طراحی سایت با قیمت ارزان اما کیفیت بالا

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE
طراحی سایت با قیمت ارزان اما کیفیت بالا

شرکت دارکوب یک آژانس دیجیتال مارکتینگ است، که در زمینه طراحی وب سایت به صورت اختصاصی و تولید قالب های شرکتی، قالب های فروشگاهی و قالب‌ های آموزشی سایت فعالیت می‌کند. جهت خرید سایت ارزان قیمت از دارکوب سه انتخاب دارید که از قرار زیر است:

سه روش طراحی سایت ارزان

  • قالب های سایت تولید شده
  • 1.4 میلیون تومان
    • خرید قالب
    • نصب قالب
    • ایمن سازی سایت
    • بهینه سازی سایت
    • آموزش کنترل پانل
    • یکسال پشتیبانی
    • ریسپانسیو
  • فروشگاه قالب سایت
  • 5.6 میلیون تومان
    • پیاده سازی سایت
    • ایمن سازی سایت
    • بهینه سازی سایت
    • آموزش کنترل پانل
    • یکسال پشتیبانی
    • درج اطلاعات وب سایت
    • نسخه موبایلی وب سایت(ریسپانسیو)

علاوه بر ارائه قالب‌های آماده، شرکت دارکوب با توجه به نیازهای شما، یک قالب اختصاصی و با کیفیت برای شما، از پایه کد نویسی و طراحی می‌کند. طراحی این قالب با استفاده از بهترین استانداردها و با رعایت تمامی اصول طراحی وب، انجام می‌شود. شرکت دارکوب یک پکیج طراحي سايت ارزان قیمت ارائه کرده است که شامل قالب‌های آماده وردپرس با کیفیت بالا و قیمت مناسب است. این پکیج به عنوان یک گزینه مناسب برای افراد و شرکت ها با بودجه محدود که به دنبال طراحی یک سایت با کیفیت و پشتیبانی 24 ساعته در هفت روز هفته هستند، می‌تواند در نظر گرفته شود.

همچنین، با مراجعه به آموزشگاه دارکوب و شرکت در دوره‌های آموزشی با کیفیت بالا و با محتوای کامل در زمینه یادگیری طراحی وب سایت و سئو، می‌توانید به صورت حرفه‌ای، مهارت‌های لازم برای بهبود کسب و کار خود را کسب کنید و به گسترش و توسعه کسب و کارتان بپردازید و در نتیجه هزینه‌های خود را کاهش دهید.

مقدمه

در واقع ارزان قیمت بودن طراحی سایت شما با توجه به کالا و خدمات شما می تواند: در اول همه سایت های جستجو شده مشتریان و مخاطبانتان باشد و در صورت تمایل محصولات شما خریداری شوند. با توجه به اینکه استفاده روز افزون اینترنت و نقش آن در زندگی روزمره و رونق کسب و کار و مجذوب کردن مخاطبانتان، با سئو و بهینه سازی وب سایت می تواند جزو یکی از روش های ارزان برای بازاریابی باشد.

طراحی سایت با ارزانترین قیمت تخصص دارکوب است ولی نه به صورت بی کیفیت و با استفاده از قالب های آماده رایگان و یا نال شده و پشتیبانی ضعیف. دارکوب پکیج های مختلفی جهت طراحی سایت ارزان قیمت دارد که ارزان ترین آن طراحی سایت با استفاده از قالب های تولید شده دارکوب می باشد. این قالب ها از پایه توسط دارکوب پیاده سازی شده اند و بنابراین قابلیت توسعه و نگهداری سایت هایی که توسط این قالب های سایت راه اندازی می گردند برای دارکوب وجود دارد و امنیت بسیار بالایی دارند. در ضمن دارکوب در کنار ارائه خدمات با کیفیت، دارای سیستم پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته می باشد که در ساعت کاری به صورت تلفنی و در ساعات غیر کاری از طریق سیستم پشتیبانی به مشتریان عزیز خدمات ارائه می نماید. روشی که جهت راه اندازی سایت به صورت ارزان در ایران رایج است ایجاد سایت ارزان وردپرس می باشد که معمولا با استفاده از قالب های رایگان و یا نال شده و بی کیفیت و بدون پشتیبانی انجام می گردد که دارکوب در تلاش است خدمات و محصولات قابل قبولی را با تعرفه های ارزان قیمت به مشتریان خود ارائه نماید و البته قیمت طراحی سایت اختصاصی این مجموعه نیز به نسبت سایر شرکت های طراحی سایت پایین است. برای اطلاع از قیمت سفارش طراحی سایت می توانید جهت مشاوره با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258

لیست مجوزهای دارکوب

  • مجوز از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران
  • مجوز نشر دیجیتال بر خط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • رتبه چهار از شورای عالی انفورماتیک کشور
  • مجوز آموزشگاه از سازمان فنی و حرفه ای کشور
  • نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت
  • عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی

** وب سایت کالا نیست و پس از راه اندازی وب سایت نیاز شما به شرکت طراح وب سایت بیش از پیش احساس می شود و بنابراین شرکتی را انتخاب نمایید که در زمینه پشتیبانی وب سایت خدمات قابل قبولی را ارائه نماید. مهمترین مشکل در زمینه طراحی سایت وردپرس ارزان، نبود پشتیبانی قوی می باشد.
** کلیه قالب های وب سایت طراحی شده توسط دارکوب از پایه توسط این شرکت پیاده سازی می گردند و از قالب آماده استفاده نمی گردد. حتی در صورتی که از سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا و وردپرس برای پیاده سازی وب سایت استفاده شود از قالب آماده استفاده نمی گردد و قالب وب سایت توسط تیم دارکوب تولید می گردد.
** دلایل عدم استفاده از قالب آماده توسط دارکوب بروز مشکلات بسیار در قالب های آماده، ایمنی وب سایت، سرعت پایین بالا آمدن سایت و مصرف بیش از حد منابع سرور نظیر رم، سی پی یو و پهنای باند، مشکلات در توسعه و به روز رسانی این نوع سایت ها می باشد.


خرید سایت آماده ارزان

ارزان ترین پلان طراحی سایت دارکوب، طراحی وب سایت با استفاده از قالب های تولید شده توسط دارکوب می باشد که هزینه راه اندازی وب سایت با استفاده از این قالب ها 500 هزار تومان شامل خرید قالب، بارگذاری قالب بر روی سرور، ایمن سازی و بهینه سازی سرعت، آموزش کنترل پانل و یک سال پشتیبانی می باشد. تعرفه درج اطلاعات وب سایت و اختصاص هاستینگ به هزینه مورد نظر اضافه می گردد. برای رویت لیست قالب های تولید شده برای فروش دارکوب، به صفحه قالب های تولید شده دارکوب مراجعه نمایید.


پشتیبانی بعد از طراحی سایت

نکته بسیار مهمی که بعد از طراحی وب سایت ارزان مطرح می شود این است که باید پشتیبانی دائم سایت وجود داشته باشد تا آن وب سایت بالا نگه داشته شود. تمام وب سایت هایی که طراحی می شوند، نیاز به یک پشتیبانی قوی دارند. پشتیبان سایت باید تمام توجهش به وب سایت طراحی شده باشد تا هر اشکال احتمالی را بررسی کند و جلوی آن را بگیرد. اهمیت پشتیبانی وب سایت بسیار مهم است، فرض کنید ما یک وب سایت فروشگاهی داریم. روزانه هزاران بار بازدید دارد و فروش خوبی هم از طریق وب سایت فروشگاهیمان داریم. اما به طور ناگهانی یک باگ امنیتی برای سایتمان که متوجه آن نمی شویم و پس از آن اطلاعات کاربران وب سایت ما به بیرون نشر پیدا می کند در این حالت بسیاری از مشتریان خود را از دست خواهیم داده و حتی درگیر مسائل قانونی می شویم. و تمام اعتباری که با زحمت کسب نموده ایم در عرض چند ثانیه از بین می رود. پشتیبانی وب سایت احتیاج به دانش فنی و تخصصی زیادی دارد زیرا یک سایت از زمانی که طراحی می شود باید در دوره های کوتاه مدت به صورت مرتب چک شود و تغییرات لازمه روی آن اعمال شود. که شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب به بهترین نحو ممکن خدمات پشتیبانی را برای ساخت سایت ارزان قیمت انجام می دهد.

انواع خدمات پشتیبانی برای وب سایت

پشتیبانی وب سایت، شامل بازه زیادی از خدمات می شود و یک پشتیبان وب سایت اصلا وظایف کمی ندارد. اما به اگر بخواهیم به طور خلاصه پشتیبانی را تعریف کنیم به مجموعه اقداماتی گفته می شود که پس از طراحی یک وب سایت روی آن انجام می شود. آنچه که مسلم است ساخت سایت ارزان هم به پشتیبانی و آپدیت نیاز دارد و بعد از سفارش طراحی سایت ارزان کار با سایت تمام نمی شود. پشتیبانی وب سایت به طور کلی به دو دسته پشتیبانی فنی و پشتیبانی محتوایی تقسیم می شود که به طور خلاصه توضیح خواهیم داد. هر وب سایتی بسته به نوع فعالیت و عملکرد خود نیازمند بهره بری از خدمات پشتیبانی فنی دارد در پشتیبانی فنی سایت، تیم یا شخص پشتیبان وب سایت، روز به روز عملکرد سایت را چک می کند. تا به محض اطلاع از مشکل یا باگ آ ن را فورا بررسی و حل نمایند. در پشتیبانی محتوایی در واقع پشتیبان به طور دائم به تولید محتوا یونیک و جذاب برای سئو وب سایت و نمایش آن در خط اول موتور جستجو می پردازد.

توضیحات سایر پلان های ارزان و حرفه ای طراحی سایت دارکوب در ادامه موجود است

در صورتی که در جستجوی قیمت ساخت سایت ارزان و حرفه ای هستید مقاله را به صورت کامل مطالعه نمایید. طراحی سایت شرکتی ارزان تخصص دارکوب می باشد که می توانید به دو روش خرید سایت آماده و طراحی وب سایت ارزان صاحب وب سایت شوید. دارکوب یکی از شرکت هایی است که خدمات ایجاد سایت ارزان در تهران را در کنار خدمات پشتیبانی خوب ارائه می نماید. از ویژگی های دارکوب پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز در هفته می باشد که در مواقع ضروری می توانید از این سرویس دارکوب مشکل وب سایت خود را رفع نمایید.

با یک و نیم میلیون تومان صاحب یک وب سایت شرکتی به صورت ریسپانسیو و سازگار با موبایل به همراه یک سال پشتیبانی بشوید. دارکوب در طراحی وب سایت ها با توجه به مشکلات موجود از قالب های آماده استفاده نمی نماید و قالب ها را از پایه پیاده سازی می نماید تا در آینده وب سایت دچار مشکلات ایمنی، به روز رسانی، سرعت و پشتیبانی نگردد. سایت های طراحی شده توسط دارکوب همچنین دارای پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته برای موارد ضروری می باشد. جهت ثبت سفارش بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

ثبت سفارش طراحی سایت

طراحی سایت شرکتی ارزان که قالب آن از پایه طراحی شده باشد تخصص دارکوب می باشد. در حقیقت ساخت سایت ارزان و حرفه ای خدمتی است که کمتر شرکت ارائه کننده خدمات وب سایتی می تواند ارائه نماید که مجموعه دارکوب با توجه به تجربه بسیار خود در این زمینه می تواند خدمات خود را با کیفیت بالا و به همراه پشتیبانی کامل و سریع ارائه نماید. شرکت هایی که طراحی سایت ارزان در تهران انجام می دهند معمولا وب سایت ها را با قالب آماده طراحی می نمایند و یا خدمات پشتیبانی خوبی ارائه نمی کنند. استفاده از قالب آماده وب سایت به دلیل مشکلات آن نظیر غیر قالب توسعه بودن، ایمنی و سرعت پایین و عدم قابلیت ارتقاء به هیچ وجه توصیه نمی گردد و خرید سایت آماده می تواند باعث هدر رفتن پول و زمان شما گردد. در مورد خدمات پشتیبانی نیز در صورتی که حتی شرکت طراح سایت وب سایت شما را با تعرفه 100 هزار تومان طراحی کرده باشد در صورتی که وب سایت مورد نظر را پشتیبانی ننماید نمی توانید از وب سایت خود استفاده لازم را نماید و بودجه و زمان صرف شده شما هدر خواهد رفت. در حقیقت ساخت سایت با قیمت های بسیار پایین با توجه به مشکلاتی که ممکن است در آینده برای شما به وجود آورد، ممکن است شما را از ادامه روند راه اندازی سایت اینترنتی نا امید سازد. اما می توانید طراحی سایت با قیمت مناسب اما با کیفیت انجام دهید تا بتوانید به تدریج و به مرور زمان حضور خود را در اینترنت بیشتر تقویت نمایید.

طراحی سایت با قیمت ارزان اما کیفیت بالا ممکن است اما نیاز به برنامه ریزی و تجربه کافی دارد و ارزان ارائه نمودن خدمات طراحی وب سایت بدون تجربه و برنامه ریزی ممکن نیست و برخی از شرکت بدون داشتن تجربه کافی در زمینه طراحی وب اقدام به انجام پروژه ها با قیمت پایین می نماید حال آنکه از آینده و نیاز به پشتیبانی سایت طراحی شده خبری ندارند و سایت طراحی شده را بدون پشتیبانی رها می نمایند. در حقیقت المان تجربه یکی از مهترین مولفه هایی است که باعث می گردد یک شرکت طراحی سایت توان ارائه خدمات طراحی سایت با پایین ترین قیمت ممکن و بالاترین کیفیت را داشته باشد. شرکت های طراحی وب با توجه به تجربه و سابقه کاری خود سرعت بیشتری در اجرای پروژه های بعدی خود پیدا می کنند و می توانند سایت های جدید را با استفاده از تجربه جدید خود سریعتر و با قیمت تمام شده کمتری پیاده سازی نمایند. دارکوب با توجه به سابقه 15 ساله طراحی وب سایت خود از سال 1381 تا کنون و 3000 وب سایت طراحی شده خط مشی خود را بر ارائه خدمات طراحی وب سایت با بالاترین کیفیت و پایین قیمت ممکن قرار داده است.

دارکوب از آن جهت اعلام می نماید که ارائه خدمات ساخت سایت با قیمت ارزان بدون داشتن تجربه کافی ممکن نیست که دلایل خود را در بخش زیرین اعلام می نماید:

  • عملیات طراحی سایت فقط ساخت و راه اندازی وب سایت نیست بلکه پس از راه اندازی وب سایت می بایست وب سایت توسط طراح وب سایت پشتیبانی گردد و اکثر شرکت ها و گروه های طراح وبی که بدون تجربه کار طراحی وب سایت را انجام می دهند معمولا در پشتیبانی وب سایت ضعیف عمل می نمایند و توان پشتیبانی سایت را ندارند.
  • داشتن تجربه کافی باعث می گردد طراح پیش بینی آینده وب سایت را نموده باشد و اقدامات لازم برای صحت عملکرد وب سایت را انجام داده باشد. به عنوان مثال طراح وب سایت را امن سازی می نماید تا وب سایت دچار مشکلات امنیتی نگردد و حال آنکه وب سایت هایی که با قیمت پایین انجام می شوند معمولا توسط شرکت های بی تجربه امن سازی نمی گردند و در آنیهد دچار مشکلات امنیتی می گردند.
  • داشتن تجربه در پروژه طراحی وب سایت باعث می گردد طراح از مشکلات طراحی وب بیشتر با خبر باشد و در طراحی خود اصول و قواعد طراحی وب را در وب سایت خود رعایت نماید.

با استفاده از قالب های آماده سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا، وردپرس و دروپال نیز می توان طراحی سایت نمود اما این سایت ها نیز می بایست توسط متخصص و برنامه نویس وب نصب، راه اندازی و استفاده گردند و در غیر این صورت و عدم استفاده درست و مناسب از این سیستم ها ممکن است وب سایت دچار مشکلات جبران ناپذیری گردد. در بخش زیر به شما روش های پایین آوردن قیمت تمام شده طراحی سایت را اعلام می نمایم.

استفاده از سیستم های مدیریت محتوای رایگان

دارکوب 20 سال است که در زمینه برنامه نویس PHP فعالیت دارد و پروژه های معمولی طراحی وب سایت خود را معمولا با استفاده از سیستم های مدیریت محتوای رایگان نظیر جوملا ، وردپرس و دروپال پیاده سازی می نماید که استفاده از این سیستم های مدیریت محتوای رایگان قیمت تمام شده طراحی سایت را پایین می آورد. مشکلی که معمولا برای استفاده از این سیستم های مدیریت محتوا اعلام می نمایند آن است که این سیستم ها امنیت ضعیفی دارند که از نظر دارکوب به هیچ وجه به این صورت نمی باشد و تنها دلیل امنیت پایین این سیستم استفاده توسط افراد مبتدی می باشد. به این صورت که در صورتی که این سیستم های مدیریت محتوای رایگان توسط افراد مبتدی مورد استفاده قرار بگیرند در صورتی که وب سایت به درستی امن سازی نگردد ممکن است در آینده دچار مشکلات امنیتی گردد حال آنکه این سیستم ها حتما می بایست توسط متخصص و برنامه نویس وب سایت نصب، راه اندازی و امن سازی گردند تا کارکرد درستی داشته باشند و ضمانت کارکرد آن تضمین شده باشد.

استفاده از قالب آماده

استفاده از قالب آماده وب سایت موردی است به پایین آوردن هزینه تمام شده وب سایت کمک می نماید که البته دارکوب انجام طراحی سایت به این روش را توصیه نمی نماید. قالب آماده به قالب های رایگان موجود در اینترنت گفته می شود که معمولا به صورت رایگان در دسترسی می باشند و به راحتی می توانید توسط آن ها سایت خود را راه اندازی نمایید. با توجه به استفاده گسترده از این قالب ها استفاده از این قالب ها ممکن است به برند شما لطمه وارد آورد زیرا وب سایت شما شبیه به نمونه های بسیاری می باشد.

خرید قالب وب سایت

حالت نزدیک به استفاده از قالب آماده خرید قالب از فروشگاه قالب وب می باشد که استفاده از این روش سرعت انجام پروژه طراحی وب را پایین می آورد و همچنین هزینه تمامی شده طراحی وب سایت به این روش به نسبت استفاده از گرافیست برای پیاده سازی قالب وب سایت پایین تر می باشد. در روش خرید قالب که دارکوب به شما انجام این روش را توصیه می نماید شما می توانید با مراجعه به فروشگاه قالب دارکوب، قالب مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نموده و دارکوب قالب مورد نظر شما را پیاده سازی نموده و برای شما پشتیبانی نماید.

درج اطلاعات وب سایت توسط کارفرما

در طراحی وبسایت ارزان قیمت یک روش دیگر نیز می توانید هزینه تمام شده پیاده سازی وب سایت خود را پایین بیاورید که آن به این صورت می باشد که درج اطلاعات را خود بر عهده بگیرید. درج اطلاعات را می توانید با توجه به آموزشی که در دفتر دارکوب به شما داده می شود خود بر عهده بگیرید که در این روش هزینه درج مطالب وب سایت از هزینه کلی کسر می گردد. البته دارکوب به شما پیشنهاد می نماید که در وحله اول درج مطالب را به دارکوب واگذار نمایید تا مطالب را طراح دارکوب برای شما بارگذاری نماید تا ظاهر مطالب بارگذاری شده مناسب باشد و پس از درج اطلاعات اولیه توسط دارکوب کارفرما می تواند مسئولیت تکمیل اطلاعات را بر عهده بگیرد.

شما در حال مطالعه این صفحه هستید احتمالا به این دلیل که در جستجوی طراحی وبسایت ارزان ولی با کیفیت هستید. دارکوب مقرون به صرفه ترین پلان خود را خرید قالب از فروشگاه قالب و درج اطلاعات اولیه توسط دارکوب اعلام می نماید. طراحی نسخه موبایلی وب سایت نیز چندین ماه است جزو فاکتورهای رنک دهی موتورهای جستجو می باشد و دارکوب به شما پیشنهاد می نماید قابلیت ریسپانسیو بودن قالب را حتما در امکانات وب سایت خود داشته باشید. دارکوب با استفاده از سیستم های مدیریت محتوای رایگان در کنار تجربه 20 ساله و 4000 وب سایت طراحی شده خود وب سایت شما را با ارزان ترین قیمت ممکن پیاده سازی خواهد نمود.

همچنین دارکوب برای پایین آوردن قیمت طراحی سایت واحد بازاریابی خود را حذف نموده است و به این روش 50 درصد در هزینه های طراحی سایت خود صرفه جویی نموده است و بازاریابی خود را از طریق مشتریان راضی خود و همچنین سئو و بهینه سازی وب سایت های خود انجام می دهد. همچنین دارکوب 50 درصد از سود عرف و معمول شرکت های طراحی وب سایت را از مشتریان خود دریافت می نماید و سود خود را در انجام تعداد بیشتری پروژه دریافت خواهد نمود که این روش نیز یک نوع بازاریابی می باشد و دلیل قیمت های پایین دارکوب به دلایل ذکر شده می باشد.

هزینه طراحی سایت ارزان

برای طراحی وب سایت ارزان قیمت برخی از شرکت ها اقدام به پیاده سازی وب سایت با قیمت های بسیار پایین مثلا 50 هزار تومان می نمایند که معمولا این شرکت ها فقط وب سایت می فروشند و از پشتیبانی خبری نیست. این وب سایت ها معمولا کیفیت کافی نداشته است و در آینده ممکن است دچار مشکلات بسیاری شوید و دارکوب به هیچ وجه این تجربه را به شما توصیه نمی نماید. منطقی در نظر بگیرید در صورتی که شرکت بخواهد وب سایت شما را پشتیبانی نماید می بایست مبلغی بیش از 50 هزار تومان را برای یکسال پشتیبانی خود در نظر بگیرد.

خدمات طراحی سایت با ارزان ترین قیمت

شرکت دارکوب با ارائه خدمات طراحی سایت با ارزان ترین قیمت، به شما امکان می‌دهد تا با هزینه کمتر، به یک وبسایت با کیفیت دست یابید. با اینکه هزینه طراحی یک وبسایت ممکن است برای برخی از کسب و کارها بسیار بالا باشد، ولی شرکت دارکوب با ارائه خدمات طراحی سایت با قیمت مناسب، به کاربران این امکان را می‌دهد که به سرعت و با هزینه کمتر، یک وبسایت حرفه‌ای داشته باشند.

شرکت دارکوب با توجه به نیازهای مختلف کسب و کارها، خدمات طراحی سایت با ارزان ترین قیمت و با کیفیت بالا را ارائه می‌دهد. با بهره‌گیری از تجربه و دانش فنی بالای تیم متخصص شرکت دارکوب، می‌توانید به یک سایت حرفه‌ای دست پیدا کنید. به علاوه، شرکت دارکوب با بهره‌گیری از تکنیک‌های بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو، به شما کمک می‌کند تا در نتایج جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجوی مشهور، قرار بگیرید و باعث بهبود رتبه سایت شما در موتور های جستجو می‌شود.

راه اندازی سایت ارزان با وردپرس

شرکت طراحی وبسایت دارکوب، با ارائه خدمات طراحی سایت ارزان با وردپرس ، به کسب و کارها و فعالان آنلاین کمک می کند تا حضور قوی تری در دنیای دیجیتال داشته باشند. شرکت دارکوب، با تیمی از متخصصان و کارشناسان حرفه ای در زمینه طراحی سایت ارزان وردپرس، طراحی اپلیکیشن ارزان و بهینه سازی وب سایت برای موتور های جستجو(Seo)، خدماتی با کیفیت به مشتریان خود ارائه می دهد.

طراحی سایت ارزان و حرفه ای

اگر به دنبال طراحی سایت ارزان و در عینه حال حرفه ای هستید، شرکت دیجیتال مارکتینگ دارکوب، با ارائه قالب‌های آماده وردپرس، گزینه مناسبی برای شماست. جهت خرید سایت ارزان قیمت، لازم است بدانید، قالب‌های آماده شرکت دارکوب با کیفیت بالا و بدون نیاز به پلاگین‌های اضافی طراحی شده‌اند، که باعث بالارفتن سرعت، کارایی و کاهش خطر بروز باگ‌های امنیتی در وب سایت شما می‌شود.

طراحی سایت همراه با سئو ارزان

شرکت دارکوب با بیش از 20 سال تجربه درخشان خدمات طراحی وب سایت و بهینه‌سازی موتورهای جستجو (سئو)، به هموطنان عزیز خود اطمینان می‌دهد که می‌توانند از خدمات طراحی سایت و سئو ارزان ولی با کیفیت بالا لذت ببرند. ما با استفاده از قالب‌های آماده وردپرس، وب سایتی با طراحی حرفه‌ای و زیبا را به سرعت و با کمترین هزینه برای شما ایجاد می‌کنیم. قالب‌های وردپرس ما به دلیل کیفیت بالا و تقاضای بالای مشتریان، با قیمت مناسبی عرضه می‌شوند و همچنان کیفیت برتر خود را حفظ می‌کنند. علاوه بر این، با بهره‌گیری از تکنیک‌های سئو پیشرفته، وب سایت شما در نتایج جستجوی موتورهای جستجو برتر قرار می‌گیرد و بازدیدکنندگان بیشتری را به خود جذب می‌کند. با انتخاب شرکت دارکوب، شما می‌توانید از بهترین خدمات طراحی وب سایت و سئو با هزینه‌های مناسب و اقتصادی بهره‌مند شوید.

طراحی سایت ارزان و فوری

در شرکت دارکوب، طراحی سایت ارزان و فوری به معنای واقعی کلمه انجام می‌شود. تیم ما با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی‌ها و استفاده از بهترین ابزارهای طراحی، در کمترین زمان ممکن سایت شما را طراحی کرده و آن را به شما تحویل می‌دهد. با توجه به اینکه در دنیای امروز رقابت بسیار شدید است، شرکت دارکوب با ارائه خدماتی با کیفیت و قیمت مناسب، توانسته است اعتماد مشتریان خود را جلب کند و همواره در صدر رقابت باشد.

خرید سایت آماده وردپرس

سایت‌های آماده وردپرس دارای قابلیت‌های فراوانی هستند که می‌توان با استفاده از آن‌ها به سرعت یک وب سایت حرفه‌ای راه اندازی کرد. در شرکت دارکوب، تلاش می‌شود تا بهترین سایت‌های آماده وردپرس را با توجه به نیازهای مشتریان به آن‌ها معرفی کرد و با ارائه خدماتی با کیفیت، به مشتریان کمک کند تا به سرعت و با کمترین هزینه ممکن، وب سایت خود راه اندازی کنند. همچنین، در این شرکت، خرید سایت آماده وردپرس نیز در دسترس مشتریان است تا بتوانند با استفاده از قالب‌ها و افزونه‌های حرفه‌ای، وب سایت مورد نظر خود را به راحتی و با کیفیت بالا ایجاد کنند.

طراحی سایت شرکتی ارزان

سایت شرکتی به عنوان نماینده‌ای از شرکت در فضای دیجیتال، به عنوان یک ابزار مهم برای ارتباط با مشتریان، بیشترین اهمیت را دارد. در این راستا، طراحی سایت ارزان شرکتی با رعایت اصول طراحی حرفه‌ای و کارآیی ارائه شده، برای هر شرکتی امری ضروری به شمار می‌رود و دارای ارزش بالایی است. با درخواست طراحی سایت شرکتی ارزان از شرکت دارکوب، شما می‌توانید به راحتی و با کیفیت بالا، وب سایت حرفه‌ای خود راه اندازی کنید و به دنبال رشد و توسعه کسب و کار خود باشید. به ما اعتماد کنید و با تیم مجرب و حرفه‌ای ما همکاری کنید تا بهترین نتیجه را برای شما به ارمغان آوریم.

طراحی سایت خبری ارزان

وبسایت خبری یکی از منابع اطلاعاتی اصلی برای مخاطبان است و اهمیت بسیاری در ارتباط با انتشار اخبار و اطلاعات دارد. اما طراحی و توسعه یک وبسایت خبری حرفه‌ای هزینه‌های بالایی را به همراه دارد که ممکن است برای بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها قابل دسترسی نباشد. در شرکت دارکوب، ما به شما خدمات طراحی سایت خبری ارزان را ارائه می‌دهیم تا بتوانید به یک وبسایت خبری حرفه‌ای و باکیفیت دست یابید.

تیم حرفه‌ای ما در دارکوب، با دانش فنی و تجربه بالا، با بهره‌گیری از بهترین روش‌های طراحی و توسعه سایت، به شما کمک می‌کند تا وبسایت خبری خود را به طور کامل به نیازهای مخاطبانتان اختصاص دهید. با ارائه خدمات طراحی سایت خبری با قیمت مناسب، ما هدفمان را این قرار داده‌ایم که به شما این امکان را بدهیم تا بتوانید با هزینه کمتر به یک وبسایت خبری با کیفیت و جذاب دست یابید.

قالب وبسایت شخصی ارزان

قالب شخصی وردپرس یک قالب طراحی شده است که به وب سایت شما شخصیت و ظاهری منحصر به فرد می‌بخشد. این قالب‌ها اغلب دارای طرح‌بندی ساده و سازگاری بالا با انواع محتواها هستند. آنها امکانات سفارشی‌سازی فراوانی دارند تا به شما امکان بدهند ظاهر و عملکرد وب سایت خود را براساس سلیقه و نیازهای شخصی تغییر دهید.

اگر قصد خرید وب سایت شخصی در شرکت دارکوب را دارید، پیشنهاد می‌کنم به بخش قالب های آماده وردپرس در دارکوب بروید و از قالب‌های شخصی موجود در آنجا استفاده کنید. شما می‌توانید بین قالب‌های مختلف انتخاب کنید و آن را بر اساس سلیقه و نیازهای خود سفارشی کنید.

طراحی اپلیکیشن ارزان

در کنار طراحی سایت، شرکت دارکوب در خدمات طراحی اپلیکیشن ارزان و با کیفیت فعالیت می‌کند. با بهره‌گیری از برترین ابزارها و فناوری‌های روز، می‌تواند اپلیکیشنی کارآمد و با کیفیت برای شما طراحی کند که به کسب و کار شما کمک می‌کند تا بازاریابی بهتری داشته باشید و در نتیجه موفقیت بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد.

طراحی سایت فروشگاهی ارزان

شرکت طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ دارکوب، به عنوان یکی از پیشگامان در حوزه فعالیت خود، به منظور رفع نیازهای شما در زمینه طراحی سایت فروشگاهی ارزان قیمت و با کیفیت، خدمات خود را ارائه می‌دهد.

با توجه به اینکه امروزه تعداد زیادی از کسب و کارها به دنبال خرید سایت فروشگاهی ارزان هستند، شرکت دارکوب با ارائه راهکارهای مناسب، به شما این امکان را می‌دهد که یک فروشگاه اینترنتی ارزان و با کیفیت داشته باشید. طراحی سایت فروشگاه ارزان با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز و بهترین روش‌های طراحی، شرکت دارکوب می‌تواند طراحی منحصر به فرد و با دقت بالا برای سایت فروشگاهی شما طراحی کند و در کمترین زمان ممکن به شما تحویل دهد.

ما با تخصص در طراحی فروشگاه‌های اینترنتی ارزان، به شما کمک می‌کنیم تا به راحتی و با هزینه‌های کمتر، فروشگاه آنلاین خود را راه‌اندازی کنید. با استفاده از تجربه و تخصص ما در طراحی سایت‌ فروشگاهی اینترنتی ارزان، یک فضای آنلاین حرفه‌ای و کاربرپسند را برای شما ایجاد خواهیم کرد. بر اساس نیازها و خواسته‌های شما، سایت فروشگاهی منحصربه‌فردی را طراحی و بهینه‌سازی می‌کنیم. هدف ما ساخت سایت فروشگاهی ارزان با طراحی زیبا، عملکرد قوی و بهینه است که به شما امکان می‌دهد تا در بازار آنلاین به راحتی رقابت کنید و محصولات خود را به مشتریان هدف تحویل دهید.

طراحی پورتال آموزشی ارزان

همچنین، شرکت دارکوب با تولید قالب آموزش (تنها شرکت تولید کننده قالب آموزش)، امکان برگزاری کلاس‌های آنلاین را برای شما فراهم می‌کند. این قالب به شما امکان برگزاری کلاس‌های آنلاین با استفاده از ویدیو، صدا و نوشتار را می‌دهد. با استفاده از این قالب، می‌توانید به صورت آنلاین و با کیفیت بالا، کلاس‌های آموزشی خود را برگزار کنید و به راحتی با دانشجویان خود در ارتباط باشید. قالب آموزش شرکت طراحی سایت دارکوب، شما را از هر گونه استفاده از نرم افزار های آموزشی مانند ادوب کانکت بی نیاز میکند. در حقیقت، شرکت طراحی سایت دارکوب با ارائه پکیج‌های متنوع و با کیفیت، به شما کمک می‌کند تا بهترین تجربه وب را برای خود و کاربران خود ایجاد کنید.

سایت ساز های رایگان

سایت ساز رایگان آنلاین ابزارهایی هستند که به کاربران امکان ایجاد وبسایت بدون نیاز به دانش فنی بالا می‌دهند. با استفاده از این ابزارهای طراحی سایت رایگان در گوگل، کاربران می‌توانند به سرعت، یک وبسایت برای خود ایجاد کنند. با سایت سازهای آنلاین، کاربران نیازی به دانلود و نصب هیچ نرم‌افزاری ندارند و می‌توانند از طریق مرورگر وب خود، به خرید سایت رایگان دسترسی پیدا کنند و با استفاده از ابزارهای آن، وبسایت خود را ایجاد کنند.

سایت سازهای رایگان معروف عبارتند از: Wix، Squarespace، Shopify، Weebly، Wordpress، jimdo، Strikingly و Webflow

همه این سایت سازها ابزارهای هستند، که به کاربران امکان ایجاد وبسایت با سفارشی سازی آسان را می‌دهند و هرکدام از آنها دارای ویژگی‌های می‌باشند.

معایب استفاده از صفحه ساز های رایگان

راحت و سریع، اما به این معنی نیست که برای سایت های حرفه ای مناسب است!

برنامه‌های ساخت وب‌سایت اغلب تبلیغات زیادی برای جذب مشتری دارند و به همین دلیل وقتی شما در جستجوی ساخت وب‌سایت هستید، این برنامه‌های ساخت وب‌ سایت را در همه جای وب خواهید دید. برای همین بسیاری از مردم برای ساخت وب‌سایت از برنامه‌های ساخت وب‌ سایت استفاده می‌کنند.

محدودیت های طراحی

استفاده از سایت ساز های آنلاین معمولاً به محدودیت هایی در طراحی سایت منجر می‌شود. شما ممکن است با محدودیت هایی در انتخاب قالب، طرح بندی و سفارشی سازی روبرو شوید. این محدودیت ها ممکن است باعث شود که وبسایت شما شبیه به دیگر وبسایت های ساخته شده با همین سایت ساز باشد و شخصیت منحصر به فرد خود را از دست دهد.

ناکارآمدی در بهینه سازی سئو

یکی از جنبه های مهم وبسایت سازی، بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. اما سایت ساز های آنلاین معمولاً در این زمینه ناکارآمد هستند. آنها ممکن است عملکرد نامناسبی در بهینه سازی عناصر مهم مانند عنوان صفحه، توضیحات متا، ساختار URL و سرعت بارگیری صفحه داشته باشند. این موارد می‌توانند تأثیر بدی بر رتبه و نمایانی وبسایت شما در نتایج جستجو داشته باشند.

نداشتن قابلیت های پیشرفته

سایت ساز ارزان و یا رایگان اغلب قابلیت های پیشرفته ای که در ساخت وبسایت های پیچیده نیاز است، فراهم نمی‌کنند. امکاناتی مانند سیستم مدیریت محتوا قدرتمند، افزونه های پیشرفته، یا امکان انتقال به یک سرور خارجی ممکن است در سایت ساز های آنلاین موجود نباشند. اگر نیازهای شما از محدودیت های سایت ساز فراتر رفته باشد، احتمالاً به یک راه حل سفارشی‌تر و پیشرفته تر نیاز خواهید داشت.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز