بهترین شرکت سئو سایت

نوشته شده توسط رومینا نظری

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=5534

شرکت طراحی سایت و خدمات سئو دارکوب
4.8/5 - (5 امتیاز)

وقتی شخصی برای برند، صنعت، محصول یا خدمات شما جستجوی گوگل انجام می دهد چه اتفاقی می افتد؟ کدام نتایج در صفحه نتایج جستجوی گوگل ظاهر می شوند؟ آیا وب سایت شما در جایگاه(های) برتر قرار دارد… یا رقابت ادعای این نتایج برتر را داشته است؟ اینها ممکن است مانند سؤالات بیهوده به نظر برسند، یا ممکن است در دنیای بازاریابی رسانه های اجتماعی و ترافیک پولی بی ربط به نظر برسند، اما واقعیت این است که ترافیک ارگانیک از موتورهای جستجو هنوز قوی ترین، مقرون به صرفه ترین و پایدارترین شکل ترافیک در آن است. اینترنت. و اگر در صفحه یک گوگل برای عبارات جستجوی هدف رتبه بندی نمی کنید، به این معنی است که یکی از رقبای شما رتبه بندی شده است.

زیرا 31.73 درصد از کل کلیک ها به نتیجه جستجو در موقعیت شماره یک می رود. 24.71 درصد دیگر از کلیک ها به نتیجه جستجو در موقعیت دو می رود. نتایج سه، چهار و پنج به ترتیب 18.66 درصد، 13.60 درصد و 9.51 درصد را به خود اختصاص دادند. اگر ریاضی خود را در خانه انجام می دهید، سه نتیجه برتر جستجوی گوگل 75 درصد از کل کلیک ها را به خود اختصاص می دهند. برای تشدید اهمیت رتبه بندی خوب، در نظر بگیرید که تقریباً هیچ کس از صفحه دوم نتایج گوگل بازدید نمی کند. و اگر انجام دهند، کلیک نمی کنند! (فقط 0.78 درصد – این کمتر از 1 درصد است – روی نتیجه صفحه دو کلیک کنید.)

ویژگی های برتر یک شرکت عالی سئو

ویژگی های بهترین شرکت های سئو شامل انجام یک ممیزی جامع وب سایت برای شناسایی زمینه های بهبود، ایجاد یک استراتژی سفارشی بر اساس اهداف کسب و کار و مخاطبان هدف، ارائه گزارش منظم و شفاف از عملکرد و رتبه بندی وب سایت شما، استفاده از اصول اخلاقی و به روز است. تاریخ تکنیک های سئو برای بهینه سازی محتوا، ساختار و لینک های وب سایت شما و ارائه پشتیبانی و نگهداری مداوم برای اطمینان از موفقیت طولانی مدت در رتبه بندی موتورهای جستجو. دیگر نمی توانید بهینه سازی موتور جستجو (SEO) را نادیده بگیرید. و در حالی که مطمئناً برخی از تکنیک‌ها و استراتژی‌های سئو و لینک‌سازی وجود دارد که می‌توانند بر اساس DIY پیاده‌سازی شوند، بهتر است سئوی خود را برون سپاری کنید تا بتوانید بر وظایف اصلی کسب‌وکار خود تمرکز کنید.

اما مشکل در همین جاست. شرکت دیجیتال مارکتینگ شما تنها آژانس موجود در بازار نیست، اما چگونه می دانید کدام یک را انتخاب کنید؟ در این مقاله، ما سعی می کنیم با نشان دادن دقیق آنچه که بهترین شرکت های سئو را از بقیه رقبا متمایز می کند، کمی هوا را برای شما پاک کنیم. به عبارت دیگر، ما می خواهیم ویژگی ها و ویژگی هایی را برجسته کنیم که یک درصد برتر شرکت بازاریابی دیجیتال را متفاوت می کند. سپس، بر اساس این اطلاعات، می توانید تصمیم گیری تحصیلی تری برای استخدام بگیرید.

چگونه سر و صدا را کاهش دهیم و بهترین شرکت سئو را پیدا کنیم

قبل از بررسی بهترین ویژگی های شرکت بهینه سازی موتور جستجو، مهم است که جدول را کمی بیشتر برای شما تنظیم کنیم. زیرا ما به شما بدی می‌کنیم که به این واقعیت اشاره نکنیم که این یک بازار فوق‌العاده شلوغ است. در اوایل دهه 2000، زمانی که گوگل برای اولین بار به شهرت رسید و کسب‌وکارهای کوچک شروع به افزایش آگاهی از اهمیت حضور در وب کردند، صنعت سئو از یک صنعت کوچک در حال جوشیدن به یک ظرف پتانسیل جوشان تبدیل شد. کارآفرینان باهوش و بازاریاب‌های دیجیتال یک افتتاحیه را دیدند و آن را گرفتند. با موانع کم برای ورود و مقررات نسبتاً کمی صنعت، کارآفرینانی که نحوه عملکرد موتورهای جستجو را می دانستند شروع به فروش خدمات سئو کردند. و از آنجایی که گوگل هنوز نسبتاً پیچیده بود (در مقایسه با امروز)، دستکاری الگوریتم‌ها و دریافت نتایج سریع برای مشتریان آسان بود.

یک شرکت به یک کسب‌وکار کوچک می‌آید و به آنها می‌گوید که می‌توانند آن‌ها را برای یک کلمه کلیدی مهم در صفحه اول قرار دهند، و در عرض چند هفته دقیقاً همان جایی است که می‌شوند. بسیاری از شرکت های سئو به عنوان معجزه گر در نظر گرفته می شدند … اما اینطور نبود. در واقعیت، اکثر این خدمات اولیه بازاریابی دیجیتال به سادگی سیستم را بازی می کردند. آن‌ها واقعاً نمی‌دانستند الگوریتم‌های جستجو چگونه کار می‌کنند یا درک درستی از توسعه استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال سالم که در آزمون زمان مقاومت می‌کنند، ندارند. آنها به سادگی برای یک برد سریع اینجا و آنجا بودند. آنها از شیوه های اسپم استفاده کردند و از میوه های کم آویزان استفاده کردند. (که در نهایت گوگل متوجه آن شد و آن را رد کرد و/یا جریمه کرد.) با رشد و بلوغ صنعت سئو، رتبه بندی در صفحه یک چالش برانگیزتر شده است. با وجود این، تعداد شرکت های سئو و «متخصصان» که خدمات سئوی آزاد را ارائه می‌دهند افزایش یافته است. این صنعت به یک صنعت بیش از حد اشباع شده با رقابت زیاد تبدیل شده است، که به سادگی سر و صدای بیشتری برای مشتریان ایجاد کرده است، که در وهله اول مطمئن نیستند که با چه کسی کار کنند. اگر می خواهید بهترین شرکت سئو را پیدا کنید، تقریبا غیرممکن است که بدانید از کجا شروع کنید.

شرکت طراحی سایت و خدمات سئو دارکوب

  • آیا شما در گوگل جستجو می کنید؟
  • آیا در شبکه های اجتماعی مرور می کنید؟
  • آیا شبکه حرفه ای خود را کار می کنید و برای ارجاعات جستجو می کنید؟

سر و صدای بسیار زیادی وجود دارد – و گزینه های واجد شرایط بسیار کمی وجود دارد – که بسیاری از کسب و کارها حتی قبل از شروع به کار خود را رها می کنند. آنها سئو را به سمتی سوق می دهند و به سرمایه گذاری در زمینه های دیگر مانند بازاریابی رسانه های اجتماعی و ترافیک پولی ادامه می دهند. و در حالی که هیچ ایرادی در این وجود ندارد، به سادگی مشکل را بدتر می کند. اکنون زمان سرمایه گذاری در سئو است. رتبه بندی برای کلمات کلیدی سطح بالا آسان تر نمی شود، اما اهمیت آن بیشتر می شود. و ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه سر و صدا را کاهش دهید، تا بتوانید بر مشکلی که بسیاری از هم تایان شما دارند غلبه کنید: انتخاب بهترین شرکت سئو برای کار با آن.

17 ویژگی و ویژگی بهترین شرکت های سئو

تفاوت بین یک شرکت بهینه سازی موتور جستجوی متوسط ​​و یکی از بهترین شرکت های سئو چیست؟ این سؤالی است که همه ما قبلاً به آن فکر کرده ایم. و این سوالی است که ما به طور مفصل برای شما پاسخ خواهیم داد. بدون ترتیب خاصی، در اینجا چیزی است که DNA بهترین شرکت های SEO در صنعت ما را تشکیل می دهد:

1. صداقت و شفافیت

بیایید با دو ویژگی شروع کنیم که به طور سنتی کلیدهای صنعت سئو نیستند:

  • صداقت: بهترین شرکت های سئو در مورد کارهایی که انجام می دهند، خدمات سئو را ارائه می دهند و حتی نحوه اجرای وعده های خود را صادقانه و پیشاپیش می دانند. آنها به شما خواهند گفت که چه زمانی چیزی عملی است و چه زمانی نیست. آنها هرگز در مورد رتبه بندی جستجوی خاص تضمین نمی کنند. به زبان ساده، آنها مستقیم به شما شلیک می کنند.
  • شفافیت: در سئو جایی برای دود و آینه وجود ندارد. بهترین شرکت های سئو از زبان پیچیده و توضیحات پیچیده استفاده نمی کنند تا به شما بگویند که چه کاری می خواهند انجام دهند. در عوض، آن‌ها آن را به اصول اولیه سئو سایت خلاصه می‌کنند و به وضوح توضیح می‌دهند که چگونه به شما خدمات می‌دهند، چه انتظاراتی می‌توانید داشته باشید، و حتی از کدام شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) می‌توانید برای قضاوت در نتایج آنها استفاده کنید.

اگر باید به سختی نگاه کنید و چشمان خود را ریز کنید تا ببینید آیا یک شرکت بهینه‌سازی موتور جستجو صادق و شفاف است، احتمالاً اینطور نیست. اینها ویژگی هایی هستند که باید از صفحه وب خارج شوند و/یا هنگام مکالمه با نماینده شرکت بلافاصله آشکار شوند.

2. نتایج واقع بینانه

هیچ راهی برای یک شرکت بهینه سازی موتور جستجو وجود ندارد که تضمین کند شما در صفحه یک گوگل قرار خواهید گرفت. اگر شنیدید که کسی این را به شما می گوید، تا جایی که می توانید سریع در جهت دیگر بدوید و هرگز برنگردید. آن‌ها یا به‌طور باورنکردنی بی‌تجربه و پر از خودشان هستند، یا می‌خواهند شما را از بین ببرند. تقریبا هیچ چیزی در این بین وجود ندارد. با این حال، این بدان معنا نیست که یک شرکت بهینه‌سازی موتور جستجو نمی‌تواند قول بدهد و به موارد قابل تحویل کلیدی اشاره کند. شما فقط می خواهید مطمئن شوید نتایجی که آنها پیشنهاد می کنند واقع بینانه هستند. در اینجا چند محصول قابل تحویل خوب وجود دارد که باید مراقب آنها بود:

  • بهبود دید در صفحات نتایج موتورهای جستجو
  • آگاهی از برند بهبود یافته است
  • افزایش ترافیک وب سایت
  • اعتبار دامنه بالاتر
  • بک لینک بیشتر و دامنه های ارجاع دهنده

3. گزارش دهی منظم

صحبت از به‌روزرسانی‌ها و گزارش‌های منظم، این یک نشانگر کلیدی یک شرکت سئو خوب است. آنها فقط به شما نمی گویند که استراتژی بازاریابی دیجیتال شما کار می کند – آنها در واقع با ارائه اثبات آماری و گزارش های تحلیلی به شما به طور مداوم نشان می دهند. اگر یک شرکت SEO بگوید که می‌خواهد دید در صفحات نتایج موتور جستجو را بهبود بخشد، یک گزارش مداوم (ماهانه یا فصلی) به شما نشان می‌دهد که این نقطه داده را در طول زمان ردیابی می‌کند. گزارش ها باید شامل همه چیز از سئوی صفحه، عملکرد مدیریت تبلیغات گوگل PPC و همچنین کمپین های خرید لینک خروجی باشد. اگر یک شرکت سئو می گوید که به شما کمک می کند بک لینک بیشتری دریافت کنید، بر گزارش لینک تاکید می کند و دامنه ارجاع دهنده، اعتبار دامنه آن وب سایت و سایر عوامل مرتبط را به شما نشان می دهد.

4. پاسخگویی

شرکت‌های سئوی زیادی وجود دارند که بزرگ و حرفه‌ای به نظر می‌رسند، اما در واقع کسب‌وکارهای تک نفره هستند که توسط بچه‌های دانشگاه در اتاق‌های خوابگاهشان اداره می‌شوند. آیا می خواهید راهی سریع برای تعیین اینکه آیا یک شرکت حرفه ای است، به این معنی که آنها یک تجارت واقعی با کارمندان، فرآیندها و سیستم ها دارند. بهترین شرکت های سئو بسیار پاسخگو هستند. آنها نه تنها روش‌های تماس متنوعی خواهند داشت – از جمله شماره تلفن – بلکه به سرعت با شما تماس خواهند گرفت. آنها همچنین پیگیری و بررسی خواهند کرد.

شرکت طراحی سایت و خدمات سئو دارکوب

نکته حرفه ای: اگر ارتباط با یک شرکت بهینه سازی موتورهای جستجو از قبل دشوار است، زمانی که آنها در تلاش هستند تا کسب و کار/دلارهای شما را به دست آورند، نمی توانید انتظار داشته باشید که پس از تبدیل شدن به مشتری پولی، پاسخگو باشند. پاسخگویی یک شرکت در طول فرآیند فروش و پذیرش به شدت نشان‌دهنده پاسخگویی آن‌ها در طول زمان شما به عنوان مشتری خواهد بود.

5. تجربه 

این یکی نسبتاً ذهنی است (و مسلماً همه چیز نیست)، اما چیزی است که ارزش بررسی دارد. در حالی که هر شرکتی باید از جایی شروع کند، معمولاً بهتر است به استراتژی و اجرای سئوی خود با تیمی که مدتی است در اطراف حضور داشته اعتماد کنید. شما ترجیح می دهید به یک شرکت جدید اجازه دهید دندان های خود را به قیمت یک مشتری دیگر کوتاه کند. چقدر تجربه لازم است؟ باز هم … هیچ پاسخ واضحی وجود ندارد. به عنوان یک قانون کلی، شما دوست دارید حداقل سه تا پنج سال را ببینید. اگر بتوانید شرکتی را بیابید که بیش از 10 سال در این صنعت تجربه داشته باشد، این یک نشانه فوق العاده است. دو دلیل برای اینکه:

  • دانش: صنعت سئو در چند سال گذشته تغییرات زیادی کرده است. این صنعتی است که به شدت در معرض به روز رسانی های الگوریتمی و تغییرات در روند جستجو است. تنها چیزی که لازم است یک به روز رسانی گوگل برای تغییر کل صنعت است. یک شرکت سئو که چندین سال فعالیت می‌کند، از چندین به‌روزرسانی جان سالم به در برده است و می‌داند که چگونه تغییر کند، چرخش کند و سازگار شود.
  • اثبات اجتماعی: یک شرکت سئو بد یا ناصادق می تواند چند هفته یا چند ماه یا حتی چند سال دوام بیاورد. اما آنها برای پنج، هفت یا 10 سال در اطراف نیستند. در نهایت، شرکت های بد افشا می شوند. اگر یک شرکت برای مدت طولانی وجود داشته باشد، آنها کاری را به خوبی انجام می دهند.

باز هم، مدت زمان دقیق بسیار مهم نیست. با این حال، اگر همه عوامل دیگر برابر ایجاد شوند، تجربه می تواند نقطه اوج باشد.

6. تحلیلی

یک جنبه نرم برای بازاریابی دیجیتال وجود دارد – به این معنی که فضایی برای خلاقیت و بینش ذهنی وجود دارد – و سپس یک جنبه فنی وجود دارد. خدمات سئو کاملاً در بخش فنی طیف قرار می گیرند. و چگونه نتایج را در یک فضای فنی قضاوت می کنید؟ با داده های سخت. زیرکی فنی سئو همچنین به این معنی است که شرکت بازاریابی دیجیتال شما تفاوت بین سئوی ملی و محلی را می داند و می تواند خدمات سئو محلی و همچنین تبلیغ گسترده ای را در مقیاس جهانی برای شرکت های سئو ارائه دهد. بهترین شرکت های خدمات سئو بسیار تحلیلی و مبتنی بر اعداد هستند. آنها اعداد را خرد می کنند و بر اساس آنچه داده ها به آنها می گوید تصمیمات استراتژیک می گیرند. و وقتی نتایج را به شما گزارش می دهند، از اعداد سخت (نه کلیات) استفاده می کنند.

7. ابتدا محتوا

در استراتژی سئو یا کمپین سئو چیزهای زیادی وجود دارد. عناصر فنی – مانند HTML، متا تگ ها، کلمات کلیدی، سرعت وب سایت، تجربه کاربر، ناوبری و غیره – و انواع اهرم های دیگر وجود دارد که باید برای ایجاد نتایج کشیده شوند. اما همه این جنبه ها اتلاف کامل زمان و پول بدون یک سرمایه گذاری است: محتوا. در سال 2006 می‌توانید با بهینه‌سازی فنی دقیق و محتوای نازک کنار بیایید. در بازار امروزی نمی‌توانید از آن دور شوید. اگر می خواهید رتبه خوبی کسب کنید، تولید محتوای خوب باید در اولویت باشد. و نه هر محتوایی این کار را انجام خواهد داد. باید بالاترین کیفیت را داشته باشد.

8. قدرت لینک سازی

سردرگمی زیادی در بازار در مورد اهمیت لینک بیلدینگ و تاثیر آنها بر رتبه بندی سئو وجود دارد. برای سال‌ها، مردم جملاتی مانند «لینک‌بیلدینگ غیرقانونی است» یا «لینک‌بیلدینگ مرده» یا «لینک‌بیلدینگ دیگر کار نمی‌کند» می‌گویند. اما تنها چیزی که لازم است تحقیقات سریع و دست اول است تا بفهمیم این درست نیست. در واقع، بک لینک ها مهم تر از همیشه هستند. گوگل لینک ها را یکی از سیگنال های اعتماد اولیه خود می داند. آنها یک بک لینک از یک وب سایت با اعتبار دامنه بالا را به عنوان یک “ضمانت” برای اعتبار سایت لینک شده می بینند. و اگر وب سایت شما قادر به جذب چندین لینک از سایر وب سایت های معتبر باشد، تأثیر مثبتی بر شانس شما برای رتبه بندی خوب خواهد داشت. آن‌ها ممکن است همیشه پاسخ‌های کاملی نداشته باشند، اما پرسیدن سوالاتی از این قبیل، یک گفتگو را آغاز می‌کند و نشان می‌دهد که چقدر در مورد بک لینک‌ها و نقش آن‌ها در سئو اطلاعات دارند. از آنجا می توانید تصمیم آگاهانه تری بگیرید.

9. بدون تعهد یا حداقل تعهدات بلندمدت

از کار با یک شرکت سئو که نیاز به تعهد طولانی مدت یا نگهدارنده طولانی مدت دارد، سهل انگاری کنید. همین امر در مورد حداقل های کمپین نیز صدق می کند. عواملی مانند این فقط به نفع یک طرف است (و آن شما نیستید). بهترین خدمات سئو سایت اهمیت اجازه دادن به مشتریان برای فعالیت بر اساس تعهدات کوتاه مدت و یا هفته به هفته یا ماه به ماه را درک می کنند. آنها قبل از اینکه از شما بخواهند تعهدی بلندمدت داشته باشید، ابتدا ارزش خود را ثابت کنند.

10. استراتژی های سفارشی 

هر شرکت سئو دارای سیستم ها و فرآیندهای خاصی است که خدمات بازاریابی دیجیتال آنها را مقیاس پذیر می کند. استراتژی ای که آنها به شما ارائه می دهند باید به شکلی سفارشی شود. به عبارت دیگر، برنامه ریزی کلمات کلیدی، استراتژی محتوا و انتخاب ناشر باید بر جایگاه، محصولات و مشتریان شما متمرکز باشد. اگر هیچ بحثی در مورد ویژگی های ارزش پیشنهادی شما و مخاطبان هدف وجود ندارد، این نشانه آن است که شما یک استراتژی کلی را از قفسه خارج می کنید.

11. بدون تاکتیک کلاه سیاه

در دنیای سئو، ما شرکت ها را به سه دسته تقسیم می کنیم. کسب و کارهایی هستند که سئو کلاه سفید، سئو کلاه خاکستری و سئو کلاه سیاه انجام می دهند.

  • سئو کلاه سفید: شامل تاکتیک های اثبات شده، اخلاقی و قانونی است که گوگل آنها را تایید و توصیه می کند. اینها استراتژی هایی مانند بهینه سازی فنی، محتوای با کیفیت، بک لینک های ارگانیک و غیره هستند.
  • سئوی کلاه خاکستری: عمدتاً شامل تاکتیک های کلاه سفید می شود، اما ممکن است چند استراتژی در آن وجود داشته باشد که تجربی هستند. ممکن است گوگل علناً هر کاری را که انجام می‌دهند توصیه نکند، اما در بیشتر موارد هیچ چیز غیراخلاقی در کار نیست. آنها بدون عبور از آن خط را به پا می کنند.
  • سئو کلاه سیاه: شامل تاکتیک هایی است که به وضوح غیرقانونی و/یا غیراخلاقی هستند. این ممکن است شامل اتوماسیون محتوا، صفحات ورودی، پیوندها یا متن پنهان، پر کردن کلمات کلیدی، سئوی منفی، تغییر مسیرهای پنهان، پنهان‌کاری، طرح‌های پیوند، دستکاری پیوند، چرخش مقاله، هرزنامه نشانه‌گذاری، محتوای تکراری و غیره باشد.

شرکت‌های سئو کلاه سفید زیادی وجود دارند، به این معنی که نیازی به همکاری با یک شرکت کلاه سیاه نیست که می‌تواند وب‌سایت و برند شما را در معرض خطر قرار دهد. به هر قیمتی شده از شرکت ها و تاکتیک های سئو کلاه سیاه خودداری کنید. بهتر است برای سئوی گران قیمت هزینه کنید تا اینکه فریب بخورید و فکر کنید هزینه خدمات سئو ارزان باید باشد.

12. محرمانه بودن مشتری

هنگامی که با یک شرکت در بخشی از استراتژی بازاریابی یا برندینگ خود کار می کنید، آخرین چیزی که می خواهید این است که آن شرکت تمام تجارت شما را در معرض دید عموم قرار دهد، خوب، بد یا غیره. متاسفانه، برخی از شرکت های بازاریابی محتوا این کار را انجام می دهند. آنها هیچ چیز بدی از آن ندارند، آنها فقط به دنبال راه هایی هستند تا نشان دهند با چه کسانی کار می کنند و نتایجی را که برای مشتریان خود به دست می آورند. اما می تواند شما را در موقعیت ناراحت کننده ای قرار دهد. هر شرکت سئو خوب، محرمانه بودن مشتری و اختیار مشتری را ارائه می دهد. آنها ممکن است از شما اجازه بخواهند که لوگوی شما را در وب سایت خود قرار دهید و یا یک مطالعه موردی بنویسید، اما شما را مجبور نمی کنند. محرمانه بودن شما مهمتر از اثبات اجتماعی آنهاست.

شرکت طراحی سایت و خدمات سئو دارکوب

13. کیفیت

کیفیت همه چیز است. و در حالی که بسیاری از کارشناسان سئو وجود دارند که در مورد یک بازی بزرگ صحبت می کنند، تنها بهترین متخصصان سئو کیفیت را در هسته اصلی کاری که انجام می دهند اولویت می دهند. این چگونه به نظر میرسد؟ محتوای با کیفیت ما در بالا به محتوای با کیفیت پرداختیم، بنابراین در اینجا به جزئیات زیادی نخواهیم پرداخت. با این حال، مطمئن شوید که هر شرکت SEO که با آن کار می کنید، محتوای با کیفیت را در هسته استراتژی قرار می دهد. همه چیز از این سرچشمه می گیرد. ناشران با کیفیت اگر ساخت لینک بخشی از استراتژی سئوی شما است، شرکت سئو باید روابط موجود با ناشران و وب سایت های معتبر داشته باشد.

طراحی با کیفیت: طراحی وب و توسعه وب باید برای اکثر شرکت های بازاریابی، از جمله آنهایی که در بهینه سازی موتورهای جستجو فعال هستند، نقش مهمی در جدول داشته باشند. تبلیغ یک وب سایت زشت با خدمات مشاوره سئو توسط ارائه دهندگان برتر خدمات سئو توهین آمیز تلقی می شود. افراد با کیفیت شرکت چه کسانی برای آنها کار می کند؟ آیا این افراد مهربان، با ملاحظه و با اخلاق هستند؟ آنها در مدیریت شهرت آنلاین خود چگونه عمل کرده اند؟ آیا تمیز است؟ آنها لازم نیست بهترین دوستان شما باشند، اما باید افرادی باشند که عناصر مهم برند خود را به آنها اعتماد کنید.

14. بهنگام بودن

این یکی با پاسخگویی همراه است (که در بالا به طور مفصل بحث کردیم). به موقع بودن اساساً توانایی شرکت سئو برای برقراری ارتباط سریع و کارآمد نتایج به شیوه ای است که شما را قادر می سازد تصمیمات حساب شده در مورد جهت برند خود بگیرید. به عنوان مثال، بهترین شرکت های بازاریابی موتور جستجو فعالانه هر هفته با به روز رسانی وضعیت و نتایج را به مشتریان گزارش می دهند. آنها ممکن است این کار را در یک سند مشترک انجام دهند تا هر زمان که یک به روز رسانی وجود دارد به مشتری اطلاع داده شود. این کار همه را در یک صفحه نگه می دارد و از سردرگمی جلوگیری می کند.

15. کنترل

بهترین شرکت های سئو در کار خود استاد هستند. آنها می دانند که برای موفقیت چه چیزی لازم است و تجربه لازم برای اتخاذ تصمیمات استراتژیک تحصیل کرده ای را دارند که به رشد و پیشرفت مشتریانشان کمک می کند. بنابراین در حالی که اعتماد به راهنمایی و صلاح دید یک سئوکار ماهر ایده خوبی است، اما می‌خواهید با شرکتی کار کنید که هر چقدر که می‌خواهید به شما بگوید.

به عنوان مثال، اگر روی یک استراتژی ساخت لینک با یک شرکت سئو کار می کنید، آنها باید به شما این امکان را بدهند که ناشران را انتخاب کنید، نوع محتوا را انتخاب کنید، ایجاد محتوای جدید را تأیید کنید، و هر موضوع یا ناشری را که انجام نمی دهید حذف کنید. به عنوان یک تناسب خوب نگاه کنید. در واقع، عدم کنترل یکی از معایب برون سپاری لینک سازی شما به یک فروشنده سئو است.

16. بدون ریسک

بهترین مشاغل سئو آنقدر به کیفیت کار و کارآیی کمپین های خود اطمینان دارند که از کاری که انجام می دهند می ایستند. و در حالی که آنها هرگز رتبه بندی جستجوی خاص یا نتایجی که خارج از کنترل آنها است را تضمین نمی کنند، اما در نتایج قابل تحویل خود قوی خواهند بود. اگر یک شرکت سئو به شما بگوید که قرار دادن لینک در یک وب سایت خاص را ایمن می کند و موفق به انجام این کار نمی شود، به شما بازپرداخت کامل و یا فرصتی برای گرفتن پیوند در یک سایت مشابه ارائه می دهد.

اگر یک شرکت سئو به شما بگوید که به شما کمک می‌کند تا حجم مشخصی از ترافیک را در یک بازه زمانی مشخص ایجاد کنید و موفق به انجام این کار نشدند، باید با شما همکاری کنند تا همه چیز را درست کنید. سئو مستلزم سرمایه گذاری است، اما بهترین شرکت های سئو به دنبال کاهش ریسک تا حد ممکن با ایستادن بر کار خود در قالب تضمین های اخلاقی هستند.

17. همیشه در حال بهبود

در پایان روز، می‌توانید تفاوت بین شرکت‌های سئوی متوسط ​​و بهترین در کلاس را به یک حقیقت ساده خلاصه کنید: شرکت‌های برتر سئو همیشه در حال پیشرفت هستند. این به این معنی است که آنها در نرم افزار SEO متخصص هستند و بینشی را در مورد ابزارهایی مانند اتوماسیون بازاریابی و بهترین شیوه ها برای بازاریابی ایمیلی ارائه می دهند.

بهترین شرکت های سئو می دانند که همه چیز را نمی دانند. آنها درک می کنند که بازار دائما در حال تغییر است. آنها از اهمیت به روز ماندن با به روز رسانی های الگوریتمی و روندهای جدید آگاه هستند. و به جای عقب نشینی و پایبندی به وضعیت موجود، آنها برای خدمت بهتر به مشتریان خود تکامل یافته و سازگار می شوند. اینها انواع شرکت هایی هستند که می خواهید با آنها شریک شوید.

خدمات سئوی سایت شرکت دارکوب

تمامی ویژگی هایی که در قسمت بالا بهش اشاره شد را باید در هنگام انتخاب یک شرکت سئو در نظر بگیرید. شرکت دارکوب با بیش از 20 سال سابقه درخشان در زمینه خدمات سئوی سایت با کیفیت، طراحی سایت ارزان و دیجیتال مارکتینگ، بهترین شرکت ارائه دهنده خدمات سئوی سایت در تهران است. شما میتوانید پکیج های سئو وب سایت ارزان دارکوب را سفارش دهید و سایت خود را با بالاترین کیفیت تحویل بگیرید. شرکت دارکوب با کمترین هزینه برای سایت شما خدمات سئوی حرفه ای انجام می دهد.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز