بهترین شرکت سئو کار حرفه ای در ایران

نوشته شده توسط فائزه محمودی فرد

آدرس کوتاه: https://sitedar.com/?p=12054

5/5 - (7 امتیاز)

امروزه همه ی کسب و کار ها برای ورود به بازار رقابتی با هم، نیازمند داشتن یک سایت می باشند.

ولی داشتن یک سایت به تنهایی کافی نیست. در صورتی که سایت شما بازدید کننده ای نداشته باشد طراحی سایت بی اهمیت می شود. اینجاست که سوالاتی برای شما ایجاد می شود، چه کارهایی را انجام دهیم که سایتمان بازدید کننده داشته باشد؟

بهترین شرکت سئو کار حرفه ای در ایراناز مهم ترین ویژگی ها برای پیشرفت یک سایت فرآیند سئو می باشد. با انجام سئو و بهینه سازی سایت می توانید به سایت خود در گوگل جایگاه خوبی را اختصاص دهید. برای اینکه بتوانید سئوی سایت خود را به درستی انجام دهید لازم است از یک شرکت سئو کار و دیجیتال مارکتینگ کمک بگیرید.در ادامه ی این مقاله شما را با اصول سئو و ویژگی های بهترین شرکت سئو کار آشنا خواهیم کرد.

سئو چیست؟

سئو مخفف جمله ی search engine optimization به معنای بهینه سازی موتورهای جست و جو می باشد. در واقع سئو فرآیندی برای کمک به رتبه بندی سایت ها در گوگل است. به تمامی اقداماتی که افراد برای بهتر شدن جایگاه سایت خود در نتایج جست و جو، انجام می دهند سئو می گویند.  سئو یعنی نهایت تلاش برای فهماندن منظور به موتورهای جست و جو. از آنجایی که موتورهای جست و جو برای انتخاب محتوایی که در صفحه ی اول نتایج جست و جو نشان داده می شود، الگوریتم خاصی را در نظر گرفته اند، شما باید بتوانید سایت خود را طبق الگوریتم های گوگل به بهترین شکل بهینه نمایید. در سئو یا بهینه سازی سایت، فرآیند تحلیل عبارات کلیدی انجام می شود.

آشنایی با انواع سئو

برای موفق شدن در بهینه سازی سایت خود لازم است سئو را در سه بخش از سایت شامل: سئو داخل سایت، سئو خارج سایت و سئو فنی مدیریت نمایید.

  • سئو داخل سایت: مجموعه ای از کارها مانند: کاهش دادن حجم تصاویر و فایل هایی که در سایت توسط کاربران قابل مشاهده است، انتخاب نام و عنوان مناسب، توجه به بهینه بودن محتوا، لینک سازی های داخلی و … که برای بالاتر رفتن کیفیت سایت انجام می شوند، مربوط به سئو داخل سایت می باشند. در واقع سئو داخل سایت، کدها یا محتویات وب مانند متن ها، عکس ها و … را کنترل می نماید. هر چیزی را که در سایت بارگذاری می کنید به سئو داخل سایت مربوط می شود. سئو داخل سایت بسیار با اهمیت می باشد زیرا هر تغییری که در محتویات صفحه سایت انجام می دهید، در نتایج جست و جو بسیار موثر است.
  • سئو خارج سایت: مجموعه کارهایی که در خارج از سایت برای افزایش بازدید سایت و در نتیجه افزایش تعداد مشتری و بهینه سازی سایت انجام می دهید، مانند پاسخگویی به کامنت مشتریان، فعالیت برای سایت در شبکه های اجتماعی و … به سئو خارج سایت مربوط می شود. سئو خارج سایت در واقع شامل تمام کارهایی ست که خارج از سایت، برای سایت انجام شده و باعث ارتقاء و بهینه سازی و افزایش رتبه سایت می شود.
  • سئو فنی: کارهایی که برای حل شدن مشکلات فنی سایت، طبق الگوریتم های گوگل انجام می شود، به سئو فنی یا تکنیکال مربوط می شوند. سئو فنی وضعیت کدهای سایت را بررسی می کند. سئو در برنامه نویسی یعنی باید در پایه ی سایت سئو را رعایت کرد. برای بالا بردن رتبه سایت در گوگل لازم است سئو را در برنامه نویسی رعایت نمود. سئو در برنامه نویسی به معنای به کار بردن اصول سئو از اول طراحی سایت، بهینه سازی سایت، برنامه نویسی سایت و تبلیغات در سایت می باشد.

سئو با چه روش هایی انجام می شود؟

با انجام سه روش می توانید سایت خود را برای موتور های جست و جو بهینه سازی نمایید. در ادامه به بیان روش ها می پردازیم.

  • روش سئو کلاه سفید: قوی نمودن لینک سازی داخلی و خارجی سایت به مرور زمان و انجام بهینه سازی محتوای سایت طبق الگوریتم های گوگل، روش سئو کلاه سفید می باشد. در واقع روش سئو کلاه سفید، به مجموعه تکنیک هایی مربوط می شود که، از قوانین موتورهای جست و جو پیروی می کنند. در این روش که به سئو اخلاقی معروف است، دستکاری یا فریب کاربران و موتورهای جست و جو وجود ندارد، و از دستورالعمل های درستی برای به دست آوردن رتبه های بالا در نتایج جست و جوی گوگل استفاده می نماید. روش هایی که در سئوی کلاه سفید مورد استفاده قرار می گیرند، شامل: سئو خارجی، سئو داخلی، سئو فنی، تحقیقات کلمات کلیدی و بک لینک می باشد. لازم است در سئو کلاه سفید برای تولید محتوا در سایت از موضوعات مربوط به عنوان سایت با رعایت استانداردهای مورد نیاز، استفاده کنید.
  • روش سئو کلاه سیاه: استفاده از روش های زیرکانه برخلاف روش های موتور جست و جو، مانند استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی، روش سئو کلاه سیاه می باشد. در صورتی که از روش سئو کلاه سیاه استفاده کنید، چون بر خلاف روش های مطابق با موتورهای جست و جو می باشد، برای مدت کوتاهی درست کار می کند و برای سایت مشتری جذب می نماید، اما بعد از مدتی گوگل خطا را میفهمد و سایت و محتوای آن از نتایج جست و جو حذف می شود.
  • روش سئو کلاه خاکستری: روش سئو کلاه خاکستری روشی ست ما بین روش سئو کلاه سفید و روش سئو کلاه سیاه، این روش به اندازه روش سئو کلاه سیاه خطرناک نیست، و همینطور به اندازه روش سئو کلاه سفید بهینه نمی باشد.

چگونه سئو را آموزش ببینیم؟

لینک و بک لینک سازی از مهم ترین مسائل در آموزش سئو می باشند. در صورتی که بر روی یک کلمه کلیک کنید و به صفحه ی دیگری بروید، می گوییم آن کلمه لینک دار شده است. برای تعریف بک لینک باید بگوییم در صورتی که یک سایت غیر از سایت خودتان به سایت شما لینک بدهد در آن صورت عمل بک لینک سازی انجام شده است. در واقع بک لینک یعنی لینک گرفتن سایت شما از سایتی دیگر. در صورتی که شخصی بخواهد مسائل مربوط به سئو را در محتوای سایت رعایت نماید، و یا بررسی کرده و ارتقا دهد، لازم است به اصول و قواعد سئو مسلط بوده و در واقع در دوره آموزش سئو شرکت نماید. معمولا دوره آموزش سئو توسط شرکت هایی که در حیطه ی دیجیتال مارکتینگ فعالیت می کنند، برگزار می شود. دوره های آموزش سئو به دو صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می شوند. دوره های غیر حضوری در بستر اینترنت با شرکت در کلاس های آنلاین و یا تهیه فیلم های آموزشی برگزار می شوند این دوره ها معمولا نسب به دوره های آموزشی حضوری پر طرفدار تر می باشند زیرا شرکت در دوره های غیر حضوری برای کاربران راحت تر می باشد، تمرکز بیشتر است، هزینه با صرفه تر می باشد و … .

نکات مهم مربوط به آموزش سئو

در انجام مراحل سئو بر روی سایت رعایت نکات زیر بسیار مهم می باشد:

  • در صورتی می توانید سایت خود را بهینه نمایید که بدانید مشتریان به دنبال چه هستند، لازم است درباره ی این مسئله فکر کرده و آنچه را که ممکن است مشتری برای سرچ در موتورهای جست و جو وارد کند، حدس بزنید.
  • لازم است صفحات وب سایت را برای موتورهای جست و جو بهینه نمایید. برای این کار، در صورتی که از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنید، لازم است یک افزونه ی سئو بر روی آن نصب کنید.
  • هر شخص کارشناس باید در زمینه ی سئو به خوبی آموزش دیده باشد و بر سئو مسلط باشد.
  • زمانی که در حال انجام کارهای مربوط به سئو بر روی سایت خود هستید لازم است به مشتری های انسان و ربات های موتورهای جست و جو که از فهرست بندی سایت شما استفاده می کنند، توجه کنید. در حالی که ربات ها بسیار شبیه به انسان و حتی باهوش تر از او عمل می کنند، اما تفاوت های زیادی باهم دارند.
  • برای سایت خود در سایت های دیگر بک لینک ایجاد نمایید. برای موفقیت در سئو ایجاد بک لینک بسیار مهم می باشد. یکی از عواملی که تاثیر زیادی بر الگوریتم رتبه بندی گوگل دارد بک لینک می باشد.
  • لازم است با ردیابی، موفقیت آمیز بودن سئو را بررسی نمایید. مهم ترین معیارها در مورد سئو، ترافیک ارگانیک و میانگین رتبه بندی برای کلمات کلیدی مورد نظر شما می باشند.

ویژگی های بهترین شرکت سئو در ایران

خدمات بهینه سازی موتورهای جست و جو توسط شرکت سئو به کسب و کارها ارائه می شود. که به آنها برای بهتر دیده شدن در فضای وب کمک کند. در واقع سئو تغییراتی را در طراحی و محتوای وب ایجاد می کند، که سایت برای موتورهای جست و جو و کاربران جالب تر شود. هر سایت برای موتورهای جست و جو بهینه تر شود، احتمال اینکه با جست و جوی کلمات کلیدی مربوط به سایت، سایت شما در صفحه اول گوگل قرار بگیرد بیشتر است. در ادامه ویژگی های بهترین شرکت سئو در ایران بیان می شود.

  • بهترین شرکت سئو همانطور که با سایت خود رفتار می کند، با سایت شما نیز رفتار می نماید.
  • یکی از ویژگی های مهم بهترین شرکت سئو در ایران داشتن سابقه و نمونه کار می باشد.
  • لازم است یک شرکت سئو کار به تمام ابزارهای بررسی و آنالیز سایت مانند: گوگل آنالیتیکس، سرچ کنسول، ماز و … مسلط باشد.
  • بتواند رقبا را به خوبی آنالیز نماید و در زمینه ی سایت های مختلف تجربه داشته باشد.
  • در گرفتن بک لینک و سئو خارجی، داخلی و فنی توانایی داشته باشد. در مورد نحوه عملکرد و الگوریتم های گوگل اطلاعات کافی داشته باشد.

همچنین برای انتخاب بهترین شرکت سئو در تهران باید به این نکته توجه کنید که امروزه با توجه به افزایش کسب و کار ها و ورود آنها به فضای اینترنت، به دست آوردن رتبه ی اول در گوگل رقابتی سنگین می باشد. سئو در تهران بسیار با اهمیت می باشد، زیرا باعث می شود دیده شوید و از فرصتی که در اختیارتان است به نفع خود بهره ببرید. سئو در تهران باعث می شود بتوانید از بازار گسترده ای که در تهران وجود دارد استفاده نمایید. و فروش محصولات خود را افزایش دهید.

ویژگی های بهترین شرکت سئو در تهران

در این قسمت ویژگی های بهترین شرکت سئو کار در تهران بیان می شود:

  • داشتن سابقه ی کار از اولی ویژگی های یک شرکت خوب است. با مشاهده ی نمونه کارها می توانید نظرات مشتریان را نیز مطالعه کرده و مطمئن تر شوید.
  • شرکتی که دارای سابقه خوبی باشد، حتما خدمات خوب و با کیفیتی را به مشتریان ارائه می دهد.
  • در یک شرکت خوب تیم سئو، امکان فسخ قرارداد را برای مشتری فراهم می کند.
  • بهترین شرکت های سئو قبل از انجام پروژه، مراحلی را که برای بهینه شدن سایت و بالا رفتن رتبه آن در گوگل قرار است انجام دهند برای مشتری در یک جلسه ی حضوری شرح می دهند.
  • یک شرکت خوب دارای یک تیم سئو متخصص و ماهر می باشد.
  • یک شرکت خوب شرکتی ست که از بهترین روش سئو، یعنی روش سئو کلاه سفید برای بهینه سازی سایت استفاده می کند.
  • در صورتی که در حین انجام پروژه مشکلی رخ دهد، تیم سئو وظیفه دارد که در سریع ترین زمان ممکن با پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات کار فرما، مشکلات را رفع نماید.
  • از دیگر موارد مهم در سئو این است که در زمان تولید محتوا مشتری های خود را بشناسید، و نیاز های آنها را رفع نمایید تا آنها به مشتری های وفاداری برای شما تبدیل شوند.

بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ چه ویژگی هایی دارد؟

آینده ی تبلیغات و بازاریابی اینترنتی برای ارتقا و شناخته شدن کسب و کار ها به دست بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ می باشد. در ادامه ویژگی های بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ را بیان می کنیم.

  • نخستین گام برای تبدیل شدن به یکی از بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ داشتن تیم متخصص و فناوری مورد نیاز می باشد. مجموعه خدمات شرکت دیجیتال مارکتینگ به ابزارهای خاص خود احتیاج دارند.
  • بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ در کنار تجهیزات مدرن، به متخصصان خلاق و یا یک تیم سئوی متخصص نیاز دارد. که از این ابزار به درستی و به خوبی استفاده کنند.
  • یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های بهترین شرکت دیجیتال مارکتینگ شفاف و مشخص نگه داشتن تمام تراکنش های مالی می باشد.
  • بهتر است تیم های موجود در شرکت های دیجیتال مارکتینگ آینده ی دیجیتال مارکتینگ را بتوانند پیش بینی کنند.
  • داشتن قدرت تصمیم گیری سریع و به موقع باعث موفقیت در بازاریابی دیجیتالی می شود.
  • موفقیت یک شرکت دیجیتال مارکتینگ به نحوه ی ارتباط با مشتری بستگی دارد. ارتباط خوب و موثر با مشتریان باعث می شود ارتباط مشتری ها با شما طولانی شود، در کار خود موفق شده و سود زیادی را به دست آورید.

بازاریابی محتوایی چیست؟

به نوعی بازاریابی که در آن با انتشار محتوای ارزشمند در شبکه های اجتماعی و سایت باعث جذب مخاطب و بازدید کننده و در نهایت تبدیل آنها به مشتری می شود بازاریابی محتوایی می گویند.

بازاریابی محتوایی با سئو چه رابطه ای دارد؟

همانطور که قبلا توضیح دادیم به مجموعه ی کارهایی که بر روی سایت انجام می شود که موتورهای جست و جو بهینه سازی شوند، سئو می گویند. که این کار باعث می شود رتبه سایت برای بعضی از کلمات کلیدی در موتور جست و جو بالا رود. بازاریابی محتوایی نیز بخش زیادی از سئو می باشد.

سخن پایانی

با توجه به مطالب گفته شده در این مقاله نتیجه می گیریم که سئو سایت بسیار مهم است. پس از طراحی سایت لازم است به سئوی آن اهمیت بیشتری بدهید. برای بالا رفتن رتبه ی سایت در گوگل بهتر است سئو سایت خود را به یک شرکت سئو حرفه ای بسپارید. شما می توانید برای بالا بردن رتبه سایت خود در گوگل طراحی سایت و همچنین انجام کارهای مربوط به سئوی سایت خود را به شرکت طراحی سایت دارکوب در تهران بسپارید.

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258 (9 الی 17 - پنج شنبه تا 13)
ایمیل: info@sitedar.com
اینستاگرام: darkoobwebdesign
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز