انواع روش های تبلیغات در اینترنت

رتبه بندی کاربر: 5 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE

تبلیغات اینترنتی از زمان های قدیم  ظاهر می شود و سپس تکامل یافته است. در حال حاضر انواع مختلفی از انواع تبلیغاتی که می توانید استفاده کنید وجود دارد که در اینجا ما چند نوع از آن را بیان کرده ایم.

تبلیغات صفحه نمایش

فرم اصلی تبلیغات آنلاین، تبلیغات آگهی هایی بصری هستند که در وب سایت های افراد ظاهر می شوند. تبلیغات صفحه نمایش از فرم اصلی تبلیغات بنر استخراج می شوند. امروزه تبلیغات صفحه نمایش به صورت زیر است:

تصاویر استاتیک : این بنر اصلی شما یا تبلیغات مربع است که در اطراف محتوا ظاهر می شود.

متن:  آگهی های متنی که توسط الگوریتم ها ایجاد می شوند تا تبلیغات متنی مربوط به محتوای محیطی را بسازند.

آگهی های متحرک: این حرکت در سراسر صفحه نمایش و یا به صورت شناور در بالای محتوای وب سایت می باشد.

تصاویر پس زمینه: آنها برای تغییر پس زمینه هستند و تمام صفحه را پر می کنند.

تبلیغات پاپ آپ: این پنجره های جدید هستند که در مقابل محتوای وب نمایش داده می شوند. پنجره های تازه باز شده تبلیغات را در کل صفحه نمایش می دهند که بازدیدکنندگان می توانند آن را ببینند.

فلش: این نوع آگهی های متحرک هستند که محتوای مختلف را در بیننده «فلش» می کند.

ویدیو:  این ها تبلیغات ویدیویی کوچکی هستند که به صورت خودکار پخش می شود و یا صبر می کند ویدئو توسط کاربران پخش شود.

نمایش تبلیغات معمولا بسیار مقرون به صرفه هستند. اگر به طور مستقیم با سایت شخص ثالث تماس بگیرید، نرخ آنها از سایت به سایت متفاوت خواهد بود.

تبلیغات رسانه های اجتماعی

در سال 2015، تجارت اجتماعی رسانه ها در ایالات متحده 30 میلیارد دلار بود. این یک عرصه بازاریابی است که نه تنها کارآمد اما موثر است. بسیار شبیه به تبلیغات صفحه نمایش، تبلیغات رسانه های اجتماعی می تواند هر چیزی از یک بنر ساده یا تصویر یا یک ویدیو باشد.

تبلیغات رسانه های اجتماعی عالی است، زیرا شما می توانید مخاطبان خود را کاملا هدف قرار دهید. برای مثال، گزینه های هدف گذاری فیس بوک عبارتند از سن، منطقه، منافع، زمینه های آموزشی و غیره.

دو نوع تبلیغ رسانه های اجتماعی وجود دارد:

ارگانیک: در مخاطبین وفاداری ایجاد می کند و بازخورد شما را از مخاطبان هدف شما قرار می دهد؛ تبلیغات دهان به دهان

پرداخت شده: قدرت تبلیغ پست ها و رسیدن به افراد خاص.

بهترین پلت فرم های برای هدف عبارتند از:

  • لینکدین برای فروش B2B
  • فیس بوک برای نمایش و بازاریابی قیفی
  • StumbleUpon برای محتوای عجیب

پلتفرم های دیگر اگر بودجه آن را دارید:

Twitter ، Google+ ، Pinterest ، Instagram ، Tumblr ، Reddit ،

شما می توانید کمپین های رسانه های اجتماعی خود را آماده کنید یا می توانید با یک آژانس بازاریابی برای آمادگی کمپین خود صحبت کنید.

بازاریابی موتور جستجو (SEM)

قابل اعتماد ترین فرم تبلیغات آنلاین می باشد. SEM براساس کلمات کلیدی کار می کند . شما و سایر شرکت های رقبا شما در تلاش هستند تا با استفاده از کلمات کلیدی سایت خود را در صفحه نتایج موتور جستجو  (SERP) بالاترببرند.

همه تبلیغات SEM که در گوگل ، Bing و سایر موتورهای جستجو ظاهر می شوند، تبلیغات متنی هستند. آنها در بالا یا سمت SERP لیست شده اند.

تبلیغات پرداخت شده یا به صورت پرداخت با هر کلیک (PPC) و یا هزینه بابت هر هزار کلیک (CPM) هستند.

پرداخت با هر کلیک PPC) )

  • پیشنهاد شما بر اساس کلمات کلیدی می باشد ونتایج در بالای SERP بر اساس ارزش پیشنهاد می شود.
  • این بهترین پکیج از نظر ارزشی است زیرا فقط زمانی که فردی روی تبلیغ کلیک میکند شارژ می شود.
  • همچنین، این ساده ترین راه مبارزه می باشد.

هزینه هر هزار (CPM)

  • امتیاز شما برای هر 1000 برداشت می باشد.
  • این امر باعث می شود که بودجه شما در حال اجرا باشد و به شما چندین نمایش را در SERP تضمین کنید.
  • با این وجود، شما با ریسک برای پرداخت بیش از حد هزینه را دارید. ممکن است به اضای پرداختی که کردید کلیک نداشته باشید.
  • همچنین تا زمانی که این کار ادامه داشته باشد نمیتوانید کمپین را ارزیابی یا پیگیری کنید.

شما می توانید از SEM  در فرم پرداخت نشده ها بوسیله بهینه سازی کلمات کلیدی استفاده کنید. موتور های جستجو نتایج پرداخت نشده ها را لیست می کند که  براساس  ارتباطات آن برای بهبود سئو می باشد این به این معنی است که شما قادر به دریافت بازدید بیشتر به صورت رایگان می باشید در صورتی که سئو خود را بهبود ببخشید.

بهترین سیستم عامل برای SEM عبارتند از Google AdWords، که به شما اجازه می دهد تا کمپین های بسیار هدفمند ایجاد کنید؛ برای ساختن بیشتر از کمپین های گوگل AdWords خود. یکی دیگر از پلتفرم هایی که برای SEM عالی است، Bing است، که رقابت کمتری نسبت به AdWords دارد.

تبلیغات بومی

تبلیغات بومی آن لیست های حمایت شده در انتهای پست های وبلاگ است که در فید فیسبوک شما نمایش داده می شود و به سایر رسانه های اجتماعی ارسال می شود.

این بخش های محتوا باهم در پلتفرم یکپارچه می شوند و در آن ظاهر می شوند. می توانید تبلیغات بومی خود را از طریق شبکه هایی مانند Adblade، Adsonar، Outbrain و Taboola تبلیغ کنید.

اشکال مختلفی از تبلیغات بومی وجود دارد:

تبلیغات جستجو ؛ ویدجت توصیه ؛ لیست های تبلیغاتی ؛ In-feed

بازخوانی / هدفگذاری مجدد

بهترین راه برای فروش به افرادی که قبلا در مورد محصول و خدمات شما می دانند، بازاریابی به آنها است.  که البته بستگی به مذاکرات شما دارد.

هنگامی که مردم از سایت شما بازدید می کنند، شما یک کوکی را بر روی آنها می گذارید، به طوری که وقتی که آنها سراسر وب سایت شما را بازدید می کنند، تبلیغات شما بارها و بارها ظاهر می شود تا به آنها در مورد محصول یا سرویس شما یادآوری کنید.

این فرم تبلیغات ارزان است و اگر درست انجام شود میتواند موثرتر از PPC باشد. این مدل مشتریان را افزایش می دهد، زیرا به افرادی که از قبل می دانند که شما هستند یادآوری می کند.

شما می توانید تبایغات فیس بوک بازاریابی گوگل و موارد دیگر را خودتان تنظیم کنید.  یا میتوانید از یک پلت فرم یا ارائه دهنده شخص سوم برای راه اندازی کمپین های بازاریابی خود استفاده کنید .

 تبلیغات ویدئویی

در حالی که تبلیغات یوتیوب محبوب ترین و شناخته شده ترین آگهی های ویدئویی هستند،، در واقع انواع مختلفی از فرمت ها، مدل ها  و گزینه های محتوا وجود دارد. سعی کنید با ایجاد یک داستان بصری احساسات مخاطبین را به چالش بکشید . این روش برای نشان دادن نام تجاری شما به خصوص اگر شما محصول و یا خدماتی را ارائه می دهید موثر می باشد.

صرف نظرازهر آنچه که انتخاب میکنید، تبلیغات ویدئویی در حال محبوب شدن هستند، زیرا آنها از تبلیغات پر سر و صدا اجتناب می کند و در عین حال جذابیت های یوتوب بسیار زیاد است.

هنگامی که ویدیوی خود را ایجاد کرده اید، می توانید آن را پست کنید به:

YouTube/Google ، Facebook، Twitter، Vimeo ، Brightroll ، YuMe ، Hulu ، Live Rail ، Adap.tv ، Specific Media ، Tube Mogul ، Tremor Video ، AOL ، Auditude.

بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیل ارزان تر، سریع تر و موثر تر از تبلیغات است. این یک راه عالی برای ایجاد وفاداری مشتری و افزایش فروش است؛ هنگامی که از ایمیل مارکتنینگ استفاده می کنید برای ساختن و ارسال ایمیل های خود. شما به راحتی می توانید پیگیری کنید که چگونه آنها را انجام می دهند .

ایمیل مدیران کمپین:

MailChimp ، تماس مداوم ، AWeber ، ConvertKit ، GetResponse ، مانیتور کمپین ،   کمپین فعال

برای موفقیت در بازاریابی ایمیل، ابتدا باید یک لیست از آدرسهای ایمیل ایجاد کنید. شما می توانید این کار را با استفاده از آزمونها انجام دهید، یا می توانید ثبت نام ساده ی خبرنامه خود را در سایت خود قرار دهید.

 سپس، شما می توانید کمپین های ایمیل را ارسال کنید که بر روی تبلیغات، تخفیف ها، ویژگی ها یا محتوای وبلاگ شما تمرکز دارد ارسال کنید. اکثر ایمیل ها کوتاه، شیرین و اصل مطلب است. یک پیام مختصر باعث می شود که شما بتوانید مشتریان خود را افزایش دهید.

چند نوع از بازاریابی آنلاین برای کسب و کار شما

همانطور که تکنولوژی جدید همچنان در حال تغییر است ، بازاریابان همچنان به یافتن راه های جدید برای رسیدن به مخاطبان خود ادامه می دهند. در حالی که بسیاری از راه های رایگان برای تبلیغ کسب و کار شما وجود دارد، تبلیغات هزینه دار اغلب ارزش سرمایه گذاری دارد. به طور کلی، تبلیغات آنلاین به یک گزینه سودآور برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک و با توجه به هر بودجه  ای  تبدیل شده است. آگهی های آنلاین به شکل های مختلف هستند، که هر کدام مزایا و معایبی دارند.

ما در اینجا چند نوع از تبلیغات آنلاین می گوییم و تعیین اینکه کدام یک برای شما می تواند مناسب تر باشد:

 

تبلیغات موتور جستجو

صفحه اول Google (یا موتور جستجوی محبوب همه) بلیط طلایی است. وجود وب سایت شما در صفحه اول گوگل نشان دهنده این است که وب سایت قوی دارید همچنین ترافیک وب سایت شما را افزایش یافته و مشتریان بالقوه نیز افزایش می یابند. با این حال بهبود سئو به زمان نیاز دارد و کار دشواری می باشد.

یک راه سریع برای دیده شدن در صفحه اول موتور جستجو تبلیغات موتور  جستجو می باشد. همچنین صرف هزینه برای بالارفتن (SEM) و تبلیغات می باشد. با استفاده از این استراتژی تبلیغاتی، شما می توانید فرآیند سئو را در مورد کلمات کلیدی که می خواهید رتبه بندی کنید، میانبر کنید. و سریع تر به سئوی مناسب و رسیدن به صفحه اول گوگل برای کلمات کلیدی که می خواهید برسید.

چگونه کار می کنند

هنگامی که یک کاربر جستجوی خود را با استفاده از کلمات کلیدی خود انجام می دهد، آگهی شما در بالای صفحه نتایج جستجو ظاهر می شود. شما با سایر داوطلبان برای آن نقطه رقابت می کنید و موتور جستجو از جمله عواملی مانند نمره کیفیت و ربطی برای تعیین آگهی استفاده می کند.

مزایا و معایب

Sem بسیار موثر است زیرا مخاطبان مورد نظر را هدف قرار داده و به آنها آنچه که شما می خواهید را پیشنهاد می دهد. اگر آنها مایل به کلیک بر روی یک آگهی برای دیدن صفحه شما هستند، احتمال بیشتری وجود دارد که تبدیل به مشتری شوند نسبت به بازدید کنندگانی که بی هدف می چرخند.

یکی از قابلیت های SEM که اغلب نادیده گرفته می شود، دسترسی به اطلاعاتی است که ارائه می دهد. موتور های جستجو می خواهد که تبلیغات شما موفق باشد به همین دلیل برای کمک به کمپین شما از تجزیه تحلیل های مفید برای آن استفاده می کنند.

در حالی که تبلیغات هزینه دار فقط برای شرکت ها بزرگ نیست، می تواند گران باشد، بنابراین بهتر است زمانی از آن استفاده شود که ارزش حیاتی وجود مشتری برای شما بسیار بالا باشد.

تبلیغات توییتر

اگر مخاطبان شما توییتر را دوست دارند، تبلیغات در این پلتفرم می تواند راهی عالی برای تقویت تعامل و رشد مخاطبان شما باشد. مانند فیس بوک، تبلیغات توییتر به شما اجازه می دهد تا از طریق feeds کاربران، پیشنهادات محتوا را ارتقا دهید و گزینه ها را از نظر هزینه و نتایج به شما ارائه  می دهد.

چگونه کار می کنند

تبلیغات توییتر در قالب توییتهای تبلیغی، حسابهای ترویج شده و روند ترویج میشوند. شما می توانید در مورد انواع و هزینه تبلیغات توییتر بیشتر بدانید.

مزایا و معایب

تبلیغات توییتر یک راه موثر برای ایجاد و بهبود نام تجاری شما می باشد .  آنها همچنین ابزارهای گسترده ای را برای پیگیری مشتریان و جمع آوری داده ها از طریق کمپین های خود فراهم می کنند.

اگر شما یک کارفرما با درایت و محتاط هستید، تبلیغ توییتر می تواند یک استراتژی موثر باشد. فقط مطمئن شوید که شما متوجه می شوید که کدام یک از پیروان شما مطمئنا برای شما ضرردارند. در غیر این صورت هر زمان که متوجه حضور آنها در صفحه خود شدید آنها را سریع حذف کنید.

تبلیغات اینستاگرام

اینستاگرام به عنوان یک پلت فرم رسانه اجتماعی جهت تبلیغات بصری  شناخته شده می باشد فرصت عالی برای نمایش استعداد طراحی خود (یا طراح شما) را ارائه می دهد.

چگونه کار می کنند

آیا شما تصمیم به تبلیغات از طریق یک تصویر، یا یک ویدیو را دارید ؟ تبلیغات اینستاگرام برای این کار بسیار مفید می باشد و شما را جذب خود می کند.

مزایا و معایب

در حالی که هزینه تبلیغ در ایبستاگرام در حال حاضر کمی بالاتر از فیس بوک و توییتر است، ولی از نظر بازدید موثر تر از فیس بوک و توئیتر می باشد. ، این تبلیغات برخی از بهترین نرخ های کلیک را ارائه می دهد. این بدان معنی است که مخاطبان شما احتمال بیشتری دارند که شما را پیروی کنند و سپس به مشتری تبدیل شوند.

همانطور که از یک شرکت تابعه از فیس بوک انتظار دارید شما نیز در اینجا می توانید مخاطبان مورد نظر خود را هدف قرار دهید تا نرخ تبدیل آنها به مشتری را افزایش دهید.

اگر تبلیغات خدمات و یا محصولا ت شما به صورت بصری می باشد تبلبغات اینستاگرام بسیار مفید می باشد.

تبلیغات فیس بوک

با بیش از دو میلیارد کاربر (از ماه ژوئن 2017)، فیس بوک یک فرصت فوق العاده برای دسترسی به بخش عظیمی از مخاطبان می باشد. از آنجا که فیس بوک یک سایت اجتماعی محسوب می شود، شما می توانید انتظار تبلیغات موثرتری از آن داشته باشید. فیس بوک  برای افزایش بازدید عالی هستند و همچنین می تواند ترافیک وب سایت شما را افزایش دهد.

چگونه کار می کنند

مانند تبلیغات صفحه نمایش، تبلیغات فیس بوک به صورت های مختلف ظاهر می شوند: نوار کناری دسکتاپ، دسکتاپی و موبایلی.

تبلیغات نوار کناری دسکتاپ

نوار کناری قدیمی ترین نوع آگهی در فیس بوک است. این تبلیغات در سمت راست خبرخوان خود، همراه با ویجت های دیگر مانند پست های "روند" یا اخبار، ظاهر می شود. آنها احتمالا توسط بازدیدکنندگان نادیده گرفته میشوند چرا که آنها در طرفین خاموش می باشد و احتمالا یک عکس که در کنار به آن چسبیده است نظر مشتریان را به خود جلب می کند.

تبلیغات دسکتاپی

تبلیغات دستکتاپی مانند تبلیغات معمول پست ها می باشد. به طریقی که تبلیغات SEM در نتایج جستجو یکپارچه شده اند، تبلیغات دسکتاپی احتمالا حداقل اطلاعیه لحظه ای از بیننده را جذب می کند.

تبلیغات موبایلی

تبلیغات موبایلی  به همان شیوه عمل می کند، اما تبلیغات به کاربران تلفن همراه هدایت می شود.

مزایا و معایب

تبلیغات فیس بوک به افزایش اعتبار و شناخت نام شما کمک می کند. همچنین، از آنجا که این پلت فرم اطلاعات زیادی را در مورد کاربران جمع آوری می کند، فیس بوک می تواند برخی از تبلیغات بسیار هدفمند موجود را ارائه دهد. در اینجا، شما فقط به اطلاعات جمعیت شناختی (مانند سن کاربران) نگاه نمیکند ، بلکه به اطلاعات روانشناختی نیز تمرکز دارد .

وبلاگ نویسی

با معرفی بلاگها، یک موج گسترده از ناشران که قادر به ارسال محتوای خود به صورت آنلاین بودند آمدند. وبلاگ  ها نه تنها مردم را قادر می سازد که محتوای آنلاین خود را به سرعت منتشر کنند بلکه همچنین ثروت عظیمی از اطلاعات را  برای مردم برای خواندن و نوشتن ایجاد می کند . داشتن وبلاگ برای ترویج سایت یا محتوا اصلی شما یک راه فوق العاده برای بالا بردن ترافیک وب سایت شما می باشد.

بازاریابی ایمیلی

این یکی از روش های سنتی بازاریابی آنلاین است. ساخت یک لیست انتخاب شده در لیست ایمیل، اطمینان حاصل خواهد کرد واقعا ایمیل شما را می خواهند.

موتورهای جستجو

موتورهای جستجو منبع اصلی ترافیک برای اکثر وب سایت ها هستند. وقتی میخواهید چیزها را آنلاین پیدا کنید، اغلب خودتان آن را سرچ می کنید و گوگل آن را پاسخ می دهد  در حال حاضر، بهینه سازی موتور جستجو تنها به موتورهای جستجو اجازه می دهد تا سایت شما بهتر مورد بازدید قرار بگیرد.

بهینه سازی خوب باعث می شود که همه چیز در موتور های جستجو بهتر در دسترس قرار بگیرند ، اما چگونه موتورهای جستجو می دانند که سایت شما وجود دارد و چگونه همه ی آن موتورهای جستجو را به خزیدن سایت شما می رسانند. خوب، راه های مختلفی برای دریافت سایت شما در آن موتورهای جستجو وجود دارد. برخی از روش های بهینه سازی موتورهای جستجو کمک می کند تا سایت شما سریعتر توسط موتورهای جستجو خزیده شود.

بسیاری از موتورهای جستجو در خارج از آن، به شما ابزار خاصی را می دهند که می توانید از آن بهره مند شوید  و کمک بگیرید تا سایت خود را به صورت آنلاین ارتقا دهید. یک نقشه سایت XML ساده همه چیزهایی است که شما نیاز دارید تا سایت خود را آنلاین ارسال کنید.

XML Sitemaps یک ابزار است که بر روی هر وب سایت و سرور مبتنی بر پی اچ پی کار می کند. این تمام صفحات سایت شما را خالی می کند و یک نقشه سایت مبتنی بر XML ایجاد می کند که می تواند از طریق کنسول های ابزار وب مستر به موتورهای جستجو ارسال شود.

اگر شما از یک سیستم مدیریت محتوا مانند، جوملا، وردپرس و یا جاوا استفاده می کنید، همه آنها ژنراتور سایت XML خود را دارند که می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا به موتورهای جستجو ارسال شود.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز