خرید قالب وردپرس ارزان

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=2649

5/5 - (21 امتیاز)

قالب سایت چیست؟

با استفاده از قالب وب سایت طراحان و توسعه دهندگان وب سایت ها می توانند جای هر مقوله ای را در صفحه وب مشخص کنند. قالب های سایت دارای امکاناتی از قبیل ابزارها و پلاگین ها هستند که باعث هر چه بیشتر منعطف شدن آنها می شود و در طراحی وب سایت به طراحان کمک شایانی می کند.

طراحان با استفاده از پلاگین ها می توانند محتوای مورد نظر خود را در صفحه وب خود درج کنند. قالب های سایت همچنین قابلیت تنظیم و تغییر دارند.

یکی از راه های طراحی سایت خرید قالب سایت است. قالب ها را می توانید از سایت های داخلی و یا خارجی تهیه کنید. اما کیفیت قالب ها برای راه اندازی یک سایت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

گزینه هایی برای تهیه قالب های ارزان و با کیفیت:

  • خرید قالب های تولید شده دارکوب
  • خرید قالب از سایت های خارجی مانند theme forest و یا template monster
  • طراحی قالب با استفاده از قالب های نمونه
  • طراحی قالب های اختصاصی

خرید قالب های تولید شده دارکوب

شما می توانید با تهیه قالب های تولید شده دارکوب هر چه سریعتر و مطمئن تر سایت مورد نظر خود را راه اندازی کنید. شرکت دارکوب از معتبرترین شرکت ها در زمینه طراحی قالب وردپرس می باشد و قالب های خود را با نازل ترین قیمت به خریداران عرضه می کند. قیمت پایه این قالب ها از 200 هزار تومان می باشد. اما اگر بخواهید هزینه های جانبی مانند خرید هاست یا دامنه و یا بارگذاری و … را به این قالب ها اضافه نمایید قیمت قالب ها کمی بالاتر و در حدود 500 هزار تا 1 میلیون تومان به قیمت پایه اضافه می شود. فروشگاه دارکوب دارای قالب های متنوع و ارزان در حال گسترش فراوانی است که در تمامی آنها استاندارد ها و اصول فنی رعایت شده است. تمامی این قالب ها توسط طراحان شرکت دارکوب طراحی شده اند و ویرایش و پشتیبانی از این قالب ها توسط همین طراحان به صورت کامل انجام می شود اگرچه در صورت تمایل می توانید خودتان پشتیبانی قالب های خریداری شده را عهده بگیرید. قالب ها برای سئو و همچنین کاربران موبایل نیز بهینه سازی شده اند.

طراحی قالب وب سایت ارزان با استفاده از قالب های نمونه

خرید قالب از سایت های خارجی به دلیل نوسان و بالا بودن نرخ ارز دائما در حال تغییر و افزایش است و طراحی یک قالب از ابتدا مقرون به صرفه تر است. چنانچه شما قالب خاصی را برای خرید در نظر دارید می توانید آن را به شرکت دارکوب برای طراحی از نو سفارش دهید. اینگونه می توانید بسیاری از هزینه ها را کاهش دهید. طراحی این نوع قالب 500 هزار تومان می باشد که با اضافه شدن ویژگی ریسپانسیو بودن 500 هزار تومان دیگر به قیمت اولیه اضافه می شود. اضافه کردن گزینه های دیگری مانند خرید هاست یا دامنه و یا بارگذاری و … باعث اضافه شدن قیمت 500 هزار تا 1 میلیون تومان به قیمت قالب می شود.

خرید قالب وب از سایت های خارجی

شما می توانید کار خرید قالب از سایت های خارجی را به شرکت دارکوب واگذار نمایید. شرکت دارکوب می تواند اقدام به خرید قالب مورد نظر شما به صورت آنلاین و با پرداخت ارزی بنماید. در این صورت تنها هزینه شما هزینه قالب به اضافه کارمزد ارز می باشد.

تنوع قالب ها در سایت های خارجی بسیار زیاد است و قیمت آنها از 50 دلار (فقط هزینه قالب) شروع می شود و تا بالای 100 دلار ادامه دارد. شرکت دارکوب می تواند قالب خریداری شده شما را بهینه سازی نماید و همچنین نسخه فارسی آن را به شما ارائه دهد که در این صورت هزینه ای حدود 100 تا 500 هزار تومان به هزینه اولیه خرید قالب اضافه می شود. همچنین اضافه کردن هزینه های دیگر مانند خرید هاست و یا دامنه و یا بارگذاری و … باعث افزایش قیمتی حدود 500 هزار تا 1 میلیون تومان به هزینه اولیه خرید قالب می شود.

طراحی قالب اختصاصی

در این روش طرحی جدید برای قالب وب توسط طراح وب سایت و زیر نظر کارفرما راه اندازی می شود. طراح اولیه ابتدا به صورت فایل تصویری یا همان PSD طراحی می شود و بعد از انجام اصلاحات و تایید کارفرما، توسط برنامه نویسان شرکت دارکوب با یک زبان برنامه نویسی برای سایت شما پیاده سازی می شود. اگرچه این روش هزینه بیشتری نسبت به طراحی قالب با استفاده از قالب های نمونه دارد اما چون این طراحی زیر نظر کارفرما انجام می شود از کیفیت بالایی برخوردار است. هر کدام از مراحل طراحی قیمتی جداگانه دارد که به شرح ذیل می باشد:

طراحی به صورت فایل تصویری 500 هزار تومان، کد نویسی و راه اندازی 500 هزار تومان و طراحی ریسپانسیو 500 هزار تومان. هزینه نهایی طراحی این قالب چیزی حدود 500 تا 1.500 هزار تومان می باشد. هزینه های جانبی از قبیل خرید هاست و یا دامنه و یا بارگذاری و … حدود 500 تا 1 میلیون تومان می باشد که به هزینه سایر هزینه ها اضافه می شود.

یک قالب وردپرس با کیفیت چه مشخصه هایی دارد؟

یک قالب وردپرس با کیفیت علاوه بر ظاهر جذاب بایستی ویژگی هایی داشته باشد که کاربری آن را زیاد کند. طراحی یک سایت بایستی به قدری با کیفیت باشد که برای همه قابل درک و به قولی کاربر پسند باشد. زیرا بسته به کسب و کار شما و سایتتان ممکن است افراد مختلفی با سطح دانش متفاوت و در رنج های سنی مختلف به سایت شما مراجعه کنند. هر چقدر سایت شما برای کاربران ساده تر و قابل فهم تر باشد تماس های تلفنی برای گرفتن راهنمایی طبعا کمتر خواهد بود. پس سادگی و کاربری بالا از ویژگی های مهم یک سایت هستند.

اما ویژگی های فنی وجود دارد که در طراحی یک قالب سایت مهم هستند که ممکن است از چشم یک فرد غیر متخصص پنهان باشد، از قبیل بهینه بودن برای سئو و باز بودن کد ها برای ایجاد تغییر.

سرعت وب شما بایستی بالا باشد زیرا این موضوع، هم بر روی کاربران و هم موتور های جستجو تاثیر گذار است. اگرچه پلاگین های مختلفی برای انجام کارهای مختلف وجود دارد اما استفاده زیاد این پلاگین ها باعث سنگین شدن و در نتیجه پایین آمدن سرعت لود سایت می شوند.

همچنین بایستی این موضوع را در نظر داشته باشید که اکثر قالب های وردپرس موجود در بازار ایران قالب های خریداری شده از سایت های خارجی هستند که نسخه فارسی آن تولید شده است. این مسئله یک مشکل دارد و آن اینست که برخی از کد های قالب، رمز گذاری شده اند. پس شما نیاز به یک طراح برای رمزگشایی دارید و همچنین هنگامی که شما می خواهید روی سئو سایت خود کار کنید طراح قالب ممکن است نیاز به تغییر در کد ها داشته باشد.

یک قالب وردپرس و ارزان خوب بایستی:

  • سبک باشد و سرعت خوبی داشته باشد.
  • کد های آن باز باشند و رمز گذاری نشده باشند.
  • قابلیت بهینه سازی برای سئو داشته باشد.
  • پلاگین ها و لینک های کمی در آن استفاده شده باشد.
  • طراحی اختصاصی نسبت به نوع وب سایت داشته باشد.
  • اجباری برای به روز رسانی نداشته باشد.
  • دارای کد های بدون خطا باشد.
  • در صورت تمایل خریدار، از قابلیت پشتیبانی برخوردار باشد.
  • برای کاربران موبایل بهینه شده باشد.
اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز