه سازی سایت باعث می شود تا طراحی وب سایت شما در نتایج بالاتر SERP نمایش داده شود. کسب رتبه های بالاتر SERP در جذب کاربران بیشتر و کسب اعتبار بیشتر تأثیر زیادی دارد.

موتور های جستجو بر اساس الگوریتم هایی که دارند به طراحی وب سایت ها امتیاز می دهند. هر چه امتیاز یک طراحی سایت بیشتر باشد شانس بیشتری برای گرفتن رتبه های بالاتر یک سری کلمات کلیدی خاص هنگام جستجوی کاربر دارد. امتیاز گوگل به طراحی سایت بین 0 تا 10 است. البته رتبه بندی هایی که گوگل برای وب سایت ها در نظر می گیرد ثابت نیست. هر چند ماه یکبار گوگل وب سایت ها را مجدداً بازبینی می کند و امتیاز می دهد. وب سایت هایی با امتیاز 10 بالاترین هستند و طراحی سایت هایی با امتیاز 3 تا 7 متوسط محسوب می شوند.

طراحی سایت هایی که امتیاز های بیشتری دارند درصد بیشتری کلیک و بازدید دارند. همین موضوع به درآمد بیشتر کمک می کند. سئو استراتژی های زیادی دارد. هر چه بیشتر بر روی بهینه سازی سایت خود کار کنید شانس بیشتری برای کسب رتبه های بالاتر موتور های جستجو دارید. بهینه سازی سایت باعث بهبود کیفیت سایت و سرعت آن می شود. قواعد موتور های جستجو بر اساس جلب رضایت کاربران است. بهینه سازی سایت منجر به جلب رضایت کاربران می شود. اساس سئو سایت جلب رضایت کاربران است. وب سایت های سئو شده در ایجاد تجربه کاربری بهتر و جلب رضایت کاربران موفق تر هستند. برخی از استراتژی های مهم سئو عبارتند از:

بهینه سازی عناوین

یکی از استراتژی های بهینه سازی سایت، بهینه سازی عناوین صفحه است. هر صفحه باید یک عنوان منحصر به فرد داشته باشد. عنوان صفحه باید توصیفی باشد و به درک کاربر از محتوای صفحه کمک کند.

لینک سازی داخلی

لینک سازی داخلی به معنای ایجاد پیوند بین صفحات مختلف و مقالات در یک طراحی سایت است. لینک سازی داخلی بایستی بگونه ای باشد که کاربران به اطلاعات مرتبط و دقیق تری دست پیدا کنند. بهتر است مقالات با استفاده از کلمات کلیدی که در آنها استفاده شده است به یکدیگر مرتبط شوند. از لینک سازی داخلی بیش از اندازه استفاده نکنید.

استفاده از تگ های h1، h2 و …

استفاده از تگ ها برای عناوین و زیر عناوین به خلق تجربه کاربری بهتر کمک می کند. تگ h1 را برای عنوان اصلی مقاله استفاده کنید. از تگ h2 برای عنوان های اصلی در مقاله استفاده کنید. به همین ترتیب از بقیه تگ ها برای زیرعنوان ها استفاده کنید. از فونت های خوانا در متن مقالات و پست ها استفاده کنید.

بهینه سازی تصاویر

بهینه سازی تصاویر در بهبود سرعت سایت بسیار مؤثر است. اندازه تصاویر را بهینه سازی کنید. از متن alt برای توصیف تصاویر استفاده کنید. از کلمات کلیدی در نام فایل تصاویر استفاده نمایید.

بهبود سرعت صفحه

یکی از مهمترین قواعد سئو سایت بهبود سرعت صفحه است. صفحه ای که کند باشد نرخ ترک از صفحه زیادی خواهد داشت. عوامل زیادی در بهبود سرعت طراحی سایت مؤثرند. کد های صفحه بایستی بهینه شده باشند. از تصاویر بهینه شده استفاده شده باشد. قالب سایت به خوبی طراحی شده باشد و ….. سرعت بارگذاری یک طراحی سایت نباید بیشتر از 4 ثانیه باشد.

بک لینک سازی

بک لینک سازی به اعتبار صفحه و جذب ترافیک بیشتر کمک می کند. بک لینک های قوی و با کیفیت که از طراحی سایت های معتبر به دست آمده اند در بهبود رتبه سایت تأثیر گذارند. بک لینک سازی با تولید محتوای با کیفیت ایجاد می شود. بک لینک سازی بایستی به صورت طبیعی باشد. برخی کاربران برای اینکه بتوانند از مزایای بک لینک سازی بهره ببرند اقدام به خرید بک لینک می کنند. اما خرید بک لینک از دیدگاه گوگل و سایر موتور های جستجو درست نیست. خرید بک لینک منجر به پنالتی گوگل می شود. خرید بک لینک از اصول سئو کلاه سیاه است. گاهی جبران عوارض ناشی از خرید بک لینک بسیار هزینه بر است. در برخی موارد حتی این عوارض غیر قابل جبران هستند. بنابراین برای افزایش بازدید سایت بهتر است بک لینک سازی به صورت طبیعی باشد و از خرید بک لینک اجتناب کنید.

ارسال پست مهمان

ارسال پست مهمان یکی دیگر از راهکار های افزایش رتبه طراحی وب سایت در موتور های جستجو است. ارسال پست مهمان در بک لینک سازی های معتبر و قوی مؤثر است. صاحبین طراحی وب سایت ها با ارسال پست مهمان و لینک سازی به سایت خود می توانند کاربران زیادی برای طراحی وب سایت خود به دست آورند. برای ارسال پست مهمان سعی کنید طراحی وب سایت های معتبر و مرتبط به صنعت کاری خود را پیدا کنید. به این صورت می توانید کاربرانی مرتبط به کسب و کار خود پیدا کنید.

تولید محتوا

مهمترین فرآیند سئو سایت تولید محتوا با کیفیت است. کاربران برای محتوای یک سایت به آن مراجعه می کنند. تولید محتوای با کیفیت باعث جذب و نگهداری کاربران در صفحه می شود. تولید محتوا هم به صورت متنی می تواند باشد و هم تصویری و ویدئویی و …. سعی کنید از کلمات کلیدی در انواع تولید محتوای سایت خود استفاده کنید. تولید محتوا باید برای کاربران ایجاد ارزشمندی کند. یعنی تولید محتوا به شکلی باشد که کاربران با خواندن آن برای سؤالات خود پاسخی بیابند. همراه تولید محتوا بازاریابی محتوایی نیز به جذب مشتریان بیشتر کمک می کند.

بازاریابی محتوای چیست؟

بازاریابی محتوایی یکی از اشکال بازاریابی آنلاین است. در دنیای دیجیتال مارکتینگ استفاده از استراتژی های بازاریابی آنلاین برای هر صنعت آنلاینی مهم است. بازاریابی محتوای با هدف جذب کاربران انجام می شود. در بازاریابی محتوای تولید محتوا به صورتی انجام می شود که کاربران علاقه مند به خرید شوند.

چرا دیجیتال مارکتینگ مهم است؟

با رشد رسانه های اجتماعی بسیاری از کاربران سهم بزرگی از زمان خود را به گردش در فضاهای مجازی اختصاص می دهند. دیجیتال مارکتینگ یک راهکار بسیار خوب برای جذب این عده از کاربران به کسب و کار شما می باشد.

دیجیتال مارکتینگ به کسب و کار های آنلاین کمک می کند تا اعتبار و قدرت بیشتری به دست آورند. دیجیتال مارکتینگ به افزایش بازدید سایت و افزایش نرخ تبدیل کمک می کند. برای اینکه بتوانید از دیجیتال مارکتینگ بیشترین بهره را ببرید لازم است تا با انواع بازاریابی اینترنتی آشنا باشید و هر کدام را تجزیه و تحلیل کنید و بهترین استراتژی را برای کسب و کار خود انتخاب کنید. برخی از کانال های بازاریابی اینترنتی مانند طراحی وب سایت، شبکه های اجتماعی، ایمیل مارکتینگ و …. در گستردگی تعامل با کاربران بسیار مؤثرند.

برای اینکه بتوانید بیشترین سود را از استراتژی های بازاریابی اینترنتی ببرید بهتر است یک شرکت دیجیتال مارکتینگ معتبر استخدام کنید. یک شرکت دیجیتال مارکتینگ با بررسی راهکار های دیجیتال مارکتینگ بهترین راه حل را به بهترین نحو برای شما انجام می دهد. شرکت دیجیتال مارکتینگ با استفاده از ابزار های مناسب بازاریابی اینترنتی برای شما انجام می دهد. شرکت دیجیتال مارکتینگ خدمات زیادی مانند طراحی وب سایت، بازاریابی محتوای، ایمیل مارکتینگ و …. انجام می دهد. شرکت دارکوب با بیش از دو دهه فعالیت یکی از بهترین شرکت های دیجیتال مارکتینگ است. شرکت دیجیتال مارکتینگ دارکوب انواع خدمات بازاریابی اینترنتی مانند طراحی وب سایت، بهینه سازی سایت، بازاریابی محتوای و …. را با بهترین کیفیت ارائه می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر از خدمات دیجیتال مارکتینگ شرکت دارکوب و تصمیم گیری برای بهترین راهکار بازاریابی آنلاین برای کسب و کار خود در صورت علاقه مندی می توانید از خدمات مشاوره رایگان و تخصصی شرکت دارکوب استفاده نمایید.

خرید رپورتاژ

یکی از بهترین راه های تبلیغات سایت خرید رپورتاژ است. خرید رپورتاژ یکی دیگر از راه حل های بازاریابی اینترنتی است. با خرید رپورتاژ شما شانس بیشتری برای معرفی محصولات و خدمات خود در طراحی سایت های معتبر دارید. با خرید رپورتاژ محصولات و خدمات شما بیشتر دیده می شود. خرید رپورتاژ در کسب اعتماد موتور های جستجو به طراحی سایت شما مؤثر است. خرید رپورتاژ شانس به دست آوردن رتبه های بالاتر SERP طراحی سایت شما را افزایش می یابد.

کاربران از رپورتاژ های آگهی استقبال بیشتری نسبت به تبلیغات سایت می کنند. رپورتاژ خبری در میان مطالب اصلی یک وب سایت قرار می گیرد. به همین دلیل احتمال خوانده شدن مقاله شما در خرید رپورتاژ آگهی بسیار بالاست. بنابراین سعی کنید از این فرصت برای معرفی کسب و کار خود استفاده کنید. تبلیغات سایت به بخش مهمی در هر کسب و کار آنلاینی تبدیل شده است. دنیای تجارت بسیار رقابتی است. مشاغل آنلاین با تبلیغات سایت خودشان می توانند فرصت بیشتری برای جذب کاربران داشته باشند. تبلیغات سایت را می توانید در کانال های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام و یوتوب یا گوگل ادوردز و یا با خرید رپورتاژ و …. انجام دهید.

خلاصه

تبلیغات برای کسب و کار ها نقش پر رنگی در جذب کاربران و جلب اعتماد آنها بازی می کند. مشاغل مختلف با تبلیغات می توانند رتبه طراحی وب سایت خود ارتقاء دهند و بیشترین میزان ترافیک را به دست آورند. جذب ترافیک بیشتر به کسب درآمد بیشتر و رشد کسب و کار ها کمک می کند. تبلیغات برای مشاغل آنلاین هم به صورت پولی و هم رایگان امکان پذیر می باشد. کار کردن بر روی سئو سایت بهترین راه حل تبلیغات رایگان است. بهبود سئو سایت باعث جلب اعتماد موتور های جستجو به طراحی وب سایت شما و جلب رضایت کاربران می شود. سئو سایت راهکار های متنوعی مانند تولید محتوا، بک لینک سازی و …. دارد. اما برای تبلیغات در گوگل بایستی هزینه کنید. تبلیغات در گوگل رایگان نیست. یکی از پلتفرم های تبلیغات در گوگل، تبلیغات در گوگل ادوردز است. خرید رپورتاژ و ثبت آگهی در طراحی سایت درج آگهی از دیگر راه کار های تبلیغات آنلاین و معرفی خدمات و محصولات صنایع آنلاین است. ثبت آگهی در گوگل منجر به بیشتر شناخته شدن برند تجاری شما می شود.

برای تبلیغات محصولات و خدمات خود و ثبت آگهی در گوگل بهترین راه حل استخدام یک شرکت دیجیتال مارکتینگ معتبر است. یک شرکت دیجیتال مارکتینگ با داشتن ابزار های مختلف و تجربه کاری حرفه ای می تواند بهترین و با کیفیت ترین راه حل ها را ارائه دهد. شرکت دیجیتال مارکتینگ دارکوب با برخورداری از کادری حرفه ای ارائه دهنده ی خدمات بازاریابی اینترنتی، تولید محتوا، بازاریابی محتوای، طراحی وب سایت، خدمات سئو سایت، ثبت آگهی، خرید رپورتاژ، تبلیغات در گوگل، ثبت آگهی رایگان در گوگل و …. می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی خدمات بازاریابی اینترنتی شرکت دارکوب در صورت علاقه مندی می توانید از خدمات مشاوره رایگان و تخصصی شرکت دارکوب استفاده نمایید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز