سئو خارجی چیست و روش های انجام آن

رتبه بندی کاربر: 5 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVE

سئو خارجی چیست و روش های انجام آن :

با پیشرفت روز افزون کاربران فضای اینترنت افراد زیادی برای تبلیغات خود و ... برای کسب و کار و مشاعل خود وب سایت ایجاد کرده اند و همانطور که مشاهده می نمایید این وب سایت ها در حال افزایش هستند . افزایش سایت ها باعث ایجاد رقابت بین وب سایت ها گردیده است . داشتن یک سایت برای کسب کار امر ساده ای است که با توجه با پیدایش شرکت های طراحی سایت این کار برای افراد بسیار آسان گشته است . نکته مهم این است که وب سایت شما توسط کاربران دیده شود این دیده شدن هم هم فقط با قرار گرفته در صفحه اول نتایج گوگل می انجامد . خوشبختانه این امر نیز با وجود شرکت های طراحی سایت میسر شده است . آنها با پیاده سازی قوانین و ضوابط لازم وب سایت شما را رتبه دار می کنند . شرکت طراحی سایت دارکوب نیز در این امر بسیار کوشا و زبانزد می باشد . برای آنکه وب سایت شما به صفحه ابتدایی لیست جست و جوی گوگل برسد چند راه وجود دارد که مهمترین و قابل اطمینان ترین و همچنین مطرح ترین آنها سئو وب سایت می باشد . سئو به معنای بهینه سازی وب سای می باشد Seo : Search Engine Optimization .

بهینه سازی وب سایت ها یا همان سئو دارای قوانین و ضوابط مختلفی می باشد که در دو دسته تقسیم می گردد . سئو داخلی و سئو خارجی . منظور از سئو داخلی عملیات بهینه سازی داخل سایت می باشد که در مقاله ای جداگانه به نام (سئو داخلی چیست و روش های انجام آن ) در مورد آن مفصل بحث گردید . اینک می خواهیم در مورد سئو خارجی وب سایت ها بحث کنیم .

سئو خارجی چیست و روش های انجام آن

سئو خارجی چیست

منظور از سئو خارجی یا Off page Seo عملیات و فعالیت هایی است که خارج از سایت در راستای بهینه سازی وب سایت ها انجام میگیرد . سئو خارجی همانند سئو داخلی از بخش های مختلفی تشکیل شده است در اینجا می خواهیم به شرح آنها بپردازیم . با رعایت موارد زیر و همچنین موارد گفته شده در سئو داخلی پیش بینی می شود بتوانید به صفحه اول جست و برسید .البته لازم به ذکر است که سئو خارجی بسیار حساس تر از سئو داخلی است و گاهی انجام اشتباهی کوچک ممکن است به پنالتی شدن وب سایت بی انجامد . بهتر است سئو خارجی سایت خود را متخصصان این زمینه بسپارید .

سئو خارجی چیست و روش های انجام آن

لینک خارجی :

شاید یکی از موارد مهم در سئو خارجی ایجاد بک لینک باشد تا جایی که بسیاری از سایت ها در این راستا بوجود آمدند و کار آنها فروش لینک می باشد .البته بار ها در بحث سئو سیاه دیده ایم که به شدت با این کار مخالفت شده زیرا الگوریتم گوگل دچار گمراهی می شود و این دلیلی است تا سایت شما پنالتی گردد . بک لینک سازی قواعدی دارد که اگر آنها را رعایت کنید برای سئو شما بسیار موثر می باشد . ابتدا لازم است بگوییم بک لینک سازی به چه معناست ؟ بک لینک سازی به معنای گذاشتن لینک صفحات وب سایت به روش های مختلف در وب سایت ها و وبلاگ ها می باشد این روش ها نیز از موارد سئو خارجی می باشد که در ادامه به آنها می پردازیم به یاد داشته باشید که بوسیله بک لینک سازی وب سایت خود را تبلیغ می کنید و به کاربران معرفی می نمایید 

شبکه های اجتماعی:

کاربران شبکه های اجتماعی به طور روزانه در حال افزایش هستند . در حال حاضر تعداد زیادی شبکه اجتماعی داریم نظیر : اینستاگرام ، تلگرام ، واتس آپ و... که کاربران زیادی در تمام آنها عضو هستند پس بهتر است شما نیز برای وب سایت خود . کسب و کارتان در شبکه های اجتماعی صفحه ای برای خود داشته باشید تا در آنجا بتوانید خدمات وب سایت خود را به اشتراک بگذارید بدین ترتیب کاربران به سایت شما مراجعه می کنند . این راه یکی از راه های تبلیغاتی مهم و پر بازده می باشد . پیشنهاد می شود که شما نیز برای کلیک بیشتر وب سایت خود در شبکه های اجتماعی صفحه داشته باشید تا بدین صورت کاربران زیادی را به سمت سایت خود سوق دهید .

سئو خارجی چیست و روش های انجام آن

شرکت در انجمن ها:

ممکن است بسیاری از سایت ها را دیده باشید که دارای انجمن هستند و در آن کاربران نظر دهی و سوال می کنند . شما نیز می توانید به سایت های مرتبط با سایت خود مراجعه کنید در انجمن ها سوال و پاسخ بگذارید و وب سایت خود را مطرح نمایید البته در برخی از انجمن ها شما اجازه دارید تا لینک خود را قرار دهید . بدین ترتیب امکان دارد اشخاص بسیاری به سایت شما مراجعه نمایند . شما می توانید فروم های مرتبط با وب سایت خود را پیدا نمایید و در آنجا به فعالیت بپردازید .

ثبت نام در موتورهای جست و جو :

زمانی که شما وب سایت خود را طراحی و آن را به نمایش عموم میگذارید مدتی طول می کشد تا موتورهای جست و جو وب سایت شما را ایندکس یا پیدا کنند برای اینکه به این کار سرعت ببخشید بهتر است در موتورهای جست و جو ثبت نام نمایید بدین صورت موتور های جست و جو سریع تر وب سایت شما را شناسایی می کنند و به کاربران نمایش می دهند . در اینجا لینک ثبت نام در موتور جست و جو گوگل را برای شما قرار داده ایم . کار بسیار ساده ای می باشد .

ثبت سایت در موتور جست و جو گوگل

ثبت نام در سایت های بوک مارک :

یکی از روش های بک لینک سازی ثبت نام در وب سایت های بوک مارک است البته ثبت لینک در این سایت ها با هزینه انجام میگیرد . سایت هایی که به فروش بک لینک می پردازند از این سایت ها نیز استفاده می نمایند اما این کار ممکن است خطر ناک باشد . بهتر است شما ، خود وب سایت های بوک مارک را پیدا کنید و با پرداخت هزینه لینک وب سایت خود را در آنجا قرار دهید .

ثبت لینک در سایت های دایرکتوری :

همانطور که گفته شد بک لینک گذاری از روش های مهم و مورد اهمیت گوگل می باشد . در بالا از روش های دیگر بک لینک گذاری گفته شد یکی دیگر از این روش های رایگان گذاشت لینک در داخل دایرکتوری ها است . صد ها سایت دایرکتوری موجود است که شما با مراجعه به آنها با گذاشتن لینک سایت خود و مشخص کردن کلمات کلیدی و نوع سایت می توانید لینک خود را در آن سایت ها به اشتراک بگذارید .

رپورتاژ آگهی :

رپورتاژ آگهی یکی دیگر از روش های بک لینک سازی می باشد . در این روش سایت هایی که دارای رتبه های 2 یا 3 رقمی الکسا هستند برای قرار دادن بنر سایت های دیگر در خود مبالغی را دریافت می کنند . در سایت های داخل کشور نیز از سایت های خبری بسیاری وجود دارند که این کار را انجام می دهند . گذاشتن لینک در داخل این وب سایت ها بسیار موثر است .اما چون اکثر سایت ها مبالغ زیادی را دریافت می کنند این کار زیاد در بین روش های بک لینک ساازی معروف نیست .

اشتراک گذاری :

یکی دیگر از روش های سئو خارجی به اشتراک گذاشتن تصاویر و ویدو ها و مقاله های سایت است البته این روش را در سئو داخلی نیز بیان کرده ایم و شما می توانید مطالب و محتوا و تصاویر خود را در سایت ها و وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی برای بازدید بیشتر به اشتراک بگذارید این روش می تواند یکی از روش های بک لینک سازی نیز باشد .

فروش آنلاین : 

اگر وب سایت شما از آن دسته از وب سایت های است که به فروش کالا و معرفی محصولات خود می پردازد بهتر است محصولات خود را در سایت های فروش آنلاین محصولات به اشتراک بگذارید . با این کار هم محصولات شما تبلیغ می شود و هم بفروش می رسد و هم اینکه بازدید سایت شما افزایش می یابد و بر سئو شما تاثیر می گذارد .

در اینجا سعی کردیم تا مطالبی را در رابطه با سئو خارج سایت برای شما شرح دهیم . امیدواریم که از این مطالب استفاده نمایید تا تاثیر آن را بر سئو خود متوجه شوید البته همانطور که در بالا بیان کردیم بهتر است این کار را به متخصصان این زمینه بسپارید تا از خطر های احتمالی جلو گیری نمایید . 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز