بهترین 7 وب سایت برای ساخت وب سایت به صورت رایگان

رتبه بندی کاربر: 3 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

مقدمه

طراحی سایت به صورت رایگان برای راه اندازی یک وب سایت شرکت و یا انجام سئو ، بهینه سازی وب سایت و بازاریابی اینترنتی کافی نیست و لازم است عملیات راه اندازی وب سایت خود را زیر نظر شرکت طراحی وب سایت حرفه ای انجام دهید. در صورتی که قصد راه اندازی وب سایت را دارید و بودجه ای برای انجام این کار ندارید می توانید با استفاده از سایت سازهای رایگان آنلاین و همچنین وبلاگ ها این کار را انجام دهید. در این مقاله به شما بهترین سایت های ساخت وب سایت به صورت رایگان را معرفی می نمایم. البته در صورتی که قصد راه اندازی وبلاگ را دارید می توانید مقاله بهترین سایت های ساخت وبلاگ را مطالعه نمایید. برای استفاده از این سایت سازها کافی است سایت خود را توسط سایت ساز ایجاد نموده و سپس دامنه خود را بر روی آن پارک نمایید.


تعریف سایت ساز

خلاصه بگوییم سایت ساز یک سیستم است که از طریق آن شما می توانید وب سایت خودتان را بدون داشتن تخصص و دانش خاصی طراحی و راه اندازی کنید در واقع همه چیز برای شما آماده است و فقط شما باید آن ها را انتخاب کنید. البته ناگفته نماند سایت سازهای پولی امکانت خیلی بیشتری نسبت به نمونه های رایگان آن دارند. با استفاده از سیستم سایت ساز دیگر دغدغه خرید دامنه و هاست را نخواهید داشت. فقط کافی است یک دامنه انتخاب کنید و سپس قالب مد نظرتان را انتخاب کنید، بعد از چند دقیقه وب سایت خواسته شده شما آماده می شود. توسط المان های حاضر و آماده ای که سایت سازها در اختیار شما قرار می دهند فقط با "درگ اند دراپ" کردن آن ها می توانید شکل و ظاهر وب سایت خود را با سلیقه خودتان درست کنید. سپس محتوای مورد نظرتان را در آن قرار دهید و کار شما به پایان می رسد. سایت سازها از قبل همه چیز را برای شما آماده کرده اند. برای مثال قالب هایی که سایت سازها به شما ارائه می دهند تنوع بسیار زیادی دارند. اصلا فرقی نمی کند که وب سایت شما فروشگاهی، پزشکی، و یا وبلاگی باشد. زیرا از هر موضوع چندین قالب در اختیار شما قرار داده می شود تا به سلیقه خودتان آن ها را انتخاب کنید. همچنین دیگر شما نیازی به درگاه پرداخت آنلاین، پنل اس ام اس و سیستم ایمیل مارکتینگ ندارید. زیرا اکثر سایت سازهای ایرانی این آپشن را در اختیار شما قرار می دهند.  

ویژگی های مثبت سایت سازها

البته که سایت سازها ویژگی های مثبت فروانی دارند که مهم ترین آن ها این است که بدون علم برنامه نویسی می توانید وب سایت خود را با سلیقه خودتان راه اندازی نمایید. ولی در اینجا قصد داریم ویژگی های بیشتری از سایت سازها را بیان کنیم.  

طراحی وب سایت بدون کد نویسی کردن

یکی از پر رنگ ترین ویژگی های سایت سازها این است که به هر کسی این امکان را می دهد تا بدون علم برنامه نویسی و طراحی سایت بتواند برای خود یک وب سایت طراحی نماید. لذا برنامه نویسی و طراحی سایت چیزی نیست که به راحتی هرکسی وقت یاد گرفتن آن را داشته باشد. زیرا چند ماه زمان می برد. بنابراین این موضوع می تواند مهم ترین امتیاز سایت سازها باشد. چرا که بسیاری از افراد نه به کدنویسی علاقه دارند و نه حتی بلد هستند.

صرفه جویی در هزینه های طراحی وب سایت

همین الان با یک شرکت طراحی سایت تماس بگیرید و قیمت طراحی سایت را استعلام بگیرید. دقیقا متوجه آن خواهید شد که استفاده از سایت ساز ها خیلی مقرون به صرفه تر از شرکت های طراحی سایت می باشند. مبلغی که بابت استفاده از سایت سازها پرداخت می کنید به صورت سالانه می باشد. با پرداخت آن مبلغ دیگر نیازی به تمدید دامنه و هاست و پشتیبانی اضافی نخواهید داشت. همچنین برای هر تغییرات کوچکی در وب سایت خود نیازی به هزینه های مجدد ندارید. در صورتی که کار با شرکت های طراحی سایت همیشه برای شما هزینه های ادامه داری دارد. هزینه صرف شده برای استفاده از سایت سازها بسیار کم تر از شرکت های طراحی وب سایت است و اصلا قابل قیاس نیستند با هم. می توانید خودتان آن را مقایسه فرمایید.  

تنوع در امکانات طراحی سایت

از قابلیت های سایت ساز ها امکانات زیادی است که در طراحی سایت در اختیارتان قرار می دهند. همچنین بخش های دیگری مانند ارسال خبرنامه به اعضای سایت، ارسال پیامک، افزونه های خاص و جذاب برای جذب مشتری و فروش بیشتر که همه این ها با سینک شدن در سیستم های مختلف برای شما فراهم خواهد شد، و دیگر نیازی به نصب افزونه های خاصی نخواهید داشت. 

در کمترین زمان وب سایت خود را راه اندازی کنید

یکی از ارزشمند ترین امتیازات استفاده از سایت سازها راه اندازی سایت در کمترین مدت زمان ممکن است. زیرا همه چیز آماده است و فقط کافی است شما آن ها را انتخاب نمایید. برای مثال اگر بخواهید در بالای وب سایت خود از اسلایدر استنفاده نمایید نیاز نیست تا افزونه آن را نصب کنید فقط کافی است که آن را انتخاب نمایید و تصاویر دلخواه خود را جایگزینش نمایید. بعد از انتخاب پلن مورد نظرتان در سایت ساز مربوطه باید نام دامنه خود را انتخاب نمایید و سپس قالب مد نظرتان را که مربوط به موضوع سایتتان می شود را انتحاب کنید. بعد از آن بلافاصله مستقیما وارد پنل مدیریت سایتتان می شوید. به همین سادگی در کمتر از چند دقیقه وب سایت مورد نظرتان آماده می شود.

کار با سایت سازها بسیار اسان است

از دیگر امتیازات سایت سازها این است که کار با آنها بسیار راحت و آسان است. اغلب آموزش استفاده از سیستم توسط بیشتر سایت سازها ارائه می شوند. البته استفاده از سایت سازهای ایرانی به دلیل فارسی بودن زبانشان بسیار راحت است. ولی به با این وجود استفاده از راهنمای کار با سایت سازها برای خیلی از افراد هم واجب است. مثلا اگر بخواهید صفحه ای جداگانه در وب سایت خود ایجاد کنید شاید نیاز باشد تا از راهنما استفاده نمایید.

قالب های چند منظوره، متنوع و بهینه شده برای گوگل

قالب های ارائه شده توسط سایت سازها تنوع بسیار زیادی دارند. چون مسلما با تعداد مشتریان و سلایق زیادی سرو کار دارند، و باید برای هر سلیقه ای اخترام قائل شوند که البته تغییر در ظاهر قالب ها هم بسیار آسان است. برخی از سایت سازها برای دادن امکان تغییرات اختصاصی در قالب وب سایت را با دریافت هزینه پایینی برای شما فراهم می کنند. از دیگر قابلیت های قالب های ارائه شده توسط سایت سازها لبهینه بودن آن ها برای گوگل است. در واقع تمام قالب های سایت سازها سئو شده است و دیگر نیازی به تغییرات کد نویسی در آن ها نمی باشد. همچنین اغلب سرعتشان بالا است و ازین جهت تا حدودی خیالتان را راحت می کند. نکته قابل توجه ای که اینجا وجود دارد ارائه قالب های واکنش گرا (Responsive) و بهینه برای انواع دستگاه ها از جمله لپ تاپ، موبایل، تبلت و غیره می باشد که این موضوع از با اهمیت ترین ترندها در سئو می باشد.  

درگاه پرداخت آنلاین

یکی از دغدغه های برای راه اندازی وب سایت دریافت درگاه بانکی می باشد که خوشبختانه سایت سازها این دغدغه را هم برای شما عزیزان برطرف کرده اند. سایت سازها اغلب درگاه پرداخت اختصاصی ارائه می دهند و دیگر لازم نیست مجددا آن را در وب سایتتان راه اندازی کنید و فقط با عضویت در وب سایت های درگاه واسط طرف قرارداد با آن ها می توانید ظرف مدت زمان کمی درگاه پرداخت آنلاین وب سایتتان را فعال کنید.  

بالا بودن امنیت

مسلما تعداد وب سایت هایی که توسط سایت سازها به مشتریان داده می شوند کم نیستند. به همین دلیل بارها توسط افراد مختلف و مشتریان قبلی مورد استفاده و بررسی قرار گرفته اند و امتحان شده اند و هر مدل باگ امنیتی که داشتته باشند رفع شده است. یک دلیل دیگر که برای دلیل امنیت بالای سایت سازها باید نام ببریم تعداد زیاد مشتریانشان می باشد. به خاطر وجود تعداد بالای وب سایت های مشتری ها روی یک سرور به اجبار باید امنیت آن ها را نیز تامین نمایند. زیرا با وجود این با چند مخاطب روبرو نیستند و می توان گفت با چند هزار مخاطب یا مشتری طرف هستند. پس برای تامین امنیت آن ها تمام تلاششان را می کنند. 

ارائه پشتیبانی حرفه ای

یکی دیگر از قابلیت های ویژه سایت سازها پشتیبانی آن ها می باشد. همانطور که می دانید پشتیبانی همیشه مهم بوده است و پشتیبانی که سایت سازها به شما می دهند کاملا متفاوت است. در واقع شما کلا با یک پشتیبان طرف هستید. زیرا هم مسائل مزبوط به طراحی وب سایتتان و هم مسائل مربوط به پشت پرده وب سایتتان مثل پهنای باند و فضا مربوط به یک شرکت است. ودیگر نیازی نیست این وسط با چند نفر در ارتباط باشید. در حالت نرمال باید با شرکت طراحی وب سایت، شرکت هاستینگ، شرکت درگاه پرداخت و غیره در ارتباط باشید که همه این موارد توسط سایت سازتان صورت می گیرد.

معرفی 7 تا از بهترین سایت سازها

Avada

با سایت ساز آوادا وب سایت فروشگاهی درست کنید. آسان، سریع و حرفه ای. مورد اعتماد کاربران تازه کار، طراحان وب سایت و برنامه نویسان حرفه ای، پایه و اساس سایت ساز آوادا بر عملکرد سریع و بهینه می باشد.

Webnode

وب سایت خود را رایگان ایجاد کنید! شما می توانید تنها در چند دقیقه با Webnode، یک وب سایت شگفت انگیز ایجاد کنید. با پیوستن به سایت ساز Webnode شما هم عضوی از 40 میلیون کاربر آن خواهید شد.

Site123

همین امروز یک وب سایت رایگان ایجاد کنید! ساده ترین سازنده وب سایت رایگان تا به امروز.

Webs

یکی از معروفترین سایت های ساخت وب سایت می باشد که به شما امکان ایجاد انواع مختلف سایت را می دهد. این وب سایت مدام در حال اضافه نمودن قالب ها و امکانات جدید می بایست و تقریبا یکی از بهترین سایت سازها می باشد.

Joomla

جوملا یکی از سیستم های مدیریت محتوا برای طراحی انواع مختلف وب سایت ها می باشد که دارای قابلیت ها فراوانی می باشد. این مجموعه جدیدا سایتی به آدرس https://www.joomla.com راه اندازی نموده است که از طریق آن براحتی می توانید وب سایت جوملایی خود را راه اندازی نمایید.

Magento

اسم مجنتو در لیست سایت سازهای برتر دنیا قرار دارد. مجنتو یک پلتفرم فروشگاهی می باشد که با زبان PHP نوشته شده است. این پلتفرم قابلیت های فوق العاده ای دارد که به برنامه نویسان کمک می کنند تا یک فروشگاه اینترنتی بی عیب و نقص بسازند. سال 2019 سایت ساز مجنتو حدود 10 درصد از بازار وب سایت های فروشگاهی را بخود اختصاص داده بود.

Squarespace

یکی از سایت ساز های بروز و قدرتمند می باشد که دارای قابلیت های ویژه ای نیز می باشد که می توانید جداگانه آنها را به خدمات خود اضافه نمایید.


همچنین برای ایجاد وب سایت به صورت رایگان می توانید مقاله طراحی سایت رایگان و ساخت وب سایت رایگان از دارکوب را مطالعه نمایید

 ساخت سایت رایگان در گوگل

یکی دیگر از شیوه های ساخت سایت با سایت ساز، استفاده از موتور جستجو گوگل است. همانطور که می دانید گوگل یک شرکت ارائه دهنده خدمات دیجیتالی است و توانسته در سال های اخیر جز محبوب ترین موتور های جستجو شود. این شرکت برای جذب کاربران بیشتر و رضایتمندی مخاطبان خود سرویس های مختلفی را به صورت رایگان ارائه می دهد.
یکی از این سرویس های رایگان، ساخت سایت است. Google Sites یک سایت ساز کامل و با قابلیت های فراوان می باشد. طراحی سایت با گوگل بسیار ساده می باشد و در هر مرحله راهنمایی های لازم انجام می شود. برای شروع باید یک اکانت گوگل یعنی جمیل داشته باشید. با استفاده از آن می توانید در این سایت ثبت نام کرده و ساخت سایت خود را شروع کنید.
با آنکه این سرویس کاملا رایگان است و مزیت بزرگی برای آن محسوب می شود، اما ساخت سایت با این روش را به شما پیشنهاد نمی دهیم. طراحی وب سایت با گوگل معایب زیر را به همراه دارد:

  • با این سرویس تنها می توانید سایت های ساده و بیشتر جنبه پروپوزال را طراحی کنید.
  • امکان کسب درآمد از این طریق وجود ندارد چرا که طراحی سایت فروشگاهی و سایت های که نیاز به درگاه بانکی دارند در این سرویس امکانپذیر نیست.
  • امکان تبلیغات در سایت وجود ندارد.
  • به دلیل محدودیت در تعداد فونت ها برای ساخت سایت های فارسی زبان مناسب نیست.
  • طراحی چند منو برای وب سایت وجود ندارد.
  • امکانات و قابلیتهای محدودی برای طراحی بخش مختلف سایت دارد.
  • عدم امکان ثبت نام کاربران در سایت طراحی شده
  • عدم امکان آپلود فایل در وب سایت طراحی شده، فقط می توان فایل های ویدئویی یوتیوب را در آن نمایش داد.
  • عدم امکان ساخت وبلاگ

ساخت سایت رایگان با گوشی اندروید

با توجه به گسترش استفاده مردم از تلفن های همراه، اغلب کاربران به دنبال کار هایی هستند که بتوانند با تلفن های همراه خود انجام دهند چرا که حمل و نقل آنها ساده است و در همیشه در دسترس هستند. در سال های اخیر نیز اپلیکیشن ها و نرم افزار های مختلفی جهت طراحی سایت با گوشی عرضه شده است، از جمله Milkshake و Squarespace از این قبیل سایت ساز هایی هستند که با استفاده از آنها می توانید با تلفن همراه هوشمند خود به طراحی سایت بپردازید.
لازم است بدانید که شما می توانید با استفاده از هر وب سایت و اپلیکیشن ریسپانسیو که با تلفن های همراه سازگار هستند به طراحی سایت خود بپردازید. حتی شما می توانید با استفاده از سیستم مدیریت محتوا وردپرس و جوملا نیز با تلفن همراه خود به طراحی سایت بپردازید. پس اگر در تبلیغات با طراحی سایت با گوشی برخورد کردید، تعجب نکنید. در عصر حاضر که تکنولوژی هر روز در حال تکامل است، هر چیزی امکانپذیر می باشد.

سایت ساز های شرکت طراحی سایت دارکوب

تا اینجا، شما با سایت ساز های مختلفی آشنا شدید. که بزرگ ترین مزیت آنها رایگان بودن و استفاده آسان از آنها می باشد. اما تمامی این سایت ساز ها مشکل بزرگی دارند که آن هم عدم پشتیبانی است. وقتی وب سایت شما به هر طریقی طراحی و تولید می شود، در حین مدیریت سایت ممکن است با مشکلات و حتی سوالات مختلفی روبه رو شوید.
پاسخگویی به این سوالات و حل مشکلات پیش آمده با جستجو در گوگل حل نخواهد شد، حتی اگر با یک طراح سایت نیز مشورت کنید، وی به سختی می تواند مشکل شما را بر طرف کند چرا که کد نویسی و طراحی سایت توسط شخص دیگری بوده است.
پس قبل از هر اقدام و انتخاب سایت ساز بهتر است، اولویت خود را به پشتیبانی سایت تغییر دهید. به این معنا که سایت ساز و  یا شرکتی را انتخاب کنید که از پس از طراحی سایت، خدمات پشتیبانی نیز ارائه دهد. شرکت طراحی سایت دارکوب از شرکت های مطرح در زمینه طراحی وب سایت در ایران می باشد.
یکی از بزرگترین مزایای انتخاب خدمات این شرکت، ارائه پشتیبانی پس از طراحی سایت است. تمامی خدمات شرکت طراحی وب سایت دارکوب دارای پشتیبانی آنلاین هستند و شما در هر ساعت از شبانه روز می توانید مشکلات خود را به صورت آنلاین ثبت نموده تا بررسی و بر طرف شوند.
این شرکت در سال های اخیر، سایت ساز های مختلفی را به مشتریان خود معرفی و عرضه کرده است. اگر به دنبال ساخت سایت شخصی یا کاری هستید به شما پیشنهاد می کنیم قبل از انتخاب هر نوع سایت ساز حتما با کارشناسان ما در این زمینه مشاوره کاملا رایگان داشته باشید.
فروشگاه ساز و سایت ساز هایی که شرکت دارکوب عرضه می کند، تماما توسط طراحان این مجموعه طراحی و تولید شده اند به همین دلیل شامل خدمات پشتیبانی می شوند. شما با انتخاب هر کدام از این سایت ساز ها می توانید به مدت معلوم از خدمات پشتیبانی این مجموعه بهرمند شوید.
با آنکه ساخت سایت در این شرکت رایگان نیست اما از هزینه بسیار کمی برخوردار است، بطوری که شما محدودیتی در استفاده از خدمات و عملکرد های اضافی سایت نخواهید داشت. همچنین می توانید از همان ابتدا نام دامنه مورد نظر خود را ثبت کنید.
ساخت سایت رایگان دائمی و یا طراحی سایت رایگان با تمام امکانات از جمله تبلیغاتی هستند که وب سایت ها و شرکت های مختلف جهت افزایش مشتری و تبلیغ برند خود از آنها استفاده می کنند. به جای استفاده از این خدمات و صرف وقت، هزینه و زمان خود را صرف خدمات شناخته شده و دارای پشتیبانی کنید.
برخی از افراد با توجه به رایگان بودن استفاده از سایت ساز های مختلف وقت بسیاری را صرف طراحی سایت خود کرده اند که در مدت زمان کوتاهی دچار ضرر های مالی و غیر مالی جبران ناپذیری شده اند.
اگر بودجه محدودی برای طراحی سایت دارید، به شما پیشنهاد می کنیم از قالب های سایت شرکت دارکوب استفاده نمایید. این قالب ها بر اساس سیستم مدیریت محتوا وردپرس توسط طراحان مجموعه دارکوب طراحی و تولید شده اند.
قالب های وردپرس شرکت دارکوب از پیش طراحی شده اند و به محض خریداری می توانید از آنها استفاده کرده و وب سایت خود را با هزینه بسیار کمی راه اندازی نمایید. از عمده ترین ویژگی های این قالب ها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • طراحی سایت سریع
  • طراحی سایت ارزان
  • توسط طراحان شرکت دارکوب طراحی شده اند به همین دلیل قابلیت توسعه دارند.
  • بر اساس اصول فنی سئو تولید شده اند.
  • سازگار با تلفن همراه (ریسپانسیو)
  •  پشتیبانی یکساله دارند.
  • امنیت بالا
  • سرعت بالا
  • در طرح ها و تنوع های بالا جهت استفاده برای هر نوع کسب و کاری

قیمت این قالب ها بسیار ناچیز است و شما با هزینه بسیار کم می توانید یک سایت نسبتا کامل با پشتیبانی یکساله داشته باشید و همچنین هر زمان که بخواهید می توانید سایت خود را توسط طراح آن توسعه و ارتقا دهید.
و اما اگر بودجه ای برای طراحی سایت ندارید، می توانید محصولات و کالا های خود را به صورت کاملا رایگان در سایت sellfree شرکت طراحی سایت دارکوب به مشتریان خود عرضه نمایید. ثبت آگهی در این سایت کاملا رایگان می باشد و درصد کمی از خرید مشتری به حساب سایت واریز می گردد. این سایت تمامی امکانات یک فروشگاه اینترنتی را دارا می باشد و شما بدون پرداخت هیچ هزینه ای می توانید از امکانات این سایت فروشگاهی به صورت رایگان استفاده نمایید.
اگر به دنبال ساخت سایت ir هستید می توانید درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت دارکوب ثبت نمایید و یا آنکه در ساعات ادارای با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. ما موظف هستیم قبل از ارائه هر خدماتی به مخاطبان خود مشاوره رایگان ارائه دهیم تا در صورت رضایت از خدمات ما استفاده کنند.
به یاد داشته باشید که ساخت سایت رایگان ایرانی و یا ساخت وب سایت رایگان با پسوند com بدون پرداخت هزینه ای امکان پذیر نخواهد بود چرا که جدا از هزینه طراحی سایت، ثبت دامنه نیز هزینه های مربوط به خود را دارد که هر شرکتی باید آن را پرداخت کرده و سالی یکبار آن را تمدید کند.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز