بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

در عصر تکنولوژی و پیشرفت علم و فناوری بسیاری از افراد به سوی فضای مجازی و اینترنت می روند در این میان بسیاری از صاحبان مشاغل در فضای اینترنت و دنیای وب ها برای مشاغل خود فضایی دارند. منظور از این فضا همان سایت ها و وب سایت ها می باشد. آنها توانسته اند به وسیله وب سایت کسب و کار خود را گسترش دهند. در همین راستا شرکت های طراحی سایت متفاوتی در تمامی دنیا بوجود آمده اند که کار آنها طراحی سایت برای کارفرما است. ساختن وب سایت تنها برای افزایش سود و بازدهی کافی نیست بلکه باید بتوان از آن به درستی استفاده نمود استفاده درست از یک سایت لازمه یک طراحی ناب می باشد همچنین بعد از طراحی مهمترین اصل پشتیبانی از آن سایت می باشد.

بهترین شرکت طراحی سایت در تهران

آیا به دنبال بهترین شرکت طراحی سایت برای شروع پروژه جدید خود هستید؟ نگران نباشید، ما با یک راهنمای دقیق در اینجا هستیم تا بهترین خدمات طراحی و توسعه وب را در شهر به شما ارائه دهیم . هنگامی که تصمیم گرفتید به یک وب سایت جدید نیاز دارید، قدم بعدی شما انتخاب شرکت طراحی وب سایت ایده آل است. با این حال، سوال این است که چگونه شرکتی را پیدا می کنید که بتوانید برای ایجاد حضور آنلاین برند خود به آن اعتماد کنید؟ با این حال، برای ایجاد بهترین استراتژی برندسازی، باید با شرکت های برندینگ مختلف که مسئول استراتژی بهترین کمپین برای تقویت حضور آنلاین شما هستند، دست به دست شوید. شما ابتدا باید تحقیق کنید و سپس ایده هایی را توسعه دهید تا همه چیز را برای وب سایت کسب و کار خود مسلط و یکپارچه کنید. هنگام انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت برای وب سایت شرکتی خود، باید تمام نکاتی را که در این وبلاگ به آن ها اشاره کردیم در نظر داشته باشید.

به دنبال یک شرکت طراح وب هستید؟

شرکت طراحی سایت دارکوب، یک شرکت طراحی وب می باشد که دارای افتخارات و مجوزهای زیادی است، تیمی با استعداد از طراحان وب که مسئول ایجاد طراحی های وب قوی و بسیار واکنش گرا هستند که فوراً توجه بینندگان را به خود جلب می کند. در این وبلاگ، ما قصد داریم مراحل کلیدی را که باید قبل از انتخاب کردن به هر شرکت طراحی وب دنبال کنید، مورد بحث قرار دهیم. اما قبل از اینکه به تجزیه و تحلیل بپردازیم، ابتدا کمی آمار مربوط به بهترین شرکت طراحی وب را روشن کنید.

بسیاری از افرادی که دارای سایت هستند، دانش کافی برای مدیریت سایت را ندارند. به همین دلیل در همان روز های ابتدایی تحویل سایت از شرکت ها دچار گمراهی و سردرگمی می شوند و گاهی اوقات امکان دارد سایت خود را از دست بدهند. از این رو برخی از شرکت ها برای این افراد خدمات ویژه ای دارند. در این مقاله ما سعی داریم تا شما را در انتخاب شرکت طراحی سایت کمک نماییم.

انتخاب شرکت طراحی سایت

اولین قدم برای داشتن یک وب سایت انتخاب شرکتی است که وب سایت مورد نظر شما را طراحی کند. در تهران تعداد زیادی شرکت طراحی سایت وجود دارد که برای انتخاب یکی از آنها تردید های بسیاری بوجود می آید لذا برای انتخاب یک شرکت مناسب باید فاکتورهایی را لحاظ نمود. شرکت طراح سایت شما باید به گونه ای باشد که بعد از تحوبل وب سایت شما را دچار مشکلات مختلفی نشوید. طراحی سایت به تنهایی اصل کار نیست بلکه یک شرکت طراح باید خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه دهد. برای انتخاب شرکت مناسب ابتدا باید هدف خود را از داشتن وب سایت مشخص نمایید و بدانید که سایت شما قرار است کدامیک از توقعات شما را برطرف نماید.

آیا صرفا داشتن یک سایت برای شما کافی است؟ یا خواهان این هستید که سایتتان برای شما درآمدزایی کند؟ در مرحله بعدی باید بودجه ای که در نظر دارید برای طراحی سایت بپردازید را معلوم کنید. سپس لیستی از شرکت هایی که در نظر دارید یا به شما معرفی کرده اند و یا در تبلیغات مشاهده نموده اید را یادداشت نمایید تا بین آنها یک شرکت طراحی سایت خوب را انتخاب کنید. در این قسمت معیارهای انتخاب یک شرکت طراحی سایت را ذکر خواهیم کرد.

معیارهای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

قدم اول : سایت شرکت مورد نظر خود را مشاهده نمایید

بدون شک یک شرکت طراحی سایت برای خود وب سایتی مناسب و با کیفیت طراحی کرده است. همچنین لازم است چند مقاله از آن را مطالعه نمایید تا بتوانید تا حدودی از سطح دانش  آنها باخبر شوید.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

قدم دوم : دیدن نمونه کارها 

قدم بعدی این است که نمونه سایت هایی که شرکت مورد نظر طراحی کرده است را مشاهده نمایید. اگر هدف شما سئو است، در گوگل جست و جو نمایید تا از جایگاه سایت هایی که بهینه کرده اند را ببینید. همچنین لازم است سرعت آنها را نیز بررسی نمایید البته این کار ضروری نمی باشد.

قدم سوم : بررسی خدمات شرکت ها

در این قسمت لازم است شما پکیج های خدماتی شرکت طراح را مشاهده نمایید و پکیج مورد نظر خود را انتخاب کرده و مواد خدماتی آن را بررسی نمایید. در این قسمت به یاد داشته باشید که اگر در زمینه طراحی و مدیریت سایت دانشی ندارید، حتما در خدمات شرکت مورد نظر آموزش کار با پنل مدیریت سایت قرار داشته باشد در غیر این صورت بعد از تحویل سایت با مشکلات بسیاری روبه رو خواهید شد. در نظر داشته باشید که شرکت منتخب شما باید پنل های مدیریتی را در اختیارتان بگذارند تا خود شما بتوانید ساییتان را مدیریت نمایید.

قدم چهارم : پشتیبانی 

بدون شک می توان گفت مهم ترین وجه تمایز شرکت های طراحی سایت پشتیبانی آنها می باشد. وقتی شخصی بدون هیچ دانشی در زمینه مدیریت سایت بخواهد وب سایتی را مدیریت نماید با مشکلات بسیاری روبه رو خواهد شد حتی اگر آموزش های لازم را دیده باشد. در این صورت حتما باید شخصی باشد که شما را در برطرف کردن مشکلات کمک نماید. خوشبختانه امروزه کمتر شرکتی خدمات پشتیبانی 24 ساعته ندارد. اما شرکت هایی که خدمات پشتیبانی آنلاین 24 ساعته را دارند بسیار کم می باشد. یکی از مهمترین وجه تمایز های شرکت طراحی سایت دارکوب در میان شرکت های دیگر ارائه پشتیبانی آنلاین 24 ساعته و 7روز هفته می باشد.

این ویژگی باعث می شود که کارفرمای محترم با خیالی آسوده به کسب و کار خود بپردازد و نگران وب سایت نباشد. در کل می توان گفت معیار شما برای انتخاب یک شرکت طراحی سایت وردپرس در قدم اول باید پشتیبانی آنلاین 24 ساعته باشد زیرا در طول شبانه روز ممکن است مشکلات متعددی به سراغ مدیران وب سایت ها بیاید. که در صورتی رسیدگی نشدن به آنها سایت مورد نظر دچار مشکل جدی شود. سعی کنید در انتخاب خود پشتیبانی آنلاین 24 ساعته را در اولویت قرار دهید تا از بروز مشکلاتی در آینده، از قبل جلوگیری کرده باشید.

قدم پنجم : هزینه طراحی سایت

در این مرحله اغلب شرکت ها دارای رنج قیمت یکسان با کمی تفاوت می باشند. به همین دلیل هیچگاه در دام شرکت هایی که هزینه ای کمتر از شرکت های دیگر را می گیرند، نیوفتید .این شرکت ها اغلب طراحی سایت را بدون خدمات پشتیبانی و بدون آموزش انجام می دهند. در این مورد لازم است تا به ضرب المثل (هیچ ارزانی بی دلیل نیست ) توجه نمایید.

چرا ما به خدمات طراحی و توسعه وب نیاز داریم؟

ما می دانیم که انتخاب شرکت طراحی وب سایت فروشگاهی برای وب سایت تجاری شما بسیار مشکل است. هر زمان که در اینترنت با یک کلمه کلیدی، بهترین شرکت طراحی وب، جستجو می کنید، میلیون ها وب سایت به عنوان نتایج جستجوی شما ظاهر می شوند. با این حال، شما باید حرکت نهایی را انجام دهید و بهترین شرکت طراحی وب سایت را برای وب سایت تجاری خود انتخاب کنید. طراحان وب دارای دانش فنی مرتبط با واکنش گرایی و نحوه ساخت وب سایت های کاربر پسند هستند. یک طراح وب خوب به طور مداوم چیزها را استراتژی می کند و فرآیندی را طی می کند که منجر به طراحی نهایی وب سایت می شود و شگفت زده خواهید شد اگر بدانید که یک جستجوی گوگل 1.8 میلیون نتیجه را در برابر کلمه کلیدی "طراح وب" نشان می دهد آیا فکر نمی کنید زمانی که میلیون ها نفر خدمات مشابهی را ارائه می دهند، این چالش برانگیزترین تصمیم است؟ به هر حال، نگران نباشید ما با یک وبلاگ جدید هیجان انگیز بازگشته ایم که 5 روش برتر را به شما کمک می کند تا بهترین شرکت طراحی وب خود را انتخاب کنید. بیایید عمیق تر به جزئیات بپردازیم. انتخاب شرکت طراحی وب ایده آل برای وب سایت تجاری جذاب شما در این بخش، 7 روش برتر را مورد بحث قرار خواهیم داد که از طریق آنها می توانید به انتخاب شرکت طراحی وب سایت مناسب دست پیدا کنید.

7 روش انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

1. وب سایت آژانس را ارزیابی کنید

زیرا چه چیزی بهتر از ارزیابی پتانسیل واقعی یک شرکت طراحی وب سایت است؟ وب سایت یک برند معتبر در مورد رویکرد آن به طراحی و توسعه وب اطلاعات زیادی به شما می گوید و تخصص و قابلیت های تکنولوژیکی آن را در طول مسیر برجسته می کند. به یاد داشته باشید، کار خوب خود گویای آن است. اولین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که تصمیم بگیرید که آیا می خواهید با آنها کار کنید یا خیر. برای گرفتن یک تصمیم قطعی، ابتدا باید کل وب سایت را مرور کنید و سپس تصمیم بگیرید که آیا حرکت درستی انجام می دهید؟ می توانید سوالات زیر را بپرسید و سپس با آنها ادامه دهید. از خودت بپرس:

  • آیا وب سایت آنها را دوست دارید؟
  • آیا پاسخگو است؟
  • آیا با انتظارات شما از زیبایی شناسی وب سایت و تجربه کاربری مطابقت دارد؟
  • آیا تصاویر وب سایت را دوست دارید؟
  • آیا تعرفه  طراحی وب سایت آن ها بسته های قیمتی مناسبی را ارائه می دهند؟
  • آیا پیمایش وب سایت آسان است؟
  • به نظر شما محتوا جذاب است؟

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

به یاد داشته باشید که نمی خواهید وب سایت سبک شما را منعکس کند. بهترین شرکت طراحی سایت از دستورالعمل ها و زیبایی شناسی برند شما پیروی می کند تا شخصیت برند منحصر به فرد شما را بسازد. با این حال، شما باید مطمئن شوید که وب سایت به طور یکپارچه کاربردی، از نظر بصری دلپذیر است و تجربه کاربری عالی وب سایت را ارائه می دهد. این ممکن است کمی دلهره آور به نظر برسد، اما اینطوری انجام می شود؟ یک شرکت طراحی وب خوب با یک فرآیند فرضی و تمرکز بیشتر بر نیازهای مشتریان کار خواهد کرد.

2. نمونه کارها را مرور کنید تا در مورد کار گذشته بیاموزید

اکثر شرکت‌های طراحی وب، نمونه کارها را در سایت خود قرار می‌دهند تا مشتریان بالقوه بتوانند در آن جستجو کنند. هنگام کاوش در وب سایت آن ها، مطمئن شوید که نمونه کارها را بررسی کرده و پروژه های مرتبط با صنعت خود را زیر نظر داشته باشید. منطقی است که با یک شرکت با تجربه در صنعت خود کار کنید. نگاهی به وب‌سایت‌هایی که شرکت برای کسب‌ و کارهای دیگر می سازد، به شما ایده بهتری درباره انتظارات از آنها می‌ دهد. علاوه بر این، شما همچنین می توانید در آرامش باشید که شرکت صنعت شما را درک کند و با مخاطبان شما درگیر شود. این همچنین یک فرصت عالی برای به روز ماندن در مورد تحقیقات بازار و توجه به روندهای تکراری است. بنابراین، شما باید مراحل زیر را انجام دهید:

  • نمونه کارها را مرور کنید
  • از وب سایت های طراحی و توسعه یافته توسط آنها بازدید کنید
  • بازخوردی که از مشتریان خود دریافت کرده اند را بررسی کنید
  • می دانید که آیا آنها انتخاب مناسبی برای وب کسب و کار زیر شما هستند یا خیر
  • سایت با کمی تحقیق یا باید برای خدمات طراحی وب جذاب به سمت شخص دیگری حرکت کنید.
  • برای نتایج پر جنب و جوش باید چشمان خود را باز نگه دارید. بهترین شرکت های طراحی وب سایت همیشه سابقه ای ثابت از مشتریان راضی خواهند داشت.

3. بررسی های آنها را در پلتفرم های مختلف مرور کنید

شما همچنین باید به دنبال بررسی ها و توصیفات مشتریان قبلی خود باشید. یک شرکت طراحی وب با سابقه، بر اساس خدمات طراحی سایت خود، از مشتریان امتیاز مثبت خواهد گرفت. می‌توانید پلتفرم‌های مختلف مانند کلاچ، طراحی راش، شرکت‌های خوب و دیگر پلتفرم‌های بررسی پیشرو را بررسی کنید. با این حال، می‌توانید از طریق پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی آن‌ها مانند فیس ‌بوک، اینستاگرام، یوتیوب و سایر رسانه‌ ها برای تجربه‌ ای در زمان واقعی استفاده کنید. همیشه بهتر است خودتان نظرات را ببینید و کمی در مورد شرکت به صورت آنلاین تحقیق کنید. رسانه های اجتماعی که یک انجمن کاملاً عمومی هستند، می توانند بینشی فوری از فعالیت های کلی کسب و کار به شما بدهند.

4. با متخصص دامنه آنها تماس برقرار کنید

حتی اگر شخصی که در اولین تماس با او صحبت می کنید ممکن است شخصی نباشد که پروژه شما را مدیریت می کند، نحوه تعامل یک شرکت با مشتریان بالقوه اغلب بازتاب دقیقی از ارزش های آن است. از این رو، توجه به نحوه برخورد آنها با تماس و اینکه آیا آنها در دسترس، قابل دسترس و قابل اعتماد هستند کمک می کند. ببینید آیا آنها در مورد شرکت شما و نوع وب سایتی که می خواهید بسازید سؤال می پرسند یا مستقیماً وارد یک فروش سخت می شوند. ممکن است با شرکتی که از نزدیک با آن کار خواهید کرد صحبت می کنید، بنابراین مطمئن شوید که شیمی دارید و مناسب هستید. "مطمئن شوید که شرکت طراحی وب خود و شما برای تجربه کاربری در یک صفحه هستید." طبق آمار، 48 درصد از مردم بر این باور می باشند که طراحی یک وب سایت عامل اصلی تعیین کننده اعتبار آن است.

تجربه کاربری شما نقش مهمی در برداشت بازدیدکنندگان از سایت شما دارد. بنابراین، مطمئن شوید که شرکت شما درک می کند که تجربه کاربری چقدر برای یک وب سایت موفق تاثیرگذار است و می تواند طراحی های کاربر محور ارائه دهد. علاوه بر این، رویکرد، روش یا تکنیک خاصی را که اغلب در ایجاد سایت‌ها استفاده می‌کنند بپرسید و بررسی کنید که آیا این همان کاری است که آنها با پروژه شما انجام می‌دهند یا خیر.

5. فرآیند طراحی و توسعه وب سایت آنها را بخواهید

نحوه رویکرد شرکت طراحی سایت برای طراحی و توسعه وب سایت به شما در مورد حرفه ای بودن، تجربه و استراتژی آنها می گوید. همچنین به شما کمک می‌کند تا انتظارات واقع ‌بینانه را حفظ کنید، زیرا می‌توانید نقاط عطف حیاتی، تعداد بازنگری‌های اختصاص داده شده در هر مرحله، پیامدها و جدول زمانی پروژه را ببینید. هر شرکتی فرآیند طراحی و توسعه سایت خود را دارد. برخی از SDLC و چابکی کار پیروی می کنند، در حالی که برخی با روش سنتی حرکت می کنند. بسیاری از شرکت های طراحی وب ادعا می کنند که می دانند چگونه یک وب سایت جذاب بسازند، معمولاً وب سایت های saas اما همه آن‌ها موفقیت ‌آمیز واقعی نیستند و سایت‌ هایی را طراحی می ‌کنند که واقعا خلاقیت و تجربه کاربری یکپارچه را توصیف می‌کنند. بهترین شرکت طراحی وب سایت فروشگاهی همیشه از یک رویکرد متعادل پیروی می کند، مانند:

  • 1. طراحی وب سایت های شیک
  • 2. در حال توسعه با چارچوب های تکنولوژی اخیر
  • 3. ادغام بهترین شیوه های سئو
  • 4. روی پاسخگویی کار کنید

بنابراین به طور خلاصه، یک آژانس طراحی وب باید نکات و ترفندهای طراحی وب سایت های شیک را بداند. وب ‌سایتی که توجه مشتریان را به خود جلب می‌کند و آنها را وادار می‌کند تا صفحات را با انگشت خود بکشند.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

6. با انتظارات واقع بینانه همراه شوید

هر شرکت طراحی وب حرفه ای به طور جامع شما را در طراحی و توسعه وب سایت شما با جزئیات راهنمایی می کند. آنها توضیح خواهند داد که کارها چگونه کار می کنند و چه کاری باید انجام دهید تا مطمئن شوید پروژه به موقع تحویل داده می شود. معمولاً شرکت‌ها به‌ روزرسانی‌هایی را برای شما ارسال می‌کنند و قبل از حرکت به مرحله بعدی، به بازخورد شما نیاز دارند. از این رو، تاخیر در بازخورد شما می تواند خط زمانی را افزایش دهد.

7. بودجه خود را برای طراحی وب سایت ایده آل تعیین کنید

مهمترین نکته این است که بودجه مشخصی در ذهن داشته باشید. مانند قبل از نهایی کردن هر شرکت طراحی وب، بودجه ای را که برای وب سایت سطح بعدی خود در نظر گرفته اید تعیین کنید. همانطور که قبلا ذکر شد، هر چه بیشتر برای خدمات طراحی وب هزینه کنید، نتایج پر جنب و جوش و جذاب تری برای شما به ارمغان خواهد آورد. در همین حال، بسیاری از بهترین آژانس های طراحی وب هرگز هزینه های خود را مستقیماً در وب سایت ارسال نمی کنند. آنها بسته های انعطاف پذیری دارند و بسته به نیاز مشتریان متفاوت است. اگر قیمتی دریافت می کنید که برای شما ایده آل است و با نیازهای شما مطابقت دارد، هرگز منتظر لحظه دوم نباشید.

تفاوت بین یک طراح وب و یک توسعه دهنده وب چیست؟

اگر از یک پیشینه مهندسی نرم افزار هستید، پس این دو شغل باید در ذهن شما روشن باشد. اگر نه، پس جای نگرانی نیست، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم بین این دو تفاوت قائل شوید. یک طراح با تصاویر، گرافیک و جلوی وب سایت بازی می کند. هر چه یک طراح وب خلاق تر باشد، وب سایت جذاب تر به نظر می رسد. با این حال، یک توسعه دهنده وب یا یک توسعه دهنده برنامه، دانش فنی بیشتری دارد. آنها بیشتر به سمت برنامه نویسی و استفاده از تمام چارچوب های تکنولوژی فعلی هستند برای تبدیل آن طرح ها به یک تطابق دقیق کار می کند.

چگونه می توانید پس از تکمیل وب سایت خود تغییراتی ایجاد کنید؟

شما نمی توانید برای همیشه محتوای یکسانی را در وب سایت خود داشته باشید. شما باید به روز رسانی کنید تا کاربردی و مرتبط با مخاطبان خود باقی بمانید. از این رو، باید با شرکت خود اطمینان حاصل کنید که خدمات آنها شامل یک جلسه آموزشی مقدماتی است. تا تیم خود را در مورد نحوه ایجاد تغییرات و به روز رسانی راهنمایی کنید. مطمئن شوید که فهرست مواردی را که احتمالاً مرتباً بروزرسانی می‌کنید، مانند محتوای صفحه یا فرم‌های سرنخ، وارد می‌کنید. اکثر شرکت های حرفه ای شامل یک جلسه آموزشی هستند که به شما کمک می کند تا عملکرد داخلی وب سایت خود را بهتر درک کنید.

بهترین شرکت طراحی وب سایت

ساختن یک وب سایت مناسب ضروری است، اما بهینه سازی آن، ارتقاء آن، اندازه گیری عملکرد آن و ایجاد بهبود به همان اندازه حیاتی است. وب سایت شما هرگز نمی تواند بهترین نتایجی را که می خواهید به ارمغان بیاورد مگر اینکه از هر نظر بهینه شود. اگر یک تیم دیجیتال مارکتینگ آماده برای وب سایت خود ندارید، بهتر است یک شرکت طراحی وب پیدا کنید. یک شرکت خدمات تخصصی دیجیتال مارکتینگ را در کنار سایر تخصص ها ارائه می دهد، ترافیک ارگانیک وب سایت شما می تواند با رتبه بندی بهتر در موتورهای جستجو تا 26 درصد افزایش یابد و 82 درصد از مصرف کنندگان نسبت به شما احساس خوش بینی خواهند داشت. اگر وب سایت شما دارای محتوای سفارشی باشد، می توانید به این هدف برسید. تعادل مناسب بازاریابی، سئو سایت وبهینه سازی و رسانه های اجتماعی به جذب مخاطب و دستیابی به آن کمک می کند. وب سایت بر تصمیمات و رفتار آنها تأثیر می گذارد.

جمع بندی

بطور خلاصه می توان گفت قبل از اقدام به کاری بهتر است ابتدا هدف خود را  برای مراجعه به شرکت های طراحی سایت سئو بدانید و بعد از آن توقعاتی که از یک شرکت طراحی سایت و اپلیکیشن دارید را در نظر بگیرید در معیار های خود؛ آموزش با پنل های مدیریتی و پشتیبانی آنلاین 24 ساعته را در نظر داشته باشید تا شما را برای داشتن یک کسب و کار پربازده کمک نماید. باید بدانید که اگر طراحی سایت شما به درستی و با کیفیت انجام گیرد و همچنین هرچه بهتر بهینه گردد، وب سایت شما توسط بازدیدکنندگان بیشتری دیده می شود و این دیده شدن به معنای بازده بیشتر سایت شما است. در نتیجه سایت شما به تنهایی می تواند منبع در آمدی برای شما باشد. برای اطلاع از قیمت طراحی سایت میتوانید به سایت دارکوب مراجعه کنید و مشاوره رایگان طراحی سایت با کارشناسان با تجربه شرکت دارکوب داشته باشید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز