نحوه انجام خدمات سئو و بهینه سازی سایت توسط شرکت ما

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE
خدمات سئو

سئو و بهینه سازی وب سایت به زبان ساده، به مجموعه عملیاتی گفته می شود که طی آن وب سایت برای عبارات کلیدی مورد نظر شما صفحه اول گوگل نمایش داده می شود. به عنوان مثال یکی از زمینه های فعالیت دارکوب طراحی وب می باشد و در صورتی که در گوگل عبارات کلیدی مرتبط به فعالیت این شرکت نظیر "طراحی وب" ، "ساخت سایت" ، "ساخت وب سایت" را جستجو نمایید می توانید دارکوب را در صفحه اول گوگل بیابید. سئو و بهینه سازی سایت به فروش بیشتر شما کمک می کنند. در این مقاله این موضوع بیشتر می پردازیم.


سئو و بهینه سازی سایت چیست؟

SEO مخفف "بهینه سازی موتور جستجو" است. به عبارت ساده، سئو به معنای فرآیند بهبود وب سایت شما برای افزایش دیده شدن آن در گوگل، مایکروسافت بینگ و سایر موتورهای جستجو هر زمان که افراد به جستجو می‌پردازند:

  • محصولاتی که می فروشید
  • خدماتی که ارائه می کنید
  • اطلاعات در مورد موضوعاتی که در آن تخصص و/یا تجربه عمیقی دارید.
  • هر چه صفحات شما در نتایج جستجو بهتر دیده شوند، احتمال بیشتری وجود دارد که شما را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید. در نهایت، هدف بهینه‌سازی موتور جستجو کمک به جذب
  • بازدیدکنندگان وب‌سایت است که به مشتری، مشتری یا مخاطبی تبدیل می‌شوند که مدام برمی‌گردد.

چرا سئو مهم است؟

سئو یک کانال بازاریابی مهم است. اول و مهمتر از همه: جستجوی ارگانیک 53 درصد از کل ترافیک وب سایت را ارائه می دهد. این یکی از دلایل بزرگی است که پیش‌بینی می‌شود صنعت سئو جهانی تا سال 2028 به 122.11 میلیارد دلار برسد. سئو نتایج واقعی کسب‌وکار را برای برندها، مشاغل و سازمان‌ها در هر اندازه‌ای به ارمغان می‌آورد. شما می توانید برای خدمات سئو ارزان از خدمات سئو دارکوب استفاده کنید. هر زمان که مردم می خواهند به جایی بروند، کاری انجام دهند، اطلاعاتی بیابند، تحقیق کنند یا محصول/خدمتی بخرند - سفر آنها معمولاً با جستجو آغاز می شود. اما امروزه جستجو به طرز باورنکردنی تکه تکه شده است. کاربران ممکن است در موتورهای جستجوی وب سنتی (مانند گوگل، مایکروسافت بینگ)، پلتفرم‌های اجتماعی (مانند YouTube، TikTok) یا وب‌سایت‌های خرده‌فروشی (مانند دیجی کالا) جستجو کنند. در واقع، 61 درصد از خریداران آنلاین ایران، جستجوی محصول خود را در دیجی کالا شروع می کنند، در مقایسه با 49 درصد که از موتور جستجویی مانند گوگل شروع به کار می کنند. همچنین نکته ای از همان تحقیق:

  • 32٪ در ترب شروع می شود.
  • شروع 20٪ در YouTube.
  • 19 درصد از فیس بوک شروع می شود.
  • شروع 15% در اینستاگرام.
  • شروع 11٪ در TikTok.

هر سال تریلیون ها جستجو انجام می شود. جستجو اغلب منبع اصلی ترافیک برای وب‌سایت‌ها است، که باعث می‌شود «دوستانه موتور جستجو» در هر پلتفرمی که مردم می‌توانند نام تجاری یا کسب‌وکار شما را جستجو کنند، ضروری است. معنی همه اینها این است که بهبود دید شما و رتبه بالاتر در نتایج جستجو نسبت به رقبای شما، می تواند تاثیر مثبتی بر نتیجه شما داشته باشد. سئو همچنین بسیار مهم است زیرا صفحات نتایج موتور جستجو (یا SERP) فوق العاده رقابتی هستند - پر از ویژگی های جستجو (و تبلیغات PPC). ویژگی های SERP عبارتند از:

  • پانل های دانش
  • قطعه های ویژه
  • نقشه ها.
  • تصاویر.
  • فیلم های.
  • خبرهای برتر (اخبار).
  • مردم همچنین می پرسند.

دلیل دیگری که انجام سئو سایت برای برندها و مشاغل حیاتی است: برخلاف سایر کانال های بازاریابی، کار سئو خوب پایدار است. وقتی یک کمپین پولی به پایان می رسد، ترافیک نیز به پایان می رسد. ترافیک از ترافیک رسانه های اجتماعی در بهترین حالت غیرقابل اعتماد است - و کسری از آنچه قبلا بود. سئو پایه و اساس بازاریابی جامع است، جایی که هر کاری که شرکت شما انجام می دهد اهمیت دارد. هنگامی که متوجه شدید که کاربران شما چه می خواهند، سپس می توانید آن دانش را در سراسر خود پیاده سازی کنید:

  • کمپین ها (پرداخت و ارگانیک).
  • محتوای وب سایت.
  • ویژگی های رسانه های اجتماعی

سئو حرفه ای سایت کانالی است که ترافیک مورد نیاز برای دستیابی به اهداف کلیدی کسب و کار (به عنوان مثال، تبدیل، بازدید، فروش) را هدایت می کند. همچنین باعث ایجاد اعتماد می شود – وب سایتی که رتبه خوبی داشته باشد عموماً معتبر یا قابل اعتماد در نظر گرفته می شود، این عناصر کلیدی هستند که گوگل می خواهد با رتبه بندی بهتر پاداش دهد.

سئو چگونه کار می کند؟

اگر این صفحه را از طریق جستجوی Google پیدا کردید، احتمالاً [seo چیست] یا [seo] را در گوگل جستجو کرده اید. این راهنما در Search Engine Land منتشر شده است، یک وب سایت حرفه ای و معتبر با تخصص و تجربه زیاد در موضوع SEO (ما از سال 2006 همه تغییرات سئو، بزرگ و کوچک را پوشش می دهیم). صفحه "SEO چیست" ما که در ابتدا در سال 2010 منتشر شد، 324203 لینک به دست آورده است. به بیان ساده، این عوامل (و سایر عوامل) به این راهنما کمک کرده اند تا شهرت خوبی در موتورهای جستجو کسب کند، که به آن کمک کرده سال ها در رتبه 1 قرار گیرد. سیگنال‌هایی انباشته شده است که نشان می‌دهد معتبر و قابل اعتماد است – و به همین دلیل استحقاق رتبه‌بندی را هنگام جستجوی سئو دارد. اما بیایید بهینه سازی وبسایت را به طور گسترده تر بررسی کنیم. به طور کلی، سئو واقعاً از طریق ترکیبی از موارد زیر کار می کند:

  • افراد: فرد یا تیمی که مسئول انجام یا اطمینان از تکمیل کار سئو استراتژیک، تاکتیکی و عملیاتی است.
  • فرآیندها: اقدامات انجام شده برای کارآمدتر کردن کار.
  • فناوری: پلتفرم ها و ابزارهای مورد استفاده.
  • فعالیت ها: محصول نهایی یا خروجی.
    بسیاری از چیزهای دیگر بر نحوه عملکرد سئو تأثیر می گذارد. آنچه در ادامه می آید نگاهی سطح بالا به مهم ترین عناصر دانش و فرآیند است.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

شش حوزه حیاتی، در ترکیب، باعث می‌شود سئو کار کند:

1. درک نحوه کار موتورهای جستجو

به سادگی، اگر می‌خواهید مردم کسب‌وکار شما را از طریق جستجو پیدا کنند - در هر پلتفرمی - باید فرآیندهای فنی پشت عملکرد موتور را بدانید - و سپس مطمئن شوید که تمام "سیگنال‌های" مناسب را برای تأثیرگذاری بر این دید ارائه می‌دهید. وقتی در مورد موتورهای جستجوی وب سنتی مانند گوگل صحبت می کنیم، چهار مرحله جداگانه جستجو وجود دارد:

1. خزیدن: موتورهای جستجو از خزنده ها برای کشف صفحات در وب با دنبال کردن پیوندها و استفاده از نقشه سایت استفاده می کنند.
رندر: موتورهای جستجو با استفاده از اطلاعات HTML، جاوا اسکریپت و CSS ظاهر صفحه را ایجاد می کنند.
2. نمایه سازی: موتورهای جستجو محتوا و فراداده صفحاتی را که کشف کرده است تجزیه و تحلیل می کنند و آنها را به پایگاه داده اضافه می کنند (اگرچه هیچ تضمینی وجود ندارد که هر صفحه در وب سایت شما ایندکس شود).
3. رتبه‌بندی: الگوریتم‌های پیچیده گوگل به سیگنال‌های مختلفی نگاه می‌کنند تا تعیین کنند که آیا صفحه مربوطه است یا خیر و از کیفیت کافی برای نشان دادن زمانی که جستجوگران وارد یک پرس و جو می‌شوند یا خیر.
اما بهینه سازی برای جستجوی گوگل با بهینه سازی برای جستجو در پلتفرم های دیگر مانند یوتیوب یا آمازون متفاوت است.

به عنوان مثال، فیسبوک را در نظر بگیرید، عواملی مانند تعامل (لایک ها، نظرات، اشتراک گذاری ها، و غیره) و اینکه افراد با چه کسانی مرتبط هستند، اهمیت دارند. سپس، در توییتر، سیگنال‌هایی مانند تازگی، تعامل، یا اعتبار نویسنده مهم هستند.

4. و چیزهای پیچیده‌تر: موتورهای جستجو عناصر یادگیری ماشینی را برای نمایش محتوا اضافه کرده‌اند - گفتن «این» یا «آن» را حتی سخت‌تر می‌کند و منجر به عملکرد بهتر یا بدتر می‌شود.

2. تحقیق

تحقیق بخش کلیدی سئو است. برخی از اشکال تحقیق که عملکرد سئو را بهبود می بخشد عبارتند از:

1. تحقیق در مورد مخاطب: درک مخاطب یا بازار هدف بسیار مهم است. آنها چه کسانی هستند (یعنی جمعیت شناسی و روانشناختی آنها)؟ نقاط درد آنها چیست؟ آنها چه سؤالاتی دارند که می توانید به آنها پاسخ دهید؟
2. تحقیق کلمات کلیدی: تحقیق کلمات کلیدی، این فرآیند به شما کمک می‌کند تا عبارات جستجوی مرتبط و ارزشمندی را که مردم استفاده می‌کنند در صفحات خود بگنجانید - و درک کنید که چقدر تقاضا و رقابت برای رتبه‌ بندی این کلمات کلیدی وجود دارد.
3. تحقیق در مورد رقبا: رقبای شما چه می کنند؟ قوت و ضعف آنها در چیست؟ چه نوع محتوایی را منتشر می کنند؟
4. تحقیقات برند/کسب و کار/مشتری: اهداف آنها چیست – و سئو چگونه می تواند به آنها در دستیابی به این اهداف کمک کند؟
5. تحقیق وب سایت: انواع ممیزی های سئو می تواند فرصت ها و مسائلی را در یک وب سایت آشکار کند که از موفقیت در جستجوی ارگانیک جلوگیری می کند. برخی از ممیزی هایی که باید در نظر گرفته شوند: SEO فنی، محتوا، پروفایل پیوند و E-E-A-T.
6. تجزیه و تحلیل SERP: این به شما کمک می کند تا هدف جستجوی یک پرس و جوی معین را درک کنید (به عنوان مثال، آیا تجاری، معاملاتی، اطلاعاتی یا ناوبری است) و محتوایی ایجاد کنید که احتمال بیشتری برای کسب رتبه یا دیده شدن دارد.

3. برنامه ریزی

استراتژی سئو برنامه اقدام بلند مدت شماست. شما باید اهدافی را تعیین کنید - و برنامه ای برای چگونگی رسیدن به آنها. استراتژی سئوی خود را به عنوان یک نقشه راه در نظر بگیرید. مسیری که طی می کنید احتمالاً در طول زمان تغییر می کند و تکامل می یابد - اما مقصد باید روشن و بدون تغییر باقی بماند. خدمات سئو و بهینه سازی شما ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • تعیین اهداف (به عنوان مثال، OKRs، SMART) و انتظارات (به عنوان مثال، خطوط زمانی / نقاط عطف).
  • تعریف و تراز کردن KPIها و معیارهای معنادار.
  • تصمیم گیری در مورد نحوه ایجاد و اجرای پروژه ها (داخلی، خارجی یا ترکیبی).
  • هماهنگی و ارتباط با ذینفعان داخلی و خارجی.
  • انتخاب و پیاده سازی ابزار/فناوری.
  • استخدام، آموزش و تشکیل تیم.
  • تنظیم بودجه
  • اندازه گیری و گزارش نتایج.
  • مستندسازی استراتژی و فرآیند.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

4. ایجاد و اجرا

پس از انجام تمام تحقیقات، زمان تبدیل ایده ها به عمل فرا رسیده است. یعنی:

1. ایجاد محتوای جدید: توصیه به تیم محتوای خود در مورد محتوایی که باید ایجاد شود.
2. توصیه یا اجرای تغییرات یا پیشرفت‌ها در صفحات موجود: این می‌تواند شامل به‌ روزرسانی و بهبود محتوای سایت، افزودن پیوندهای داخلی، ترکیب کلمات کلیدی/موضوع/موجودات یا شناسایی راه‌های دیگر برای بهینه‌سازی بیشتر آن باشد..
3. حذف محتوای قدیمی، قدیمی یا با کیفیت پایین: انواع محتوایی که رتبه خوبی ندارند، ترافیک را تبدیل می کنند یا به شما در دستیابی به اهداف سئو سایت کمک می کنند.

5. نظارت و نگهداری

شما باید بدانید که چه زمانی مشکلی در وب سایت شما پیش می آید یا خراب می شود. نظارت بسیار مهم است. شما باید بدانید که آیا ترافیک به یک صفحه مهم کاهش می یابد، صفحات کند می شوند، پاسخ نمی دهند یا از فهرست خارج می شوند، کل وب سایت شما آفلاین می شود، لینک ها شکسته می شوند، یا هر تعداد دیگر از مشکلات فاجعه بار دیگر.

6. تجزیه و تحلیل، ارزیابی و گزارش عملکرد

اگر سئو را اندازه گیری نکنید، نمی توانید آن را بهبود ببخشید. برای تصمیم گیری مبتنی بر داده در مورد سئو، باید از موارد زیر استفاده کنید:

تجزیه و تحلیل وب سایت:

راه اندازی و استفاده از ابزار (حداقل، ابزارهای رایگان مانند Google Analytics، کنسول جستجوی گوگل و ابزار وب مستر بینگ) برای جمع آوری داده های عملکرد. ابزارها و

پلتفرم‌ها:

بسیاری از پلتفرم‌ها (یا مجموعه‌ها) «همه در یک» وجود دارند که چندین ابزار را ارائه می‌دهند، اما شما همچنین می‌توانید انتخاب کنید که فقط از ابزارهای انتخابی سئو سایت برای ردیابی عملکرد در کارهای خاص استفاده کنید. یا اگر منابع دارید و هیچ یک از ابزارهای موجود در بازار دقیقاً همان کاری را که می خواهید انجام نمی دهند، می توانید ابزارهای خود را بسازید. پس از جمع آوری داده ها، باید پیشرفت را گزارش دهید. می توانید با استفاده از نرم افزار یا به صورت دستی گزارش ایجاد کنید. گزارش عملکرد باید داستانی را بیان کند و در فواصل زمانی معنادار انجام شود، معمولاً در مقایسه با دوره های گزارش قبلی (به عنوان مثال، سال به سال). این به نوع وب سایت بستگی دارد (معمولاً، این ماهانه، سه ماهه یا برخی بازه های زمانی دیگر خواهد بود)

نحوه انجام عملیات سئو توسط تیم دارکوب

جهت برآورد حدودی مدت زمان لازم برای آنکه وب سایت شما صفحه اول گوگل نمایش داده شود، لازم است در ابتدا عبارات کلیدی مورد نظر خود را از طریق پشتیبانی 7 روز هفته سایت به دارکوب اعلام نمایید تا برآورد حدودی انجام گردد. طبق این مقاله گوگل تضمین رتبه شما در گوگل توسط شرکت سئوکار فرآیندی اشتباه می باشد و هیچ شرکت سئوکاری نمی تواند رتبه شما را در موتور جستجو تضمین نماید و بنابراین ما نیز در دارکوب تضمین سئو و جایگاه شما را در گوگل نمی دهیم. در صورتی که وب سایت دارید حتما آدرس وب سایت خود را نیز در ایمیل قید نمایید.

قیمت سئو

تعرفه انجام سئو و بهینه سازی وب سایت در شرکت دارکوب به ماهیانه است. فرآیند کار اپراتور سئو توسط ناظر عملیات سئو و بهینه سازی سایت دارکوب کنترل کیفیت می گردد. نمونه پیش فاکتور سئو در انتهای همین مقاله موجود است. شما می توانید برای انتخاب بهتر پکیج های سئو سایت با شماره تماس های دارکوب تماس بگیرید و از مشاوره رایگان سئو با متخصص سئو استفاه کنید.

نحوه پرداخت پروژه سئو

نحوه پرداخت حق الزحمه عملیات سئو و بهینه سازی وب سایت ماهیانه می باشد و برای آغاز پروژه لازم است مبلغ مربوط به ماه اول پرداخت گردد. برای انجام خدمات سئو سایت باید ابتدا شما باید یک سایت حرفه ای طراحی کنید و بعد از آن می توانید سئو سایت حرفه ای انجام دهید. نحوه پرداخت پروژه های سئو ماهیانه می باشد. در ابتدای هر ماه مبلغ مربوط به آن دریافت می گردد و در پایان ماه گزارش کار برای کارفرما ارسال می گردد. در صورت تایید کارفرما نسبت به گزارش کار ماه قبل فرآیند سئو و بهینه سازی وب سایت ادامه خواهد یافت.

تضمین قرار داد سئو

با توجه به آنکه پرداخت سئو به صورت ماهیانه می باشد و انتهای هر ماه توسط دارکوب برای کارفرما گزارش ارسال می گردد کارفرما می تواند در صورت عدم رضایت از نتیجه فرآیند سئو و بهینه سازی وب سایت، فرآیند را با مجموعه دارکوب ادامه ندهد. طبق مقاله آیا به یک شرکت سئو کار نیاز دارید نوشته شده توسط شرکت گوگل هیچ شرکت و یا فردی نمی تواند جایگاه شما را در موتور جستجو تضمین نماید.

شرکت طراحی سایت و سئو دارکوب

دارکوب در عملیات سئو چه کاری انجام می دهد

فرآیند اصلی که دارکوب در عملیات سئو و بهینه سازی وب سایت انجام می دهد بک لینک سازی می باشد. تیم سئو دارکوب بک لینک سازی را به روش های طبیعی و کلاه سفید و به نحوی انجام می دهد تا وب سایت به مرور زمان صفحه اول گوگل باشد و دچار مجازات های گوگل نگردد. البته فرآیند سئو نیاز به تولید محتوا دارد که معمولا این فرآیند توسط کارفرما انجام می گردد و در غیر این صورت تولید محتوا نیز می تواند به خدمات سئو دارکوب اضافه گردد.

خدماتی جانبی که دارکوب حین انجام عملیات سئو به صورت رایگان ارائه می نماید

  •  ارائه مشاوره رایگان در زمینه نحوه صحیح بازاریابی اینترنتی و تولید محتوا برای وب سایت
  • انجام بهینه سازی لازم در وب سایت برای گرفتن بهترین نتیجه در موتور جستجو (نیاز به اطلاعات هاست وب سایت می باشد)
  • ارائه مشاوره رایگان در زمینه فعال سازی شبکه های اجتماعی و نحوه اصولی فعالیت در آن
  • ست نمودن گوگل وب مستر تولز و بررسی صحت وب سایت و وضعیت خطاهای آن
  • اعلام راهکارهای مختلف از بابت بهبود وضعیت وب سایت در موتورهای جستجو
  • اعلام سایت های مرتبط، مناسب و پر بازدید برای انجام تبلیغات به کارفرما
  • اصلاح ساختار صفحات وب سایت با توجه به اصول سئو در حد جزئی (در صورت نیاز به انجام اصلاحات کلی تر برآورد انجام می گردد)
  • بررسی مشکلات مربوط به سرور و هاستینگ وب سایت
  • تحقیق و بررسی عبارات کلیدی مربوط به وب سایت
  • اصلاح و بهینه سازی عناوین صفحات وب سایت
  • بررسی سرعت صفحات وب سایت
  • بررسی ایمنی وب سایت

تعهدات کارفرما

لازم است کارفرما حداقل هفته ای یکبار مطلب جدید در سایت بارگذاری نماید. لازم است مطلب توسط کارفرما نوشته شود و از سایت یا منبع خاص دیگری کپی نشده باشد. همچنین لازم است موضوع مطلب در زمینه عبارات کلیدی مورد نظر برای بالا آمدن سایت در موتور جستجو باشد. برای اطلاعات بیشتر در زمینه تولید محتوا می توانید مقاله نوشتن مقاله به صورت سئو را مطالعه نمایید. در صورت نیاز دارکوب می تواند فرآیند تولید محتوای مورد نیاز وب سایت را بر عهده گیرد که تعرفه مربوط به تولید هر مقاله مطابق با استانداردهای سئو را می توانی در سایت دارکوب مشاهده کنید.

نمونه کارهای طراحی سایت و سئو دارکوب

نگهداری سئو و بهینه سازی وب سایت

پس از آنکه وب سایت برای عبارات مورد نظر به صفحه اول گوگل رسید می توان عملیات سئو و بهینه سازی سایت را با حجم کمتر کار کرد. در حقیقت برای نگهداری وب سایت صفحه اول گوگل توان کمتری نیاز می باشد زیرا خود وب سایت با توجه به ورودی های خود بخشی از فرآیند را انجام می دهد. برای نگهداری وب سایت صفحه اول گوگل دو روش وجود دارد.

  • آموزش نحوه نگهداری وب سایت صفحه اول گوگل به کارفرما: در این روش به کارفرما آموزش داده می شود تا نگهداری وب سایت در صفحه اول گوگل را انجام دهد. شرح دوره در صفحه آموزش سئو موجود است.
  • انجام بک لینک سازی با پایین ترین حجم ممکن: در این روش بک لینک ساز هفته ایحدود دو لینک تولید می نماید که تعرفه آن در سایت دارکوب می باشد.

نگهداری سئو وب سایت

آموزش سئو

در صورت تمایل می توانید در دوره های آموزش سئو آموزشگاه دارکوب شرکت نمایید که شما بعد از گذراندن دوره سئو سایت می توانید وب سایت خود را سئو کنید و دیگر نیازی به یک سئوکار حرفه ای ندارید. بعد از گذراندن این دوره میتوانید مدرک فنی حرفه ای را دریافت کنید و وارد بازار کار شوید.

نمونه پیش فاکتور سئو

دارکوب به عنوان شرکت خلاق توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزیده شد

ما در دارکوب مجموعه عملیاتی به نام سئو و بهینه سازی وب سایت را بر روی سایت های خود انجام داده ایم تا مشتریان ما بتوانند با جستجو در گوگل که پر کاربردترین موتور جستجو می باشد شرکت ما را بیابند. امروزه با توجه به گسترش و توسعه استفاده از اینترنت توسط کاربران از بابت جستجو و تهیه کالا و خدمات مورد نیاز خود، حضور در اینترنت می تواند باعث جذب مشتریان جدید برای شرکت و مجموعه شما گردد. از طریق سئو و بهینه سازی وب سایت و بودن در صفحات اول گوگل برای عبارات کلیدی مرتبط به زمینه فعالیت خود می توانید مشتریان جدید بسیاری را جذب نمایید و فروش خود را چند برابر نمایید.

دارکوب یکی از معتبر ترین شرکت های ارائه کننده خدمات طراحی وب سایت و سئو در کشور می باشد که دارای مجوزهای زیر می باشد:

  • مجوز از سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران
  • مجوز نشر دیجیتال بر خط از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • رتبه چهار از شورای عالی انفورماتیک کشور
  • مجوز آموزشگاه از سازمان فنی و حرفه ای کشور
  • نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت
  • عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی

نتیجه

دارکوب بهترین شرکت خدمات سئو و طراح سایت است و شما می توانید با کمترین هزینه بهترین کیفیت خدمات را از دارکوب دریافت کنید. فقط کافی است یک بار خدمات خود را به شرکت دارکوب بسپارید، مشتری دائم دارکوب خواهید شد. به این دلیل که دارکوب طراحی سایت و سئو ارزان به مشتریان ارائه می دهد اما بالاترین قیمت.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز