پشتیبانی و نگهداری وب سایت

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

سایت نیاز به نگهداری دارد و پشتیبانی سایت از طراحی سایت مهم تر می باشد. زمانی که طراحی وب سایت انجام گردید پس از آن نیروهای پشتیبانی وب سایت می بایست صحت عملکرد وب سایت را تضمین نمایند و در صورت بروز خطا در وب سایت مشکلات به وجود آماده را مرتفع نمایند. آنلاین بودن وب سایت هم به دامنه و هاستینگ وب سایت و هم به وب سایت طراحی شده بستگی دارد و در صورتی که مشکلی برای یکی از این موارد به وجود آید ممکن است سایت شما بارگذاری نگردد. بهتر است طراحی وب سایت خود و همچنین خدمات دامنه و هاست را به یک شرکت واگذار نمایید تا مسئولیت وب سایت بر عهده یک مجموعه باشد و در صورت بروز مشکل بتوانید مورد را از همان مجموعه پیگیری نمایید.

پشتیبانی وب سایت چیست؟

نگهداری وب سایت فرآیند به روز نگه داشتن وب سایت و اجرای روان و عملکرد بهینه است. تعمیر و نگهداری وب سایت شامل وظایفی مانند اطمینان از کارکرد همه پیوندهای موجود در سایت شما، به روز رسانی منظم محتوا و رفع هرگونه لینک خراب است. همچنین شامل کارهای خانه داری عمومی تری مانند پشتیبان گیری منظم از سایت و نظارت بر عملکرد سایت شما می شود.

16 مورد درباره لیست خدمات پشتیبانی و نگهداری سایت که باید انجام دهید

پس از راه اندازی یک وب سایت، مهم است که به طور منظم تعمیر و نگهداری وب را انجام دهید تا از هرگونه مشکل فنی جلوگیری کنید، تجربه کاربر را بهبود بخشید و اطمینان حاصل کنید که سایت شما همچنان در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) رتبه بالایی دارد. تعمیر و نگهداری وب سایت می تواند دلهره آور باشد، اما حفظ نرم افزار سایت شما ضروری است. چند نوع مختلف نگهداری وب سایت وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید:

1. به روز رسانی های امنیتی

وصله های امنیتی توسط شرکت های توسعه دهنده وب برای رفع آسیب پذیری های نرم افزار خود منتشر می شوند. وصله ها برای ایمن نگه داشتن سایت شما در برابر هکرها ضروری هستند، بنابراین نصب آنها به محض در دسترس بودن مهم است.

2. به روز رسانی پلاگین و تم

پلاگین ها و تم ها به گسترش عملکرد وب سایت شما کمک می کنند. اما مانند هر نرم افزار دیگری، برای اطمینان از سازگاری با آخرین مرورگرهای وب و وصله های امنیتی، باید به روز نگه داشته شوند.

3. به روز رسانی محتوا

محتوای وب سایت شما باید به روز نگه داشته شود تا اطمینان حاصل شود که مرتبط و دقیق است. این شامل افزودن پست های وبلاگ جدید، به روز رسانی توضیحات محصول و حذف محتوای قدیمی است. محتوای قدیم را غیرحرفه ای جلوه دهد و مشتریان بالقوه را دور کند. وب سایت شما هر چند وقت یک بار نیاز دارد که محتوای آن را به روز رسانی کنید زیرا کاربران که وقتی در گوگل جست و جو می کنند به دنبال محتوای جدید می گردند تا بتوانند از آن استفاده کنند. به روز رسانی کردن محتوای وب سایت یکی از مهم ترین کارهای نگهداری سایت است که شما برای داشتن یک سایت خوب و با کیفیت باید آن را آپدیت نگه دارید.

 4. پشتیبان گیری و بازیابی فاجعه

داشتن یک نسخه پشتیبان اخیر از وب سایت شما در صورتی که مشکلی پیش بیاید مهم است. برنامه‌ریزی بازیابی فاجعه کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که می‌توانید در صورت بروز یک مشکل بزرگ، به سرعت وب‌ سایت خود را پشتیبان‌ گیری و اجرا کنید. یک نسخه پشتیبان به جلوگیری از از دست رفتن داده ها کمک می کند و تضمین می کند که در صورت هک شدن یا خراب شدن سایت خود می توانید آن را بازیابی کنید.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

5. نظارت بر عملکرد و بهینه سازی

نظارت بر عملکرد وب سایت شما می تواند به شما کمک کند تا مشکلات احتمالی را شناسایی کرده و اقداماتی را برای اجرای روان سایت خود انجام دهید. بهینه سازی عملکرد وب سایت شما می تواند به بهبود سرعت و پاسخگویی سایت شما کمک کند. این شامل وظایف بهبود زمان بارگذاری صفحه وب، بهینه سازی اندازه تصویر و کوچک کردن کد است.

6. اسکن امنیتی

اسکن امنیتی در نگهداری وب برای اطمینان از ایمن بودن سایت در برابر هرگونه تهدید بالقوه مهم است. اسکن منظم وب‌سایت می‌تواند آسیب‌پذیری‌های امنیتی را قبل از ایجاد هرگونه آسیب شناسایی و رفع کند. این به محافظت از وب سایت و کاربران آن در برابر آسیب احتمالی کمک می کند.اسکن وب سایت همچنین به بهبود تجربه کاربر کمک می کند. با شناسایی و رفع آسیب‌پذیری‌های امنیتی احتمالی، کاربران می‌توانند از ایمن بودن اطلاعات شخصی آنها هنگام استفاده از وب‌سایت اطمینان حاصل کنند.

7. مدیریت کاربر

اگر وب سایت شما کاربرانی دارد، باید حساب های آنها را مدیریت کنید. این شامل ایجاد و حذف حساب های کاربری، بازنشانی رمز عبور و مدیریت مجوزها می شود. مدیریت کاربر همچنین شامل پاک کردن لیست کاربران با حذف ربات ها و حساب های اسپم است.

8. تست دسترسی

تست دسترسی وب سایت شما برای اطمینان از اینکه همه می توانند از سایت شما استفاده کنند مهم است. این شامل افراد دارای معلولیت، افرادی که از دستگاه‌های تلفن همراه استفاده می‌کنند و افرادی با سرعت اینترنت کند می‌شود.

9. نظارت بر زمان

نظارت بر آپتایم کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که وب سایت شما زمانی که افراد سعی می کنند به آن دسترسی پیدا کنند در دسترس است. هدف این است که زمان آپ تایم وب سایت خود را تا حد امکان نزدیک به 100٪ نگه دارید. هنگامی که سایت شما از کار افتاد، باید در مورد آن بدانید تا بتوانید اقداماتی را برای راه اندازی مجدد آن انجام دهید.

10. نظارت بر سئو

نظارت بر سئوی وب سایت شما برای اطمینان از قابل مشاهده بودن آن در موتورهای جستجو مهم است. این شامل ردیابی رتبه سایت، بک لینک ها و ترافیک وب سایت شما می شود. نظارت بر سئو می تواند به شما کمک کند تا مشکلات احتمالی را شناسایی کرده و برای رفع آنها قدم بردارید. همچنین می تواند به شما کمک کند پیشرفت خود را در طول زمان پیگیری کنید و موفقیت خود را اندازه گیری کنید. بررسی منظم وب سایت خود برای مناطقی که قابلیت جستجو را می توان بهبود بخشید، می تواند تا حد زیادی به بهبود بهینه سازی موتورهای جستجو کمک کند. پست های وبلاگ شما را می توان تغییر داد تا تحقیق کلمات کلیدی محبوب و رقابتی را شامل شود. صفحات فرود شما همچنین می توانند به روز شوند تا کلمات کلیدی مرتبط و به موقع را شامل شوند. حتی صفحه «درباره ما» شما می تواند به طور مرتب به روز شود تا از کلمات کلیدی محبوب در صنعت خود استفاده کنید. هنگام ایجاد محتوای جدید برای وب سایت شما، تحقیق کلمات کلیدی نیز مهم است. به عنوان بخشی از استراتژی سئو، شناسایی مسائل ساختاری در وب سایت شما نیز مهم است که ممکن است بر نحوه مشاهده سایت شما توسط موتورهای جستجو تأثیر بگذارد.

11. برنامه های پشتیبانی و نگهداری

بهترین راه برای اطمینان از اینکه وب سایت شما همیشه به روز است، ثبت نام برای یک برنامه پشتیبانی و نگهداری سایت است. این نوع پلن معمولا شامل تمامی خدمات فوق و همچنین سایر خدمات مهم مانند میزبانی وب، گواهینامه SSL و پشتیبانی ایمیل می باشد.

12. پشتیبان گیری منظم داشته باشید

نسخه پشتیبان وب سایت شما باید در جایی غیر از سروری که میزبان آن است ذخیره شود. داشتن یک نسخه پشتیبان تضمین می کند که سایت شما در صورت قطع برق یا حمله هکرها به خطر نمی افتد. به پشتیبان هایی که هاست شما ارائه می دهد تکیه نکنید. هنگامی که به دنبال بسته های نگهداری وب سایت خوب از شرکت های خبره هستید، لازم نیست نگران نگهداری از فایل های پشتیبان باشید. آنها این خدمات پشتیبانی وب را به صورت هفتگی انجام می دهند تا اطمینان حاصل کنند که فایل های مهم را از دست نمی دهید.

13. محتوای جدید بسازید

دلایل مختلفی وجود دارد که چرا باید وب سایت خود را به طور منظم به روز کنید. اول، به گسترش نتایج موتورهای جستجو کمک می کند و به دنبال کنندگان دلایلی برای بازگشت به سایت شما می دهد. کاربران و موتورهای جستجو وب سایت هایی با اطلاعات جدید و به روز را دوست دارند. همچنین خوب است که محتوای قدیمی‌تر را دوباره مرور کنید تا ببینید آیا می‌توان آن را با اطلاعات جدید به‌روزرسانی کرد. در نتیجه، مطالب خود را به طور منظم ارزیابی کنید، هر گونه خطا را اصلاح کنید، و اطلاعات بیشتر را با عبارات هدفمند به روشی تازه بارگذاری کنید. یا به دنبال یک توافقنامه پشتیبانی و نگهداری وب سایت خوب باشید.

14. تعمیر لینک های شکسته

هر لینک در وب سایت شما باید دقیقاً به مکان مناسب منتهی شود، اما گاهی اوقات لینک ها ممکن است خراب شوند. ممکن است سایت یا منبعی که قبلاً به آن پیوند داده‌اید ناپدید شود، صفحه‌ای در وب‌سایت شما در دسترس نباشد یا ممکن است پستی را جابه‌جا کنید و فراموش کنید دیگرانی که به آن پیوند دارند را به‌روزرسانی کنید. لینک های شکسته سایت می توانند برای وب سایت شما مضر باشند. آنها می توانند این تصور را به بازدیدکنندگان بدهند که:

الف) وب سایت شما کاربر پسند نیست

ب) وب سایت خود را به طور منظم به روز نمی کنید

ج) شما معتبر نیستید

در حالت ایده آل، یک سرویس تعمیر و نگهداری وب سایت به طور معمول وب سایت شما را برای شناسایی لینک های شکسته بررسی می کند. به محض اینکه آنها را پیدا کنند، آنها را تغییر می دهند یا حذف می کنند.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

15. رفع خطاهای HTML

کد HTML آسان نیست به خصوص اگر چیزی در مورد کدنویسی وب سایت نمی دانید. برای اطمینان از اینکه خوب کار می کند باید به جزئیات توجه کنید. آنچه ممکن است یک خطای جزئی به نظر برسد می‌تواند منجر به مشکلات متعددی شود، مانند صفحات بد ظاهر، چند رسانه‌ای از دست رفته، و غیره. پشتیبانی وب‌سایت قابل اعتماد باید بتواند مشکلات مربوط به HTML را بررسی، پیدا و برطرف کند.

16. اطمینان از سازگاری طراحی در همه صفحات

وب سایت شما باید در تمام آخرین نسخه های مرورگرهای وب سایت اصلی مانند کروم، سافاری، فایرفاکس و غیره به درستی کار کند. این مرورگرها به طور مکرر به روز می شوند و اگر وب سایت شما با به روز رسانی ها سازگاری نداشته باشد، ممکن است نمایش داده نشود یا ظاهر مناسبی نداشته باشد. شما آن را می خواهید. این می تواند بر تجارت و برند شما تأثیر منفی بگذارد. همچنین مهم است که اطمینان حاصل کنید که یک طراحی وب سایت ریسپانسیو دارید که در دستگاه های تلفن همراه خوب به نظر می رسد. یکی دیگر از عواملی که باید در مورد طراحی وب سایت خود در نظر بگیرید یکنواختی است. اگر عناصر نام تجاری زیادی دارید که نشان دهنده شرکت شما هستند، آنها باید به طور یکسان در تمام صفحات شما گنجانده شوند.

هر چند وقت یکبار باید تعمیر و نگهداری وب سایت را انجام دهید؟

اینکه چند وقت یکبار نیاز به تعمیر و نگهداری وب سایت دارید به اندازه و پیچیدگی وب سایت شما و تعداد دفعات به روز رسانی آن بستگی دارد. به طور کلی، انجام تعمیر و نگهداری وب سایت حداقل یک بار در ماه، اما در صورت امکان بیشتر، ایده خوبی است. این به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما همیشه به روز است و به راحتی کار می کند. برخی از وظایف، مانند نظارت بر زمان و اسکن امنیتی، می توانند خودکار شوند تا به طور منظم انجام شوند. با این حال، سایر وظایف، مانند به روز رسانی وب سایت و نظارت بر عملکرد، باید به صورت دستی انجام شود. امنیت، افزونه‌ها و به‌روزرسانی‌های تم را می‌توان روی به‌روزرسانی خودکار در سیستم مدیریت محتوا تنظیم کرد. در غیر این صورت، وب مسترها باید این به روز رسانی ها را برای ایمن نگه داشتن سایت برنامه ریزی کنند. تغییر منظم محتوای وب سایت آن را برای کاربران مرتبط، مفید و متقاعدکننده نگه می دارد. مدیر وب سایت باید اطمینان حاصل کند که تمام محتوای وب سایت به طور منظم و حداقل ماهانه به روز می شود.

ایجاد و نگهداری حساب های کاربری می تواند یک کار وقت گیر باشد، به خصوص اگر وب سایت شما تعداد زیادی کاربر داشته باشد. اغلب بهترین کار این است که یک متخصص را استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد. با این حال، اگر خودتان تصمیم گرفتید این کار را انجام دهید، مطمئن شوید که سیستمی برای مدیریت پسوردها و مجوزها دارید. آزمایش دسترسی وب سایت شما برای اطمینان از اینکه همه می توانند از آن استفاده کنند مهم است. این شامل افراد دارای معلولیت، افرادی که از دستگاه‌های تلفن همراه استفاده می‌کنند و افرادی با سرعت اینترنت کند می‌شود. تعدادی ابزار رایگان و پولی وجود دارد که می توانید از آنها برای تست دسترسی وب سایت خود استفاده کنید. شما باید به طور منظم بر زمان کار وب سایت خود نظارت داشته باشید تا اطمینان حاصل کنید که زمانی که افراد سعی می کنند به آن دسترسی پیدا کنند، در دسترس است. تعدادی ابزار رایگان و پولی وجود دارد که می توانید برای این منظور از آنها استفاده کنید. نظارت بر سئوی وب سایت خود برای اطمینان از قابل مشاهده بودن آن در موتورهای جستجو بسیار مهم است. این شامل ردیابی رتبه، بک لینک ها و ترافیک وب سایت شما می شود. تعدادی ابزار رایگان و پولی وجود دارد که می توانید برای این منظور از آنها استفاده کنید. در حالی که انجام تعمیر و نگهداری وب سایت به تنهایی امکان پذیر است، اغلب بهترین کار این است که یک متخصص را استخدام کنید تا این کار را برای شما انجام دهد. این به این دلیل است که نگهداری وب می‌تواند زمان‌بر و فنی باشد، و مرتکب اشتباهاتی آسان است که می‌تواند در درازمدت برای شما هزینه داشته باشد.

چرا نگهداری سایت ضروری است؟

نگهداری وب سایت به چند دلیل مهم است، واضح ترین آنها این است که وب سایت شما را به درستی کار می کند. با این حال، دلایل دیگری برای حفظ وب سایت شما به طور منظم وجود دارد، از جمله اینکه سایت خود را تازه و به روز نگه دارید، اطمینان حاصل کنید که بازدیدکنندگان هنگام بازدید از تجربه خوبی برخوردار هستند و رتبه سئو شما را بهبود می بخشد. انتخاب یک سازنده وب سایت همه کاره برای آسان کردن تعمیر و نگهداری وب سایت ضروری است. سازنده وب سایت Mailchimp نگهداری وب سایت را برای صاحبان مشاغل در هر اندازه ای آسان و مقرون به صرفه می کند. درباره اینکه سازنده ما چگونه می تواند به شما در ایجاد یک وب سایت زیبا و کاربردی کمک کند که به شما در رشد کسب و کارتان کمک می کند، بیشتر بیاموزید.

شرکت دارکوب

شرکت دارکوب با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه طراحی سایت حرفه ای و خدمات سئو و دیجیتال مارکتینگ فالعیت دارد. دارکوب یکی از معدود شرکت های طراحی وب در کشور می باشد که دارای خدمات پشتیبانی 24 ساعته و هفت روز هفته برای سایت های طراحی شده توسط خود می باشد. شما میتوانید برای سایت خود تولید محتوای جدید انجام دهید و برای تولید محتوا از کارشناسان با تجربه شرکت دارکوب راهنمایی بگیرید و تولید محتوای سایت خود را به کار شناسان ما بسپارید تا یک محتوای با کیفیت با توجه به کسب و کار شما تولید کنند. داخل پکیج های طراحی سایت ارزان و با کیفیت شرکت ما یک سال پشتیبانی 24 ساعته وجود دارد که شما با خرید پکیج های طراحی سایت می توانید از آن استفاده کنید

پشتیبانی شرکت دارکوب

شما برای داشتن پشتیبانی برای وب سایت خود از دو روش می توانید برای سایت خود پشتیبان 24 ساعته داشته باشید

1. خرید پکیج های ساخت وب سایت : شما با خرید پکیج های ساخت سایت می توانید پشتیبانی هم برای سایت خود دریافت کنید به دلیل اینکه یکی از آپشن های پکیج ما داشتن یک سال پشتیبانی 24 است.

2. استفاده از خدمات پشتیبانی : شما میتوانید بعد از اتمام تایم 1 سال پشتیبانی پشتیبانی سایت خود را تمدید کنید برای مدت یک سال که هزینه یک سال پشتیبانی 24 ساعته شرکت دارکوب 1 میلیون تومان است.

خدمات پشتیبانی شرکت دارکوب شامل چه مواردی می شود؟

شما وقتی از خدمات پشتیبانی شرکت ما استفاده می کنید خدمات پشتیبانی شامل مشکلات فنی سایت عملکرد و رفع ارور های پیش آمده می شود.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز