طراحی سایت وردپرسی ارزان

نوشته شده توسط مرضیه نوایی لواسانی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=5483

5/5 - (2 امتیاز)

وب سایت شما مانند صفحه نمایشی برای معرفی تجارت و محصولات و خدمات شما به کاربران می باشد. پس باید به کیفیت وب سایت خود اهمیت دهید. وقتی وب سایت شما از کیفیت خوبی برخوردار باشد، می تواند رتبه های بالاتر موتور های جستجو را کسب و کاربران بیشتری را جذب کند.

طراحی سایت در تجارت ها و تعاملات روزمره ی کنونی آنقدر مهم شده است که تقریباً هر کسی که شغلی دارد، به دنبال طراحی وب سایت نیز می باشد.

اما اگر به دنبال یک راه حل ارزان برای طراحی سایت خود می باشد، استفاده از وردپرس یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

وردپرس ضمن حفظ کیفیت وب سایت شما می تواند خیلی ارزان تمام شود.

وردپرس یک پلتفرم ایجاد وب سایت منبع باز است، به زبان PHP نوشته شده است و از پایگاه داده ی MySQL استفاده می کند.

وردپرس یک پلتفرم ایجاد سایت بسیار قوی می باشد. با وردپرس می توان هر نوع وب سایتی راه اندازی کرد.

علاوه بر اینها، وردپرس بسیار منعطف و ارزان است.

با وردپرس دیگر لازم نیست زبان برنامه نویسی بدانید. این موضوع می تواند باعث کاهش هزینه های شما و صرفه جویی در زمان شما شود.

آمار وردپرس

طبق مطالعات:

در حال حاضر بیش از 35% از وب سایت های دنیا با وردپرس ایجاد شده اند.

در وردپرس بیش از 45 هزار پلاگین وجود دارد.

خیلی از وب سایت های پیچیده و معتبر دنیا با وردپرس کار می کنند.

آیا استفاده از وردپرس رایگان است؟

در پاسخ بایستی بگوییم بله، بارگیری وردپرس برای عموم رایگان است. وردپرس یک پلتفرم منبع باز است. وردپرس دو نسخه دارد. WordPress.com و wordpress.org که نسخه ی wordpress.org آن منبع باز و رایگان است. فقط کافی است نرم افزار وردپرس را بر روی کامپیوتر محلی خود بارگذاری کنید و از CMS آن برای ایجاد و مدیریت وب سایت خود استفاده کنید.

برای نسخه ی wordpress.com شما باید هزینه ای را پرداخت کنید، اما این هزینه در حقیقت مربوط به میزبانی وب سایت می شود.

خدمات طراحی وب وردپرس

شما برای ایجاد وب سایتی که می خواهید راه اندازی کنید چند راه حل پیش رو دارید. یا می توانید خودتان اقدام به طراحی سایت کنید و یا می توانید از یک متخصص طراحی سایت درخواست کنید که کار طراحی وب شما را انجام دهد. هزینه ی این مورد توافقی می باشد. یا می توانید از شرکت های طراحی سایت تقاضای طراحی سایتتان را کنید. البته این مورد کمی هزینه بر است، اما بهتر است. فاکتور های زیادی در تعیین قیمت نهایی طراحی سایت وردپرس دخیل هستند. فقط موضوعی که باید در نظر بگیرید این است که آیا می خواهید از قالب های سفارشی در وب سایت خود استفاده کنید و یا از قالب های از پیش ساخته شده.

طراحی سایت وردپرسی ارزان

طراحی سایت وردپرسی ارزان

تفاوت قالب های سفارشی و قالب های از پیش ساخته شده در وردپرس

قالب های سفارشی مطابق نظر کاربر ساخته می شوند و می توانند باعث ایجاد وب سایت هایی زیبا و منحصر به فرد شوند. اما قالب های از پیش ساخته شده این قابلیت را ندارند. اما از نظر قیمتی استفاده از قالب های از پیش ساخته شده، خیلی ارزانتر از قالب های سفارشی تمام می شود. یکی از دلایل ارزان بودن وب سایت های وردپرس، استفاده از همین قالب های آماده می باشد.

اگر طراحی سایت خود را به یک شرکت یا متخصص طراح سایت می سپارید، این موضوعی است که در ابتدا باید روشن کنید. اینکه آیا می خواهید از قالب های آماده در وب سایتتان استفاده کنید یا اینکه از قالب های سفارشی.

البته در نظر داشته باشید قالب های آماده ممکن است کمی چالش برانگیز باشند و محدویت هایی را به شما اعمال کنند. اما قالب های سفارشی چنین محدودیت هایی ندارند.

شرکت معتبر طراحی سایت دارکوب بیشتر از 15 سال است که در زمینه ی طراحی وب سایت و سئو، فعالیت حرفه ای دارد. با واگذاری سفارش طراحی سایت خود به شرکت دارکوب، وب سایتی زیبا، کارآمد و با عملکردی عالی داشته باشید.

آیا وردپرس ریسپانسیو است؟

با توجه به اینکه امروزه افراد زیادی با تبلت ها و گوشی های همراه خود وب سایت ها را مرور می کنند، ریسپانسیو بودن وب سایت ها اهمیت زیادی پیدا کرده است. وردپرس از ریسپانسیو بودن حمایت می کند و قالب های ریسپانسیو زیادی دارد. تقریباً تمام قالب های آماده و همه ی قالب های سفارشی وردپرس ریسپانسیو هستند.

وردپرس چه محدودیت هایی دارد؟

اغلب محدودیت های وردپرس مربوط به خود وردپرس نیست و محدود به توسعه دهنده ای است که سفارش طراحی سایت خود را به او سپرده اید. کار با وردپرس اگرچه ساده است اما خیلی از افراد نحوه عملکرد وردپرس و ابزار های گوناگون و کارکرد های آنها نمی دانند.

وگرنه شما اگر وب سایت های وردپرسی را با دیگر وب سایت ها مقایسه کنید، تفاوت و یا مورد خاصی پیدا نخواهید کرد.

همه ی وب سایت ها با کد های HTML و CSS و یا با استفاده از زبان های برنامه نویسی سطح بالاتر مانند PHP و جاوااسکریپت ایجاد می شوند. وردپرس هم با PHP راه اندازی شده است.

طراحی سایت وردپرسی ارزان

طراحی سایت وردپرسی ارزان

چرا وردپرس؟

وردپرس UI بسیار ساده و قابل فهمی دارد. همین موضوع سبب شده است کسی که با وردپرس طراحی سایت انجام می دهد و یا وب سایتی را ویرایش می کند، به دانش کدنویسی نیازی نداشته باشد.

وردپرس منبع باز است. کد های منبع وردپرس در دسترس عموم هستند. بنابراین برای استفاده از آن لازم نیست به کسی پولی پرداخت کنید.

وردپرس یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا در دنیا می باشد. بیش از 35% از کل وب سایت های دنیا در بستر وردپرس راه اندازی شده اند.

وردپرس جامعه ی بزرگی دارد. توسعه دهندگان زیادی روزانه کد هایی به وردپرس اضافه می کنند. این موضوع باعث بروز ماندن وردپرس شده است. همچنین این جامعه ی بزرگ، هنگامی که شما با مشکلی روبرو می شوید، به خوبی از شما حمایت می کنند و راه حلی برای مشکل به وجود آمده در اختیار شما قرار می دهند.

وردپرس سئو دوستانه است. در وردپرس پلاگین های زیادی برای سئو وجود دارد. می توان ادعا کرد که وردپرس از نظر سئو از هر سیستم مدیریت محتوای دیگری بهتر است.

نتیجه

با وردپرس می توان وب سایت های با کیفیت و ارزانی راه اندازی کرد. شما با وردپرس می توانید هر نوع ویژگی که می خواهید را ضمن پایین نگه داشتن قیمت، در وب سایتتان اعمال کنید.

دلیل ارزان بودن وب سایت های وردپرسی منبع باز بودن وردپرس، قالب های از پیش ساخته شده، جامعه ی بزرگ حمایتگر و سئو دوستانه بودن وردپرس و خیلی موارد دیگر می باشد.

اگر به دنبال راه اندازی یک وب سایت برای کسب و کار خود هستید یا باید خودتان این کار را انجام دهید و یا آن را به شرکت های مربوطه بسپارید.

شرکت دارکوب با کادری حرفه و مجرب، ارائه دهنده ی خدمات سئو و طراحی سایت می باشد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز