چگونگی طراحی سایت با وردپرس

رتبه بندی کاربر: 3 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

مقدمه

اگر بخواهیم با زبان ساده درباره وردپرس صحبت کنیم باید بگوییم که وردپرس نرم افزاری است که به شما کمک می کند تا یک وب سایت وردپرسی طراحی کنید. یا حتی می توانید یک وبلاگ داشته باشید. وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا برای راه اندازی وب سایت می باشد که به صورت رایگان عرضه می گردد. این سیستم به شما امکان پیاده سازی هر نوع سایتی از ساده تا پیشرفته را می دهد و حتی در صورتی که کد نویس PHP هستید امکان افزودن به قابلیت های وردپرس وجود دارد. محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوا وردپرس، جوملا و دروپال می باشند که وردپرس از سایر سیستم ها محبوب تراست و آن به دلیل امکانات اولیه و جانبی بسیاری است که در این سیستم مدیریت محتوا وجود دارد. همچنین این سیستم مدیریت محتوا دارای قالب های آماده وردپرس بسیار بیشتری به نسبت جوملا و دروپال می باشد که همین موضوع محبوبیت آن را بیشتر ساخته است.

طراحی سایت با ورد پرس چیست؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز (CMS) است که برای ساخت وب سایت استفاده می شود. یک مطالعه در سال 2022 توسط W3 Techs نشان می دهد که 43 درصد از تمام وب سایت های موجود در اینترنت از وردپرس استفاده می کنند .

وردپرس از سال 2003 راه اندازی شده است و محبوب ترین نرم افزار وبلاگ نویسی در بازار است. در چند سال گذشته، وردپرس به نرم افزار مدیریت محتوا برای وب سایت های غیر وبلاگ نویسی تبدیل شده است. در اینجا 11 دلیل اصلی وجود دارد که چرا طراحی سایت با وردپرس بسیار محبوب است و چرا ممکن است بخواهید به یک پلت فرم وردپرس برای وب سایت شرکت خود تغییر دهید.

1. سهولت استفاده

استفاده از وردپرس بسیار آسان است و یک رابط بصری دارد. افزودن صفحات جدید، پست های وبلاگ، تصاویر و غیره به طور منظم بسیار آسان است و می تواند به سرعت انجام شود. از آنجایی که فناوری بسیار ساده است، زمان صرف شده برای قالب بندی بسیار کاهش می یابد.

2. سئو و بهینه سازی سایت

اگه از وردپرس استفاده می کنید به راحتی می توانید ساختار نوشته ها و وب سایت خود را از نظر تگ گذاری ها(h1,h2,h3 و غیره) و با استفاده از افزونه های مربوطه بهینه سازی نمایید. به این ترتیب سایت شما تا حدی سئو و بهیته سازی میشود.

3. بدون نیاز به ویرایش HTML یا نرم افزار FTP

وردپرس یک سیستم مستقل است و نیازی به نرم افزارهای ویرایش HTML (مانند Adobe Contribute یا Dreamweaver) ندارد. شما می توانید یک صفحه یا پست وبلاگ جدید ایجاد کنید، متن را قالب بندی کنید، تصاویر را آپلود کنید (و آنها را ویرایش کنید)، اسناد، فایل های ویدئویی، گالری تصاویر و غیره را بدون نیاز به نرم افزار HTML یا FTP اضافی آپلود کنید.

4. موتورهای جستجو سایت های وردپرس را دوست دارند

کد پشت وردپرس بسیار تمیز و ساده است و خواندن و فهرست بندی محتوای سایت را برای موتورهای جستجو آسان می کند. علاوه بر این، هر صفحه، پست و تصویر می تواند کلمات کلیدی متا تگ، توضیحات و عنوان خاص خود را داشته باشد و برای کلمات کلیدی خاص بهینه شود و امکان بهینه سازی بسیار دقیق برای موتورهای جستجو را فراهم کند. همچنین می‌توانید از برچسب‌ها برای تقویت بیشتر تلاش‌های بهینه‌سازی موتور جستجوی خود استفاده کنید.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

5. شما کنترل سایت خود را دارید

دیگر منتظر نباشید تا طراح وب شما به روز رسانی های ساده سایت شما را انجام دهد. با وردپرس، تقریباً تمام جنبه های سایت خود را کنترل می کنید و می توانید به راحتی آن به روز رسانی های ساده را خودتان انجام دهید.

6. طراحی وب سایت شما 100٪ قابل تنظیم است

وردپرس به عنوان موتور برای وب سایت شما عمل می کند. ظاهر و ظاهر سایت را می توان 100% سفارشی کرد تا برند شما بتواند در سایت شما بدرخشد و تجربه ای منحصر به فرد را برای بازدیدکنندگان شما فراهم کند.

7. یک وبلاگ ساخته شده و آماده است

از آنجایی که وردپرس در ابتدا به عنوان یک پلتفرم وبلاگ نویسی ایجاد شد، قابلیت های وبلاگ نویسی داخلی هستند و در صورت تمایل به راحتی قابل ادغام هستند. راه‌اندازی اشتراک‌های RSS/ایمیل در وبلاگ، قابلیت‌های نظر دادن، و افزودن خودکار جدیدترین پست‌های وبلاگ به صفحات دیگر سایت (مثلاً صفحه اصلی شما) برای راه‌اندازی بسیار ساده است و به گسترش شرکت شما کمک می‌کند. دسترسی داشته باشید و سایت خود را پویاتر و تعاملی تر کنید.

8. کارکرد سایت خود را با افزونه ها گسترش دهید

آیا می خواهید یک تقویم رویداد، گالری ویدئو، فید توییتر، جعبه هواداران فیس بوک و موارد دیگر را به سایت خود اضافه کنید؟ وردپرس این امکان را با افزونه هایی فراهم می کند که اکثر آنها رایگان هستند یا قیمت بسیار مناسبی دارند.

9. سایت شما می تواند با رشد کسب و کار شما رشد کند

سایت های وردپرسی بسیار مقیاس پذیر هستند. شما می توانید صدها هزار صفحه یا پست وبلاگ در سایت خود داشته باشید و عملکرد سایت حداقل به خطر نیفتد.

10. چندین کاربر داشته باشید

به عنوان مدیر یک سایت وردپرس، می توانید چندین کاربر را برای وب سایت تنظیم کنید و سطوح دسترسی و قابلیت ها را به هر کاربر اختصاص دهید.

11. بهترین قیمت برای طراحی وب سایت

اگر می خواهید یک وب سایت طراحی کنید و قیمت آن براتون اهمیت دارد حتما با شرکت دارکوب که طراحی سایت با قالب وردپرس انجام می دهد تماس بگیرید. وردپرس علاوه بر قیمت طراحی وب سایت ارزان آپدیت و نگهداری مناسب تری نسبت به دیگر CMS ها دارد. اگر قیمت طراحی سایت با وردپرس برای شما اهمیت دارید حتما با شرکت دارکوب تماس بگیرید و شما میتوانید مشاوره رایگان ساخت وب سایت ورد پرس با مشاوران با تجربه ما درباره کسب و کار خود داشته باشید.

مقالاتی که ممکن است علاقه مند باشید

چگونه در 9 مرحله یک وب سایت وردپرس بسازیم

فهرست مطالب
1. میزبانی وب و یک نام دامنه دریافت کنید
2. یک قالب وردپرس را پیدا و نصب کنید
3. پلاگین ها را نصب کنید
4. وارد کردن محتوای آزمایشی (اختیاری)
5. تنظیمات وردپرس را پیکربندی کنید
6. ایجاد صفحات
7. منوی خود را تنظیم کنید
8. اولین پست وبلاگ خود را بنویسید (اختیاری)
9. سایت خود را بازاریابی کنید

1. میزبانی وب و یک نام دامنه دریافت کنید

اولین قدم در هنگام ساخت یک وب سایت وردپرس، دریافت میزبانی وب است. در حالی که وردپرس یک سازنده وب سایت رایگان است، شما باید از یک سرویس میزبانی وب استفاده کنید تا سایت خود در وب در دسترس باشد. به طور کلی، هزینه آن کمتر از 10 دلار در ماه است و با دریافت میزبانی وب ابتدا، در زمان و هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد زیرا بهترین خدمات میزبانی وردپرس شامل نام دامنه رایگان و همچنین نصب وردپرس با یک کلیک برای ایجاد فرآیند ایجاد وردپرس است. سایت خیلی راحت تر

یک نام دامنه انتخاب کنید
اگر یک برنامه میزبانی وب را انتخاب کرده اید که شامل یک نام دامنه رایگان (به عنوان مثال، businessname.com) مانند DreamHost باشد، از شما خواسته می شود که یک دامنه را به عنوان بخشی از فرآیند ثبت حساب خود انتخاب کنید. اگر نه، یک نام دامنه را مستقیماً از یکی از بهترین ثبت کنندگان نام دامنه، مانند GoDaddy یا Google Domains خریداری کنید و سپس به صورت دستی نام دامنه خود را به سرویس میزبانی وب خود متصل کنید. هنگام انتخاب نام دامنه به نکات زیر توجه کنید:

  • هر چه کوتاه تر بهتر
  • از اعداد و خط تیره خودداری کنید.
  • سعی کنید به .com پایبند باشید، اما گزینه های خوب دیگری نیز وجود دارد.
  • از استفاده از نام های تجاری و مطالب دارای حق چاپ خودداری کنید.
  • از استفاده از نام های تجاری و مطالب دارای حق چاپ خودداری کنید.
  • مطمئن شوید دامنه موجود است.
  • از کلماتی که تلفظ یا املای آنها دشوار است استفاده نکنید.
  • برای اطلاعات بیشتر، درباره نحوه انتخاب نام دامنه برای کسب و کار خود بیشتر بیاموزید.

وردپرس را نصب کنید
پس از تکمیل خرید یک برنامه میزبانی وب، مانند برنامه مورد علاقه ما، DreamHost، زمان نصب وردپرس است (به عبارت دیگر، سرویس میزبانی وب خود را به وردپرس متصل کنید). برای انجام این کار، به داشبورد کاربری خود (یا cPanel) بروید، از منوی عمودی سمت چپ به «Websites» بروید، سپس روی «Manage Websites» کلیک کنید. از آنجا، سایتی را که می خواهید بسازید پیدا کنید، روی "Manage" کلیک کنید و سپس روی "Install WordPress" کلیک کنید. توجه داشته باشید که این فرآیند ممکن است چند دقیقه طول بکشد و مراحل در ارائه دهنده میزبانی وب کمی متفاوت خواهد بود.

2. یک قالب وردپرس را پیدا و نصب کنید

در دنیای وردپرس، تم یک قالب وب سایت است. این کنترل می کند که سایت شما چگونه به نظر می رسد، و همچنین نحوه عملکرد آن و آنچه که از جعبه قادر به انجام آن است. هزاران مورد برای انتخاب وجود دارد، با سایت‌هایی مانند ThemeForest که می‌توانید در آن‌ها قالب‌های ممتاز را مرور کرده و بخرید، بنابراین ارزش آن را دارد که از قبل برای پیدا کردن یکی که بهترین مطابقت را با سایتی که می‌خواهید بسازید، وقت بگذارید. هنگامی که بهترین تم را برای خود پیدا کردید، آن را خریداری کنید و سپس فایل های تم را دانلود کنید. علاوه بر این، می توانید تم های رایگان از وردپرس دریافت کنید. با این حال، آنها اغلب به کار بسیار بیشتری نیاز دارند، بنابراین در دراز مدت معمولاً عاقلانه است که روی یک موضوع ممتاز با طراحی خوب سرمایه گذاری کنید. در اینجا نحوه نصب یک تم ممتاز وردپرس آورده شده است:

1. با ورود به حساب کاربری خود (yourdomain.com/wp-admin) به داشبورد وردپرس خود بروید.
2. از پنل سمت چپ، «ظاهر» و سپس «موضوع» را از منو انتخاب کنید.
3. روی «افزودن جدید» در بالای صفحه کلیک کنید.
4. "آپلود تم" را انتخاب کنید.
5. روی «مرور» کلیک کنید و فایل فشرده حاوی فایل‌های موضوعی را که پس از خرید دانلود کرده‌اید پیدا کنید.
6. "Install" را انتخاب کنید و سپس روی "فعال کردن" کلیک کنید.

 شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

3. پلاگین ها را نصب کنید

پس از نصب تم خود، در مرحله بعد، باید همه افزونه های مورد نیاز را نصب و فعال کنید، که به گسترش عملکرد وردپرس کمک می کند. علاوه بر افزونه‌هایی که با موضوع شما ارائه می‌شوند، هزاران مورد برای انتخاب وجود دارد که می‌توانند هر کاری را انجام دهند، از افزایش امنیت سایت گرفته تا افزودن چت زنده یا تبدیل ویرایشگر صفحه شما به یک ویرایشگر کشیدن و رها کردن. با این حال، سعی کنید تعداد افزونه‌هایی را که استفاده می‌کنید محدود کنید، زیرا تعداد زیاد آن می‌تواند سرعت وب‌سایت شما را کند کند یا باعث خرابی افزونه‌های دیگر شود. به عنوان مثال، ما افزونه های زیر را برای هر وب سایت تجاری توصیه می کنیم:

  • Yoast SEO: این افزونه به شما کمک می کند تا پست های خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید.
  • Google Analytics: ترافیک و فعالیت وب سایت خود را ردیابی کنید. اگر وبلاگ نویس هستید، این یک ضرورت است زیرا اگر این را نصب نکرده باشید، اکثر برندها با شما کار نمی کنند.
  • Jetpack: این افزونه امنیت، نگهداری و بهبود عملکرد وب سایت شما را فراهم می کند.
  • Akismet: از سایت خود در برابر نظرات اسپم در پست های وبلاگ خود محافظت کنید.
  • Elementor: از یک پلاگین صفحه ساز مانند Elementor برای تبدیل ویرایشگر صفحه خود به یک ویرایشگر کشیدن و رها کردن مبتدیان استفاده کنید.

4. وارد کردن محتوای آزمایشی (اختیاری)

اگر یک تم ممتاز را انتخاب کرده اید، می خواهید محتوای نمایشی طرح زمینه خود را وارد کنید. بدون محتوای نمایشی، ساخت سایت شما بسیار دشوارتر خواهد بود زیرا دارای پلاگین ها، استایل و قابلیت های تم است، اما هیچ یک از صفحات وب از پیش ساخته شده را نخواهد داشت.

فرآیند وارد کردن محتوای دمو بسته به موضوع متفاوت است. اغلب اوقات، پس از نصب تم خود، یک برگه در منوی عمودی سمت چپ با نام نام خود مشاهده می کنید. این جایی است که محتوای نسخه ی نمایشی معمولاً در آن قرار می گیرد. اگر آن را در آنجا پیدا نکردید، به مستندات طرح زمینه خود در مورد نحوه وارد کردن محتوای آزمایشی مراجعه کنید، که معمولاً می‌توانید با فایل‌های طرح زمینه (از ارائه‌دهنده‌ای که آن را از آن خریداری کرده‌اید) پیدا کنید.

5. تنظیمات وردپرس را پیکربندی کنید

قبل از شروع سفارشی‌سازی صفحات وب و ایجاد محتوای سایت، باید تنظیمات خود را پیکربندی کنید، مانند نشان دادن صفحه اصلی و صفحه پست‌های وبلاگ، و همچنین به‌روزرسانی نام، برچسب و نماد سایت. در اینجا نحوه پیکربندی پرکاربردترین تنظیمات آمده است:

  • لوگو: به «ظاهر» > «سفارشی کردن» > «هویت سایت > «تغییر لوگو» بروید > لوگوی خود را آپلود کنید.
  • عنوان سایت: به «ظاهر» > «سفارشی کردن» > «هویت سایت > عنوان سایت ورودی (با نام مستعار نام تجاری شما) بروید.
  • برچسب سایت: به «ظاهر» > «سفارشی کردن» > «هویت سایت > برچسب سایت ورودی» بروید (یا به سادگی برچسب پیش فرض وردپرس را حذف کنید)
  • نماد سایت: به «ظاهر» > «سفارشی کردن» > «هویت سایت» > در زیر «نماد سایت» روی «تغییر تصویر» کلیک کنید > تصویری را که می‌خواهید به‌عنوان نماد سایتتان نمایش داده شود (معروف به فاویکون) آپلود کنید.
  • صفحه اصلی: به «ظاهر» > «سفارشی کردن» > «تنظیمات صفحه اصلی» بروید و صفحه وبی را که می‌خواهید به عنوان صفحه اصلی خود تنظیم کنید، انتخاب کنید.
  • وبلاگ: به «ظاهر» > «سفارشی کردن» > «تنظیمات صفحه اصلی» بروید و در زیر «صفحه پست‌ها» صفحه‌ای را که می‌خواهید به‌عنوان وبلاگ خود تنظیم کنید، انتخاب کنید.
  • تنظیمات پیوند ثابت: به «تنظیمات» > «پیوندهای دائمی» بروید، سپس ساختار دلخواه خود را انتخاب کنید (معمولاً «نام پست») و تغییرات را ذخیره کنید.

6. ایجاد صفحات

اکنون زمان آن است که شروع به ایجاد صفحات وب خود کنید، که وب سایت ها از آن تشکیل شده اند. به عنوان مثال، وب سایت کسب و کار متوسط ​​شامل تعدادی صفحه مانند صفحه اصلی، خدمات، قیمت، درباره و تماس است. در وردپرس، هر صفحه ای که یک پست وبلاگ (یا مقاله) نیست، یک صفحه در نظر گرفته می شود. در اینجا نحوه ایجاد و/یا سفارشی کردن صفحات در وردپرس آورده شده است:

  • از داشبورد وردپرس، از منوی عمودی سمت چپ به "صفحات" بروید.
  • برای ایجاد یک صفحه جدید، روی "افزودن جدید" کلیک کنید
  • برای سفارشی کردن یک صفحه موجود، به "همه صفحات" بروید و سپس صفحه را از لیست صفحات پیدا کنید و روی "ویرایش" کلیک کنید.
  • اگر یک افزونه صفحه ساز نصب کرده اید، گزینه ویرایش با صفحه ساز را در بالا انتخاب کنید (به عنوان مثال، "ویرایش با Elementor").
  • سایت خود را کپی کنید و صفحات خود را سفارشی کنید
  • وقتی کارتان تمام شد، روی انتشار کلیک کنید.
  • این مراحل را برای هر صفحه دیگری که می خواهید ایجاد کنید تکرار کنید.

7. منوی خود را تنظیم کنید

اکنون که صفحات خود را تنظیم کردید، منوی خود را ایجاد و پیکربندی کنید. به این صورت است که بازدیدکنندگان در سایت شما حرکت می کنند و بنابراین بسته به موضوع شما، ممکن است بیش از یک منو داشته باشید (مانند یک منو در بالای سایت و یکی در فوتر). در اینجا نحوه پیکربندی منوی سایت خود آورده شده است:

از داشبورد خود، به «ظاهر» > «منوها» بروید.
برای افزودن صفحات، صفحه را از لیست سمت چپ انتخاب کنید.
برای مرتب کردن مجدد منوی خود یا قرار دادن صفحات به عنوان صفحات فرعی زیر سایر صفحات، روی صفحات کلیک کرده و نگه دارید.
روی ذخیره تغییرات کلیک کنید.

8. اولین پست وبلاگ خود را بنویسید (اختیاری)

علاوه بر صفحات وب، بسیاری از کسب و کارها نیز ترجیح می دهند پست های وبلاگ را اضافه کنند تا احتمال یافتن آنها در موتورهای جستجو مانند گوگل افزایش یابد. برای نوشتن یک پست وبلاگ، از منوی عمودی سمت چپ به «پست‌ها» بروید و روی «افزودن جدید» کلیک کنید. از آنجا، می توانید پست وبلاگ را همانطور که یک صفحه وب را ویرایش می کنید، ویرایش کنید. یک تفاوت این است که بر خلاف یک صفحه، می توانید یک پست وبلاگ بنویسید و سپس برای انتشار آن در تاریخ بعدی برنامه ریزی کنید.در اینجا نحوه ایجاد یک پست وبلاگ در وردپرس آورده شده است:

  • "پست ها" را از پنل سمت چپ داشبورد خود انتخاب کنید و روی "افزودن جدید" کلیک کنید.
  • نام پست را تایپ کنید
  • دسته ای را که می خواهید آن را در آن قرار دهید انتخاب کنید.
  • مطالب خود را بنویسید
  • وقتی کارتان تمام شد، روی انتشار کلیک کنید.

 شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

9. سایت خود را بازاریابی کنید

آخرین، اما نه کم اهمیت، شما باید برای بازاریابی وب سایت خود برنامه ریزی کنید. دلیل این امر این است که وب‌سایت‌ها لزوماً چیزی از نوع «ساخت آن و خواهند آمد» نیستند. در عوض، کسب‌وکارهایی که به صورت آنلاین یافت می‌شوند، آن‌هایی هستند که روی انواع استراتژی‌های بازاریابی وب‌سایت سرمایه‌گذاری کرده‌اند تا به سایت خود کمک کنند تا به صورت آنلاین دیده شود، که به جذب بازدیدکنندگان به سایت شما کمک می‌کند.

در اینجا چند مورد از موثرترین راه ها برای بازاریابی سایت شما آورده شده است:

  • URL خود را به کنسول جستجوی گوگل ارسال کنید تا به رتبه بندی سریعتر کمک کنید.
  • حساب‌های رسانه‌های اجتماعی را برای وب‌سایت خود ایجاد کنید و پیوندهایی را در پست‌های خود بگنجانید (به عنوان مثال، یک صفحه تجاری فیس‌بوک، یک حساب اینستاگرام یا یک حساب تجاری پینترست).
  • وب سایت خود را به دایرکتوری های آنلاین مرتبط (به عنوان مثال، صفحات زرد، Tripadvisor، Yelp) ارسال کنید.
  • یک حساب Google My Business ایجاد کنید تا در جستجوی محلی پیدا شوید.
  • کسب و کار خود را به Better Business Bureau اضافه کنید.
  • آدرس وب سایت خود را به امضای ایمیل، کارت ویزیت یا هر گونه مواد بازاریابی دیگری که ممکن است استفاده کنید اضافه کنید.

در صورتی که نیاز به امکان خاصی در وردپرس دارید که در امکانات پایه موجود نیست می توانید به آدرس https://wordpress.org/plugins مراجعه نموده و پلاگین مورد نظر را دانلود نموده و در وردپرس خود نصب نمایید. البته جستجو و نصب قالب و پلاگین را می توانید از بخش مدیریت سیستم مدیریت محتوای وردپرس نیز انجام دهید. وردپرس را می توانید به صورت رایگان نصب و راه اندازی نمایید اما برای آنکه در آینده دچار مشکل نشوید حتما با متخصص طراحی وب مشاوره نمایید. می توانید نصب و پشتیبانی سایت وردپرسی خود را به دارکوب بسپارید که از سال 1381 تا کنون در حال طراحی و پیاده سازی سایت های وردپرس، جوملا و دروپال می باشد. 

شرکت دارکوب 

شرکت دارکوب با داشتن بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه طراحی وب سایت ارزان و خدمات سئومیتواند با کمترین قیمت با کیفیت ترین امکانات را به شما ارائه دهد. شرکت دارکوب بیش از 4000 سایت عالی طراحی کرده است. شرکت دارکوب بیش از 400 قالب وردپرسی تولید کرده است. اگر به دنبال طراحی سایت با وردپرس ارزان برای کسب و کار خود هستید بهترین گزینه شرکت ما است. زیرا در کنار قیمت مناسب با بهترین کیفیت سایت شما را طراحی میکند. برای دیدن نمونه قالب های ورد پرسی سایت به سایت https://sitedar.com/category/darkoobthemes/ مراجعه کنید.

<h3 ">برگذاری کلاس های وردپرس در آموزشگاه دارکوب

اگر به دنبال این هستید که آموزش صفر تا صد طراحی وب سایت با وردپرس کسب و کار خود را خودتان انجام دهید بهترین گزینه آموزشگاه دارکوب است. در آموزشگاه دارکوب شما با کمترین هزینه کلاس وردپرس ثبت نام کنید و وارد بازار کار شوید. قیمت کلاس های طراحی سایت وردپرس آموزشگاه بسیار کم است که شما بتوانید به راحتی در کلاس ها شرکت کنید.

کلاس های آموزشگاه هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین برگذار میشود. اگر شما شرایط حضور در کلاس ها را ندارید می توانید فیلم کلاس هارو با کمترین قیمت دریافت کنید. پس از پایان دوره میتوانید به راحتی در آزمون فنی حرفه ای شرکت کنید و مدرک فنی حرفه ای را دریافت کنید.

امن سازی وردپرس

وردپرس یکی از قویترین سیستم های مدیریت محتوا می باشد که با شما امکان طراحی سایت های مختلف اینترنتی را می دهد و این سیستم مدیریت محتوا محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا می باشد که حتما می بایست امن سازی گردد. در صورتی که وب سایت وردپرس به درستی امن سازی نگردد ممکن است وب سایت دچار مشکلات امنیتی فراوانی گردد. می توانید مقاله امن سازی وردپرس را مطالعه نمایید.

پرسش های متداول وردپرس

در این بخش سعی دارم مهترین سوالات و مشکلات مطرح شده وردپرس را برای شما بیان نمایم

چرا صفحات وردپرس من در گوگل ایندکس نمی شود

اولین دلیل ایندکس نشدن صفحات وب سایت وردپرس در گوگل ممکن است به دلیل وجود فایل robots.txt در ریشه اصلی وب سایت وردپرس باشد. برای اطلاع از دلیل بهتر است وب سایت خود را در Google Webmaster Tools گوگل بررسی نموده و وضعیت این فایل را در این ابزار بررسی نمایید و در صورتی که مشکلی وجود داشت آن را برطرف نمایید. مورد دوم ممکن است در اثر تنظیمات وردپرس باشد که در بخش تنظیمات وردپرس منوی reading قرار دارد که ممکن است در این بخش عدم ایندکس شدن صفحات وب سایت انتخاب شده باشد و فیلد Discourage search engines from indexing this site می بایست غیر فعال باشد.

تغییر زبان مدیریت وب سایت

ممکن است قصد داشته باشید زبان پیش فرض بخش مدیریت وب سایت را تغییر دهید. به این معنای که زبان وب سایت یک زبان باشد و زبان کنترل پانل مدیریت وردپرس زبانی دیگر باشد و به عنوان مثال زبان سایت فارسی باشد و زبان کنترل پانل وب سایت انگلیسی باشد. برای انجام این کار کافی است پلاگین WP Native Dashboard را در سیستم مدیریت محتوای خود نصب نموده و آن را فعال سازی نمایید. برای فعال سازی کافی است پس از دانلود و نصب در پلاگین های وردپرس به بخش تنظیمات مراجعه نموده و در منوی WP Native Dashboard گزینه extend Backend Admin Bar with a language quick selector را علامت بزنید تا منوی انتخاب زبان در بخش مدیریت فعال گردد.

عدم نمایش دسته بندی های وردپرس

در بخش انتخاب دسته بندی های وردپرس در پانل مدیریت ممکن است تمامی دسته بندی ها لیست نگردند که این معمولا به این دلیل می باشد که تنظیمات نمایش دسته بندی بر روی Most Recent قرار دارد که می بایست آن را بر روی View All تنظیم نمایید.

نحوه مدیریت منوهای وردپرس

منوهای وردپرس در کنترل پانل آن از منوی Appearance زیر منوی Menus قابل دسترسی می باشند و در این بخش می توانید همه گرو منوهای وردپرس را مدیریت نمایید.

حذف منوی بالای سایت

زمانی که در وردپرس کاربران وارد وب سایت می شوند منویی در بالای صفحات وب سایت نمایش داده می شود که در صورتی که می توانید با اضافه نمودن کد CSS شامل #wpadminbar{ display:none;} این منو را حذف نمایید تا زمان ورود اعضاء در سایت نمایش داده نشود.

عنوان صفحات وب سایت

در صورتی که قصد دارید عنوان مرورگر صفحات وب سایت را در قالب سایت خود مدیریت نمایید می توانید از کد زیر استفاده نمایید:

<?php echo get_the_title(); ?> | <?php echo(get_bloginfo('name'));?>

که در کد بالا تابع get_the_title وظیفه گرفتن عنوان صفحه فعلی و تابع get_bloginfo عنوان تنظیم شده در عنوان کلی وب سایت را باز می گرداند.

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز