قالب سایت فروشگاهی دیجی کالا (نسخه 2)

طراحی قالب سایت توسط محمد بالوی پور

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=4881

قیمت: 3.000.000 تومان + هزینه نصب و ایمن سازی 200,000 تومان

4.7/5 - (79 امتیاز)

قالب مشابه دیجی کالا یکی از پر فروشترین قالب های مجموعه دارکوب بوده است، این قالب با طراحی مدرن که مشابه با سایت فروشگاهی دیجی کالا است، مناسب برای فروش محصولات و یا خدمات شما می باشد. قالب فروشگاهی دیجی کالا با سیستم مدیریت محتوای وردپرس که همیشه با آخرین ورژن آن برای کارفرمایان بارگذاری می شود و قالب آن سازگار با هر رزولیشنی (ریسپانسیو) می باشد. این قالب دارای امکانات و ویژگیهای پیشرفته می باشد که امروزه برای هر سایت فروشگاهی لازم می باشد.

امکانات وب سایت:

  1. ایجاد مطلب تک صفحه ای یا مطالب به صورت آرشیو
  2. ایجاد دسته بندی و زیر مجموعه های آن
  3. ایجاد محصولات و نمایش در دسته بندی های مختلف
  4. ثبت نام، ورود به سیستم و مدیریت کاربران
  5. ایجاد گالری تصاویر برای محصولات
  6. تنظیمات نمایش و دسترسی صفحات برای کاربران مختلف
  7. فرم ساز
  8. بنر دسته بندی
  9. کروسل اسلایدر محصولات
  10. خبرنامه الکترونیکی
  11. سیستم فروشگاهی کامل همراه با درگاه پرداخت آنلاین
  12. جستجوی پیشرفته
  13. لیست علاقه مندیها
  14. مقایسه محصولات
  15. امتیاز دهی پیشرفته
  16. فیلتر محصولات
  17. محصولات مرتبط
  18. وبلاگ
  19. اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
  20. امکان ثبت محصول توسط فروشندگان
  21. سیستم درج آگهی با امکانات مشابه به دیوار
  22. سیستم پشتیبانی و اضافه کردن ایجنت
  23. سیستم ثبت نام با ارسال کد احراز هویت به شماره همراه (پنل اس ام اس باید خریداری شود)
  24. قابلیت تغییر رنگ بندی قالب

قالب وردپرس فروشگاهی از لحاظ اصول سئو و سرعت بهینه سازی شده و امنیت آن توسط مجموعه دارکوب بعد از بارگذاری انجام خواهد شد که در ابزار Google Lighthouse بر اساس 4 معیار اصلی گوگل چک شده و در حالت سبز این قالب تحویل کارفرما داده می شود که برای سئوی سایت بسیار تاثیر گذار می باشد. قالب وردپرس دیجی کالا از صفر تا 100 آن توسط دارکوب تولید شده است که امکانات نزدیک به دیجی کالا روی آن کار شده است ولی کارفرما درخواستی بابت اضافه کردن امکانی روی قالب داشته باشد می توان به صورت اختصاصی امکان خواسته شده را برای سایت برنامه نویسی کرد. پس از خرید قالب دیجیکالا به مدت یکسال پشتیبانی خواهید داشت. شما میتونید با کلیک روی لینک پیش نمایش زنده این قالب رو به صورت یک وب سایت مشاهده نمایید و تمامی قسمتهای آنرا مورد بررسی قرار دهید.

مهمترین بخش قالب فروشگاهی وردپرس میتونه بخش فروشگاهی آن باشد، که در مورد امکانات آن توضیحات کامل ارائه میشود :

جستجوی پیشرفته

در قسمت بالایی وب سایت یک فیلد جستجو وجود دارد که به صورت پیشرفته می باشد کاربران با تایپ چند کلمه مورد نظر بلافاصله نتایجی را مشاهده می کنند که این جستجو بر اساس عنوان، توضیحات، برچسب، دسته بندی توسط مدیر سایت قابل تنظیم می باشد. این روش که بدون رفرش صفحه نتایج قابل مشاهده می باشد یکی از روشهای جدید و مطلوب برای کاربران می باشد.

 

 

مگا منو

مگا منو یک نوع نمایش منوها می باشد که تعداد زیادی زیر منو رو نمایش میدهد مگا منو معمولا در سایتهای فروشگاهی بیشتر کاربرد داره که این لیست معمولا محصولات و دسته بندی های آن می باشد در این قسمت مدیر سایت میتونه دسته بندیها و زیر مجموعه های آنرا ساخته و در لیست منوها و یا بنرهای صفحه اول سایت استفاده نماید.

 

 

فیلتر محصولات

فیلتر محصولات به کاربراتن کمک میکند که زودتر به نتیجه خود دست پیدا کنن، این کار معمولا بر اساس ویژگیهای مختلف مربوط به هر محصول مثل قیمت، دسته بندیها، ویژگیها (سایز، رنگ، گارانتی، ….)، موجودی، رتبه و گزینه های دیگر قابل نمایش می باشد.

 

 

اضافه به لیست علاقه مندی

لیست علاقه مندی امکانی هست که باعث میشه کاربر محصول مورد نظرش رو در سبد خرید اضافه نکنه و لیستی باشه به واسطه آن بعدا بتونه روند خرید را تکمیل کنه، کاربران در سایت می توانند در صفحه ای لیستی از محصولات مورد علاقه خود را داشته باشند.

 

 

مقایسه محصولات

امکان مقایسه محصولات یک امکان پر کاربرد برای سایت های فروشگاهی محصوب میشه تو این رویه کاربران میتوانند بین محصولات انتخابی خود مقایسه هایی را از لحاظ ویژگیهای محصول و توضیحات، …. مقایسه نمایند.

 

 

امتیاز دهی پیشرفته

امتیاز دهی محصولات توسط کاربران امکان جدیدی هست که به واسطه آن کاربران میتوانند بر اساس معیارهایی که مدیر سایت برای محصول تعریف کرده نظرات خود را ثبت کنند، امکان دیگری که در این بخش وجود دارد کاربر میتواند نقاط مثبت و منفی هر محصول را به صورت گزینه ای تعریف نماید و در قسمت نظرات محصولات قابل نمایش می باشد.

 

 

کروسل اسلایدر محصولات

کروسل اسلایدر یک نوع نمایش اسلایدر می باشد که به صورت چند ستونه آیتم ها مثل (محصولات، مقالات، عکس، ویدئو) را نمایش میدهد و با اسلاید شدن لیست آیتم های بعدی را نمایش میدهد، این امکان معمولا برای این استفاده میشه که از اسکرول خوردن قالب سایت جلوگیری کنه که مثلا آیتم ها چند ردیفه نباشند در یک ردیف و با گرافیک بهتری آن را ایجاد کنند. در قالب سایت دیجیکالا امکان کروسل اسلایدر وجود دارد که در لاینهای مختلف مدیر سایت میتونه بر اساس (جدیدترین، پرفروشترین، ویژه ها، دسته بندی) محصولات را لیست کنه و به تعدادی که میخواهد در اسلایدر کروسل نمایش دهد.

ابزار خبرنامه

سرویس خبرنامه یک ابزاری در سایت می باشد که به مشترکین خود این امکان را میدهد که با ثبت ایمیل خود در سایت در زمان های مختلف خبرنامه های سایت را مشاهده کنند که این امر باعث ارتباط بیشتر مشتری با سایت می شود و افزایش بازدید برای سایت ایجاد میکنه. سرویس خبرنامه در پنل سایت منبعی از لیست کاربران را در اختیاز مدیران سایت قرار میدهد، معمولا خبرنامه یکی از بهترین روشهای ارتباط بین شرکت و مشتریان می باشد. خبرنامه ها بر پایه ایمیل بوده اند که روی قالب وردپرس دیجیکالا در قسمت فوتر سایت استفاده شده است، گاهی اوقات خبرنامه ها به صورت شماره همراه هم استفاده میشه که در صورت نیاز میتونید درخواست جدید برای سایت این پلاگین را با دراکوب داشته باشد.

 

محصول

در صفحه محصول مدیر سایت میتونه محتوای مربوط به محصول که شامل عکس شاخص، گالری تصاویر، توضیحات کوتاه، توضیحات کامل، قیمتهای اصلی و تخفیف خورده، اطلاعات بیشتر، تبهای مختلف (ویدئو، مشخصات فنی، کاتالوگ، ….)، قیمت اصلی، تخفیف خورده و ویژگیهای مختلف مثل (رنگ، سایز، گارانتی، …. ) و هر گزینه های دلبخواه میتونه اضافه کنه. امکان اشتراک گذاری محصول در شبکه های اجتماعی مختلف برای این صفحه امکان پذیر می باشد و در آخر صفحه محصولات مرتبط محصول به صورت رندوم یا انتخابی میتونه نمایش داده بشه.

 

 

امکانات دیگر مربوط میشه به کاربران معمولی و فروشنده در سایت:

داشبورد کاربران

در قالب دیجی کالا وردپرس دو نوع پنل کاربری وجود دارد، کاربران معمولی و فروشندگان محصول که کاربران معمولی در اکانت خود دسترسی به لیست سفارشات، دانلودها، آدرس ها، جزئیات پروفایل را دارند و میتوانند مشاهده یا ویرایش نمایند. البته این نوع کاربری میتونه بعدا تغییر نوع کاربری هم داشته باشه و در سایت فروشنده هم بشه.

 

 

فروشندگان

نوع دوم کاربری فروشندگان هستند که میتوانند در وب سایت ثبت نام کنند. در داشبورد خود میتوانند محصولات خود را ثبت نمایند و سفارشات خود را مشاهده کنند نمودار آمار فروش و درآمد در صفحه نخست داشبورد قابل مشاهده می باشد میتوانند پروفایل خود را تکمیل کنند. فروشندگان میتوانند حساب بانکی خود را برای انتقال پول در پنل خود ست نمایند. مدیر سایت قوانینی بابت انتقال پول به فروشندگان در نظر میگیره که بر اساس فروش کاربر و اطلاعات بانکی آن میتونه این انتقال را انجام دهد.

نکته: این انتقال به صورت کارت به کارت برای فروشندگان باید انجام بشه و ما هیچ سیستمی نداری که آنلاین بشه انتقال پول برای کاربران انجام داد. البته روشهای خارجی مثل paypal, bitcoin و یا ارزهای خارجی برای انتقال وجه وجود دارد.

 

 

مدیریت فروشگاه

قسمت فروشگاهی قالب سایت دیجی کالا از افزونه قدرتمند ووکامرس استفاده شده است این سیستم به مدیر وب سایت امکان بررسی سفارشات، آمار فروش فروشندگان، مشتریان، گزارشات روزانه و ماهانه و تنظیمات فروشگاه را می دهد. در تنظیمات فروشگاه مدیر سایت میتونه اطلاعات مربوط به فروشگاه و حمل و نقل و پرداخت را مدیریت کند.

تنظیمات فروشگاه: مربوط به آدرس فروشگاه، فروش به چه کشور و شهرها و پیکربندی نمایش واحد پولی در فروشگاه می باشد.

حمل و نقل: در قسمت حمل و نقل مدیر سایت میتونه روشهای حمل و نقل به شهرهای مختلف مثل (تیپاکس، پیک، باربری، …) را ست و قیمت گذاری کند. برای این قسمت دارکوب به خواسته کارفرما گزینه ها پرداخت را انجام خواهد داد.

پرداخت: در این قسمت روشهای پرداخت مثل (درگاههای بانکی، شرکتهای واسط پرداخت، درب منزل، چکی، ….) را میشه برای وب سایت ایجاد کرد. البته دارکوب پیشفرض برای قالب به درخواست کارفرما نحوه پرداخت را ست میکنه.

 

 

درج آگهی

امکان درج آگهی مشابه به سایت دیوار در این سایت انجام شده است، البته این امکان بر اساس نیاز کارفرمایان میتونه فعال یا غیر فعال در سایت باشه، با این امکان کاربران در سایت میتوانند آگهی خود را به صورت رایگان و یا ویژه که شامل هزینه می باشد ثبت نمایند.

 

 

وبلاگ

وبلاگ یا بلاگ یک صفحه وب در سایت می باشد که به صورت روزانه و یا چند وقت یکبار در آن مقالات یا اخبار جدید ثبت می شود، این مطالب میتوانند به صورت دسته بندی تقسیم بندی شوند. معمولا مطالب وبلاگ باعث افزایش بازدید سایت می شود و حتی میتوان در پایین مطالب قسمت نظر دهی را فعال نمود تا نظرات خود را برای هر مطلب ثبت نمایند، در پوسته دیجی کالا صفحه وبلاگ طراحی گردیده است که در آموزش نحوه مدیریت این قسمت به طور کامل قرار داده شده است.

 

سیستم تیکتینگ

سرویس تیکت یک امکان پشتیبانی آنلاین برای سایتها می باشد که تمامی درخواستها در سایت ذخیره میشه و میشه آنرا پیگیری کرد که امروزه در سایتهای پیشرفته فروشگاهی سیستم تیکتینگ یک امکان واجب می باشد، به این علت که زمانی تعداد کاربران بالا بره امکان پشتیبانی برای تیم مدیریت سایت یک مقدار سنگین می باشد که با امکان سیستم پیشرفته تیکت با قابلیت مدیریت ایجنتها میتونه این رویه برای آنها آسان تر شود.

 

 

ورود / ثبت نام با ارسال اس ام اس و احراز هویت

در سالهای اخیر نوع ورود و ثبت نام در سایتها به ساده ترین شکل انجام میشه که کاربران برای ورود و یا ثبت نام در سایت کافی هست شماره موبایل خود را وارد کرده و یک کد تاییدیه با اس ام اس به موبایل ارسال شده کافی هست کدهای ارسالی را ثبت نمایند تا رویه تکمیل گردد.
نکته: برای فعال سازی احراز هویت (پنل اس ام اس از شرکتهای ارائه دهنده این خدمات که دارکوب هم در حال فعال سازی این خدمات می باشد و دیگری ماژول ارسال سریع پیامک باید برای آن خریداری شود)

بنرهای دسته بندی

بنرهای دسته بندی در صفحه اول سایت جلوه ویژه ای به قالب میده و میتونه کاربران را مجاب به این کنه که وارد دسته های مهم سایت شوند برای نمایش آنها دارکوب با استفاده از شورت کد های بسیار ساده به کارفرما این امکان را داده که بنرها را با تعداد ستون های دلبخواه در  قسمتهای مختلف سایت مورد استفاده قرار دهد تا کاربران را به صفحات مهم سایت کنند.

فرم ساز

امکان فرم ساز به کارفرما این قابلیت را میدهد که بتونه به تعداد نامحدود با فیلدهای مختلف (نام، نام خانوادگی، تکست، ایمیل، توضیحات، تاریخ، دراپ دان، چند گزینه ای، ….) فرم را بسازد و در صفحات مختلف وب سایت از فرمها استفاده بشه در ابتدا یک فرم تماس در صفحه تماس با ما در وب سایت استفاده شده است.
برای هر فرم میتونید ایمیل متفاوتی در نظر بگیرید که دریافت کننده مسئول مشخص شده باشد.

 

 

تغییر رنگ بندی در قالب

برای اینکه یک سایت برای کارفرمایان قابل تغییرات اساسی باشند طراحان رنگ بندی قالب را در تنظیمات پوسته قرار میدهند، در این پوسته تنظیماتی برای تغییر رنگ بندی بدنه، متن، لینکها و کادرهای رنگی قرار داده شده که توسط خود کارفرما بدون نیاز به طراح این رنگ بندیها تغییر کند.

 

چند دلیل که برای این  قالب از افزونه های صفحه ساز یا کامپوزر استفاده نمیشه را با هم بررسی میکنیم:
1- کندی سرعت سایت
2- استفاده از لینک های خارجی بسیار
3- ایجاد مشکل با پلاگین های دیگر
4- پلاگین صفحه ساز کلی افزونه را در خود دارد که شاید برای سایت ضرورتی ندارد.
5- استفاده نامعتبر از پلاگین های پولی آن که توسط اشخاص خارجی ایجاد شده و در سایتهای ایرانی به صورت null شده استفاده میشود.

 

دیجی کالا معروف ترین و موفق ترین وب سایت فروشگاهی ایران می باشد که باعث شده خیلی از سایتهای فروشگاهی سایت خود را از نظر ظاهر و امکانات مشابه به این سایت ایجاد نمایند، دیجی کالا با گروهی بسیار قوی و خبره در هر زمینه کاری سایت باعث شده این سایت رو متمایز با سایر سایت های فروشگاهی دیگر کند. امروزه نتایج بسیار موفق دیجی کالا در دیگر زمینه های شغلی آن شرکت مثل دیجی استایل، دیجی پی، دیجی پلاس و سایر ….  این شرکت را جزء معتبرترین سایتهای خاورمیانه کرده است. گروه دارکوب سعی بر این دارد این قالب رو به بهترین حالت ممکن با قیمت بسیار مناسب در گذر زمان ارتقاء دهد تا نیاز کارفرمایان با این قالب تولید شده توسط دارکوب به نحو احسن به نتایج مطلوب تری برسد.

 

تیم دارکوب ماهانه در حال بروزرسانی و ارتقاء امکانات  قالب دیجی کالا  می باشد، که این قالب روز به روز گسترده تر و با امکانات بیشتر به کارفرمایان ارائه شود. که همین امر باعث شده یکی از پرفروشترین قالبهای این مجموعه باشد و سایتهای موفقی در محیط وب با این قالب در حال فعالیت می باشند.

نسخه قدیم قالب دیجی کالا به اسم قالب سایت فروشگاهی دیجی کالا (نسخه 1) که طراحی ابتدایی سایت دیجیکالا بوده را هم میتونید مشاهده نمایید، طراحی آن مطابق با قالب قدیم سایت دیجی کالا انجام شده است که میتونید آن را هم مشاهده نمایید.

 

تگ ها:
اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز