بازاریابی اینترنتی چیست و چه مزایایی دارد؟

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

تعریف و مثال هایی از بازاریابی اینترنتی نقش بازاریابی اینترنتی چیست؟ بازاریابی محتوا در مقابل تبلیغات سنتی نمونه هایی از بازاریابی اینترنتی که ارزشی برای بازدهی بزرگ فراهم می کند آیا برای کسب و کار خود به بازاریابی اینترنتی نیاز دارم؟ مشاهده بیشتر با پیشرفت سریع تکنولوژی و اینترنت، تکنیک های بازاریابی دستخوش تغییرات قابل توجهی شده است. اکثر مشاغل در حال حاضر بازاریابی آنلاین را به عنوان یک عنصر حیاتی از برنامه های بازاریابی اولیه خود در نظر می گیرند. دانستن نحوه استفاده از بازاریابی آنلاین برای کمک به کسب و کار در دستیابی به مخاطبان هدف ممکن است اگر در بخش بازاریابی کار می کنید مفید باشد. مهم است که مخاطبان و برند خود را هنگام توسعه برنامه بازاریابی اینترنتی خود در نظر داشته باشید زیرا به شما کمک می کند پیام برند خود را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارید.


بازاریابی اینترنتی که اغلب به عنوان بازاریابی آنلاین شناخته می شود، از پلتفرم ها و روش های دیجیتالی برای تبلیغ برندها با تمرکز بر بازارهای هدف آنها استفاده می کند. بازاریابی اینترنتی تنها استراتژی برای ایجاد علاقه و دانش در مورد یک محصول نیست. هدف بازاریابی اینترنتی افزایش ترافیک وب سایت تبلیغ کننده از طریق روش های مختلفی است. نقش

بازاریابی اینترنتی چیست؟

اینترنت کانالی است که کسب و کارها می توانند از طریق آن تبلیغات کنند، با مشتریان ارتباط برقرار کنند و فروش داشته باشند. استراتژی اینترنت بی نقص می تواند نقش زیادی در بازاریابی و فروش موثر محصولات داشته باشد. اهمیت بازاریابی دیجیتال برای موفقیت کسب و کار از این واقعیت ناشی می شود که اکثر مشاغل و مشتریان به شدت به اینترنت وابسته شده اند. به دلیل این وابستگی و ارزشی که برای حضور آنلاین قائل است، برای کسب و کارها ضروری است که بازاریابی اینترنتی ساختاریافته را انجام دهند.

چگونه بازاریابی اینترنتی کنیم؟

رسانه های اجتماعی پولی می توانند مشتریان جدیدی را برای کسب و کار یا محصول شما به ارمغان بیاورند، اما قبل از خرج کردن پول زیاد در یک پلت فرم رسانه اجتماعی، باید تحقیقات بازار و تست A/B را انجام دهید. همچنین اگر می‌خواهید مشتریان جدیدی جذب کنید، باید حضور قوی در سئو داشته باشید. از استراتژی های بازاریابی آنلاین می توان برای جذب مشتریان جدید استفاده کرد. برای رسیدن به این هدف باید بازاریابی پولی رسانه های اجتماعی، بهینه سازی موتورهای جستجو و طراحی سایت حرفه ای را در اولویت قرار دهید.

بازاریابی اینترنتی برای ایجاد وفاداری به برند

مشتریان از طریق دهان به دهان، درک طولانی مدتی از برند دارند. این همیشه به عهده مصرف‌کنندگان بوده است، حتی در حالی که کسب‌وکارها می‌توانند اقلام خوبی ارائه دهند، آن چیزها را تبلیغ کنند و تلاش کنند تا برندسازی را در جهت خاصی هدایت کنند. امروزه، دهان به دهان به طور قابل توجهی گسترده تر شده و به صورت آنلاین حرکت کرده است. و از طریق سایت های مختلف رسانه های اجتماعی برای همه قابل دسترسی است. مصرف کنندگان و مشتریان بالقوه شما برای قضاوت در مورد کیفیت برند شما به بررسی ها و نظرات همتایان خود تکیه می کنند زیرا بازاریابی و تبلیغات موثرتر شده اند.

بازاریابی محتوا در مقابل تبلیغات سنتی

هدف از بازاریابی محتوا ارائه ارزش به مخاطب و خدمت به عنوان نمونه ای از رهبری فکری است. در مقابل، تبلیغات سنتی معمولاً روی برند به عنوان یک کل متمرکز می شود. هر دو رسانه سعی می کنند به هر طریقی که می توانند تبدیل ها را افزایش دهند. بازاریابی محتوا یک رویکرد کندتر و آگاهانه تر است. در مقابل، بازاریابی سنتی بیشتر بر روی هدف قرار دادن مخاطبان و دستیابی سریع به یک مشتری بالقوه بزرگتر تمرکز دارد، حتی اگر آنها مستقیماً درخواستی برای مشاهده بازاریابی شما نداشته باشند. بازاریابی محتوا یک رویکرد بلند مدت و مبتنی بر سئو برای تبدیل بازدیدکنندگان و مشتریان بالقوه به مشتریان تکراری است. از سوی دیگر، بازاریابی سنتی چرخه عمر بسیار کوتاه تری دارد که اغلب شامل تلاش یکباره برای تبلیغ محصولات یا خدمات برای یک گروه هدف خاص است.

شرکت طراحی سایت و سئو و دیجیتال مارکتینگ

نمونه هایی از بازاریابی اینترنتی که ارزشی برای بازدهی بزرگ فراهم می کند

بازاریابی اینترنتی با استفاده از فعالیت آنلاین افراد برای برقراری ارتباط با یک تجارت، از مکان‌های مختلف آنلاین به افراد دسترسی پیدا می‌کند. انواع بازاریابی اینترنتی که یک شرکت استفاده می کند بسته به مدل کسب و کار، اقلامی که می فروشد، بازار هدف، منابع موجود و سایر عوامل متفاوت است.

1. محتوا و طراحی وب سایت

روش تولید و انتشار محتوا به منظور جذب و حفظ مشتریان به عنوان بازاریابی محتوا شناخته می شود. به جای تمرکز بر فروش، بر ارتباطات مشتری متمرکز می شود که معمولاً مورد پسندتر است.

2. بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیلی فرآیند ارسال ارتباطات بازاریابی مستقیم به مشتریان از طریق ایمیل در تلاش برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی است. این یکی از مقرون به صرفه ترین روش بازاریابی است و ممکن است برای هدف قرار دادن یک پایگاه بزرگ مشتری و یک مشتری بسیار خاص مورد استفاده قرار گیرد. هنگامی که مشتریان آدرس ایمیل خود را به نام تجاری ارائه می دهند، شرکت می تواند برای ابتکارات بازاریابی آینده با آنها تماس بگیرد.

3. رسانه های اجتماعی

بازاریابی رسانه های اجتماعی به استفاده از وب سایت های رسانه های اجتماعی برای تبلیغ یک تجارت و کالاها و خدمات آن اشاره دارد. تلاش برای افزایش شناخت برند، افزایش تعامل با مصرف کننده، ایجاد وفاداری، و تولید سرنخ برای فروش. تبلیغات پولی و بازاریابی ارگانیک هر دو جزء استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی هستند. بازاریابی رسانه های اجتماعی ارگانیک تاکید زیادی بر ایجاد یک جامعه و برقراری روابط با مشتریان به منظور جلب علاقه و تشویق وفاداری مشتری دارد. کمپین رسانه های اجتماعی پولی مجموعه ای از تبلیغات است که می توانند با هم همکاری کنند تا به شما کمک کنند از رسانه های اجتماعی برای دستیابی به یک هدف یا هدف استفاده کنید.

4. سئو

سئو وب سایت فرآیند ارتقاء یک وب سایت و محتوای دیجیتال برای افزایش قرارگیری ارگانیک یا طبیعی آن در رتبه بندی جستجو است. اگر یک وب سایت در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشد، احتمالاً توسط یک مصرف کننده بالقوه مشاهده می شود. تلاش‌های موثر سئو نیازمند تحقیق کامل کلمات کلیدی و همچنین توانایی توسعه محتوای مفید و با کیفیت بالا با استفاده از کلمات کلیدی انتخاب شده است. استفاده از کلمات کلیدی مرتبط، لینک سازی، سازگار کردن وب سایت شما برای موبایل برای بهبود تجربه کاربر و بهینه سازی جستجوی صوتی برخی از بهترین شیوه ها برای سئو هستند که نرخ تبدیل را افزایش می دهند.

5. وبلاگ نویسی

با افزودن پست ها و وبلاگ ها بر اساس کلمات کلیدی هدفمند خاص، وبلاگ نویسی شما را قادر می سازد سئوی وب سایت خود را بهبود بخشید. در صورت انجام این کار، مشتریان احتمالاً وب سایت شما را در نتیجه جستجوی آنلاین پیدا می کنند و از آن بازدید می کنند. آنها وب سایت را به روز نگه می دارند و فرصت هایی را برای جذب مخاطب ارائه می دهند. می‌توانید به وب‌سایت‌های معتبر پیوند دهید، که وفاداری مشتری را افزایش می‌دهد و مخاطبان شما را افزایش می‌دهد. مهمترین مزیت وبلاگ نویسی این است که می تواند رابطه شما را با مخاطبانتان تقویت کند. همه اینها به تولید سرنخ های بیشتر و گسترش فروش کمک می کند.

6. ویدئو و پادکست

ویدئوها و پادکست‌ها روش‌های دیگری برای شخصیت دادن به استراتژی بازاریابی شما هستند. آنها کسب و کارها را قادر می سازند تا با استفاده از تکنیک های داستان سرایی، محتوای آموزنده را منتقل کنند و مخاطبان را درگیر کنند. به عنوان صدای برند خود، برای شنوندگان قابل مشاهده‌تر می‌شوید، که باعث ارتقای ارتباطات عمیق‌تر با مشتریانتان می‌شود. همچنین می‌توانید از سخنرانان مهمان دعوت کنید که سطح متفاوتی از اعتبار را ارائه دهند و در عین حال به شما در افزایش مخاطبانتان کمک کنند.

 7. تبلیغات آنلاین

راه های مختلفی برای تبلیغ آنلاین وجود دارد. PPC عبارات جستجوی خاصی را هدف قرار می دهد که مشتریان بالقوه ممکن است استفاده کنند. تبلیغات بنری در وب سایت های متعددی از جمله وبلاگ ها، مجلات و وب سایت های خبری در دسترس است. با استفاده از تبلیغات موتورهای جستجو می توانید به طور موثر راه خود را به بالای نتایج جستجو بخرید. این استراتژی زمانی می‌تواند مفید باشد که وب‌سایت شما کاملاً جدید باشد، یا رقابت شدیدی برای سهم بازار وجود داشته باشد، زیرا این شرایط دستیابی به موقعیت بالا را به طور طبیعی دشوار می‌کند.  شما می توانید مشتریان بالقوه را از طریق پست های رسانه های اجتماعی پولی بر اساس جمعیت شناسی، علایق و رفتار آنها هدف قرار دهید تا به افرادی که به کالاها یا خدمات شما علاقه مند هستند دسترسی پیدا کنید.

شرکت طراحی سایت و سئو و دیجیتال مارکتینگ

8. اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسر مارکتینگ فرآیند کار با اینفلوئنسرها برای تبلیغ پیام ها، محصولات یا خدمات برند شما است. اینفلوئنسر مارکتینگ ترکیبی از روش های قدیمی و جدید استراتژی های بازاریابی است. این ایده حمایت از افراد مشهور را در یک کمپین بازاریابی محتوا برای زمان امروز می برد. تفاوت اصلی در مورد اینفلوئنسر مارکتینگ این است که کمپین منجر به همکاری بین برندها و اینفلوئنسرها می شود.

9. اینفوگرافیک

اینفوگرافیک یک روش خلاقانه برای ارائه اطلاعات پیچیده به روشی قابل دسترس است. اینفوگرافیک ها تصاویری پر جنب و جوش و رنگارنگ را در اختیار خوانندگان قرار می دهد تا به آنها کمک کند تا دانش مهم را درک کنند (و به اشتراک بگذارند) و یکنواختی متن را از طریق نمودارها، عکس ها، نمودارها و تصاویر از بین ببرند. آنها برخی از اطلاعات بسیار مهم را به شیوه ای قابل درک منتقل می کنند و جذاب و قابل پیگیری هستند.

10. حمایت های مالی و تبلیغات پولی

از طریق حمایت‌های مالی و تبلیغات، می‌توانید از مخاطبان آنلاین شخص دیگری نیز برای تبلیغ کالا یا خدمات خود استفاده کنید. با استفاده از تبلیغات پولی و حمایت های مالی می توانید به طرق مختلف به مخاطبان هدف خود به صورت آنلاین دسترسی پیدا کنید. مهمترین چیز این است که تکنیک های بازاریابی حرفه ای را شناسایی کنید که به بهترین وجه برای کسب و کار شما مناسب است.

آیا برای کسب و کارم به بازاریابی اینترنتی نیاز دارم؟

بهترین راه برای تصمیم گیری اینکه آیا بازاریابی اینترنتی برای کسب و کار شما مناسب است یا خیر، بررسی اهداف و مقاصد خود برای کسب و کار است. اگر می خواهید آگاهی از برند را افزایش دهید، به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید یا کالاها یا خدمات بیشتری بفروشید، بازاریابی اینترنتی یک انتخاب عالی است. بازاریابی اینترنتی در حال تبدیل شدن به اهمیت فزاینده ای برای همه انواع کسب و کار است. هر روز، مشتریان زمان قابل توجهی را به صورت آنلاین صرف بررسی ایمیل های خود، دسترسی به رسانه های اجتماعی، استفاده از موتورهای جستجو و بازدید از وب سایت ها می کنند. مصرف کنندگان اطلاعات را به دست می آورند، تحقیق می کنند و در نهایت با استفاده از تعدادی روش آنلاین خرید می کنند. اگر می‌خواهید در عصر دیجیتال فعلی رقابتی باقی بمانید و مشتری جذب کنید، داشتن یک استراتژی بازاریابی آنلاین قوی بسیار مهم است.

چگونه بازاریابی آنلاین انجام دهیم؟

کسب و کارهایی که حضور آنلاین دارند باید بدانند چگونه به مشتریان بالقوه خود دسترسی پیدا کنند و کسب و کار خود را در بین مخاطبان ایده آل خود گسترش دهند. بازاریابی اینترنتی نیازی به سرمایه گذاری هنگفت ندارد، بلکه نیازمند استراتژی های خوبی است تا کسب و کار شما را در اینترنت پرفروش کند. چند راه برای اینکه بتوانید حضور آنلاین عالی داشته باشید و در بازاریابی آنلاین موفق شوید به شرح زیر است:

مرحله شماره 1: محتوای با کیفیت خود را در چندین کانال تغییر دهید

استفاده مجدد از محتوا، استفاده مجدد از محتوای فعلی شما و ارائه آن به روشی جدید برای افزایش سودمندی و دسترسی مخاطبان است. با استفاده مجدد از محتوا، می توانید مخاطبان و حجم محتوای خود را افزایش دهید. شما می توانید به سادگی با نوشتن یک پست وبلاگ حضور پیدا کنید، اما نوشتن پستی که می تواند به یک خبرنامه ایمیلی یا یک ویدیوی یوتیوب نیز تبدیل شود، سه نوع محتوای مجزا در یک را به شما می دهد و همچنین در سه پلتفرم مختلف حضور خواهید داشت. با سه گروه مخاطب متمایز و متنوع.

مرحله شماره 2: به محتوای دائمی رسانه های اجتماعی که محدودیت زمانی ندارند تکیه کنید

فعال بودن در رسانه های اجتماعی مهم است زیرا به شما امکان می دهد مشتریان جدیدی به دست آورید و پیوندهای خود را با مشتریان فعلی تقویت کنید. علاوه بر این، با ارسال مداوم اطلاعات مفید و مرتبط با مخاطبان هدف خود، می توانید حضور ثابتی در تمام پلتفرم های رسانه اجتماعی انتخابی خود داشته باشید. برخلاف استوری های اینستاگرام یا عکس ها و ویدیوهای اسنپ چت، محتوای دائمی رسانه های اجتماعی پس از مدتی مشخص ناپدید نمی شود.

مرحله سوم: کلمات کلیدی مناسب را انتخاب کنید و سایت خود را برای جستجو بهینه کنید

بهبود سئوی داخلی به شما کمک می‌کند تا مشتریان مناسبی را به وب‌سایت خود بیاورید، که به تلاش‌های بازاریابی اینترنتی محصولات شما کمک زیادی می‌کند. برای اینکه موتورهای جستجو بفهمند شما چه کسی هستید، چه کار می کنید و در مورد چه چیزی می نویسید، باید صفحات خود را برای آنها بهینه کنید. مطمئن شوید که کلمات کلیدی وب سایت شما همان کلماتی هستند که می خواهید برای آنها رتبه بندی کنید. اگر اینطور نباشند، نرخ پرش شما بالاتر خواهد بود، تبدیل کمتری دریافت خواهید کرد و رتبه بندی جستجوی شما آسیب خواهد دید.

مرحله چهارم: یک سایت بهینه شده برای موبایل ایجاد کنید

مشتریان می توانند با بازدید از وب سایت شما اطلاعات بیشتری در مورد شرکت شما و آنچه که شما برای ارائه دارید کشف کنند. شما می توانید تاریخچه، ماموریت و ارزش های برند خود را نیز در آنجا به اشتراک بگذارید. طرح وب سایت شما ماهیت کسب و کار شما را منعکس می کند و شما را از سایر فروشندگان آنلاین متمایز می کند. یک ساختار سایت تمیزتر و با ساختار بهتر می تواند بر رتبه شما در SERPS تأثیر بگذارد، بنابراین فقط به ظاهر آن مربوط نمی شود. وقتی صحبت از قابلیت استفاده و تجربه کاربری به میان می آید، سادگی بهترین دوست شما خواهد بود.

مرحله پنجم: پست های وبلاگ را به طور منظم منتشر کنید

یک تکنیک فوق‌العاده برای جذب و حفظ مشتریان، وبلاگ‌نویسی است. همچنین این یک استراتژی قدرتمند برای هدایت ترافیک به وب سایت شما و جذب مشتریان جدید به کسب و کار شما است. یک وبلاگ می تواند به شما کمک کند تا خود را به عنوان یک متخصص در صنعت خود معرفی کنید و اطلاعات جامعی در مورد کالاها و خدماتی که ارائه می دهید ارائه دهد. وبلاگ کسب و کار شما فقط می تواند به افراد زیادی دسترسی پیدا کند. این تعداد را با ارسال پست های مهمان در سایر وبلاگ های شناخته شده تری که بازار شما را تامین می کنند، افزایش دهید.

مرحله ششم: کمپین های بازاریابی ایمیلی را انجام دهید

علیرغم همه روش های بازاریابی مختلف که در دسترس ما است، ایمیل هنوز یک تکنیک قدرتمند برای دستیابی به مشتریان و تشویق آنها به خرید است. به‌علاوه، این پیام‌ها زمانی که هدف‌گذاری دقیق‌تری داشته باشند، در هدایت ترافیک به وب‌سایت شما مؤثرتر هستند. با استفاده از وبلاگ و وب سایت خود آدرس ایمیل مشتریان خود را دریافت کنید. سپس، یک برنامه بازاریابی ایمیلی ایجاد کنید تا از این کانال برای افزایش فروش و تبدیل استفاده کنید.

مرحله 7: تشویق به گفتگو در حساب های رسانه های اجتماعی

برندها نباید از صحبت کردن، اشتراک گذاری، آموزش و پاسخ دادن به سوالات خجالتی باشند. رسانه های اجتماعی را به عنوان روشی برای شخصی سازی برند خود، الهام بخشیدن به اعتماد به نفس و ایجاد ارتباط مستمر با مخاطبان خود در نظر بگیرید. مشتریان اگر برندی را دوست داشته باشند که آن را ایجاد کرده اند، بیشتر می پسندند. جستجوی راه‌های متمایز برای تعامل مستقیم با مشتریان بسیار مهم است زیرا داشتن یک جامعه قوی می‌تواند به شما در افزایش وفاداری به برند کمک کند.

مرحله هشتم: انتشار بیانیه های مطبوعاتی آنلاین

بیانیه مطبوعاتی آنلاین با هدف افزایش دیده شدن یک تجارت یا برند در میان مخاطبان آنلاین بزرگتر و ایجاد علاقه ای است که از پتانسیل بازاریابی ویروسی رسانه های اجتماعی استفاده می کند. این یک استراتژی برای دستیابی به بیشترین تعداد بیننده ممکن با مقالات مهم و خبرساز در مورد یک سرویس، یک تجارت یا یک نام تجاری است. یکی دیگر از استراتژی های افزایش در معرض دید آنلاین کسب و کار شما از منابع مختلف، نوشتن بیانیه های مطبوعاتی آنلاین است. این به رتبه بندی شما در SERP ها کمک می کند.

شرکت طراحی سایت و سئو و دیجیتال مارکتینگ

مرحله نهم: کمپین های پولی رسانه های اجتماعی را ایجاد کنید

کمپین رسانه های اجتماعی پولی گروهی از تبلیغات است که می توانند با هم همکاری کنند تا به شما کمک کنند از رسانه های اجتماعی برای رسیدن به یک هدف یا هدف استفاده کنید. مشتریان می توانند با تبلیغات اجتماعی تعامل داشته باشند که امکان تبلیغات بیش از حد هدفمند را فراهم می کند و شما به سادگی می توانید تبلیغات اجتماعی را بر اساس داده ها تغییر دهید و کارایی آنها را افزایش دهید. حتی بهتر از آن، شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی به شما پول می‌دهند تا کاربران را وادار به تعامل با تبلیغات شما با قیمت‌های کمتر و دسترسی بیشتر کنید.

مرحله 10: از تبلیغات پرداخت به ازای کلیک برای کلمات کلیدی رقابتی استفاده کنید

PPC اغلب در موتورهای جستجو مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند به کسب و کار شما در نشان دادن جستجوهای مربوط به کالاها یا خدمات شما کمک کند. این برای کلمات کلیدی بسیار رقابتی بسیار مهم است زیرا هنگام رقابت با وب‌سایت‌هایی با رتبه بالاتر، رتبه‌بندی در صفحه اول می‌تواند چالش برانگیز باشد. وقتی کاربر روی یک آگهی جستجو یا آگهی نمایشی کلیک می‌کند، برند برای آن مکان‌ها تحت تبلیغات پولی آنلاین پرداخت می‌کند. بازاریابی پرداخت به ازای کلیک رتبه شما را در موتورهای جستجو افزایش می دهد و به شما کمک می کند با هزینه بسیار کم بازدیدکنندگان بیشتری را به وب سایت خود جذب کنید.

مرحله ۱۱: ویدیوها را در یوتیوب یا کانال های اجتماعی دیگر ارسال کنید

بدون شک، بازاریابی ویدئویی روشی قدرتمند برای دستیابی به مخاطبان جدید و تبدیل سرنخ ها به مشتریان پولی است. تماشای ویدیو یک راه سرگرم کننده برای یادگیری چیزهای جدید است. آنها کاربردی هستند، نیازی به سرمایه گذاری زمانی قابل توجهی از سوی بینندگان ندارند و به سادگی به مردم منتقل می شوند. برخی از تولیدکنندگان محتوا، ویدئوها را به عنوان روش کسب و کار خود می سازند.

مرحله دوازدهم: با میکرو اینفلوئنسرها برای دستیابی به مخاطبان جدید کار کنید

اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی ارتباطات عمیقی با دنبال کنندگان خود ایجاد کرده اند. اکثر پیروان آنها به آنها ایمان دارند تا توصیه های دقیق و قابل اعتمادی را در مورد موارد مختلف مرتبط با حوزه تخصصی خود ارائه دهند. بنابراین اینفلوئنسر مارکتینگ می تواند راهی مفید برای معرفی یک کسب و کار به مصرف کنندگان جدید باشد.

خدمات بازاریابی اینترنتی

شرکت دارکوب یکی از بهترین شرکت بازاریابی اینترنتی است که خدمات بازاریابی اینترنتی حرفه ای و دیجیتال مارکتینگ به شما ارائه می دهد. دارکوب با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه طراحی سایت ارزان و با کیفیت، خدمات سئو سایت و دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارد. شما برای مشاوره رایگان دیجیتال مارکتینگ میتوانید با شماره های تماس شرکت دارکوب تماس بگیرید و ارزان ترین قیمت بالاترین کیفیت را در شرکت دارکوب تجربه کنید.

آموزش دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ به زماب ساده به معنای بازاریابی اینترنتی است که شاخه های مختلف دارد. اگر میخواهید که خودتان دیجیتال مارکتینگ را یاد بگیرید، می توانید در کلاس های دیجیتال مارکتینگ و کلاس های سئو آموزشگاه دارکوب شرکت کنید. برای از پایان شما به سازمان فنی حرفه ای کشور معرفی می شوید که این دوره را گذرانده اید و می توانید با شرکت در آزمون فنی حرفه ای مدرک معتبر سازمان فنی حرفه ای را درافت کنید.

بهترین سایت های بازاریابی اینترنتی

بهترین سایت های بازاریابی اینترنتی، سایت رایگان بفروش است که در آن می توانید آگهی خود را درج کنید و خدمات خود را معرفی کنید یا محصولات خود را بفروشید. یکی دیگر از ویژگی های این سایت قرار دادن مقاله است که میتوانید با هزنه بسیار کم مقاله مورد نظر خود را در این سایت قرار دهید. در سایت سل فری می توانید پروفایل خدمات خود را به صورت رایگان بسازید تا کاربران از آن استفاده کنند.

نتیجه

کلمه "بازاریابی اینترنتی" به کلیه تبلیغات آنلاین کالاها و خدمات اطلاق می شود. صرف نظر از نوع یا مقیاس شرکت خود، می توانید از انواع کانال ها و روش های ارتباطی آنلاین برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی اینترنتی گسترده استفاده کنید که یافتن شما را برای مشتریان و مشتریان آسان تر می کند. بهترین استراتژی بازاریابی آنلاین را برای کسب و کار خود ایجاد کنید. کلاس های بازاریابی دیجیتال را بررسی کنید و در بازاریابی اینترنتی استاد شوید.

 
اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز