گوگل ادوردز چیست؟

رتبه بندی کاربر: 1 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

حتماً تا حالا در صفحه های نتایج جست‌جوی گوگل دیدید که در بالای صفحه سمت راست یا زیر نتایج، تبلیغات متنی کوچکی هست.Google AdWordsسیستم تبلیغاتی گوگل است که در آن تبلیغ کنندگان بر اساس کلمات کلیدی خاص پیشنهاد می کنند تا تبلیغ های قابل کلیک آنها در نتایج جستجوی بسته به رقابتی که بین کلمات کلیدی و تبدیل این کلمات به دنیای واقعی تجارت شما، این سیستم ممکنه مفید باشه یا نباشه. در بیشتر موارد ما متوجه شدیم که Google AdWordsبرای انواع کسب و کار خیلی موثره، البته تا زمانی که هزینه ای برای کلمات کلیدی اشتباه خرج نشه. افرادی که برای تبلیغات از Google AdWordsاستفاده می کنن می تونن کاربران را در دو شبکه اصلی - شبکه جستجو و شبکه نمایشی.


شبکه جستجو اشاره به تبلیغاتی داره که پرداخت برای هر کلیک است، که در آن تبلیغ کنندگان در کلمات کلیدی که مربوط به کسب و کارشونه و فرصتی برای نمایش تبلیغات اونها به کاربرایی است که به دنبال همون کلمه کلیدی وارد گوگل شدن که یکی از زیر منو های دیجیتال مارکتینگ حرفه ای است. شبکه نمایشی به تبلیغ کنندگان پیشنهاد میده که آگهی های تبلیغاتی شون رو به صورت بنر های تصویری در وب سایت هایی که بخشی از شبکه های نمایشی هستن، قرار بدهند.شبکه نمایشی گوگل حدود 90 درصد از کاربران اینترنت جهانی را به خود جلب کرده است. اگرچه هر دو کمپین های تبلیغاتی توسط Google AdWordsاداره می شوند، اما اصطلاح"AdWords" به طور معمول برای اشاره به شبکه جستجو استفاده می شود.یکی از راه های تبلیغاتی و بازاریابی دیجیتال تبلیغ در گوگل فارسی است.

گوگل ادوردز چیست ؟

گوگل ادوردز (google ads) سیستمی است که گوگل برای کمک به سوق دادن ترافیک واجد شرایط یا مشتریان مناسب به سمت کسب و کار شما است در حالی که فرد یا افرادی در جستجوی محصولات و خدماتی مانند: محصولات و خدمات پیشنهادی شما می باشند. با گوگل ادز می توانید بازدید وب سایت خود را افزایش دهید، تماس تلفنی بیشتری دریافت کرده و بازدیدهای داخل فروشگاه خود را افزایش دهید. در ..

0 متن تبلیغ در گوگل برای کوئری های مرتبط نشان داده می شود. این یک سیستم پرداخت به ازای هر کلیک PPC ( Pay-per-click) است، که این موضوع به این معنی می باشد که شما می توانید از طریق سرمایه گذاری و مزایده برای یک سری عبارات، جایگاه تبلیغ را مشخص کنید و تنها زمانی هزینه پرداخت کنید که کاربر بر روی تبلیغات شما کلیک کرده باشد.

چرا باید از گوگل ادوردز استفاده کنیم؟

معمولا بازدید کنندگانی که ممکن است سایت را در نتایج طبیعی گوگل پیدا کرده باشند، رفتار متفاوتی با بازدید کنندگانی که از طریق گوگل ادوردز وارد سایت شده اند خواهند داشت. دلیل این امر بسیار ساده است، به دلیل ترافیکی که از طریق جستجو و گشت و گذار و به عبارتی سئو به دست آمده باشد، مربوط به بازدید کنندگانی است که اغلب به دنبال اطلاعات هستند. این در حالی می باشد که بازدید کنندگان تبلیغات پولی به خوبی می دانند که بر روی تبلیغ کلیک می کنند و به دنبال خرید محصول یا خدمات مورد نیاز خود هستند.

تفاوت شبکه جستجو و شبکه نمایشی

این شبکه ها کاربران را در دو سناریو کاملا متفاوت قرار میدن، لازم به ذکر نیست از آنجا که معیارهای هر شبکه ترکیب شده اند، ارزیابی نحوه عملکرد هر کدوم چالش برانگیزه و گزینه ای را برای تفکیک بودجه خود از طریق شبکه حذف می کنه. استفاده از یک استراتژی برای هر دو نوع شبکه مثل اینه که بخوای یک میخ گرد رو در یک سوراخ مربع جفت کنی... می دونی که نمیشه! اگر کمپینی دارید که در هر دو شبکه مقبول واقع شده،  خودتون رو از درد و عذاب آینده دور کنید.
قبل از اینکه به پیچیدگی های هر شبکه بپردازیم، به این قاعده که نوآوری اخیر گوگل است یعنی جستجو در شبکه با انتخاب صفحه نمایش اشاره می کنیم.به تبلیغ کننده ها اجازه می ده که کمپین های جستجو رو به شبکه نمایشی  Googleمحدود کنند. در واقع ادعا میکنه که از سیگنال های بهبود یافته و روش پیش بینی جایی که تبلیغات شما احتمالا بهترین عملکرد را دارند، استفاده میکنه برای اطمینان از اینکه نمایش تبلیغات شما فقط به کاربرهای ایده آل با تبلیغ شما نشان داده میشه. این تنظیم به پیشرفت کمپین ها کمک میکنه و به این ترتیب، تبلیغ کنندگان را افزایش می دهد و باعث جذب مشتری می شود.
برای کم اهمیت تر و یا تبلیغ کننده هایی که مدت زمان محدودی را برای مدیریت حساب اختصاص داده اند، این گزینه با تلاش کمتر باعث غرور و اعتماد به نفس شون میشه. تغییر مکان به این مدل باعث کنترل بیشتر داشتن بر شبکه نمایشی گوگل و قرار دادن یک باور بزرگ در گوگل می شود. اما توصیه من به کسایی که زمان کافی برای این کار رو دارن استفاده از بهترین روش های سنتی مدیریت شبکه جستجو و شبکه نمایشی در کمپین های جداگانه است.
آگهی ها و تبلیغات موجود در شبکه جستجو، رایج ترین و مشهورترین نوع تبلیغات پرداخت برای هر کلیک (PPC) است. با انتخاب این شبکه، تبلیغات شما واجد شرایط برای نمایش در اولین صفحه نتایج جستجوی گوگل خواهد بود. این فرمت تبلیغات فوق العاده موثره چون هدفش یک جستجوگر فعاله که ماموریت جستجو داره.

شما باید از کمپین جستجو در شبکه استفاده کنید اگر :

شما با یک بودجه محدود کار می کنید: به طور کلی وقتی که مشتریان به بودجه کم محدود می شوند، توصیه می کنیم با شبکه جستجو کارشون رو شروع کنن. وقتی در مقوله جستجو به اندازه کافی مهارت پیدا کردین، ممکنه بهتون توصیه بشه که از شبکه نمایشی استفاده کنید که چون جنبه بصری داره منجر به افزایش حجم جستجو برای کسب و کار شما می شه.
یک محصول اضطراری را به فروش می رسانید: اگر محصول ارائه شده یا خدمات شما چیزیه که کاربران به دنبال آن میروند (لوله کش، قفل ساز، برق، و غیره)، شما باید در شبکه جستجوگری تبلیغ کنید. برای این صنایع، ضروریه که آگهی شما زمانی ظاهر بشه که جستجوگر به خدمات شما نیاز دارد.

زمان استفاده از شبکه نمایشی گوگل

گوگل علاوه بر تبلیغات جستجوی سنتی، به تبلیغ کنندگان فرصت می دهد تا تبلیغات خود را بر روی سایت های مختلف از طریق اینترنت قرار دهند. این مجموعه از وب سایت ها، که از وبلاگ ها به سایت های خبری و حتی یوتیوب متغیر است، شبکه نمایشی گوگل نامیده میشه. به گفته گوگل، این نوع شبکه در گوگل شامل بیش از 2 میلیون سایت است که بیش از 90 درصد از کاربران اینترنت جهانی را به خود اختصاص می دهد. با توجه به گستردگی این شبکه، بهترین روش برای تبلیغاتی است که به دنبال گسترش حضور آنلاین خود هستند.
کاربران زمانی که در شبکه نمایشی هستن ممکنه لزوماً دنبال خرید کردن نباشن و در عوض، در مورد فعالیت های اینترنتی روزانه شون، گرفتن اخبار، خواندن پست های وبلاگ، تماشای کلیپ های ویدئویی، و غیره باشن. برای به دست آوردن کاربر در شبکه نمایشی ، تبلیغات شما باید توجه کاربران را جلب کنه و آنها را به اندازه کافی جذاب کنه تا از طریق اون به سایت شما برسند.

شما باید یک کمپین را اجرا کنید اگر:

1- می خواهید افراد را با نام تجاری خود آشنا کنید.
2- یک فرایند فروش طولانی دارید.
3- یک محصول جذاب دارید.
4- ویدئویی قانع کننده دارید.

نحوه استفاده از ppc:

قبل از اینکه بتوانید تبلیغات در Google AdWordsرا شروع کنید، باید یک حساب بسازید که هم آسونه هم اینکه خیلی سریع راه اندازی میشه. برای ساختنش هم می تونید از اکانت گوگل خودتون استفاده کنید هم اینکه یک اکانت جدید و مختص به گوگل ادوردز بسازید، بعد از اون باید یک سری اطلاعات اولی مثل موقعیت مکانی و منطقه زمانی رو مشخص کنید.
در نهایت، شما جزئیات صورتحساب رو تنظیم می کنید و در این صورت گوگل می تونه هر ماه برای شما صورت حساب رو بفرسته. بعد از ساختن حساب حالا باید به فکر ساختارش باشید. ساختار منطقی برای حساب شما می تونه تاثیر قابل توجهی در چند معیار سخت در PPC مانند نمره کیفیت داشته باشه. اطمینان از اینکه حساب شما به درستی ساختار یافته است، مزایای بسیاری دارد از جمله :

  • ترافیک و کلیک بیشتر
  • بالاترین نمره کیفیت (و در نتیجه، هزینه کمتر برای هر کلیک)
  • بهینه سازی و نگه داری آسان تر برای حساب کاربری شما

اگر قصد شما ساختن یک کمپین فردی است، ساختار حساب AdWords شما بسیار ساده خواهد بود اما اگه که شما قصد دارید چندین کمپین را به طور همزمان اجرا کنید یا در آینده برنامه ریزی کنید، برای ساختار بهینه حساب کاربری تون باید هزینه بپردازید. حساب ایده آل AdWords به کمپین های فردی سازماندهی شده است، که هر کدام دارای گروه های تبلیغاتی خاص خود هستند که به نوبه خود، هر گروه تبلیغاتی دارای کلمات کلیدی خاص خود، متن تبلیغاتی منحصر به فرد و صفحات فرود است.
چندین راه وجود دارد که می توانید یک حساب AdWords را با توجه به نیازهاتون بسازید برای مثال، در صورتی که کسب و کار شما در چندین بازار فردی اداره میشه؛ می توانید حساب AdWords خود را بر اساس ساختار وب سایت خود، با انواع محصولات یا خدماتی که تبلیغ می کنید یا مکان جغرافیایی بسازید.


حالا که حساب کاربری رو راه اندازی و ساختید، وقتش رسیده که بلوک های اساسی بنیادین یعنی کلمه های کلیدی که کار AdWords را انجام میدن، بررسی بشوند. همانطور که از اسمش مشخصه، کلمات کلیدی عبارتند از کلمات یا عبارات کلیدی که کاربران در هنگام جستجو برای یافتن اطلاعات مورد نیاز خود وارد Google می کنند. AdWords با اجازه دادن به تبلیغ کنندگان در پیشنهاد کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار خود عمل میکند به طوری که تبلیغات آنها با این کلمات کلیدی به کاربر ها نشان داده میشوند. تبلیغ کنندگان ترجیح میدن به جای خرید کلمات کلیدی اون رو پیشنهاد بدن، زیرا AdWords همانند یک حراج عمل می کنه تا اطمینان داشته باشه که فقط تبلیغاتی که هزینه زیادی کردن در PPC موفق میشن.
قبل از پیشنهاد کلمه کلیدی، اول باید بدونید که ارزش داره یا نه و این در طول مرحله تحقیق درباره کلمه کلیدی تعیین می شه. راه های مختلفی برای انجام تحقیقات کلید واژه PPC در هنگام راه اندازی یک کمپین جدید AdWords وجود دارد و ابزار  WordStream’s Free Keyword بهترین نقطه شروع است. در این ابزار به سادگی یک عبارت جستجو را برای شروع وارد کنید و لیستی جامع از کلمات کلیدی مربوط به اصلی را جلوتون ببینید. شما همچنین اطلاعات مربوط به کلمات کلیدی مرتبط، حجم جستجو و رقابت کلمات کلیدی رو هم میتونید مشاهده کنید.
WordStream Advisor، پلتفرم مدیریت PPC و رسانه های اجتماعی ماست، همچنین مجموعه ای جامع از ابزار تحقیقاتی کلمه کلیدی را فراهم می کند که شما رو قادر می سازه تا ایده های کلیدی جدیدی را پیدا کنید، شناسایی کلمات کلیدی و پیدا کردن کلمات کلیدی منفی برای حذف از کمپین های خود از جمله مواردیست که شامل این ابزار میشه. امروز برای آزمایشWordStream Advisor رایگان و بدون تعهد ثبت نام کنید تا ببینید چطور این ابزار می تونه به کسب و کار شما با جستجوی پرداختی کمک کنه.
بعد از شناسایی کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کارتون، همه کاری که باید انجام بدید اینه که متن یا نوشته های متقاعد کننده و تشویقی بنویسید که باعث یک کلیک ساده بشه. اگرچه Google AdWords طیف گسترده ای از فرمت های متنوع و گوناگون را ارائه می ده، تبلیغات PPC مبتنی بر متن، هسته اصلی AdWords را تشکیل می دن. نوشتن متن تبلیغ یک کار خاص و به چالش کشیدنه، به ویژه به دلیل محدودیت های فضایی که تبلیغ کنندگان تحت آن قرار دارند، شما فقط یک فضای بسیار محدود برای ایجاد یک پیام محرمانه برای مشتریانتون دارید که از طریق اون باید اونها رو برای کلیک کردن متقاعد کنید.
در هنگام نوشتن آگهی (Pay-Per-Click)PPC ، عناصر زیادی وجود داره؛ انتخاب زبان برای شما بسیار مهمه و می تونه تأثیر چشمگیری بر لحن و مقام تبلیغات شما داشته باشه. بعضی از آگهی ها شیوه های عاطفی مثل ترس و یا کمدی را برای وادار به کلیک کردن بازدید کننده هاشون انتخاب می کنن ، در حالی که دیگران روی پیشنهادات ویژه سرمایه گذاری می کنن تا تبلیغات خود را قانع کننده تر کنند.

ارزیابی قدرت حساب Google AdWords شما

در نظر گرفتن زمان بندی منظم برای تنظیم و بهینه سازی حساب کاربری خودتون، یکی از مهمترین مواردیه که می توانید به عنوان یک تبلیغ کننده انجام بدید. با این حال، حتی اگر شما همه چیز را درست انجام داده باشید، بازم سخته که بتونیم عملکرد کمپین رو پیش بینی کنیم. به همین دلیل هم ابزار WordStream، نرم افزار AdWords Performance Grader رو عرضه کرد. در 60 ثانیه یا کمتر، این نرم افزار یک بازرسی جامع از حساب Google AdWords شما انجام می ده.
پس از ورود ایمن به حساب AdWords خود، AdWords Performance Grader اعتبار حساب کاربری خود را بر اساس معیارهای مهم PPC از جمله :

  • بهینه سازی موبایل
  • صفحات فرود
  • خرج هدر رفته
  • نرخ کلیک
  • بهینه سازی متن تبلیغی 

ارزیابی می کند.
هیچ ابزار دیگری که رایگان هم باشه مثل AdWords Performance Grader به این اندازه دقیق و منحصر به فرد برای دیدن نحوه عملکرد حساب شما و شناسایی مناطقی که می توانید آنها را بهبود بخشید، به شما کمک نمی کنه پس همین امروز امتحانش کن.

Google AdWords چقدر هزینه دارد؟

این یک سوال منطقیه اما متأسفانه پاسخ آسان و متناسب با یک اندازه وجود نداره و بهترین جواب اینه "بستگی داره". هزینه AdWords بستگی به چندین متغیر داره، حالا اینکه چگونه این متغیرها بر درآمد آگهی شما تأثیر خواهند گذاشت و مفاهیمی را که شما باید برای درک آن به منظور تنظیم یک بودجه واقع بینانه برای کمپین های تبلیغاتی خود، شناسایی کنید رو من براتون توضیح میدم :

  • Google AdWords براساس یک سیستم حراجه که به کسب و کارهایی که به کمپین های تبلیغاتی با کیفیت بالا و هزینه های پایین تر و محل تبلیغ بهتر، پاداش می ده.
  •  شما می توانید کنترل دقیق بر نحوه صرفه جویی در بودجه AdWords خود را با استفاده از تاکتیک هایی مثل برنامه ریزی آگهی، هدف قرار دادن جغرافیایی و هدف قرار دادن دستگاه انجام بدید.
  • میانگین هزینه هر کلیک در Google AdWords بین 1 تا 2 دلار در شبکه جستجو است و متوسط CPC (Cost Per Click)در شبکه نمایشی کمتر از 1 دلار است.
  • گران ترین کلمات کلیدی در AdWords  50 دلار یا بیشتر برای هر کلیکه، اینها به طور کلی کلمات کلیدی رقابتی در صنایع هستن که دارای ارزش طول عمر مشتری، مثل قانون و بیمه است.
  • خرده فروش های غول پیکر می تونن تا سالانه 50 میلیون دلار در جستجوی پرداخت در AdWords صرف کنند.
  • متوسط استفاده کسب و کار کوچک از AdWords، هزینه ای بین 9000 تا 10،000 دلار در هر ماه برای کمپین های جستجوی گوگل است.

نحوه کار Google AdWords

خیلی مهمه شما بدونید که پلت فرم AdWords در واقع چطوری کار می کنه. یکی از بزرگترین تصورات غلط درباره AdWords اینه که هر کسی که بیشترین پول رو خرج می کنه، بیشترین اعتبار و نفوذ رو هم داره. Google AdWords اساساً مثل یه مزایده ست، بیاید یه نگاهی به نحوه عملکردش بکنیم:
به مزایده گذاشتن یک تبلیغ زمانی شروع میشه که یک کاربر وارد یک پرس و جو جستجو می شود، پس از آن گوگل تعیین می کنه که آیا پرس و جویی که تبلیغ کنندگان در حال حاضر در آن مشارکت دارن شامل کلمات کلیدی هست یا نه؟ که اگر تبلیغ کننده ها کلمات کلیدی مهمی رو پیشنهاد بدن، مزایده تبلیغ شروع میشه.
 هدف این مزایده، تعیین رتبه آگهی یا جایگاه آن است. ورود و جایگاه تبلیغات با توجه به فرمول رتبه بندی تبلیغ بر اساس دو عامل اصلی حداکثر پیشنهاد و امتیاز کیفیت در این مزایده تعیین میشه. زمانی که نمره کیفیت و رتبه آگهی شما محاسبه شد، Google از این داده ها استفاده می کنه تا تعیین کنه که هر بار که مشتری روی یکی از آگهی های شما کلیک می کنه چقدر باید هزینه کنید. این اساس کار AdWords به شکل خلاصه بود.

سئو یا PPC کدام بهتر است؟

نه SEO و نه PPC بهتر یا بدتر از دیگری نیستند بلکه هر دو منبع قانونی ترافیک هستند، بنابراین پاسخ واقعی این است که بستگی به سایت شما دارد. به عنوان مثال بیایید نگاهی به یک سایت تازه طراحی شده بیندازیم:

1.شما یک محصول نوآورانه دارید

برای به دست آوردن ترافیک ارگانیک، باید موضوعاتی را که افراد از قبل جستجو می‌کنند، هدف قرار دهید. اما اگر در حال ساختن یک شرکت خاص با یک محصول نوآورانه هستید،که ممکن است کسی آن را در اینترنت جستوجو نکند پس باید چه کار کنیم ؟!
اگر سایت خود ترافیک بالای ندارد ممکن است برای شما بهتر باشد از PPC و تبلیغات در رسانه های اجتماعی برای ایجاد آگاهی استفاده کنید. اما اگر افراد زیادی به دنبال محصول یا خدمات شما در موتورهای جستوجو هستند، سئو انتخاب خوبی خواهد بود.

2.در حال آماده شدن برای راه اندازی هستید

آیا برای معرفی محصولات یا تبلیغ کسب و کار خود فقط یک بار تبلیغات انجام می دهید؟ از آنجایی که سئو زمان بر است، رویداد شما ممکن است قبل از شروع رتبه بندی به پایان برسد. در این مورد، می‌توانید از PPC و از کانالهای دیگر مانند: اینفلوئنسر مارکتینگ استفاده کنید.

3.شما کلمات کلیدی اطلاعاتی را هدف قرار می دهید و یا در حال ایجاد محتوای برتر (TOFU) هستید

به طور کلی، کلمات کلیدی که در آن افراد به دنبال یادگیری هستند، نه خرید، نامزدهای ضعیفی برای PPC هستند. این به این دلیل است که افراد بسیار کمی بلافاصله به مشتری تبدیل می‌شوند، بنابراین بازگشت سرمایتان دشوار است. به عنوان مثال، کلمه کلیدی "چگونه zoodles بسازیم" را در نظر بگیرید.
2700 جستجوی ماهانه دریافت می کند و CPC آن تنها 0.35 دلار است:
معیارهای سئو برای پرس و جو "چگونگی ساخت zoodles"" از طریق اکسپلور کلمات کلیدی می باشد، اگرچه شما از نظر تئوری می‌ توانید 100 کلیک را تنها با 35 دلار انجام دهید، آن ها هنوز برای خرید چیزی در بازار نیستند.
ما این را می دانیم به این دلیل که SERP ها همه پست های وبلاگ هستند:
نمای کلی SERP برای "چگونگی ساخت zoodles " از طریق اکسپلور کلمات کلیدی به جای تبلیغات برای چنین موضوعاتی، ایده بهتری برای ایجاد محتوا خواهد بود.

4.شما در تلاش برای تبلیغ محتوای تجاری خود هستید

به طور کلی، مردم نمی خواهند به محتوای تجاری مانند صفحات فرود (landing page) یا صفحات محصولات سایت (product pages) پیوند دهد. بنابراین برای رتبه بالاتر آنها در جستجوی ارگانیک، باید از استراتژی هایی مانند روش واسطه استفاده کنید.

5.بودجه کم داشتن

تقریبا هیچ بودجه ای برای تبلیغات وجود ندارد، بنابراین روی آوردن به سئو و بازاریابی محتوا برای برند ایجاد کردن و ترافیک را به سایت خود هدایت کردن بهتر است.

چگونگی استفاده از سئو ؟

خریداران وب سایت عاشق SEO هستند زیرا به دست آوردن ترافیک ارگانیک سخت تر بدست می آید اما در دراز مدت پایدار می باشد . اگر سایت خود را با پایه سئوی قوی ایجاد کرده اید و محصولات خود را بر اساس سئو سایت خودتان می فروشید، تنها کاری که آنها باید انجام دهند این است که آن را حفظ یا مقیاس کنید. در حالی که اگر سایت به PPC متکی باشد، مدیریت آن به کار بسیار بیشتری نیاز دارد. تبلیغات باید به روز شوند و بهینه شوند. به علاوه، اگر تبلیغات شکست بخورد، کسب و کار ممکن است یک شبه از بین برود.

نتیجه نهایی

درست مانند بهترین ترکیب ها در دنیا SEO و PPC هم در کنار هم بسیار بی نظیر کار می کنند و بهترین نتایج را بروی سایت نشان میدهد. اگر می خواهید بهترین های هر دو دنیا را داشته باشید، باید از هر دو استفاده کنید.

 

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز