سئو سایت با قیمت ارزان

رتبه بندی کاربر: 4 / 5

PLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_ACTIVEPLG_VOTE_STAR_INACTIVE

امروزه کاربران فضای اینترنت بسیار افزایش یافته است به طوری که اکثر افرادی که دارای کسب و کار هستند در فضای مجازی دارای وب سایت می باشند، به همین دلیل فضای رقابتی به وجود آمده و وب سایت های مختلف هدف خود را رسیدن به ابتدای لیست جست و جوی موتور های جست و جو گذاشته اند. یکی از این موتور های جست و جو که مورد علاقه همه می باشد موتور جست و جو گوگل است. به همین دلیل کارشناسان و طراحان وب سایت ها روش های مختلفی را برای رسیدن به این جایگاه ارزیابی و آزمایش کرده اند.

سئو چیست و چرا کسب و کارها باید روی سئو سرمایه گذاری کنند؟

سئو و بهینه سازی سایت مجموعه ای از فرایندهاست که به جهت بهبود رتبه سایت شما در موتورهای جستجو برای افزایش ترافیک وب سایت به کار برده می شود. سئو راهی برای رسیدن به اهداف بازاریابی با بودجه کمتر ارائه می دهد. سئو یک بازاریابی بلند مدت است و بازه زمانی برای هر کسب و کاری متفاوت است ولی در کل ممکنه بازه  6 تا 12 ماه زمان ببرد تا نتایج را نشان دهد و این یک  نتیجه پایدار است. سئو به بهبود دید وب سایت شما کمک می کند و ترافیک ارگانیک بیشتری را بدون تبلیغات گران قیمت ایجاد می کند. این تجربه کاربران بیشتری را به سمت سایت شما هدایت می کند. علاوه بر این سئو با ایجاد اعتماد و اعتبار به کسب و کار شما سود می رساند. زیرا وب سایت هایی که رتبه بالاتری در نتایج گوگل دارند اغلب معتبرتر تلقی می شوند. در نهایت، بر خلاف تبلیغات پولی که با توقف پرداخت متوقف می شود، سئو در طول زمان به نتایج خود ادامه می دهد و یک استراتژی بلند مدت برای رشد کسب و کار شماست.

سئو سایت با قیمت ارزان

 خدمات اولیه سئو

1.تجزیه و تحلیل سایت

آنالیز وب سایت اولین مرحله برای شروع خدمات سئو است. در این مرحله وب سایت شما از لحاظ شناسایی نقاط قوت، ضعف و فرصت های بهبود سایت ارزیابی می شود. این یک سرویس کم هزینه است. تجزیه و تحلیل سایت شامل موارد زیر می شود :

  • بررسی سرعت سایت
  • بررسی بازدید سایت
  • آنالیز محتوای سایت

برخی از ابزارهای تجزیه و تحلیل سئو برای ارزیابی عملکرد سایت عبارتند از: Open site explorer, Semrush, Moz 

2. تحقیق کلمات کلیدی

یکی دیگر از خدمات سئو برای درک آنچه مخاطب هدف شما به دنبال آن است آنالیز کلمات کلیدی است. انجام این کار به شما این امکان را می دهد تا محتوای خود را تنظیم کنید و ترافیک مرتبط بیشتری را به سایت خود هدایت کنید. فرایند تحقیق کلمات کلیدی شامل ابزارها و تکنیک های زیر است:

  • شکاف کلمات کلیدی بین خود و رقبا را شناسایی کنید.
  • هدف جستجو برای هر کلمه کلیدی را شناسایی کنید.
  • کلمات کلیدی که کاربران در گوگل تایپ می کنند را پیدا کنید.
  • مخاطبان هدف یک وبسایت را درک کنید.
  • در نظر بگیرید با توجه به اعتبار دامنه، محتوا و رقابت وب سایت، رتبه بندی برای یک کلمه خاص چقدر است.

 سه ابزار کلیدی که می توانید برای تحقیق کلمات کلیدی  استفاده کنید عبارتند از : Semrush's keyword Overview, Google Keyword Planner, Google Trends

3. سئو داخلی

سئو داخلی شامل بهینه سازی محتوا و ساختار صفحات وب است تا به موتورهای جستجو و کاربران کمک کند محتوای شما را درک کنند، معمولا شامل بهینه سازی عناوین صفحات، بهینه سازی تصاویر، بهینه سازی تگ های عنوان و بسیاری عوامل دیگر که برای رسیدن به رتبه های بالا مهم و کاربردی هستند.

4. سئو خارجی

 این یک فرایند چالش برانگیز و زمان بر است که حتما باید به متخصصان سئو بسپارید. در کل سئو خارجی شامل فعالیت هایی خارج از صفحه سایت شما برای بهبود رتبه بندی می باشد. رایج ترین تکنیک های سئو خارجی عبارتند از: لینک سازی، پیوندهای اجتماعی، بازاریابی محتوا، رپورتاژ و ...

5. سئو فنی

سئوی فنی شامل بهینه سازی فنی سایت برای کمک به موتورهای جستجو برای شناسایی و رتبه بندی سایت شماست. زمان بارگذاری سریعتر می تواند رتبه سایت شما را بالاتر ببرد و عملکرد ضعیف سایت می تواند منجر به نارضایتی کاربر شود در نتیجه رتبه سایت شما را کاهش دهد. سه ابزار فنی SEO که می توانید از آنها استفاده کنید: PageSpeed Insights, Google Search Console, Semrush

برخی خدمات سئو سایت

بک لینک سازی: بک لینک سازی، سئوی خارح از صفحه است که سایت ها را وادار می کند تا به صفحات سایت شما ایجاد پیوند کنند.

سئوی رسانه های اجتماعی: بازاریابی در شبکه های اجتماعی شامل بهینه سازی رسانه های اجتماعی و محتوای با کیفیت برای افزایش رتبه سایت شما در نتایج موتورهای جستجو می باشد.

سئوی تجارت الکترونیک: سئوی تجارت الکترونیک فروشگاه های آنلاین را برای بهبود رتبه بندی در موتورهای جستجو بهینه می کند.

ویدئو: اغلب کاربران تماشای ویدئو را به خوندن متن ترجیح  می دهند. بنابراین برای افزایش رتبه سایت خودتون می تونید از ویدئوها استفاده کنید.

 خدمات سئو مقرون به صرفه چیست؟

بدانید که یک سئو مقرون به صرفه به معنای ارزان یا کیفیت پایین نیست. سئو سایت با قیمت ارزان به معنای یافتن یک سرویس سئو متناسب با بودجه شماست و در عین حال ارزش قابل توجهی برای سایت شما داشته باشد. یک سئوی مقرون به صرفه هزینه های شما را متعادل می کند و مخصوصا برای کسب و کارهای کوچک طراحی شده است.

آیا سئو ارزش سرمایه گذاری دارد؟

سئو به بهبود دید سایت شما کمک می کند و ترافیک ارگانیک بیشتری را به سایت شما هدایت می کند. این تجربه کاربری را افزایش می دهد، مشتریان بالقوه را هدایت می کند تا محتوای شما را پیدا کنند. علاوه بر این سئو با ایجاد اعتبار و اعتماد به کسب و کارهای کوچک سود می رساند زیرا وب سایت هایی که رتبه بالاتری در نتایج گوگل دارند اغلب معتبر تلقی می شوند. در نهایت سئو را می تواند یک استراتژی مقرون به صرفه برای رشد کسب و کار شما باشد.

نحوه انتخاب یک شرکت سئو

چکونه یک شرکت سئو خوب و قابل اعتماد برای سایت خود انتخاب کنیم؟ اگر تخصص لازم برای انجام خدمات سئو را ندارید، می توانید از یک سئوکار برای بهبود سایت تون استفاده کنید. در اینجا کمک تون می کنم تا  بتونید بهترین شرکت سئو را برای کسب و کار خود پیدا کنید:

  • نیازهای تجاری خود را تعیین کنید.
  • تجربه و سابقه آنها را بررسی کنید.
  • قیمت گذاری و خدمات را در نظر بگیرید.
  • خدمات مشتریان و پشتیبانی آنها را ارزیابی کنید.

استفاده از سئو نیازمند زمان زیادی است بسیاری از علاقه مندان جایگاه های نخست حاضر نیستند که این زمان را سپری کنند برای همین افرادی ناشی روش هایی را امتحان کرده اند تا در کوتاه مدت به جایگاه نخست برسند و این کار را با قیمت های اندکی انجام می دهند و متقاضیان بسیاری را جذب کار خود کرده اند. سئو کلاه سیاه عملی بر خلاف دستورالعمل های موتورهای جستجو است که برای کسب رتبه بالاتر سایت در نتایج جستجو استفاده می شود. این تکنیک های غیر اخلاقی اغلب به جریمه گوگل برای سئو کلاه سیاه ختم می شود. این تکنیک ها شامل پر کردن کلمات کلیدی، پنهان سازی و استفاده از لینک های خصوصی است. کسب رتبه بالا در موتورهای جستجو عامل حیاتی هر کسب و کاری است اما راه درست و غلطی برای بهینه سازی موتورهای جستجو وجود دارد که سئو کلاه سیاه راه اشتباهی است. در نظر داشته باشید که استفاده مداوم از تکنیک های سئو کلاه سیاه احتمالا به جای بهبود رتبه شما در گوگل به آن آسیب می زند. در ادامه بیشتر در این رابطه صحبت می کنیم.

سئوی کلاه سیاه

روش هایی که امروزه برای رسیدن به جایگاه نخست در لیست جست و جوی گوگل سئو سیاه و یا سئو کلاه سیاه نام دارد عبارت از نقض قوانین سئو برای رسیدن به جایگاه نخست می باشد. سئو سیاه یا بلک در مدت زمان کوتاهی می تواند وب سایت شما را به صفحه اول گوگل حتی جایگاه اول بیاورد. بسیاری از مدیران وب سایت ها علاقه مند به استفاده از سئو سیاه هستند زیرا هم ارزان است و هم اینکه در مدت زمان کوتاهی نتیجه می دهد. اما باید به یاد داشته باشید که فقط برای مدت زمان کوتاهی می توانید جایگاه خود را حفظ کنید زیرا الگوریتم گوگل بسیار هوشمند است و ترفند های کلاه سیاه را شناسایی می کند که ممکن است عواقب جبران ناپذیری برای وب سایت ها داشته باشد. زیرا امکان دارد از همه موتورهای جست و جو حذف شوند و در سند باکس قرار بگیرند. سئو کلاه سیاه مشتمل از ترفند های نا مناسب هستند که بر خلاف قوانین گوگل عمل می کنند. هدف سئو سیاه فقط قرار گرفتن در رتبه های اول است و بازدید کاربران در اولویت دوم است به همین دلیل اکثر سایت هایی که از سئو سیاه استفاده می کنند برای کاربران جذاب نیستند. سئو دارای قوانین و ضوابطی است که اگر آنها را رعایت کنیم به نفع خود مدیران سایت ها است زیرا به طور اصولی و طبیعی در رتبه های نخست لیست جست و جو قرار می گیریم و خطر بلاک شدن از سوی موتور جست و جو وجود ندارد. در این مقاله سعی داریم به ترفند های سئو کلاه سیاه بپردازیم، ترفندهایی که برخی از افراد از آنها برای بهینه سازی وب سایت ها استفاده می کنند و متقاضیان نیز برای آنکه قیمت این کار بسیار ارزان است استقبال می کنند. همانطور که گفتیم برای آنکه وب سایت شما جایگاه خوبی در لیست جست و جو داشته باشد بهتر است کار بهینه سازی آن را به کارشناسان خبره بسپارید. طراحان و کارشناسان ما در شرکت طراحی سایت دارکوب آماده هستند تا سئو وب سایت شما را در زمانی معقول و با بهترین نتیجه انجام دهند. اینکه به این ترفند ها می پردازیم :

تکنیک ها و روش های سئو بلک 

افرادی با استفاده از ترفندهایی قوانین و ضوابط سئو را نقض کرده اند و بدین صورت توانسته اند به جایگاه خوبی در لیست جست و جوی گوگل برسند اما این جایگاه دائمی نیست و خطرات جبران ناپذیری دارد ما سعی داریم این ترفند ها را برای شما بازگو کنیم تا با خطرهای آنها آشنا شوید. .به یاد داشته باشید که بیشتر این ترفند ها قوانین سئو هستند اما در آنها تغییراتی ایجاد شده است.

سئو سایت با قیمت ارزان

لینک 

لینک دهی یکی از راه هایی سئو است. وب سایت هایی هستند که جایگاه خوبی در گوگل دارند لینک دهی به این وب سایت ها بسیار تاثیر مثبتی در سئو دارد. رد و بدل کردن لینک یکی دیگر از راه کار های سئو است اما در سئو کلاه سیاه افراد از وب سایت های فروش لینک، لینک های بی شماری خریداری می کنند و یکباره از آنها استفاده می کنند که این کار توسط گوگل شناسایی می شود و آن را به عنوان بازدید جعلی تلقی می کند. این روش بسیار خطرناک است اما از متداول ترین روش های سئو کلاه سیاه می باشد زیرا تاثیر آن سریع می باشد. برخی از افراد فکر می کنند با خرید لینک دیگر نیاز نیست محتوا تولید کنند و به سرعت نتیجه می گیرند اما این تفکر اشتباه است زیرا گوگل بسیار هوشمند است و در مدت زمان کمی می تواند این ترفند را تشخیص دهد.

محتوا 

یکی از قوانین سئو این است که محتوای جذاب درج کنید تا مخاطب را به خود جذب کنید. محتوا نباید کپی باشد زیرا الگوریتم گوگل آن را تشخیص می دهد. درج محتوای جذاب همراه با خلاقیت و دانش است هر چه محتوا جامع تر و کامل تر باشد مخاطبان بیشتری را جذب می کند. برخی از افراد برای آنکه هزینه درج محتوا ندهند و همچنین زمانی را برای صرف آن هدر ندهند از وب سایت های دیگر مقالات کامل و جامعی را کپی کرده و در وب سایت خود درج می کنند این کار به سرعت توسط گوگل شناسایی می شود. برخی دیگر از افراد سعی می کنند این مقالات را تغییر اندکی دهند و سپس درج کنند اما بدانید تمامی این ترفند ها توسط گوگل شناسایی می شود و در سئو تاثیر منفی می گذارد. محتوای کم و بی کفیت نیز بر روی سئو تاثیر منفی می گذارد.

کامنت گذاری 

گاهی اوقات دیده ایم که وقتی در وب سایت خود مطلبی می گذاریم برخی از افراد زیر پست ها کامنت های نامرتبط می گذارند به عنوان مثال لینک وب سایت خود را قرار می دهند یا مطالبی از وب سایت خود می گذارند به بیانی دیگر تبلیغات وب سایت خود را می کنند و بک لینک می کنند. این کامنت ها که بیشتر آنها نامرتبط با وب سایت هستند را اسپم می گویند اکثر وب سایت ها کامنت ها را به صورت nofollow کرده اند تا روی آن کلیکی انجام نگیرد .

Doorway Page 

یکی از رایج ترین ترفند های سئو سیاه این ترفند می باشد. گاهی شده است شما در برخی از صفحات به دنبال مطلبی هستید و در میان صفحه مشاهده می کنید " برای مشاهده این مطلب کلیک کنید " و شما هم کلیک می کند و به صفحه هدایت می شوید که با مطلب مورد نظر شما در تفاوت است. این روش یکی دیگر از روش های لینک گذاری است که همان لینک داخلی است اما وقتی شما کلیک می کنید ممکن است به وب سایت دیگری هدایت شوید.

کلمات کلیدی 

استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با وب سایت و محتوای هر سایتی بسیار برای سئو مفید است اما باید به یاد داشته باشید که این کلمات کلیدی را باید در مکان خاص خود به کار ببرید و استفاده بی رویه از آن تاثیر منفی میگذارد. یکی از روش های سئو کلاه سیاه این است که از کلمات کلیدی استفاده بی رویه می کنند و حتی ممکن است کلمات نامرتبط نیز استفاده کنند اما باید به یاد داشته باشید که هر کدام از کلمات کلیدی دارای چگالی مصرف بین 1 تا 3 درصد در صفحه هستند. این چگالی توسط گوگل تعیین می شود. به همین دلیل استفاده بیش از حد آن توسط گوگل اندازه گیری می شود زیرا متوجه می شود که شما می خواهید تمام ترافیک را به سوی خود هدایت کنید و بدین صورت جریمه خواهید شد.

Cloaking 

یکی دیگر از ترفند های سئو سیاه این است که مدیران وب سایت ها محتوای خود را پنهان می کنند تا کاربران آن را نبینند اما برای موتور های جست و جو قابل رویت است و بدین صورت کاربر را فریب می دهند. امروزه این روش توسط موتور جست و جو تا حدی شناسایی می شود. روش دیگری که مدیران از آن استفاده می کنند این است که کلمات کلیدی را به رنگ سفید در پس زمینه استفاده میکنند و کاربران آنها را نمی توانند ببینند و فقط برای موتور جست و جو قابل رویت است. این تکنیک ها نیز دارای جریمه هستند.

سخن آخر

سئو بخش مهم و تاثیرگذار هر کسب و کاری است. در این مقاله ما در رابطه با اهمیت سئو و انواع خدمات سئو صحبت کردیم و در آخر در رابطه با سئو کلاه سیاه صحبت کردیم. تنها چیزی که باید حذف شود این است که تاکتیک های سئو کلاه سیاه خطر واقعی برای وب سایت هایی دارد که از این راه برای رتبه بندی در موتور جستجوی گوگل استفاده می کنند. متاسفانه هنوز سئوکارانی هستند که این مسیر را دنبال می کنند. در مجموع توصیه می کنم از این تاکتیک ها در سایت خود اجتناب کنید و باید توجه داشته باشید که حتما با شرکتی همکاری کنید که به جای ضرر به سایت شما بهترین نتیجه را برای شما داشته باشند. برای دریافت مشاوره با مجموعه طراحی سایت و سئو دارکوب تماس بگیرید تا شما را در این مسیر راهنمایی کنیم.

 

اطلاعات تماس
شعبه 1 و آموزشگاه: تهران، سعادت آباد، چهار راه سرو، کوچه آریا، پلاک 4، طبقه 4، واحد 7
شعبه 2: تهران، سعادت آباد، ضلع جنوب غربی چهار راه سرو، پلاک 62، طبقه 5، واحد 12
تلفن ها: 02122083926 - 02122085386 - 02122082258
ایمیل: info@sitedar.com
افتخارات و مجوزها
  • جزو شرکت های خلاق معاونت علمی
  • عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
  • رتبه ۴ شورای عالی انفورماتیک
  • دارای مجوز آموزشگاه از فنی و حرفه ای
  • دارای مجوز نشر دیجیتال
  • دارای پروانه کانون آگهی و تبلیغاتی
  • پروانه کسب و کارهای مجازی
  • عضو انجمن کسب و کارهای اینترنتی
  • دارای نماد اعتماد الکترونیکی
پشتیبانی 24 ساعته 7 روز