دلایل انتخاب وردپرس برای طراحی سایت

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

50 دلیل برای انتخاب وردپرس


اگه تصمیم دارید برای خودتون یه سایت راه بندازید یا از سایت قبلیتون خسته شدید و میخواهید یه سایت جدید داشته باشید و همه چیزو عوض کنید، ما براتون 50 دلیل داریم که وردپرس سایتتونو قدرتمندتر می کنه:

  • وردپرس محبوبترین سیستم مدیریت محتوا در کل دنیاست

یه نرم افزار خودشو ثابت کرده و مورد اعتماد خیلی از شرکت های کوچیک و بزرگ و میلیونها مدیر سایته. حدود یک چهارم سایت ها وردپرسی هستن و الآن 8 ساله که داره روز به روز بهتر و قوی تر میشه. نسخه های جدید وردپرس بیشتر از 10 میلیون بار دانلود میشن.

  • کار با وردپرس بی نهایت ساده است و به هیچ دانش تخصصی و تجربه برنامه نویسی نیاز نداره

اگه از برنامه ورد میکروسافت استفاده کرده باشید، رابط کاربری وردپرس باید براتون آشنا باشه. شعار خود وردپرس سهولت استفاده است که به شما "قدرت ورد میکروسافت رو میده با حس الهام بخشی یه آیفون".

  • وردپرس برای انتشار محتوای آنلاین طراحی شده بود

وردپرس نه تنها یه برنامه سایته بلکه یه پلتفرم انتشار محتوای پرقدرته.

  • وردپرس امکان اشتراک گذاری خودکار آنلاین محتوا و جذب خواننده ها و کاربرها رو داره

بعضی از این امکانات شامل این موارده: وقتی محتوای جدید در سایت منتشر بشه به طور خودکار به شبکه های اجتماعی اطلاع میده، سایتتونو برای موتوهای جستجو بهینه می کنه و به کاربرهاتون این امکان رو میده که از طریق خوراک RSS یا ایمیل عضو خبرنامه سایتتون بشن.

  • وردپرس مطابق با استانداردهاست

براتون یه سیستم مدیریت محتوای سریع، سبک و رایگان ارائه میده با امکانات و تنظیمات پیش فرض حساس و قابل شخصی سازی.

  • نسخه های وردپرس اساسا با آپدیت های امنیتی، ارتقا و رفع باگ ها هر 3-4 ماه منتشر میشن

وردپرس یه برنامه قوی با پشتیبانی کامله که روز به روز بهتر میشه.

  • وردپرس توسط هزاران کاربر و صدها توسعه دهنده سایت پشتیبانی میشه

این افراد به طور مرتب روی بهبود و ارتقای این نرم افزار کار می کنن. این یعنی بیشتر باگ ها، خطاها، چالش ها یا نقاط آسیب پذیر به سرعت با اولین نسخه ای که منتشر بشه رفع میشن.

  • وردپرس میتونه کل جریان کاری شما رو از اولین پیشنویس تا انتشار در بر بگیره

وردپرس به شما این امکان رو میده که با با همفکری دوستان و همکارانتون محتواتونو بازبینی کنید، مشکلات املایی و دستوری و نگارشی و غیره رو رفع کنید. دیگه نیازی نیست ایمیل بزنید یا از نرم افزارهای گرون استفاده کنید.

  • وردپرس یه ابزار درگ و دراپ برای آپلود فایل ها داره

شما میتونید به سادگی رسانه، تصاویر، ویدئو، آهنگ، فایل صوتی و انواع فایل به محتواتون اضافه کنید و به کمک مرورگر رسانه ای وردپرس اونا رو ذخیره و سازماندهی کنید و فایل های قدیمیتونو پیدا کنید.

  • وردپرس پلتفرمی ارائه میده که بدون مزاحمت مطالبتونو بنویسید

میتونید بدون مزاحمت توئیت، اعلام وضعیت آپدیت و تبلیغ و غیره. روی ایده هاتون و محتوای سایتتون تمرکز کنید

  • وردپرس به طور خودکار مطالب شما رو در حین تایپ کردن ذخیره میکنه

به این ترتیب اگه کامپیوترتون خراب بشه یا خودتون اشتباه کنید، محتواتونو از دست نمیدید. حتی میتونید نسخه های قبلی کارتونو با یه کلیک ساده برگردونید.

  • با وردپرس میتونید به محتواتون برنامه زمانبندی بدید تا هر روز و ساعتی که بخواهید منتشر بشن

به این ترتیب روی زمان انتشار محتواتون کنترل کامل خواهید داشت

  • با وردپرس میتونید از هرجایی مطلب بنویسید

با اپلیکیشن های اندروید و iOS، بلکبری، نوکیا، ویندوز فون 7، WebOS و حتی با ایمیل

  • وردپرس سطح مختلفی از محافظت پسورد برای سایت و محتوای شما فراهم میکنه

میتونید هر پستی رو که بخواهید یا حتی یه قسمتهایی از محتواتونو از دید عموم حفظ کنید. حتی میتونید کل محتواتونو خصوصی کنید و فقط برای اعضایی که ثبت نام کردند، افراد یا نویسنده های خاصی قابل نمایش باشه.

  • با وردپرس میتونید مطالب طولانی رو قطعه قطعه کنید.

مطالب طولانی رو به پست های چند صفحه ای تبدیل کنید تا راحتتر خونده بشن

  • با وردپرس میتونید محتواتونو به عنوان پیش نویس ذخیره کنید

یعنی میتونید مقاله یا پست هایی که هنوز تکمیل نشدن و دارید روش کار می کنید رو بنویسید ولی روی سایت منتشر نکنید (و از دید کاربرهای سایت پنهان باشن). به این ترتیب هر وقت خواستید دوباره بقیه مطلب رو مینویسید و هر وقت تکمیل شد، روی سایت منتشرش می کنید تا همه بتونن بخونن.

  • به کمک وردپرس میتونید قبل از انتشار پست هاتون، اونهارو به صورت زنده مشاهده کنید

یعنی لازم نیست حتما اول محتوا رو منتشر کنید تا ببینید چه شکلی میشه، میتونید قبل از انتشار هم دقیقا همونطوری که بعد از انتشار دیده میشن ببینیدشون. به این ترتیب میتونید قبل از انتشار، دقیقا به اون شکلی که دوست دارید درش بیارید و بعد منتشر کنید تا خواننده ها متوجه تغییرات نشن.

  • پلتفرم انتشار محتوای وردپرس طوری طراحی شده که سایت رو با محتوا هماهنگ می کنه، نه برعکس

این قابلیت با استفاده از "تم های وردپرس" بوجود اومده – یه سیستم تم کامل که به شما این امکان رو میده که کل طراحی سایتتونو با یه کلیک تغییر بدید، بدون اینکه مجبور باشید محتوای سایتتونو تغییر بدید. با تم های وردپرس میتونید ظاهر و حسی رو که سایتتون القا می کنه رو هر وقت که دوست داشته باشید به راحتی تغییر بدید.

  • با وردپرس میتونید محتواتونو بر اساس روز، ماه، سال، نویسنده، تگ یا کتگوری سازماندهی کنید

وردپرس بطور دینامیکی از محتوای قدیمی سایتتون آرشیو میسازه و به این ترتیب کمک می کنه که سایتتون همیشه ظاهر بروزی داشته باشه. هرچقدر هم که مطلب روی سایتتون داشته باشید میتونید سازمان یافته نگهشون دارید تا کاربرهای سایتتون به راحتی هر وقت بخوان پیداشون کنن.

  • وردپرس قابلیت جستجوی قدرتمندی داره

این قابلیت به کاربرهای سایت شما امکان سرچ درون سایت رو میده تا هر محتوایی که مرتبط با موضوع سایتتون باشه رو به راحتی و به سرعت پیدا کنن. وردپرس تو این زمینه انعطاف پذیری خوبی هم داره. حتی میتونید از نوار سرچ وردپرس برای جستجوی خارج از سایت هم استفاده کنید، درست مثل گوگل.

  • وردپرس قابلیت تبدیل اتوماتیک URL صفحات و پست های جدید رو داره

وردپرس میتونه URL صفحات و پست هاتونو به URLهای انسان-پسند و موتورجستجو پسند تبدیل کنه. این URLها به موتورجستجو نشون میدن که محتواتون راجع به چیه

  • وردپرس به طور اتوماتیک هر حرفی رو که مینویسید حروفچینی می کنه

وقتی دارید روی محتوای سایتتون کار می کنید اصلا فکر نمی کنید که دارید پشت صحنه کار می کنید. ورپرس برای تبدیل کاراکترهایی که با وب سازگار نیستن مثل گیومه، آپاستروف، خط تیره، نمادهای مختلف و غیره از موتور الگوسازی کمک میگیره تا مطابق حروفچینی HTML باشه.

  • وردپرس به بیش از 70 زبون مختلف ترجمه شده

میتونید به کمک وردپرس سایت های کاملا فارسی یا هر زبون دیگه ای بسازید.

  • وردپرس از قابلیت های قدرتمند درگ و دراپ بهره میبره

به این ترتیب میتونید هر جنبه از سایتتونو به طور کامل شخصی سازی کنید – از فهرست های سایت گرفته تا قالب سایت و عملکرد دینامیکی تک تک صفحات.

  • به کمک وردپرس کاربرها میتونن در سایت ثبت نام کنن و میتونید براشون نقش ها و امتیازهای مختلفی تعریف کنید

در ضمن میتونید طوری سایتتونو پیکربندی کنید که کاربرها خودشون بتونن ثبت نام کنن یا محتوا روی سایت منتشر کنن، یا اینکه اول محتواشون نیاز به بازبینی و تأیید شما یا ادمین سایت داشته باشه.

  •  وردپرس به طور پیشفرض قابلیت های متعددی در اختیارتون میذاره که به راحتی قابل استفادست

دیگه با وردپرس لازم نیست خیلی از کارهارو خودتون انجام بدید. با یه کم شخصی سازی که در اختیارتون میذاره کارتون راه میفته. اما اگه بلد باشید دست شما رو باز گذاشته و میتونید یه سایت کاملا منحصر به فرد مختص نیازهای خودتون طراحی کنید.

  • منبع کدهای وردپرس باز و شفاف است

کدهای وردپرس رایگان و آزادانه در دسترس عموم قرار داره. یعنی هر کسی میتونه کدها رو جدا کنه و ازش برای ساخت اپلیکیشن بهره ببره و ویژگی های نرم افزار رو ارتقا بده. علاوه بر این وردپرس توسط جامعه ای از توسعه دهنده های حرفه ای، آدمای دانشگاه رفته و با ذوق ساخته شده و شما یه پلتفرم قوی برای انتشار محتوا در اختیار دارید که زود به زود بروز رسانی میشه و همیشه بروزه، هیچ هزینه ای ازتون نمیگیره و پشتیبانی دائمی داره. میتونید از جامعه بین المللی و توسعه دهنده های حرفه ای برای وردپرس پشتیبانی بگیرید.

  • برخلاف پلتفرم های انتشار محتوای دیگه، وردپرس شما رو محدود به استفاده از فرمت های خاصی از داده ها نمی کنه

وردپرس معتقده که شما باید بتونید هر کاری که دوست دارید با داده هاتون بکنید و به استانداردهای باز خودش تکیه می کنه و دست شما رو برای انتخاب داده باز میذاره. حتی ابزاری در دسترستون میذاره که بتونید از پلتفرم های دیگه داده وارد کنید. مثلا Movable Type, Textpattern, Greymatter, Blogger, b2, Nucleus and pMachine.

  • وردپرس به کاربرها حق انتخاب میده که سایت رو با هاست کامل از وردپرس بگیرن، یا وردپرس رو روی دامنه خودشون نصب کنن

اگه میخواهید روی سایت یا وبلاگتون تبلیغات داشته باشید بهتون پیشنهاد می کنیم هاستینگ وردپرس رو روی دامنه خودتون داشته باشید، چون اینطوری بیشترین آزادی و انعطاف رو دارید. وردپرس میتونه روی سرور خودتون، روی ابر، یا اکانت هاستینگ اشتراکی نصب بشه. انتخاب با خودتونه. شما اختیار کامل دارید و میتونید به همه چیزهای سایتتون دسترسی داشته باشید.

  • وردپرس فناوری چندسایتی ارائه میده

با این فناوری میتونید هزاران سایت وردپرسی رو از یک پنل مدیریتی کنترل کنید و همین الآنشم به بیشتر از 20 میلیون سایت روی wordpress.com عادت کرده. سایت های جهانی مثل CNN و نیویورک تایمز و کلی سایت های شخصی و جهانی و سازمانی روی وردپرس ساخته شدند. فناوری چندسایتی این امکان رو میده که هر کاربر کنترل کامل روی سایت خودش داشته باشه، بدون هیچ دغدغه امنیتی. هر سایت میتونه طراحی و تم خودش رو هم داشته باشه، از افزونه های مورد نیاز خودش استفاده کنه و کاربرهای خودشو مدیریت کنه. سوپر مدیرها میتونن سیاستهای خودشونو در سطح شبکه اجرا کنن و امنیت رو توسعه بدن و با یک کلیک از محل مرکزی کل بروزرسانی تم ها و افزونه ها رو انجام بدن.

  • وردپرس محتوای سایتتونو برای کاربرها سریع به نمایش درمیاره

وقتی کاربر روی سایت شما درخواست صفحه ای رو میده، وردپرس برای تولید صفحه  از تکنولوژی تولید صفحات دینامیکی و مستقیما از دیتابیس و قالب های شما استفاده می کنه. این فناوری حداقل فضای ذخیره سازی سرور رو استفاده می کنه و بروزرسانی سایت یا طراحی سایت رو فوق العاده سریع می کنه.

  • دوردپرس برای توسعه دینامیکی صفحات سایت شما از قالب ها کمک میگیره

بنابراین میتونید به سادگی با ویرایش قالب های سایتتون، کنترل کاملی روی نحوه نمایش محتواتون داشته باشید

  • با وردپرس مجبور نیستید با قالب های طراحی سر و کله بزنید

میتونید فقط از بین قالب های پیش ساخته و آماده ای که شرکت های طراحی حرفه ای ساختند، یکی رو که ظاهر و احساس سایت مورد نظر شما رو داره انتخاب کنید (و البته بیشتر این قالب ها امکان شخصی سازی های بیشتر رو به شما میدن) و یا حتی با چند هزار تومن یه قالب وردپرسی بخرید (معمولا این قالب ها بین 20 هزار تا 100 هزار تومن هستن).

  • نرم افزار وردپرس با ثبات، امن و قدرتمنده

چون وردپرس تعداد کاربرهای خیلی زیادی داره که تعدادشون به میلیون هم رسیده و چون یه جامعه منبع-باز داره، هر اشکالی به سرعت کشف میشه و راه حلش هم با کمک همین گروه ظرف چند ساعت گزارش میشه. وردپرس یه سیستم آپدیت مرکزی داره، یعنی با یه کلیک میتونید اون راه حل ها رو روی سایتتون به کار ببندید. به علاوه همه اطلاعات ورودی کاربر رو کاملا پاک می کنه، دسترسی به URL ها رو محدود میکنه و یه سیستم بر اساس مجوزهای کاربر داره که هیچوقت رمزهای عبور رو بدون قابلیت پنهان سازی ذخیره نمی کنه. چون وردپرس امکان استفاده از هاست روی wordpress.com داره میتونه قبل از انتشار نسخه جدید از کاربرهای  این 20 میلیون سایت به عنوان تستر های بتا استفاده کنه، تا وقتی یه نسخه جدید منتشر میشه کاربرها بدون نگرانی ازش استفاده کنن.

  • وردپرس بی نهایت انعطاف پذیر و سازگاره

کاربرد اصلی وردپرس متکی به API (رابط برنامه کاربردی)شه. این قابلیت به توسعه دهنده ها امکان شخصی سازی و تغییر سریع و موثر برنامه رو میده تا با نیازهای خاص هر کاربر سازگار بشه و وردپرس رو از بقیه سیستم های موجود متمایز کنه.

  •  وردپرس برای کارهای تجاری و بازاریابی مناسبه

وردپرس برای کار در محیطهای تجاری مختلفی سازگاری داره. برای کارهای بازاریابی مثل ثبت در دایرکتوری های فعال، مدیریت کاربر، جریان های کاری، پشتیبان گیری های برنامه ریزی شده و خیلی کارهای دیگه رو پشتیبانی می کنه.

  • بوسیله وردپرس میتونید به سیستم های دیگه متصل بشید

وردپرس از XML-RPC استفاده میکنه که یه استاندارد XML بازه و اجازه میده سیستم های مختلف در محیطهای مختلف با هم حرف بزنن. XML-RPC طوری طراحی شده که تا حد امکان ساده باشه و در عین حال فعالیت های پیچیده ای انجام بده. وردپرس از نسخه گسترده بلاگر API، متاوبلاگ API و MovableType API هم پشتیبانی می کنه. میتونید برای پلتفرم های دیگه مثل Zempt از طراحی های مشتری ها هم استفاده کنید.

  • نصب، بروزرسانی و نگهداری از نرم افزار وردپرس ساده و آسونه

هر وقت که یه بروزرسانی جدید برای نرم افزار یا افزونه ها و تم ها اومده باشه خود وردپرس بهتون اطلاع میده و میتونید فقط با یه کلیک برنامه رو آپدیت کنید.

  • به کمک وردپرس میتونید مشخص کنید کاربرها برای ارسال محتوا روی سایت شما از چه تگ های HTMLی میتونن استفاده کنن

ضمنا یه فهرست پیش فرض از تگ های HTML ارائه میده به عنوان اینکه امن هستن و میتونید با خیال راحت اجازشو به کاربرهاتون بدید. به این ترتیب امنیت داده ها و سرورتون از طرف کاربرهایی که مقاصد شوم داشته باشن تهدید نمیشه.

  • کد وردپرس کاملا هماهنگ با استانداردهای W3C ساخته شده

کنسرسیوم شبکه جهانی اینترنت (W3C) یه جامعه بین المللیه که برای اینکه بتونه رشد طولانی مدت وب رو تضمین کنه استانداردهایی رو تعیین می کنه. خیلی مهمه که برنامه ها مطابق با استاندارهای W3C باشن تا نه تنها قابل اجرا با مرورگرهای مختلف باشن، بلکه هماهنگیشون با ابزار و فناوریهای آینده هم تضمین شده باشه.

  • وردپرس خیلی بیشتر از یه ابزار وبلاگ نویسیه

وردپرس در جهان امروز، بیشتر به عنوان یه سیستم مدیریت محتوا توسعه پیدا کرده و میلیونها سایت با محور تبلیغاتی با وردپرس توسعه پیدا کردن. با وردپرس تفاوت بین وبلاگ و سایت داره روز به روز محو تر میشه، به خصوص از وقتی که وردپرس به عنوان سایت هم استفاده شد. خیلی از سایت هایی که الآن دارید میبینید به احتمال زیاد قدرتشونو از وردپرس گرفتند.

  • با وردپرس کاربرها میتونن به راحتی با استفاده از خوراک RSS عضو خبرنامه شما بشن

Rss مخفف really simple syndication به معنی "پیوند خیلی ساده" است و وردپرس از پروتوکلهایی مثل RSS 1.0 (PDF)، RSS 2.0 و ATOM  پشتیبانی می کنه. تقریبا به هر صفحه روی سایت شما یه خوراک (فید) اختصاص پیدا کرده که خواننده هاتون میتونن براش درخواست عضویت بدن (مثلا برای آخرین ارسال ها، کتگوری های مختلف، کامنت ها و غیره). وردپرس از RSS 2.0 هم با تمام ضمائمش پشتیبانی می کنه. به این ترتیب میتونید فایل های mp3 مثل پادکست هم روی خوراک RSS داشته باشید.

  • وردپرس کمک می کنه به طور خودکار تا جایی که ممکنه از طریق موتورهای جستجو در معرض دید قرار بگیرید

وردپرس از دو روش به طور خودکار سایتتونو به سایت های دیگه متصل می کنه (و این امکان رو بوجود میاره که اون سایت ها هم به سایت شما مرتبط بشن)، یکی PingBack و یکی دیگه TrackBack. میتونید به کمک PingBack  سایت وردپرسیتونو طوری تنظیم کنید که دهها وبلاگ دیگه به محض اینکه محتوای تازه ای منتشر کردن به شما خبر بدن.

  • وردپرس ایجاد جامعه و برقراری ارتباط کاربرها رو در سایت ترویج میده

میتونید با کاربرهای سایتتون از طریق بخش نظرات، TrackBack و PingBack در ارتباط باشید. کاربرها میتونن براتون در مورد چیزهایی که منتشر کردید کامنت بذارن، شما هم میتونید به کامنت هاشون جواب بدید. همچنین میتونید کامنتهای نامناسب رو حذف کنید یا کامنت گذاری رو برای هر پست فعال یا غیرفعال کنید.

  • با وردپرس میتونید نظرات اسپم رو مدیریت کرده و تعدادشونو به حداقل برسونید

ابزارهای پیشفرضی روی وردپرس هست که کمکتون می کنه اسپم ها رو کاهش بدید. میتونید با افزونه ها یا با تغییر تنظیمات بخش نظرات سایتتون هم این کارو انجام بدید. مثلا میتونید همه کامنت ها رو قبل از اینکه روی سایتتون به نمایش دربیان تغییر بدید یا مسدود کنید. یعنی مشخص کنید که اگه کلمه خاصی در کامنت به کار رفته بود، اون کلمه به طور خودکار به کلمه دیگه ای تبدیل بشه یا کلا حذف بشه. میتونید کامنتهایی که از IP خاصی ارسال میشن یا تعداد لینکهاشون از یه حد مشخصی بیشتر هست رو مسدود کنید.

  •  وردپرس میتونه به طور خودکار پیام بفرسته

مثلا  هر وقت که کسی براتون کامنت میذاره از طریق ایمیل  بهتون خبر بده.

  • وردپرس یه سیستم ثبت نام کاربری داره، میتونید به کاربرهاتون امکان ثبت نام، ایجاد پروفایل و ارسال نظر بدید.

میتونید تعیین کنید که کاربرهایی که ثبت نام کردند، امکان ثبت کامنت داشته باشن و یا امکان ارسال کامنت رو برای کسایی که ثبت نام نکردند مسدود کنید. افزونه هایی هم هستن که می تونید به کمک اونا پست های سایتتونو از دید کاربرهای سطوح پایینتر پنهان کنید.

  • یکسری اصول ثابت برای توسعه وردپرس وجود داره که میتونه موقع توسعه سایت وردپرسی راهنماتون باشه

این اصول ساده و کاربردی نوشته شدند و برای عموم مردم قابل استفاده هستن. واضح و بدون ابهام و حاشیه هستند.

  • کاربرهای وردپرس در حال حاضر به بیش از 20000 تم و افزونه رایگان منبع باز دسترسی دارند

این مقدار روز به روز داره بیشتر هم میشه. یعنی سایت وردپرسی شما از نظر کاربردی میتونه هر کاری رو که فکرشو بکنید انجام بده و از نظر طراحی تا هرچقدر که شما بخواهید خاص باشه.

  • استفاده و دانلود وردپرس 100% رایگانه

میتونید وردپرس رو روی دامنه خودتون نصب کنید و هرکاری که دوست دارید با کد وردپرس انجام بدید. میتونید وردپرس رو هر طور که دوست دارید توسعه یا تغییر بدید و بدون محدودیت و هزینه ازش برای مقاصد تبلیغاتی بهره ببرید. نه یک سایت بلکه هر چقدر دوست داشته باشید روش سایت بسازید و کنترل همه چیزو بدست خودتون داشته باشید. تو همه زمینه ها آزادید. مثلا در کنترل برنامه آزادید، برای هر هدفی، برای نحوه کارکرد برنامه و تغییر اون به چیزی که دوست دارید، حتی متیونید برنامه رو دوباره توزیع کنید و رونوشت های نسخه هایی که خودتون تغییر دادید رو برای دیگران توزیع کنید. (منبع: WordPress Codex)
با ده ها هزار افزونه و تم های رایگانی که ظاهر وردپرس رو کاملا دگرگون می کنن، اسم دامنه و هاستینگ، هر چی که بخواهید وردپرس داره. با هزینه خیلی کم و یا بدون هیچ هزینه ای تمام قدرت وردپرس در دسترستون قرار میگیره.
پس به نظرتون نباید از قدرت وردپرس برای سایت جدیدتون استفاده کنید یا سایت فعلیتونو به وردپرس تغییر بدید تا ظاهر آنلاینتونو با استفاده از این ابزار آنلاین قدرتمند، انعطاف پذیر، قابل سنجش، کم هزینه که محدودیت های کمتری داره، عملکرد و استفادش آسونه و اساسا باهوشتر از هر پلتفرم آنلاین یا سیستم مدیریت محتوای دیگه ای هست؟

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز