راه اندازی فروشگاه اینترنتی با کمترین هزینه

نوشته شده توسط خانم بربروشان

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=8280

5/5 - (9 امتیاز)

راه اندازی و طراحی وب سایت یکی از دغدغه های بزرگ صاحبان کسب و کار است. به خوبی می دانیم که این روز ها، وب سایت ها سهم بالایی در کسب درآمد مشاغل دارند. از این رو می توان گفت پرداخت هزینه برای طراحی سایت یک نوع سرمایه گذاری است. اما با این حال برخی از افراد بخصوص صاحبان استارت آپ ها (شرکت های نوپا) حاضر به پرداخت هزینه زیاد برای طراحی وب سایت نیستند. ( به دلیل عدم بودجه کافی یا دلایل دیگر)

هزینه طراحی وب سایت بسته به نوع آن متفاوت می باشد اما اگر به دنبال یک سایت کامل با امکانات و قابلیت های متنوع هستید باید هزینه زیادی را بابت طراحی آن بپردازید. در این بین طراحی فروشگاه اینترنتی نیز از هزینه زیادی برخوردار است. اما ما در این مقاله به شما روشی را به شما پیشنهاد می دهیم که از طریق آن بتوانید به راه اندازی فروشگاه اینترنتی با کمترین هزینه بپردازید.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی نیز یک نوع وب سایت با امکانات متنوع است. شاید در طول روز بار ها از فروشگاه های اینترنتی مختلف بازدید و خرید کنیم. فروشگاه های آنلاین یکی از انواع وب سایت های پر بازدید هستند. اولین فروشگاه های آنلاین، آمازون و ای بی می باشند که هم اکنون از بزرگترین سایت های خرید آنلاین جهانی محسوب می شوند. در ایران نیز در سال های اخیر فروشگاه های بزرگی به صورت آنلاین کار خود را آغاز کردند که یکی از آنها دیجی کالا می باشد این فروشگاه هم اکنون بزرگترین فروشگاه آنلاین ایران با امکانات بسیار زیادی است.

اغلب مشتریان ما در سفارش طراحی فروشگاه اینترنتی به دنبال وب سایتی مشابه دیجی کالا هستند. اگر از این فروشگاه بازدید کرده باشید، می دانید که امکانات و قابلیت های مختلفی در این وب سایت طراحی و ایجاد شده است. باید گفت طراحی یک فروشگاه اینترنتی مشابه این سایت هزینه و زمان زیادی می خواهد. هزینه ای که شاید هر کسب و کاری قادر به پرداخت آن نباشند.

از طرفی نمی توان گفت که ایجاد یک وب سایت تضمین کننده کسب و کار بیشتر است. برخی از افراد با هزینه بسیار بالا به طراحی و ایجاد وبسایت می پردازند اما بعد از چندی به دلایل مختلف آن سایت را رها می کنند یا آن وب سایت انتظارات آنها را بر آورده نمی کند.

با آنکه سرمایه گذاری در بازاریابی دیجیتال ضروری است اما بدون برنامه و استراتژی مناسب نمی توان موفقیت زیادی در بازار آنلاین بدست آورد. ما در هیچ زمانی طراحی سایت ارزان یا طراحی وب سایت گران را پیشنهاد نمی کنیم.

وب سایت ها چه ارزان طراحی شوند و چه با قیمت بالا، باید کارایی لازم را داشته باشند. اتخاذ یک استراتژی مناسب می تواند شما را در ایجاد یک سایت مناسب و با کیفیت یاری نماید. نمی توان گفت سایت های ارزان کارایی لازم را ندارند یا اینکه یک سایت گران تضمین کننده تجارت است.

بسیاری از سایت ها با موبایل سازگار نیستند، یا آنکه اطلاعات لازم در ارتباط با کسب و کار را به کاربر منتقل نمی کنند. این قبیل موارد نشانه ایجاد و طراحی یک وب سایت نا موفق است و به مواردی چون ارزان و گران بودن هزینه طراحی آن مرتبط نیست.

یک سایت مناسب مکانی است که کاربر به راحتی بتواند از طریق آن با کسب و کار شما آشنا شود، به سادگی بتواند از آن خرید انجام دهد یا از خدمات آن سایت استفاده کند و مهمترین نکته اینکه مورد رضایت موتور های جستجو باشد.

برای رسیدن به این وب سایت لازم نیست که هزینه زیادی را صرف طراحی آن کنید فقط کافیست؛ به مطالب وب سایت خود و نحوه سفارش محصولات آن فکر کنید. به عنوان مثال، اگر سایت همه خدمات یا محصولات شما را در یک صفحه قرار دهد، Google و کاربران درک نمی کند که، این صفحه مربوط به چیست بلکه باید برای هر محصول URL جدا در نظر گرفت.

وب سایت ها باید به نحوی طراحی شوند که قابلیت توسعه و به روز رسانی را داشته باشند. گوگل و دیگر موتور های جستجو به روز ترین وب سایت ها را ارزیابی می کنند. قصد آنها ارائه جدید ترین و مرتبط ترین نتایج به کاربران است. نمایش نتایج در موتور های جستجو بلند مدت و کوتاه مدت است به همین دلیل سایت باید امکان به روز شدن را بخصوص برای بهینه سازی و سئو داشته باشد.

هزینه ایجاد یک وب سایت با قالب فروشگاهی مطابق با ویژگی های بالا هزینه زیادی را به دنبال نخواهد داشت. بر خلاف باور بسیاری از افراد با کمترین هزینه ها نیز می توان یک سایت مناسب و قابل توسعه طراحی و ایجاد نمود.

خرید قالب وردپرس

همانطور که می دانید وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است و به راحتی می توان توسط آن انواع وب سایت را طراحی و ایجاد نمود. با این CMS همچنین می توان فروشگاه اینترنتی راه اندازی کرد. اگر با وردپرس آشنا باشید حتما می دانید که قالب های مختلفی برای آن طراحی شده است که با دانلود آنها و نصب بر روی سیستم مدیریت محتوا می توانید به راحتی یک سایت راه اندازی کنید.

در سال های اخیر بسیاری از افراد از این طریق توانسته اند وب سایت های مختلفی را طراحی کنند. اما استفاده از قالب های آماده وردپرس مشکلات متعددی را به همراه خواهد داشت. طراح قالب های آماده افراد مشخصی نیستند و به همین دلیل نمی توان آنها را به راحتی توسعه و تغییر داد.

بخصوص اگر بخواهید از قالب وردپرس فروشگاهی آماده استفاده کنید با این مشکل همیشه سر و کار خواهید داشت. چرا که سایت های فروشگاهی مدام در حال تغییر و به روز رسانی هستند.

یکی دیگر از مشکلات قالب سایت به صورت آماده، سرعت پایین آنها است. اغلب این قالب ها کپی هستند به همین دلیل، خطاهای زیادی در طراحی آنها وجود دارد که بیشتر آنها سبب کند شدن سرعت سایت می شوند. همچنین افزونه های زیادی روی آنها نصب است که این کار می تواند سرعت سایت را تا حد قابل توجهی کاهش دهد.

این قبیل مشکلات و اشکالات دیگر همیشه برای قالب های آماده وجود دارد. پیشنهاد ما پرهیز از استفاده از قالب آماده وردپرس است. متاسفانه تعداد قالب های آماده رایگان در وب سایت ها بسیار زیاد است که باعث شده افراد زیادی از آنها استفاده کنند. اما ما راهکار ساده تری برای شما داریم. پیشنهادی که با انجام آن نه تنها یک وب سایت با کیفیت راه اندازی می کنید بلکه می توانید در هزینه های خود نیز صرفه جویی نمایید.

راه اندازی فروشگاه آنلاین با کمترین هزینه

این روز ها اغلب مشاغل به صورت آنلاین فعالیت می کنند. به همین دلیل بازار طراحی و راه اندازی وب سایت بسیار پر طرفدار تر از قبل شده است. البته به یاد داشته باشید راه اندازی فروشگاه اینترنتی به سادگی طراحی وب سایت های دیگر نیست. فروشگاه های آنلاین به دلیل تنوع در محصول و خدمات بسیار وسیع تر از انواع دیگر وب سایت هستند.

برای آنکه بتوانید شهرت دیجیتال خوبی برای برند خود بدست بیاورید و به شکلی ارگانیک در گوگل و دیگر موتور های جستجو رشد کنید. نیاز به یک سایت با کیفیت و با عملکرد بالا دارید. وقتی یک سایت اینترنتی به درستی طراحی شود می توانید به سرعت در رسانه های اجتماعی رشد کنید و شهرت آنلاین بدست بیاورید. در نهایت اعتماد مردم به فروشگاه شما بیشتر از قبل شده و کسب و کار شما ارتقا می یابد.

همانطور که در بالا گفته شد برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی به یک استراتژی قوی نیاز دارید. قبل از آنکه پول زیادی برای طراحی وب سایت پرداخت نمایید باید یک برنامه جامع و بلند مدت داشته باشید. در ابتدا لازم است به کل فرایند فروش فکر کنید: سیستم یکپارچه در فروشگاه، تنوع محصولات، روش های حمل و نقل و … . قبل از شروع سرمایه گذاری در فروشگاه اینترنتی، همه چیز باید به دقت بررسی و سازماندهی شود.

برای آنکه بتوانید از طریق فروشگاه آنلاین کسب و کار خود را گسترش دهید، نیاز به برنامه ریزی، تحقیق و یک برنامه عملی خوب دارید. تنها راهی که می توانید از طریق آن به اهداف خود برسید تعامل با مشتریان و مخاطبان است. که این تعامل از طریق وب سایت قابل انجام است.

همانطور که می دانید راه اندازی فروشگاه آنلاین هزینه زیادی به همراه دارد. واضح است که شما در ابتدای مسیر کسب درآمد خود بودجه زیادی برای این کار ندارید. اما شما به راحتی می توانید با هزینه طراحی یک سایت معمولی یک فروشگاه اینترنتی با کیفیت راه اندازی نمایید.

شرکت طراحی وب سایت دارکوب با بیش از یک دهه فعالیت در حوزه فناوری و تکنولوژی توانسته است. در میان شرکت های طراحی وب سایت رتبه های خوبی بدست بیاورد این شرکت با سابقه 18 ساله خود وب سایت های با کیفیت بیشماری را طراحی و به رتبه اول گوگل رسانده است.

شرکت دارکوب در راستای مشتری مداری و همچنین حمایت از کسب و کار های نوپا اقدام به طراحی قالب وب سایت آماده نموده است. تا استارت آپ ها به راحتی و با کمترین هزینه بتوانند یک وب سایت برای خود راه اندازی نمایند.

این قالب ها تماما توسط طراحان سایت این مجموعه تولید شده اند به همین دلیل توسعه و پشتیبانی آنها به راحتی امکانپذیر است. از آنجایی که شرکت طراحی سایت دارکوب همیشه بر بهینه سازی وب سایت ها تاکید دارد این قبیل قالب ها را نیز از پایه بر اساس جدید ترین اصول سئو تولید می کند. به همین دلیل بهینه سازی آنها بسیار ساده خواهد بود.

شما عزیزان می توانید برای خرید قالب وردپرس به وب سایت فروشگاه قالب آماده این شرکت مراجعه نمایید. تمامی قالب ها متنوع و برای اغلب کسب و کار ها طراحی شده اند. همچنین قالب وردپرس فروشگاهی نیز در این فروشگاه عرضه می شود که با خرید آن به راحتی و با کمترین هزینه می توانید یک سایت فروشگاهی کامل راه اندازی نمایید. توجه داشته باشید با خرید این قالب ها با مشکلاتی که در بالا به آنها اشاره شد، روبه رو نخواهید شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره رایگان می توانید به صورت حضوری یا آنلاین با کارشناسان ما در ارتباط باشید. مشاوران شرکت طراحی وب سایت دارکوب شما را در رسیدن به اهدافتان یاری خواهند کرد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز