تعرفه طراحی وب سایت به چه صورت است؟

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE
تعرفه طراحی وب سایت

مقدمه

دارکوب یکی از معتبرترین شرکت های ارائه کننده خدمات طراحی سایت و سئو در کشور می باشد که تعرفه خدمات طراحی سایت این شرکت به نسبت سایر شرکت های طراحی وب سایت ارزان تر می باشد. قیمت طراحی سایت شرکتی این مجموعه از قرار زیر می باشد. جهت رویت قیمت طراحی سایت فروشگاهی لازم است با صفحه طراحی سایت فروشگاهی مراجعه نمایید.

تعرفه قیمت های طراحی سایت دارکوب از قرار زیر می باشد:

قیمت های طراحی سایت

  • قالب های سایت تولید شده
  • 1.4 میلیون تومان
    • خرید قالب
    • نصب قالب
    • ایمن سازی سایت
    • بهینه سازی سایت
    • آموزش کنترل پانل
    • یکسال پشتیبانی
  • فروشگاه قالب سایت
  • 5.6 میلیون تومان
    • ثبت دامنه
    • اختصاص هاستینگ
    • پیاده سازی سایت
    • ایمن سازی سایت
    • بهینه سازی سایت
    • آموزش کنترل پانل
    • یکسال پشتیبانی
    • درج اطلاعات وب سایت
    • نسخه موبایلی وب سایت(ریسپانسیو)

لیست مجوزهای دارکوب

  • مجوز از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران
  • مجوز نشر دیجیتال بر خط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • رتبه چهار از شورای عالی انفورماتیک کشور
  • مجوز آموزشگاه از سازمان فنی و حرفه ای کشور
  • نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت
  • عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی

در این بخش برای شما هزینه ها و تعرفه های مربوط به طراحی وب سایت را به صورت جزء به جزء بیان خواهم نمود تا بتوانید استعلام قیمت دقیق تری از شرکت های طراحی وب تهیه نمایید. هزینه طراحی سایت شامل هزینه ثبت دامنه، اختصاص هاستینگ، پیاده سازی سایت، درج مطالب وب سایت، آموزش پنل کاربری وب سایت، اختصاص طراح گرافیک دو بعدی وب سایت در صورت نیاز، راه اندازی نسخه موبایلی وب سایت در صورت نیاز، پشتیبانی و نگهداری وب سایت و خدمات سئو و بهینه سازی سایت می باشد که در زیر هر یک را به صورت جداگانه توضیح خواهم داد.

تعرفه ثبت دامنه

تعرفه ثبت دامنه های ir در حدود 20 هزار تومان سالیانه و تعرفه ثبت دامنه های دیگر نظیر com بر اساس دلار روز می باشد. البته دامنه هایی با مبالغ بالاتر به عنوان مثال دامنه های tv وجود دارند که هزینه ثبت آنها بالاتری از دامنه های معمولی دارند.

تعرفه هاستینگ

تعرفه هاست شما بسته به میزان فضایی که احتیاج دارید می باشد. پلان اولیه هاستینگ وب سایت از 100 مگابایت فضا شروع می شود که هزینه آن در حدود 120 هزار تومان سالیانه می باشد. نکته ای که لازم است به آن توجه نمایید آن است هاستینگ قابل ارتقاء می باشد و می توانید با توجه به نیاز وب سایت ارتقاء داده شود. به عنوان مثال برای ارتقاء هاست از 100 مگابایت به 500 مگابایت هزینه 80 هزار تومان می باشد. در نتیجه لازم نیست از ابتدای پروژه هزینه زیادی بابت هاست پرداخت نمایید و هاست با کمترین ظرفیت نیز برای راه اندازی وب سایت کافی است.

هزینه طراحی قالب

هزینه طراحی قالب های سیستم های مدیریت محتوای رایگان نظیر جوملا و وردپرس در حدود 200 هزار تومان می باشد که این هزینه برای طراحی قالب از بخش فروشگاه قالب دارکوب و یا هر قالب انتخابی دیگری می باشد. این قالب ها به صورت دایو بیس طراحی می گردند و اصول اولیه سئو نظیر دایو بیس بودن و آدرس دهی بهینه سازی شده برای موتورهای جستجو و همچنین استاندارد w3c لحاظ می گردد.

هزینه در نظر گرفتن گرافیست

در صورت که نظر کارفرما بر آن بوده که سایت بر پایه قالب های از پیش طراحی شده طراحی نگردد هزینه در نظر گرفتن طراح برای پیاده سازی قالب وب سایت در حدود 500 هزار تومان می باشد و روال اجرای کار به این صورت می باشد که جلسه ای برگزار می گردد و در آن جلسه کارفرما نیازهای گرافیکی خود را اعلام می نماید و طراح بر اساس احساس نیازهای اعلام شده کارفرما قالب را پیاده سازی می نماید و کارفرما می تواند پس از طراحی قالب آن را ویرایش نماید تا قالب مورد نظر مطابق با سلایقش باشد.

امن سازی سایت

سایت پس از اتمام طراحی حتما می بایست امن سازی گردد و در صورت عدم انجام این مورد به سرعت دچار مشکلات امنیتی خواهد گردید. هزینه امن سازی سایت در حدود 50 هزار تومان می باشد. البته این هزینه برای سایت های فروشگاهی و پرتالی بالاتر می باشد.

آموزش پنل کاربری سایت

پس از اتمام پروژه سیستم مدیریت محتوای وب سایت می بایست به کارفرما آموزش داده شود. هزینه آموزش پنل کاربری در حدود 50 هزار تومان می باشد. پس از آموزش پنل کاربری کارفرما قادر خواهد بود مطالب، منوها و تصاویر سایت را مدیریت نماید.

پشتیبانی یکساله سایت

سایت پس از ساخت نیاز به پشتیبانی یکساله دارد تا چنانچه برای سایت مشکلی به وجود آمد و یا سوالی برای کارفرما مطرح شد بتواند موارد را از تیم پشتیبانی وب سایت پیگیری نماید. هزینه پشتیبانی یکساله وب سایت در حدود 100 هزار تومان می باشد.

درج مطالب وب سایت(در صورت نیاز)

درج مطالب وب سایت کار فنی و پیچیده ای نیست و کارفرما می تواند با آموزشی که می بیند این کار را به راحتی انجام دهد. در صورتی که کارفرما این وظیفه را به دارکوب محول نمایید هزینه درج مطالب وب سایت در حدود 500 هزار تومان می باشد. البته هزینه درج مطالب وب سایت با توجه به میزان اطلاعات متغیر بوده و هزینه اعلام شده برای درج مطالب پیش فرض شرکتی می باشد.

اضافه نمودن زبان جدید به سایت(در صورت نیاز)

هزینه اضافه نمودن زبان جدید به وب سایت در حدود 30 درصد از عدد کل می باشد. به عنوان مثال در صورتی که عدد کل طراحی سایت در حدود 500 هزار تومان باشد هزینه اضافه نمودن زبان جدید به سایت در حدود 200 هزار تومان می باشد. البته این درصد در پروژه های مختلف بسته به نوع پروژه متفاوت است و می بایست موردی مشخص گردد.

راه اندازی نسخه موبایلی وب سایت(در صورت نیاز)

سازگاری سایت با دستگاه های مختلف نظیر موبایل و تبلت با توجه به آنکه 50 درصد از کاربران وب از موبایل و تبلت برای مرور وب استفاده می نمایند به امری مهم برای سایت ها تبدیل شده است. هزینه پیاده سازی نسخه موبایلی در حدود 500 هزار تومان می باشد که البته این هزینه نیز برای سایت های فروشگاهی و پرتالی بالاتر می باشد.

خدمات سئو و بهینه سازی سایت(در صورت نیاز)

سایت به طور پیش فرض به صورت سئو طراحی می گردد و نیازی به پرداخت هزینه جداگانه برای سئو سایت نیست. دارکوب برای نمایش سایت در صفحه اول گوگل برای کلمات کلیدی مرتبط به سایت هزینه دریافت می نماید. هزینه نمایش سایت برای کلمات کلیدی مرتبط به سایت در حدود 1 میلیون تومان می باشد که این قیمت برای کلمات های پر رقیب بالاتر می باشد. برای مشخص شدن تعرفه دقیق نمایش وب سایت در صفحه اول گوگل خود با دارکوب تماس حاصل فرمایید.

قیمت های ذکر شده در بالا برای سایت های معمولی می باشد و در صورتی که سایت نیاز به امکانات خاصی نظیر درگاه پرداخت آنلاین و .... داشته باشد هزینه به صورت جداگانه محاسبه می گردد.

طراحی نسخه AMP وب سایت

تعرفه طراحی نسخه AMP برای وب سایت 500 هزار تومان می باشد. نسخه AMP وب سایت به ورژنی از سایت گفته می شود که از نظر سرعت برای موبایل بهینه سازی شده است و سرعت لود این نسخه از وب سایت به مراتب بالاتر از نسخه عادی و ریسپانسیو وب سایت می باشد. نسخه AMP می تواند تاثیر مثبت در سئو و بهینه سازی وب سایت داشته باشد.

عوامل موثر در قیمت طراحی وب سایت

  • پویا بودن وب سایت
  • ریسپانسیو بودن وب سایت
  • cms به کار رفته در وب سایت
  • هاست مصرفی برای وب سایت
  • تعداد زبان های وب سایت (چند زبانه بودن وب سایت)
  • ظاهر وب سایت
  • بهینه سازی و سئو وبسایت

تعرفه طراحی یک وب سایت حرفه ای

وب سایت های اختصاصی ASP.NET نسبت به وب سایت های با قالب وردپرسی هزینه های بیشتری دارند. همانطور که می دانید برای طراحی یک وب سایت با قالب وردپرس از قالب های آماده و رایگان هم استفاده می شود. در مقابل برای طراحی یک وب سایت اختصاصی می بایست از مرحله صفر شروع کرد و مسلما وقت و هزینه بیشتری صرف خواهد شد. وب سایت های با قالب آماده وردپرس که جزئیات زیادی ندارند، طبیعتا از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند و هزینه ای حدود یک میلیون تومانی دارند. وب سایت های اطلاع رسانی با ساختار گرافیکی هزینه ای در حدود شش میلیون تومانی دارند. در طراحی وب سایت های دو زبانه اگر زبان دوم چپ چین باشد، 15% تا 30% قیمت پروژه به آن اضافه خواهد شد. و اگر زبان دوم هم راست چین باشد هزینه اضافه شده 5% تا 20% هزینه نهایی پروژه خواهد شد. اضافه کردن زبان سوم و چهارم از این تعرفه تبعیت نمی کند و از تعرفه کمتری برخوردار خواهد شد. تعرفه زبان دوم وب سایت به چپ چین و راست چین بودن آن بستگی دارد. قیمت طراحی یک وبسایت شرکتی به همراه پشتیبانی یک ساله در حدود 8 تا 10 میلیون تومان است. قیمت طراحی وب سایت فروشگاهی آنلاین با در نظر گرفتن امکانات متعددی که دارد، بین حدود 10 تا 20 میلیون تومان متغیر است. یک وب سایت فروشگاهی آنلاین می تواند امکانات مختلفی مانند معرفی محصولات، سبد خرید، پنل کاربری، درگاه بانکی و سیستم ثبت نام داشته باشد.

تعرفه قیمت طراحی وب سایت با قالب وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای لایه باز است که برمبنای زبان برنامه نویسی PHP ایجاد شده است. در اغلب اوقات هزینه طراحی وب سایت با قالب وردپرس پایین است. در این مدل وب سایت ها شما هزینه سیستم مدیریت محتوا یا کنترل پنل را پرداخت نمی کنید. بیشتر هزینه شما به دامین / هاست و طراحی قالب مورد نظر شما می باشد. منظور از طراحی قالب مد نظر، طراحی ظاهر و شکل وب سایت، اشکال گرافیکی، لوگو و غیره می باشد. علاوه بر این هزینه لایه بندی و طراحی طرح ظاهری و کانفیگ اولیه وردپرس به همراه آموزش مدیریت نیز گرفته می شود. باید گفت که وب سایت های وردپرسی بخاطر متقاضیان زیادی که در دنیا دارند کارایی قابل قبولی پیدا کرده است.  

عوامل موثر بر تعرفه طراحی سایت با وردپرس

ساده بودن سایت با قالب وردپرس: cms های سخت و پیچیده بر قیمت طراحی وب سایت تاثیر می گذارد. ولی وردپرس بخاطر سادگی آن هزینه بسیار مناسبی دارد.
افزونه ها: یک عامل موثر دیگر بر روی قیمت طراحی وب سایت وردپرسی انتخاب افزونه ها است. هرچقدر تعداد نصب افزونه های وب سایت شما بیشتر باشد هزینه طراحی سایت شما بالاتر می رود.
سئو: سئو وب سایت شما با موتورهای جستجوگر عامل تاثیرگذاری دیگر بر هزینه های طراحی وب سایت وردپرسی است.
خرید هاست و میزبان وب: هاست میزان فضایی است که اطلاعات وب سایت بر روی آن قرار میگیرد. نوع هاستی که خریداری می کنید و میزان فضایی که انتخاب می کنید بر روی تعرفه قیمت طراحی وب سایت وردپرس تاثیرگذار است.
خرید قالب: استفاده از قالب ساخت وب سایت می تواند وب سایت شما را خوشگل تر و کاربردی تر کند.
خرید دامنه: خریداری کردن دامنه از عوامل تاثیرگذار دیگر بر روی قیمت طراحی سایت با وردپرس است. برای دامنه های بین المللی باید حدود 10 برابر دامنه های ملی هزینه پرداخت کرد.

قیمت طراحی وب سایت فروشگاهی

بهتر است قبل از اطلاعات از تعرفه وب سایت های فروشگاهی کمی در مورد فروشگاه اینترنتی بگوییم. طراحی یک وب سایت فروشگاهی یکی از بهترین راه ها برای فروش محصولات می باشد. زیرا با این کار می توانید کسب و کار خود را گسترش دهید. شما می توانید به واسطه سفارش طراحی وب سایت فروشگاهی یک شعبه بی نظیر از کسب و کارتان در فضای مجازی داشته باشید. تعرفه هزینه طراحی وب سایت فروشگاهی مانند دیگر وب سایت ها به عوامل مختلفی وابسته است.

قیمت طراحی وب سایت های فروشگاهی با توجه به عوامل گوناگونی حساب می شود که در این قسمت برای شما چند آیتم از آن را بیان می نماییم.

1- هاست مورد نیاز برای وب سایت فروشگاهیتون.

2- نام دامنه یا دامین سایت که با چه پسوندی باشد.

3- زبان برنامه نویسی وب سایت.

4- میزان حرفه ای بودن اجزای گرافیکی و طراحی شده وب سایت.

5- میزان خدمات وب سایت فروشگاهی. میزان گستردگی محتوای وب سایت.

تعرفه طراحی وب سایت فروشگاهی با قالب وردپرس
طراحی سایت های فروشگاهی معمولا با cms های اختصاصی انجام می شود. وردپرس این روزها قالب هایی ارائه کرده است که تمامی کاربردهای وب سایت های فروشگاهی را با نصب افزونه های مخصوصش خواهید داشت. هزینه طراحی وب سایت فروشگاهی با وردپرس خیلی مناسب تر است از طراحی سایت با cms های اختصاصی. تا حتی وردپرس قالبی ارائه داده است که که مانند سیت فروشگاهی دی جی کالا می باشد و تمامی کاربردهای آن را دارا می باشد.  

تعرفه طراحی وب سایت ارزان

همانطور که می دانید هزینه های طراحی سایت ارزان قیمت با توجه به معیارهای متفاوتی ارزیابی می شوند. بیشتر این سایت ها مبتنی بر سیستم مدیریت محتواهای آماده ای مانند وردپرس، جوملا و از این قبیل cms ها پیاده سازی می شوند. بیشتر قسمت هزینه آن شامل طراحی قالب می باشد، زیرا هزینه سیستم محتوا و کنترل پنل این نوع وب سایت ها تقریبا رایگان است. که البته هزینه دامین و هاست به آن اضافه خواهد شد و در نتیجه شما یک وب سایت ارزان قیمت با کارایی معقول را به دست می آورید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز