آنالیز کلمات کلیدی سایت

نوشته شده توسط مرضیه نوایی

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=13088

4.7/5 - (8 امتیاز)
انجام سئو و اصول سئو

آنالیز کلمات کلیدی سایت

آنالیز کلمات کلیدی سایت به این جهت که معرف محصولات و خدمات شما هستند بسیار مهم است. آنالیز کلمات کلیدی سایت جزو اولین گام ها در بهینه سازی سایت و مقالات طراحی وب سایت است. کلمات کلیدی که در طراحی وب سایت و مقالات خود استفاده می کنید نشانگر موضوع طراحی سایت و محتوای آن است. آنالیز کلمات کلیدی از دیدگاه سئو مهم است. زیرا بر اساس کلمات کلیدی کاربران طراحی سایت شما را پیدا می کنند. کلمات کلیدی در دسترسی به کاربران هدف کمک می کند.

منظور از کلمه کلیدی چیست؟

شاید برای خیلی از کاربران سؤال شود کلمه کلیدی چیست؟ کلمات کلیدی، کلید واژه هایی هستند که کاربران هنگام جستجو در موتور های جستجو از طریق آنها به طراحی سایت شما دسترسی پیدا می کنند. برای انتخاب و استفاده از کلمات کلیدی ابتدا بایستی به اندازه کافی در مورد آن تحقیق کنید. از کلمات کلیدی طراحی وب سایت خود استفاده کنید که کاربران بیشتر مورد جستجو قرار می دهند. وقتی کاربران این کلمات کلیدی را جستجو می کند، موتور های جستجو محتوای طراحی وب سایت شما را به آنها بازمی گرداند. در واقع بهینه سازی سایت بر اساس کلمات کلیدی باعث می شود تا موتور های جستجو طراحی سایت شما را بر اساس آن کلمات کلیدی راحتتر پیدا کنند و به کاربران نمایش دهند.

بهتر است لیستی از کلمات کلیدی تشکیل دهید و آنها را در طراحی وب سایت و محتوای سایت خود استفاده کنید. کلمات کلیدی سئو یکی از مهم ترین استراتژی های سئو است. با مشخص کردن کلمات کلیدی مشخص می کنید که چه نوع ترافیکی به سمت طراحی سایت شما بیاید. سعی کنید نیاز کاربران را درک کنید و بر اساس نیاز کاربران کلمات کلیدی طراحی وب سایت خود را انتخاب کنید. برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی ابزار های گوناگونی وجود دارد.

آنالیز کلمات کلیدی سایت بر اساس آنالیز رقبا

آنالیز کلمات کلیدی بر اساس آنالیز کلماتی که رقبای شما استفاده کرده اند کمک می کند تا متوجه شوید سایر وب سایت ها چقدر موفق هستند. نقاط ضعف و قوت کلمات کلیدی استفاده در طراحی سایت رقبا را بفهمید. با توجه به نتایجی که از تجزیه و تحلیل ها به دست می آورید می توانید تصمیمات بهتری در انتخاب کلمات کلیدی بگیرید.

برای پیدا کردن کلمات کلیدی مناسب چکار کنم؟

سئو کلمات کلیدی سایت فرآیندی همیشگی است. یعنی شما همیشه و به طور مستمر بایستی بر روی کلمات کلیدی سایت تحقیق کنید و فقط انجام یکبار تحقیق کار درستی نیست. برخی کلمات کلیدی بسیار رقابتی هستند. اگر برای اینجور کلمات کلیدی نمی توانید رقابت کنید بهتر است کلماتی طولانی تر که رقابت کمتری دارند را در طراحی سایت خود استفاده کنید. بهتر است از کلمات کلیدی استفاده کنید که کمی با کلمات کلیدی طراحی وب سایت رقبای شما متمایز است. اینگونه می توانید تفاوت خود را بهتر نشان دهید. برای سئو کلمات کلیدی طراحی سایت خود هم تجربه خودتان را دخیل کنید و هم از ابزار های متنوعی که برای اینکار وجود استفاده کنید.

سئو چیست؟

سئو مجموعه فعالیت هایی برای بهینه سازی سایت است که در بالا بردن رنکینگ سایت مؤثر است. وقتی طراحی وب سایت شما بتواند رتبه های بالاتری در SERP به دست آورد در معرض دید کاربران بیشتری قرار می گیرد. در نتیجه فرصت جذب ترافیک بیشتر و کسب درآمد بیشتری خواهید داشت. پیاده سازی اصول سئو منجر به بهبود تجربه کاربری می شود. برخی از اصول مهم سئو عبارتند از: تولید محتوا با کیفیت، بک لینک سازی، ریسپانسیو سازی، بهینه سازی سرعت سایت و ….

چرا بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو مهم است؟

موتور های جستجو برای بررسی طراحی سایت های مختلف الگوریتم هایی دارد. وقتی شما وب سایت خود را بر اساس قواعد موتور های جستجو بهینه سازی می کنید می توانید اعتماد موتور های جستجو را به طراحی سایت خود جلب کنید. سئو، پیاده سازی و بهینه سازی سایت بر اساس قواعد موتور های جستجو است. سئو باعث بهبود تجربه کاربری می شود. موتور های جستجو به تجربه کاربری اهمیت می دهند. طراحی سایت های سئو شده می توانند ترافیک و درآمد بیشتری از جستجو ها به دست آورند.

تولید محتوا

تولید محتوا یکی از اصول بهبود سئو سایت است. تولید محتوا استراتژی سئو داخلی است. محتوا پادشاه است. کاربران برای محتوای یک سایت به آن مراجعه می کنند. تولید محتوا با کیفیت به جذب و نگهداری بیشتر کاربران در طراحی وب سایت کمک می کند. تولید محتوا سئو شده به بالا بردن رنکینگ سایت کمک می کند. تولید محتوا به صورت متنی، تصویری، ویدئویی، اینفوگرافیک و …. می باشد. در تولید محتوا بایستی از کلمات کلیدی مرتبط و به اندازه استفاده کنید. استفاده بیش از اندازه کلمات کلیدی در محتوای سایت درست نیست. با تولید محتوا سئو شده و قرار دادن آن در طراحی سایت و شبکه های اجتماعی فرصت خوبی برای جذب کاربران خواهید داشت. تولید محتوا بایستی به گونه ای باشد که کاربران با خواندن آن برای سؤالات خود پاسخی بیابند. برای پیاده سازی اصول سئو و استراتژی های بازاریابی اینترنتی در صورت علاقه مندی می توانید از خدمات سئو یک شرکت سئو کار معتبر استفاده نمایید. شرکت دارکوب با برخورداری از کادری حرفه ارائه دهنده خدمات سئو، طراحی وب سایت، بازاریابی آنلاین و …. می باشد.

بک لینک سازی

یکی دیگر از اصول سئو، بک لینک سازی است. بک لینک سازی از اصول سئو خارجی است. بک لینک سازی بایستی طبیعی باشد. بک لینک سازی یعنی دیگر وب سایت ها به سایت شما لینک بزنند. ایجاد بک لینک با تولید محتوا با کیفیت ایجاد می شود. وقتی بتوانید از طراحی وب سایت های معتبر بک لینک به دست آورید ترافیک خوبی به طراحی سایت شما هدایت می شود. بک لینک سازی مانند یک رأی مثبت برای موتور های جستجو نیز می باشد. وب سایت هایی که بک لینک های بیشتر و قوی تری دارند در جلب اعتماد موتور های جستجو موفق ترند. برای ایجاد بک لینک علاوه بر تولید محتوا راهکار های دیگری وجود دارد. یکی دیگر از استراتژی های ایجاد بک لینک ارسال پست مهمان و یا کامنت گذاشتن در وب سایت های مرتبط به سایت شماست.

خرید بک لینک

بسیاری از کاربران و دارندگان طراحی سایت ها برای به دست آوردن ترافیک بیشتر و بهبود سئو سایت خود اقدام به خرید بک لینک می کنند. خرید بک لینک بر خلاف اصول سئو می باشد. موتور های جستجو خرید بک لینک را درست نمی دانند. موتور های جستجو می خواهند که بک لینک ها به طور طبیعی به دست آیند. اگر گوگل و سایر موتور های جستجو متوجه خرید بک لینک وب سایتی شوند آن را جریمه می کنند. جبران جریمه های خرید بک لینک گاهی بسیار سخت است.

چرا آموزش سئو مهم است؟

بهینه سازی سایت اگرچه زمانبر است اما کار چندان سختی نیست. اگر خودتان می خواهید بر روی سئو وب سایتتان کار کنید با آموزش سئو براحتی می توانید اقدام به انجام سئو کنید. آموزش سئو جنبه های مختلف بهینه سازی سایت معرفی می کند. آموزش سئو شما را از استخدام سئوکار رها می کند. با آموزش سئو خودتان قادر به جلب اعتماد موتور های جستجو به طراحی سایتتان خواهید بود. آموزشگاه دارکوب با برخورداری از اساتید مجرب ارائه دهنده ی آموزش سئو سایت می باشد. یکی از اهداف تمام کسب و کار ها کسب درآمد بیشتر است. آموزش سئو راه رسیدن به این هدف را راحتتر می کند. آموزش سئو هم در جذب کاربران و هم در افزایش اعتبار برند تجاری شما مؤثر است.

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا یکی از استراتژی های بازاریابی آنلاین و بهبود سئو سایت است. بازاریابی محتوا یعنی تولید محتوا بگونه ای که کاربران را به خرید محصولات و خدمات شما ترغیب کند. دیجیتال مارکتینگ در کنار پیاده سازی اصول سئو به جذب ترافیک بیشتر و شناخت برند تجاری شما کمک زیادی می کند. بازاریابی محتوا در جذب مشتریان بالقوه مؤثر است. بازاریابی محتوا باعث بازگشت کاربران به طراحی وب سایت شما می شود. بازاریابی محتوا باعث گسترش روابط با کاربران می شود. برای موفقیت در بازاریابی محتوایی هدفتان از بازاریابی را مشخص کنید، کاربرانی که می خواهید به آنها دسترسی داشته باشید را مشخص کنید و از یک سئوکار حرفه ای کمک بگیرید.

چگونه می توانم در بازاریابی محتوایی موفق باشم؟

برای موفقیت بیشتر در بازاریابی محتوا مخاطبان هدف خود را مشخص کنید. مزیت رقابتی محصولات و خدمات خود را بیان کنید و محتوا خود را در بستر های مناسب منتشر کنید. یکی از بستر های بسیار خوب انتشار محتوا شبکه های اجتماعی هستند. بسیاری از کاربران زمان زیادی را برای گشت و گذار در شبکه های اجتماعی صرف می کنند. با بازاریابی محتوا در رسانه های اجتماعی می توانید کاربران زیادی را به وب سایت خود و خرید از محصولات و خدمات خود جلب کنید.

ایمیل مارکتینگ

ایمیل مارکتینگ هنوز هم یکی از استراتژی های موفق بازاریابی آنلاین است. هنوز هم افراد زیادی از تبلیغات ایمیلی استقبال می کنند. با ایمیل مارکتینگ می توانید تعاملات همیشگی با کاربران خود داشته باشید. با ایمیل مارکتینگ می توانید کاربرانتان را از خدمات و محصولات جدید خود مطلع کنید. با تولید محتوا با کیفیت و ایمیل مارکتینگ می توانید اعتبار کسب و کار خود را افزایش دهید. در بازاریابی محتوا سعی کنید محتوا جذاب تولید کنید و از عناوین جذاب استفاده کنید.

انواع سئو

سئو چند نوع مختلف دارد. سئو داخلی و سئو خارجی دو نوع تقسیم بندی مهم سئو هستند. سئو داخلی به اصول پیاده سازی اصول سئو در داخل طراحی سایت اشاره دارد. برخی از اصول سئو داخلی تولید محتوا، بهینه سازی سرعت سایت و …. هستند. سئو خارجی به پیاده سازی اصول سئو در خارج از سایت اشاره دارد. برخی از استراتژی های سئو خارجی عبارتند از ارسال پست های مهمان، بک لینک سازی و ….

بالا بردن رنکینگ سایت چگونه است؟

ترفند های زیادی برای بالا بردن رنکینگ سایت وجود دارد. برای بالا بردن رنکینگ سایت خود علاوه بر ترفند های گفته شده و تولید محتوا سئو می توانید سایتتان را ریسپانسیو کنید.

ریسپانسیو سازی

ریسپانسیو سازی یعنی طراحی سایت شما از همه دستگاه ها قابل مشاهده باشد. با توجه به اینکه بسیاری از کاربران از طریق گوشی های همراه خود طراحی وب سایت ها را مشاهده می کنند، ریسپانسیو سازی مهم است. اگر سایتی ریسپانسیو نباشد بسیاری از کاربران خود را از دست می دهد.

بهینه سازی سرعت بارگذاری صفحه

یکی دیگر از راه های بالا بردن رنکینگ سایت بهینه سازی سرعت سایت می باشد. بهینه سازی سرعت بارگذاری سایت باعث بهبود تجربه کاربری می شود. بر اساس مطالعات سرعت بارگذاری یک صفحه نباید بیشتر از 4 ثانیه طول بکشد. اگر سرعت بارگذاری یک صفحه کند باشد کاربران خود را از دست می دهد.

امنیت وب سایت

تأمین امنیت وب سایت در بالا بردن رنکینگ سایت و بهبود سئو سایت تأثیر زیادی دارد. تأمین امنیت سایت در سایت هایی که اطلاعات محرمانه دارند و یا تراکنش های مالی انجام می دهند بسیار مهم تر است. برای تأمین امنیت طراحی سایت خود بایستی گواهی ssl تهیه کنید.

شرکت سئو کار

انجام سئو کار سختی نیست. انجام سئو یک کار همیشگی است و نیازمند حوصله و صبر زیاد است. کاربران با آموزش سئو می توانند خودشان بر روی سئو سایتشان کار کنند. اما در نظر داشته باشید با استخدام یک شرکت سئو کار بیشترین میزان کیفیت سئو و بهینه سازی سایت را خواهید داشت. یک شرکت سئو کار با داشتن ابزار های مختلف بهینه سازی سایت و متخصصین سئوکار می تواند طراحی وب سایت شما را به نحو احسن بهینه کند. شرکت دارکوب یک شرکت سئو کار حرفه ای و معتبر است که ارائه دهنده ی خدمات سئو سایت، طراحی وب سایت، تولید محتوا و بازاریابی محتوا، بازاریابی اینترنتی و …. می باشد.

خلاصه

آنالیز کلمات کلیدی سایت باعث بهبود سئو سایت می شود. بهبود سئو سایت باعث بالا بردن رنکینگ سایت در موتور های جستجو می شود. اگر طراحی وب سایت شما بتواند رتبه های بالاتر صفحه نتایج موتور های جستجو را به دست آورد شانس بیشتری برای جذب ترافیک و کسب درآمد بیشتر خواهد داشت. پیاده سازی اصول سئو مانند بک لینک سازی، تولید محتوا سئو شده، سئو کلمات کلیدی و …. باعث بالا بردن رنیکنگ سایت می شوند. انجام سئو چندان سخت نیست. خودتان نیز می توانید با آموزش سئو اقدام به انجام سئو کنید. اما استخدام یک شرکت سئوکار بهترین و با کیفیت ترین خدمات سئو را ارائه می دهد. شرکت دارکوب یک شرکت سئوکار بسیار حرفه ای و معتبر است که ارائه دهنده ی خدمات سئو سایت، دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت و …. می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در صورت علاقه مندی می توانید از خدمات مشاوره رایگان و تخصصی شرکت دارکوب استفاده نمایید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز