طراحی سایت فوری و ارزان

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

مقدمه

شاید شما هم جزء افرادی باشید که نیاز به تغییر در کسب و کار خود دارید و قصد دارید با استفاده از دنیای اینترنت و وب بازاریابی کنید یا بعضی از افراد در حوزه کاری خود تصمیم می گیرند ازطریق راهکارهای مبتنی بر وب با مشتریان در ارتباط باشند و از راه سرمایه گذاری در دنیای تجارت الکترونیکی شاهد پیشرفت باشند و از طرف دیگر قصد دارند در کمترین زمان وب سایت آن ها آماده نمایش به مشتریان شود. امروزه هر شرکتی برای اعلام وجود و شرح فعالیت های خود نیازمند داشتن وب سایتی پر محتواست. از آن جا که خط مشی دارکوب طراحی سایت با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت ممکن می باشد تا بدین وسیله رضایت خاطر مشتریان خود را فراهم آورد  و در حقیقت هیچ گاه کیفیت فدای قیمت نمی شود و از طرفی دیگرسرعت در کارها و صرفه جویی در زمان عامل پیشرفت در هر کاری است و یکی دیگر از خدمات دارکوب تحویل سایت در کوتاه ترین زمان ممکن است. پس بهتر است کار خود را به یک تیم حرفه ای و متخصص در این حرفه بسپارید.

وب سایت چیست؟

وب سایت مجموعه ای از بسیاری از صفحات وب است و صفحات وب فایل های دیجیتالی هستند که با استفاده ازHTML (HyperText Markup Language) نوشته می شوند. برای اینکه وب سایت خود را در دسترس همه افراد جهان قرار دهید، باید آن را در یک رایانه متصل به اینترنت بصورت شبانه روزی ذخیره یا میزبانی کنید. چنین کامپیوترهایی به عنوان وب سرور شناخته می شوند. صفحات وب سایت با لینک ها و فرامتن پیوند داده شده اند و یک رابط و طراحی مشترک دارند. این وب‌ سایت همچنین ممکن است حاوی اسناد و فایل‌های اضافی مانند تصاویر، ویدیوها یا سایر دارایی‌های دیجیتال باشد. با هجوم اینترنت به هر حوزه ای، ما وب سایت هایی را برای انواع دلایل و اهداف می بینیم. بنابراین، همچنین می‌توان گفت که یک وب‌ سایت را می‌توان به عنوان یک محیط دیجیتالی نیز در نظر گرفت که قادر به ارائه اطلاعات و راه‌حل‌ها و ارتقای تعامل بین افراد، مکان‌ها و چیزها برای پشتیبانی از اهداف سازمانی است که برای آن ایجاد شده است.

انواع وب سایت ها 

وب سایت استاتیک

در وب سایت های ایستا، صفحات وب توسط سرور بازگردانده می شوند که فایل های کد منبع از پیش ساخته شده با استفاده از زبان های ساده مانند HTML، CSS یا جاوا اسکریپت هستند. هیچ پردازشی بر روی سرور در وب سایت های استاتیک وجود ندارد. صفحات وب بدون هیچ تغییری توسط سرور بازگردانده می شوند، بنابراین وب سایت های ایستا سریع هستند. هیچ تعاملی با پایگاه داده وجود ندارد. همچنین، هزینه کمتری دارند زیرا میزبان نیازی به پشتیبانی از پردازش سمت سرور با زبان های مختلف ندارد.

وب سایت پویا

در وب ‌سایت‌های پویا، صفحات وب توسط سرور برگردانده می‌شوند که در طول زمان اجرا پردازش می‌شوند، به این معنی که صفحات وب از پیش ساخته نشده‌اند، اما در طول زمان اجرا مطابق با تقاضای کاربر با کمک زبان‌های برنامه‌نویسی سمت سرور مانند PHP ساخته می‌شوند.  Node.js ،ASP.NET ،PHP و بسیاری دیگر که توسط سرور پشتیبانی می شوند. بنابراین، آن ها نسبت به وب سایت های استاتیک کندتر هستند، اما به روز رسانی و تعامل با پایگاه های داده امکان پذیر است. وب سایت های پویا روی وب سایت های استاتیک استفاده می شوند زیرا در مقایسه با وب سایت های ایستا می توان به روزرسانی ها را بسیار آسان انجام داد (که در هر صفحه نیاز به تغییر است) اما در وب سایت های پویا امکان یک بار تغییر مشترک وجود دارد و در همه موارد منعکس می شود.

وبلاگ ها
این نوع وب سایت ها توسط یک فرد یا گروه کوچکی از افراد مدیریت می شوند، آنها می توانند هر موضوعی را پوشش دهند و یا آن ها می توانند نکاتی از قبیل : مد، موسیقی، سفر، تناسب اندام و ... را به شما ارائه دهند. امروزه وبلاگ نویسی حرفه ای به یک روش محبوب برای کسب درآمد آنلاین تبدیل شده است.
محبوب ترین وبلاگ های ایران :

وب سایت های فروشگاهی (تجارت الکترونیک)

این وب سایت ها به عنوان فروشگاه های آنلاین شناخته می شوند. این وب سایت ها به ما امکان خرید محصولات و پرداخت آنلاین محصولات و خدمات را می دهند. فروشگاه ها را می توان به عنوان وب سایت های مستقل در نظر گرفت.

نمونه قالب های شرکت طراحی سایت دارکوب

طراحی وب سایت با استفاده از قالب های موجود در فروشگاه قالب :

تعرفه طراحی سایت به این روش از دو و نیم میلیون تومان می باشد. قالب وب سایت از بین 100 هزار قالب موجود در فروشگاه قالب دارکوب توسط کارفرما انتخاب می گردد که پس از انتخاب قالب توسط خریدار، قالب توسط طراح وب سایت تولید می گردد (فروشگاه قالب سایت دارکوب متصل به بانک قالب جهانی می باشد که پس از انتخاب قالب توسط کارفرما قالب خریداری نمی گردد بلکه توسط طراح سایت دارکوب تولید می شود). پس از تولید قالب توسط طراح وب سایت، لازم است کارفرما محتویات وب سایت را ارسال نماید تا در سایت بارگذاری گردد. پس از درج محتوا در سایت کارفرما می تواند نقطه نظرات احتمالی خود را اعلام نماید تا ویرایش های مورد نظر کارفرما انجام گردد.

طراحی سایت با قالب سفارشی:

تفاوت این روش با روش بالا در نحوه انتخاب قالب می باشد. در این روش نیازی نیست کارفرما قالب مورد نظر خود را از فروشگاه قالب انتخاب نماید بلکه لازم است ویژگی های قالب مورد نظر خود را به طراح و گرافیست وب سایت اعلام نموده تا گرافیست بر اساس ویژگی های مورد نظر کارفرما قالب را طراحی نماید. این روش برای شرکت ها، سازمان ها و افرادی توصیه می گردد که فروشگاه قالب دارکوب را بررسی نموده اند و قالبی مناسب وب سایت خود نیافته اند.

امکانات و ویژگی های مشترک هر سه روش طراحی سایت :

  • پشتیبانی 24 ساعته و هفت روز در هفته
  • آموزش نحوه کار با کنترل پانل مدیریت وب سایت
  • ایمن سازی وب سایت
  • بهینه سازی سرعت وب سایت
  • بهینه سازی کدهای سایت
  • ریسپانسیو و سازگار با موبایل

رسانه های اجتماعی

همه ما در مورد برخی از وب سایت های رسانه های اجتماعی معروف مانند فیس بوک، توییتر، اینستاگرام و ... دیگر می دانیم. این وب‌ سایت‌ها معمولاً به این منظور ایجاد می‌شوند که به افراد اجازه دهند افکار، تصاویر، ویدیوها و سایر اجزای مفید خود را به اشتراک بگذارند.

وب سایت های آموزشی

درک وب‌ سایت‌های آموزشی بسیار ساده است، همانطور که نام آن‌ها توضیح می‌دهد، این وب سایت ها برای نمایش اطلاعات از طریق صدا یا فیلم یا تصویر طراحی شده اند.

پورتال

این نوع وب سایت ها برای اهداف داخلی در مدرسه، مؤسسه یا هر کسب و کاری مورد استفاده قرار می گیرند، این وب سایت ها اغلب حاوی یک فرآیند ورود به سیستم هستند که به دانش آموزان اجازه می دهد به اطلاعات اعتبار خود دسترسی داشته باشند یا به کارمندان اجازه می دهد به ایمیل ها و هشدارهای خود دسترسی داشته باشند.

سایت‌ ساز چیست؟

سایت‌ ساز ابزاری است که امکان ساخت، ویرایش و مدیریت وب‌ سایت را بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی برای شما آماده و قابل استفاده می‌ کند. هدف اصلی سایت ساز، آسان کردن فرآیند طراحی سایت برای کاربران می باشد که با استفاده از سایت‌ ساز شما هم می‌ توانید به‌ راحتی سایت مورد نظر خود را بسازید و آن را مدیریت کنید. در اینجا ما چند نمونه از سایت سازهای رایگان را به شما معرفی میکنیم :

  1. سایت ساز GetResponse
  2. سایت ساز Wix
  3. سایت ساز Weebly
  4. سایت ساز Strikingly

مزایا و معایب استفاده از سایت سازها

سهولت استفاده

یکی از مزیت های سازنده وب سایت سادگی آن است. از آنجایی که این برنامه عمدتاً یک نوع برنامه نقطه و کلیک است، نیازی به دانش گسترده ای از کدنویسی توسط کاربران ندارد. توابع و ابزارهای داخلی یک سازنده وب سایت را برای مبتدیان دوست دارد.

راه اندازی سریع وب سایت

از آنجایی که سازندگان از قبل به عملکردهای لازم برای ایجاد یک وب سایت مجهز شده اند، می تواند به میزان قابل توجهی در زمان کاربران صرفه جویی کند.

مقرون به صرفه بودن

سازندگان وب سایت نه تنها به این دلیل که استفاده از آن آسان است بلکه به دلیل ارزان بودن نیز محبوب هستند. برخی از سازندگان از نظر فنی رایگان هستند، به این معنی که می‌توانید یک وب‌سایت را بدون هیچ هزینه‌ای راه‌اندازی کنید با این حال، باید برای سایر خدمات، ویژگی‌های افزودنی، پلاگین‌ها و غیره پرداخت کنید. ماه

معایب سایت ساز ها

فقدان اصالت

استفاده از سازندگان وب سایت، با وجود قالب ها، طرح بندی ها و عملکردهای داخلی مختلفی که ارائه می دهند، یک نقطه ضعف نیز دارد. از آنجایی که تقریباً همه می توانند از این برنامه ها استفاده کنند، این احتمال وجود دارد که برخی از وب سایت ها شبیه به هم یا تقریباً یکسان به نظر برسند. به عبارت دیگر، نمی توانید انتظار داشته باشید که در هنگام استفاده از سازندگان یک وب سایت منحصر به فرد داشته باشید - مگر اینکه از برخی ویژگی های اضافی استفاده کنید که ممکن است برای شما هزینه ای داشته باشد.

گزینه های محدود

اگر امیدوار هستید که وب سایت خود را به طور کامل سفارشی کنید، ممکن است استفاده از سازندگان بهترین گزینه برای شما نباشد. به دلیل گزینه های محدود، به کار بردن ایده های خلاقانه خود در هنگام ساختن بهترین ها دشوار خواهد بود.

آسیب پذیر در برابر هک

یکی از نقاط ضعف بزرگ ایجاد یک وب سایت با استفاده از سازنده، امنیت در برابر هکرها است. در حالی که این برنامه ها به شما اطمینان می دهند که می توانند وب سایت شما را ایمن کنند، اما در مورد هک کردن چیزی نمی توان گفت. اگر شخصاً وب سایت خود را برای خطرات نفوذ احتمالی بررسی نکنید، امنیت سایت به راحتی به خطر می افتد.

5 مزایای طراحی و توسعه وب سایت سفارشی

برای هر کسی که بودجه محدودی دارد راه اندازی یک وب سایت با استفاده از سازنده وب سایت کشیدن و رها کردن یک راه حل عالی است. همانطور که گفته شد، این انتخاب با اشکالاتی همراه است. اگر از سازندگان وب ‌سایت کشیدن و رها کردن مانند Wix یا Squarespace بی نیاز شده‌اید، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که کسب ‌وکار شما به راه‌ حل طراحی و توسعه وب سفارشی تبدیل شود.

در اینجا شرکت طراحی سایت دارکوب پنج مزیت طراحی و توسعه وب سایت سفارشی که وجود دارد را به شما پیشنهاد می دهیم:

1. طراحی وب سایت متناسب با برند شما

وب‌ سایت‌ ها فرصتی را برای کسب‌ و کارها فراهم می‌کنند که نه تنها محصولات و خدمات منحصر به فرد خود، بلکه شخصیت کار شما را هم نیز به نمایش بگذارند. از طریق طراحی و توسعه وب سفارشی، یک کسب‌ و کار می‌تواند با تیم طراحی یک شرکت طراحی سایت همکاری کند تا به وب‌ سایت خود یک شخصیت و تجربه کاربری منحصربه‌ فرد بدهد که محدود به چیزی نیست که اکثر قالب‌ها در آن زمینه کاری ارائه می‌دهند.

2. طراحی بهینه شده با تجربه مشتری

سفارشی‌سازی وب‌ سایت همچنین به کسب‌ و کار این امکان را می‌دهد که یک سایت متمرکز بر ارائه نتایج واقعی کسب‌وکار از طریق ساختار بهینه و تجربه کاربری ایجاد کند. قبل از توسعه و طراحی یک وب سایت، آژانس طراحی وب سایت شما باید از شما در مورد اهداف کسب و کارتان سوال کند. به همین ترتیب، شما می خواهید ایده ای از سفر مشتری با توجه به محصول یا خدمات خود داشته باشید. به عنوان مثال، اگر شما یک کسب و کار تعمیر خودرو را اداره می کنید، احتمالاً می خواهید صفحه اصلی شما دارای یک فرم «خدمات درخواست» در جلو و مرکز برای هدایت سرنخ ها باشد.

3. افزایش بهینه سازی موتورهای جستجو

یکی دیگر از مزایای طراحی وب سایت سفارشی این است که بهینه سازی بهتر برای موتورهای جستجو را امکان پذیر می کند. خوشبختانه با یک پروژه طراحی سایت سفارشی، نه تنها از توسعه دهندگان وب بلکه از متخصصان سئو نیز کمک خواهید گرفت. دومی بهترین شیوه هایی را اجرا می کند که به رتبه بهتر سایت شما در موتورهای جستجو کمک می کند. برخی از راه‌هایی که در طول زمان به سایت‌های سفارشی افزایش می‌دهند عبارتند از:
ایجاد ابرداده، URL های صفحه، تگ های جایگزین برای تصاویر، و محتوای سایت که کلمات کلیدی مرتبط را در خود جای داده است. کار با تیم توسعه برای پیاده سازی معماری سایت که کاربر پسند و موبایل پسند باشد کمک به شناسایی صفحاتی که باید توسط موتورهای جستجو «خزیده شوند» یا خیر درج لینک های داخلی که تجربه کاربری را بهبود می بخشد.

4. توانایی تکامل در پاسخ به تغییرات کسب و کار

طراحی وب سایت سفارشی به کسب و کارها این آزادی را می دهد که فرآیند توسعه را مقیاس کنند. اگرچه توسعه‌دهندگان در ابتدا معماری مناسبی را در حین ایجاد نقشه راه سایت تنظیم می‌کنند، ممکن است لازم باشد در پاسخ به تغییرات کسب‌وکار، عملکرد یا محتوای بیشتری اضافه کنید. به لطف رابطه ایجاد شده شما با یک آژانس طراحی وب، از سردرد تلاش برای انجام این کار به تنهایی و به طور بالقوه خراب کردن سایت خود در امان خواهید بود. گفته می شود، احتمالاً هزینه های اضافی را در پی خواهد داشت، بنابراین برای آن آماده باشید. از سوی دیگر، وب‌سایت‌های قالب به گونه‌ای طراحی شده‌اند که ثابت یا بدتر از آن باقی بمانند، به‌درستی بروزرسانی یا نگهداری نمی‌شوند تا نیازهای تغییر وب را برآورده کنند.

5. انعطاف پذیری با میزبانی

در نهایت، تصمیم به استفاده از یک وب‌سایت سفارشی‌شده، کنترل بیشتری بر میزبانی وب‌ سایت خود به شما ارائه می‌دهد، به ‌ویژه اگر می‌خواهید ارائه‌ دهنده خود را تغییر دهید یا الزامات خاص کسب‌ وکار دارید. متأسفانه سازندگان وب‌سایت کشیدن و رها کردن، این انعطاف‌ پذیری را ارائه نمی‌دهند. مزایایی که با آزادی انتخاب یک شرکت میزبان همراه است ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • امکان مقیاس پذیری فراتر از یک محیط میزبانی مشترک
  • پشتیبان گیری خودکار از فایل ها و داده ها و مکان های پشتیبان گیری سفارشی
  • عملکرد مستقیم سرور و نظارت بر آپتایم
  • راه اندازی و پیکربندی بهینه شده برای CMS انتخابی شما
  • ایجاد و استقرار محیط های صحنه سازی آسان است
  • ادغام با ابزارها و فن آوری های دیگر که ممکن است در غیر این صورت محدود شوند.

دارکوب از سال 1381 تاکنون فعالیت خود را در زمینه طراحی و بهینه سازی وب آغاز نموده و تخصص کافی درزمینه طراحی سایت با استفاده از وردپرس، جوملا، مجنتو و سایر سیستم های مدیریت محتوا (CMS) را دارد و آماده اجرای پروژه های برنامه نویسی تحت وب با توجه به تیم قدرتمند خود می باشد. دارکوب در این سال ها موفق شده است تا 2500 سایت را طراحی  کند.
تیم دارکوب علاوه برخدمات طراحی سایت وتهیه دامنه و هاستینگ کار بهینه سازی سایت را به نحو احسن انجام می دهد و در مدت زمان معقول به ازای کلمات کلیدی کسب و کارتان سایت شما در رتبه اول گوگل قرار خواهد گرفت.
مراحل طراحی وب سایت  فوری و حرفه ای:
1-انتخاب قالب وب سایت: قبل از شروع کار پلن های طراحی سایت را بررسی کنید و پلنی که نیاز شما را پوشش می دهد انتخاب کنید و سپس در بخش فروشگاه قالب از بین هزاران قالب طرح گرافیکی مورد علاقه تان را انتخاب نمایید.
2-انتخاب نام دامنه سایت: باید نام دامنه وب سایت خود را انتخاب کنید.
3- آپلود کردن سایت: کار ما با توجه به ویرایشات شما به پایان رسیده است و در این مرحله تیم ما اقدام به آپلود سایت می کند و سپس کار با پنل مدیریت وب سایت را آموزش می دهیم.
4- ورود اطلاعات به سایت: در صورت تمایل این کار توسط تیم متخصص ما انجام می شود ودر غیر این صورت با توجه به آموزش و پشتیبانی رایگان مطالب را وارد کنید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز