قالب آموزش آنلاین (classroom)

طراحی قالب سایت توسط ایوب محمودی فرد

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=10131

قیمت: 9,000,000 تومان + هزینه نصب و ایمن سازی 200,000 تومان

4.9/5 - (39 امتیاز)

با کمترین هزینه دوره های آنلاین خود را در سایت خودتان برگزار کنید. طراحی سایت آموزش آنلاین خود را با استفاده از این قالب می توانید با ارزان ترین قیمت ممکن و کیفیت بالا انجام دهید. این قالب برای طراحی سایت آموزشگاهی مناسب است که برای انواع پرتال های آموزشگاه زبان، موسیقی، کامپیوتر و … می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

هزینه طراحی سایت آموزشگاهی با استفاده از این روش بسیار ارزان خواهد بود و در صورت نیاز به طراحی سایت آموزشی به صورت اختصاصی و سفارشی کافی است با واحد مشاوره دارکوب و یا از طریق سیستم پشتیبانی تماس بگیرید. این قالب دارای امکانات فراوانی نظیر برگزاری کلاس های آموزشی به صورت آنلاین، فروش فایل های آموزشی، نمایش فیلم های آموزشی در سایت بدون قابلیت دانلود فیلم، فروش دوره های آموزشی، آزمون آنلاین و … می باشد. یکی از تخصص های اصلی مجموعه دارکوب طراحی پرتال آموزشی می باشد که دلیل اصلی آن آموزشگاه فنی و حرفه ای همین مجموعه می باشد. این مجموعه در طی سالها امکانات پرتال آموزشی خود را عیب یابی، به روز و بهینه سازی نموده است و می توانید این نرم افزار را به عنوان بهترین قالب آموزشگاهی وردپرس با خیال راحت خریداری نمایید. جهت بررسی نمونه سایت آموزشی بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

جهت مشاهده نمونه کار قالب (classroom) بر روی همین نوشته کلیک کنید.

قالب آموزشگاهی دارکوب، با قابلیت برگزاری دوره ها و کلاس ها به صورت آنلاین.

برگزاری کلاس ها به صورت آنلاین نیاز به داشتن یک نرم افزار تحت وب دارد که شرکت های محدودی دارای این تکنولوژی هستند و ساخت این برنامه شامل هزینه زیادی می باشد به همین خاطر شرکت هایی در دنیا همانند اسکای روم در ایران و ادوب کانکت در خارج از ایران وجود دارند که به نیازمندان این تکنولوژی اشتراک می دهند و کاربرها می توانند در سایت اسکای روم و یا سایت ادوب کانکت کلاس های خود را برگزار کنند که این معایبی دارد که در زیر مهم ترین از آنها آمده است :

  • برای خرید اشتراک باید یک هزینه اولیه پرداخت شود و سپس برای استفاده از ابزار برگزاری کلاس های آنلاین، می بایست پنل خود را به تعداد نفر ساعت شارژ نمایید که این موارد خود شامل هزینه می باشد و بعد از یک مدت متوجه خواهید شد که هزینه طراحی یک سایت را فقط بابت اشتراک استفاده از برنامه کلاس آنلاین پرداخت کرده ایید. مثلاً برای استفاده از ادوب کانکت باید حدود 160 دلار پرداخت کرده و یک لایسنس خریداری نمایید و هر چند ماه یکبار این لایسنس را تمدید نمایید. و در ایران نیز شرکت های وجود دارند (همانند اسکای روم) که باید اشتراک خریداری کرده و پنل خود را برای برگزاری کلاس ها به صورت نفر ساعت شارژ نمایید. (یعنی اگر شما یک کلاس 2 ساعته در یک روز داشته باشید و تعداد دانش آموزان شما 10 نفر باشد آنگاه تعداد نفر ساعت شما 2*10 یعنی 20 نفر ساعت می باشد و اگر هر نفر ساعت 5 هزار تومان باشد شما باید برای برگزاری یک کلاس 2 ساعته برای 10 نفر 20*5 یعنی 100 هزار تومان پنل را شارژ نمایید.)
    نکته : ما برای این قالب (قالب classroom) تکنولوژی برگزاری کلاس های آنلاین را طراحی و پیاده سازی کرده ایم که این باعث می شود شما نیاز به پرداخت هیچ گونه هزینه اشتراک یا شارژ پنل نداشته باشید و به صورت نامحدود کلاس آنلاین برگزار نمایید.
  • مسئله دیگر این است که کلاس ها بر روی سایت شما برگزار نمی شوند و شما باید کاربر را از سایت خود به سایت شرکت ارائه دهند خدمات برگزاری کلاس آنلاین هدایت کنید که این باعث می شود ترافیکی بر روی سایت شما نباشد و سئو سایت شما رشد نداشته باشد.
    نکته : کلاس های آنلاین شما در قالب classroom بر روی همین قالب و دامنه وب سایت شما برگزار می شوند و این باعث می شود که سایت شما رشد زیادی از نظر سئو داشته باشد.

 

اگر شما هم از برگزاری کلاس های آنلاین پرهزینه در پلتفرم هایی مانند:  Skyroom و Adobe Connect خسته شده اید، قالب آموزش محور دارکوب راه حل شماست.

در این قالب آموزشگاهی کم نظیر که از تکنولوژی RTC (تکنولوژی استفاده شده در واتساپ و اسکایپ) پشتیبانی می کند، می توانید به صورت رایگان و بدون نیاز به سایت های کلاس آنلاین خارجی، کلاس های خود را به صورت آنلاین برگزار کنید.

اما ویژگی دیگری که قالب آموزش دارکوب را خاص تر می کند، امکان فروش فیلم های آموزشی با قابلیت پخش آنلاین روی وب سایت آموزشگاهی شما (بدون امکان دانلود) است. کیفیت پخش ویدئو در این پلیر در بالاترین سطح می باشد حتی برای کاربرانی با اینترنت ضعیف.

طراحی سایت آموزشی

با پشرفت علم و تکنولوژی نیاز به آموزش و پرورش زیاد می شود و روز به روز مراکز آموزشی در حال رشد و بیشتر شدن هستند. همانطور که می دانید داشتن یک موسسه آموزشی نیاز به سرمایه اولیه دارد و همچنین هزینه آموزش و یادگیری را بالا می برد و همین موضوع یکی از دغدغه های دانش آموزان و مراکز آموزشی می باشد.

با پیشرفت تکنولوژی های وابسته به اینترنت آموزش ها از حضوری به سمت مجازی پیش می روند و همچنین بعد از شیوع ویروس کرونا سرعت برگزاری کلاس های آنلاین و آموزشهای آنلاین بالاتر رفت و دانش آموزان و مدرسان زیادی به صورت غیر حضوری در کلاس های درس حاضر می شوند.

 

آموزش مجازی و آموزش آنلاین دارای مزایا زیادی می باشد که برخی از آنها عبارتند از:

  • کم شدن هزینه رفت و آمد
  • نیاز نبودن به داشتن یک کلاس فیزیکی و تقریباً صفر شدن هزینه های برگزاری کلاس به دلیل غیرحضوری شدن آنها
  • کمک به محیط زیست و کم شدن آلودگی هوا در جهت کم شدن رفت و آمد و مصرف سوخت
  • محدود نبودن آموزش بر اساس یک موقعیت جغرافیایی : برای مثال مدرس می تواند در کشور آلمان باشد و دانش آموزان در کشور ایران یا هر جای دیگر از سرتاسر جهان
  • کمک به دردسترس بودن آموزش برای همه
  • برقراری عدالت آموزش به دلیل در دسترس بودن مدرس خوب در همه جای جهان
  • و …

 

قالب آموزشگاه دارکوب

ما در شرکت دارکوب موضوع طراحی وب سایت آموزشی را بررسی کرده و پس از آن به این نتیجه رسیدم که یک قالب وردپرس آموزش ایجاد نماییم به طوری که این قالب آموزشگاهی، قابلیت برگزاری دوره های آنلاین را نیز داشته باشد. نتیجه این عمل طراحی سایت آموزشی شد که از آن برای آموزشگاه دارکوب (https://darkoobedu.ir) اسفاده می کنیم.

پس از دو سال کار کردن با این قالب و انجام تست های کاملاً عملی تصمیم گرفتیم که این نرم افزار کاربردی را به عنوان یک قالب وب سایت آموزشگاه وردپرسی، در اختیار سایر آموزشگاه ها قرار دهیم تا همگی بتوانند از این امکانات استفاده کرده و به پیشرفت سیستم آموزشی خود و در نهایت به پیشرفت علم و دانش در کشور کمک کند.

قالب آموزش مجازی classroom نتیجه کار تیم دارکوب می باشد که هم اکنون شما می توانید با قیمت مناسب آن را خریداری کرده و یک قالب وب سایت آموزشی داشته باشید به طوری که هم قابلیت فروش فایل ها و هم قابلیت برگزاری دوره های خود را به صورت آنلاین، و فقط در یک وب سایت (وب سایت خودتان – قالب آموزشگاه classroom) داشته باشید.

 

مزایا اصلی قالب سایت آموزشی Classroom :

  1. قابلیت فروش فایل های آموزشی
  2. قابلیت فروش فیلم های آموزشی
  3. قابلیت تعریف مدرس در پنل مدیریت
  4. قابلیت تعریف دوره آموزشی در پنل مدیریت
  5. قابلیت برگزاری کلاس های آنلاین در وب سایت
  6. قابلیت خرید دوره ها و فیلم های آموزشی به صورت آنلاین و با استفاده از درگاه های پرداخت
  7. ارائه پنل کاربری اختصاصی به دانش آموزان
  8. ارائه پنل اختصاصی به مدرسهای تعریف شده در وب سایت آموزشی
  9. پنل مدیریت اختصاصی برای ادمین سایت (خریدار قالب آموزشی)
  10. بخش نظرسنجی مدرس ها در دوره های آموزشی
  11. سامانه آزمون آنلاین ساده

 

  1. قابلیت فروش فایل های آموزشی :در قالب آموزش شما می توانید به عنوان مدیریت سایت، فایل های آموزشی خودتان همانند، کتاب های الکترونیکی، فایل های صوتی خود را به فروش برسانید و کاربر بعد از انجام خرید از سایت آموزشی شما، در پنل خود می تواند سفارش های خود را مشاهده و فایل های آنها را دانلود نماید. همچنین شما به عنوان مدیریت قالب سایت آموزشی می توانید برای دانلود فایل ها محدودیت تعداد دانلود و یا محدودیت زمان قرار دهید، به طوری که کاربر شما برای مثال بعد از خرید، فقط بتواند 2 بار فایل را دانلود نماید یا اینکه تاریخ انقضا برای لینک دانلود محصول قرار دهید به طوری که کاربر بعد از خرید تا یک زمان خاص فرصت داشته باشد فایل را دانلود کند و از آن زمان به بعد لینک دانلو در قالب آموزشی منقضی می شود.
  2. قابلیت فروش فیلم های آموزش در قالب آموزشی :
    یکی از دغدعه های مدیران وب سایت آموزشی این است که کاربر بعد از خرید فیلم آموزشی، نتواند این فیلم ها را دانلود نماید. ما نیز در تیم طراحی وب سایت دارکوب بر روی قالب آموزشگاه وردپرس classroom این قابلیت را قرار داده ایم که مدیر بتواند فیلم های آموزشی هر پکیج خود را به صورت قسمت به قسمت در وب سایت قرار دهد و برای هر قسمت یک عنوان قرار دهد. و بعد از ثبت محصول آموزشی خود کاربران در صفحه مشاهده اطلاعات محصول، لیست فیلم های آموزشی را خواهند دید که فقط قسمت اول به صورت دمو قابل نمایش می باشد و آن هم قابل دانلود نیست و بعد از اینکه کاربر محصول آموزشی را خریداری کرد آنگاه تمامی قفل های قسمت های دیگر نیز برای وی قالب نمایش هستند ولی با این تفاوت که کاربر نمی تواند آنها را دانلود کند و فقط می توان به صورت انلاین آنها را مشاهده نماید.
  3. قابلیت تعریف مدرس در پنل مدیریت :بدون شک یکی از مهمتری افراد هر آموزشگاه مدرس های آن می باشند و شما به عنوان خریدار و مدیر قالب آموزش آنلاین می تواند مدرس های خود را در پنل مدیریت خود و در بخش کاربران تعریف نماید. برای هر مدرس یک رزمه و اطلاعات فردی، آدرس ایمیل و یک تصویر پروفایل قرار دهید و پس از ثبت مدرس سیستم به صورت خودکار یک پنل کاربری با اطلاعاتی که شما وارد کرده اید برای مدرس ایجاد می کند.
  4. قابلیت تعریف دوره آموزش در پنل مدیریت :
    مدرس وب سایت آموزشگاهی می تواند در پنل خود از امکانات زیرا ستفاده نماید :

    • اطلاعات شخصی از جمله رمز عبور خود را تغییر دهید
    • می تواند فهرست فیلم های آموزشی خود را مشاهده نماید
    • می تواند فهرست دوره ای خود را مشاهده نماید، می تواند
    • می تواند در بخش نظرات کاربران به پرسش هایی که شاگردها از وی پرسیده اند پاسخ دهد و با کاربرها در تعامل باشد زیرا ممکن است که شاگرد های وی در دوره آموزشی مشکل داشته باشند که سوالات خود را از مدرس خود پرسیده و مدرس می تواند در این بخش به آنها پاسخ دهد
  5. قابلیت برگزاری کلاس آنلای در وب سایت:
    مهمترین مزیت قالب آموزشگاه وردپرس classroom داشتن امکان برگزاری کلاس های آنلاین درون خود قالب آموزشی می باشد.یعنی شما با خرید این قالب صاحب نرم افزار اختصاصی برگزاری کلاس آنلاین درون خود قالب و آدرس دامنه خودتان خواهید شد که این امر به رشد وب سایت شما کمک خواهد کرد.در این بخش از سایت از تکنولوژی  Socket.io , NodeJs , Ajax , PHPاستفاده شده است که همگی بر روی یک هاست و در کنار هم قرار می گیرندو همچنین سیستم ارتباطی این بخش بین کاربرها به صورت بلادرنگ (real time) بود و از تکنولوژی که در واتساپ و اسکایپ استفاده شده، در این نرم افزار نیز استفاده می شود.شما به عنوان مدیریت قالب آموزشگاه آنلاین، یک دوره جدید ایجاد کرده و موارد زیر را تعیین می نمایید:

    • عنوان دوره
    • تصویر شاخص
    • توضیحات دوره به عنوان سرفصل ها
    • دسته بندی دوره
    • قیمت اصلی
    • قیمت با تخفیف
    • نام مدرس
    • تاریخ شروع
    • تاریخ پایان
    • طول دوره
    • روز های برگزاری دوره
    • دوره های مرتبت
    • دوره های پیشنهادی
    • پیش نیاز های دوره
    • سطح دوره (مقدماتی، متوسط، پیشرفته)
    • حداکثر ظرفیت دوره

    بعد از اینکه برای دوره تاریخ شروع و پایان تعیین کردید کاربر می تواند دوره شما را قبل از شروع شدن آن خریداری کرده و در روز و ساعت تعیین شده به پنل کاربری خود مراجعه کرده و در فهرست دوره های خود بر روی وصل شدن به کلاس کلیک کرده و وارد کلاس انلاین خود شود.

    مدرس نیز در همان ساعت و روز وارد پنل کاربری خود شده و در فهرست دوره های خود می تواند بر روید کمه ورود به کلاس کلیک کرده و وارد کلاس خود شود.

 

امکانات موجود در کلاس اموزشی

در کلاس آنلاین قالب وردپرس آموزشی امکانات زیر وجود دارد :

  • قابلیت اشتراک تصویر صفحه نمایش سیستم استاد برای دانش آموزان
  • قابلیت اشتراک صدای مدرس به صورت خودکار بعد از اشتراک گذاری صفحه نمایش برای دانش آموزان
  • قابلیت چت دانش آموزان با استاد و مشاهده پیام یکدیگر
  • قابلیت اجازه گرفتن کاربر جهت صحبت در کلاس
  • قابلیت فعال کردن میکروفون کاربر توسط مدرس
  • قابلیت آپلود فایل به صورت بلادرنگ و آنی توسط مدرس هنگام درس دادن برای شاگرد ها
  • قابلیت نمایش فهرست فایل های آپلود شده در طول کل دوره برای دانش آموزان در کلاس آموزشی و همچنین در صفحه نمایش اطلاعات دوره و همچنین قابلیت نمایش آنها در کلاس برای مدرس

 

 قابلیت خرید دوره ها و فیلم های آموزشی به صورت آنلاین و با استفاده از درگاه های پرداخت

در قالب وب سایت آموزشی کاربران می توانند هر دوره یا فیلم آموزشی را به سبد خرید خود اضافه کرده و در نهایت با استفاده از درگاه پرداخت تعریف شده در وب سایت (مثلا درگاه پرداخت ملت) اقدام به خرید دوره یا فیلم آموزش نماید و پس از خرید یک حساب کاربری به صورت خودکار برای کاربر ایجاد شده و اطلاعات ورود به این حساب برای وی ایمیل می شود.

کاربر می تواند وارد حساب کاربری خود شده و فهرست سفارشات و همچنین فیلم های آموزشی و دوره های خریداری خود را ببیند.

همچین قالب آموزشگاه وردپرس در تعریف درگاه بانکی محدودیتی ندارد و شما هر درگاهی را که بخواهید بر روی سایت پیاده سازی می شود ولی به صورت پیش فرض یک درگاه را می توانید بر روی سایت داشته باشید که پس از دریافت اطلاعات درگاه و ایجاد حساب کاربری در درگاه مورد نظر توسط شما این اطلاعات را برای ما ارسال کرده و ما نیز کدنویسی درگاه را انجام می دهیم و سپس می توانید درخواست درگاه جدید بدهید که شامل هزینه می باشد ولی نکته مهم این است که قالب وب سایت آموزشی classroom محدودیت استفاده درگاه در کنار هم را ندارد.

 

ارائه پنل اختصاصی به دانش آموزان با امکانات زیر :

  • بخش پرسش و پاسخ : یکی از چالش های شاگرد ها در کلاس های آنلاین و سایر کلاس ها داشتن سوالات می باشد که معمولا در کلاس های حضوری مدرس به دلیل کم بودن زمان نمی تواند به تمامی سوالات دانش آموزان پاسخ دهد. ما این مشکل را بررسی کرده و این قابلیت را به قالب آموزشی classroom اضافه کرده ایم که کاربر بتواند در پنل خود وارد شده و در بخش پرسش و پاسخ، سوالات خود را از مدرس بپرسد.

نکته : در ورژن جدید این قابلیت اضافه شده است که کاربر علاوه بر متن سوال می تواند فایل های خود را به صورت فشرده شده نیز برای مدرس ارسال نماید تا مدرس بتواند به صورت دقیق تر به شاگرد خود پاسخ دهد.

دانش آموز می تواند در پنل خود فهرست دوره ها و فیلم های آموزشی خریداری شده خود را مشاهده نماید.

دانش آموز می تواند اطلاعات کاربری خود از جمله رمز عبور خود را تغییر دهد.

 

ارائه پنل اختصاصی به مدرس ها :

بعد از اینکه مدیریت آموزشگاه مدرس های خود را در سایت تعریف کرد، برای هر کدام یک حساب کاربری ایجاد می شود که مدرس می تواند وارد حساب کاربری خود شده و اطلاعات حساب کاربری خود را تغییر دهید، همچنین مدرس می تواند رمز عبور جدید برای خود تعریف کند.

مدرس می تواند در هر زمانی که وقت آزاد دارد، در پنل خود به سوالات دانش آموزان پاسخ دهد و همچنین در صورت لزوم همراه پاسخ خود یک فایل فشرده شده (زیپ) نیز ارسال نماید.

و همچین مدرس می تواند لیست فیلم ها و دوره های تعریف شده برای ایشان را مشاهده نماید.

 

پنل اختصاصی مدیریت قالب آموزشگاهی وردپرس

امکانات زیادی در اختیار مدیریت وب سایت قرار دارد که بخری از آنها عبارتند از :

  • قابلیت تعریف محصول آموزشی
  • قابلیت تعریف دسته بندی به صورت نا محدود و همچنین قابلیت تعریف زیر دسته برای هر دسته بندی
  • قابلیت ویرایش و یا حذف دسته بندی های ایجاد شده
  • قابلیت مشاهده سفارش های و خرید های انجام شده از سایت
  • قابلیت مشاهده گزارش خرید بر اساس ماه، روز، هفته و سال
  • قابلیت تعریف مدرس ها در سایت
  • قابلیت تعریف تولید کننده محتوا یا همان نویسنده مقاله درسایت
  • قابلیت تعریف مدیر فروشگاه برای مدیریت محصولات سایت
  • قابلیت تعریف کد تخفیف برای وب سایت و اختصاصی کد تخفیف برای یک محصول خاص یا یک دسته بندی خاص و یا یک سری کاربر خاص با ایمیل های تعریف شده برای کد تخفیف
  • قابلیت تخفیف ثابت یا به صورت درصدی
  • قابلیت تعریف دانش آموز به صورت دستی برای یک دوره خاص (برای مثال کاربر ممکن است به صورت کارت به کارت انتقال وجه برای شما انجام دهد و از طریق وب سایت وارد نشده باشد که شما ابتدا به عنوان مدیر یک حساب کاربری برای ایشان ایجاد کرده و سپس دانش آموز را در دوره مورد نظر خود تعریف می کنید)
  • قابلیت مدیریت منو های وب سایت
  • قابلیت مدیریت و ویرایش صفحات تماس با ما و درباره ما و ایجاد صفحه جدید و قرار دادن آن در منو اصلی

 

برای دوره های آموزشی در پنل شاگردها بخشی با عنوان نظرسنجی قرار داده شده است که شاگرد می تواند دوره مورد نظر خود را انتخاب کدره و سپس به تعداد سوال جهت نظرسنجی مدرس خود اقدام نماید و سپس نتیجه کلی این نظرسنجی در وب سایت و در بخش مشاهده اطلاعات آن دوره نمایش داده می شود

 

در وبسایت یک بخش قرار داده شده است که کاربر می تواند در یک شبیه ساز ساده آزمون آنلاین شرکت نماید.

این قسمت در پنل مدیریت ایجاد می شود، به طوری که مدیریت قالب سایت آموزشگاه یک درس یا رشته را ایجاد می کند و سپس برای آن درس اقدام به ثبت تعداد سوال چهارگذینه ایی به همراه پاسخ گزینه صحیح آن سوال می نماید، بعد از ثبت سوالات، کاربر ها در صفحه اصلی سایت وارد بخش سامانه آزمون آنلاین شده و یک درس را انتخاب می کنند و سپس برای هر سوال یک گذینه را انتخاب می کنند و پس از اتمام آزمون، نتیجه آن برای کاربر به همراه پاسخ های غلط و پاسخ های درست و پاسخ کاربر نمایش داده می شود و به این صورت کاربرها می توانند مهارت و یادگیری خود را در این سامانه چک نمایند.

 

قابلیت های کلیدی قالب آموزشگاه آنلاین classroom :

  • امکان فروش فیلم آموزشی به صورتی که کاربر قابلیت دانلود آن را نداشته و فقط بعد از خرید بتواند به صورت آنلاین قسمت های مختلف دوره را مشاهده نماید.
  • امکان برگزاری دوره های آنلاین با نرم افزار تولید شده توسط شرکت دارکوب که در قالب قرار داده شده است : در این وب سایت شما می توانید دوره های آموزشی خود را در سایت تعریف کرده و کاربران بعد از ثبت نام در دوره (خرید آنلاین آن) بتوانند به صورت آنلاین در کلاس های آموزشی شما شرکت کنند.
    شما با استفاده از این نرم افزار قدرتمند نیاز به پرداخت هزینه به شرکت های برگزار کننده کلاس های آنلاین همانند اسکای روم یا ادوب کانکت را نخواهید داشت زیرا این وب سایت دارای نرم افزار برگزاری کلاس ها به صورت آنلاین می باشد.

امکانات کلی این وب سایت:

  1. قالب گرافیکی زیبا و واکنش گرا (متناسب با همه ی دستگاه ها از جمله PC ,موبیال ,لبتاب ,تبلت و …)
  2. سرعت و امنیت بالا
  3. پشتیبانی یکساله
  4. سامانه تعریف دوره های آموزشی مختلف و بدون محدودیت
  5. قابلیت ساخت آزمون و ثبت سوالات برای هر آزمون (درس) برای کاربر های عمومی سایت به صورت رایگان
  6. سیستم ایجاد حساب کاربری برای افراد بعد از خرید دوره
  7. قابلیت پرداخت هزینه دوره حضوری با استفاده از درگاه پرداخت بانکی به صورت آنلاین
  8. سامانه ثبت فیلم های آموزشی و مدیریت آنها
  9. سامانه نمایش و فروش فیلم های آموزشی به صورت آنلاین بعد از خرید کاربران
  10. پروفایل اختصاصی برای دانش آموزان
  11. سامانه نظرسنجی برای اساتید توسط دانش آموزان
  12. قسمت پرسش و پاسخ بین مدرسها و دانش آموزان شرکت کننده در دوره آموزشی مدرس مربوطه
  13. سامانه وبلاگ و ثبت مقالات برای وب سایت
  14. قابلیت تعریف انواع درگاه های بانکی
  15. فیلم آموزش کار کردن با پلتفرم (رایگان)

نکته : سورس کد (کد های برنامه نویسی و طراحی سایت) این قالب به خریدار داده نمی شود و این قالب فقط بر روی هاست های شرکت دارکوب قابل اجرا می باشد زیرا امکانات مورد نیاز هاست توسط شرکت دارکوب تهیه شده اند.

 

محیط کلاس آنلاین این پلتفرم :

 

نمای صفحه اصلی قالب :

نکته : فیلم های آموزشی ، دسته بندی های درون شش ضلعی ها، آیتم های منو، مقالات، اساتید و آیتم های پاورقی (footer) سایت قابل تغییر توسط شما می باشند و موارد پیش فرض موجود در قالب برای دمو می باشند.

در ضمن از این قالب می توانید به عنوان پلتفرم فروش دوره آموزشی استفاده نمایید. ساخت سایت آموزشگاهی با استفاده از این قالب بسیار سریع و فوری انجام خواهد شد. جهت خرید سایت آموزشی خود با شماره های مجموعه دارکوب واحد طراحی وب سایت تماس حاصل فرمایید.

تگ ها: ,
اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز