مقایسه طراحی سایت اختصاصی و استفاده از قالب آماده وب سایت

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE
مقایسه طراحی سایت اختصاصی و استفاده از قالب آماده وب سایت

مقدمه

اگر اهمیت حضور آنلاین را درک می کنید، تنها نیستید، میلیون‌ها شرکت نیز به پتانسیل تجاری عظیم بازاریابی دیجیتال آنلاین پی می‌برند. یکی از راه ها این است که،  تعداد زیاد وب سایت های تجارت الکترونیک فعال آنلاین است. طبق نظرسنجی وب سرور نت کرافت، تا مارس 2021، وب جهانی از 1،187،527،949 وب سایت تشکیل شده است. به طور متوسط، روزانه 547200 سایت جدید فعال می شوند. که هر دقیقه 380 وب سایت جدید راه اندازی می شود. امروزه تجارت آنلاین چیز خاصی نیست و همچنین راه اندازی یک سایت تجارت الکترونیک وجود ندارد. بنابراین، برای متمایز شدن از جمعیت، باید چیزی واقعاً خاص را روی میز بیاورید. به مشتریان بالقوه دلیل قانع کننده ای برای بازدید از دامنه شما و تعامل با کسب و کارتان ارائه دهید. و همه اینها با جذابیت وب سایت شما آغاز می شود پایه اولیه برندسازی دیجیتال آنلاین و تجارت الکترونیک نیز می باشد. طراحی وب سفارشی آن لمس منحصر به فرد مورد نیاز را به حضور آنلاین شما می آورد.

 طراحی سایت معمولا به دو روش انجام می گیرد که یکی از این روش ها طراحی قالب وب سایت به صورت اختصاصی و دیگری استفاده از قالب های آماده وب سایت می باشد که انتخاب روش مورد نظر با توجه به احساس نیازهای کارفرما می باشد. در ادامه توضیحات به شما اطلاعات بیشتر در زمینه هر یک از این روش ها و بررسی مقایسه این دو روش طراحی وب سایت انجام می گیرد.

طراحی سایت اختصاصی

طراحی سایت اختصاصی معمولا به این صورت انجام می گردد که در این روش سایت مطابق با نیازهای کارفرما پیاده سازی می گردد. در این روش قبل از هر موردی کارفرما می بایست احساس نیازهای خود را در قالب RFP به شرکت طراحی سایت اعلام نماید تا برآورد هزینه و زمان انجام گردد. پس از آغاز کار جلسه ای فی مابین طراح وب سایت و کارفرما برگزار می گردد و در آن جلسه کارفرما نقطه نظرات خود را در مورد قالب گرافیکی وب سایت اعلام می نماید و طراح وب سایت قالب سایت را بر اساس نقطه نظرات کارفرما پیاده سازی می نماید. پس از پیاده سازی قالب کارفرما می تواند نظرات خود را روی قالب پیاده سازی شده اعلام نماید و طراح سایت موارد مورد نظر کارفرما را در وب سایت پیاده سازی می نماید. انجام ویرایش از طرف طراح وب سایت تا زمانی پیش می رود که قالب وب سایت به تایید کارفرما برسد و معمولا محدودیتی در تعداد ویرایش های کارفرما وجود ندارد. حتی ممکن است نیاز به طراحی قالب جدید وب سایت باشد که طراح وب سایت قالب جدید را ارائه می نماید. پس از تایید قالب کلی وب سایت عملیات پیاده سازی قالب بر روی سیستم مدیریت محتوا انجام می گردد که در این مرحله ممکن است از یکی از سیستم های مدیریت محتوای رایگان نظیر جوملا، وردپرس و دروپال و ... و یا سیستم مدیریت محتوای اختصاصی نوشته شده ویژه پروژه استفاده گردد که پس از تکمیل این مرحله مطالب وب سایت در سایت بارگذاری می گردد. پس از بارگذاری مطالب وب سایت در این مرحله کارفرما می تواند نظر خود را در مورد وب سایت اعلام نمایید و درخواست انجام ویرایش دهد و طراح وب سایت ویرایش های مورد نظر کارفرما را در سایت انجام می دهد تا زمانی که وب سایت به تایید کارفرما برسد و وب سایت راه اندازی گردد. همچنین کارفرما می بایست برای آموزش پانل مدیریت وب سایت در دفتر دارکوب حاضر گردد تا نحوه مدیریت مطالب وب سایت آموزش داده شود.

* طراحی وب سایت اختصاصی ممکن است به عدم استفاده از سیستم های مدیریت محتوای رایگان نظیر جوملا ، وردپرس و دروپال نیز منجر گردد زیرا در برخی از پروژه ها افراد و سازمان ها به دلیل خاصی درخواست عدم استفاده از این سیستم ها را دارند که در این صورت سیستم مدیریت محتوا می بایست از پایه برنامه نویسی گردد.

مزایا طراحی سفارشی وب سایت :


1. منحصر به فرد و کاملا قابل تنظیم
این یکی از مزیت‌های اصلی وب ‌سایت‌های سفارشی‌ سازی است که سایت می ‌تواند هر چه می ‌خواهید باشد. اول از همه، سایت با مدل کسب و کار شما مطابقت دارد و نه برعکس، مانند موردی که در مورد الگوها وجود دارد. دوم، شما می توانید هر ویژگی، طرح و عملکردی را برای حل هر تجارت الکترونیکی و آنلاین خود داشته باشید نیاز معاملاتی در نهایت، طراحی وب سفارشی در نوع خود بی نظیر است. این به طور طبیعی بخشی از برند، سبک و فرهنگ شما می شود و ترویج تجارت آنلاین را بسیار آسان تر می کند.
2. طراحی و SEO داخلی
با طراحی سفارشی، ویژگی های ضروری وب مانند عملکرد و تجربه کاربر در هسته سایت قرار می گیرند. یکی از حیاتی ترین ویژگی های طراحی وب سایت ریسپانسیو به خصوص در موبایل است. ساخت‌های وب سفارشی شامل پاسخ دهی خودکار، قطعه‌ های غنی و AMP برای بهینه‌ سازی تجربه کاربر و دیده شدن موتور جستجو می‌شوند.
3. مقیاس پذیری آسان
یک توسعه دهنده سفارشی وب سایتی طراحی می کند که به راحتی می تواند با کسب و کار شما رشد کند. با تغییر تنها چند خط کد، توسعه‌دهنده می‌تواند ویژگی‌های جدیدی را اضافه کند یا ویژگی‌های موجود را برای پشتیبانی از تقاضاهای نوظهور تجارت الکترونیک مانند افزایش ترافیک یا دسته‌ بندی‌های محصول، خدمات جدید را افزایش دهد. مقیاس پذیری اغلب نادیده گرفته می شود، اما برای محافظت از آینده یک وب سایت ضروری است.
4. ادغام داخلی با خدمات شخص ثالث
توسعه دهندگان می توانند سرویس های شخص ثالث مانند MailChimp، HubSpot و Google Maps را از طریق API های یکپارچه در مرحله کدنویسی و طراحی جاسازی کنند. هر سرویسی که از این طریق ادغام شود به بخشی از وب سایت اصلی تبدیل می شود. همچنین می‌توانید سرویس‌های شخص ثالث را روی قالب‌های وب اضافه کنید، اما اغلب به افزونه‌ها و افزونه‌های اضافی نیاز دارند. مشکل این است که هر افزونه سیستم خودش است، و وجود تعداد زیاد از اینها ممکن است بر سرعت بارگذاری و عملکرد عملکرد سایت تأثیر بگذارد، بدون اینکه به مشکلات سازگاری اشاره کنیم.
5. شما دست در دست یک متخصص کار می کنید
ما دوست داریم توسعه وب سفارشی را به عنوان یک تلاش مشترک بین توسعه دهنده و مشتری در نظر بگیریم. کار با یک حرفه ای واقعی به شما بینش ارزشمندی در مورد طراحی می دهد، توسعه دهنده به شما کمک می کند تا سایت را در سطح عمیق تری درک کنید و از اشتباهات سرمایه گذاری پرهزینه در طول مسیر جلوگیری کنید. از سوی دیگر، ممکن است هرگز به طور کامل متوجه نشوید که برخی از ویژگی ها یا عملکردهای یک الگو چه کاری انجام می دهند یا فرآیند فکری که برای طراحی آنها انجام شده است.

معایب طراحی سفارشی وب سایت :


1. نسبتا گران تر

توسعه یک وب سایت از ابتدا یک فرآیند بسیار در حال تکامل است که برای تکمیل آن نیاز به یک تیم متخصص دارد و همه این کارها در قیمت منعکس می شود. قیمت یک وب سایت سفارشی شرکتی در شرکت طراحی سایت دارکوب از 1.400.000 هزار تومان شروع می شود و قیمت یک سایت فروشگاهی در شرکت طراحی سایت دارکوب از 2.600.000هزار تومان شروع می شود و با توجه به درخواست های شما قیمت ها متغیر می باشد. با این حال، قیمت بالا به تدریج با سایر بازده های مالی در بلند مدت جبران می شود. به عنوان مثال، ممکن است نیازی به پرداخت هزینه اضافی برای پشتیبانی نداشته باشید. میزبانی؛ سرعت، عملکرد، سئو و بهینه سازی نرخ تبدیل؛ و خدمات یکپارچه شخص ثالث. در پایان، ROI سایت بیش از آن که برچسب قیمت آن را توجیه کند.

2. توسعه بیشتر طول می کشد

بسته به پیچیدگی سایت، توسعه آن می تواند از چند هفته تا چند ماه به یک تیم متخصص نیاز داشته باشد. این به این دلیل است که کار، مراقبت و دقت زیادی در فرآیندهای طراحی و توسعه انجام می شود. اما پس از تکمیل سایت، پس از آن نیازی به تغییراتی نخواهد بود. اگرچه توسعه یک سایت سفارشی بیشتر از یک سایت عمومی طول می‌کشد، اما حداقل از زحمت ایجاد تغییرات بی‌پایان جلوگیری می‌کند.

الگو در مقابل وب سایت سفارشی:

کدام را باید دریافت کنم؟ اکنون که تفاوت بین وب ‌سایت‌های قالب سفارشی و غیرمجاز را درک کرده‌اید، تنها یک سؤال باقی می‌ماند:
آیا یک وب ‌سایت قالب دریافت می‌کنم یا یک سایت سفارشی؟ اگرچه یک سایت سفارشی دارای چندین مزیت نسبت به قالب های عمومی است، اما همیشه انتخاب واضحی نیست. در اینجا برخی از عوامل مهمی که باید هنگام تصمیم گیری بین این دو در نظر بگیرید آورده شده است:

1. بودجه

قیمت‌های طراحی وب‌ سایت و قالب آماده را مقایسه کنید و یکی را انتخاب کنید که با بودجه شما مطابقت دارد.

2. اهداف

هدف سایت چیست؟ به چه توابع و ویژگی هایی نیاز دارید و آیا می توانید آنها را در قالب یا وب سایت سفارشی پیدا کنید؟

3. بازار هدف

مخاطبان و بازار هدف شما باید نوع وب سایت مورد نیاز کسب و کار شما را تعیین کنند. اگر یک سایت مبتنی بر قالب برای یک جایگاه خاص ایده آل نیست، به جای آن به سراغ یک وب سایت سفارشی بروید.

4. الزامات

آیا می توانید آنچه را که نیاز دارید با یک تم قالب بندی شده طراحی و بسازید؟ هرآنچه یک وب سایت دارای قطعات متحرک بیشتری باشد (مانند یک فروشگاه آنلاین پیچیده)، با محدودیت ها و مبادلات بیشتری روبرو خواهید شد.

5. رقابت طاقچه

رقبای شما از چه نوع وب سایت هایی استفاده می کنند؟ ایده هایی را از رقابت قرض بگیرید و مهمتر از آن، تعیین کنید که چگونه با تجزیه و تحلیل آنچه در خارج وجود دارد، وب سایت خود را متمایز کنید.

6. بازه زمانی

اگر می‌ خواهید طراحی وب باکیفیتی داشته باشید، هیچ راهی برای ردیابی سریع فرآیند طراحی وب سفارشی وجود ندارد. اگر راه‌اندازی سایت شما به زمان حساس است (حتی ممکن است زمان و مهارت لازم برای ساخت سایت خود را داشته باشید) از قالب‌های از قبل موجود و سازنده وب‌سایتی استفاده می‌کند که به تجربه بدون کد نیاز دارد. در بیشتر موارد، توجه اولیه هنگام انتخاب بین وب سایت های سفارشی و قالب، بودجه و زمان توسعه است. اما یک راه ساده برای حل این موضوع وجود دارد. اگر با بودجه محدود یا مهلت‌های زمانی سخت کار می‌کنید، می‌توانید از یک الگوی وب به عنوان مکان‌ نمای موقت یا اثبات مفهومی استفاده کنید. بعداً به وب‌ سایتی قوی ‌تر بروید که مخصوص برند، بازار و مخاطبان شما طراحی شده است.

7. خط پایین

اگر به دنبال یک وب سایت همه کاره، با برند منحصر به فرد، با کیفیت بالا و همه کاره هستید، تصمیم گیری بین ساخت سفارشی و طراحی مبتنی بر الگو آسان است. کار با یک شرکت طراحی و توسعه وب حرفه ای برای ایجاد یک سایت با طراحی خاص از پایه در مقایسه با جستجوی اینترنت برای الگوهای عمومی و قرار دادن آنها در یک وب سایت به شدت توصیه می شود. شرکت طراحی سایت داکوب در چند سال گذشته راه طولانی را پیموده‌اند و آنها نقاط قوت و کاربرد خود را دارند. در واقع، برخی از توسعه دهندگان از قالب های برتر در برخی سناریوهای طراحی استفاده می کنند. اما نکته این است که یک وب‌سایت سفارشی بهینه‌ سازی و شخصی ‌سازی نامحدود وب را ارائه می‌دهد که وب‌ سایت قالب‌ شده به سادگی نمی‌تواند مطابقت داشته باشد.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی وب سفارشی حرفه ای، با استفاده از فرم تماس با ما در تماس باشید، ما شرکت طراحی وب سایت دارکوب هستیم که به ارائه مداوم وب سایت های سفارشی و قالب های آماده درجه یک افتخار می کنیم.

قالب آماده چیست؟

قالب آماده یک روش ساده، سریع و کم هزینه برای طراحی و ساخت یک وب سایت است. تنها چیزی که نیاز دارید یک قالب و محتوا (متن، تصویر، فیلم و غیره) است. قالب وب سایت یک صفحه وب از پیش ساخته شده یا مجموعه ای از صفحات وب است. آنها معمولاً در HTML و CSS در وب سایت های آماده برای استفاده کد گذاری می شوند. همه قالب‌ها قابل تنظیم هستند، به این معنی که می‌توانید محتوای خود را اضافه کنید و با استایل، طرح ‌بندی و رنگ‌ها برای مطابقت با جذابیت بصری مورد نظر، طرح نام تجاری و عملکرد کسب وکار خود را اضافه کنید. قالب های وب دارای طرح ها و کیفیت ساخت های متنوعی هستند، برخی صفحات ثابت عمومی هستند این در حالی می باشد که برخی دیگر پیچیده تر، پویاتر و قوی تر هستند.

مزایا و معایت قالب آماده چیست ؟ 

سوالات متدوال در طراحی قالب آماده

  •  مزایای یک وب سایت استاندارد یا تجارت الکترونیک مبتنی بر قالب چیست؟
  •  مهمتر از آن، آیا نقص این رویکرد طراحی ساده از مزایای آن بیشتر است؟

1. آسان است

برای سفارشی کردن یک قالب وب، لازم نیست یک متخصص برنامه نویسی باشید. این بسیار آسان است که هر کسی می تواند آن را انجام دهد(برای دیدن قالب آماده کلیک کنید). تمامی سازندگان طراحی سایت دارکوب از کد ها و از پایه قالب های اماده را از قبل نوشته اند و با سفارش شما در سریع ترین زمان ممکن سایت اماده کاربری خواهد شد، تنها چیزی که نیاز دارید یک تصویر ذهنی از ظاهر سایت شما و یک درک اولیه از ناوبری وب است.

2. ارزان است

قیمت یک قالب وب به پیچیدگی و محدودیت های سفارشی سازی آن بستگی دارد. اما در مجموع، این یک راه حل مقرون به صرفه برای طراحی صفحه وب است، به ویژه برای کسب و کارهای نوپا و کوچک. قالب های آماده شرکتی دارکوب 200 هزار تومان و قالب های فروشگاهی دارکوب 300 هزار تومان قیمت دارند.

3. سریع است

ما می توانیم در عرض چند روز یک قالب کاملا جدید فروشگاهی و یا شرکتی راه اندازی کنیم، همه کدها قبلاً برای شما نوشته شده است و سایت نیازی به آزمایش و تکرارهای دقیق ندارد. وب سایت از لحظه ای که به طور کامل سفارشی شده و با محتوا بارگیری می شود آماده راه اندازی است.

4. انتخاب گسترده ای از طرح ها و ویژگی ها

باتوجه به تعداد زیادی از قالب های آماده و طراحی شده توسط تیم طراحی سایت دارکوب، در مورد طراحی ها، ویژگی‌ها و افزونه‌ها به معنای واقعی کلمه حق انتخاب بسیار زیادی دارید. شما می توانید هر تعداد الگوی مطابق با نیازهای خود را از میان انبوهی از طرح های منحصر به فرد انتخاب کنید.

5. طرح ها ساده هستند

قالب های وب عمومی با در نظر گرفتن آشنایی و سادگی طراحی شده اند. حتی اگر چیدمان و ساختار بین قالب ها متفاوت باشد، معماری اساسی وب سایت یکسان باقی می ماند. این امر باعث می شود تا وب سایت های قالب برای پیمایش و استفاده آسان باشد.

معایب استفاده از قالب آماده در وب سایت :


1. شما نمی توانید خیلی ضربه زننده باشید

اگر یک مدل کسب و کار بسیار منحصر به فرد دارید، قطعاً به یک وب سایت به همان اندازه منحصر به فرد نیاز دارد. حتی با وجود هزاران الگو برای انتخاب، ممکن است فقط تعداد کمی را بیابید که با توضیحات خاص شما مطابقت داشته باشند و به این معنا می باشد که ممکن است مجبور شوید در مورد خرید قالب های آماده مردد شوید و به سمت یک قالب سفارشی برای کسب و کار خود بروید .

2. سفارشی سازی قالب محدودیت هایی دارد

فقط تغییرات زیادی می توانید در قالب وب ایجاد کنید. انعطاف پذیری محدودی دارند. به عنوان مثال، شما فقط می توانید تصاویری با ابعاد خاص اضافه کنید و محفظه های متن فقط تعداد معینی از کلمات یا کاراکترها را در خود جای می دهند.

3. کد غیر قابل لمس

با اکثر قالب ها، فقط می توانید یکسری کد را مشاهده کنید، اما نمی توانید خیلی از آن را تغییر دهید. حتی اگر بتوانید کد پایه سفت و سخت را ویرایش کنید، انجام این کار بسیار خسته کننده خواهد بود زیرا بیشتر کدها برای آن قالب تولید می شوند و تغییر دادن آن ها برابر تغییر ظاهر سایت است. در برخی موارد، تغییر کد ممکن است برخی از ویژگی‌ها را از بین ببرد، زیرا کل سیستم بسیار فشرده است.

4. پشتیبانی محدود

اکثر فروشندگان قالب وب در صورت ارائه چنین پشتیبانی از مشتری، ساعتی از شما برای رفع خطاها یا ایجاد تغییرات سفارشی هزینه می گیرند اما در شرکت طراحی سایت دارکوب این امر در سال اول رایگان بوده و سال دوم هزینه هایی برای شما در بر خواهد داشت. اگرچه ممکن است قالب ها یک راه حل ارزان برای طراحی صفحه وب باشند، اما ممکن است در نهایت برای ساخت و راه اندازی یک وب سایت مبتنی بر قالب هزینه های متعددی پرداخت کنید.

5. غیر انحصاری بودن

قالب ها برای بازار انبوه تولید می شوند و خرید یک قالب به معنای خرید طرح نیست، چیزی که واقعاً می‌خرید کم و بیش حق استفاده از آن است. این بدان معناست که بسیاری از شرکت‌ها می‌توانند الگوی مشابهی را خریداری کرده و از آن استفاده کنند، از جمله رقبای شما، و انحصار را از پنجره بیرون بیاورند.

6. هزینه پنهان

در حالی که ممکن است قالب ها راه حلی مقرون به صرفه به نظر برسند، احتمالاً متوجه خواهید شد که زمانی که برای تبدیل قالب به وب سایت خود باید صرف کنید، زمان بیشتری نسبت به آنچه در ابتدا تصور می شد خواهد بود. هنگامی که نرخ ساعتی خود را اعمال می کنید، این می تواند واقعاً افزایش یابد.

7. بهینه سازی سایت

یک قالب وب اساسا یک بوم خالی است که یک چارچوب وب سایت ابتدایی بر روی آن ساخته شده است. بنابراین، جنبه بهینه سازی ناملموس سایت بر عهده شماست. این شامل طراحی ظاهری سایت، سئو سایت و نمایش آن در موتورهای  جستجو، سرعت و بهینه سازی عملکرد است. هزینه پایین قالب های وب تنها به شما اساسی ترین مکانیسم های بهینه سازی را می دهد. شما باید شکاف های باقی مانده را با ابزارهای بهینه سازی شخص ثالث و مهارت های سطح متخصص پر کنید.

طراحی سایت با استفاده از قالب آماده

قالب های آماده به سایت های از قبل طراحی شده ای گفته می شود که یا به صورت رایگان و غیر رایگان ارائه می شوند و می توان سایت را با استفاده از این سایت های از پیش طراحی شده پیاده سازی نمود. در این روش کارفرما پس از مراجعه به فروشگاه قالب دارکوب می تواند قالب مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در این فروشگاه در حدود 100.000 قالب وب سایت در دسته بندی های مختلف وجود دارد که کارفرما می تواند با جستجو در این وب سایت قالب در زمینه شغلی خود را بیابد. پس از انتخاب قالب طراح وب سایت قالب مورد نظر را پیاده سازی می نماید و پس از آن مطالب مورد نظر را در وب سایت بارگذاری می نماید. البته ممکن است کارفرما درج اطلاعات را خود به عهده بگیرد که در این صورت عملیات درج اطلاعات توسط دارکوب از لیست خدمات حذف می گردد. پس از این مراحل کارفرما در دفتر دارکوب از بابت آموزش پانل کاربری حاضر می گردد و نحوه کار با کنترل پانل به کارفرما آموزش داده می شود و پس از این مرحله و انجام ویرایش های نهایی وب سایت راه اندازی می گردد.

ادغام طراحی سایت اختصاصی و قالب آماده

طراحی سایت اختصاصی و قالب آماده را می توان در هر ادغام نمود به این صورت که انجام تغییرات سفارشی کارفرما بر روی قالب آماده وب سایت انجام گردد به گونه ای که از قالب مورد نظر وب سایتی با ظاهر و امکانات جدید پدید آید.

مقایسه طراحی سایت اختصاصی و قالب آماده وب سایت

  • سرعت انجام پروژه با استفاده از قالب های آماده بیشتر ی باشد زیرا زمانی از بابت پیاده سازی قالب و سیستم مدیریت محتوای وب سایت صرف نمی گردد و بنابراین وب سایت سریعتر آماده می گردد
  • هزینه تمام شده طراحی سایت با استفاده از قالب آماده وب سایت پایین تر می باشد زیرا هزینه ای از بابت طراحی قالب وب سایت یا برنامه نویسی سیستم مدیریت محتوا پرداخت نمی گردد
  • طراحی سایت اختصاصی با توجه به متمایز بودن آن به برند سازی وب سایت کمک می نماید و طراح وب سایت قالب وب سایت را بر اساس المان های گرافیکی مرتبط به کارفرما و اختصاصا برای آن مجموعه طراحی می نماید
  • در طراحی وب سایت اختصاصی محدودیتی از نظر قالب و امکانات وب سایت نخواهید داشت حال آنکه در استفاده از قالب های آماده حتما می بایست قالب خود را از بین قالب های موجود انتخاب نمایید

نتیجه گیری

امروزه با توجه به افزایش تعداد قالب های آماده و وجود تنوع بسیار و همچنین هزینه تمام شده پایین تر و سرعت انجام بالاتر پیاده سازی وب سایت با استفاده از قالب های آماده سایت استفاده از این روش رواج بیشتری پیدا نموده است و حال آنکه اشخاص و شرکت هایی به دنبال طراحی سایت اختصاصی هستند که معمولا بودجه و زمان بیشتری جهت ساخت سایت دارند و همچنین نیاز به مواردی در سایت دارند که با استفاده از قالب های آماده وب سایت ممکن نباشد. بهتر است به عنوان یک مشتری شرکت های طراحی وب سایت بر این موضوع تمرکز ننمایید و صرفا موارد مورد نیاز خود در وب سایت را به شرکت طراح وب سایت منتقل نمایید تا مجموعه بهترین پیشنهاد با توجه به توانمندی های خود و شرایط شما را اعلام نماید. چه از قالب آماده وب سایت استفاده گردد و چه سایت به صورت اختصاصی پیاده سازی گردد مهم کیفیت نهایی وب سایت می باشد چه بسا سایت هایی که از قالب آماده استفاده شده با به صورت اختصاصی طراحی شده اند و بلعکس. بنابراین دارکوب به عنوان شرکتی که حدود 13 سال در زمینه طراحی صفحات وب سایت تجربه دارد به شما پیشنهاد می نماید فقط و فقط بر روی امکانات و کیفیت مورد نظر خود از وب سایت تمرکز نمایید و از طراح وب سایت خود پیاده سازی وب سایت با بالاترین کیفیت و دقت را بخواهید و پیشنهاد شرکت طراح را پذیرا باشید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز